Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

'ΝΗΡΕΑΣ said:

μπορεί η παρακάτω φωτό να μην είναι ακριβώς εντός θέματος, αλλά έχει σχέση με την προηγούμενη. Έχουμε λοιπόν τον Αντρέα, τον (έγραψες ιστορία Αντώνη) Τρίτση και την Μάργκαρετ....να αποβιβάζονται στη Σάμη από το ΙΟΝΙΟΝ. Τη φωτό τη βρήκα σε Κεφαλλονίτικο περιοδικό του 1982 (μετά την αλλαγή), αλλά λέει ότι η φωτό είναι από παλαιότερη (επί επαράτου) επίσκεψη του Αντρέα στη Κεφαλονιά.

Παρακαλούνται λοιπόν οι ιστορικοί του Ιονίου...να την χρονολογήσουν. ;)

[ATTACH]6688[/ATTACH]

το ιονιο (που τοτε ανηκε ακομη στους στριντζαιους), ειχε κανει καποια ταξιδια (νομιζω το καλοκαιρι του 1977) αντικαθιστωντας το κεφαλληνια. θυμαμαι οτι καποιες φορες εδενε στο κεφαλι του 11 και οχι στο 10 ραμπα που εδενα συνηθως το κεφαλληνια.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Πλοίο με υπέροχες καμπύλες, ανοιχτούς αλουέδες, πλωριό μπαλκονάκι, κουβερτωμένα καταστρώματα που θυμίζουν έντονα ΕΛΛΗ και ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ (ειδικά η γέφυρα και το παραπέτο). Έχει αγαπηθεί στις γραμμές που εξυπηρέτησε όσο και τα προαναφερθέντα σκαριά. Αυτό που δεν έχω επιβεβαιώσει σε γραπτή αναφορά είναι αν πρόκειται για ναυπηγικό τέκνο του Χρήστου Μεσσήνη.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τὴν ἀπάντηση τὴν γράφω ὄχι γιὰ σένα σύντροφε Саша, ἀλλὰ γι' αὐτοὺς ποὺ ἴσως τὸ ἀγνοοῦν (ἐσὺ τὸ ξέρεις ἤδη). Ναί, τὸ Ἰόνιο ὑπῆρξε παιδὶ τοῦ Μεσσήνη, πιὸ «ὤριμο» κατὰ τὴ γνώμη μου ἀπὸ τὰ δύο προηγούμενά του, τὰ Κεφαλληνία καὶ Ἕλλη. Ὡστόσο, τὴν κυρὰ-Ἕλλη σὲ μαλαγανιὰ τὸ Ἰόνιον δὲν τὴν ξεπέρασε ποτέ! Τὸ Κεφαλληνία κατασκευάστηκε στὰ ναυπηγεῖα Ζέρβα, τὸ Ἕλλη στῶν Καμίτση-Γαλάτη καὶ τὸ Ἰόνιον στὰ ναυπηγεῖα τοῦ Ἀνδρεάδη.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι το ΙΟΝΙΟΝ έχασε από τη μαλαγανιά που είχαν τα δυο μικρότερα ξαδέρφια του διότι σχεδιάστηκε με στόχο την αναβάθμιση ενός ήδη επιτυχημένου μοτίβου. Είχε πιο πολλές υπερκατασκευές και έδειχνε πιο χτισμένο σε σύγκριση με τις μικρότερες στάρλετς του Μάστρο-Χρήστου. Νομίζω ότι με εξαίρεση τις λεπτές πινελιές του σχεδιαστή στο παραπέτο και στον καθρέφτη του, το βαπόρι έδειχνε πιο ογκώδες και άκομψο για το μέγεθός του. ;)

Εδώ, μας ποζάρει στις Καμάρες της Σίφνου στα 1978.

ionion.jpg

© Flickr

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μου εχει μεινει χαρακτηριστικα στο μυαλο ο καταπελτης με τα πεδιλα αλα Θεοφιλος. Λιγο πριν φυγει το βαπορι τα μαζευαν οι ναυτες και μολις επεφτε ο καταπελτης με κλωτσιες κατω για να βγει το μπουλουκι..

15-16 μιλακια αχτυπητο διδυμο με το Κιμωλος τοτε.

Link to comment
Share on other sites

Ὁ πλωριὸς ἐξώστης καὶ τὸ σαλόνι ποὺ προβάλλει δυναμικὰ κάτω ἀπὸ τὸ ζωνάρι τῆς γέφυρας εἶναι ἀπὸ τὰ πιὸ ὡραῖα σημεῖα τοῦ πλοίου. Μετὰ ἀπὸ λίγο καιρὸ σὲ σχέση μὲ τὴν καταπληκτικὴ φωτογραφία τοῦ φίλου Σάσσα σφραγίστηκαν οἱ πλαϊνοὶ ἀλουέδες. Τὸ πλοῖο ἀπέκτησε περισσότερη ὁμοιογένεια, ἀλλὰ θὰ τὸ προτιμοῦσα ὅπως ἦταν ἀρχικά. Ἡ ταχύτητα του πλοίου, ὅπως τὸ ταξίδεψα τὸ 1984 ἦταν 17 ΚΝ.

