Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σε σκληρή παρτίδα πόκερ εξελίσεται η κατάσταση στην Αττικα. Εντωμεταξύ, δε μπορώ να καταλάβω πως ο Ηλιόπουλος με το 5,5% ελέγχει κι ένα 20% περίπου των μετόχων. Αυτοί, δεν μπορούν να φανταστούν πως ο μόνος λόγος που μπήκε ο Ηλιό στο σχήμα είναι για να φάει από το πτώμα (πλοία? γραμμές??) σαν τα κοράκια? Αυτοί (οι μικρομέτοχοι) τι συμφέρον έχουν από αυτή την εξέλιξη? Πραγματικά απορώ... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γενικά, στις Ανώνυμες Εταιρείες που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο (και, βέβαια, όχι μόνον σε αυτές) η Γενική Συνέλευση των Μετόχων είναι το ανώτατο όργανο διοίκησης.

Οι ψηφοφορίες διεξάγονται με βάση την αρχή "μια μετοχή, μία ψήφος".

Κατά συνέπεια, αν εγώ (λέω τον εαυτό μου, έτσι για τη φαντασίωση ότι είμαι μεγάλος "παίκτης" στην ακτοπλοΐα 😁) έχω ένα ποσοστό 5%, μπορώ να έρθω σε συμφωνία με άλλους μετόχους, που κατέχουν και αυτοί κάποιο ποσοστό και να αποφασίσουμε να κινηθούμε από κοινού.

Έτσι, στις ψηφοφορίες, εγώ και αυτοί που έχουμε τα ίδια συμφέροντα, ψηφίζουμε το ίδιο πράγμα και έτσι το 5% το δικό μου "αυγατίζει", όπως έγραψα και σε προηγούμενο post, σε 10%, 15% και, τέλος πάντων, μέχρι το ποσοστό που μαζεύουν όλοι όσοι έχουν σχηματίσει μια κοινή ομάδα συμφερόντων/μετόχων μέσα στην επιχείρηση. 

Τώρα (αν και για αυτό δεν είμαι σίγουρος, γιατί έχω να ασχοληθώ κάποιο καιρό με ζητήματα εταιρικής διακυβέρνησης) δεν είναι απαραίτητο να είναι παρόντες όλοι στη Γενική Συνέλευση. Μπορεί, για παράδειγμα, να με εξουσιοδοτήσουν, ως "εκπρόσωπο" οι υπόλοιποι μέτοχοι που έχω έρθει σε συνεννόηση και να ψηφίζω και για λογαριασμό τους. 

Και, κάπως έτσι, διαμορφώνονται οι συμμαχίες σε μια Γενική Συνέλευση (με άλλα λόγια, κάπως έτσι εμφανίζεται ο Ηλιόπουλος, και ο κάθε Ηλιόπουλος να "ελέγχει" παραπάνω ποσοστό από αυτό που πραγματικά κατέχει) και, έτσι, επιλέγονται οι πολιτικές και στρατηγικές που θα ακολουθήσει η κάθε εταιρεία.

 

Link to comment
Share on other sites

On 1/29/2023 at 12:19 PM, valencay said:

Ακούγεται έντονα ότι η Εταιρεία είναι σε αναζήτηση ναυπηγείου για κατασκευή Εγ/ογ καταμαράν μήκους περίπου 100 μέτρων....Φαβορί η Austal....Για να δούμε....

Εκ παραδρομής έγραψα ότι το σκάφος που θέλει να ναυπηγησει η Εταιρεία θα είναι 100 μέτρων....Θα είναι -πάντα εφ οσον παραγγελθεί, γύρω στα 75-80 μέτρα....Sorry,mea culpa

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Orestis said:

Σημαντικές εξελίξεις με την Πειραιώς να αυξάνει το ποσοστό της και να οδηγείται σε δημόσια πρόταση για την απόκτηση των μετοχών της MIG

Σε €4 - 4,30 ανά μετοχή αναμένεται να είναι η τιμή της δημόσιας προσφοράς, σύμφωνα με το banking news, Eπισήμως δεν εχει ανακοινωθει ακομη η τιμη (λιγο παραδοξο), ουτε η τιμη πωλησης του ποσοστου της rolopack.

