Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αυξημένο κατά 42% το μέρισμα της Attica Group


ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ απελευθέρωση του κλάδου της ακτοπλοΐας μέσω της εναρμόνισης του ελληνικού δικαίου με τον κανονισμό 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ενωσης θεωρεί ως προϋπόθεση για την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής ακτοπλοΐας ο όμιλος Attica Α.Ε. Συμμετοχών, ο οποίος έχει από καιρό εκδηλώσει το ενδιαφέρον του προς αυτή την κατεύθυνση.


Ο κ. Αλέξανδρος Παναγόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Attica Group.
Tα παραπάνω επισήμανε, μεταξύ άλλων, στη χθεσινή παρουσίαση του Ομίλου σε ειδική εκδήλωση της Ενωσης Θεσμικών Επενδυτών ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αλέξανδρος Παναγόπουλος. Στην παρουσίαση συμμετείχε και ο κ. Ιωάννης Κρητικός, εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.

Οπως είπε ο κ. Παναγόπουλος, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της παρουσίας της στην ελληνική ακτοπλοΐα, η Attica, ως εταιρεία συμμετοχών που είναι και με αυτή την ιδιότητα, επέλεξε να επενδύσει κεφάλαια για την απόκτηση του 10,2% των Μινωικών Γραμμών και του 12,3% της Hellas Flying Dolphins

Αναφερόμενος ειδικότερα στην πορεία της εταιρείας, είπε ότι στόχος του ομίλου είναι η συνεχής ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών και η συγκράτηση των εξόδων, με σκοπό τη συνεχώς αυξανόμενη διανομή μερισμάτων προς τους μετόχους.

Η στρατηγική αυτή θα επιβεβαιωθεί και στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των μετόχων, που θα πραγματοποιηθεί στις 18 Μαΐου, όπου η διοίκηση του Ομίλου θα προτείνει τη διανομή συνολικού μερίσματος 8,33 εκατ. ευρώ, ήτοι 0,08 ευρώ ανά μετοχή, αυξημένο κατά 42% έναντι του περυσινού.

Ακόμη, στόχος για την επόμενη τριετία είναι το περιθώριο EBITDA να σταθεροποιηθεί σε επίπεδα μεγαλύτερα του 30% και το περιθώριο καθαρού κέρδους άνω του 10%.

Ο κ. Παναγόπουλος αναφέρθηκε, στη συνέχεια, στην παρουσία του ομίλου στις διάφορες γραμμές τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού. Εστιάζοντας στις γραμμές της Βορείου Ευρώπης, είπε ότι η Attica δραστηριοποιείται με 6 πλοία.

Συγκεκριμένα, στη Βαλτική Θάλασσα, ο συντελεστής πληρότητας άγγιξε το 100% στα πλοία Superfast VII και Superfast VIII, ενώ στη γραμμή Σκωτίας-Βελγίου οι προοπτικές δείχνουν ευοίωνες, μετά την εφαρμογή περιορισμών στα οδικά δίκτυα της Μεγάλης Βρετανίας.

Σε ό,τι αφορά τις γραμμές Ελλάδας - Ιταλίας, οι οποίες αντιστοιχούν σε περίπου 50% των εσόδων του ομίλου, οι κρατήσεις για τη φετινή περίοδο εμφανίζουν σημαντικά αυξητικές τάσεις, σε σχέση με πέρυσι, όπως είπε ο κ. Παναγόπουλος.

Επισημαίνεται ότι, για το 2005, οι βασικοί στόχοι του Ομίλου, έτσι όπως περιγράφονται στο Ετήσιο Δελτίο του 2004, είναι η συνεχής ανάπτυξη και αποτελεσματική διαχείριση των πλοίων του ομίλου στις αγορές όπου δραστηριοποιείται, η διεύρυνση νέων αγορών, καθώς και ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου της μητρικής εταιρείας, ως εταιρείας συμμετοχών με συμμετοχές σε επενδυτικά ενδιαφέρουσες και επιχειρηματικά υποσχόμενες εταιρείες.

