Orestis Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Ας έχουμε υπ' όψη και την παραπάνω πρόσφατη δήλωση του Α.Βγενόπουλου. Μπορεί να ήταν υποθετική...μπορεί να αφορούσε την προσφορά της AEGEAN για την ΟΑ...αλλά δεν πιστεύω ότι ήταν τυχαία. Πιστεύω ότι έκανε γνωστό τοις πάσι..."αγοράζω ό,τι πωλείται". Και δεν νομίζω ότι τα έλεγε για την ΑΝΕΚ. Επέτρεψε μου να κάνω μια εντελώς διαφορετική ανάγνωση αυτών των δηλώσεων: χρησιμοποίησε αυτό το παράδειγμα για να καυτηριάσει το θέμα του μονοπωλίου που θα δημιουργείτο στην περίπτωση της εξαγοράς της Ολυμπιακής από την Aegean, παραδεχόμενος πως μια ανάλογη εξαγορά στην ακτοπλοΐα, θα είχε τα ίδια αποτελέσματα. Συνεπώς, παραδεχόμενος εκ των προτέρων πως μια τέτοια κίνηση θα δημιουργούσε συνθήκες μονοπωλίου, δε νομίζω πως κάτι τέτοιο είναι στους στόχους του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Κατ΄αρχήν, Ορέστη, σου επιτρέπω να διαφωνείς μαζί μου...αλλά καλό είναι να περιμένεις πρώτα την άδειά μου. Επιμένω, όμως, ότι η αναφορά του Α. Βγενόπουλου σε συγκεκριμένο παράδειγμα (με ονόματα) δεν ήταν τυχαία. Ειδικά όταν ξεκινάει η πολιορκία του Μεγάλου Κάστρου. Θα μπορούσε να μιλήσει γενικόλογα, χωρίς ονόματα ανταγωνιστών. Από εκεί και πέρα η σκοπιμότητα μιας τέτοιας αναφοράς πράγματι επιδέχεται διάφορες ερμηνείες...και γι' αυτό σου επιτρέπω να διαφωνείς. Με την προηγούμενη εκτίμηση μου δεν έκανα τίποτε παραπάνω, από το εκφράσω την αίσθηση που αποκόμισα όταν διάβασα την δήλωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Διακρινω στις τοποθετησεις της μεγαλης πλειοψηφιας των μελων οσον αφορα τη δρομολογηση του Superfast XII στο νησι με τις ομορφοτερες γυναικες στην Ελλαδα, την πεποιθηση οτι τα Κοκκινα δυσκολα θα αποτυχουν λογω της παραδοσης της εταιρειας και του brand name, αναμεσα στα αλλα τους πλεονεκτηματα. Η ερωτηση η δικη μου προς τους γνωριζοντες προσωπα και πραγματα ειναι η εξης: ειναι η Superfast η ιδια εταιρεια με την εταιρεια που αφησε ο Παναγοπουλος σε ανθρωπινο δυναμικο, δυναμικη και νοοτροπια? Θελω να πω δηλαδη οτι αναρωτιεμαι αν και κατα ποσο με την αποχωρηση του Περικλη Παναγοπουλου ειχαμε και αλλαγες που θα μπορει να εχουν χαλασει την πετυχημενη συνταγη, με ο,τι συνεπειες θα μπορουσε να εχει αυτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Παρατήρησα μια διαφορά στα πλοία της Blue Star Ferries. Στην είσοδο γκαράζ / επιβατών φαντάζομαι ότι θα είχατε δει παλαιοτέρα είχαν μονο τα σινιάλα της Blue Star Ferries, μετέπειτα βάλανε το Premium Alliance (σε μαύρο φόντο) αναγράφοντας και τις δυο εταιρείες του ομίλου Attica (Superfast Ferries & Blue Star Ferries). Τώρα έχει σβηστεί το Premium Alliance και έχει γραφτεί ATTICA GROUP σε άσπρο φόντο. Φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο έχει γίνει και στα πλοία της Superfast. Ενώ επιπλέον οι κονκάρδες με τα ονόματα των πληρωμάτων αναφέρουν ATTICA GROUP και τα ονόματα των δυο εταιρειών Superfast Ferries & Blue Star Ferries. Ενώ πριν μόνο το όνομα της εταιρείας που δούλευε ο ναυτικός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Μετά την αεροναυτική (SF & ΟΑ) απόβαση της MIG στη Κρήτη...