Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συνηθως οι απεργιες δεν επηρεαζουν τις επιστροφες προς Πειραια ομως.Πιθανον θα επρεπε να το ειχαν ρυθμισει καπως καλυτερα για καποια απο τα νησια που ανεφερθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, proud_ionian said:

To ξέρω, κάθε χρόνο έχει. Όπως είπε και ο Miltiadis, οι επιστροφές δεν επηρεάζονται. Όπως, λοιπόν, το Paros θα ταξιδεύει, έτσι θα μπορούσαν να ταξιδεύουν και (κάποια από) τα άλλα, τόσος κόσμος θα επιστρέφει εκείνη τη μέρα.

Είναι τώρα σχεδιασμός/προγραμματισμός αυτός;; Και δεν αναφέρομαι μόνο στην Πρωτομαγιά..

Link to comment
Share on other sites

Για τα ταχύπλοα που λες , όλα πια έχουν αντικατασταθεί από τη seajet, κανέναν επιβάτη δεν επηρεάζει που δε θα είναι για τις ημέρες του Πάσχα τα highspeed ... Όσο για το πρόγραμμα των συμβατικών μια από τα ίδια είναι όπως κάθε χρονιά , με τη διαφορά ότι υπάρχει το Μύκονος στις γραμμές των Κυκλάδων (εννοώ ΣΤΜ , της Πάρου τα έκτακτα και του μεγάλου bs και του Διαγόρα) . Από θέμα οργανώσεις που λες το πρόγραμμα του Μύκονος είναι κακό ,ένα πλοίο που μπορεί να πάει πιο γρήγορα , το βάζουν να πηγαίνει με 22 κόμβους στο έκτακτο για τη Πάρο και μετά στο πρωινό για ΣΤΜ να καθυστερεί και 2 ώρες να αναχωρήσει. Θα προτιμούσα τις 2 με 3 εβδομάδες τις αυξημένης κίνησης να έβαζαν 3 πλοία για Κυκλάδες (Delos για ΠΝΣ πρωινό, Naxos Παροναξίας και μικρών Κυκλάδων απογευματινό και Patmos ΠΝΙΣ βραδυνό)έτσι ούτε πολλές καθυστερήσεις ούτε έκτακτα πολλά και μεγαλύτερη διάθεση θέσεων για τα νησιά. Τα highspeed καλά έκανε και δε τα έβαλε , λόγου κόστους πετρελαίου καλό είναι τα βάζει στη high season για πιο σίγουρα κέρδη 

Edited by BlueStarLeros
Link to comment
Share on other sites

Τα Highspeed δεν έχουν αντικατασταθεί όλα από τη SeaJets! Η Ίος, και κυρίως η Πάρος, έχουν μεγάλο πρόβλημα, αφού ειδικά η Πάρος δεν έχει ούτε το μικρό SeaJetάκι και είναι αφημένη στο έλεος της Blue Star. Οπότε ναι, επηρεάζονται κάποιοι επιβάτες που δεν θα ταξιδεύουν το Πάσχα τα Highspeed. Επίσης, δεν αντικαταστάθηκαν τα Highspeed από τη SeaJets. Τα πλοία τής SeaJets ταξίδευαν και πέρσι το Πάσχα και πρόπερσι, μαζί με τα Highspeed. Οπότε αυτή τη στιγμή έχουμε μειωμένα δρομολόγια και μειωμένη συνολική χωριτηκότητα για τις Κυκλάδες, ειδικά ως προς τα αυτοκίνητα που είναι και το βασικό πρόβλημα τέτοιες μέρες! Εννοείται πως η Attica δεν είχε καμία υποχρέωση να τα αντικαταστήσει, όμως αν θες να λέγεσαι σοβαρή εταιρεία, δεν λειτουργείς κατ' αυτόν τον τρόπο (και δεν μιλάω μόνο για τα Highspeed όπως έχω εξηγήσει). 

Για το πρόγραμμα των συμβατικών δεν είπα κάτι, το ξέρω ότι είναι ίδια με όλες τις προηγούμενες χρονιές. Είπα απλά ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για παραπάνω δρομολόγια για να καλύψουν την κίνηση των Highspeed. To πρόγραμμα του Νήσος Μύκονος είναι για μένα από τα λίγα καλά που έχουν κάνει, είναι σχεδιασμένα για να είναι συνεπές το πλοίο. Μπορεί να μπορούσε να κάνει το Πειραιάς - Πάρος σε 4 ώρες και όχι 4:10 που το έχουν βάλει (δεν νομίζω ότι είναι και μεγάλη διαφορά), όμως έχει οριακούς χρόνους παραμονής στα λιμάνια (15' στην Πάρο, 35' στη Νάξο, 1:45 στον Πειραιά). Μην ξεχνάμε τα περσινά του Paros που τελευταία στιγμή τού αλλάζανε τις ώρες επειδή είχε τρομερά πιεσμένα ωράρια. Και τότε το έκτακτο ήταν μόνο για Πάρο, τώρα το Πάσχα είναι και για Νάξο! Στο κάτω κάτω όπως "καλά έκανε και δεν έβαλε τα highspeed λόγω κόστους", έτσι μπορεί να έκανε και με το Νήσος Μύκονος που το βάλανε να πηγαίνει πιο αργά. 😉 

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές, με τα πλοία που έχει στη διάθεση της η Attica (με εξαίρεση τη μη δρομολόγηση των Highspeed και τα 2 που είναι σε επισκευή-Blue Star Paros & Εξπρές Πηγασος- ) μια χαρά διαχείριση στόλου κάνει κατά τη γνώμη μου. Πλοίο που να κάθεται δεν υπάρχει.

