kefalonia94 Posted April 8 Share Posted April 8 Λευκά Όρη πιο πιθανό, μιας και δεν πολυτραβάει στην Αδριατική... Το καλό είναι ότι μαζεύει χρήματα προς το παρόν για να κάνει καμια αγορά/παραγγελία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 9 Author Share Posted April 9 Just now, proud_ionian said: Η Attica δεν έχει ρευστό, γι'αυτό πούλησε. 8 hours ago, kefalonia94 said: Το καλό είναι ότι μαζεύει χρήματα προς το παρόν για να κάνει καμια αγορά/παραγγελία. Θέλει πολλά κεφάλαια ακόμη για να εκσυγχρονίσει το στόλο της. Ίσως τελικά να μην αποφύγει την πώληση του brand Superfast και της παρουσίας της στην Αδριατική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxidiotis Posted April 9 Share Posted April 9 Δεν νομίζω να προσπαθεί να το στηρίξει....να ρίχνει 10μυρια στην επισκευή του Τσαμπιον ώστε να πουλήσει στην Αδριατική. Εκτός αν θελει να δυναμώσει το brand ώστε να ανέβει σαν τιμή....και μετά να το πουλήσει. Και ερωτώ.... Σε μια τέτοια περίπτωση... Η Superfast έχει 3 πλοία σαν περιουσιακά στοιχεία η και τις 2 προσθήκες των fossen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 9 Author Share Posted April 9 Δεν έχει και τόση σημασία. Αν φτάσουν σε εκείνο το σημείο, θα πουληθούν και τα πλοία που πρέπει, όπως έγινε και με την AML. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted April 9 Share Posted April 9 Είναι τόσο απαραίτητο να πουλήσει το Brand και τα πλοία της Αδριατικής; Αν θέλει φαντάζομαι πως μπορεί ακόμα και αύριο να τα πάρει από εκεί και να τα δρομολογήσει στο Αιγαίο για να αντικαταστήσει το γηρασμένο στόλο της. Στη παρούσα φάση δε ξέρω κατα πόσο θα ήταν ορθό να φύγει από την Αδριατική δεδομένου ότι η γραμμή έχει αρκετά καλή κίνηση και τα πλοία της έχουν ικανοποιητικό μερίδιο από φορτηγά. Αν ήταν να φύγει από τις γραμμές δε νομίζω να πήγαινε εξ αρχής το Αριάδνη ως έξτρα πλοίο ανεξάρτητα αν έφυγε για ναύλωση στην Algerie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted April 9 Share Posted April 9 44 minutes ago, Taxidiotis said: Δεν νομίζω να προσπαθεί να το στηρίξει....να ρίχνει 10μυρια στην επισκευή του Τσαμπιον ώστε να πουλήσει στην Αδριατική. Εκτός αν θελει να δυναμώσει το brand ώστε να ανέβει σαν τιμή....και μετά να το πουλήσει. Και ερωτώ.... Σε μια τέτοια περίπτωση... Η Superfast έχει 3 πλοία σαν περιουσιακά στοιχεία η και τις 2 προσθήκες των fossen? Μπαινει κ στη Κρητη το Τσαμπιον αν πουληθουν τα Κοκκινα Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 9 Share Posted April 9 (edited) Αν η εταιρεία χάσει την Αδριατική τα Superfast και τα Fossen τότε είναι θέμα χρόνου να συρρικνωθεί και στο Αιγαίο η εταιρεία.. Οι κινήσεις που πρεπει να κάνει και έπρεπε να κάνει είναι να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα και να ισχυροποιήσει τη θέση της έναντι στους ανταγωνιστές. Να ισχυροποιούσε τη παρουσία της στις Σποράδες με τη δρομολόγηση ενός μικρού BS.Η γραμμή έχει πάρει τα πάνω της με τη Sea Jets η οποία έχει προετοιμάσει το έδαφος ,η κίνηση έχει αυξηθεί οπότε αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί.