Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ας έχουμε υπ' όψη και την παραπάνω πρόσφατη δήλωση του Α.Βγενόπουλου. Μπορεί να ήταν υποθετική...μπορεί να αφορούσε την προσφορά της AEGEAN για την ΟΑ...αλλά δεν πιστεύω ότι ήταν τυχαία. Πιστεύω ότι έκανε γνωστό τοις πάσι..."αγοράζω ό,τι πωλείται". Και δεν νομίζω ότι τα έλεγε για την ΑΝΕΚ.

Επέτρεψε μου να κάνω μια εντελώς διαφορετική ανάγνωση αυτών των δηλώσεων: χρησιμοποίησε αυτό το παράδειγμα για να καυτηριάσει το θέμα του μονοπωλίου που θα δημιουργείτο στην περίπτωση της εξαγοράς της Ολυμπιακής από την Aegean, παραδεχόμενος πως μια ανάλογη εξαγορά στην ακτοπλοΐα, θα είχε τα ίδια αποτελέσματα.

Συνεπώς, παραδεχόμενος εκ των προτέρων πως μια τέτοια κίνηση θα δημιουργούσε συνθήκες μονοπωλίου, δε νομίζω πως κάτι τέτοιο είναι στους στόχους του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κατ΄αρχήν, Ορέστη, σου επιτρέπω να διαφωνείς μαζί μου...αλλά καλό είναι να περιμένεις πρώτα την άδειά μου.:D

Επιμένω, όμως, ότι η αναφορά του Α. Βγενόπουλου σε συγκεκριμένο παράδειγμα (με ονόματα) δεν ήταν τυχαία. Ειδικά όταν ξεκινάει η πολιορκία του Μεγάλου Κάστρου. Θα μπορούσε να μιλήσει γενικόλογα, χωρίς ονόματα ανταγωνιστών. Από εκεί και πέρα η σκοπιμότητα μιας τέτοιας αναφοράς πράγματι επιδέχεται διάφορες ερμηνείες...και γι' αυτό σου επιτρέπω να διαφωνείς.:rolleyes: Με την προηγούμενη εκτίμηση μου δεν έκανα τίποτε παραπάνω, από το εκφράσω την αίσθηση που αποκόμισα όταν διάβασα την δήλωση.

Link to comment
Share on other sites

Διακρινω στις τοποθετησεις της μεγαλης πλειοψηφιας των μελων οσον αφορα τη δρομολογηση του Superfast XII στο νησι με τις ομορφοτερες γυναικες στην Ελλαδα, την πεποιθηση οτι τα Κοκκινα δυσκολα θα αποτυχουν λογω της παραδοσης της εταιρειας και του brand name, αναμεσα στα αλλα τους πλεονεκτηματα. Η ερωτηση η δικη μου προς τους γνωριζοντες προσωπα και πραγματα ειναι η εξης: ειναι η Superfast η ιδια εταιρεια με την εταιρεια που αφησε ο Παναγοπουλος σε ανθρωπινο δυναμικο, δυναμικη και νοοτροπια? Θελω να πω δηλαδη οτι αναρωτιεμαι αν και κατα ποσο με την αποχωρηση του Περικλη Παναγοπουλου ειχαμε και αλλαγες που θα μπορει να εχουν χαλασει την πετυχημενη συνταγη, με ο,τι συνεπειες θα μπορουσε να εχει αυτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρατήρησα μια διαφορά στα πλοία της Blue Star Ferries. Στην είσοδο γκαράζ / επιβατών φαντάζομαι ότι θα είχατε δει παλαιοτέρα είχαν μονο τα σινιάλα της Blue Star Ferries, μετέπειτα βάλανε το Premium Alliance (σε μαύρο φόντο) αναγράφοντας και τις δυο εταιρείες του ομίλου Attica (Superfast Ferries & Blue Star Ferries). Τώρα έχει σβηστεί το Premium Alliance και έχει γραφτεί ATTICA GROUP σε άσπρο φόντο.;) Φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο έχει γίνει και στα πλοία της Superfast.:confused:

Ενώ επιπλέον οι κονκάρδες με τα ονόματα των πληρωμάτων αναφέρουν ATTICA GROUP και τα ονόματα των δυο εταιρειών Superfast Ferries & Blue Star Ferries. Ενώ πριν μόνο το όνομα της εταιρείας που δούλευε ο ναυτικός.

post-54-128326979521_thumb.jpg

post-54-128326979522_thumb.jpg

post-54-128326979525_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πλέον στα εισιτήρια της Blue Star Ferries αναγραφούν σαν εταιρεία «Κοινοπραξία ΑΤΤΙΚΑ ΦΕΡΡΙΣ ΝΕ & ΣΙΑ» ενώ μέχρι πριν λίγο καιρό ανάγραφαν «Κοινοπραξία BLUE STAR FERRIES».

