Jump to content
Shipfriends

Μήλος Εξπρές (IMO 6910960)


Recommended Posts

Κι επειδή οι θρύλοι ποτέ δεν φεύγουν έτσι χωρίς αντίο ορίστε η αποχαιρετηστήρια κάρτα του τελευταίου του πλοίαρχου κι ίσως τον μεγαλύτερο καραβολάτρη πλοίαρχο Σιδερή Μαμίδη.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

το πλοιο εγραψε μεγαλη ιστορια, αλλα ειχε και μια σκια.

συχνα γινοταν λογος για μεγαλες ποσοτητες αμιαντου που υπηρχαν στο βαπορι και μαλλιστα ειχε αποδοθει σε αυτες και ο θανατος ενος πλοιαρχου του.

Link to comment
Share on other sites

Ναι στον αείμνηστο Γ.Σιγάλα ο οποίος απεβίωσε από καρκίνο αλλά αυτό ήταν εικασίες μια και τα αιτια σε αυτες τις περιπτωσεις δεν μπορούσαν να εξακριβωθουν ποτέ.

Αλλα κι ο Μηνάς Σταθάκης ήταν λεβέντης από τους λίγους πλοιοκτητες που το πλήρωμα του το είχε ενα με την οικογένεια του.Με δικά του έξοδα έστειλε τον καπετανιο του στην Αμερική μπας και μπορέσει να γινει καλά αλλα δυστυχως δεν έγινε τιποτα.

Κι ο αείμνηστος ο Παναγιώτης ο Πασσάκος ήταν η ψυχή του βαποριού.

Πάντως το κλίμα ήταν τόσο καλό που οι μεταβολές του πληρώματος ήταν εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο.

Ολοι καθονταν μεχρι να βγουν στην συνταξη ή αν ηταν νεοι μόνο αν εβρισκαν κάποια μεγαλη ευκαιρια καριερας (για να πιασουν καπετανιοι)έφευγαν από το βαπόρι.

Ο καπτα Στέλιος ο Βιτσαράς, ο ύπαρχος καπτα Μιχάλης Ζακχαίος (από τις πιο ευγενικές και ήρεμες παρουσιες που πέρασαν ποτέ από την ακτοπλοία) , ο αρχιλογιστής ο Γρηγόρης Κουρκούλης, η Σουζάνα η λογίστρια , ο μαστρο Στέλιος ο Βήχος ήταν οι αυθεντικές φυσιογνωμίες του πλοίου για πολλά χρόνια.

Πέρασε γενικότερα πολύ καλός κόσμος από το βαπόρι, όπως ο Μπάμπης Λιάρος (σήμερα καπετάνιος στα highspeed) , ο Ιάκωβος Συρίγος...

Link to comment
Share on other sites

...Ναι στον αείμνηστο Γ.Σιγάλα ο οποίος απεβίωσε από καρκίνο αλλά αυτό ήταν εικασίες μια και τα αιτια σε αυτες τις περιπτωσεις ...

Αν θυμάστε που είχε εκδηλωθεί η κακοήθεια, πιθανώς να μπορώ να σας πώ αν είχε σχέση ο αμίαντος ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

ως μηλος εξπρες πρωταγωνιστει σε ενα επεισοδιο των 10 μικρων μητσων του Λαζοπουλου (γυρω στο 91-92). το επεισοδιο ειναι γυρισμενο στη σεριφο και εχει πολλα πλανα απο την αφιξοαναχωρηση του βαποριου (μανουβρες κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπημένο καράβι και του πρώην πρωθυπουργού Κ.Σημίτη, που τον πήγαινε στο αγαπημένο του νησί, την Σίφνο, (όχι Ίμια)..

Οντως ο Σημιτης παντα κατεβαινε με το Μηλος ενω η Δαφνη που ειναι γατα κατεβαινε αποκλειστικα και μονο με Πηγασαρα :D

Earl νομιζω τον αρχιλογιστη τον ελεγαν Σωτηρη και οχι Γρηγορη και καποια στιγμη αναγκαστηκε λογω ασθενειας (αμιαντος???) να απεχει απο τα καθηκοντα του αλλα ευτυχως ολα καλα για τον ανθρωπο.