Hδη παντως η μετοχη της MIG εχει δωσει 162% αποδοση σε μια εβδομαδα.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, valencay said:

Εκ παραδρομής έγραψα ότι το σκάφος που θέλει να ναυπηγησει η Εταιρεία θα είναι 100 μέτρων....Θα είναι -πάντα εφ οσον παραγγελθεί, γύρω στα 75-80 μέτρα....Sorry,mea culpa

Μακάρι να έχουμε νεωτέρα και να δούμε σε λίγο καιρό να ανακοινώνεται παραγγελία είτε είναι 100 είτε 80 μέτρα. Η ακτοπλοΐα έχει ανάγκη από σύγχρονα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

On 2/7/2023 at 3:00 PM, Strofalos said:

 δε μπορώ να καταλάβω πως ο Ηλιόπουλος με το 5,5% ελέγχει κι ένα 20% περίπου των μετόχων.

Αυτοί (οι μικρομέτοχοι) τι συμφέρον έχουν από αυτή την εξέλιξη? Πραγματικά απορώ... 

Η συμμετοχή του Ηλιόπουλου έχει ξεπεράσει το 10% επί του μετοχικού κεφαλαίου και έτσι όταν στην γενική συνέλευση παρευρίσκεται το 43,6% του μετοχικού κεφαλαίου, το ποσοστό του κάθε μετόχου που συμμετέχει επί των παρευρισκομένων, υπερδιπλασιάζεται.

Η κεφαλαιοποίηση της MIG μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα πενταπλασιάστηκε (τιμή μετοχής από 0,03 σε 0,1668) και οι μικρομέτοχοι (περίπου το 68%) όχι μόνο είδαν την αξία της συμμετοχής τους να αυξάνεται από 19,2 εκ σε 106,6 εκ. αλλά λόγω της δημόσιας πρότασης εξασφάλισαν και σίγουρο αγοραστή (χωρίς αυτή την εξέλιξη αν προσπαθούσαν να πουλήσουν μαζικά, είτε δεν θα έβρισκαν αγοραστές είτε η τιμή της μετοχής θα κατέρρεε).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω (μπορεί να κάνω και λάθος) είναι πως όλοι οι παλιοί προσπαθούν να τετραγωνίσουν τον κύκλο και να σώσουν μια κατάσταση και ο Ηλιό βρήκε αίμα και ευκαιρία να κερδοσκοπήσει. Ή να φαλιρίσει την Αττικα για να πλακώσει μετά σαν το κοράκι να πάρει το μερδικό του. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/4/2023 at 10:28 AM, proud_ionian said:

Το ζουμι βεβαια στη σημερινη μεταμεσονυχτια αναρτηση του Mononews ειναι το παρακατω αποσπασμα

Quote

...Στην Ακτή Μιαούλη ακούγονται δύο ονόματα, τα οποία όμως δεν επιβεβαιώνονται, ότι θα στηρίξουν τις ενέργειες του Μάριου Ηλιόπουλου.

Το πρώτο όνομα, που λέγεται ότι ενθαρρύνει τον Μάριο Ηλιόπουλου, είναι αυτό εφοπλιστή της ποντοπόρου ναυτιλίας που δεν τον αφήνει πλέον αδιάφορο η ελληνική ακτοπλοΐα, με ισχυρούς δεσμούς με τον Πειραιά...

Βαγγελης και Μανωλης λοιπον οι πιθανοι υποστηρικτες του SuperMario. Τον Μανωλη τον αναφερει ευθεως και τον Βαγγελη τον φωτογραφιζει. 

Σα να τους βλεπω να συζητουν και να εχουν σχεδιασει ηδη τη μοιρασια :D . Fast & Αδριατική στον Μανωλη, ταχυπλοα στον Μάριο και τα συμβατικα εσωτερικου στον Βαγγελη και τις παραφυαδες αυτου.

Μπορεί πριν λίγες μέρες το, φίλα προσκείμενο στον Mr Seajets, mononews να αφηνε υπονοουμενα για στηριξη του Supermario απο Μανώλη και Βαγγέλη, αλλά προχτές το... αντιθέτων φρονιμάτων:P Euro2day, στη "στήλη" Χαμαιλέων, μας τα είπε διαφορετικά.

