Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Eδώ και λίγα χρόνια υπάρχει στο συρτάρι της Attica ένα project για την ναυπήγηση δύο Μεγάλων Ro/pax, γύρω στα 212μ , τα οποία θα κινούνται με lng και θα φέρουν τα χρώματα της Superfast.

Δεν ξέρω μήπως το έβγαλαν τώρα από το συρτάρι και ζητούν προσφορές.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ενδεχομένως, καθώς τώρα θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν και ευρωπαϊκά κονδύλια, τα ευρωπαικά ναυπηγεία ζητούν στήριξη από την Ε.Ε για να επιβιώσουν από τον σκληρό ανταγωνισμό που δέχονται εξ ανατολής καθώς και η πίεση που θα δεχθούν από τον πόλεμο που ξεσπάει στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Annivas said:

Eδώ και λίγα χρόνια υπάρχει στο συρτάρι της Attica ένα project για την ναυπήγηση δύο Μεγάλων Ro/pax, γύρω στα 212μ , τα οποία θα κινούνται με lng και θα φέρουν τα χρώματα της Superfast.

Μακάρι να ακολουθήσουν και τον σχεδιασμό των original Superfast σε ίσως μια πιο σύγχρονη μορφή. Αξεπέραστο design. Θετικό αν ισχύει ότι το σινιάλο της Superfast δεν θα σβήσει τόσο άδοξα αλλά θα υπάρξει μια νέα συνέχεια. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Blue Star 1 αναμένεται να δουλέψει στη γραμμή Rosslare Pembroke και η ναύλωση στην Irish Ferries είναι για ένα χρόνο με option άλλον ένα χρόνο.

Με αυτή την εξέλιξη θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πως θα γίνει το θερινό line up της εταιρείας, έχοντας σαν δεδομένο οτι η τουριστική περίοδος θα λειτουργήσει κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Στη θέση του Blue Star 1 θα μπει το Αριάδνη και δεν θα υπάρχει κάποια ανάγκη για αλλαγή στο line up του ομίλου, εάν δεν υπάρξει θέμα με το Covid 19

Blue Carrier 1: Κυκλάδες, Ικαρία Σάμο -Δωδεκάνησα

Blue Horizon: Ηράκλειο

Blue Galaxy: Χανιά

Blue Star Delos: Πρωινό Παροναξια

Blue Star Patmos: Απογευματινό Παροναξια

Blue Star Paros: Σύρο Τήνο Μύκονο

Blue Star Naxos: Πρωινό δρομολόγιο στην άγονη των Μικρών Κυκλάδων

Blue Star Chios: Άγονη Δωδεκανήσου και Μεστά Σιγρι το Σάββατο

Blue Star Myconos: Πρωινό Ικαρία Σάμο και μια προέκταση μέχρι τη Καβάλα

Blue Star 2: Κορμό Δωδεκάνησα

Αριάδνη: Δεύτερο Δρομολόγιο στα Δωδεκάνησα

Νήσος Σάμος: Χίο Μυτιλήνη

Νήσος Ρόδος: Χίο Μυτιλήνη

Διαγόρας: Άγονη Β.Α Αιγαίου και Ικαρία Σάμο

Άρτεμις: Ενδοκυκλαδικά

Highspeed 4: Πάρο Νάξο Κουφονήσι

Hellenic Highspeed: Ρόδο Κάρπαθο Κάσο Σητεία (εάν την κερδίσει), αλλιώς το βλέπω δεμένο

Εξπρές Σκιάθος: Σποράδες

Flying Cat 4: Σαρωνικός

Flying Cat 6: Σαρωνικός

Flying Cat 3: Σαρωνικός

Flying Cat 5: Σποράδες

Flying Dolphin 17, 19 & 29: Σαρωνικός

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το δρομολόγιο αγονης ΒΑ Αιγαίου με τερματικό λιμάνι τη Θεσσαλονίκη θα το κάνει ο Διαγόρας; 

Όσο για το Αριάδνη, πέρα από τα δρομολόγια για Δωδεκάνησα, λογικά τα Σάββατα τα πρωινά θα κάνει και κάποια έκτακτα προς Κυκλάδες (όπως έκανε το BS 1)

Πάντως γενικά, εάν ισχύσει αυτό το line-up, μου κάνει σενάριο πλήρους επιστροφής στην κανονικότητα (καλοκαίρι 2019)

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, togias_k said:

Και το Fc3 και το Fc4 στον Σαρωνικό; Νομίζω χαραμιζονται λίγο καθώς έχουνε πολυ καλες ταχύτητες για Κυκλάδες

Και εγώ θεωρώ ότι ένα εκ των 2 μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα από Ραφηνα.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, pilot said:

Δηλαδή το δρομολόγιο αγονης ΒΑ Αιγαίου με τερματικό λιμάνι τη Θεσσαλονίκη θα το κάνει ο Διαγόρας; 

Πάντως γενικά, εάν ισχύσει αυτό το line-up, μου κάνει σενάριο πλήρους επιστροφής στην κανονικότητα (καλοκαίρι 2019)

Το καλοκαίρι δεν θα υπάρχει η σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη αλλά μόνο με τη Καβάλα (έτσι λέει η σύμβαση της άγονης). Το line up σε κανονικές συνθήκες ρώτησε ο Nikos Chania.