η MIG αγόρασε και το Capsis Resort Crete στην Αγία Πελαγία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Πλέον στα εισιτήρια της Blue Star Ferries αναγραφούν σαν εταιρεία «Κοινοπραξία ΑΤΤΙΚΑ ΦΕΡΡΙΣ ΝΕ & ΣΙΑ» ενώ μέχρι πριν λίγο καιρό ανάγραφαν «Κοινοπραξία BLUE STAR FERRIES». Από ότι κατάλαβα όλα τα πλοία που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο έχουν περάσει στη διαχείρισης της ΑΤΤΙΚΑ ΦΕΡΡΙΣ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 13, 2009 Author Share Posted May 13, 2009 ομως οπως και να το κανουμε αλλο ειναι να προαναγγελει τη ναυπηγηση νεων πλοιων ο ομιλος ΑΤΤΙΚΑ[...]Η εταιρια εχει δειξει μια καποια συνεπεια λογων και εργων.επειδη μαλλον εχω χασει επεισοδια, ποτε ανακοινωσε επισημα η Attica (δηλαδη η MIG) οτι εχει παραγγελει νεα συμβατικα ΕΓ ΟΓ για καποιο απο τα 2 brands? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Αν δεν κάνω λάθος, στα εγκαίνεια του SUPERFAST XII στο Ηράκλειο, είχε αναγγελθεί η πρόθεση και η σκέψη για την ναυπήγηση δύο καινούργιων πλοίων, μελλοντικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Στις 16 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί η τακτική γενική συνέλευση των μετόχων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Αμ τα νέα Ορέστη μου δεν είναι η ΓΣ, αλλά το 2ο παπόρο στην Μεγαλόνησο. Τι νέα δηλαδή...εμείς τα ξέραμε πριν από μήνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Σε αγορές νέων πλοίων προσανατολίζεται η Attica Group Στη διαπίστωση ότι το 2009 θα αποτελέσει μία από τις πλέον δύσκολες χρονιές για την ελληνική ακτοπλοΐα προχώρησε η διοίκηση της Attica Συμμετοχών, εκφράζοντας ωστόσο την πεποίθηση πως θα ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά παρά τη κρίση. Όπως τόνισε ο κ. Βέττας, το αντίδοτο της εταιρείας στην κρίση είναι η μεγάλη ρευστότητα που διαθέτει και υπογράμμισε ότι υπάρχουν αναξιοποίητα κεφάλαια για τα οποία υπάρχει διάθεση να επενδυθούν για να αξιοποιηθούν οι ευκαιρίες που δημιουργούνται. Στο πλαίσιο αυτό, ο επικεφαλής της εισηγμένης αποκάλυψε πως η Attica βρίσκεται ήδη σε συνεννόηση για την αγορά δύο πλοίων που θα ενισχύσουν τη θέση της στην εγχώρια ακτοπλοΐα. «Επιλογή της εταιρείας είναι να έχουμε μεταφορικό έργο όλες τις εποχές του χρόνου για τα πλοία μας», τόνισε. Παράλληλα δήλωσε ότι ο ελληνικό στόλος της ακτοπλοΐας είναι στο σύνολό του «απίστευτα γερασμένος». Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 ...Η παράδοση του πρώτου πλοίου θα γίνει την άνοιξη του 2011 και του δεύτερου το α’ τρίμηνο του 2012.... Αν δεν κάνω λάθος, η άνοιξη του 2011 είναι σε δύο χρόνια παρά κάτι από σήμερα, και το πρώτο τρίμηνο του 2012 σε τρία χρόνια (πάλι παρά κάτι...). Αναμφισβήτητα πολύ καλή κίνηση το κτίσιμο δύο νέων πλοίων για την Ελληνική Ακτοπλοία γενικότερα. Αλλά θεωρώ ότι η Attica χρειάζεται πιό βραχυπρόθεσμες ενέργειες για να μπορέσει να σταθεί -τουλάχιστον- απέναντι στην SEA STAR-ANEK-HSW-NEL-LANE-EASY (προσθέστε ότι άλλο τυχόν ξέχασα !!!), που απλώνει "δίχτυα" σε όλο σχεδόν το Αιγαίο. Ειδικά μάλιστα από την στιγμή που αρκετοί μέσα στο φόρουμ υποστηρίζουν πως άμεσοι στόχοι της εταιρείας είναι η Σαμος-Ικαρία και Χίος-Μυτιλήνη. Αν αναλογιστούμε μάλιστα τις αλλαγές στο "τοπίο" μόλις τον τελευταίο χρόνο, άνετα θα μπορούσε κάποιος να πει ότι σε δύο και σε τρία χρόνια "ποιός ζει και ποιός πεθαίνει"..