MILTIADIS Posted November 1, 2019 Share Posted November 1, 2019 Φανταζομαι πρωτα θα κοιταξουν να καβατζωσουν τα πλοια της Αδριατικης που κανουν λογκαδα ταξιδια κ εχουν μεγαλυτερα εξοδα κ μετα τα μικρα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 3, 2019 Share Posted November 3, 2019 (edited) Τα ναυπηγεία που φαίνονται φαβορί για την εγκατάσταση των scrubbers στα πλοία της Attica Group είναι το ναυπηγείο Palumbo στη Μάλτα και το ναυπηγείο Victor Lenac στη Ριεκα. Edited November 3, 2019 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted November 3, 2019 Share Posted November 3, 2019 Καμμία έκπληξη δηλαδή. Με αυτά συνεργάζεται ο όμιλος έτσι κι αλλιώς. Η Σύρος στην απ έξω απ ότι φαίνεται και θελω να δω τους καλοπροαίρετους που έκραζαν κάποιες άλλες εταιρείες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted November 4, 2019 Share Posted November 4, 2019 (edited) Και γιατί να πάει στη Σύρο? Πιο οικονομικά βγαίνουν τα άλλα και ας είναι κομμάτι μακριά.. Να στηρίξουν ποιους αυτούς που δεν στηρίζουν οι ίδιοι τον εαυτό τους? Edited November 4, 2019 by proud_ionian quote αντί reply Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 Κάτι θεματάκια προέκυψαν με την Επιτροπή Ανταγωνισμού Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aksyros Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 Σαφώς κ θα έπρεπε να στηρίξει το ελληνικό ναυπηγείο, πόσο μάλλον της Σύρου, νησί το οποίο θέλει να έχει μονοπωλιακά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 (edited) Το μονοπώλιο το έχει γιατί την αφηνουν να το έχει... Τα Ελληνικά ναυπηγεία έβαλαν τα χέρια τους και βγάλανε τα μάτια τους, και εγώ θέλω να πηγαίνω σε Ελληνικό ναυπηγείο αλλά δεν θέλω να πληρώνω το κούκο αηδόνι ούτε να μη ξέρω πότε θα φύγω.. Δεν είμαι φαν καμίας Αττικα αλλά επιχείρηση έχουν όχι ΜΚΟ.. Θες να τραβήξεις πλοία στο ναυπηγείο? Γίνε ανταγωνιστικος.. Αλλά δεν νομίζω να δεχόταν κάποιος να παίρνει 500 ευρώ μηνιάτικο ούτε το κράτος να βάλει συντελεστή 5% στα ναυπηγεία κλπ. Edited November 5, 2019 by proud_ionian quote αντί reply Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 (edited) 5 hours ago, enas chiotis said: Εκεί πάει και η επιδότηση; Το operated έχει ξεμείνει από τη καλοκαιρινή αποσχοληση στις γραμμές της Blue Star Ferries. Η επιδότηση του Νήσος Χίος πάει στο ταμείο της Hellenic Seaways. Edited November 11, 2019 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 Με δεδομένο πως η Attica έχει προχωρήσει στην απόκτηση του 100% της HSW, δεν έχει καμία σημασία σε ποιο ΑΦΜ πηγαίνει η επιδότηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 Άσχετα του ποιος ωφελείται από την επιδότηση εν τέλει, δηλαδή η μαμά Άτικα "χαίρεται" τα λεφτά, η επιδότηση περιλαμβάνεται στα έσοδα της HSW και άρα στις οικονομικές καταστάσεις αυτής, συνεπώς εχει σημασία σε ποια εταιρεία πάει η επιδότηση. Φυσικά πηγαίνει στην HSW, άσχετα με banner και λογότυπα του πλοίου, μιας και ο διαγωνισμός της εν λόγω έχει κατακυρωθεί εξ αρχής στην HSW. Δηλαδή και το Blue Star Naxos να πήγαινε που λέει ο λόγος, πάλι στην HSW θα πήγαιναν τα έσοδα της επιδότησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 11, 2019 Author Share Posted November 11, 2019 με ολη την εκτιμηση, ειναι λιγο περι ονου σκιας η κουβεντα σε ποιο ΑΦΜ παει, απο τη στιγμη που η HSW εννοποιειται στον Ομιλο Attica και περιλαμβανεται στις οικονομικες καταστασεις και τα αποτελεσματα, σε επιπεδο Ομιλου. Σε επιπεδο στολου παλι και διαταξης δρομολογιων, σαν μια εταιρια λειτουργουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted November 14, 2019 Share Posted November 14, 2019 Γνωρίζει κάποιος αν στα εισιτήρια ΙΧ η Attica έχει άλλο τιμολόγιο για Smart κλπ? Η θεωρεί τα πάντα 4.25Μ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted November 14, 2019 Share Posted November 14, 2019 Τα πάντα 4,25. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted November 14, 2019 Share Posted November 14, 2019 Αθάνατοι Έλληνες 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 26, 2019 Author Share Posted November 26, 2019 η εταιρια προχωρα την ψηφιοποιηση μεγαλου μερους των υποστηρικτικων εργασιων (ψηφιακο μετασχηματισμο το αποκαλει, οπως και πολλες αλλες εταιριες). ξεκινα συνεργασια με τη δανεζικη logimatic, για τον κεντρικο ελεγχο της τεχνικης διαχειρισης του στολου της. (στο euro2day, αλλα παιζει παντου) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 29, 2019 Author Share Posted November 29, 2019 συμφωνα με το euro2day, μετα το ναυαγιο με τους αμερικανους, η πειραιως ξανακοκκινισε τα δανεια της MIG (χαρακτηριζονται εκ νεου Non Performing Exposures), αλλα δεν τα μεταβιβασε στην Intrum Hellas (το fund που αναλαμβανει ολα τα κοκκινα δανεια της Πειραιως) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 30, 2019 Author Share Posted November 30, 2019 συνεχεια απο τα παραπανω. συμφωνα παλι με το euro2day MIG & Πειραιως συμφωνησαν στην παραταση των ληξιπροθεσμων οφειλων (γυρω στα €230εκ) ως τις 30.06.20, καθως επισης και στην προσληψη απο τη MIG ανεξαρτητου συμβουλου, για την αναζητηση τροπου αποπληρωμης των δανειων, ειτε απο εναλλακτικες πηγες χρηματοδοτησης, ειτε μεσω της "αξιοποιησης" περιουσιακων στοιχειων. Quote Η Μarfin Investment Group ανακοίνωσε ότι το Διοικητικό της Συμβούλιο ενέκρινε τη νέα συμφωνία αναδιάρθρωσης του δανεισμού της Εταιρείας με την Τράπεζα Πειραιώς, στο πλαίσιο της οποίας προβλέπεται η παράταση της προθεσμίας αποπληρωμής του κοινού ομολογιακού δανείου έκδοσης της Εταιρείας, ύψους €150 εκατ. και σημερινού υπολοίπου €142,5 και του κοινού ομολογιακού δανείου ύψους €115 εκατ. και σημερινού υπολοίπου €86,25 εκατ. μέχρι την 30.6.2020. Προς τον σκοπό της αποπληρωμής των ως άνω κοινών ομολογιακών δανείων όσο και του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου με ημερομηνία λήξης 31.7.2021, η Εταιρεία θα προσλάβει ανεξάρτητους οικονομικούς συμβούλους για την εξεύρεση είτε εναλλακτικών τρόπων αναχρηματοδότησης είτε διάθεσης περιουσιακών της στοιχείων. Αναφορικά με τις εργασίες του Ομίλου της Εταιρείας, τα αποτελέσματα εννεαμήνου 2019 ήταν σημαντικά βελτιωμένα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους: οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση κατά 7,2% και ανήλθαν στα 827,70 εκατ. ευρώ, ενώ το EBITDA σημείωσε αύξηση κατά 17% και ανήλθε σε 123,70 εκατ. ευρώ. Με την ευκαιρία αυτή η Εταιρεία επιθυμεί να δηλώσει, επίσης, ότι ποικίλα δημοσιεύματα του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου που αφορούν τη θυγατρική της SingularLogic πόρρω απέχουν της πραγματικότητας και είναι κακόβουλα. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας αποφάσισε την ενίσχυση της θυγατρικής της SingularLogic, μέσω της χορήγησης ρευστότητας για την κάλυψη έκτακτων χρηματοδοτικών αναγκών που παρουσιάστηκαν λόγω ειδικών συνθηκών, προκειμένου η SingularLogic να φέρει εις πέρας το επιχειρησιακό της σχέδιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted December 17, 2019 Share Posted December 17, 2019 Τι γινεται τελικα με την τοποθετηση scrubbers σε πλοια της Attica?Ακουσα οτι παει για 2021 η δουλεια..Εχει οντως την προθεση/δυνατοτητα ο ομιλος να βαλει 'η απλα ακουμε ραδιο αρβυλα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 28, 2019 Author Share Posted December 28, 2019 μερισμα 5 λεπτα τη μετοχη δινει ο ομιλος στους μετοχους του. αν σκεφτουμε οτι η MIG εχει πανω απο 90%, μπορουμε να σκεφτουμε οτι η Attica κανει μια μικρη ελεημοσυνη στη μαμα εταιρια Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 12, 2020 Author Share Posted January 12, 2020 On 12/17/2019 at 7:43 PM, MILTIADIS said: Τι γινεται τελικα με την τοποθετηση scrubbers σε πλοια της Attica?