Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διευκρινισεις σχετικα με τα τεκτενομενα στην Κυπρο.

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
Η ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, κατόπιν σχετικού ερωτήματος της
Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς με αριθμ. Πρωτ. 1257/27.03.2013 αναφορικά με
τις πρόσφατες εξελίξεις στην Κύπρο γνωστοποιείτα ακόλουθα: 
- Ο Όμιλος Attica Α.Ε. Συμμετοχών δεν έχει καταθέσεις στις τράπεζες
«Τράπεζα Κύπρου» και«CPB» στην Κύπρο. 
- Ο Όμιλος Attica Α.Ε. Συμμετοχών δεν έχει οιαδήποτε έκθεση σε κινητές
αξίες (όπως μετοχές, ομόλογα) ή χρηματοπιστωτικά μέσα των ανωτέρω
Τραπεζών. 
- Το ποσοστό του ενοποιημένου κύκλου εργασιών που πραγματοποιήθηκε
κατά την εκτέλεση των δρομολογίων των πλοίων μας στην Αδριατική και
στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με μεταφορικές εταιρίες οι οποίες εδρεύουν
στην Κύπρο ανήλθε στη χρήση 2012 σε 2,61%. 
- Δεν αναμένεται οιαδήποτε επίπτωση επί του κύκλου εργασιών, των
αποτελεσμάτων καιτης οικονομικής θέσης του Ομίλου. 
 
Αθήνα, 28 Μαρτίου 2013
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μπορει η λογιστικη ζημια απο την πωληση του VI να ειναι 6,3, αλλα στην τσεπη θα μεινουν πανω απο 20εκ, που ειναι σημαντικη ανασα

 

 

οπως ειδαμε, ολοκληρωθηκε η πωληση 5/4. οι λογιστικες ζημιες 6,3εκ στη χρηση του 12 και απο τα 54, 21 μενουν τσεπη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Τα οικονομικα αποτελέσματα της Attica για το Α τριμηνο του 2013 παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 41,04 εκατ. (Ευρώ 39,96 εκατ. το α΄ τρίμηνο 2012) και Ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 7,94 εκατ. (Ζημίες Ευρώ 11,96 εκατ.). Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group παρουσιάζουν μειωμένες Ζημίες μετά από Φόρους Ευρώ 19,32 εκατ. (Ζημίες Ευρώ 21,79 εκατ.).

 

και οπως προκυπτει απο τις οικονομικες καταστασεις που δημοσιευτηκαν λιγο πιο μετα, μαθαινουμε και αλλα ενδιαφεροντα οπως:

 

  • το ανοιγμα προς τα ναυπηγεια DSME ειναι USD 54εκ (περι τα 42εκ ευρω με ισοτιμια 1/1,3), το οποιο τα ναυπηγεια περιμενουν καρτερικα να εισπραξουν (σελ 14)
  • ληξιπροθεσμες δοσεις για τα δανεια των κοκκινων του Bari περι τα €0,8εκ που εξοφληθηκαν το Μαϊο. μεχρι τοτε τα δανεια αυτα ηταν κοκκινα. (σελ 17)
  • συζητησεις για συνολικη αναδιαρθρωση των δανειων του ομιλου. καπου 47εκ ειναι μονο οι βραχυπροθεσμες υποχρεωσεις που εχουν καταστει ληξιπροθεσμες. (σελ 16)
Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Απο αυτα που εν περιληψει ανεφερες proud αλλα και απο αλλα επιμερους στοιχεια που μπορει να διαβασει κανεις στην εκθεση φανερωνεται το ποσο αμεση αναγκη ειχε ο ομιλος να πουλησει πλοια και γιατι εδωσε το VI σε τοσο χαμηλη τιμη(για την ηλικια,την κλαση και την τιμη κτησης του).

 

Ελπιζω να γινει κατι θετικο τους επομενους μηνες διοτι με αυτα τα 54εκ.$ που ελαβε πιστωση ο ομιλος απο τα Κορεατικα ναυπηγεια για το Πατμος δεν βλεπω αλλη λυση εξοφλησης με την υπαρχουσα κατασταση περα απο την πωληση στο εγγυς μελλον και αλλου πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αποχωρησε απο την εταιρεια ο κ.Ιωαννης Κρητικος στη θεση του ο Παναγιωτης Δικαιος.