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 και ποιος θα ειναι ιδιοκτητης παιρνεις μια εταιρεια, αναδιαρθρωνεις το στολο και τα δραμολογια, κλεινεις και μια δυο παραγγελιες και μετα μολις αρχισει και γυριζει η αγορα πουλας πακετο. ουτε η προηγουμενη ουτε η τωρινη διοικηση της attica κανουν βεβιασμενες κινησεις. πιστευω πως σιγουρα θα υπαρξει αγορα καποιου ετοιμου νεοτατου ημεροπλοιου για τη ραφηνα (ειπαμε για το acdc) και ισως γινει κατι αντιστοιχο και για συρο τηνο μυκονο. αυτα για τα μπλε, οι αλλες γραμμες τους δεν κινδυνευουν αμεσα. οσο για τα κοκκινα με την καθοδο στο ηρακλειο και πιθανοτατα και στα χανια και τα 2 καινουργια στο bari ειναι σε πολυ καλυτερη μοιρα απο τους ανταγωνιστες minoan/anek. η sea star ειναι ενα συνοθυλευμα που εχει πολυ δρομο για να γινει μια εταιρεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοινώνει τη συμμετοχή της στην αύξηση κεφαλαίου των κατά 100% θυγατρικών της Ναυτικών Εταιριών, "Blue Star Ναυτική Εταιρεία" και "Blue Star Ferries Ναυτική Εταιρεία", συνολικού ύψους Ευρώ 26,55 εκατ., οι οποίες θα είναι οι πλοιοκτήτριες εταιρίες των δύο προσφάτως παραγγελθέντων επιβατηγών - οχηματαγωγών πλοίων από τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. (DSME) της Κορέας. Η αύξηση θα χρησιμοποιηθεί κατά κύριο λόγο για τη χρηματοδότηση της κατασκευής των δύο πλοίων. Το εταιρικό κεφάλαιο της Blue Star Ναυτική Εταιρεία και Blue Star Ferries Ναυτική Εταιρεία ανέρχεται σε Ευρώ 13,305 εκατ. και Ευρώ 13,255 εκατ. αντίστοιχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 ...Όσον αφορά την επιλογή ως στόχου του SFXII, δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι ήταν τυχαία.... Φαίνεται ότι την ίδια γνώμη με τον ΝΗΡΕΑ έχουν και στην ATTICA. - Ο Όμιλος Attica με επιστολή του προς το ΥΕΝ ζήτησε και πήρε την έγγραφη δέσμευση ότι θα τηρηθούν οι κανονισμοί ασφαλείας στο λιμάνι προκειμένου να συνεχίσει τα δρομολόγιά του το Superfast ΧΙΙΙ. Πηγή και ολόκληρο το ενδιαφέρον άρθρο : Marinews.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Το πρόγραμμα πιστότητας επιβατών και επαγγελματικών οδηγών της Superfast Ferries και της Blue Star Ferries αναβαθμίζεται, ανανεώνεται και μετονομάζεται σε SEA SMILES ενώ πριν λεγόταν Travel Club Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 ΔΕΣΜΟΙ ΑΙΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ATTICA GROUP. Ο όμιλος Attica Group, πιστός στη δέσμευσή του για κοινωνική προσφορά προς τον άνθρωπο, εγκαινιάζει τον θεσμό της εθελοντικής αιμοδοσίας των εργαζομένων του Ομίλου με στόχο τη δημιουργία Τράπεζας Αίματος. Η ενέργεια με τίτλο «Δεσμοί Αίματος» έχει σκοπό: 1. Να εξασφαλίσει επάρκεια αίματος στους κατοίκους των νησιών της άγονης γραμμής που εξυπηρετεί η εταιρεία. 2. Να εξασφαλίσει επάρκεια αίματος στους εργαζομένους του Ομίλου και των προσώπων του συγγενικού τους περιβάλλοντος σε περίπτωση ανάγκης. 3. Να προαχθούν οι έννοιες και οι αξίες της εθελοντικής αιμοδοσίας και να ενισχυθεί το πνεύμα αλληλεγγύης των εργαζομένων στα γραφεία, στα πλοία, στα πρακτορεία και στα νησιά. Εργαζόμενοι στην ξηρά, πληρώματα και συνεργάτες έδειξαν έμπρακτα την ευαισθησία τους διαθέτοντας λίγα λεπτά από το χρόνο τους, συμμετέχοντας στις «οργανωμένες ημέρες αιμοδοσίας» που πραγματοποιήθηκαν στα γραφεία της Attica Group σε συνεργασία με το τμήμα αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών "Γ. Γεννηματάς". Με τη συμμετοχή τους ενίσχυσαν ανθρώπινα