Οσο για τα καλοκαιρινά δρομολόγια, μην ξεχνάμε ότι δεσμεύεται και από τις αποφάσεις της επιτροπής ανταγωνισμού, όποτε μεγάλες αλλαγές είναι δύσκολο να υπάρξουν. 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, hsw said:

Ισχύει, όμως νομίζω πως ένα μήνα τώρα έπρεπε να έχουν σκεφτεί λίγο καλύτερα κάποιες εναλλακτικές λύσεις, ώστε να αποφευχθεί όλο αυτό. Πχ: χθες το βράδυ να μην είχε πιάσει και Νάξο το Μύκονος και να είχε κάνει έκτακτο για Νάξο το Χίος μεταθέτοντας το σημερινό του δρομολόγιο για λίγο πιο μετά, να είχε αναλάβει το Paros/Naxos τα δρομολόγια του Μύκονος για αυτή τη βδομάδα, βάζοντας το Μύκονος στο απογευματινό της Παροναξίας παράλληλα με κάποια έκτακτα του Χίος, να είχαν ενεργοποιήσει ένα Highspeed, να μην είχανε πλοίο σε ακινησία αυτή την περίοδο, να βγάζανε το Μύκονος από τα δρομολόγιά του για να φτιάξουν τη βλάβη στη μηχανή πριν το Πάσχα κλπ κλπ. Δεν ξέρω τί ακριβώς, όμως εδώ και ένα μήνα είχαν νομίζω αρκετό καιρό για να προγραμματιστούν λίγο καλύτερα, πριν φτάσουμε στο απροχώρητο και πριν γεμίσουν τα καράβια και δεν αρκεί το πρωτόκολλο του ενός για το δρομολόγιο του άλλου. 

 

2 hours ago, hsw said:

Η βλάβη σίγουρα είναι το βασικότερο πρόβλημα, όμως είχαν πλήρη επίγνωση εδώ και δύο εβδομάδες πιστεύω. Επίσης δεν νομίζω ότι είναι τόσο πρωτόγνωρο για τον όμιλο αυτό, και πέρσι το καλοκαίρι τα ίδια γινόντουσαν. Δε νομίζω ότι γεμίζεις τέτοιο γκαράζ και βάζεις και 2000 κόσμο μέσα σ' ένα πλοίο σε 1:15, ούτε ότι αρκούν 15' παραμονής στην Πάρο. Επίσης όπως έχω ξαναπεί, όταν βγάζεις από τη γραμμή ένα πλοίο που γέμιζε κι αυτό, κάπου πρέπει να πάει όλος αυτός ο κόσμος! Όσο για τη φόρτωση, προφανώς θέλανε να φύγουν όσο πιο γρήγορα γινόταν για να δείξουν ότι δεν έχουν μεγάλη καθυστέρηση, "αδιαφορώντας" για το τί θα γινόταν στο γκαράζ στα νησιά.

Τελικά βγάλανε τη Νάξο από το δρομολόγιο και θα πάει μόνο Πάρο σήμερα το βράδυ με αναχώρηση 1:00 από Πειραιά για Πάρο (5:20-5:50) και πίσω στον Πειραιά 10:10 για να φύγει 12:00 για Σύρο/Τήνο/Μύκονο... 

 

On 7/14/2018 at 6:30 AM, ΚΡΗΤΗΚΟΣ said:

Παρατηρώ και το αδελφό του.. και αυτό δεν ξεπερνάει τους  21,7kn

IMG_20180714_132645.jpg

 

On 7/13/2018 at 5:02 PM, margaritis24 said:

Παρακολουθωντας απο αρχες του καλοκαιριου εχω παρατηρηση οτι ταξιδευει με 21.5 knts σταθερα κ στα πρωινα αλλα κ στα βραδυνα που εχει καθυστερηση κ θα επρεπε να το ανοιξουν για να προλαβουν

 

On 8/11/2018 at 12:55 PM, margaritis24 said:

Κ εχει κ εξπρες για παρο 11ωρα το βραδυ σημερα!