Η Attica Α.Ε Συμμετοχών (εφεξής «η Εταιρία») ανακοινώνει ότι ο κ. Ιωάννης Κρητικός υπέβαλε την παραίτηση του από την ιδιότητά του ως Εκτελεστικού Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και από το σύνολο των έως σήμερα αρμοδιοτήτων του, λόγω αποχώρησής του από την Εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

το πλοιο ειναι δυο χρονια στην ελλαδα και εχει ταξιδεψει 7 μηνες. πιστευετε οτι μετα απο πετρελαια, λιμανιατικα, μισθοδοσιες και λοιπα λειτουργικα εξοδα, περισσεψαν 5 εκατομμυρια για να πληρωσει τοκους;

πιστευετε οτι αν ταξιδευε χειμωνα σε ΒΑ αιγαιο ή δωδεκανησα, θα περισσευαν λεφτα για να πληρωσει και το φεσι του. μην κολλατε σε περιληπτικες και κεφαλια. το τι περισσευει στην τσεπη μετραει.

εγω πιστευω πως ουτε για τους τοκους δεν φτανουν οσα περισσευουν και γι'αυτο... φρονω B) οτι η τραπεζα (τραπεζες?) εχουν απαιτησει να ταξιδευει μονο για οσο διαστημα περισσευει κατι για τις ιδιες.

αν καποιος θυμαται καταναλωσεις κλπ και αν καποιος εχει διαβασει επισταμενως τις οικονομικες καταστασεις και τον ισολογισμο της Attica, ας μας τα πει με λεπτομερειες. (τι λειτουργικα εξοδα εχει τη μερα το πλοιο και τι ισχυει με το φεσι του- επιτοκιο κλπ)

Proud, το Μύκονος έχει (νομίζω) 40 κρεβάτια λιγότερα από το Δήλος. Αν θεωρείς πως τα 114 (ή 127;) είναι λίγα για το μεγαλύτερο μέρος του χειμώνα (υπό τις σημερινές συνθήκες), τότε  υποθέτω πως από τη στιγμή που η εταιρεία είναι ζορισμένη, θα ανεχόταν τη γκρίνια.

Η μόνη λογικοφανής εξήγηση είναι το ότι το Πάτμος δεν μπορεί να σηκώσει το χαμηλό κομμάτι του χειμώνα στα Δωδεκάνησα (αν και πρέπει να παρακολουθήσουμε την κίνηση για να πειστούμε).

 

Για το 2ο σκεπτικό που λες, φαίνεται μεν αληθοφανές αλλά έχω απορίες: 

α) στη Χίο-Μυτιλήνη, δεν θα μπορούσε να βγάλει συνολικά το χειμώνα κέρδη; (για να βγάλει περισσότερα για τόκους ή και για λίγο κεφάλαιο; ) Στο πάτμος δηλ. δεν περισσεύει τίποτα συνολικά Σεπτέμβρη με Μάιο; 

β) Γνωρίζουμε ποιές τράπεζες εμπλέκονται και πόσο στο δανεισμό των Δήλος/Πάτμος; Πχ, τι ποσοστό έχει η πρώην Marfin-μετά Λαϊκή (και τώρα τσύπριοι ^_^); 

γ) Τι προοπτική δίνουν οι δανειστές σε ένα πλοίο, το οποίο με αυτή την πορεία δεν ξεχρεώνει κεφάλαιο (και δεν θα υπάρξει εύκολα ενδιαφέρον για αγορά, λόγω του ότι δεν ταιριάζει στις συνηθισμένες γραμμές);

δ) Οι δανειστές δεν θα καίγονταν να δουλέψουν αυτά που χρωστάνε τα περισσότερα μπας και καλύψουν καμμια τρύπα, ανεξάρτητα με την ταλαιπωρία των επιβατών; (πρόσθεσε επίσης πως το Blue Star 2 μάλλον μπορεί να πουληθεί ευκολότερα, σβήνοντας τον υπολειπόμενο δανεισμό του)

 

παρατήρηση: οικονομικές καταστάσεις έχω δει πάρα πολλές και έχω μάθει να μην τις εμπιστεύομαι (ούτε όταν είναι καλές, ούτε όταν είναι κακές) ;)

υγ:  αν ισχύει αυτό περί εξόφλησης τόκων, θέλω και γω μια τέτοια ρύθμιση για το μαγαζί μου. Διετή και βλέπουμε :angry: 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι η χειμερινη κινηση του BS2 στα δωδεκανησα σε φορτηγα, ειναι μεγαλυτερη απο τη χωρητικοτητα πατμος/δηλος.

