Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μπορεί να κοιτάνε σε ναυπήγηση κάποιου πλοίου τύπου Flying Cat, για την αντικατάσταση του Flying Cat 5/6😉

Υπάρχουν ψίθυροι, για σκέψεις του γκρουπ ότι εξετάζει το ενδεχόμενο ναυπήγησης 55μ catamaran.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Champion Jet_2 said:

Μακάρι να δούμε σύντομα νέα πάνω σε αυτό το project.Ολική αναβάθμιση ο Σαρωνικός κάτι που μου δείχνει ότι χτίζουν τη βάση για κάτι μεγαλύτερο αργότερα 

Μιλαμε για μια αγορα με πανω απο 3εκατ. Επιβατες κ παιζει μπαλα μονη της  πως να μην το αξιοπησει κ με λιγοτερα λεφτα επενδυσεις απο ενα μεγαλο πλοιο!κινεται στη σωστη πορεια κ δεν θα ειναι παντα οι κυκλαδες το φιλετο,μπορει να δημιουργησεις καινουργιες πορειες με μεγαλυτερο κερδος σε αμεσο χρονο

Link to comment
Share on other sites

Και πολύ σωστά κάνει. Προσπαθεί να θωρακίσει τις γραμμές που παίζει μπάλα σχεδόν μόνη της. Αναφέρω το σχεδόν γιατί υπάρχει και η Alpha Lines στο Σαρωνικό που δε γνωρίζουμε τι σχέδια έχει για επέκταση του στόλου της στο άμεσο μέλλον, η οποία Alpha Lines προσφέρει ένα πολύ ποιοτικό "προιον" καλύτερο από αυτό της Hellenic μπορώ να πω και αρκετός κόσμος την προτιμά. Περιμένω να δω ποια θα είναι η επιλογή του πλοίου που συζητούν. Λέτε να δούμε να κατασκευάζουν κανένα πλοίο τύπου Halunder Jet ή το θεωρείται αρκετά μεγάλο για Σαρωνικό;

Link to comment
Share on other sites

Με την αναπτυξη που εχει ο Σαρωνικος δε θα μου εκανε εντυπωση σε 5 χρονια κ κανα blue staraki μεχρι το Πορο αμα περισσευει απο τις κυκλαδες!1 Ναξος κανει 2 Αχαιους/Φοιβους κλπ 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον είμαστε λίγο υπερβολικοί σε αυτές τις σκέψεις!! Όταν το μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου θα κάνει δρομολόγια με 100 επιβάτες, 20 ΙΧ και 4-5 ΦΓ, δεν νομίζω ότι μπορεί να σταθεί οικονομικά ένα τέτοιο μεγέθους πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Από το ίδιο άρθρο του euro2day μαθαίνουμε και πως πήγε η φετινή κίνηση αλλά και τις εξελίξεις για τον ξενοδοχειακό κλάδο

 

Quote

 

Ως προς τις επιδόσεις της εταιρείας το 2022, η επιβατική κίνηση τον Αύγουστο, τον πιο «δυνατό» μήνα της σεζόν, διαμορφώθηκε στο -6% σε σχέση με το 2019, ενώ σε επίπεδο οκταμήνου Ιανουαρίου-Αυγούστου κατέγραψε πτώση σε ποσοστό 15% συγκριτικά με την τελευταία χρονιά κανονικότητας πριν από την εμφάνιση της πανδημίας του κορωνοϊού.

Τα νησιά των Κυκλάδων, τα Χανιά και η γραμμή της Αδριατικής σημείωσαν καλύτερες επιδόσεις, με το Ηράκλειο και τα Δωδεκάνησα να μένουν λίγο πιο πίσω στη σχετική κούρσα.

Ψηλά στις προτεραιότητες του ομίλου βρίσκεται και η διεύρυνσή του στον ξενοδοχειακό κλάδο, μετά την πρόσφατη απόκτηση του Tinos Beach, το οποίο βρίσκεται στη θέση Κιόνια Τήνου, έναντι συνολικού τιμήματος 6,5 εκατ. ευρώ. Ο όμιλος, ο οποίος διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του, μέσω της Attica Blue Hospitality, και το Naxos Resort Beach Hotel που βρίσκεται στον Αγιο Γεώργιο Νάξου, στοχεύει στον εμπλουτισμό του portfolio του στον τομέα της φιλοξενίας με την προσθήκη 1-2 ξενοδοχείων στο άμεσο μέλλον. Στο στόχαστρο της εταιρείας βρίσκονται προορισμοί που εξυπηρετεί η Αttica Group με τα πλοία της, με αιχμή τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η υστέρηση της εταιρίας σε Ηράκλειο και Δωδεκάνησα, πιστεύω ότι δεν αντικατοπτρίζει την τουριστική εικόνα των περιοχών αυτών.

