Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

θα μπορουσε να υπαρχει λιγη πρωτοτυπια στη διατυπωση και ταυτοχρονα να ενημερωνει για την εξελιξη της λειτουργικης ενσωματωσης και της εφαρμογης του business plan.

ετσι οπως το γραφει, ειναι σα να "ξεπεταει" την υποχρεωση

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και η ενσωματωση δεν εχει να κανει μονο με τη φυσικη υποσταση του θεματος, δηλαδη μετακομιση υπαλληλων. Εχει να κανει και στα λογιστικα, συστημικα και πληροφοριακα συστηματα.

Αλλα συμφωνω με τον proud, θα επρεπε να αναφερονται στο τι εχει ηδη γίνει ή στο τι απομενει να γινει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο προεδρας της Attica-κ οχι μονο-Κυριακος Μαγειρας πηγε Νεα Υορκη τη βδομαδα που μας περασε μαγειρευοντας παντα την επομενη μερα για την Attica.Καποια ερωτηματακια απο το deal news του Γιαννη.

Quote

H Attica Group, το ομολογιακό και ο... Γκριμάλντι
 

Tο ταξίδι του Mάγειρα

 

Στη Nέα Yόρκη βρέθηκε αυτή την εβδομάδα ο Kυριάκος Mάγειρας, πρόεδρος της Attica Συμμετοχών. Tο γεγονός ότι το ταξίδι αυτό πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες μετά την προπληρωμή του ομολογιακού (μετατρέψιμου σε μετοχές της εταιρίας) της Fortress έχει τη σημασία του.

 

Aν και υπάρχουν ερωτήματα που πρέπει σαφώς να απαντηθούν, μεγαλύτερη σημασία έχει η ουσία. Δηλαδή, τι ακολουθεί για τον ακτοπλοϊκό όμιλο. Θα βρεθεί αγοραστής; Θα προκυρηχθεί και πότε διαγωνισμός; Ποιός θα είναι ο σχεδιασμός της MIG;

 

O όμιλος επέλεξε να πάρει νέο δάνειο και με τα λεφτά αυτά να πληρώσει το ομολογιακό των 87 εκ. συν 18,4 εκ. για το δεύτερο κοινό ομολογιακό (συνολικός λογαριασμός 105,4 εκ.). Eπέλεξε δηλαδή να μην «αποκτήσει» βασικό μέτοχο και ρυθμιστή, το αμερικανικό fund, που ανήκει στον Iάπωνα μεγιστάνα Nασαγιόσι Σον.

 

H Fortress δεν είχε στόχο να αποτελέσει τον «καπετάνιο» της ακτοπλοϊκής. Aπό την πρώτη έψαχνε για σύμμαχο. Όχι μόνο επενδυτικό, αλλά είχε ως στόχο την συμπόρευσή της με υφιστάμενο παίκτη του κλάδου.

 

Mίλησε με πολλούς, με «μικρούς» ακτοοπλόους και είχε ανοικτή γραμμή με τον Γκριμάλντι. O τελευταίος το καλοκαίρι στο ετήσιο συνέδριο του που είχε πραγματοποιηθεί στο Λαγονήσι είχε εκφράσει το ενδιαφέρον του για την Attica, αποκαλύπτοντας μάλιστα σε κατ' ιδίαν επαφές το σχέδιό του για το πώς θα υπερκεράσει και το μεγάλο εμπόδιο της Eπιτροπής του Aνταγωνισμού.

 

O Iταλός, όπως έχουμε ήδη αποκαλύψει, είχε επαφή και με τον Iάπωνα, το μεγάλο αφεντικό της Fortress. Δεν ήθελε λοιπόν, η MIG τον Γκριμάλντι; Aς μην ξεχνάμε πως είχε ναυαγήσει και η προσπάθεια του Eμμανουέλ να πάρει τη Hellenic Seaways. Ποιό είναι το εναλλακτικό σχέδιο που έχει τώρα η MIG; Yπερφορτώθηκε με ένα νέο δανεισμό και πρέπει να βρει λύση.