 

τα δανεια απο μαρφιν λαϊκη κλπ, εχουν περασει στην πειραιως η οποια εχει μαζεψει 400εκ ακτοπλοϊκου χρεους. (χωρια τα μετοχοδανεια για τις ΑΜΚ των ακτοπλοϊκων και της attica)

 

απο εκει και περα ενδιαφερον θα ειχε να μαθαιναμε (που δυσκολα θα γινει ;)  ) τους ορους των επιμερους δανειων της attica. πχ το πατμος το πηρε με... ανοικτη πιστωση απο τα ναυπηγεια $54εκ (περιπου €40εκ). με αλλα λογια δανειστηκε το ναυπηγειο γιατι δεν μπορουσε να δανιστει η εταιρεια. εκει λοιπον μπορει να υπαρχουν αλλοι οροι για την λειτουργια του πλοιου, απο οτι για το δηλος.

 

το σιγουρο ειναι παντως οτι δεν προκειται να αφησουν οι οποιοι δανειστες να πουληθει καποιο σε τιμη μικροτερη απο το φεσι που κουβαλαει.

 


εγω παλι γιατι εχω την εντυπωση οτι προσευχονται να βρεθει αγοραστης και δεν βρισκεται (τουλαχιστον δεν βρισκεται σε τιμη που να ξοφλα το φεσι του πλοιου) και ταξιδευει μονο οσες εβδομαδες βγαζει τα λειτουργικα εξοδα του, για να αφηνει και κανενα φραγκο να πληρωνεται κανενας τοκος.
 
ημεροπλοιο μεσαιου μεγεθους, που στην ελλαδα δυσκολα θα βρει αλλη γραμμη και που το μεγεθος του (ειδικα το γκαραζ του) δεν ταιριαζει στις περισσοτερες γραμμες ημεροπλοιων στην ευρωπη (μπας και τυφλωθει κανεις και το παρει).

 

θεωρητικα παντα, πιο ευκολο ειναι να βρεθει αγοραστης για το πατμος, παρα για το δηλος, αλλα σε μια εποχη που οι περισσοτεροι πουλανε και οταν το SFVI δοθηκε τζαμπα, πιστευω οτι δυσκολα θα βρεθει ανθρωπος να δωσει 70+εκ για το δηλος ή το πατμος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

δηλαδή στον όμιλο της Attica δεν έγιναν λάθη με τις παραγγελίες των δυο Blue Star στη Kορέα (τα στελέχη έχουν βγει και έχουν πει ότι εάν είχαν πάρει χαμπάρι την ύφεση που ερχόταν δεν θα προχωρούσαν στη παραγγελιά αυτή!!) και την αγορά των Superfast I & II, σε περίοδο που οι αγελάδες είναι ισχνές??

 

 

Ηταν σωστΗ επιλογΗ αλλα τα πΗραν σε πολυ λαθος τιμΗ. αν Η τιμΗ για το καθενα ειναι αυτΗ που ανακοινωθΗκε (75.000.000) οσο δΗλαδΗ ενα πλΗρες ropax τοτε τους πιασανε λιγο τον ποπο. ποτε θα κανει αποσβεσΗ αυτο το βαπορι?

 

η παραγγελια των delos/patmos εκ των υστερων αποδεικνυεται λαθος, λογω του μεγεθους της κρισης. τα fast του Bari δεν νομιζω οτι ειναι τοσο προβληματικη επιλογη γιατι και οικονομικοτερα ειναι (αντικατεστησαν το horizon και ενα μεγαλο fast) και σχετικα ευκολα θα μπορουσαν να βρουν ναυλο εις τας ευρωπας. εν πασει περιπτωσει και τα 4 πλοια ηταν επιλογες με λογικη αφετηρια: να ενισχυθει η εταιρεια στις γραμμες που εχει παρουσια.

μια επιλογη ομως που τα πλεονεκτηματα της τα ακυρωσε η κριση,

Για το ότι δώ και χρόνια μελέτες για την ακτοπλοϊα, μιλούσαν για συνδυασμένες υπηρεσίες RoRo και ferries μικρότερης χωρητικότητας, ώστε να είναι βιώσιμα σε ετήσια βάση...ούτε κουβέντα.

Απλώς, φτιάξανε "βαπόραρους" με "γκαραζάρες" ελπίζοντας να θάψουν τα RoRo και όπου δεν τα καταφέρνουν, δένουν πλοία και κόβουν δρομολόγια.