Το χουν σκισει κ το πλοιο κ το πληρωμα φετος

 

On 8/25/2018 at 9:03 AM, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Με ... μολις 3 ωρες και 15 λεπτά αναχώρησε σήμερα τα ξημερώματα το Blue Star 1 απο το Βαθύ για Πειραιά (03.00 αντι 23.45) Εν τω μεταξύ μιλάμε για το απόλυτο ξεπάτωμα του πλοίου αφου σήμερα είχε 2 δρομολόγια, ενα στις 11.00 για Νάξο - Πάρο και ακολουθεί το βραδυνό για τα Δωδεκάνησα. Απορώ ακόμα και τη στοιχειώδη συντήρηση στις μηχανές την κάνουν εν πλώ ;

Όλα αυτά δείχνουν πως πρακτική του ομίλου είναι να βγάζει από τη μύγα ξίγκι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι δε βγαίνει το προγραμμα με τα πλοία που έχουν στη διάθεση τους και δεξαμενισμους κάθε 2 χρόνια. Το Παρος σερνόταν το καλοκαίρι με τα γνωστά αποτελέσματα, το Μύκονος έχει θέμα αλλά δεν υπάρχει χρόνος να σταματήσει για να επιλυθεί και το BS1 επίσης σερνόταν πριν την επισκευή του, κάτι που φάνηκε και στη γραμμή της Ανκόνα. Χρειάζονται πλοία, χρειάζονται δεξαμενισμοι ανα έτος και καλύτερος σχεδιασμός των δρομολογίων κατά την άποψη μου.

Υ.Γ. Ας μεταφερθεί στο τόπικ της Αττικα. Εκ παραδρομής το έγραψα εδώ. Ευχαριστώ.

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

Το έγραψα και το περασμένο καλοκαίρι την περίοδο των μεγάλων καθυστερήσεων. Πρακτικά , η απουσία του Αριάδνη , είναι αυτή που δημιουργεί το πρόβλημα , φέρνοντας ντόμινο αλλαγών στις γραμμές των πλοίων. Για παράδειγμα, όπως αποδεικνύεται  από τα έκτακτα δρομολόγια , η Παροναξία εχει ανάγκη την  μόνιμη δρομολόγηση πλοίου αλά  Νήσος Σαμος, για να σκουπίζει τον μεγάλο όγκο φορτηγών αλλά και επιβατών. Φυσικά πλοία τέτοιου τύπου δεν περισσεύουν...:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, proud_ionian said:

μετα την ΑΝΕΚ (τα συζητησαμε αναλυτικα στο θεμα της) και η Attica βγαζει αποτελεσματα 2018.

η αναλυτικη εκθεση επι των αποτελεσματων θα δημοσιευθει αυριο, αλλα εκ πρωτης οψεως, η διοικηση αποδιδει τη μειωση του EBITDA στην αυξηση της τιμης των καυσιμων και στην ενσωματωση της hsw. 

oμορφα λογια για την ενσωματωση της hsw, την ενοποιηση των  πληροφοριακων συστηματων, την αναδιαταξη των δρομολογιων και την αναχρηματοδοτηση του δανεισμου με μικροτερο επιτοκιο, αλλα καμια κουβεντα για την ανανεωση και την περιβαλλοντικη εναρμονιση του στολου.

Οριστε και το πληρες report.Καμια αναφορα στις 120 σελιδες του σε νεες επενδυσεις,περιβαλλοντικη συμμορφωση κλπ.

Αυτο που προσεξα επισης ειναι οτι η θυγατρικη Superfast Ferries εχει εδρα στη Λιβερια(σελ 102)οπως και οι 3 υποθυγατρικες στις οποιες ανηκουν τα υπαρχοντα fast.Συνεβαινε απο παλια ή εγινε προσφατα αυτη η αλλαγη εδρας?

κραταμε τα ακολουθα

Quote

Ο Όμιλος την 31.12.2018 παρουσιάζει αρνητικό κεφάλαιο κίνησης καθώς οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις υπερβαίνουν τα κυκλοφορούντα στοιχεία του ενεργητικού κατά ποσό Ευρώ 26,12 εκατ. με το σημαντικότερο μέρος των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων να αφορά σε βραχυπρόθεσμο δανεισμό (ποσό Ευρώ 71,58 εκατ.) λόγω αποπληρωμής του βάσει συμβατικών όρων τους επόμενους δώδεκα μήνες. Αναφορικά με τηδιαδικασία αποπληρωμής των δανειακών υποχρεώσεων η Διοίκηση του Ομίλου σύναψε σύμβαση εντός του Απριλίου 2019 με τραπεζικό ίδρυμα ποσού Ευρώ 20 εκατ. Για την υπολειπόμενη προσωρινή διαφορά του
κεφαλαίου κίνησης ποσού 6 εκατ. η διοίκηση θεωρεί ότι θα καλυφθεί από τις προβλεπόμενες ταμιακές ροές.

 Η ωφέλιμη ζωή των συμβατικών πλοίων καθορίσθηκε σε 35 έτη από 30 έτη ενώ για ταχύπλοα και τα δελφίνια σε 25 και 15 έτη αντίστοιχα.

 

Edited by MILTIADIS
link
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα η "εδρα Λιβερια", δεν συνεβαινε επι Περικλη ;) 

Αρνητικο Κεφαλαιο Κινησης και παραταση της ωφελιμης ζωης των πλοιων (υποθετω εχει να κανει με μικροτερες αποσβεσεις καθε χρονο), δεν ειναι και το καλυτερο σημαδι

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 5/12/2019 at 11:05 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν ήταν μόνο η μπουκάλα στα νύχια του καταπέλτη γιατί είχαν βγει τα δυο ακριανά νύχια του καταπέλτη και έκαναν ελασματουργικές εργασίες!! Χθες το Blue Star Paros επέστρεψε πάλι στα δρομολόγια του. Πάντως ίσως είναι η πρώτη φορά που ακούμε αντιδράσεις για πλοία της Blue Star Ferries με αφορμή τις δυο συνεχόμενες βλάβες του Blue Star Paros αλλά και την αντιμετώπιση των επιβατών του πλοίου.