Από ότι κατάλαβα όλα τα πλοία που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο έχουν περάσει στη διαχείρισης της ΑΤΤΙΚΑ ΦΕΡΡΙΣ??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ομως οπως και να το κανουμε αλλο ειναι να προαναγγελει τη ναυπηγηση νεων πλοιων ο ομιλος ΑΤΤΙΚΑ[...]Η εταιρια εχει δειξει μια καποια συνεπεια λογων και εργων.
επειδη μαλλον εχω χασει επεισοδια, ποτε ανακοινωσε επισημα η Attica (δηλαδη η MIG) οτι εχει παραγγελει νεα συμβατικα ΕΓ ΟΓ για καποιο απο τα 2 brands?
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, στα εγκαίνεια του SUPERFAST XII στο Ηράκλειο, είχε αναγγελθεί η πρόθεση και η σκέψη για την ναυπήγηση δύο καινούργιων πλοίων, μελλοντικά. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Σε αγορές νέων πλοίων προσανατολίζεται η Attica Group

Στη διαπίστωση ότι το 2009 θα αποτελέσει μία από τις πλέον δύσκολες χρονιές για την ελληνική ακτοπλοΐα προχώρησε η διοίκηση της Attica Συμμετοχών, εκφράζοντας ωστόσο την πεποίθηση πως θα ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά παρά τη κρίση.
Όπως τόνισε ο κ. Βέττας, το αντίδοτο της εταιρείας στην κρίση είναι η μεγάλη ρευστότητα που διαθέτει και υπογράμμισε ότι υπάρχουν αναξιοποίητα κεφάλαια για τα οποία υπάρχει διάθεση να επενδυθούν για να αξιοποιηθούν οι ευκαιρίες που δημιουργούνται. Στο πλαίσιο αυτό, ο επικεφαλής της εισηγμένης αποκάλυψε πως η Attica βρίσκεται ήδη σε συνεννόηση για την αγορά δύο πλοίων που θα ενισχύσουν τη θέση της στην εγχώρια ακτοπλοΐα. «Επιλογή της εταιρείας είναι να έχουμε μεταφορικό έργο όλες τις εποχές του χρόνου για τα πλοία μας», τόνισε. Παράλληλα δήλωσε ότι ο ελληνικό στόλος της ακτοπλοΐας είναι στο σύνολό του «απίστευτα γερασμένος».
Link to comment
Share on other sites

...Η παράδοση του πρώτου πλοίου θα γίνει την άνοιξη του 2011 και του δεύτερου το α’ τρίμηνο του 2012....

Αν δεν κάνω λάθος, η άνοιξη του 2011 είναι σε δύο χρόνια παρά κάτι από σήμερα, και το πρώτο τρίμηνο του 2012 σε τρία χρόνια (πάλι παρά κάτι...).

Αναμφισβήτητα πολύ καλή κίνηση το κτίσιμο δύο νέων πλοίων για την Ελληνική Ακτοπλοία γενικότερα. Αλλά θεωρώ ότι η Attica χρειάζεται πιό βραχυπρόθεσμες ενέργειες για να μπορέσει να σταθεί -τουλάχιστον- απέναντι στην SEA STAR-ANEK-HSW-NEL-LANE-EASY (προσθέστε ότι άλλο τυχόν ξέχασα !!!), που απλώνει "δίχτυα" σε όλο σχεδόν το Αιγαίο. Ειδικά μάλιστα από την στιγμή που αρκετοί μέσα στο φόρουμ υποστηρίζουν πως άμεσοι στόχοι της εταιρείας είναι η Σαμος-Ικαρία και Χίος-Μυτιλήνη.