 

ακομη πιο εκ των υστερων ειναι ξεκαθαρο οτι η Attica θα ηταν σε πολυ καλυτερη μοιρα αν δεν ειχε ναυπηγησει τα Πατμος/Δηλος και αν δεν ειχε παρει τα κοκκινα του Bari

 

για τα πατμος δηλος δεν εγινε καν μια σοβαρη οικονομοτεχνικη μελετη. φτιαχτηκαν δυο πλοια που για να αφησουν κατι, θελουν πληροτητες ανω των 3/4, ενω τα κοκκινα του Bari με δυσκολια εξοφλουν τα δανεια τους (δειτε παλι τις ανακοινωσεις οταν πουληθηκε το VI).

 

ποσο καλυτερα θα ηταν τα πραγματα αν τα SF I & II ειχαν ναυλωθει για μακρο χρονικο διαστημα bareboat αντι να αγοραστουν (οπως εκανε η DFDS με τα αδελφα τους) ή αν αντι των πατμος/δηλος, ειχε προκριθει αλλη λυση για την αυξηση της χωρητικοτητας (πχ επιμηκυνση ενος εκ των τριων bs της παροναξιας ή κατασκευη ενος  πανομοιοτυπου πλοιου καμια 15ρια μετρα μακρυτερου);

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τα οικονομικα αποτελεσματα εννεαμηνου της Attica Group,η οποια τα πηγε αρκετα καλα!

 

απο την ανακοινωση στο ΧΑΑ μαθαινουμε οτι ειναι σε εξελιξη συζητηση με τις Τραπεζες για αναδιαρθωση του μακροχρονιου δανεισμου

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι η αγορά των Superfast I και ΙΙ ήταν στην σωστή κατεύθυνση αν και νομίζω ότι λόγω της πίεσης του "ανηψιού" μάλλον τα χρυσοπλήρωσαν στον "θείο".(Χωράει ακόμη βέβαια μια επιφύλαξη όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής σε βάθος χρόνου διότι ιστορικά όπως και να το κάνουμε αλλο HDW άλλο NCA). Με τα σημερινά δεδομένα μισά πετρέλαια και μόνο είναι μεγάλη ιστορία.

Η αγορά είναι σαφώς προτιμότερη από ναύλωση bareboat αν βεβαίως δεν υπάρχει πρόβλημα ρευστότητας.

 

Όσο για τα Delos/Patmos υλοποίησαν τα σχέδια των Koufar (μετέπειτα Νησος) με αρκετά καλύτερες χωρητικότητες, αλλά το timing ηταν πολύ κακό.

Έχω την εντύπωση ότι σε σχέση με τα "Νήσος" τα Delos/Paros είναι καλύτερα όσον αφορά στην εκμετάλλευση.

Εντάξει δεν ειναι streched Ithaki κατα 15 μέτρα αλλά κάτι παραπάνω (και κομμάτι φαρδύτερα) και βέβαια η τιμή κτήσεως είναι αρκετά υψηλή.

 

Εν τέλει ίσως υπερεκτιμήθηκε η στήριξη που θα μπορούσε να παρέχει η MIG αλλά και να υποεκτιμήθηκε το χρονικό βάθος της κρίσεως.

Link to comment
Share on other sites

το σκεπτικο μου ειναι (εκ των υστερων παντα) οτι με ενδιαμεσες λυσεις οπως η ναυλωση αντι αγορας στο bari και η επιμηκυνση καποιου (ων) απο τα μικρα BS, δεν θα επιβαρυνονταν τοσο πολυ ο δανεισμος της εταιρειας.

στα υπολοιπα συμφωνω επι το πλειστον (με επιφυλαξη για το ποσο εκμεταλλευσιμα ειναι τα παρος δηλος στις σημερινες συνθηκες)

Link to comment
Share on other sites

απο την ανακοινωση στο ΧΑΑ μαθαινουμε οτι ειναι σε εξελιξη συζητηση με τις Τραπεζες για αναδιαρθωση του μακροχρονιου δανεισμου

Ειναι(ακομα)σε εξελιξη θες να πεις γιατι αν δεν απατωμαι οι συζητησεις αυτες να ειναι σε εξελιξη πανω απο 1 χρονο τωρα. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών SeaSmiles της Attica συμπληρωσε 3 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας

Με ιδιαίτερη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών SeaSmiles γιορτάζει τα 3 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας του και ταυτόχρονα συμπληρώνει 100.000 μέλη.