On 5/6/2019 at 12:43 AM, Nissos Mykonos said:

Το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ είναι το μόνο πλοίο που δεν εχει αναχωρήσει μετά την άρση του απαγορευτικού. Όπως ανακοινώθηκε στους επιβάτες (οι οποίοι ήταν ενοχλημένοι με την πολύωρη καθυστέρηση), το πλοίο παρουσίασε μηχανική βλάβη, γι αυτό και ακόμα δεν έχει αναχωρήσει από τον Πειραιά.

On 3/12/2019 at 12:32 AM, Blue Star Delos said:

Πρέπει να πηγαίνει με 3 μηχανές μετά τη βλάβη.

On 5/7/2019 at 12:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Blue Star Naxos θα επιστρέψει εσπευσμένα σήμερα στα απογευματινά δρομολόγια της Παροναξιας λόγω της βλάβης του Blue Star Paros.

Παραθέτω τα παραπάνω posts έτσι ενδεικτικά για το τι βλέπουμε φέτος από την Attica. Προσθέστε τις καθυστερήσεις, τα παράπονα, τα δρομολόγια και έχετε τη γενικότερη εικόνα. Αυτά γενικά συνάδουν με αυτό που άκουσα πρό ημερών σε μια συζήτηση με πολύ αξιόπιστη πηγή για την πολιτική που βλέπουμε από την εταιρεία τα τελευταία 2 χρόνια. Η γενική κατεύθυνση φαίνεται να είναι "συντήρηση μόνο στα απολύτως απαραίτητα, περιορισμός των εξόδων γενικότερα στα απολύτως απαραίτητα, βγάζουμε από τη μύγα ξύγκι για να παρουσιάσουμε το δυνατόν πιο θετικά αποτελέσματα και να επιτευχθεί το μεγαλύτερο δυνατό αντίτιμο πώλησης". Για το τελευταίο δεν ξέρω αν θα το πετύχουν, για την απαξίωση τους πάντως είναι σε πολύ καλό δρόμο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

κυριες και κυριοι... ό,τι προαιρείσθε.:rolleyes:

ριψατε τον οβολον σας, υπερ ανορθωσεως και αναπτυξεως της εταιριας.

η attica ετοιμαζεται να εκδωσει ομολογιακο δανειο και σκοπευει να αντλησει 100-170εκ γιουροζ

η εκδοση θα απευθυνεται στο ευρυ εγχωριο επενδυτικο κοινο (ναι, υπαρχει και τετοιο)

η πειραιως και η eurobank, θα πουν το πιστευω και θα βαλουν το λαδι:P (συμβουλοι εκδοσης και αναδοχοι)

το προσκλητηριο (ενημερωτικο δελτιο), ειναι στις τελευταιες διορθωσεις και πηγαινοερχεται μεταξυ των αναδοχων και της επιτροπης κεφαλαιαγορας. σκοπος ειναι να εχουν το ΟΚ της επιτροπης πριν τις εκλογες και το Β' 15μερο του Ιουλιου, να μαζεψουν το χρημα (θα υπαρχει και θετικο κλιμα στις αγορες τοτε^_^).

η ICAP εχει δωσει στην Attica διαβαθμιση ΒΒ. οι ομολογιουχοι, κατα τις διαρροες, θα καλυπτονται με α' ταξεως εξασφαλισεις. α' σειρας προσημειωση στα πλοια του ομιλου, αφου με τα κεφαλαια που θα συγκεντρωθουν, θα εξοφληθουν παλαιοτερα δανεια και θα αρθουν τα υφισταμενα βαρη

€100εκ θα πανε για να εξοφληθουν παλιοτερα δανεια, €25εκ για scrubbers και αν μαζεψουν τα υπολοιπα €45εκ θα πανε για... "γενικους επιχειρηματικους σκοπους" (υπαρχει ενα ευρω να παρω εισητηριο:P)

η ειδηση, χωρις τα δικα μου σχολια:D, ειναι στο euro2day.

μια απορια εχω. ελληνικες τραπεζες οι αναδοχοι, ελληνικη εταρια αξιολογησε το αξιοχρεο, στην ελληνικη κεφαλαιαγορα απευθυνομαστε, γενικως δειχνουν σαν να φοβουνται να δοκιμασουν τις δυναμεις τους εκτος της χωρας οπου θαλει η ελαια και ανθει η φαιδρα πορτοκαλεα.

ΥΓ: να μην ξεχναμε οτι οι αναδοχοι εγγυωνται καλυψη της εκδοσης (με το αζημειωτο παντα). οταν βγει το ενημερωτικο δελτιο θα μαθουμε μεχρι πιο ποσο ειναι  εγγυημενη η καλυψη. σαν εμμεση αναχρηματοδοτηση παλιοτερου δανεισμου, απο τους ιδιους δανειστες, ακουγεται ολη η φαση.

Edited by proud_ionian
αξιοχρεο
Link to comment
Share on other sites

2 πραγματακια ακομη

α.