Quote

MΙG: Με μικρότερα ποσοστά ανόδου, αλλά και μικρότερους όγκους συναλλαγών (στο 0,5% του μετοχικού κεφαλαίου) κινήθηκε χθες η μετοχή. Αν δεν αλλάξει κάτι ως προς τους όγκους, δεν προκύπτει καμία δυνατότητα εξασφάλισης του 1/3 των παρόντων στη συνέλευση της 3ης Μαρτίου από Μάριο Ηλιόπουλο και Σία, ώστε να απορριφθεί το deal με τη STRIX για την ATTICA GROUP.

Δεν «βγαίνουν» τα κουκιά, όταν η Πειραιώς βρίσκεται ήδη στο 53,50%. Ακόμη και ο εναλλακτικός, θεωρητικά πάντα, στόχος της διασφάλισης του 20% των μετοχών από την πλευρά Ηλιόπουλου, για να μπορέσει να κάνει αίτημα διαχειριστικού ελέγχου (όπλο αμφίβολης αποτελεσματικότητας όπως γράψαμε χθες), φαντάζει δύσκολος, αν όχι ακατόρθωτος.

Στο μεταξύ, φαίνεται ότι ο κ. Ηλιόπουλος δεν έχει υποστήριξη από άλλα εφοπλιστικά συμφέροντα, όπως υποστήριζαν κάποιοι φημολογούντες. Αντιθέτως, συνήθως πολύ έγκυρες πηγές μάς μεταφέρουν ότι υπάρχει ενόχληση σε πολύ ισχυρούς κύκλους του Πειραιά, για τα όσα συμβαίνουν. Και ότι επιπροσθέτως, ο επικεφαλής της Seajets πέρα από το θέμα MΙG-ATTICA έχει ανοίξει και δεύτερο μέτωπο, με άλλο, σεβαστό παίκτη του χώρου.

 

Εννοείται πως το monnews συνεχίζει την... Μαριάδα:P

Quote

Τα σχέδια του για την MIG και ενδεχομένως και για την Attica Group ο Μάριος Ηλιόπουλος θα τα αποκαλύψει στη συνέντευξη Τύπου που έχει προγραμματίσει για την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου, λίγες ημέρες δηλαδή πριν από τη νέα συνέλευση των μετόχων της MIG.

Το όραμα του για την ανάπτυξη του Αιγαίου δεν είναι άλλο από την ενδυνάμωση της ναυτιλιακής του εταιρείας και τις καθημερινές, ασφαλείς και ταχύτερες συνδέσεις των νησιών του Αιγαίου με τα λιμάνια της Αττικής, Πειραιά Λαύριο και Ραφήνα.

«Ο Μάριος θα αποδείξει σε όλους ότι είναι μπροστά από τις εξελίξεις και οι αναπτυξιακές του ιδέες είναι πρωτοποριακές για το Αιγαίο», τόνισε με έμφαση σε συνομιλητές του σήμερα το πρωί.

Πρωτίστως όμως, ο Μάριος Ηλιόπουλος ενδιαφέρεται για την ελληνικότητα των ναυτιλιακών εταιρειών που επιχειρούν στο Αιγαίο και διαφοροποιείται από εκείνη την άποψη που θέλει να εκχωρηθούν δικαιώματα της ελληνικής ακτοπλοΐας σε ξένα επενδυτικά σχήματα.

Την αγάπη και την έγνοια του για το Αιγαίο θα την εκδηλώσει την επόμενη εβδομάδα με μια μεγάλη δωρεά για την ενίσχυση των δομών υγείας των νησιών του ελληνικού αρχιπελάγους και θα αφιερώσει στην μνήμη του πατέρα του, Παναγιώτη Ηλιόπουλο.

Η κίνηση αυτή έρχεται στη συνέχεια της γενναιόδωρης δωρεάς του προς την Τουρκία για την αντιμετώπιση των αναγκών που έχουν προκληθεί από τους σεισμούς.

Όπως εξομολογείται ο ίδιος σε φίλους του, την σκέψη την συνέλαβε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σε μια στιγμή νοσταλγίας για τον πατέρα του, αείμνηστο Παναγιώτη Ηλιόπουλο και έδρασε αμέσως.

