Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλά ναι..εκεί πάει μακριά η κουβέντα..! Θέλει επενδυτές, χρηματοδοτήσεις, όραμα, πλάνο, κτλ. Εδώ μιλάμε για το τι ξημερώνει αυριο. Η ουσιαστικότερη κουβέντα όμως ειναι το τι ξημερώνει μεθαύριο. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 7/19/2022 at 8:18 PM, Nick the Greek said:

Να και το παιδί ο Mubashir, ο νέος κάτοχος του 11.8% των μετοχών της εταιρείας. Με μια γρήγορη ματιά στην εταιρεία που ηγείται, φαίνεται σαν κάποιου τύπου εταιρεία που ειδικεύεται σε βοήθεια εταιρειών με πιο περίπλοκες μετοχικές καταστάσεις και αδιέξοδες διαρθρώσεις κεφαλαίου. Τέλος πάντων κάτι θα φέρει αυτή η αλλαγή.

 

On 7/20/2022 at 12:42 AM, proud_ionian said:

Συμφωνα με αναρτηση του mononews προ εξαμηνου, ο Mubashir και η Blantyre, εχουν ξεκινησει εδω και μηνες συνεργασια με την Τραπεζα Πειραιως, για τη διαχειριση συμμετοχων μη σχετιζομενων με τον χρηματοοικονομικο τομεα.

 

Για να προσπαθήσουμε να ξετυλίξουμε το κουβάρι της προτεινόμενης αλλαγής ιδιοκτησίας της Attica, με βάση της ελάχιστες πληροφορίες που βλέπουμε συνήθως σε τέτοιες ανακοινώσεις. Εν αρχή ήν η Strix Holdings. Η αλήθεια είναι πως είχε αρκετό ψάξιμο για να τη βρεί κανείς γιατί αυτό που δεν διευκρινίζεται στην ανακοίνωση είναι το ποιά είναι η έδρα της. Η έδρα της λοιπόν είναι στην Ιρλανδία, στο Δουβλίνο. Είναι μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία:D, που πηγαίνει πίσω στο 2021 οπότε και ιδρύθηκε. Μπορεί κανείς εδώ να βρεί περισσότερες λεπτομέρειες. Η προσωπική μου εντύπωση είναι πως πρόκειται για μια εταιρεία shell(κέλυφος) που λένε και οι Άγγλοι, οι οποία υπάρχει στην Ιρλανδία για φορολογικούς και μόνο λόγους. Δεν έχει κάποια ιστοσελίδα που να αναφέρει δραστηριότητες ή οτιδήποτε άλλο.

 

Οπότε το επόμενο ερώτημα είναι αν η Strix Holdings είναι εταιρεία που υπάρχει για να υπάρχει, ποιός είναι από πίσω? Εγώ λέω λοιπόν πως από πίσω είναι η Blantyre Capital. Είναι η εταιρεία που φαίνεται να είναι η μαμά εταιρεία της Strix Holdings. Πρόκειται για μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 2016 και την έχουμε ξαναπιάσει στο στόμα μας πρίν λίγους μήνες. Περισσότερες πληροφορίες γι αυτούς εδώ, μαζί με επίσημα έγγραφα για τις δραστηριότητές τους και τους ισολογισμούς τους. Θα αφήσω κάποιον με μεγαλύτερη εξειδίκευση να τα ψάξει αυτά. Φαίνεται να έχουν επενδύσει και σε αυτήν την εταιρεία. 

 

Να το πω έτσι, αυτοί οι Blantyre δεν φαίνεται να είναι και κανένα μεγάλο όνομα στο χώρο των επενδυτικών εταιρειών, αυτό δε σημαίνει βέβαια πως δεν είναι και του πεταματού. Θα δούμε -και θα μάθουμε- περισσότερα στην πορεία. 

Link to comment
Share on other sites

Ομολογω οτι ειχα ξεχασει τον Μουσαφίρη Mubashir:(. Έτσι βγαινει περισσοτερο νοημα.

Εριξα μια γρηγορη ματια στα στοιχεια της Blantyre, απο το Βρετανικο... ΓΕΜΗ.