On 4/13/2019 at 9:46 AM, proud_ionian said:

περισσοτερα στην καθημερινη, .

 

το πρωτο δημοσιευμα για το ομολογιακο δανειο, πριν δυομισυ μηνες στην καθημερινη ανεφερε οτι εχει βολιδοσκοπηθει η διεθνης αγορα, με θετικα μηνυματα. τελικα οπως ειδαμε, γινεται μεταξυ συγγενων και φιλων.

β. δεν φτανει ομως το ομολογιακο. η εταιρια πηρε στα... μουλωχτα αλλα 53εκ, για να εξοφλησει υποχρεωσεις 43,9εκ που ληγουν τον ιουλιο.

 

ΥΓ: ελεγε ο συχωρεμενος ο χαρρυ κλυνν ενα καλο, για το δανειο που πηραμε για να εξοφλησουμε το δανειο που ειχαμε παρει για τον πελοποννησιακο πολεμο.

με τοσα δανεια, θα χρειαστει... μνημονιο στο τελος :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΟΙΝΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΕ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΕΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΟΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΣΤΟ Χ.Α.

Quote

Η ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, σύμφωνα με το Ν.3556/2007 και τον Κανονισμό (ΕΕ) 596/2014, ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με την από 08.07.2019 συνεδρίαση του Διοικητικού της Συμβουλίου, αποφάσισε την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου με εμπράγματες εξασφαλίσεις, σύμφωνα με τον ν.4548/2018, ποσού εκατόν είκοσι πέντε εκατομμυρίων ευρώ (ευρώ 125.000.000) κατ' ελάχιστον και έως εκατόν εβδομήντα πέντε εκατομμυρίων ευρώ (ευρώ 175.000.000), τη διάθεση των ομολογιών μέσω δημόσιας προσφοράς, υπό την αίρεση της λήψης των σχετικών εγκρίσεων από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, και την υποβολή αιτήσεως για την εισαγωγή των ομολογιών προς διαπραγμάτευση στην Κατηγορία Τίτλων Σταθερού Εισοδήματος της οργανωμένης αγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Η υλοποίηση της συναλλαγής θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες της αγοράς.

Η ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ θα ενημερώσει προσηκόντως το επενδυτικό κοινό με νεότερες ανακοινώσεις για τη δημοσίευση του ενημερωτικού δελτίου και τη διενέργεια της δημόσιας προσφοράς των ομολογιών.

Καλλιθέα, 9 Ιουλίου 2019

 

Link to comment
Share on other sites

Η Attica προχώρησε στην έκδοση Ενημερωτικού Δελτίου αναφορικά με την έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου.

Σχετικά με τα scruber 

Quote

Το υπόλοιπο ποσό μέχρι το ποσό των €125.000.00, ήτοι μέχρι €25.941.965, θα διατεθεί για την αγορά και εγκατάσταση εξειδικευμένου εξοπλισμού πλυντηρίδων καυσαερίων (scrubbers), ήτοι συσκευών για τη μείωση των αέριων εκπομπών και ειδικά όξινων αερίων (SOx), σε επιλεγμένα πλοία των Θυγατρικών (όπως ορίζονται στο Πρόγραμμα, βλ. σχετικά ενότητα 4.2.2.2 «Όροι του ΚΟΔ») της Εκδότριας. Η προαναφερθείσα εγκατάσταση εξειδικευμένου εξοπλισμού θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2021, αναλόγως της διαθεσιμότητας του κατασκευαστή

Quote

Εκτιμάται με βάση τα σημερινά δεδομένα, ότι το κόστος του νέου καυσίμου με περιεκτικότητα 0,5% ανά μετρικό τόνο θα είναι φθηνότερο του καυσίμου περιεκτικότητας 0,1% και ακριβότερο των καυσίμων περιεκτικότητας 1,0% και 3,5% που σήμερα χρησιμοποιεί ο Όμιλος. Ενδεικτικά, την 31η Μαΐου 2019 το κόστος του πετρελαίου περιεκτικότητας σε θείο 3,5% ανερχόταν σε $361 ανά τόνο, το δε κόστος του ναυτιλιακού πετρελαίου περιεκτικότητας σε θείο 0,1% ήταν $558 ανά τόνο και του 1,0% - το οποίο κυρίως καταναλώνουν τα πλοία της Εταιρείας- ανερχόταν σε $408 ανά τόνο.

Η τοποθέτηση scrubber θα επιτρέψει σε ένα πλοίο να συνεχίσει να καταναλώνει καύσιμο υψηλής περιεκτικότητας σε θείο, ενώ παράλληλα να συμμορφώνεται με το νέο όριο του 0,5%. Ωστόσο, η τοποθέτηση scrubber μπορεί να κοστίσει μεταξύ $3-5 εκατ. ανά πλοίο και στις περισσότερες περιπτώσεις θα επιβάλλει την παραμονή του πλοίου στο ναυπηγείο για κάποιο χρονικό διάστημα. Φυσικά μια τέτοια επένδυση δεν είναι απαραιτήτως συμφέρουσα ή προτιμητέα για το σύνολο του στόλου, και η κάθε περίπτωση θα αξιολογηθεί ειδικά.