Link to comment
Share on other sites

Καλήμερα παίδες!! Το Ρόδος μάλλον θα πάει μόνιμα Ιταλία από Ελληνικό λιμάνι προς Brindisi. Οπότε έτσι έχουμε κενό στην Χιο-Μυτιλήνη.

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Σε αυτή τη περίπτωση μένει το Διαγόρας στη Χίο Μυτιλήνη, το Μύκονος κάνει τα τρία δρομολόγια μέχρι τη Καβάλα όπως πέρυσι και τα έξτρα δρομολόγια της Ικαρίας Σάμου καλύπτονται με τα δρομολόγια του Πάτμος όπως πέρυσι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θεωρώ ότι είναι το πιο πιθανό σενάριο. Όπως είχα γράψει και σε ένα άλλο thread (αυτό για τα δρομολόγια Ικαρίας- Σάμου) στο σύστημα κρατήσεων της BSF για το Πάτμος, δεν έχουν περαστεί δρομολόγια για Τρίτη- Πέμπτη-Σάββατο, οπότε νομίζω ότι μάλλον για τις προοριζουν για Παροναξια- Ικαρία- Σάμο, όπως πέρσι. 

Εξάλλου δυστυχώς δεν βλέπω και το καλοκαίρι του 2021 να επανερχόμαστε σε "πλήρη τουριστική κανονικότητα" για πολλούς λόγους 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Εμένα η απορία μου είναι γιατί δεν βάζουν την Αριάδνη στα Χανιά στη θέση του blue galaxy. Έχουν παρόμοιο γκαράζ, αλλά η αριάδνη έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα σε επιβάτες και θυμάμαι που αναφέρουμε συχνά οτι το γκαλαξυ το καλοκαίρι δεν επαρκεί και πολύς κόσμος κλείνει με μινωικές επειδή δεν βρίσκει καμπίνα σε αυτό. Επίσης το γκάλαξι έχει κάνει σάμο κω ρόδο στο παρελθόν αν θυμάμαι καλα, άρα δεν θα είναι η πρώτη φορά

Link to comment
Share on other sites

Άρα να μείνει το Blue Galaxy στα Χανιά μόνο του το κατακαλόκαιρο :D

Για το Ρόδος, δεν μπορώ να αντιληφθώ τι ισχύει, τι είναι φιδιά και τι μπορεί να υπάρχει πίσω από ένα τέτοιο σκεπτικό του ομίλου.

Η Attica έχει παρουσία από Πάτρα και Ηγουμενίτσα για τα λιμάνια του Bari και της Ancona. Ειδικά δε στο Bari, παίζει μόνη της εδώ και χρόνια.

Στο Brindisi, εκεί όπου φημολογείται δρομολόγηση του Ρόδος, υπάρχουν πληθώρα πλοίων από Πάτρα και κυρίως από Ηγουμενίτσα. Το μόνο ίσως κενό είναι οτι από Πάτρα δεν υπάρχουν πλοία που να μεταφέρουν επιβάτες, αλλά μόνο φορτία. Αξίζει να δρομολογήσεις ένα πλοίο από Πάτρα για Μπρίντιζι για επιβάτες; Και πόσοι είναι αυτοί ειδικά στις τωρινές συνθήκες; Επίσης τι φορτία μπορείς να εξασφαλίσεις για να κάνεις το δρομολόγιο βιώσιμο;

Ο όμιλος Attica δε νομίζω οτι έχει την άνεση και την ρευστότητα να κάνει τέτοιες κινήσεις. Υπενθυμίζω οτι έχει αναφερθεί επίσης και δίπλωμα του Αστερίων στη Βενετία. Οπότε ΑΝ υπάρχει ψύγμα αλήθειας στην μετακόμιση του Νήσος Ρόδος στην Αδριατική, πιο λογικό και συνετό θα μου φαινόταν η Βενετία. Ξαναλέω ΑΝ, καθώς τίποτα δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται για την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Το Blue Galaxy με τους ελάχιστους κοινόχρηστους χώρους δε ταιριάζει σε μια γραμμή στο Αιγαίο καο συγκεκριμένα στη Σαμος Κω Ρόδος.Αντιθέτως η Αριάδνη με τα πολλά αεροπορικά και τους πολλούς χώρους μπορεί να παίξει μπάλα σε πολλά νησια στο Αιγαίο.Να προσθέτει νησια(πχ Σύρος), έχει ταχύτητα να εκτελεί έκτακτα κτλ.