και αληθινά τις έννοιες και τις αξίες της εθελοντικής αιμοδοσίας, καθώς η Τράπεζα Αίματος που δημιουργείται δεν «ανήκει» μόνο στους ιδίους και στα συγγενικά τους πρόσωπα αλλά και στους νησιώτες της χώρας μας. Κάθε μέρα εκατοντάδες συνάνθρωποί μας χρειάζονται αίμα. Ο Όμιλος ATTICA GROUP, που με τα δρομολόγια εσωτερικού των πλοίων Blue Star Ferries και SUPERFAST FERRIES ταξιδεύει καθημερινά στο Αιγαίο και στην Αδριατική θάλασσα και έρχεται σε επαφή με τους ανθρώπους κάθε τόπου, αντιλαμβάνεται την αιμοδοσία ως πράξη υπευθυνότητας, προσφοράς και, πάνω απ’ όλα, αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο που έχει ανάγκη, ευελπιστώντας τα επόμενα χρόνια να γίνει θεσμός και «δεσμός αίματος» όλων μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 19, 2009 Author Share Posted October 19, 2009 τι γινεται με τα πρωην πληρωματα των κοκκινων της βαλτικης; συνεχιζονται οι δικαστικες κοντρες με την attica? αφορουν την περιοδο που δουλευαν στην attica ή την απολυση τους για να προσληφθουν Εσθονοι απο την Talllink? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου προχωρά ο Όμιλος προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες του νέου επενδυτικού προγράμματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Εγκρίθηκε η αύξηση του κεφαλαίου της Attica Group Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Διατηρώντας το (έστω και ζημιογόνο) στο Ηράκλειο, ροκανίζει τα κέρδη των ανταγωνιστών της αλλά αυτή η στρατηγική μόνο βραχυχρόνιο χαρακτήρα μπορεί να έχει. Νομίζω πως η πώληση του SF V έγινε ακριβώς βάσει αυτής της λογικής: καλά τα μερίδια αγοράς και η ισχυρή εμπορική παρουσία, αλλά δεν γίνεται μια εταιρεία να διατηρεί σε μακροχρόνια βάση πλοία που είναι ζημιογόνα. Πιστεύω πως με την παραπάνω κίνηση μπαίνει τέλος στα σενάρια της δρομολόγησης πλοίου στα Χανιά ή της δίπλωσης των δρομολογίων στο Ηράκλειο, που έπαιζαν πολύ τους τελευταίους μήνες, εκτός αν η εταιρεία αποφασίσει να εγκαταλείψει κάποια άλλη γραμμή, κάτι που δεν φαντάζει λογικό αυτή τη στιγμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 H πώληση του Superfast v ίσως ανοίγει το δρόμο στο Superfast xii να γυρίσει στην Πάτρα λόγω της 'αποτυχίας' του στη γραμμή του Ηρακλείου Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Να και μία άλλη παράμετρος που δεν είχαμε σκεφθεί. Πολύ λογικό μου ακούγεται το επιχείρημα του φίλου ΝΟΜΙΚΟΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Μα και στην Αδριατική περισσεύει. Τώρα έχει δύο πλοία στην Ancona και δύο στο Bari. Υπάρχει κίνηση για παραπάνω? Μην ξεχνάτε και τον Γαλάζιο Ορίζοντα. Και αυτό μετά τις ακινησίες είτε θα πάει για πώληση είτε θα αναζητήσει γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Μα ήδη κυκλοφορεί η φήμη ότι πρόκειται να πωληθεί και το VI. Αν πράγματι συμβεί αυτό τότε θα υπάρχει χώρος και για το XII, στην περίπτωση βέβαια που η Attica παραδεχθεί την ήττα της (???) και αποχωρήσει από το Ηράκλειο. Όσον αφορά τον ΟΡΙΖΟΝΤΑ, προσωπική μου άποψη (η οποία βέβαια μπορεί να αποδειχθεί και λανθασμένη), είναι ότι ήδη το πλοίο έχει βρει γραμμή στα Δωδεκάνησα μαζί με το BLUESTAR 2, και ότι μετά τις ακινησίες του ομίλου θα δούμε το BLUESTAR 1 να ανηφορίζει προς Χίο - Μυτιλήνη. Αυτήν την αίσθηση έχω..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now