Σχετικά με το Κοινό Ομολογιακό Δάνειο

Quote

Σύμφωνα με τις από 08.07.2019 εκθέσεις αποτίμησης των πλοίων επί των οποίων θα συσταθεί υποθήκη ως εμπράγματη εξασφάλιση του ΚΟΔ, συνταχθείσες πρωτοτύπως στην Αγγλική γλώσσα από τον εξειδικευμένο οίκο Εκτιμητών Harpain Shipping GMBH, για λογαριασμό των Συντονιστών Κύριων Αναδόχων, μετάφραση των οποίων στην Ελληνική με ευθύνη της Εκδότριας παρατίθεται κατωτέρω, η αξία των έως τεσσάρων υπό υποθήκη πλοίων αναλύεται ως εξής:

«ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ

Πλοίο Night-Ro-Pax "BLUE STAR NAXOS" €37 Εκατ., Πλοίο Night-Ro-Pax "BLUE STAR 1" €65 Εκατ., Πλοίο Night-Ro-Pax "BLUE STAR PAROS"  €37 Εκατ.,  Πλοίο Ro/Ro-Pax "BLUE STAR DELOS" €82 Εκατ.

(ποσά σε εκατ. €)

Αναπόσβεστη Αξία 31.12.2018

Blue Star 1

50,74

Blue Star Paros

28,97

Blue Star Naxos

28,56

Blue Star Delos

56,16

Σύνολο

164,44

 

Λέει και πολλά άλλα ενδιαφέροντα μέσα, αυτα θεώρησα εγώ βασικά.

Link to comment
Share on other sites

Όλο το δελτιο ειναι πολυ ενδιαφερον. λεει αρκετα πραγματα και λυνει αποριες ή επιβεβαιωνει πληροφοριες, για πολλα που εχουμε γραψει εδω (π.χ. μετοχικη συνθεση, εμπλοκη τραπεζων, χαρακτηριστικα πλοιων, διαρκεια κοινοπραξιας, ιδιοκτησια ορισμενων πλοιων απο μονοβαπορες της λιβεριας κλπ).

δειτε τις σελιδες 95-96 με τα συνοπτικα χαρακτηριστικα των πλοιων του στολου, αλλα και τα μπραγματα βαρη που εχει το καθενα, τη σελιδα 114 με τις δικαστικες διαμαχες της  HSW, αλλ ακαι τις τελευταιες σελιδες, με πιο αναλυτικα στοιχεια των πλοιων που θα υποθηκευτουν.

αναμεσα στους κινδυνους που αντιμετωπιζει, η εταιρια περιλαμβανει, την τιμη των καυσιμων, το ανταγωνισμο απο τα αεροπλανα και τα υδροπλανα, ειδικα στα νησια με αναβαθμισμενα αεροδρομια, αλλα και πιθανες απαιτησεις κατα της κοινοπραξιας.

παμε στη σελιδα 35

Quote

Κίνδυνοι συσχετιζόμενοι με τη συμμετοχή του Ομίλου στην κοινοπραξία ΑΝΕΚ Α.Ε. & SUPERFAST ENDEKA HELLAS INC & ΣΙΑ. Συγκεκριμένα, παρότι η σύμβαση της κοινοπραξίας προβλέπει ότι δεν υπάρχει συνευθύνη της κοινοπραξίας ή των υπολοίπων μελών της για ευθύνες κάποιου μέλους αυτής, ο Όμιλος θα μπορούσε να κληθεί να αποζημιώσει τρίτους για ευθύνες που απορρέουν από τη δραστηριότητα των πλοίων της ΑΝΕΚ Α.Ε. που εισφέρονται στην κοινή διαχείριση της κοινοπραξίας, έχοντας ταυτόχρονα ισόποση αξίωση αποζημίωσης έναντι της ΑΝΕΚ, με αποτέλεσμα πιθανή ουσιώδη δυσμενή επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου και ως εκ τούτου στην ικανότητα της Εκδότριας να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της αναφορικά με το Χρέος έναντι των Ομολογιούχων, καθώς και την τιμή διαπραγμάτευσης των Ομολογιών της Εκδότριας στο Χ.Α. Η «Κοινοπραξία ΑΝΕΚ Α.Ε. & SUPERFAST ENDEKA HELLAS INC & ΣΙΑ» έχει σκοπό την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων στις διεθνείς γραμμές «Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα», «Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Μπάρι», «Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Βενετία» καθώς και στις ακτοπλοϊκές γραμμές «Πειραιάς – Ηράκλειο» και «Πειραιάς – Χανιά». Η διάρκεια της Κοινοπραξίας είναι μέχρι 31.05.2020 και ο διακριτικός τίτλος είναι «Γραμμές Κρήτης και Αδριατικής». Παρότι η σύμβαση της κοινοπραξίας προβλέπει ότι δεν υπάρχει συνευθύνη της κοινοπραξίας ή των υπολοίπων μελών της για ευθύνες κάποιου μέλους αυτής, δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι τρίτοι ζημιωθέντες από τη δραστηριότητα των πλοίων της ΑΝΕΚ Α.Ε. που εισφέρονται στην κοινή διαχείριση της κοινοπραξίας δεν θα αποπειραθούν να στραφούν κατά της κοινοπραξίας ή/και των εταιρειών του Ομίλου που συμμετέχουν στην κοινοπραξία. Σε περίπτωση που ο Όμιλος δεν αντιμετωπίσει δικαστικά επιτυχώς τις υφιστάμενες και τυχόν μελλοντικές τέτοιες αξιώσεις, οι εταιρείες του Ομίλου που συμμετέχουν στην κοινοπραξία ενδέχεται να κληθούν να καταβάλουν μεγάλα χρηματικά ποσά και να μην καταστεί δυνατό να αποζημιωθούν έγκαιρα ή πλήρως για αυτά από την ΑΝΕΚ Α.Ε. και τους διεθνείς ασφαλιστές της. Τα παραπάνω θα μπορούσαν να έχουν ουσιώδη δυσμενή επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών του Ομίλου, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί σημαντικά το διανεμόμενο μέρισμα προς την Εκδότρια και ως εκ τούτου η ικανότητα της Εκδότριας να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της αναφορικά με το Χρέος έναντι των Ομολογιούχων, καθώς και η τιμή διαπραγμάτευσης των Ομολογιών της Εκδότριας στο Χ.Α.