Μέσα 24 ώρες, οργάνωσε την επίσκεψη του στην Τουρκία και συναντήθηκε διαδοχικά με τον πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν, με τον υπουργό Εξωτερικών, Μεβλούτ Τσαβούσογλου και τον πρώην πρωθυπουργό Μπιναλί Γιλντιρίμ.

Με άλλα λόγια ο «Σούπερ Μάριο» μέσα σε λίγες ώρες υλοποίησε την σκέψη του να προσφέρει στον τουρκικό λαό 1 εκατομμύριο ευρώ και να συναντηθεί με τους κορυφαίους Πολιτειακούς και πολιτικούς παράγοντες της Τουρκίας.

Κατά τη συνάντηση του με τον Ταγίπ Ερντογάν, όπως διέρρευσε ζητήθηκε από τον Μάριο Ηλιόπουλο «να συμβάλει στο μέλλον στις στενότερες σχέσεις και δεσμούς της Ελλάδας και της Τουρκίας σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο».

Μάλιστα, σε συνάντηση που είχε και με Τούρκους επιχειρηματίες του εξέφρασαν ανοιχτά τις προθέσεις τους να συνεργαστούν μαζί τους σε διάφορες επιχειρήσεις στην Τουρκία, ακόμη και να συνδέσει ελληνικά νησιά με τις Τουρκικές ακτές.

Για τη φουκαριάρα τη μάνα του τα κάνει, που έλεγε και η παλιά διαφήμιση του 11880:P

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

Ξεκινά και επισήμως. η δημόσια πρόταση. 24.2 και για έξι εβδομάδες. 11.4 θα ξέρουμε το αποτέλεσμα. Πρώτα οι κάλπες και μετά η Attica 🤪

Μικρή διόρθωση, η δημόσια πρόταση αφορά την MIG, η πρόταση για την Αττικα αναμένεται εντός του μήνα. Δεν θα χρειαστεί να μάθουμε κάτι καθώς η Τράπεζα έχει τα "κουκιά" να μεταβιβάσει την Αττικα στην STRIX ακόμη και εάν ο Ηλιόπουλος προβεί σε νομικές ενέργειες πχ σε ασφαλιστικά μέτρα ... αυτό που ενδιαφέρει είναι εάν η Strix θα βγάλει ολόκληρη την Αττικά για πώληση ή θα την μοιράσει ανά εταιρεία. Αλλά για το τελευταίο είναι ζήτημα εάν θα υπάρξουν εξελίξεις φέτος.

 

Edited by CATHA
Link to comment
Share on other sites

Τελικά κάνει ΚΑΙ για την Attica. Για το 10% περίπου που δεν ελέγχει.

Σε άλλη στήλη του Euro2day, αναφέρουν ότι το ποσοστό των προσκείμενων στον Μάριο Ηλιόπουλο (στη MIG) δεν ειναι μόνο 12+. Υπάρχουν αρκετοί "φίλοι" που έχουν οριακά κάτω από 0,5%, για να μην έχουν την υποχρέωση να κάνουν γνωστοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

Είναι υποχρεωμένη να κάνει και για την Αττικα, στην πραγματικότητα δεν την ενδιαφέρει να πετύχει καθώς η τιμή που προσφέρει είναι κάτω από την τρέχουσα τιμή στο ΧΑΑ... προφανώς κανείς δεν θα δώσει τις μετοχές του σε τιμή κάτω από την χρηματιστηριακή.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Η Ελλάδα πενθεί, υπουργοί παραιτούνται, δημοφιλείς σειρές δεν προβάλλονται, αλλά ο Supermario και τα αδέλφια του δεν χαμπαριάζουν και... ταράζουν τη διοίκηση της MIG στη νομιμότητα.

Όπως αναφέρει από το πρωί το Euro2day, η πλευρά Ηλιόπουλου: α. κάνει ασφαλιστικά μέτρα στη διοίκηση της MIG και ζητά την ακύρωση της συμφωνίας με την Strix Holdings (συζητείται αύριο η προσωρινή διαταγή). β. Ζητά διαχειριστικό έλεγχο.