Τώρα για τη φημολογούμενη δρομολόγηση του Ρόδος στο Μπρίντεζι αυτή θα έχει βάση και λογική μόνο όταν τα 2 Superfast του Bari είναι συνεχώς γεμάτα με νταλίκες.Τότε ναι,το Ρόδος μπορεί να μεταφέρει επιπλέον κίνηση για τη κοινοπραξία μέσω ενός εναλλακτικού λιμένα χτυπώντας και τον ανταγωνιστή μέσα στο σπίτι του.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, hsw giorgos said:

Καλήμερα παίδες!! Το Ρόδος μάλλον θα πάει μόνιμα Ιταλία από Ελληνικό λιμάνι προς Brindisi. Οπότε έτσι έχουμε κενό στην Χιο-Μυτιλήνη.

Αυτό που με ιντριγκάρει εμένα περισσότερο από το ποιό πλοίο θα πάει -αν πάει τέλος πάντων- στη γραμμή του Brindisi, είναι με ποιά λογική πάει ένα πρωί η εταιρεία στη γραμμή του Brindisi. Η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με τη γραμμή αυτή και φυσικά μπορεί να γίνει και συζήτηση σχετικά με το αν στην πραγματικότητα θα ανταγωνίζεται με μια τέτοια κίνηση τα ίδια της τα πλοία από το Bari. Εμένα πάντως σαν πρώτη ανάγνωση μου ακούγεται περισσότερο σαν μια απόφαση που έχει προέλθει από μια συζήτηση τύπου "ρε σύ, είδες τι κουβαλάει ο Αρκουμάνης στο Brindisi, δε βάζουμε κι εμείς κανένα βαπόρι εκεί μπάς και βγάλουμε κανένα φράγκο?".

 

Και όσο κι αν θεωρώ τον προγραμματισμό τους γενικότερα "κουτουρού-μπουγάτσα", μου κάνει εντύπωση να έκαναν κάτι τέτοιο με την προοπτική να ανταγωνιστούν το Grimaldi και τον Αρκουμάνη μαζί. Ο Grimaldi και ο Αρκουμάνης απέδειξαν πως υπάρχει παραπάνω κίνηση στη γραμμή απ΄ ότι νομίζαμε, από την άλλη μου φαίνεται εντελώς απίθανο από εκεί που είχαμε 3 πλοία στη γραμμή τα καλοκαίρια τα τελευταία χρόνια, να πάμε στα 4 και μάλιστα με τέτοιες χωρητικότητες. Μια εταιρεία με μηδενική προιστορία και παρουσία στη γραμμή, πως ξαφνικά να γεμίσει το Νήσος Ρόδος? Τροφή για σκέψη.

 

Και υπάρχει και το άλλο. Υπενθυμίζω πως στη γραμμή του Brindisi έχουμε και μιαν ακόμη εκκρεμότητα για το καλοκαίρι που μας έρχεται:

On 3/2/2021 at 4:30 AM, MILTIADIS said:

Πλεον το Cruise Bonaria δεν φαινεται στο συστημα για τη γραμμη του Μπριντιζι πλην ομως απο τον Ιουνιο μαζι με το Euroferry Olympia εμφανιζεται να κανει διπλα δρομολογια απο Ηγουμενιτσα και καποιο πλοιο με την ενδειξη MN_OLBIA_DD.

 

Μήπως τελικά αν πάει το όποιο πλοίο της Attica εκεί, πάει είτε σε συνεργασία με την Grimaldi, είτε σε ναύλωση από την Grimaldi? Ζητώ συγνώμη κι από την Attica που όπως και προχτές με το Blue Star 1 διάφοροι λαθραναγνώστες θα τους πλακώσουν Κυριακάτικα στα τηλέφωνα για να τσεκάρουν το συλλογισμό μου:D

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλτατε! προσωπική μου άποψη είναι οτι δεν θα πάει, τώρα γιατί διέρευσε η πληροφορία και τι σκοπό έχει δν το γνωρίζω. Εγώ προσωπικά εύχομαι να παραμείνει στο Αιγαίο!!! :)

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

On 3/2/2021 at 2:08 PM, Annivas said:

Eδώ και λίγα χρόνια υπάρχει στο συρτάρι της Attica ένα project για την ναυπήγηση δύο Μεγάλων Ro/pax, γύρω στα 212μ , τα οποία θα κινούνται με lng και θα φέρουν τα χρώματα της Superfast.

Δεν ξέρω μήπως το έβγαλαν τώρα από το συρτάρι και ζητούν προσφορές.