Αν αναλογιστούμε μάλιστα τις αλλαγές στο "τοπίο" μόλις τον τελευταίο χρόνο, άνετα θα μπορούσε κάποιος να πει ότι σε δύο και σε τρία χρόνια "ποιός ζει και ποιός πεθαίνει".....

Link to comment
Share on other sites

και ποιος θα ειναι ιδιοκτητης;) παιρνεις μια εταιρεια, αναδιαρθρωνεις το στολο και τα δραμολογια, κλεινεις και μια δυο παραγγελιες και μετα μολις αρχισει και γυριζει η αγορα πουλας πακετο;).

ουτε η προηγουμενη ουτε η τωρινη διοικηση της attica κανουν βεβιασμενες κινησεις. πιστευω πως σιγουρα θα υπαρξει αγορα καποιου ετοιμου νεοτατου ημεροπλοιου για τη ραφηνα (ειπαμε για το acdc) και ισως γινει κατι αντιστοιχο και για συρο τηνο μυκονο. αυτα για τα μπλε, οι αλλες γραμμες τους δεν κινδυνευουν αμεσα. οσο για τα κοκκινα με την καθοδο στο ηρακλειο και πιθανοτατα και στα χανια και τα 2 καινουργια στο bari ειναι σε πολυ καλυτερη μοιρα απο τους ανταγωνιστες minoan/anek. η sea star ειναι ενα συνοθυλευμα που εχει πολυ δρομο για να γινει μια εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοινώνει τη συμμετοχή της στην αύξηση κεφαλαίου των κατά 100% θυγατρικών της Ναυτικών Εταιριών, "Blue Star Ναυτική Εταιρεία" και "Blue Star Ferries Ναυτική Εταιρεία", συνολικού ύψους Ευρώ 26,55 εκατ., οι οποίες θα είναι οι πλοιοκτήτριες εταιρίες των δύο προσφάτως παραγγελθέντων επιβατηγών - οχηματαγωγών πλοίων από τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. (DSME) της Κορέας. Η αύξηση θα χρησιμοποιηθεί κατά κύριο λόγο για τη χρηματοδότηση της κατασκευής των δύο πλοίων.

Το εταιρικό κεφάλαιο της Blue Star Ναυτική Εταιρεία και Blue Star Ferries Ναυτική Εταιρεία ανέρχεται σε Ευρώ 13,305 εκατ. και Ευρώ 13,255 εκατ. αντίστοιχα.

Link to comment
Share on other sites

...Όσον αφορά την επιλογή ως στόχου του SFXII, δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι ήταν τυχαία....

Φαίνεται ότι την ίδια γνώμη με τον ΝΗΡΕΑ έχουν και στην ATTICA.

- Ο Όμιλος Attica με επιστολή του προς το ΥΕΝ ζήτησε και πήρε την έγγραφη δέσμευση ότι θα τηρηθούν οι κανονισμοί ασφαλείας στο λιμάνι προκειμένου να συνεχίσει τα δρομολόγιά του το Superfast ΧΙΙΙ.

Πηγή και ολόκληρο το ενδιαφέρον άρθρο : Marinews.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

ΔΕΣΜΟΙ ΑΙΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ATTICA GROUP.

Ο όμιλος Attica Group, πιστός στη δέσμευσή του για κοινωνική προσφορά προς τον άνθρωπο, εγκαινιάζει τον θεσμό της εθελοντικής αιμοδοσίας των εργαζομένων του Ομίλου με στόχο τη δημιουργία Τράπεζας Αίματος.

Η ενέργεια με τίτλο «Δεσμοί Αίματος» έχει σκοπό:

1. Να εξασφαλίσει επάρκεια αίματος στους κατοίκους των νησιών της άγονης γραμμής που εξυπηρετεί η εταιρεία.

2. Να εξασφαλίσει επάρκεια αίματος στους εργαζομένους του Ομίλου και των προσώπων του συγγενικού τους περιβάλλοντος σε περίπτωση ανάγκης.

3. Να προαχθούν οι έννοιες και οι αξίες της εθελοντικής αιμοδοσίας και να ενισχυθεί το πνεύμα αλληλεγγύης των εργαζομένων στα γραφεία, στα πλοία, στα πρακτορεία και στα νησιά.