Link to comment
Share on other sites

εχεις απόλυτο δίκιο Neptune Σωτήρη Κουρκούλη τον λένε τον άνθρωπο.Μπερδεύτηκα με τον Γρηγόρη που ήταν Α λογιστής το 2002-2003.

πάντως η ασθένεια του δεν είχε σχέση με τον αμύαντο ήταν άλλης φύσεως , έμεινε ένα διάστημα εκτός και μετά συνέχισε πάλι στα βαπόρια και τελευταία ήταν στο Aqua Jewel από το οπόιο νομίζω συνταξιοδοτήθηκε πέρυσι.

Ένας ευγενής και εξαιρετικός άνθρωπος.;)

Πάντως το βαπόρι ,ο ΜΗΛΑΡΟΣ για όσους το ταξίδεψαν ήταν ένα εξαιρετικό βαπόρι και το πλήρωμα μια οικογένεια μεταξύ τους με πατέρα τον Μηνά Σταθάκη.

Ουσιαστικά ήταν ο πρόγονος του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ,αδελφάκι του με ένα ντεκ λιγότερο κι 1-2 μιλάκια λιγότερα.

Από μανούβρα είχε τις αρετές που έχει και το ΣΑΝΤΟΡΙΝάκι και ήταν ελαφρώς πιο καλοτάξιδο.

Εσωτερικά ήταν αρκετά συμπαθητικό με ωραία κι άνετες αεροπορικές θέσεις στην δεξιά μπάντα ενώ πολύ ωραίο ήταν και το πρυμνιο σαλονάκι το οποίο ήταν ένα εξαιρετικό καθιστικό με ΄καρέκλες και τραπέζια το οποίο είχε ανακαινήσει η τότε Hellas Ferries.

Από πλοιάρχους του θυμάμαι τον αείμνηστο Γ.Σιγάλα ο οποίος το έφερε, το ξεκίνησε και το ταξίδεψε μέχρι την στιγμή της ασθένειας του, τον Στέλιο Βιτσαρά για πολλά χρόνια και μέχρι που μεταβιβαστηκε το βαπόρι στην SAOS FERRIES ,ήρεμη δύναμη κι εξαιρετικός μανουβραδόρος (ακόμα θυμάμαι με την στεντώρια φωνή του να φωνάζει στα VHF τον Μαγκανιώτη στην Κίμωλο), τον εξαιρετικό πλοίαρχο και πάνω από όλα άνθρωπο καπτα Γιώργη Μπαφαλούκο (σήμερα πλοίαρχος του ΕΛΛΗ Τ )επί SAOS και τον Ισίδωρο Μαμίδη τον τελευταίο του πλοίαρχο ο οποίος έγραψε την καρτα με το αντίο στο πλοίο που έδωσε πολλά στην ακτοπλοία και ιδιαίτερα στις Δυτικές Κυκλάδες.

Στα τελευταία του πέρασε και δυο διαστήματα από την Ικαρία Σάμο. Το πρώτο ήταν αν θυμάμαι καλά Ιούνιος του 2002 όταν το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ:( είχε πρόβλημα με τα τιμόνια του και τον Σεπτέμβρη του ίδιου έτους όπου ήρθε για να σκαντζαρει το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ πάλι στην ετήσιά του.

Link to comment
Share on other sites

Το Μηλος ειχε λιγο δρομο ακομα αλλα επι Σταθακη πηγαινε αρκετα συντηρητικα. Και ισως αυτος ηταν και ο λογος που τοσα χρονια δεν εβγαλε ουτε μια μηχανικη βλαβη (μα ουτε μια το ρημαδι :D) Τα τελευταια χρονια το γαργαλουσανε λιγο παραπανω με αποτελεσμα να γλιτωνει απο ενα τεταρτο ως και μιση ωρα μεχρι τη Μηλο απο οτι τα προηγουμενα χρονια.

Στα παραδοξα οτι μετα την προσθηκη του βολβου δεν πηρε δρομο και χαλασε λιγο το ταξιδι του. Επι Σταθακη πισω το σαλονι που ειχε μεινει απο Αγγλια μυριζε χειροτερα απο το γκαραζ (αλλωστε οταν κατασκευαστηκε το πλοιο εκει ηταν γκαραζ το οποιο εκλεισαν οι αγγλοι) και επρεπε να παρει το βαπορι η Hellas Ferries για να το αλλαξουν ολοκληρωτικα και να δειξει λιγο το βαπορι.