 

Θέλοντας να επιβραβεύσουμε την προτίμηση του πιστού επιβατικού μας κοινού και να τους ευχαριστήσουμε για την επιλογή τους να ταξιδεύουν με τα πλοία της Superfast Ferries & Blue Star Ferries, στις 6 Μαρτίου κληρώνουμε ειδικά για τα μέλη του SeaSmiles
 

10 εισιτήρια για 2 άτομα και 1 ΙΧ με επιστροφή, με επιπλέον δωρεάν 2 διανυκτερεύσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία για :

Αμοργό: AEGIALIS HOTEL & SPA
Ίο: LIOSTASI IOS HOTEL & SPA
Νάξο: IRIA BEACH ART HOTEL & KOUROS ART HOTEL
Σαντορίνη: ANAMNESIS CITY SPA & TZEKOS VILLAS
Σύρο: APOLLONION PALACE
Ρόδο: BEST WESTERN PLAZA HOTEL

 

• 2 εισιτήρια για 2 άτομα και 1 ΙΧ με επιστροφή για το Bari της Ιταλίας και
• 2 εισιτήρια για 2 άτομα και 1 ΙΧ με επιστροφή με προορισμό την Ancona

 

Την κλήρωση μπορείτε να την παρακολουθήσετε «ζωντανά» στις 6 Μαρτίου και ώρα 14:00 στην επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος www.seasmiles.com όπου θα αναρτηθούν και τα στοιχεία των τυχερών νικητών.

 

Στα 3 χρόνια λειτουργίας του το πρόγραμμα επιβράβευσε τα μέλη του, παρέχοντας πάνω από 15.000 δωρεάν εισιτήρια, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή του να παρέχει μοναδικά προνόμια και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

Το πρόγραμμα πιστότητας πελατών SeaSmiles απευθύνεται στους επιβάτες της Attica Group που ταξιδεύουν με τη SUPERFAST FERRIES και την BLUE STAR FERRIES, στην Αδριατική θάλασσα, τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, τα νησιά του Β.Α. Αιγαίου και την Κρήτη.

 

Οι επιβάτες μπορούν εύκολα να αποκτήσουν την κάρτα μέλους, συμπληρώνοντας την αίτηση που βρίσκεται στη Reception των πλοίων του Ομίλου, κερδίζοντας αυτόματα 100 πόντους επιβράβευσης εγγραφής νέου μέλους. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση on-line στην ιστοσελίδα www.seasmiles.com και να κερδίσουν 100 extra πόντους επιβράβευσης ηλεκτρονικής εγγραφής. Μετά την εγγραφή τους, τα μέλη συγκεντρώνουν πόντους με αναλογία 1€ = 1 πόντος.

 

Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Χίο, Μυτιλήνη και Κρήτη). Διαθέτει το νεότερο στόλο στην Ευρώπη, με 13 επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ATTICA GROUP: ΚΑΜΜΙΑ ΟΦΕΙΛΗ ΣΕ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ
 


Σε συνέχεια της σχετικής καταγγελίας της ΠΝΟ αναφορικά με το θέμα της καθυστέρησης πληρωμής  δεδουλευμένων μισθών πληρωμάτων  που  εργάζονται  σε ακτοπλοϊκά πλοία, η  Attica Group, μητρική εταιρία των πλοιοκτητριών των πλοίων Blue Star Ferries και Superfast Ferries, ανακοινώνει ότι ουδέποτε έχει καθυστερήσει πληρωμή δεδουλευμένων και ότι δεν οφείλει δεδουλευμένα στο σύνολο των ναυτικών που εργάζονται στα πλοία της, όπως επίσης και στο προσωπικό ξηράς.
Τα πλοία της Attica Group (Blue Star Ferries και Superfast Ferries), εκτελούν με απόλυτη συνέπεια όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια τόσο στην Αδριατική όσο και στα Ελληνικά νησιά, πραγματοποιώντας και έκτακτα δρομολόγια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των προορισμών που εξυπηρετούν.
Ως εκ τούτου, η Attica Group ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι τα προγραμματισμένα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries και της Superfast Ferries θα εκτελεστούν κανονικά.
 
Αθήνα, 26 Μαρτίου 2014

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Δεν ξέρω αν τοποθετώ την είδηση στο σωστό topic αλλά έχουμε μεγάλο deal που αφορά και την ακτοπλοία.

η τραπεζα πειραιως πλεον και στο μετοχικο κεφαλαιο της MIG, μητρικης εταιρειας της Attica.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ειναι ενας ευσχημος τροπος να μετοχοποιηθουν σιγα σιγα οι οφειλες της MIG που κληρονομησε η Πειραιως απο τη Marfin Popular.

 

τα... καλυτερα ερχονται

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...