Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To banking news εκτιμά ότι η πλευρά Ηλιόπουλου δεν θα μείνει στο 5,48%. Είναι ξεκάθαρο ότι μετά τον θείο Μανώλη, που έχει δώσει rendez vous στην επιτροπή αναγωνισμού και ο άλλος μεγάλος παικτης-ανταγωνιστής, παίρνει θέση μάχης, για να διεκδικήσει το κατιτίς του στο νέο χάρτη που διαμορφώνεται στην ακτοπλοΐα.

Link to comment
Share on other sites

H κίνηση του Ηλιόπουλου να πάρει ποσοστό στη MIG, σίγουρα επενδυτική με σκοπό το κέρδος δεν είναι για τί η MIG είναι πλέον ένα επιχειρηματικό κουφάρι για Ελληνικό ενδιαφέρον. Προφανώς κι έχει σκοπό να αποκτήσει λόγο στις εξελίξεις της Attica Group , κυρίως σε αυτές που επέρχονται. Θα φανεί πολύ σύντομα γιατί στις 6/2  και ίσως χρειαστεί επαναληπτική στις 13/2 είναι η Γενική συνέλευση της MIG , με το Δ.Σ να εισηγείται την ανταλλαγή του σχεδόν 80% των μετοχών της Attica Group έναντι 443,8 εκατομ. ευρώ τραπεζικού δανεισμού. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα κίνηση, σε κάθε περίπτωση.

Πάντως, αν ο Ηλιόπουλος θέλει να έχει λόγο στις εξελίξεις, θα πρέπει να αυξήσει το ποσοστό του.

Αυτό, προφανώς, μπορεί να το κάνει αν αγοράσει και άλλες μετοχές ή αν μπει στη διαδικασία να αναζητήσει τις κατάλληλες συμμαχίες, να "αυγατίσει" το ποσοστό του ερχόμενος σε συμφωνία με άλλους μετόχους με κοινά συμφέροντα με τον ίδιο. Να προσθέσουν, δηλαδή, τα ποσοστά τους. 

Έτσι όπως είναι, δεν νομίζω ότι μπορεί να παρέμβει ουσιαστικά και δραστικά σε μια Γενική Συνέλευση Μετόχων, δεν του φτάνουν τα κουκιά. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, mytilene said:

Το άρθρο πρεπει να το έγραψε καποιος πονεμενος με την κινηση του Ηλιόπουλου!!😝

Πολυ σωστη παρατηρηση,νομιζω οτι η γλωσσα που χρησιμοποιει ο αρθρογραφος αντανακλα πληρως και την πλευρα Πειραιως/νυν Αττικα και μαλλον αχνοφαινεται σιγα σιγα ποια ονοματα μπορει να κρυβονται πισω/διπλα/παραδιπλα απο τον Μαριο κατι που οι προαναφερθεντες πρεπει να γνωριζουν ηδη.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

H ανακοίνωση της MIG λέει ότι ήταν ήδη μέτοχος:

Ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου προερχόμενων από μετοχές πριν από την κρίσιμη μεταβολή: 4,76227% Ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου προερχόμενων από μετοχές μετά από την κρίσιμη μεταβολή: 5,02836% επί του συνόλου δικαιωμάτων ψήφου της Εκδότριας, ήτοι 4,66553% άμεσα κατεχόμενο και 0,36283% έμμεσα κατεχόμενο

Οι ανακοινώσεις τη MIG εδώ:

MARFIN INVESTMENT GROUP

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αγοράστε ποπ κορν και απολαύστε υπεύθυνα :D 

Το mononews εχει μια εκτενη και ενδιαφερουσα αναρτηση για την εντυπωσιακη εισοδο του Μαριου Ηλιοπουλου στη MIG.

Αναφερει λοιπον, οτι η κινηση ετοιμαζοταν μηνες πριν, πριν καν ανακοινωθει επισημως το σχεδιο συγχωνευσης ΑΝΕΚ Attica. Κατα το δημοσιευμα σκοπος της πλευρας Ηλιοπουλου, ειναι να απαντηθουν στις γενικες συνελευσεις της MIG, μια σειρα ερωτηματα σχετικα με την πραγματικη οικονομικη κατασταση του νεου ομιλου, το τι μελλει γενεσθαι στην Attica αφου ολοκληρωθει η συγχωνευση με την ΑΝΕΚ, αλλα και η αποδεσμευση της απο τη MIG.