Ακουσα οτι παει για 2021 η δουλεια.. και να σκεφτειτε οτι το 2016 η Attica εμφανιζοταν ως πρωτοπορος, γιατι ειχε ετοιμο σχεδιο να ναυπηγησει 2 νεα LNG Ferries και να μετατρεψει 2 απο τα υπαρχοντα ωστε να καινε LNG. On 12/17/2016 at 8:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Τα σχέδια της Attica Group για τη ναυπήγηση δύο επιβατηγών πλοίων που θα χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο, καθώς και αυτά για τη μετασκευή σε LNG fuel δύο πλοίων του στόλου παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο του ευρωπαϊκού προγράμματος Poseidon Med II. Το κόστος για τις μετασκευές, όπως ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ο κ. Γιώργος Αναγνώστου του ομίλου Attica θα φτάσει τα 20 εκατ. ευρώ. Tο ειχαμε βαλει και στην ανασκοπηση της χρονιας. Για φιδεμπορα επρεπε να παει, οπως και η τοτε "ειδηση" για ναυπηγηση 4 νεων fast, μεγεθους cruise, στην Κινα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Αν υπάρξουν ποτέ στο μέλλον υποδομές για LNG στο Πειραιά η αττικά θα είναι η πρώτη που θα κάνει νέες παραγγελίες.Τα πλοία αυτά δεν τα έχει ξεγράψει η εταιρεία μέχρι τώρα,απλώς το να κανείς μια επένδυση με χ,ψ όρους πχ lng είναι μεγάλη υπόθεση τόσο για την ίδια την εταιρεία όσο και για τον ΟΛΠ ώστε να παρέχει της κατάλληλες υποδομές για τέτοιου τύπου πλοία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 12, 2020 Author Share Posted January 12, 2020 (edited) το νομισμα εχει δυο οψεις αν η Attica ή αλλη εταιρια (ή πολλες μαζι), πανε στην COSCO και στις πετρελαικες εταιριες και πουν εχουμε ετοιμο project για μετατροπη τοσων πλοιων και αλλα τοσα νεοτευκτα σε βαθος τριετιας, πειτε μας πως μπορειτε να το υποστηριξετε, θα υπηρχε και αντιδραση απο εκει. (εχει γραψειο @Nick the Greek πως το δουλεψαν το θεμα στην Ισπανια και αλλου) για μενα ηταν μια κουβεντα, απλα για να ακουστει τοτε Edited January 12, 2020 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Υπάρχει καποιος συγκεκριμένος λόγος (εκτός από τις οικονομίες κλίμακος που επιτυγχάνονται με τη μείωση του προσωπικού), που δεν ανανεώνονται οι πίνακες δρομολογίων των πλοίων της εταιρείας; Έχουμε 2020 και εμφανίζονται τα δρομολόγια του ακτοπλοικού έτους 2019, που αφορούν κινήσεις Νοέμβρη του 2018... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 13, 2020 Author Share Posted January 13, 2020 (edited) On 10/15/2019 at 10:20 PM, Nikos_Chania said: Μπλου σταρ 1, 2, δήλος, πατμος θα είναι τα 4 της μπλου, Σουπερφαστ 11 από τα κόκκινα και Μύκονος, Χίος από την χελένικ. Για τα υπόλοιπα δεν υπάρχει λόγος να τα συζητήσουμε, από μένα είναι όχι On 4/13/2019 at 10:35 AM, proud_ionian said: μενει κανα 25ρι εκατομμυρια. διαιρεστε το με 3-4 εκ που ειναι το κοστος για τοποθετηση scrubbers ανα πλοιο και καταληγουμε οτι σε πρωτη φαση, υπολογιζει να βαλει scrubbers σε 5-6, αντε 7 πλοια. On 7/18/2019 at 3:04 PM, Αναερόβιος said: Εως 26 εκατομμύρια Ευρω για scrubbers με μέσο κόστος ανά πλοίο τα 3-5 εκατομμύρια σημαίνει πως πάνω κάτω 7 πλοία θα τα "φορέσουν". Ειδα στον υπνο μου τον Περικλη Παναγοπουλο και τον Ανδρεα Βγενοπουλο και μου ειπαν οτι scrubbers θα βαλουν μονο εξι πλοια του ομιλου. Superfast XI, BS Delos, BS Patmos & Νήσος Χίος φέτος. BS1 & BS2 την επομενη χειμερινη περιοδο. That's all falks. ΥΓ: το κοστος ανα πλοιο το υπολογιζουν πανω απο 6εκ, οχι 3-5 που κυκλοφορει ευρεως Edited January 13, 2020 by proud_ionian συντακτικο Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwstasa41990 Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 Tα νησος μυκονος και νησος χιος αναμενεται να γινουν blue star. Ηδη το μυκονος σε λιγες μερες που αναμενεται να σταματησει τα δρομολογια του, θα ξεκινησουν οι διαδικασιες αλλαγης σινιαλων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now