Τους θερινούς μήνες το μικρό BS από Βόλο με το Σκιάθος από Μαντούδι και τους χειμερινούς μόνο το Σκιάθος από Βόλο.Σε κάθε περίπτωση δεν έπρεπε να χάσει τις Σποράδες.. Τη Σύρο Τήνο Μύκονο να την αναλάμβανε το Μύκονος με προέκταση 3 φορές την εβδομάδα,την άγονη Ικαρία,Σάμο Καβάλα.Επιπλέον τη παρουσία στη γραμμή να την υποστήριζε το Πρέβελης ή ο Διαγόρας με βραδινά Ικαροσαμία και 3 φορές την εβδομάδα προσθήκη Σύρου.. Για την Αδριατική η εταιρεία πρέπει να μειώσει τις ταχύτητες και τα μισά της πλοία να σταματάνε Ηγουμενίτσα.. Edited April 9 by nomikos Link to comment Share on other sites More sharing options...
HS_4 Posted April 9 Share Posted April 9 (edited) Βγαίνει μόνο το μύκονος για συ-την-μυκονο; Ικαροσαμος δεν θα ειχαν καθημερινο δρομολόγιο; Edited April 9 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iord Posted April 9 Share Posted April 9 56 minutes ago, nomikos said: Αν η εταιρεία χάσει την Αδριατική τα Superfast και τα Fossen τότε είναι θέμα χρόνου να συρρικνωθεί και στο Αιγαίο η εταιρεία.. Οι κινήσεις που πρεπει να κάνει και έπρεπε να κάνει είναι να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα και να ισχυροποιήσει τη θέση της έναντι στους ανταγωνιστές. Να ισχυροποιούσε τη παρουσία της στις Σποράδες με τη δρομολόγηση ενός μικρού BS.Η γραμμή έχει πάρει τα πάνω της με τη Sea Jets η οποία έχει προετοιμάσει το έδαφος ,η κίνηση έχει αυξηθεί οπότε αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί.Τους θερινούς μήνες το μικρό BS από Βόλο με το Σκιάθος από Μαντούδι και τους χειμερινούς μόνο το Σκιάθος από Βόλο.Σε κάθε περίπτωση δεν έπρεπε να χάσει τις Σποράδες.. Τη Σύρο Τήνο Μύκονο να την αναλάμβανε το Μύκονος με προέκταση 3 φορές την εβδομάδα,την άγονη Ικαρία,Σάμο Καβάλα.Επιπλέον τη παρουσία στη γραμμή να την υποστήριζε το Πρέβελης ή ο Διαγόρας με βραδινά Ικαροσαμία και 3 φορές την εβδομάδα προσθήκη Σύρου.. Για την Αδριατική η εταιρεία πρέπει να μειώσει τις ταχύτητες και τα μισά της πλοία να σταματάνε Ηγουμενίτσα.. Οι Σποράδες είναι γραμμή εποχιακή, και τα τελευταία χρόνια με επιδοτούμενη από Θεσσαλονίκη και το Μαντούδι, ακόμα και το καλοκαίρι η κίνηση δεν είναι αυτή που ήταν. Χειμώνα, δεν βγαίνει ένα πλοίο πόσο μάλλον 2. Να "χαραμίσει" ένα από τα πλοία - εργαλεία της εκεί δεν έχει κανένα νόημα. Η κίνηση που έκανε ήταν η καλύτερη δυνατή. Όσο για την Αδριατική, ήδη έχει αρχίσει να κάνει κινήσεις όπως αυτές που ανέφερες, και χειμώνα πιστεύω θα μείνει πάλι με 4-5 συνολικά πλοία και χαμηλές ταχύτητες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HS_4 Posted April 9 Share Posted April 9 (edited) Σποράδες θα μπορούσε να παίζει απο Μαντούδι ή Άγιο Κωννο. Όπως και να δοκίμαζε ένα δελφινακι απο Βόλο μια φορά τη μέρα.