Εργαζόμενοι στην ξηρά, πληρώματα και συνεργάτες έδειξαν έμπρακτα την ευαισθησία τους διαθέτοντας λίγα λεπτά από το χρόνο τους, συμμετέχοντας στις «οργανωμένες ημέρες αιμοδοσίας» που πραγματοποιήθηκαν στα γραφεία της Attica Group σε συνεργασία με το τμήμα αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών "Γ. Γεννηματάς". Με τη συμμετοχή τους ενίσχυσαν ανθρώπινα και αληθινά τις έννοιες και τις αξίες της εθελοντικής αιμοδοσίας, καθώς η Τράπεζα Αίματος που δημιουργείται δεν «ανήκει» μόνο στους ιδίους και στα συγγενικά τους πρόσωπα αλλά και στους νησιώτες της χώρας μας.

Κάθε μέρα εκατοντάδες συνάνθρωποί μας χρειάζονται αίμα. Ο Όμιλος ATTICA GROUP, που με τα δρομολόγια εσωτερικού των πλοίων Blue Star Ferries και SUPERFAST FERRIES ταξιδεύει καθημερινά στο Αιγαίο και στην Αδριατική θάλασσα και έρχεται σε επαφή με τους ανθρώπους κάθε τόπου, αντιλαμβάνεται την αιμοδοσία ως πράξη υπευθυνότητας, προσφοράς και, πάνω απ’ όλα, αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο που έχει ανάγκη, ευελπιστώντας τα επόμενα χρόνια να γίνει θεσμός και «δεσμός αίματος» όλων μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

τι γινεται με τα πρωην πληρωματα των κοκκινων της βαλτικης; συνεχιζονται οι δικαστικες κοντρες με την attica? αφορουν την περιοδο που δουλευαν στην attica ή την απολυση τους για να προσληφθουν Εσθονοι απο την Talllink?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Διατηρώντας το (έστω και ζημιογόνο) στο Ηράκλειο, ροκανίζει τα κέρδη των ανταγωνιστών της αλλά αυτή η στρατηγική μόνο βραχυχρόνιο χαρακτήρα μπορεί να έχει.

Νομίζω πως η πώληση του SF V έγινε ακριβώς βάσει αυτής της λογικής: καλά τα μερίδια αγοράς και η ισχυρή εμπορική παρουσία, αλλά δεν γίνεται μια εταιρεία να διατηρεί σε μακροχρόνια βάση πλοία που είναι ζημιογόνα.

Πιστεύω πως με την παραπάνω κίνηση μπαίνει τέλος στα σενάρια της δρομολόγησης πλοίου στα Χανιά ή της δίπλωσης των δρομολογίων στο Ηράκλειο, που έπαιζαν πολύ τους τελευταίους μήνες, εκτός αν η εταιρεία αποφασίσει να εγκαταλείψει κάποια άλλη γραμμή, κάτι που δεν φαντάζει λογικό αυτή τη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Μα και στην Αδριατική περισσεύει.

Τώρα έχει δύο πλοία στην Ancona και δύο στο Bari. Υπάρχει κίνηση για παραπάνω?

Μην ξεχνάτε και τον Γαλάζιο Ορίζοντα. Και αυτό μετά τις ακινησίες είτε θα πάει για πώληση είτε θα αναζητήσει γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Μα ήδη κυκλοφορεί η φήμη ότι πρόκειται να πωληθεί και το VI. Αν πράγματι συμβεί αυτό τότε θα υπάρχει χώρος και για το XII, στην περίπτωση βέβαια που η Attica παραδεχθεί την ήττα της (???) και αποχωρήσει από το Ηράκλειο.

Όσον αφορά τον ΟΡΙΖΟΝΤΑ, προσωπική μου άποψη (η οποία βέβαια μπορεί να αποδειχθεί και λανθασμένη), είναι ότι ήδη το πλοίο έχει βρει γραμμή στα Δωδεκάνησα μαζί με το BLUESTAR 2, και ότι μετά τις ακινησίες του ομίλου θα δούμε το BLUESTAR 1 να ανηφορίζει προς Χίο - Μυτιλήνη. Αυτήν την αίσθηση έχω.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...