για μενα φωτογραφιζει το Norman

Link to comment
Share on other sites

SFXI, BS 1, BS 2, BS Delos, BS Patmos και απο κει και πέρα 2 εκ των SF I, SF II, BS Naxos, και BS Paros.  τα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ κ ΜΥΚΟΝΟΣ τα . Τα υπόλοιπα που  δε νομίζω να παίζουν. Μόνο τα νεότερα και αυτά που πάνε με μεγάλες ταχύτητες θα αναβαθμιστούν. Εκεί δηλαδή που υπάρχουν οι μεγάλες καταναλώσεις και το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής του πλοίου. Τα παλαιότερα δε νομίζω να δούν τέτοια εγκατάσταση...

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Και το Blue Carrier 1 και το Άρτεμις. Μπόλικα πλοία, αν και θεωρώ ότι θα επιλεγούν τα μεγαλύτερα, νεώτερα και μάλλον αυτά που φορούν τα σινιάλα BS Και SF. Η απορία η δικιά μου είναι, μέχρι τα μέσα του 2021 που θα έχει ολοκληρωθεί το εγχείρημα, πως θα ταξιδεύουν τα πλοία του ομίλου? Με πιο χαμηλές ταχύτητες? Με πιο ακριβό εισιτήριο? Πως?

Link to comment
Share on other sites

ὤδινεν ὄρος καὶ ἔτεκεν μῦν....

Πολυ μεγαλη φασαρια για το τίποτα, κυρίως γιατί υπάρχει (και δικαιολογημένα ) όλη αυτή η αναστάτωση στην ποντοπόρο (από τους καυγάδες για τα open loop scrubbers μεχρι τα διάφορα αχαρακτήριστα που βγαίνει και λέει γνωστός εκπρόσωπος των Ελλήνων εφοπλιστών) και πολλοί (π.χ.  δημοσιογράφοι νησιωτικών εφημερίδων κ.ο.κ. - πάντως όχι γνώστες του χώρου) διαβάζοντας δημοσιεύματα που δεν καταλαβαίνουν τα αναμεταδίδουν και δημιουργούν πανικό..Και επειδή στην Ελλάδα το 90% αν όχι και παραπάνω των μεταφορικών είναι επιχειρήσεις με ένα-δύο φορτηγά, και αρκετές εξ αυτών χωμένες μεχρι το λαιμό στα χρέη, αν πεις σε ένα νταλικιέρη για το ζήτημα είναι φυσικό να ανησυχήσει - οπότε είναι λογικό να έχουν "πέραση" τέτοιου είδους κουβέντες....

Να πούμε λοιπόν ότι ΔΕΝ ειναι η ακτοπλοϊα Rotterdam-Σαγκάη  😂(10500 ναυτικα μιλια) για να αλλάξει σημαντικά το κόστος των ναύλων με το διπλασιασμό της τιμής των καυσίμων λόγω της αλλαγής. Απλώς θα ανέβουν σχετικά (εκτιμώ οχι πανω από 20-30%) οι ναύλοι και το θέμα θα λήξει εκεί όσον αφορά την ακτοπλοϊα.  Και γιατι αφου διπλασιάζεται η τιμή του καυσίμου δε διπλασιάζεται και ο ναύλος? Γιατί το fuel cost στα περισσότερα ακτοπλοϊκά πλοία σήμερα είναι λιγότερο από το 50% του κόστους λειτουργίας. Επιπλέον ας μην ξεχνάμε και την ύπαρξη του μεταφορικού ισοδύναμου - ο νησιώτης δηλαδή δε θα κληθεί να πληρώσει το ακέραιο ποσό της αύξησης........

Scrub θα βάλουν μόνο αυτά που αξίζουν την επένδυση, δηλαδή τα νεότερα από τα μεγάλα (άνω των 140 μέτρων). Δε θα δούμε τα Κρήτη πχ - θα είναι πολύ μεγάλη έκπληξη αν γίνει κάτι τέτοιο... Εκτός των άλλων δεν υπάρχει - από όσο έψαξα - ΕΓ/ΟΓ πλοίο κάτω των 120 μέτρων με scrubbers. Και ο λόγος είναι προφανής, νομίζω..... (αν βρει κάποιος καμιά εξαίρεση ας το ποστάρει για ενημερωτικούς λόγους, αλλά επειδή έκανα εκτενή έρευνα πριν κάποιο καιρό δεν έτυχε να δω κάτι...) 