Λύσεις υπάρχουν. Blue starakia δεν νομιζω όμως οτι περίσσευαν. Για την AML θεωρώ πως ειναι λάθος κίνηση. Απο τη στιγμή που την ενισχύει τα τελευταία χρόνια με ταχύπλοα και υποτίθεται αγόρασαν και το hs3 για να ενισχυθεί και άλλο, είναι λάθος να πουλήσεις τώρα όταν η γραμμή στατιστικά και μόνο κάθε χρόνο ανεβαίνει σημαντικά. Βέβαια αυτοί ξέρουν παραπάνω απο μας αλλά για μένα βλέπω μια συρρίκνωση σιγα σιγα όλου του ομίλου… Edited April 9 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicksy58 Posted April 9 Share Posted April 9 (edited) Η ενίσχυση με τα χρόνια είχε ως αποτέλεσμα μια καλύτερη τιμή που παίρνουν τώρα για τις μετοχές. Και πούλησαν το HS3 σε υψηλότερη τιμή από ό,τι το αγόρασαν Edited April 9 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HS_4 Posted April 9 Share Posted April 9 (edited) Σίγουρα αλλά θεωρώ αντεχε πολύ παραπάνω… Επίσης αν θέλει να ενισχυθεί και στα ταχύπλοα δεν θα ξαναβρει με 2,8εκ ταχύπλοο όπως το hs3… Edited April 9 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted April 9 Share Posted April 9 Το θέμα είναι πόσο το πούλησαν... Όχι πόσο το αγόρασαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9 Share Posted April 9 Θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και το ποσό που δαπανήθηκε φέτος το χειμώνα στο Highspeed 3, για να μπορέσει να ταξιδέψει ξανά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 9 Share Posted April 9 14 hours ago, kefalonia94 said: Το καλό είναι ότι μαζεύει χρήματα προς το παρόν για να κάνει καμια αγορά/παραγγελία. Σε πρώτη φάση πρέπει να πληρώσει υποχρεώσεις και πιστωτές της πρώην ΑΝΕΚ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted April 9 Share Posted April 9 Ο όμιλος, όπως φαίνεται, έχει αρχίσει ήδη να πωλείται. Μιά η γραμμή των Σποράδων και μία τώρα με την ΑΜL έχουν μπει στα ταμεία τους κοντά στα 70-80 μύρια. Αρκετά καλά λεφτά από το τίποτα..από αέρα. Το εγχείρημα του Μαρόκου, κατά την γνώμη μου, είχε επιτυχία καθώς μπήκε σε μιά γραμμή τζάμπα, δουλεψε με τις πλάτες της εκεί Τράπεζας, έστελνε καράβια που δεν είχαν ρόλο στην Ελλάδα την δεδομένη στιγμή, οι χρονιές τους εκεί άφηναν κάποιο κέρδος (δεν έμπαιναν μέσα δηλαδή) και όσο ανέβαινε η κίνηση και είχε μέλλον η υπόθεση, πούλησε και έφυγε. Τακτικές Παναγόπουλου δηλαδή. Ο όμιλος έχει μεγαλώσει αρκετά και έχει μπόλικα εν Ελλάδι προβλήματα όπου και η ενασχόληση με το μέτωπο της Αφρικής δημιουργεί έξτρα σκοτούρες. Χρόνια φαινόταν πως η εμπλοκή της Άττικα στην AML είχε μπει σε μια φάση αποκλιμάκωσης. Από τις βαρύγδουπες εξαγγελίες περί μετακόμισης των μεγάλων μπλου στις αρχές της συνεργασίας, στις τελευταίες αμετάβλητες χρονιές. Λεφτά να'χουν να δίνουν εκεί στην Άττικα, καθώς παρα-ανοίχτηκαν και δεν μπορούν ούτε τους στόχους τους να εκπληρώσουν (scrubbers στα Fosen). Αν και επιμένω πως μιά καλή αναδιάταξη του στόλου τους θέλουν και όχι και τόσο παραπάνω πωλήσεις (εκτός των Κρήτη, Πρέβελης). Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios Posted April 10 Share Posted April 10 (edited) Από τη μία πουλάει τα καράβια και τη συμμετοχή στην AML, από την άλλη αγοράζει δεύτερο ξενοδοχείο στη Νάξο για 14 εκατομύρια δίπλα σε αυτό που ήδη έχει. https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2240075/attica-group-exagorase-to-galaxy-hotel-sth-naxo-en.html Edited April 10 by stelios προσθήκη λέξης Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted April 10 Share Posted April 10 Η διοικηση