Ειδικότερα, στους μελλοντικούς στόχους του Ομίλου περιλαμβάνονται: Η ενίσχυση της θέσης του στην αγοράς της Αδριατικής, η περαιτέρω εδραίωση της θέσης του στη Βόρεια Ευρώπη και στην ελληνική ακτοπλοΐα, η επέκταση των δραστηριοτήτων του σε άλλες περιοχές της Ευρώπης και η απόκτηση συμμετοχών με επενδυτικό ενδιαφέρον κατά βάση σε εταιρείες με παρεμφερές αντικείμενο εργασιών.

απο τη ναυτεμπορικη

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε ποδοσφαιρικο επιπεδο, ακουστηκαν καποιες φημες οτι η Superfast Ferries ενδιαφερεται για το πλειοψηφικο πακετο των μετοχων της Παναχαικης :eek::eek: . Εννοειται οτι προκειται για φιδι, αλλα μου ηρθε στο μυαλο ο Περικλης να ορμαει στο καμαρακι των διαιτητων και να ριχνει μπινελικια στο Βασσαρα, και πεθανα στο γελιο :P:D:confused:

Link to comment
Share on other sites

Απορία: Γιατί τα Superfast, έχουν σχεδόν διπλάσιες τιμές απο τις άλλες εταιρίες, τη στιγμή που δέν προσφέρουν τίποτα παραπάνω;

Link to comment
Share on other sites

Διπλάσια τιμή δεν έχει από τα άλλα απλά είναι πιο ακριβό λίγο.Ομως δεν είναι τυχαίο που είναι και πρώτη στην Αδριατική.Είναι και λόγο promotion και δυνατού brand name αλλά και στο ξενοδοχειακό σίγουρα έχει τα καλύτερα πληρώματα με τεράστιες εμπειρίες από τα κρουαζερόπλοια που μετράει στον επιβάτη

Εγώ που έχω ταξιδέψει και με τισ 3 εταιρίες η διαφορά είναι εμφανέστατη σε αυτόν τον τομέα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

TΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 27 Ιουνίου 2005 η «Attica Συμμετοχών» θα αποπληρώσει μέσω της διαχειρίστριας τράπεζας EFG Eurobank το ανταλλάξιμο ομολογιακό δάνειο, ύψους ευρώ 30 εκατ., εκδόσεως της 25ης Ιουνίου 2002.

Η αποπληρωμή του κεφαλαίου και των τόκων των ομολογιών θα γίνει μέσω του Κεντρικού Αποθετηρίου Αξιών με πίστωση των αντίστοιχων ποσών στους λογαριασμούς των χειριστών ΣΑΤ στους οποίους οι ομολογιούχοι τηρούν τις ομολογίες τους.

Για τους επενδυτές που οι ομολογίες τους βρίσκονται στον ειδικό λογαριασμό, η καταβολή θα γίνεται από το Κεντρικό Αποθετήριο Αξιών. Οπως ανακοίνωσε η εταιρεία, δικαιούχοι ομολογιούχοι είναι οι κύριοι ομολογιών κατά τη λήξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου την Πέμπτη 23 Ιουνίου 2005, τελευταία ημερομηνία διαπραγμάτευσης των ομολογιών.

Επίσης η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με την από 18 Μαΐου 2005 απόφαση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων αποφασίστηκε η καταβολή μερίσματος για τη χρήση 2004 0,08 ευρώ ανά μετοχή.

Δικαιούχοι του μερίσματος είναι οι κάτοχοι μετοχών της Εταιρίας στη λήξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών της 24ης Ιουνίου 2005. Από τη Δευτέρα 27 Ιουνίου οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το ανωτέρω δικαίωμα.

Η καταβολή του μερίσματος θα αρχίσει την Δευτέρα 11 Ιουλίου και θα πραγματοποιηθεί μέσω του Κεντρικού Αποθετηρίου Αξιών (ΚΑΑ) στους χειριστές (Θεματοφύλακες και Χρηματιστηριακές Εταιρείες) των δικαιούχων μετόχων προκειμένου να το καταβάλουν στους μετόχους ή να πιστώσουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς των μετόχων.

η ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Attica Group: Καύσιμα και αναδιαρθρώσεις επηρέασαν τα αποτελέσματα

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2005 07:00

ΟΙ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΙΣ δρομολογίων και οι αυξημένες τιμές καυσίμων, σε συνδυασμό με τη γενικότερη ύφεση, έπληξαν τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του Ομίλου Attica Group και της θυγατρικής της, Blue Star Ναυτιλιακής.

Ο όμιλος Attica ανακοίνωσε χθες πωλήσεις 63,1 εκατ. ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2005, έναντι πωλήσεων 70,8 εκατ. ευρώ το α' τρίμηνο 2004 και Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) 8,5 εκατ. ευρώ, έναντι 10,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Τα καθαρό αποτέλεσμα είναι ζημία ύψους 6 εκατ. ευρώ (εκ των οποίων 2,2 εκατ. ευρώ αφορούν δικαιώματα μειοψηφίας), έναντι ζημιών ύψους 2,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Οπως επισημαίνει η εταιρεία, τα προαναφερόμενα αποτελέσματα είναι βελτιωμένα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2004, εάν σημειωθεί ότι πέρυσι, στο πρώτο τρίμηνο, περιελήφθησαν έκτακτα κέρδη 5 εκατ. ευρώ, που προήλθαν από την πώληση του Superfast I (κατασκευής 1995) και Blue Sky (κατασκευής 1974). Επίσης, πέραν του Superfast I και Blue Sky, εντός του 2004, πουλήθηκαν και τα πλοία Blue Bridge (κατασκευής 1976), Kefalonia (κατασκευής 1975) και Cesme 1 (κατασκευής 1973).

Τα οικονομικά στοιχεία του α' τριμήνου 2005, ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2004, απεικονίζονται για πρώτη φορά με βάση τα ΔΛΠ και παρουσιάζουν, την 31η Μαρτίου, 2005, καθαρή θέση των μετόχων της εταιρείας 367,8 εκατ. ευρώ, Ταμειακά Διαθέσιμα 107,4 εκατ. ευρώ και Πάγια Στοιχεία αξίας 1.146 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά το μεταφορικό έργο, για τα πλοία Superfast, η εταιρεία εμφανίζει μείωση στις γραμμές της Αδριατικής, λόγω και του ότι η Superfast Ferries δραστηριοποιήθηκε με ένα πλοίο λιγότερο σε σχέση με το α' τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Επίσης, μικρή μείωση στους επιβάτες και τα Ι.Χ. αυτοκίνητα αλλά αύξηση στα φορτηγά εμφανίζει το μεταφορικό έργο της εταιρείας στη γραμμή Γερμανίας-Φινλανδίας, ενώ αύξηση μεταφορικού έργου εμφανίζει η γραμμή Σκωτίας-Βελγίου.

Τέλος, τα νεοαποκτηθέντα φορτηγά-οχηματαγωγά (RoRo) Marin και Nordia, που δρομολογήθηκαν στη γραμμή Ροστόκ, Γερμανίας και Ουζικαουπούνκι, Φινλανδίας στις 13 Ιανουαρίου, 2005, μετέφεραν 3.137 φορτηγά αυτοκίνητα.

Blue Star Ναυτιλιακή

Στο α' τρίμηνο του 2005, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε., στην οποία η Attica Group κατέχει ποσοστό 48,8%, ανήλθε σε 17,1 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μείωση κατά 24,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2004.

Τα κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 1,1 εκατ. ευρώ (-37%) και τα καθαρά αποτελέσματα παρουσίασαν ζημία 4,38 εκατ. ευρώ (-3,701 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2004). Εντός του α' τριμήνου 2005, η Blue Star ενίσχυσε την παρουσία της στις γραμμές της Αδριατικής με τη μεταδρομολόγηση του πλοίου Blue Star 1 στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Μπάρι.