Μεσω  του πληρεξουσιου δικηγορου Αλεξανδρου Κοντογεωργιου ο οποιος θα τους εκρποσωπει και στις γενικες συνελευσεις, εχουν ηδη στειλει στη διοικηση της MIG επιστολη με συγκεκριμενα ερωτηματα.

Το ζουμι βεβαια στη σημερινη μεταμεσονυχτια αναρτηση του Mononews ειναι το παρακατω αποσπασμα

Quote

Σε αυτή τη μάχη που δίνει ο Μάριος Ηλιόπουλος είναι μόνος του ή έχει και συνεργάτες με τεράστια οικονομική επιφάνεια και πρόσβαση σε πιστωτικά ιδρύματα;

Στην Ακτή Μιαούλη ακούγονται δύο ονόματα, τα οποία όμως δεν επιβεβαιώνονται, ότι θα στηρίξουν τις ενέργειες του Μάριου Ηλιόπουλου.

Το πρώτο όνομα, που λέγεται ότι ενθαρρύνει τον Μάριο Ηλιόπουλου, είναι αυτό εφοπλιστή της ποντοπόρου ναυτιλίας που δεν τον αφήνει πλέον αδιάφορο η ελληνική ακτοπλοΐα, με ισχυρούς δεσμούς με τον Πειραιά.

Το δεύτερο όνομα, είναι αυτό του Ναπιλιτάνου εφοπλιστή Εμανουέλε Γκριμάλντι, ο οποίος ποτέ δεν έκρυψε τις διαθέσεις του σχετικά με την τύχη της Attica Group και κυρίως για την θυγατρική της εταιρεία Super Fast, η οποία διαθέτει επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία στις γραμμές της Αδριατικής.

Ανεξάρτητα όμως από τις προθέσεις του “εφοπλιστή της ποντοπόρου ναυτιλίας” και του “Ναπολιτάνου Εμανουέλε Γκριμάlντι”, o Μάριος Ηλιόπουλος στην γενική συνέλευση της MIG, είναι αποφασισμένος να θέσει είτε ο ίδιος, είτε δια αντιπροσώπου – το πιθανότερο – και να απαριθμήσει τα πολλά ερωτήματα που έχει θέσει με επιστολή της η εταιρεία συμφερόντων του Ration Holding LTD στη διοίκηση της MIG.

 

Βαγγελης και Μανωλης λοιπον οι πιθανοι υποστηρικτες του SuperMario. Τον Μανωλη τον αναφερει ευθεως και τον Βαγγελη τον φωτογραφιζει. 

Σα να τους βλεπω να συζητουν και να εχουν σχεδιασει ηδη τη μοιρασια :D . Fast & Αδριατική στον Μανωλη, ταχυπλοα στον Μάριο και τα συμβατικα εσωτερικου στον Βαγγελη και τις παραφυαδες αυτου.

Edited by proud_ionian
Marinike Seaways
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Strofalos said:

Χίλιες φορές να την πάρει την εταιρεία ο Βαγγέλας παρά ο Μανώλας. 

Βέβαια, να μην πέσει στα χέρια ξένων όπως η Hellenic Seaways.

Ευτυχώς που και τότε δεν κατέληξε στα χέρια του Ιταλού και απολαμβάνουμε υπηρεσίες επιπέδου από πλοία σαν το αναβαθμισμένο Μύκονος.

Φτάνουμε στη Μυτιλήνη σε εξαιρετικούς χρόνους αφού έχουμε κάνει τουρ ενίοτε και στις Κυκλάδες, διαμέσου Μυκόνου, Χίου, Ψαρών, Οινουσσών.

Και φυσικά δεν υπάρχει μονοπώλιο, αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στις τιμές.

Δε σας κατηγορώ και δε σας ειρωνευομαι εσάς προσωπικά.