εχει αναφερει οτι σκοπευει να αναπτυξει περισσοτερο τη θεση τη στο χωρο της φιλοξενιας... Η αληθεια επισης ειναι οτι οι τιμες που επιασε για σποραδες και μαροκο φαινονται να ειναι αρκετα καλες... Αρα σαν πωληση νομιζω ηταν λογικες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted April 11 Share Posted April 11 Η στροφή προς το real estate είναι γενικότερη τα τελευταία χρόνια σε όλους τους κλάδους, το βλέπω και στις τηλεπικοινωνίες. Εμείς μπορεί να το βλέπουμε ρομαντικά, αλλά οι εταιρίες θέλουν να μεγιστοποιήσουν το κέρδος της επένδυσής τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted April 11 Share Posted April 11 Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Στριντζης (παλι), κι εκείνος στα ξενοδοχειακά το γυρίσει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted April 12 Share Posted April 12 Άρχισε το "γλύψιμο" για την προσέλκυση κεφαλαίων στο ΧΑ για την ξεδίπλωση του πλάνου ανάπτυξης. Αυτό που κρύβουν τεχνηέντως ειναι το γεγονός πως η εταιρεία "μεγάλωσε" νωρίτερα από ότι έπρεπε. https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2240134/attica-group-gia-to-neo-story-toy-xa-o-hronos-metr.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 13 Author Share Posted April 13 Σε κάποια πράγματα δεν υπάρχει νωρίτερα ή αργότερα. Όταν περνά το τρένο πρέπει να ανέβεις. Άλλα είναι τα προβλήματα της εταιρίας τα οποία τα έχουμε συζητήσει εκτενώς. Όσον αφορά το γλύψιμο για συγκέντρωση κεφαλαίων, το περιμέναμε καιρό. Άργησε θα έλεγα. On 2/13/2024 at 3:24 AM, proud_ionian said: Τελευταία πήρε το μάτι μου στον οικονομικό τύπο και ένα άλλο σενάριο. ΑΜΚ, με παραίτηση των παλαιών μετόχων (της γνωστής), ώστε να πέσει το ποσοστό στο 70% περίπου. Θα απευθύνεται στο ευρύ κοινό και σε θεσμικούς, με το κατάλληλο σπρώξιμο στα ΜΜΕ. Έτσι και λεφτά θα μαζέψει ο όμιλος και δεν θα αλλάξουν οι συσχετισμοί στην κορυφή. Για το κοντινό μέλλον του δίνω πολλές πιθανότητες. Το έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις. On 3/26/2024 at 10:02 PM, proud_ionian said: Πριν δέκα μέρες πήρε το μάτι μου και αυτό το σενάριο, της διάθεσης δηλαδή υπαρχουσών μετοχών από τον βασικό μέτοχο. Έχω την εντύπωση ότι κάποια από αυτά τα δημοσιεύματα, είναι για να μετρήσουν αντιδράσεις. On 3/28/2024 at 12:37 AM, proud_ionian said: Είναι προφανές ότι χωρίς στρατηγικό επενδυτή που θα βάλει το χέρι στην τσέπη, ελάχιστα θα υλοποιηθούν. ΟΚ, η Attica είναι... too big to fail που λέμε και στα χωριά μας, αλλά κάποιος πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη. Δεν θα τα βάλει ούτε ο παρένθετος μεγαλομέτοχος, ούτε η τράπεζα που κρύβεται... στην πισίνα του, ούτε ο υπάλληλος πολυτελείας που αυτοαποκαλείται εφοπλιστής, ούτε η θεία από τις Βρυξέλλες. Ήδη, μετά τον αρχικό ενθουσιασμό, ο Στυλιανίδης προσπάθησε να συμμαζέψει τις προσδοκίες για χρηματοδότηση της ανανέωσης του ακτοπλοϊκού στόλου με ευρωπαϊκό χρήμα Πίστευα ότι ο όμιλος θα πουληθεί en bloc, αλλά πλέον, βλέποντας ότι τα κουκία δεν βγαίνουν, δεν αποκλείω και τη σαλαμοποίηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now