 

O υπερχρεωμένος όμιλος με τα πολλά «ασημικά» έχει μπροστά του μονόδρομους. Όπως αυτόν της πώλησης του Yγεία που πήρε «ανάσα». Ό,τι είναι να πράξει θα πρέπει να το κάνει το αργότερο μέχρι το φθινόπωρο. Kι αυτό γιατί τον Oκτώβριο θα πρέπει να αποπληρωθεί το άλλο κοινό ομολογιακό ύψους 143 εκ. ευρώ στη Fortress. Tο να πάρει εκ νέου δανεισμό φαντάζει και δύσκολο, αλλά και ιδιαίτερα επιβαρυντικό για τα οικονομικά της στοιχεία και το μέγεθος των χρεών της προς τις τράπεζες. Ένα ακόμα ερώτημα για το τέλος. O Mάγειρας αναζήτησε εν δυνάμει επενδυτές στις HΠA?

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ειμαι καινουριος χρηστης στο forum μου αρεσουν τα πλοια ομως δυστηχως δεν κατεχω και πολλα. Ομως στον ελευθερο μου χρονο ασχολουμαι με την ερευνα αρθρων σχετικα με τις ελληνικες επιχειρησεις. Απ οτι διαβασα αν δεν κανω λαθος η αττικα πηρε δανειο απο την eurobank για να ξεπληρωσει τα ομολογα  και το χρεωσε στην fortress. Ποιος ο λογος να το χρεωσει στη fortress? Η αττικα δεν ηταν που δεν ηθελε να εισελθει στο μετοχικο κεφαλαιο η fortress επειδη δεν σκοπευει να επενδυσει αλλα να αποσβεσει τα χρηματα των ομολογων μεσω των εσοδων του ομιλου? Και επισης κατι που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι οταν αρχισαν οι φημες περι αναγκαστικης πωλησης υγεια και αττικα εξαιτιας πιεσεων απο την ενωση ελληνων τραπεζων και των δανειων της mig προς την τραπεζα πειραιως. Πολλοι νομιζαν οτι θα πουληθει και η vivartia κατι το οποιο διεψευσε ο ceo της mig οχι μονο μια φορα αλλα και δευτερη οταν η fortress ζητησε ενεχυρο μετοχες της vivartia και τωρα χρεωνει δανειο υψους 180 εκ. αν δεν κανω λαθος με ενεχυρο 50% των μετοχων της αττικα και 30% της vivartia αν δεν κανω λαθος? Αν η fortress παρει μετοχες τις αττικα και της vivartia πιστευω η mig θα πουλησει οτι ασημικο τις απομεινει(38% αττικα , 68% vivartia και singular logic και πιθανοτατα θα την οδηγησουν στο αρθρο 99 του πτωχευτικου κωδικα. Και κατι τελευταιο μπορει καποιοι απο εσας να με κρινετε γι αυτο που θα πω αλλα οσο αφεντικο της mig ηταν ο αποθανων Βγενοπουλος τους εσφυγγε τα λουρια και εφερνε και κερδη. Και αν δεν ειχαν συμβει ολα αυτα που συνεβησαν μετα τον θανατο του πιστευω ο γιος του ο οποιος εχει σπουδασει ναυτηλιακα και πιθανοτατα να ηθελε να συμμετασχει ενεργα στην αττικα θα μπορουσε να  εξασφαλισει την κερδοφορια της mig

Edited by Αχαιος
Link to comment
Share on other sites

τα εχεις μπλεξει λιγο.

περι fortress, mig, attica και τραπεζων, εχουν γραφτει πολλα στις προηογουμενες σελιδες.

ο γιος του βγενοπουλου, δε νομιζω οτι εχει μετοχικη σχεση με τη mig ή τη. attica.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ionian δεν ειπα οτι εχει σχεση με το μετοχικο κεφαλαιο ειπα οτι πιθανοτατα προοριζοταν για την αττικα εχει σπουδασει ναυτηλιακα θα χε και στηριγμα τον πατερα του στην mig. Μπορει βεβαια να εχω και αδικο.

5 hours ago, proud_ionian said:

τα εχεις μπλεξει λιγο.

περι fortress, mig, attica και τραπεζων, εχουν γραφτει πολλα στις προηογουμενες σελιδες.

ο γιος του βγενοπουλου, δε νομιζω οτι εχει μετοχικη σχεση με τη mig ή τη. attica.