Η καθαρή θέση του Ομίλου και της εταιρείας επηρεάστηκε θετικά από την εφαρμογή των ΔΛΠ και αυξήθηκε στα 191,6 εκατ. ευρώ, από 185,3 εκατ. ευρώ, ενώ η καθαρή θέση της εταιρείας αυξήθηκε στα 181,3 εκατ. ευρώ, από 175,3 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.

Λόγω πώλησης πλοίων, η εταιρεία κατά το α' τρίμηνο του 2005 πραγματοποίησε 37,8% λιγότερα δρομολόγια σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2004. Η μείωση δρομολογίων και η σημαντική αύξηση κατά 20% περίπου της τιμής των καυσίμων συνέβαλαν, σύμφωνα με την εταιρεία, στην αύξηση των ζημιών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Attica Group: Κάμψη μεγεθών στο πρώτο εξάμηνο

Στα 2,9 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2005 τα καθαρά αποτελέσματα προ δικαιωμάτων μειοψηφίας του ομίλου της Attica A.E. Συμμετοχών έναντι 6,4 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, στα καθαρά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2004 περιλαμβάνεται καθαρό κέρδος 5,9 εκατ. ευρώ από την πώληση των Superfast I, Blue Bridge και Blue Sky.

Στα καθαρά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2005 περιλαμβάνονται αποσβέσεις ύψους 18,8 εκατ. ευρώ έναντι 19,6 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο 2004 και χρηματοοικονομικά έξοδα 12,7 εκατ. ευρώ έναντι 17,0 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο 2004. Τονίζεται επίσης ότι το πολύ αυξημένο κόστος του πετρελαίου επιβάρυνε σημαντικά τα έξοδα εκμετάλλευσης των πλοίων.

Οι πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 165 εκατ. ευρώ από 170,7 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2004 και τα κέρδη προ τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) στα 33,0 εκατ. ευρώ από 36,6 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, στις γραμμές μεταξύ Ελλάδος-Ιταλίας, τα Superfast V, Superfast VI, Superfast XI και Superfast ΧΙΙ επρώτευσαν στη μεταφορά επιβατών και φορτηγών οχημάτων με μερίδια αγοράς 27,7% και 25,7% αντίστοιχα.

Στη γραμμή Γερμανίας-Φινλανδίας τα Superfast VII και Superfast VIII μετέφεραν 78.680 επιβάτες (μείωση 4,4%), 30.828 φορτηγά οχήματα (αύξηση 26,8%) και 18.353 Ι.Χ. αυτοκίνητα (μείωση 25,1%), ενώ τα δύο νεοδρομολογηθέντα στη γραμμή Rostock, Γερμανίας-Uusikaupunki, Φινλανδίας, φορτηγά-οχηματαγωγά (RoRo) Marin και Nordia, μετέφεραν 7.439 φορτηγά οχήματα στο διάστημα 13/1-30/6/05.

Στην απευθείας και μοναδική θαλάσσια σύνδεση με επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία μεταξύ Σκωτίας και Ηπειρωτικής Ευρώπης, τα Superfast IX και Superfast X μετέφεραν 78.656 επιβάτες (αύξηση 3,6%), 18.516 φορτηγά οχήματα (αύξηση 0,6%) και 15.011 Ι.Χ. αυτοκίνητα (αύξηση 8,8%).

Στο πρώτο εξάμηνο 2005, η Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε., η οποία ανήκει σε ποσοστό 48,8% στην Attica Group, παρουσιάζει αύξηση 19,4% στα Ενοποιημένα Κέρδη προ Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA), και Καθαρά Κέρδη Ευρώ 1,1 εκατ., έναντι Ζημίας Ευρώ 1,7 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2004. Στη βελτίωση των αποτελεσμάτων συνέβαλε και η μεταδρομολόγηση του πλοίου Blue Star 1 από τις γραμμές της Ακτοπλοίας στη διεθνή γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι.