Στον Ηράκλειο η ΚΞ προσφέρει κάκιστο service και τα Δωδεκάνησα δουλεύουν σχεδόν αποκλειστικά με ξένο τουρισμό.

Link to comment
Share on other sites

Αεροπορικα δουλευουν τα 12νησα κ σε συνδιασμο  με τα ακριβα ναυλα ειναι λογικο να ερθει η μειωση..στο ηρακλειο οι Μινωικες εχουν καλυτερα πλοια ενω αντιθετα στις κυκλαδες ενω υπαρχει αυξηση της κινησης γενικως δεν επωφεληθηκε η  blue star αλλα μαλλον ολες οι αλλες εταιρειες  γυρω της..σαν να σπαει το μονοπωλειο κυριοι σιγα σιγα...

Link to comment
Share on other sites

Πως θα ανεβεί η κίνηση της εταιρείας στις Κυκλαδες, όταν κάθε χρόνο δρομολογεί τα ίδια πλοία στις ίδιες γραμμές και είναι σχεδόν πάντα γεμάτα;Η seajets για παράδειγμα φέτος έβαλε ένα νέο δρομολόγιο πρωινό από Σαντορίνη για Ιό Νάξο Πάρο Πειραιά.Λογικό είναι με αυτό το ένα έξτρα δρομολόγιο να πήρε κίνηση από την αττικά αλλά και να επωφελήθηκε σαν εταιρεία μιας και αρκετοί το προτιμούσαν.

Link to comment
Share on other sites

Η εξαγορά της ανεκ θα μπορούσε να είναι η αφορμή για έναν επικείμενο ανασχηματισμό στο εσωτερικό της αττικά ώστε το κάθε μπραντ να αποκτήσει χαρακτήρα. Δλδ:

1)Η σουπερφαστ να πάρει μεταγραφή τα φοσεν και να μείνει μόνη της στο Ιόνιο

2)Η ανεκ να πάρει τους μεγάλους Ιάπωνες από την μπλου σταρ και να παλέψει (όσο μπορεί) τον ανταγωνισμό του Ιταλού στην Κρήτη

3)Η bs να πάρει όλα τα συμβατικά   της hsw και να δραστηριοποιηθεί σε όλο το Αιγαίο εκτός Κρήτης

4)Η hsw θα γίνει ένα μπραντ αποκλειστικά για τα ταχύπλοα. 

Κάπως έτσι θα ξεκαθαρίσει το τοπίο και κάθε μπραντ θα αποκτήσει συγκεκριμένο σκοπό και χαρακτήρα. 

Υπεραισιόδοξο πλάνο;; 😂😂 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, proud_ionian said:

Απο την αλλη, ο γιγαντας θα χρειαστει αμεσα κεφαλαια για να ανανεωσει τον στολο το με νεες μοναδες και να συμμαζεψει αρκετα απο τα υπαρχοντα πλοια. Αν δεν βρεθει απενδυτης με προθεση να βαλει λεφτα στην εταιρια, μονο υποθετα τυπου aero και bannerακια για sustainability θα βλεπουμε

Λεφτα χρειαζονται. Μοστρα περισσευει ;) 

YΓ: σεναρια μονο στον κουτσομπολη pls

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μετά τη συμφωνία της εταιρείας για απορρόφηση και της ΑΝΕΚ πρέπει να βρεθεί ένας πατριώτης Ελληνάρας εφοπλιστής να πάρει την εταιρεία.Ένας με μη πω τι, γιατί αν έρθουν ξένοι,πολυεθνικές κτλ χαθήκαμε...