Ναι τα εχω διαβασει και ξερω οτι ο καθε δημοσιογαρφος γραφει το κοντο του και το μακρυ του επικαλλοντας εμπιστευτικες πηγες οι οποιες μπορει και να μην αληθευουν αλλα μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση που η αττικα μετα απο αυτο το 《φιασκο》 συναψε ομολογιακο δανειο με την fortress. Εγω νομιζα οτι ηθελε να αποφυγει το σεναριο αυτο.

Οι οροι ειαι πολυ δυσμενεις και για την αττικα γαιτι μπορει να εισελθει αλλος ενας παθητικος μεγαλομετοχος και γαι την μιγ η οποια εν μια νυκτη μπορει να καταστραφει

Edited by proud_ionian
quote anti reply
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συμφωνα με τη σημερινη εκδοση του Deal η διοικηση της Attica αναζητει αμεσα χρηματοδοτηση υψους 60 εκατομυριων ευρω στο εξωτερικο για την τοποθετηση scrubbers στα πλοια του στολου της.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειμαστε και στο board της attica :) ;)

On 9/27/2018 at 12:45 AM, proud_ionian said:

το 2020 ειναι πολυ κοντα. θα βαλει scrubbers σε καποια πλοια της ή θα καιει ακριβοτερο καυσιμο. η λογικη λεει οτι σε οσα απο τα νεωτερα παραμεινουν (SFXI,  SFI, SFII, BS1, BS2, BS Delos, BS Patmos, BS Paros, BS Naxos, N Χιος & Ν Μυκονος), θα πρεπει να βαλει.  σε αριαδνη, ροδος, σαμος, horizon και διαγορα,αξιζει να βαλει; πιστευω οχι. αρα θα χρειαστει 3-4 αντικαταστατες. Μιλαμε για κονδυλι γυρω στα €400εκ. δεν ειναι και λιγα.

προσωπικα δεν πιστευω οτι αξιζει τη δαπανη να βαλει σε σαμος, ροδος, horizon. η αριαδνη ειναι μεγαλο ερωτηματικο, οπως και τα paros & naxos

60εκ ψαχνει. 4εκ το κομματι παει για τα ferries (ετσι ειχε αναφερει καπου ο @Nick the Greek) μιλαμε για 15-16 πλοια. πιθανον να τα υπολογιζει ολα

Link to comment
Share on other sites

Καλά εδώ γίνονται επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων σε υπερήλικα πλοία όπως το Κεφαλονιά και στο Αίολος, δε νομίζω πως είναι εκτός λογικής μια επένδυση όπως αυτή που προτίθεται να κάνει η Άττικα. 

 

Εμένα άλλο με βάζει σε σκέψεις, οι ημερομηνίες. Ας πούμε πως μέσα Μαρτίου υπάρχει η χρηματοδότηση και η εταιρεία προβαίνει σε άμεσες παραγγελίες. Εξ' όσων λέει η αγορά αυτήν τη στιγμή, αν θέλεις να βάλεις κάποιο σοβαρό προιόν όπως ο Grimaldi κι όχι Κινέζικα fortune cookies, η παράδοση είναι οτιδήποτε ανάμεσα σε 9-15 μήνες. Οπότε πάμε για τέλος της χρονιάς. Εδώ που τα λέμε ό,τι και να έχεις βρεί, δεν μπορείς παρά τον Οκτώβρη να ξεκινήσεις λόγω της θερινής περιόδου. Και με την εντατική εκμετάλλευση των πλοίων που κάνει η Άττικα, αυτή η διαδικασία ίσως να φτάσει πολύ μέσα στο 2020 με επιπτώσεις στα δρομολόγιά της. Αυτό είναι το πρώτο κρατούμενο. Το δεύτερο κρατούμενο είναι ο χώρος/χρόνος σε ναυπηγεία για να ολοκληρώσεις την εγκατάσταση. Εδώ βέβαια ίσως δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα μια και δεν ψάχνουν για ναυπηγείο στην Κίνα όπως οι ποντοπόροι, ειδικά στην Ελλάδα που γενικά βαράνε μύγες, θα βρεθούν τα slots.

Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι πολυ πιο μπερδεμενα απο το αν θα ειναι Κινεζικα 'η Βαυαρεζικα ;) Το δυσκολο ειναι να βρεθει η χρηματοδοτηση βασικα.Γιατι οταν μιλανε/με για χρηματοδοτηση αναφερομαστε σε νεο δανεισμο.Πριν 2 μηνες φορτωθηκε αλλα 85 εκατ,θα χρειαστει αλλα 142 τον Οκτωβρη για να ξεφορτωθει εντελως τη Fortress και αν βαλουμε και αυτα τα 60 καταλαβαινουμε ολοι οτι απλα υπερδιπλασιαζει τον προ 2019 δανεισμο της και οδηγειται σε νεο Καστελοριζο και οχι στα πλαισια των τακτικων δρομολογιων που εκτελει στο εν λογω νησι αυτη τη φορα.

Link to comment
Share on other sites

Φοβάμαι οτι δεν αργεί η στιγμή που μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού θα αγοράσει την Attica... Ειν ο Μανωλιός ,Είν καμια αλλη του Βορρά...(για το 2ο εικασία κάνω , δεν έχω ακουσει τπτ)

Link to comment
Share on other sites

Στο Μανωλιό δεν προκειται να επιτραπεί από καμία επιτροπή ανταγωνισμού να την πάρει. Θα είναι τεράστια συγκέντρωση μεριδίου σε όλες τις γραμμές.
Αν "σπάσει" η εταιρεία σε κομμάτια βέβαια κάτι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, MILTIADIS said:

Πριν 2 μηνες φορτωθηκε αλλα 85 εκατ,θα χρειαστει αλλα 142 τον Οκτωβρη για να ξεφορτωθει εντελως τη Fortress και αν βαλουμε και αυτα τα 60 καταλαβαινουμε ολοι οτι απλα υπερδιπλασιαζει τον προ 2019 δανεισμο της

Δεν είναι ακριβώς έτσι, τα 85 εκ. έσβησαν ισόποσo δάνειο της Fortress, συνεπώς απλά άλλαξε ο δανειστής και όχι το ύψος του δανεισμού, ενώ τα 142 εκ. αφορούν τη MIG (δάνειο της οποίας έχει ως collateral μετοχές της Attica). Συνεπώς νέος δανεισμός για την εταιρεία θα είναι μόνο το ποσό που χρειάζεται για τα scrubbers.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτοσελιδο στην Κυριακατικη εκδοση του Πρωτου Θεματος η διαφαινομενη πωληση της Attica Group σε-διαφορους κ εφοπλιστικως αδιαφορους :P -Aμερικανους

Quote

Σαλπάρουν τα καράβια  της Attica σε αµερικανικά funds

Τρεις κολοσσοί των ΗΠΑ διεκδικούν τα 30 πλοία του στόλου
της εταιρείας - Η Goldman Sachs σε συµµαχία µε τη Lone Star κατέθεσε
δεσµευτική προσφορά που υπερβαίνει τα 300 εκατ. ευρώ, έχοντας
ως αντίπαλο τον διεθνή επενδυτικό οργανισµό Davidson Kempner

του Αλέξανδρου Κασιµάτη
[email protected]

∆εσµευτικές προσφορές για την πώληση του µεγαλύτερου ακτοπλοϊκού στόλου της χώρας, της Αttica Group, δέχτηκε η Τράπεζα Πειραιώς την περασµένη εβδοµάδα. Σύµφωνα µε έγκυρες πληροφορίες, τον όµιλο που εκτελεί δροµολόγια µε 30 καράβια σε όλο
το Αιγαίο, στο Κρητικό πέλαγος και την Αδριατική διεκδικούν τρεις αµερικανικοί επενδυτικοί κολοσσοί.Η Πειραιώς επιθυµεί τη δραστική µείωση του δανεισµού που έχει ο επιχειρηµατικός όµιλος ΜΙG, στον οποίο ανήκει η Αttica Group, και επιδιώκει ολοκλήρωση της πώλησης το ταχύτερο δυνατόν.Στο πλαίσιο αυτό, και αφού η πρώτη προσπάθεια να πουληθεί η Αttica Group στην κοινοπραξία των Goldman Sachs και Fortress δεν ευοδώθηκε, η Πειραιώς ανέθεσε στη UBS να τρέξει νέα διαδικασία. Η UBS στράφηκε σε δυνητικούς
αγοραστές και την περασµένη εβδοµάδα βάσει του χρονοδιαγράµµατος δέχτηκε δύο δεσµευτικές προσφορές.