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα του Attica Group, για το α΄ εξάμηνο 2005 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Διαχείρησης και παρουσιάζουν την 30η Ιουνίου, 2005, Συνολική Καθαρή Θέση, συμπεριλαμβανομένων των Δικαιωμάτων Μειοψηφίας, Ευρώ 458,2 εκατ., Ταμειακά Διαθέσιμα Ευρώ 84,5 εκατ., και Πάγια Στοιχεία Ενεργητικού αξίας Ευρώ 1.138 εκατ.

Κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου η Attica Group απέκτησε ποσοστό 10,51% στις Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. και 12,33% στη Hellas Flying Dolphins

απο τη σημερινη ναυτεμπορικη

συμπερασμα,πουληστε βαπορια να αυξηθουν τα μεγεθη

Link to comment
Share on other sites

Και τα ντοκουμέντα που επιβεβαιώνουν τον Proud :P Η ATTICA PREMIOUM είναι θυγατρική του Ομίλου.

7. ΑΤΤΙΚΑ ΠΡΙΜΙΟΥΜ Α.Ε.

Η εταιρία με διακριτικό τίτλο ATTICA PREMIOUM A.E., ιδρύθηκε την 15 Δεκεμβρίου 1999 (ΦΕΚ 10150/20.12.1999), έχει έδρα το Δήμο Βούλας, Λεωφόρος Κ. Καραμανλή 157, Τ.Κ. 166 73.

Βασικό αντικείμενο εργασιών της εταιρίας είναι η πώληση εισιτηρίων για λογαριασμό των πλοιοκτητριών εταιριών του Ομίλου. Η εταιρία λειτουργεί υποκαταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιά, Φινλανδία, Γερμανία και Σκωτία

http://www.attica-group.com/gr/structure/subsidiaries.asp#7

Και επίσης (άνευ ενδιαφέροντος): http://www.premiumalliance.info
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Attica Group: Διάψευση δημοσιεύματος

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2005 11:07

Με σημερινή της ανακοίνωση η Attica Group διαψεύδει κατηγορηματικά δημοσίευμα του οικονομικού Τύπου με τίτλο: «Μυστήριο με τα 4 Superfast της Πάτρας», που κάνει λόγο περί πωλήσεως τεσσάρων πλοίων Superfast σε Αυστραλούς αγοραστές.

Link to comment
Share on other sites

Και η πρωτότυπη ανακοίνωση πρός το ΧΑΑ (12/10/2005),

όπου υπάρχουν και άλλα τα οποία παραλείπει για ευνοήτους λόγους η "Ν".

ATTICA GROUP: Διάψευση δημοσιεύματος

Η ATTICA GROUP επιθυμεί να διαψεύσει κατηγορηματικά τα όσα αναφέρει το σχόλιο της έγκριτης Εφημερίδας ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ στο φύλλο της 12ης Οκτωβρίου, 2005, στη σελίδα της Ναυτιλίας (σελίδα 14) με τίτλο 'Μυστήριο με τα 4 Superfast της Πάτρας' περί πωλήσεως τεσσάρων πλοίων Superfast σε Αυστραλούς αγοραστές

Από το ΧΑΑ
Link to comment
Share on other sites

Ιδού και το επίμαχο σχόλιο του ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ, το οποίο διαψεύδει η Attica.

Είναι στη σελ. 14, με διάφορα σχόλια για την Ναυτιλία που υπογράφει ο Μηνάς Τσαμόπουλος.

Το οποίο σχόλιο, σε μέγεθος, είναι μικρότερο από την διάψευση!

Και εκτός των άλλων περιέχει και ανεπίσημη διάψευση της Attica!!!

Μυστήριο με τα τέσσερα Superfast της Πάτρας

Μορφή χιονοστιβάδας έχουν πάρει οι φήμες στην Πάτρα για το μέλλον τεσσάρων Superfast. Πιο συγκεκριμένα κυκλοφόρησε ότι τέσσερα «ερυθρόλευκα» πλοία πωλούνται στην Αυστραλία. Από τον Όμιλο Attica διαψεύδουν τη φήμη, όμως τους χαλεπούς αυτούς καιρούς ο κόσμος και ιδιαίτερα τα πληρώματα ανησυχούν. Οψόμεθα.