Link to comment
Share on other sites

Kανείς δεν θα βρεθεί και αν τσιμπήσει κάποιος θα την κάνει πολύ σύντομα. Την τελευταία πενταετία είχε κυκλοφορήσει ότι είχαν γίνει πολλές προσπάθειες στο παρασκήνιο. Το πιο γνωστό από τα ονόματα που είχαν ακουστεί ήταν του Μαρτίνου. Ποιος θα  μπλέξει με την ακτοπλοία, τη γραφειοκρατία του ΥΕΝ, την τοπικη αυτοδιοικηση και τα σωματεια, για μηδαμινό κέρδος, μην πω ζημια και να τον βρίζουν και όλοι στο τέλος.

Ακόμη και από τις άλλες ευρωπαικές εταιρίες του κλάδου, δύσκολα θα έμπλεκε κάποια, ειδικά στο εσωτερικό κομμάτι. Ο Ιταλός που αναφέρθηκε ότι θέλει να πάρει το παίρνει. Στις γραμμές που τον ενδιαφέρουν (κρήτη και αδριατική) έχει ήδη ισχυρότατη παρουσία. Σιγά μην μπλέξει με τα υπόλοιπα.

Ο @kostas02πρότεινε μια ενδιαφέρουσα και εφικτή διαφοροποίηση των brands του ομίλου. Πωλούνται και πιο εύκολα τμηματικά έτσι ;) 

Έχουμε πολλά επεισόδια να δούμε ακόμη και είμαστε στην αρχή. Δείξτε αυτοσυγκράτηση με τα σενάρια και μην μεταφέρετε τη σεναριολογία από τοπικ σε τοπικ:P

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ένας ή ομάδα Ελλήνων εφοπλιστών που πιστεύουν στην Ελληνική Ναυτιλία, ως πρώτη δύναμη στον κόσμο 🙂

Αυτός που έχει όραμα 🙂

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

To fund εχει αγορασει δανεια της MIG αξιας ανω των €400εκ.

Θα διαγραψει τα δανεια αυτα, με ανταλλαγμα το 79% των μετοχων της Attica, ποσοστό που αποτελει εξασφαλιση των δανειων αυτων.

Η MIG, μεχρι τωρα μετοχος κατα 90%+ στην Attica, ειναι μια επενδυτικη εταιρια ζομπι η οποια στην πραξη διοικειται απο την Τραπεζα Πειραιως. Δεν εχει εσοδα, γιατι οι εταιριες στις οποιες συμμετεχει σπανια δινουν μερισματα. Η Πειραιως θελει να πουλησει ολες τις συμμετοχες της MIG σε καλη τιμη και μετα να την εκκαθαρισει.

Πιστευω οτι το deal Attica - ΑΝΕΚ δεν θα κολλησει απο αυτην την εξελιξη (σιγουρα θα εχει λαβει τα μετρα της η Τραπεζα). Απο την αλλη, σε καμια περιπτωση η strix κατσαρες, δεν ειναι ο επενδυτης που θα βαλει το χερι στην τσεπη για να αναπτυχθει η εταιρια και να ανανεωσει το στολο της.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με την Άττικα ειναι άλλο, δηλαδή η διαχείρηση του στόλου και η διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας στο Αιγαίο. Με την επιστροφή του 1, θα πάει να διπλώσει το αδερφό του? Η Αριάδνη θα πάει να διπλώσει το κοντοξάδελφο Έλυρο στα Χανιά κλείνοντας την πόρτα στις Μινωικές? Το Σάμος στο Βόρειο Αιγαίο θα διπλωθεί από κάνα Οράϊζον αντί για το ακατάλληλο για τα δεδομένα της γραμμής Ρόδος? Αυτά θεωρώ ως περισσότερο φλέγοντα θέματα για την εταιρεία. Οι μετοχές, κουτσά-στραβά, αν δεν τις πάρει ο "Χ" θα τις πάρει ο "Ψ" άυριο-μεθαύριο. 

Link to comment
Share on other sites

Άλλο είναι το πρόβλημα. Ο στόχος είναι γηρασμένος και κοστοβόρος.

Τα όμορφα θα έρθουν το 24 που θα αρχίσει να πληρώνει τα πρόστιμα για τους ρύπους.

Αν είναι το horizon στη Χίο ή στο Ηράκλειο λίγη σημασία έχει.

Χωρίς επενδυτή που θα βάλει το χέρι στην τσέπη, θα παραμείνει ζόμπι 

Edited by proud_ionian
Ρύποι όχι τύποι
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...