Καλημέρα! Η πληροφορία που διακινείται μεταξύ των ναυπηγίων (ή πιο σωστά, αυτή που έμαθα εγώ) είναι για 2 πλοία ~145μ. 
Επίσης και κάτι νεότερο, η εταιρεία σκοπεύει ή τουλάχιστον θα ήθελε να εκμεταλλευτεί το Ευρωπαικό κονδύλιο που αναφέρθηκε προηγουμένως και για την κατασκευή 2 αλουμινένιων καταμαράν, ~70μ. 

Επαναλαμβάνω, οι πληροφορίες δεν προέρχονται από την εταιρεία οπότε δεν μπορώ να γνωρίζω τους στόχους αυτών των συζητήσεων γιατί περί τέτοιων πρόκειται. Ίσως απλά να πρόκειται για έρευνα αγοράς, με απλά λόγια, και τίποτα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Attica Group προχωρά στην υπογραφή δανειακής σύμβασης για τη ναυπήγηση τριών πλοίων Aero Catamaran έως 14,7 εκατ. ευρώ και στην έκδοση μακροπρόθεσμου ομολογιακού δανείου έως 55 εκατ. ευρώ.

Quote

Η «Attica Group», μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group, ανακοινώνει:

(i) Την υπογραφή δανειακής σύμβασης με την Άλφα Τράπεζα Ανώνυμος Εταιρεία και τον οργανισμό εξαγωγικών πιστώσεων της Νορβηγίας Eksportkreditt Norge AS με την εγγύηση της Norwegian Export Credit Guarantee Agency, για την κάλυψη κοινού Ομολογιακού Δανείου που θα εκδοθεί από 100% θυγατρική εταιρεία του Ομίλου, μέχρι ποσού Ευρώ 14,7 εκατ., με σκοπό τη χρηματοδότηση έως 70% του συνολικού τιμήματος ναυπήγησης και αγοράς (pre-delivery & post-delivery finance), τριών επιβατηγών ταχύπλοων πλοίων τύπου AERO Catamaran, βάσει της ήδη ανακοινωθείσας συμφωνίας με το ναυπηγείο Brødrene Aa της Νορβηγίας. Σημειώνεται ότι πέραν της πιστοληπτικής ικανότητας του Ομίλου, κριτήρια επιλεξιμότητας για τη χρηματοδότηση της εν λόγω επένδυσης αποτέλεσαν και κριτήρια βιώσιμης ανάπτυξης (ESG), αφού τα τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής Aero Catamaran, τα οποία θα δρομολογηθούν στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, θα συντελέσουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στη μείωση του χρόνου ταξιδιού, στην αύξηση της μεταφορικής ικανότητας, και τελικά στην οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.

(ii) Τη σύναψη συμφωνίας με την Τράπεζα Πειραιώς Α.Ε. για την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου πενταετούς διάρκειας ύψους έως Ευρώ 55 εκατ. Τα νέα κεφάλαια, που διατίθενται για γενικούς επιχειρηματικούς σκοπούς, θα ενισχύσουν σημαντικά τη διαθέσιμη ρευστότητα του Ομίλου και θα συμβάλλουν αποφασιστικά στην επιτάχυνση του επενδυτικού σχεδιασμού του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένων ενεργειών για την προσαρμογή στην πράσινη και ψηφιακή οικονομία.

Οι ανωτέρω συμφωνίες αναδεικνύουν τη δυνατότητα της Attica Group να αντλεί χρηματοδότηση από ελληνικά και διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα εν μέσω μιας δύσκολης συγκυρίας, προκειμένου να υλοποιήσει τα επενδυτικά της σχέδια για βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς και την ευαισθησία που επιδεικνύουν οι ανωτέρω χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί ως προς τον νευραλγικό κλάδο της ακτοπλοΐας και τη σημασία του για τη νησιωτικότητα και την οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 4/1/2021 at 9:31 PM, Nikos_Chania said:

Οικονομικά αποτελέσματα έτους 2020 για τον όμιλο ATTICA

h ναυλωση του BS1 δεν αναφερεται πουθενα. ουτε στην ανακοινωση των οικονομικων αποτελεσματων, ουτε σε καποια αλλο δελτιο.

μια αναφορα για το 2020, σε πλοιο ναυλωμενο στο εξωτερικο, προφανως αφορα το Αριάδνη

Link to comment
Share on other sites

 

Ε ναι, η ναύλωση του 1 έγινε τωρα οπότε θα φανεί στα επόμενα αποτελέσματα. Τα έσοδα που αναφέρουν είναι το Αριάδνη όπως πολύ σωστά είπες φίλτατε Proud καθώς και η ναύλωση προς την Άττικα είναι το Γκάλαξυ! Καλημέρα

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...