Από την ανάρτηση μαθαίνουμε ότι το ποσοστό των αντιφρονούντων έμεινε στο 12+.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ο Ηλιόπουλος (Sea Jets) αντί να υποβάλει προσφορά 560 εκατ για την Attica Group παίζει παιχνίδια εντυπώσεων με 14 εκατ

Quote

H Πειραιώς και η MIG θα πουλούσαν την Attica Group την ακτοπλοϊκή εταιρία στον Ηλιόπουλο αντί σε ένα σχήμα όπως την Strix... αν καταθέσει πρόταση 560 εκατ

Η οικογένεια Ηλιόπουλου Sea Jets κατέχει μέσω συνεχιζόμενων αγορών το 12,99% της MIG της Marfin Investment Group…(μαζί με φίλα προσκείμενους μετόχους) έχοντας επενδύσει 14 εκατ ενώ συνολικά αποτιμώνται τα 122,136 εκατ μετοχές ή 12,99% της MIG 26,5 εκατ ευρώ.
Έχει επενδύσει 14 εκατ και προσπαθεί με παιχνίδια εντυπώσεων να πιέσει την Πειραιώς, να πιέσει την MIG, να πιέσει την Attica Group.
Στην MIG εμφανίζεται μέσω της Ratio holding ενώ έχουν εμφανιστεί και άλλοι επενδυτές όπως η Multiway του Κλεάνθους που είναι φιλικά προσκείμενοι στην οικογένεια Ηλιόπουλου.
Το παράδοξο είναι ότι η οικογένεια Ηλιόπουλου της Sea Jets δεν εμφανίστηκε στο προσκήνιο πείθοντας τις τράπεζες και πείθοντας την Πειραιώς ότι ενδιαφέρεται για την Attica Group… κάνοντας κάτι απλό.

Φέρνοντας πρόταση εξαγοράς για την Attica Group 560 εκατ… είναι βέβαιο ότι η Πειραιώς και η MIG θα πουλούσαν την Attica Group την ακτοπλοϊκή εταιρία στον Ηλιόπουλο αντί σε ένα σχήμα όπως την Strix.

Ωστόσο με 15 εκατ θέλει να κερδίσει τις εντυπώσεις επιλέγοντας την φθηνή λύση… για να πει στην Πειραιώς και στην Attica Group ότι είμαι και εγώ εδώ.
Δεν υποτιμούμε την Sea Jets αλλά με ρεαλιστικά κριτήρια οι τράπεζες θέλουν να βλέπουν καθαρές λύσεις και ως τέτοιες θεωρείται η Sea Jets να υποβάλλει προσφορά για την Attica Group…

To παιχνίδι εντυπώσεων της Sea Jets είναι αδιέξοδο… ίσως κερδίσει κάποιο δρομολόγιο και σίγουρα θα κερδίσει κάποια υπεραξία από τις μετοχές που αγόρασε στην MIG… αλλά δεν θα κερδίσει την Attica Group.
Υποχρεώνει την Πειραιώς να πληρώσει ακριβότερο μέσω των δύο δημόσιων προτάσεων στην MIG και στην Attica Group στα 1,8050 ευρώ αλλά… ποιο είναι το τελικό διακύβευμα;

 

Edited by proud_ionian
Banking News
Link to comment
Share on other sites

Το Banking News είναι εγνωσμένων... Πειραϊκών φρονημάτων;).

Γούστο του και καπέλο του, που λέει ο λόγος, γιατί το έκανε. Δικά του λεφτά είναι. Χαζός δεν είναι να πιστεύει ότι μπορεί να αγοράσει τζάμπα την Attica, ούτε μας έχει δείξει ότι κάνει κινήσεις στην τύχη.

Τους έτσουξε όμως, γιατί δεν μπόρεσαν να περάσουν την ιστορία με τη STRIX νύχτα. Αναγκάστηκαν και τι χέρι στην τσέπη να βάλουν και να δώσουν λεπτομέρειες δημοσίως.

Link to comment
Share on other sites

Εγκρίθηκε από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη η συμφωνία ανταλλαγής χρεών, ύψους περίπου 440 εκατ. ευρώ που κατέχει η STRIX Holdings με μετοχές στην ακτοπλοϊκή Attica Group. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...