Παντως αν και δεν ηταν το καλυτερο σιγουρα οποιον ρωτησεις σε ολα τα νησια των δυτικων κυκλαδων θα σου πει χωρις να σκεφτει "το Μηλος";)

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς earl, και θυμάμαι ότι τα σαλόνια του ήταν καθαρά και διατηρημένα στην εντέλεια ακόμα και εν μέσω θερινής περιόδου και υπεράριθμων. Δυο ταξίδια είχα την τύχη να βιώσω με το βαπόρι και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Ήταν πραγματική αναβάθμιση για την γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων, όπως ο Απόλλωνας και ο Ποσειδώνας για την Παροναξία.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είχε ανακαινισθεί το ξενοδοχείο του πλοίου επί Hellas Ferries, όταν μετά από μερικές σαιζόν το έστειλαν στο πυρ το εξώτερον.

Επίσης, δεν το θυμάμαι, αλλά πρέπει να είχε κατέβει και Σαντορίνη, αφού έχουμε φωτογραφίες που το μαρτυρούν. ;)

Link to comment
Share on other sites

Με τα σινιαλα της ΣΑΟΣ το 2004 εκανε και δρομολογια απο το Λαυριο προς Συρο-Τηνο-Μυκονο-Χιο-Μυτιληνη.Νομιζω οτι το συγγεκριμενο δρομολογιο ηταν μια φορα την βδομαδα καθε Σαββατο ή Κυριακη.

Η φωτο ειναι απο το καλοκαιρι του 2004 στη Συρο.

Τις αλλες μερες νομιζω οτι εκανε το κλασικο Λαυριο-Ψαρα-Αι Στρατη-Λημνο-Καβαλα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Στη Σαντορίνη είχε σταθερή παρουσία επί πολλά χρόνια.Το Σύνηθες δρομολόγιο του ήταν Σάββατο πρωί από Πειραιά -Κυθνο-Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο-Φολέγανδρο-Σίκινο-Ίο-Σαντορίνη (διανυκτέρευση) και επιστροφή με τα ίδια λιμάνια Κυριακή 07.45. Επίσης τα καλοκαίρια συνίθιζε να κάνει ένα 1-2 δρομολόγια παραπάνω μέχρι Σαντορίνη την εβδομάδα με επιστροφή το βράδυ 19.45...

Οι δεσμοί του πλοίου με την Σαντορίνη υπήρξαν στενοί αφού τουλάχιστον 2 μέλη του πληρώματος ήταν Σαντορίνιοι.Ο λοστρόμος Παναγιώτης Καρράς και ο ανθυποπλοίαρχος Δημήτρης ....(ρε Π100 βοήθησε με πάλι ξέχασα τα ονόματα).

Link to comment
Share on other sites

Λευτερη, αν δεν με απατα η μνημη μου την προεκταση για Σαντορινη την εκανε και καθε Δευτερα με αναχωρηση στις 1500.

Οσον αφορα τα δρομολογια επι ΣΑΟΣ, οι προσεγγισεις που αναφερει ο polmyt ηταν καθε Τεταρτη με αναχωρηση στις 1300 για Συρο - Τηνο - Μυκονο - Χιο - Μυτιληνη - Σαμοθρακη - Αλεξανδρουπολη, επιστροφη στο Λαυριο την Παρασκευη το απογευμα για αναχωρηση στις 2000 για το κλασσικο δρομολογιο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι σίγουρος ότι Σάββατο το Μήλος Εξπρές έκανε τη προέκταση μέχρι τη Σαντορίνη. Γιατί το θυμάμαι το καλοκαίρι του 1997 που είχα πάει στη Σαντορίνη με το Εξπρές Σαντορίνη για ΣΚ, ήταν δεμένο το Σουπερ Ναιας και λίγη ώρα μετά έφτανε το Μήλος Εξπρές για να πέσει ανάμεσα τους.

Link to comment
Share on other sites

Δρομολόγια θερινής περιόδου 1998

ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ από Πειραιά στις 15:00 για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο με αναχώρηση την επόμενη το πρωί από Μήλο στις 07:00 για Σίφνο, Σέριφο, Πειραιά (13:20).

