Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φανταζομαι πρωτα θα κοιταξουν να καβατζωσουν τα πλοια της Αδριατικης που κανουν λογκαδα ταξιδια κ εχουν μεγαλυτερα εξοδα κ μετα τα μικρα..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα ναυπηγεία που φαίνονται φαβορί για την εγκατάσταση των scrubbers στα πλοία της Attica Group είναι το ναυπηγείο Palumbo στη Μάλτα και το ναυπηγείο Victor Lenac στη Ριεκα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Καμμία έκπληξη δηλαδή. Με αυτά συνεργάζεται ο όμιλος έτσι κι αλλιώς.

Η Σύρος στην απ έξω απ ότι φαίνεται και θελω να δω τους καλοπροαίρετους που έκραζαν κάποιες άλλες εταιρείεςB)

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί να πάει στη Σύρο? Πιο οικονομικά βγαίνουν τα άλλα και ας είναι κομμάτι μακριά.. Να στηρίξουν ποιους αυτούς που δεν στηρίζουν οι ίδιοι τον εαυτό τους? 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Το μονοπώλιο το έχει γιατί την αφηνουν να το έχει... 

Τα Ελληνικά ναυπηγεία έβαλαν τα χέρια τους και βγάλανε τα μάτια τους, και εγώ θέλω να πηγαίνω σε Ελληνικό ναυπηγείο αλλά δεν θέλω να πληρώνω το κούκο αηδόνι ούτε να μη ξέρω πότε θα φύγω.. Δεν είμαι φαν καμίας Αττικα αλλά επιχείρηση έχουν όχι ΜΚΟ.. 

Θες να τραβήξεις πλοία στο ναυπηγείο? Γίνε ανταγωνιστικος.. Αλλά δεν νομίζω να δεχόταν κάποιος να παίρνει 500 ευρώ μηνιάτικο ούτε το κράτος να βάλει συντελεστή 5% στα ναυπηγεία κλπ. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, enas chiotis said:

Εκεί πάει και η επιδότηση; 

Το operated έχει ξεμείνει από τη καλοκαιρινή αποσχοληση στις γραμμές της Blue Star Ferries. Η επιδότηση του Νήσος Χίος πάει στο ταμείο της Hellenic Seaways. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Άσχετα του ποιος ωφελείται από την επιδότηση εν τέλει, δηλαδή η μαμά Άτικα "χαίρεται" τα λεφτά, η επιδότηση περιλαμβάνεται στα έσοδα της HSW και άρα στις οικονομικές καταστάσεις αυτής, συνεπώς εχει σημασία σε ποια εταιρεία πάει η επιδότηση.

Φυσικά πηγαίνει στην HSW, άσχετα με banner και λογότυπα του πλοίου, μιας και ο διαγωνισμός της εν λόγω έχει κατακυρωθεί εξ αρχής στην HSW. Δηλαδή και το Blue Star Naxos να πήγαινε που λέει ο λόγος, πάλι στην HSW θα πήγαιναν τα έσοδα της επιδότησης.

Link to comment
Share on other sites

με ολη την εκτιμηση, ειναι λιγο περι ονου σκιας η κουβεντα σε ποιο ΑΦΜ παει, απο τη στιγμη που η HSW εννοποιειται στον Ομιλο Attica και περιλαμβανεται στις οικονομικες καταστασεις και τα αποτελεσματα, σε επιπεδο Ομιλου.

Σε επιπεδο στολου παλι και διαταξης δρομολογιων, σαν μια εταιρια λειτουργουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η εταιρια προχωρα την ψηφιοποιηση μεγαλου μερους των υποστηρικτικων εργασιων (ψηφιακο μετασχηματισμο το αποκαλει, οπως και πολλες αλλες εταιριες).

ξεκινα συνεργασια με τη δανεζικη logimatic, για τον κεντρικο ελεγχο της τεχνικης διαχειρισης του στολου της. 