Δεν ξέρω τι γίνεται και ούτε με ενδιαφέρει προσωπικώς, αλλά έχω την αίσθηση ότι το σχόλιο έγινε μόνο και μόνο για να διαψευσθεί.

Το γιατί? Δεν το ξέρω. Ίσως, για να καταλαγιάσει η υπαρκτή φημολογία. Ίσως, για να φουντώσει η φημολογία.

Το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι το σχόλιο είναι συγκεκριμένο: «πώληση 4 Superfast σε Αυστραλούς».

Το ίδιο συγκεκριμένη είναι και η διάψευση.

Το ότι διαψεύδεις (κατά την γνώμη μου) «την πώληση 4 Superfast σε Αυστραλούς», δεν σημαίνει ότι διαψεύδεις και «την πώληση 1,2 ή 3 Superfast σε Αυστραλούς» ή «την πώληση 4 Superfast σε Κογκολέζους» ή «την ναύλωση 1,2,3 ή 4 Superfast σε Αυστραλούς» ή οποιονδήποτε συνδυασμό των προηγουμένων πλην του συγκεκριμένου συνδυασμού του σχολίου.

Εάν ήθελε η Attica να διαψεύσει πλήρως την φημολογία, θα συμπλήρωνε ότι:

« δεν υπάρχει καμία συμφωνία ή ενδεχόμενο - ούτε καν σκέψη - για πώληση ή ναύλωση κανενός πλοίου στον οποιονδήποτε».

Πάντως «κοντός ψαλμός αλληλούια». Νομίζω ότι εάν είναι να γίνει κάτι, θα το μάθουμε μέχρι τέλος του μηνός.

Ενδιαφέρον είναι και το επόμενο σχόλιο στην ίδια σελίδα (και το οποίο δεν το αφορά η διάψευση) ότι υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός τιμών στο Μπάρι μεταξύ Attica και Μίμη Αγούδημου. Με τον Αγούδημο να ξεκινάει μείωση τιμών, να ακολουθεί η Attica και στη συνέχεια να κάνει και δεύτερη περαιτέρω μείωση ο Αγούδημος.

Και υπάρχει και ένα τρίτο σχόλιο, στο οποίο λέει ότι ο ανταγωνισμός στο Μπάρι έριξε τόσο τις τιμές που έγιναν φτηνότερες και από το Μπρίντεζι. Με αποτέλεσμα να προχωρήσει και εκεί η Maritime Way σε μειώσεις τιμών, ώστε να παραμείνει φτηνότερη από το Μπάρι.

Και όπως σημειώνει η εφημερίδα, υπάρχει τόσο έντονος ανταγωνισμός στην Αδριατική που προκαλεί πονοκέφαλο στις εταιρείες για το τι μέλλει γενέσθαι και έτσι βρίσκουν πρόσφορο έδαφος οι κάθε λογής φήμες.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή της Ανκόνας όπως έχουμε πει και παλιότερα έχει κορεστεί κυρίως από τις υπερχωρητικότητες αλλά και από κάποια πτώση που παρουσιάζει η επιβατική κίνηση αν και ομολογουμένως τα καλοκαιρινα δείγματα ήταν θετικά.Το μεσημεριανό δρομολόγιο της ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ δουλευει πάρα πολύ καλά ίσως καλύτερα από κάθε άλλο δρομολόγιο σε αυτή την γραμμή.

Από εκεί και πέρα το βραδυνό το οποίο είναι κι απευθείας δεν μπορώ να πω ότι έχει την τρελή κίνηση οπότε πιστεύω ότι αν ερχόταν μια πρόταση δελεαστικη της τάξεως των 75εκατ δολαρίων για την πώληση κάποιου από τα 5 και 6 ή και τα δυο ον μπλοκ στα 140 εκατ δολάρια δεν νομίζω να έλεγαν κι όχι ή τουλάχιστον δεν θα την απέριπταν αβασάνιστα.