Σύµφωνα µε πληροφορίες, η µία κατατέθηκε από επενδυτικό κεφάλαιο που ανήκει στην Goldman Sachs, δηλαδή
διαχειρίζεται κεφάλαια της τράπεζας και όχι πελατών. Πρόκειται για το Special Opportunity Fund της Goldman Sachs,
το οποίο διακλαδώνεται γεωγραφικά στις µεγάλες αγορές, µε γνωστότερα και πιο δραστήρια τα funds σε HΠΑ και Ευρώπη.
To τελευταίο, του οποίου η έδρα είναι στο Λονδίνο, παρακολουθεί στενά την ελληνική αγορά, και ιδιαίτερα τον τουριστικό τοµέα. Μάλιστα είχε ενδιαφερθεί στο πρόσφατο παρελθόν να αποκτήσει την Αttica Group, όπως και την ξενοδοχειακή αλυσίδα «Electra», χωρίς τελικά οι προσπάθειες να τελεσφορήσουν.

Σύµµαχος της Goldman Sachs στον δεύτερο γύρο διεκδίκησης της Αttica είναι η Lone Star. Πρόκειται για αµερικανικό private equity το οποίο ίδρυσε και διοικεί ο Τζον Γκρέικεν και µέχρι σήµερα έχει οργανώσει 17 διαφορετικά funds τα οποία συνολικά έχουν κάνει επιχειρηµατικές συµφωνίες ύψους 70 δισ. δολαρίων. Goldman Sachs και Lone Star έχουν ενώσει τις δυνάµεις τους καταθέτοντας κοινή προσφορά, ενώ απέναντί τους έχουν την Davidson Kempner. Πρόκειται για διεθνή επενδυτικό οργανισµό, γνωστό και ως DK, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, διατηρεί γραφεία στο Λονδίνο και διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 30,9 δισ. δολαρίων. Ιδρύθηκε το 1983 από
τον ΜΜάρβιν Ντέιβιντσον και διευθύνεται από τους Τόµας Κέµπνερ Τζούνιορ και Αντονι Γιόσελοφ. Η Ελλάδα φαίνεται να έχει ενταχθεί στους επενδυτικούς προσανατολισµούς της Davidson Kempner Capital Management LP, καθώς το τελευταίο διάστηµα συµµετέχει σε διαγωνισµούς για την αγορά πακέτων κόκκινων δανείων από τις ελληνικές τράπεζες.Σύµφωνα πάντοτε µε πληροφορίες, τα οικονοµικά τιµήµατα που προσφέρουν Goldman Sachs, Lone Star και DKφέρεται να κινούνται σε επίπεδα που υπερβαίνουν τα 300 εκατ. ευρώ.

Η Τράπεζα Πειραιώς µε τη UBS και τη MIG εξετάζουν τις προσφορές, διευκρινίζουν όλες τις πτυχές τους και θα αποφασίσουν αν είναι ικανοποιητικές, αν ζητήσουν βελτιωµένα τιµήµατα κ.λπ.Σε κάθε περίπτωση, είναι µια διαδικασία που δεν µπορεί να καθυστερήσει. Και αυτό γιατί από το τίµηµα που θα εισπραχθεί πρέπει να αποπληρωθούν δύο οµολογιακά δάνεια που λήγουν τον Οκτώβριο. Συγκεκριµένα, το ένα δάνειο ύψους 142 εκατ. το είχε αγοράσει η Fortress από τη Εurobank και έχει ως ενέχυρο µετοχές που αντιστοιχούν στο 52% της Attica και στο 40% της Vivartia. Το δεύτερο οµολογιακό, ύψους 115 εκατ.,
είναι της Πειραιώς και έχει ενέχυρο το 27% του µετοχικού κεφαλαίου της Attica και το 52% της Vivartia. Συνολικά, πρόκειται για ονοµαστική οφειλή 257 εκατ., η οποία αυξάνεται επιπλέον από τους τόκους και πρέπει να εξοφληθεί έως τον Οκτώβριο. Συνεπώς, από το τίµηµα µόνο ένα µικρό µέρος του αποµένει διαθέσιµο, το οποίο πιθανότατα θα εξοφλήσει άλλες δανειακές υποχρεώσεις της ΜΙG.Η πώληση όµως που διαδέχεται αυτή του οµίλου
ΥΓΕΙΑ βοηθά τη ΜΙG καθώς µειώνονται οι συνολικές δανειακέςυποχρεώσεις της και κυρίως αποκτά και πάλι την κυριότητα των
µετοχών της Vivartia.