Κυκλος Εργασιων 9εκ λιρες το 2021, 4εκ το 2020,κ

Κερδη 2,2 εκ το 2021, Ζημιες 0,58 εκ το 2020

Καθαρη θεση 3,9εκ έναντι 1,7

Δεν ειδα πουθενα καμια υποσημειωση οτι τα ποσα ειναι σε χιλιαδες, οποτε θα μιλαγαμε για κανεναν γιγαντα δισεκατομμυριων. Mε αυτην την επιφυλαξη, προκειται για μια μικρη εταιρια, που δεν προκυπτει απο πουθενα οτι διαχειριζεται δανεια εκατονταδων εκατομμυριων.

Εχει και εκθεσεις ορκωτων, χωρις κανενα ουσιαστικο ευρημα.

Το ΣΚ θα προσπαθησω να τα ξαναδιαβασω με περισσοτερη προσοχη, μπας και μου ξεφυγε τπτ.

Η προσφατη παραδοση στη χωρα μας και οχι μονο, ειναι να ξεφυτρωνουν διαφορα τετοια funds, με εκπροσωπους γιαπηδες και δικηγορους, τα οποια αγοραζουν δανεια κοψοχρονια και μετα κανουν διαφορες διευκολυνσεις (μεταπωλησεις δανειων, μεταπωλησεις εταιριων κα). Συνηθως ειναι ειτε μπροστινοι τραπεζων, ειτε μπροστινοι δανειοληπτων, ειτε μπροστινοι επιδοξων αγοραστων, που θελουν να ξεσκαρταρουν τα δανεια.

Γραφει το λινκ του mononews παραπανω, οτι ο Μubashir και οι συν αυτω, ειχαν... "διευκολυνει" ναυτιλιακα δανεια και δανεια μεσων ενημερωσης στο παρελθον.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Απο μια προχειρη αναζητηση, βλεπω την Blantyre να εχει συμμετοχες καθε ειδους, απο Ξενοδοχεια και Φαρμακευτικες, ως χημικα εργοστασια και κατασκευαστικες.

Τοτε οντως τα ποσα ειναι σε χιλιαδες λιρες και μιλαμε για γιγαντα.

Για την strix ίδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Πολλά ελληνικά sites, όπως πχ Η καθημερινή, αναφέρουν ότι η Strinx είναι 100% θυγατρική της Τράπεζας Πειραιώς.

Ωραία τα διαβασαμε για την Blantyre, αλλά αφορούν μονοψήφιο ποσοστό της Attica.

2 hours ago, proud_ionian said:

 

Η προσφατη παραδοση στη χωρα μας και οχι μονο, ειναι να ξεφυτρωνουν διαφορα τετοια funds, με εκπροσωπους γιαπηδες και δικηγορους, τα οποια αγοραζουν δανεια κοψοχρονια και μετα κανουν διαφορες διευκολυνσεις (μεταπωλησεις δανειων, μεταπωλησεις εταιριων κα). Συνηθως ειναι ειτε μπροστινοι τραπεζων, ειτε μπροστινοι δανειοληπτων, ειτε μπροστινοι επιδοξων αγοραστων, που θελουν να ξεσκαρταρουν τα δανεια.

Tο παραπάνω σχόλιο ισχύει 100% για τη Strinx 

Link to comment
Share on other sites

Και το Banking News αναφέρει, ότι μέσω της διαδικασίας η Τράπεζα Πειραιώς θα αποκτήσει το 100% της Attica, ενώ ταυτόχρονα μηδενίζεται σχεδόν ο δανεισμός της MIG, η οποία θα μείνει μόνο με μια επενδυτική συμμετοχή σε βαλκανική χώρα 

Edited by proud_ionian
σολοικισμοι
Link to comment
Share on other sites

Οι πρώτοι σίγουρα κερδισμένοι αυτού του deal είναι οι μικρομέτοχοι (8,8% επί του μετοχικού κεφαλαίου, 19 εκ μετοχές) που βλέπουν την τιμή της μετοχής να κάνει διαδοχικά limit up ώστε από τα 0,90-1,05  ευρώ που ήταν το τελευταίο διάστημα να οδεύει προς τα 2,5 ευρώ, τιμή που προέκυψε από την αποτίμηση αυτής της συμφωνίας (σήμερα βρίσκεται στο 1,48).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να δούμε τι λέει ο οικονομικός ταχυδρόμος για την νυφη:P.