(στο euro2day, αλλα παιζει παντου)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με το euro2day, μετα το ναυαγιο με τους αμερικανους, η πειραιως ξανακοκκινισε τα δανεια της MIG (χαρακτηριζονται εκ νεου Non Performing Exposures), αλλα δεν τα μεταβιβασε στην Intrum Hellas (το fund που αναλαμβανει ολα τα κοκκινα δανεια της Πειραιως)

Link to comment
Share on other sites

συνεχεια απο τα παραπανω. συμφωνα παλι με το euro2day MIG &  Πειραιως συμφωνησαν στην παραταση των ληξιπροθεσμων οφειλων (γυρω στα €230εκ) ως τις 30.06.20, καθως επισης και στην προσληψη απο τη MIG ανεξαρτητου συμβουλου, για την αναζητηση τροπου αποπληρωμης των δανειων, ειτε απο εναλλακτικες πηγες χρηματοδοτησης, ειτε μεσω της "αξιοποιησης" περιουσιακων στοιχειων.

Quote

Η Μarfin Investment Group ανακοίνωσε ότι το Διοικητικό της Συμβούλιο ενέκρινε τη νέα συμφωνία αναδιάρθρωσης του δανεισμού της Εταιρείας με την Τράπεζα Πειραιώς, στο πλαίσιο της οποίας προβλέπεται η παράταση της προθεσμίας αποπληρωμής του κοινού ομολογιακού δανείου έκδοσης της Εταιρείας, ύψους €150 εκατ. και σημερινού υπολοίπου €142,5 και του κοινού ομολογιακού δανείου ύψους €115 εκατ. και σημερινού υπολοίπου €86,25 εκατ. μέχρι την 30.6.2020.

Προς τον σκοπό της αποπληρωμής των ως άνω κοινών ομολογιακών δανείων όσο και του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου με ημερομηνία λήξης 31.7.2021, η Εταιρεία θα προσλάβει ανεξάρτητους οικονομικούς συμβούλους για την εξεύρεση είτε εναλλακτικών τρόπων αναχρηματοδότησης είτε διάθεσης περιουσιακών της στοιχείων.

Αναφορικά με τις εργασίες του Ομίλου της Εταιρείας, τα αποτελέσματα εννεαμήνου 2019 ήταν σημαντικά βελτιωμένα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους: οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση κατά 7,2% και ανήλθαν στα 827,70 εκατ. ευρώ, ενώ το EBITDA σημείωσε αύξηση κατά 17% και ανήλθε σε 123,70 εκατ. ευρώ.

Με την ευκαιρία αυτή η Εταιρεία επιθυμεί να δηλώσει, επίσης, ότι ποικίλα δημοσιεύματα του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου που αφορούν τη θυγατρική της SingularLogic πόρρω απέχουν της πραγματικότητας και είναι κακόβουλα. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας αποφάσισε την ενίσχυση της θυγατρικής της SingularLogic, μέσω της χορήγησης ρευστότητας για την κάλυψη έκτακτων χρηματοδοτικών αναγκών που παρουσιάστηκαν λόγω ειδικών συνθηκών, προκειμένου η SingularLogic να φέρει εις πέρας το επιχειρησιακό της σχέδιο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τι γινεται τελικα με την τοποθετηση scrubbers σε πλοια της Attica?Ακουσα οτι παει για 2021 η δουλεια..Εχει οντως την προθεση/δυνατοτητα ο ομιλος να βαλει 'η απλα ακουμε ραδιο αρβυλα?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 12/17/2019 at 7:43 PM, MILTIADIS said:

Τι γινεται τελικα με την τοποθετηση scrubbers σε πλοια της Attica?Ακουσα οτι παει για 2021 η δουλεια..

και να σκεφτειτε οτι το 2016 η Attica εμφανιζοταν ως πρωτοπορος, γιατι ειχε ετοιμο σχεδιο να ναυπηγησει 2 νεα LNG Ferries και να μετατρεψει 2 απο τα υπαρχοντα ωστε να καινε LNG.

On 12/17/2016 at 8:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα σχέδια της Attica Group για τη ναυπήγηση δύο επιβατηγών πλοίων που θα χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο, καθώς και αυτά για τη μετασκευή σε LNG fuel δύο πλοίων του στόλου παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο του ευρωπαϊκού προγράμματος Poseidon Med II.