Ωστόσο, Πειραιώς και ΜΙG δεν έχουν ιδιαίτερα χρονικά περιθώρια καθώς αποµένουν µόλις επτά µήνες για να ολοκληρωθεί η
πώληση της Αttica Group, στην οποία πρόεδρος και ισχυρός άνδρας του οµίλου είναι ο Κυριάκος Μάγειρας. Με τους ρυθµούς που
κινούνται οι διαδικασίες στην Ελλάδα δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι οι επτά µήνες έως τη λήξη των δύο οµολογιακών δανείων είναι
επαρκής χρόνος. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο διαγωνισµός για την πώληση των ιχθυοτροφείων Νηρέας και Σελόντα ανέδειξε τον
αγοραστή πριν από έναν χρόνο και η πώληση δεν έχει ολοκληρωθεί ακόµη λόγω των προϋποθέσεων που έθεσε η Επιτροπή
Ανταγωνισµού.

Το ευρωπαϊκό fund της Goldman Sachs παρακολουθεί στενά την ελληνική αγορά. Με ένα deal 200 εκατ. ευρώ πριν από δύοτρεις µήνες έφτασε πολύ κοντά στην απόκτηση των ξενοδοχείων «Electra», χωρίς όµως τελικά να καταφέρει να ολοκληρώσει τη
συµφωνία. Πριν από αυτό είχε προσπαθήσει και πάλι να αποκτήσει την Attica Group, από κοινού µε το αµερικανικό fund Fortress,
που ελέγχει µέρος του δανεισµού της ΜΙG. Oι διαπραγµατεύσεις τότε είχαν κρατήσει µήνες, είχε πραγµατοποιηθεί οικονοµικός και
νοµικός έλεγχος στην Attica, αλλά τελικά η συµφωνία δεν ολοκληρώθηκε επειδή διαφώνησαν Goldman Sachs και Fortress.Μετά το πρώτο ναυάγιο, η Τράπεζα Πειραιώς επιστρατεύοντας τη UBS κίνησε και πάλι τη διαδικασία πώλησης. Ολα δείχνουν ότι
αυτή τη φορά η συµφωνία θα ολοκληρωθεί µε επιτυχία και µέσαστις αµέσως επόµενες εβδοµάδες θα ανακοινωθεί ο νέος ιδιοκτήτης της Attica Group

 

Μενει να δουμε κατα ποσον ολα αυτα θα προχωρησουν.

Link to comment
Share on other sites

Χρυσή διάκριση για την ATTICA GROUP στα GREEK HOSPITALITY AWARDS 2019

Quote

Η ATTICA GROUP, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη χρυσή της διάκριση στα GREEK HOSPITALITY AWARDS 2019, που διοργανώθηκαν για 5 η συνεχόμενη χρονιά από την ETHOS MEDIA. Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας παρουσία περισσότερων από 700 στελεχών και προσωπικοτήτων του κλάδου του Τουρισμού, η Attica Group βραβεύτηκε με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη Ελληνική Ακτοπλοϊκή Εταιρεία» Ο θεσμός των Greek Hospitality Awards επιβραβεύει την αριστεία στο χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων και του τουρισμού, μέσα από αξιοκρατική διαδικασία, στην οποία συμμετέχουν η Επιτροπή Αξιολόγησης, αποτελούμενη από εξέχουσες προσωπικότητες αλλά και το κοινό, με ποσοστιαία στάθμιση ψήφων 60/40, παράγοντες που καθιστούν τη συγκεκριμένη διάκριση ιδιαίτερα σημαντική.

Οι συμμετέχουσες εταιρείες διακρίνονται για τις καινοτόμες πρακτικές τους, την άρτια οργάνωση και τη διάθεση να προσφέρουν στους επισκέπτες τουριστικό προϊόν κορυφαίου επιπέδου με βάση τα διεθνή πρότυπα.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 30 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...