Aero 21 εκ.

Αναβάθμιση υφιστάμενου στόλου 120 εκ.

Scrubbers σε 4 ακόμη πλοία.

Αυτά τα ξέραμε. Πάμε σε αυτά που δεν πολυγνωριζαμε:

Αγορά ενός η δύο πλοίων (ταχύπλοα; συμβατικά; god knows)

Aνανεωση στόλου σε βάθος δεκαετίας, με νέα σύγχρονα πλοία, που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της πράσινης μετάβασης.

Εδώ κουμπώνει και μια δήλωση του CEO Πασχάλη για τις απαραίτητες τροποποιήσεις του θεσμικού πλαισίου.

Αν σας ακούγονται γνώριμα κάποια από τα παραπάνω, είναι γιατί τα έχουμε συζητητστο τοπικ αυτό, όπως και στο τοπικ του ηλικιακού προφίλ ακτοπλοϊκού στόλου.

Χωρίς μακροπρόθεσμο στρατηγικό επενδυτή, δύσκολα θα επιτευχθούν όλοι οι στόχοι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 12/13/2022 at 3:26 PM, Kostas18gr said:

Μιας που άνοιξε τα πλάνα η Κοινοπραξία για Ελλάδα Ιταλία από 13 Φεβρουαρίου μέχρι 11 Ιουλίου θα μπει το Αριάδνη στην γραμμή Μπάρι Ηγουμενίτσα Πάτρα για να αντικαταστήσει τα Superfast 1&2 5 μήνες στην ουσία μεγάλο διάστημα τι έχουμε εδώ scrubbers ;;;

 

Αφου και οι δεξαμενισμοί τους θα είναι εδώ, να υποθέσουμε και η τοποθέτηση τους θα γινει στο Περαμα?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής ο δεξαμενισμός του Superfast I είναι προγραμματισμένος στο Πέραμα, οπότε και η εγκατάσταση των scrubbers θα γίνει στο Ν.Ε.Ζ. Εξάλλου έχουν γίνει ήδη εγκαταστάσεις scrubbers σε πλοία της Attica στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

On 12/29/2022 at 11:23 AM, Champion Jet_2 said:

Κανένα νέο σχετικά με τη συγκεκριμένη φήμη;

Σύμφωνα με τα νεώτερα, πράγματι υπάρχει πρόθεση κατασκευής 2 η  3ων 50μετρων σκαφών στα ναυπηγεία που φτιάχτηκαν τα Aero

Link to comment
Share on other sites

Είναι τόσο ευχαριστημένοι με τα Aero ή έχει να κάνει με τυχόν διαφορές με τα ναυπηγεία; Δεν ξέρω, δεν λέω κάτι από πηγές, μια απορία εκφράζω

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακούγεται έντονα ότι η Εταιρεία είναι σε αναζήτηση ναυπηγείου για κατασκευή Εγ/ογ καταμαράν μήκους περίπου 100 μέτρων....Φαβορί η Austal....Για να δούμε....

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να αντικαταστήσει το HS4.Εύχομαι η Άττικα να κάνει αυτό το βήμα για νεότευκτο(άντε και για νεότευκτα) στην ακτοπλοία μας,γιατί έχουμε ξεφύγει εντελώς με αγορές και νεκραναστάσεις 35-40χρόνων+ πλοίων.

Edited by spiroszante
Link to comment
Share on other sites

Εκτος κι αν εχει πεταξει λευκη πετσετα στην Αδριατικη/Κρητη, δεν μπορω να φανταστω οτι προτεραιοτητα ειναι να επενδυσει το σεβαστο ποσο που χρειαζεται για καταμαραν τετοιου μεγεθους...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το Euro2day  το 5,48% της MIG πέρασε σε εταιρία συμφερόντων της κόρης του Μάριου Ηλιόπουλου, οπότε υπάρχει και λόγο και δυνατότητα κωλυσιεργίας στην ΓΣ που θα αποφασίσει την πώληση της Attica.

Στους παλιότερους θυμίζει των Απόστολο Βεντούρη και την Kentavros, που είχαν αγοράσει μετοχές €600 της HSW για να τη σπάσει στον Στρίντζη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...