ΤΕΤΑΡΤΗ από Πειραιά στις 18:00 για Σίφνο, Μήλο, Φολέγανδρο, Σίκινο, Σαντορίνη με αναχώρηση την επόμενη το πρωί από Σαντορίνη στις 05:00 για Σίκινο, Φολέγανδρο, Κίμωλο, Μήλο, Σίφνο, Σέριφο, Πειραιά (16:20).

ΠΕΜΠΤΗ από Πειραιά στις 21:00 για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο με αναχώρηση από Μήλο την επόμενη το πρωί στις 07:30 για Σίφνο, Σέριφο, Κύθνο, Πειραιά (14:30).

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ διανυκτέρευση στον Πειραιά.

ΣΑΒΒΑΤΟ από Πειραιά στις 07:45 για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Μήλο, Κίμωλο, Φολέγανδρο, Σίκινο, Σαντορίνη με αναχώρηση από Σαντορίνη στις 19:10 για Φολέγανδρο, Κίμωλο, Μήλο, Σίφνο, Πειραιά (04:55).

ΚΥΡΙΑΚΗ από Πειραιά στις 07:45 για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Μήλο με αναχώρηση από Μήλο στις 15:00 για Πειραιά (21:45) με τις ίδιες προσεγγίσεις.

Δρομολόγια θερινής περιόδου 1999

ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ από Πειραιά στις 15:00 για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο με αναχώρηση την επόμενη το πρωί από Μήλο στις 07:30 για Κίμωλο, Σίφνο, Σέριφο, Κύθνο, Πειραιά (14:40).

ΤΕΤΑΡΤΗ από Πειραιά στις 17:00 για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Μήλο, Κίμωλο, Φολέγανδρο, Σίκινο, Ίο, Σαντορίνη με αναχώρηση από Σαντορίνη στις 07:45 της επόμενης για Ίο, Σίκινο, Φολέγανδρο, Κίμωλο, Μήλο, Σίφνο, Σέριφο, Κύθνο, Πειραιά (19:45).

ΠΕΜΠΤΗ από Πειραιά στις 21:00 για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο με αναχώρηση από Μήλο την επόμενη το πρωί στις 07:00 για Σίφνο, Σέριφο, Κύθνο, Πειραιά (14:00).

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ από Πειραιά στις 16:15 για το ανορθόδοξο Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Φολέγανδρο, Σέριφο, Πειραιά (05:25).

ΣΑΒΒΑΤΟ από Πειραιά στις 07:45 για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Μήλο, Κίμωλο, Φολέγανδρο, Σίκινο, Σαντορίνη.

ΚΥΡΙΑΚΗ από Σαντορίνη στις 07:45 για Ίο, Σίκινο, Φολέγανδρο, Κίμωλο, Μήλο, Σίφνο, Σέριφο, Κύθνο, Πειραιά (19:45).

Link to comment
Share on other sites

Ωραία και εμπεριστατωμένη η διατριβή σας για τα δρομολόγια του επί Lindos Lines, ο άμοιρος όμως εννοούσα δρομολόγιο επί ΣΑΟΣ στη Σαντορίνη. :D Άλλωστε, οι φωτογραφίες, που παρέθεσα, δείχνουν το βαπόρι στην καλντέρα με το Saos livery. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Το πλοίο αυτό,είναι αυτό με το οποίο έχω κάνει τα περισσότερα ταξίδια,ως Μήλος Εξπρές βέβαια και έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

Ορίστε μια φωτογραφία του μαζί με το Κίμωλος στον Αδάμαντα και ένα σκίτσο του που έφτιαξα όταν "έφυγε"

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Για να δουμε και το πλοιο στην αρχικη του μορφη σαν VORTIGERN.

Κατα την αποψη μου σαφως καλυτερο τοτε χωρις τις υπερκατασκευες που προσθεσανε στην Ελλαδα

post-1819-0-78265900-1290690808_thumb.jp

Η φωτογραφια ειναι του T.Diedrich και την βρηκα στο andimar.spanishspotters.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 7 months later...

Πανυγυρι στη Χρυσοπηγη της Σιφνου το 1993 και η εικονα μεταφερεται με το ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ

Υ.Γ Το βιντεο εψαξα και δεν το βρηκα πουθενα αλλου.Ελπιζω να μην εχω κανει λαθος

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...