Link to comment
Share on other sites

αν η attica αποχωρησει πληρως απο την αδριατικη θα ειναι ομολογια ηττας.

οπως εχει πει και ο ηλιας το μεσημεριανο δρομολογιο των κοκκινων πηγαινει πολυ καλα και ειναι το πιο δημοφιλες στη γραμμη.

τα sfVI & sfVI ειναι τα πιο πιθανα προς πωληση, ενω δεν πρεπει να αποκλειεται και η πωληση των δυο της φιλανδιας και η αντικατασταση τους απο ρορο (ηδη υπαρχουν εκει).

Link to comment
Share on other sites

Το Μπάρι όπως έχουμε ξαναπεί παρόλο που έχει σχετικά καλή κίνηση το χαμηλό ναυλολόγιο δεν επιτρέπει ακριβές επενδύσεις.

Τώρα που μπήκε κι ο κ.Μίμης και χτύπησε τις τιμές οι άλλοι προκειμένου να μπουν στην λογική του πολέμου τιμών και προκειμένου τα βαπόρια τους να γεμίζουν(αν θα γεμίζουν) και να μπαίνουν μέσα ή να ΄΄ερχονται ίσα βάρκα ίσα νερά θα φύγουν αυτό είναι και το λογικό. :D

Από την άλλη να φύγουν 6 βαπόρια από την Αδριατική το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο.Πρώτα από όλα για να φύγει θα πρέπει πρώτα να τα που λήσει ή να τα πάει σε άλλες γραμμές.

Με δεδομένο ότι να πουλήσει 5 πανάκριβα μονομιάς και ένα αρκετά ακριβό για την ηλικία του και με δεδομένο ότι πλέον η "Αμερική" έχει ανακαλυφτεί από τον "Κολόμβο" φαντάζει απίθανο η γενική απόσυρση της ΑΤΤΙΚΑ από την Αδριατική.

Κι από ότι έχουμε καταλάβει ο κ.Παναγόπουλος ποτέ δεν βιάζεται να πουλήσει βαπόρια και για να τα πουλήσει πρέπει πρώτα να πάρει τα λεφτά που θέλει.

Οπότε τουλάχιστον 11 και 12 ΄βλέπω να μένουν και πιθανόν 5 και 6 αν δεν πουληθούν.

Link to comment
Share on other sites

Σημερινή ανακοίνωση της SUPERFAST

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς και επιδιώκοντας την αποτελεσματικότερη λειτουργία του στόλου, η Superfast Ferries επιθυμεί να ανακοινώσει ότι από τις 10 Νοεμβρίου, 2005, η γραμή Γερμανίας-Φινλανδίας θα εξυπηρετείται από τρία πλοία Superfast, τα Superfast VII, Superfast VIII και Superfast ΙX και τα δύο RoRo του Ομίλου.

Από τις 8 Νοεμβρίου, 2005, η γραμή Σκωτίας-Βελγίου, στη Βόρειο Θάλασσα, θα εξυπηρετείται από το Superfast Χ.

Η Superfast Ferries κατέχει ηγετική θέση στην Ευρωπαϊκή αγορά επιβατηγών-

οχηματαγωγών πλοίων με ισχυρή παρουσία στις γραμές Ελλάδος-Ιταλίας,

Γερμανίας-Φινλανδίας και Σκωτίας-Βελγίου, με σύγχρονα και μοναδικα σχεδιασμένα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία.

Βούλα, 19 Οκτωβρίου, 2005

Άρχισε η αναδιάταξη του στόλου.
Link to comment
Share on other sites

Και η είδηση, η οποία ξεσήκωσε αντιδράσεις στην Σκωτία.

Από το BBC.

Firm cuts Europe ferry sailings

19 October 2005

A passenger ferry firm running services from Scotland to continental Europe is to cut its sailings.

Superfast Ferries, which runs daily from Rosyth in Fife to Zeebrugge in Belgium, said it will move from two ferries to one on 8 November.