Το κόστος για τις μετασκευές, όπως ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ο κ. Γιώργος Αναγνώστου του ομίλου Attica θα φτάσει τα 20 εκατ. ευρώ.

Tο ειχαμε βαλει και στην ανασκοπηση της χρονιας. Για φιδεμπορα επρεπε να παει, οπως και η τοτε "ειδηση" για ναυπηγηση 4 νεων fast, μεγεθους cruise, στην Κινα

Link to comment
Share on other sites

Αν υπάρξουν ποτέ στο μέλλον υποδομές για LNG στο Πειραιά η αττικά θα είναι η πρώτη που θα κάνει νέες παραγγελίες.Τα πλοία αυτά δεν τα έχει ξεγράψει η εταιρεία μέχρι τώρα,απλώς το να κανείς μια επένδυση με χ,ψ όρους πχ lng είναι μεγάλη υπόθεση τόσο για την ίδια την εταιρεία όσο και για τον ΟΛΠ ώστε να παρέχει της κατάλληλες υποδομές για τέτοιου τύπου πλοία.

Link to comment
Share on other sites

το νομισμα εχει δυο οψεις ;) αν η Attica ή αλλη εταιρια (ή πολλες μαζι), πανε στην COSCO και στις πετρελαικες εταιριες και πουν εχουμε ετοιμο project για μετατροπη τοσων πλοιων και αλλα τοσα νεοτευκτα σε βαθος τριετιας, πειτε μας πως μπορειτε να το υποστηριξετε, θα υπηρχε και αντιδραση απο εκει.

(εχει γραψειο @Nick the Greek πως το δουλεψαν το θεμα στην Ισπανια και αλλου)

για μενα ηταν μια κουβεντα, απλα για να ακουστει τοτε

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει καποιος συγκεκριμένος λόγος (εκτός από τις οικονομίες κλίμακος που επιτυγχάνονται με τη μείωση του προσωπικού), που δεν ανανεώνονται οι πίνακες δρομολογίων των πλοίων της εταιρείας; Έχουμε 2020 και εμφανίζονται τα δρομολόγια του ακτοπλοικού έτους 2019, που αφορούν κινήσεις Νοέμβρη του 2018... 

Link to comment
Share on other sites

On 10/15/2019 at 10:20 PM, Nikos_Chania said:

Μπλου σταρ 1, 2, δήλος, πατμος θα είναι τα 4 της μπλου, Σουπερφαστ 11 από τα κόκκινα και Μύκονος, Χίος από την χελένικ.

Για τα υπόλοιπα δεν υπάρχει λόγος να τα συζητήσουμε, από μένα είναι όχι :D

 

On 4/13/2019 at 10:35 AM, proud_ionian said:

μενει κανα 25ρι εκατομμυρια. διαιρεστε το με 3-4 εκ που ειναι το κοστος για τοποθετηση scrubbers ανα πλοιο και καταληγουμε οτι σε πρωτη φαση, υπολογιζει να βαλει scrubbers σε 5-6, αντε 7 πλοια.

 

On 7/18/2019 at 3:04 PM, Αναερόβιος said:
Εως 26 εκατομμύρια Ευρω για scrubbers με μέσο κόστος ανά πλοίο τα 3-5 εκατομμύρια σημαίνει πως πάνω κάτω 7 πλοία θα τα "φορέσουν".
 

Ειδα στον υπνο μου τον Περικλη Παναγοπουλο και τον Ανδρεα Βγενοπουλο:D και μου ειπαν οτι scrubbers θα βαλουν μονο εξι πλοια του ομιλου.

Superfast XI, BS Delos, BS Patmos & Νήσος Χίος φέτος. BS1 & BS2 την επομενη χειμερινη περιοδο.

That's all falks.

ΥΓ: το κοστος ανα πλοιο το υπολογιζουν πανω απο 6εκ, οχι 3-5 που κυκλοφορει ευρεως

Edited by proud_ionian
συντακτικο
Link to comment
Share on other sites

Tα νησος μυκονος και νησος χιος αναμενεται να γινουν blue star.

Ηδη το μυκονος σε λιγες μερες που αναμενεται να σταματησει τα δρομολογια του, θα ξεκινησουν οι διαδικασιες αλλαγης σινιαλων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...