Link to comment
Share on other sites

Τα Blue Galaxy και Horizon ταξιδεύουν 9 ώρες τη μέρα εκτός από τις λίγες σχετικά ήμερες που πραγματοποιούν και ημερήσιο δρομολόγιο.
Τα πλοία Κυκλάδων, Δωδεκανήσων και Βορείου Αιγαίου "βάζουν" αρκετές περισσότερες πλεύσιμες ώρες και συμφέρει περισσότερο η τοποθέτηση scrubbers σε αυτά. Το αυτό ισχύει και για τα πλοία της Αδριατικής.
Στα παλαιότερα μάλλον δεν θα προλάβει να γίνει απόσβεση της μεγάλης αυτής επένδυσης (Ρόδος, Σάμος, 
 
Πιστεύω πως η εταιρεία πρέπει να διαθέσει κάποια χρήματα παραπάνω και να τοποθετήσει scrubbers σε όλα τα μεγάλα πλοία ηλικίας 20 ετών και κάτω.
BS1/2, SF XI, SF I, SF II, BS Naxos, BS Paros, BS Delos, BS Patmos, Νήσος Μύκονος και Νήσος Χιος.

 

Εως 26 εκατομμύρια Ευρω για scrubbers με μέσο κόστος ανά πλοίο τα 3-5 εκατομμύρια σημαίνει πως πάνω κάτω 7 πλοία θα τα "φορέσουν".
 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, giorgos_249 said:

ὤδινεν ὄρος καὶ ἔτεκεν μῦν....

Πολυ μεγαλη φασαρια για το τίποτα, κυρίως γιατί υπάρχει (και δικαιολογημένα ) όλη αυτή η αναστάτωση στην ποντοπόρο (από τους καυγάδες για τα open loop scrubbers μεχρι τα διάφορα αχαρακτήριστα που βγαίνει και λέει γνωστός εκπρόσωπος των Ελλήνων εφοπλιστών) και πολλοί (π.χ.  δημοσιογράφοι νησιωτικών εφημερίδων κ.ο.κ. - πάντως όχι γνώστες του χώρου) διαβάζοντας δημοσιεύματα που δεν καταλαβαίνουν τα αναμεταδίδουν και δημιουργούν πανικό..Και επειδή στην Ελλάδα το 90% αν όχι και παραπάνω των μεταφορικών είναι επιχειρήσεις με ένα-δύο φορτηγά, και αρκετές εξ αυτών χωμένες μεχρι το λαιμό στα χρέη, αν πεις σε ένα νταλικιέρη για το ζήτημα είναι φυσικό να ανησυχήσει - οπότε είναι λογικό να έχουν "πέραση" τέτοιου είδους κουβέντες....

Να πούμε λοιπόν ότι ΔΕΝ ειναι η ακτοπλοϊα Rotterdam-Σαγκάη  😂(10500 ναυτικα μιλια) για να αλλάξει σημαντικά το κόστος των ναύλων με το διπλασιασμό της τιμής των καυσίμων λόγω της αλλαγής. Απλώς θα ανέβουν σχετικά (εκτιμώ οχι πανω από 20-30%) οι ναύλοι και το θέμα θα λήξει εκεί όσον αφορά την ακτοπλοϊα.  Και γιατι αφου διπλασιάζεται η τιμή του καυσίμου δε διπλασιάζεται και ο ναύλος? Γιατί το fuel cost στα περισσότερα ακτοπλοϊκά πλοία σήμερα είναι λιγότερο από το 50% του κόστους λειτουργίας. 

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.Οταν οι ιδιες οι εταιρειες στα οικονομικα τους αποτελεσματα σχηματιζουν ετησιως προβλεψεις οτι ενδεχομενη αυξηση των τιμων των ηδη χρησιμοποιουμενων καυσιμων κατα 10% θα τις επιβαρυνουν κατα 10-15 εκατ ευρω(ποσο που σχεδον για ολες δεν θα αφηνε κανενα περιθωριο λειτουργικης κερδοφοριας)φανταστειτε τι θα συμβει αν δεν ληφθουν αντιμετρα στα νεα καυσιμα που θα ναι πολυ πανω απο 10% ακριβοτερα(μπορει κ 50% αναλογα τις διεθνει τιμες κλπ).Και συνεπακολουθα το κοστος καυσιμων θα ανελθει πανω απο το 50% του κοστους λειτουργιας(αυτο μαλιστα συμβαινει κ με μια απλη ανατιμηση του πετρελαιου κ εχει ξαναγινει στο παρελθον).

Οσο για το οτι το θεμα για τον επιβατη θα ληξει με μια"απλη"ανατιμηση του εισιτηριου του κατα 20-30% η οποια αν καταλαβα καλα θεωρεις οτι θα γινει ευκολα αποδεκτη απο το επιβατικο κοινο κ εδω εχω σοβαρες αμφιβολιες αγαπητε..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...