The Greece-based company said it would now be operating three sailings a week from each port.

The service was launched three years ago and the crossing to the Belgian port takes about 18 hours.

Passenger numbers

It saves passengers and truckers having to drive via Hull or the English Channel ports.

Each ferry can carry more than 1,000 passengers, 120 cars and 100 commercial vehicles.

Figures contained in the 2004 annual report of parent company Attica Group show passenger numbers slipped from 196,000 in 2003 to 192,400 last year.

But freight traffic grew significantly during the same period, with the total number of units being shipped rising from 32,500 in 2003 to 40,300.

The number of private vehicles using the service rose from 37,600 to 41,400.

The firm said the change was a response to "market demand and pursuing European network optimisation". A spokesman at Superfast Ferries denied the move was prompted by disappointing traffic levels. "We will be maintaining our presence on the Scottish services, with three sailings a week from each port," he said. "We are confident we will be able to serve the needs of the market with the new schedule."

Under the new schedule the ferry will sail from Rosyth every Tuesday, Thursday and Saturday, returning from Zeebrugge every Monday, Wednesday and Friday.

Direct transport

Scottish National Party MSP for Mid Scotland and Fife, Bruce Crawford, said the decision was "hugely disappointing".

He said: "Given that both freight numbers and private vehicle numbers were up, it is unclear why the company have decided that operating two ferries is no longer viable."

He called for the Scottish Executive to enter into constructive discussions with Superfast Ferries to ensure that the full service was reinstated by the spring of 2006.

"In order to compete internationally, Scotland needs direct transport routes to Europe and the increased commercial use of this service was testament to this fact," he said.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/4357448.stm

Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται από τα νούμερα το βαπόρι έφυγε από τη γραμμή Σκωτια Βελγίου, όχι επειδή δεν είχε κίνηση από επιβάτες αλλά από φορτηγά και ΙΧ!! Δικαιολογημένα γιατί βαπόρια με αυτή τη χωρητικότητα σε γκαράζ αλλά και κατανάλωση σε καύσιμα, δε μπορεί να ταξιδεύει μισό άδειο!!

Η επιδότηση που έπαιρναν μήπως σταμάτησε???

Link to comment
Share on other sites

αυτο ακριβως.

εληγε τον μαιο και υπηρχε καποιο προβλημα με την ανανεωση της γιατι επροκειτο για κονδυλια ΕΕ. αν εχει ανανεωθει δεν εχει γινει με τους αρχικους (δεσμευτικους τροπον τινα) ορους

η αρχικη επιδοτηση νομιζω οτι ηταν σε ειδος . στην κατασκευη των απαραιτητων υποδομων στη σκωτια και ενα μερος των εξοδων λειτουργιας κυριως την πρωτη σαιζον.

αν κρινουμε και απο τα λεγομενα των βουλευτων του τοπικου κοινοβουλιου για απ'ευθειας συζητηση μηπως εκει ειναι το θεμα. αλλωστε χειμωνας ερχεται μεχρι να γινουν οι ετησιες και των 6 πλοιων (sfVII-sfX & 2roro) θελουμε κανενα 4ρι μηνες. απο ανοιξη βλεπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Όσο για την αποδρομολόγηση του ενός ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ από την Σκωτία δεν ξέρω τι γίνεται με την επιδότηση.

Η ΑΤΤΙΚΑλαμβάνει επιδότηση για την δρομολόγηση των 2 αυτών πλοίων(πέραν των αρχικών) και η οποία αφορούσε δύο πλοία για καθημερινή συγκοινωνία.

Βεβαίως τα αποτελέσματα και ειδικά στα φορτηγάα δεν ήταν τόσο θετικά αλλά με την βοήθεια της επιδότησης κάτι γινόταν.

Τώρα όμως τι θα γίνει?

Θα σταματήσουν οι Σκωτσέζοι την επιδότηση?Θα την συνεχίσουν μόνο για το εναπομείναν πλοίο?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...