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ σε τίποτα επ αυτού, η πρόταση μου είναι πως θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί η άγονη χωρίς να προσφέρεις χαμηλότερο επίπεδο υπηρεσιών (εν προκειμένω χρόνος) στα ήδη υπάρχοντα νησιά του δρομολογίου. Γιατί δεν έβαζαν τα μεγάλα Μπλου με ταχύτητες 24-25 στη θέση του Σάμος ώστε να είναι όλοι καλυμμένοι?

Άρα η λογική μας είναι ας κάνει η Άττικα τον προγραμματισμό της με βάση τις δικές της ανάγκες και κέρδος κι όπως εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό.

Χωρίς βέβαια οι εκάστοτε επιλογές να μεταφράζονται στην τσέπη του επιβάτη.

Και μετά μας φταίει ο Γκριμάλντι.

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Γιατί μετά δεν βγαίνει η Ρόδος στους χρόνους που κάνουν τα 1&2. Για να πήγαιναν τα μεγάλα μπλου Χίο-Μυτιλήνη θα έπρεπε (όταν ανέλαβαν την άγονη Οινουσσών&Ψαρών) να έφερναν τα ΧΙ&ΧΙΙ Αιγαίο για να αναλάβουν τα Δωδεκάνησα. 

 

Δεν ξέρω την λογική της Αττικα, και ούτε μ'ενδιαφέρει να σου πω κιόλας, απλά την χρονιά που ανέλαβε η Αττικα Ψαρά&Οινούσσες διαπραγματευόταν την συγχώνευση με την Χελλενικ και το ποιό πλοίο θα ακολουθούσε το ΧΙΙ στην αποχώρηση. Όλα τα υπόλοιπα, ο θεός και η ψυχή τους..αυτοί ξέρουν τι κάνουν... 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Villandry said:

Άρα η λογική μας είναι ας κάνει η Άττικα τον προγραμματισμό της με βάση τις δικές της ανάγκες και κέρδος κι όπως εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό.

Χωρίς βέβαια οι εκάστοτε επιλογές να μεταφράζονται στην τσέπη του επιβάτη.

Και μετά μας φταίει ο Γκριμάλντι.

 

Δλδ οι υπολοιπες εταιρειες κοιτανε τον επιβατη;;;

Οι  Μινωικες πανε Χανια μεσω Ηρακλειου

Η Ανεκ που πηρε την Κασοκαρπαθια κανει βολτα στο Αιγαιο μεχρι να φτασει κατω μετα απο 20 ωρες

Η Hellenic κρατησε τη γραμμη της Σαμου απο το 2006 διωχνοντας τον Αγουδημο κ την υποβαθμισε με 2 δρομολογια τη βδομαδα κ επιδοτουμενα κιολας

Link to comment
Share on other sites

Όταν παραπονιέστε για Attica και λέτε ότι δεν φταίει ο Ιταλός, μάλλον δεν ξέρετε πολύ πως πάνε τα πράγματα μέση Ιταλία και Ελλάδα.

Αν δείχνετε τη πληροφορία της Attica και της Γκριμάλντι από Αγκώνα, μην λέμε τίποτα άλλο, και μην μιλάμε από τιμές…

Μεκρι όποτε θα μπορέσω, εγώ θα προτιμώ να ταξιδεύω με ένα ΣΦ11 απ’ενα Φλορεντσια και να κατέβω Λακονια από Πάτρα, όχι από Ηγουμενίτσα… μήπως εσείς προτιμάτε να πάτε Λέσβου σε 15 ώρες με ένα Corfu η ένα Catania;  Ο Ιταλός ακόμα αλλά δυο Visentini την έχει στο στόλο του…

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, margaritis24 said:

Δλδ οι υπολοιπες εταιρειες κοιτανε τον επιβατη;;;

Οι  Μινωικες πανε Χανια μεσω Ηρακλειου

 

Πάνε Χανιά μέσω Ηρακλείου, αλλά υπάρχει και η επιλογή της απευθείας σύνδεσης με την κοινοπραξία, δεν υπάρχει μονοπώλιο. 

Θα μου πείτε και για τη Μυτιλήνη υπάρχει το αεροπλάνο...

Αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να εκφράσω.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...