Саша ἀπ' ὅ,τι εἶδον δὲν ὑπάρχει στὴν γαλαρία φωτογραφία τοῦ καραβιοῦ. Ἡ φωτογραφία ποὺ ἀνέβασες πρὶν ἦταν σκέτη λιχουδιά. Δὲν τὴν ἀνεβάζεις στὴν γαλαρία γιὰ νὰ κάνουμε μιὰν ὡραία ἀρχὴ; Πέντε μηνύματα καὶ ἀπουσία φωτογραφικοῦ ἄλμπουμ γιὰ τὸ Ἰόνιον συνιστοῦν ἔγκλημα. Τί ψυχὴ θὰ παραδώσουμε;

Link to comment
Share on other sites

Το ΙΟΝΙΟΝ εχει πρωταγωνιστισει για μερικα δευτερα και σε cult ΧΧΧ ταινια της δεκαετιας του 70:p

Παραθετω και screenshot.Δεν διεκδικουν δαφνες ποιοτητας βεβαια αλλα ειναι ιστορικες.Μην μου πειτε οτι δεν βρηκατε και σε ποιο νησι ειναι:P

post-15-128326999678_thumb.jpg

post-15-128326999681_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

παμε ακομη πιο πισω το 1977. ιονις και αργοστολι υπο κατασκευη, το κεφαλληνια πειραματιζεται για λιγες εβδομαδες στο αιγαιο (αν θυμαμαι καλα) και
.

για οσους εχετε ερθει ιθακη, δενει με την πλωρη προς το δημαρχειο, οπως εδεναν εκτος αυγουστου ολα (ιονις, αργοστολι, κεφαλληνια, θιακι ενιοτε) μεχρι το 90 περιπου.

ΥΓ: η πλακα ειναι οτι προσφατα μου ελεγε ενας φιλος οτι ειδε τσοντα γυρισμενη στο θιακι και φαινεται το κεφαλληνια ασπρο.:rolleyes:

για σου polmyt εγκαιρε:D

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Саша ἀπ' ὅ,τι εἶδον δὲν ὑπάρχει στὴν γαλαρία φωτογραφία τοῦ καραβιοῦ. Ἡ φωτογραφία ποὺ ἀνέβασες πρὶν ἦταν σκέτη λιχουδιά. Δὲν τὴν ἀνεβάζεις στὴν γαλαρία γιὰ νὰ κάνουμε μιὰν ὡραία ἀρχὴ; Πέντε μηνύματα καὶ ἀπουσία φωτογραφικοῦ ἄλμπουμ γιὰ τὸ Ἰόνιον συνιστοῦν ἔγκλημα. Τί ψυχὴ θὰ παραδώσουμε;

A sus ordenes, στα ελληνικά Αφρός, για πάρτη σου:P. Η φωτογραφία είναι από την συλλογή του υπογράφοντος, αγορασμένη από το εξωτερικό πρό πλεον της δεκαετίας. Αν γνωρίζει κάποιος τον φωτογράφο ας μας πεί για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Περιπέτειες στο Τσιρίγο με το ΙΟΝΙΟΝ σε ρόλο γκέστ σταρ και η φιγούρα του πλοίου ζωντανεύει στο κινηματογραφικό πανί με τρόπο μαγικό. Απρόσμενη έκπληξη και μπόλικη δόση νοσταλγίας για τους σαλταρισμένους τζάνκις της ρετρό ακτοπλοΐας.

ανοιχτή για μικρούς και μεγάλους, κουβερτωμένα
για γερές φασίνες, και μια
τίγκα στις στρογγυλάδες και στις καμπύλες. :D

Edited by sasha
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για ρίξτε ένα βλέφαρο αν αρέσκεστε σε κάτι λίγο διαφορετικό απο τα συνηθισμένα. Συλλεκτικό και φιλμικό υλικό που αξίζει να δείτε. Στην Αγ.Πελαγία του περασμένου αιώνα. ;)

Το μενού περιλαμβάνει βόλτες στα σαλόνια, στα εξωτερικά ντεκ, στο γκαράζ με τα πατάρια του και ρεμέτζα στα Κύθηρα και στα Αντικύθηρα. Για επιδόρπιο, ο γιουτούμπης σας προτείνει τη

του ΙΟΝΙΟΝ η οποία ήταν από τις πιο χαρακτηριστικές μαζί με του ΝΑΞΟΣ και του ΑΙΓΑΙΟΝ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Το γνωστό κανάλι στο Youtube από το Τσιρίγο, έχει κι αλλα διαμαντάκια στη συλλογή του. Ξεκινάμε με το Σεπτέμβρη του 1992 στην Αγία Πελαγία οπότε και για να γεμίσουν air time, κατεβαίνουν για την εκφόρτωση του Ιόνιον. Πολύ ωραία φάση για μας με πολλά πλάνα του Ιόνιον και ορισμένες cult στιγμές όπως εκείνη που ο δημοσιογράφος πλησιάζει μια γυναίκα που περιμένε το πλοίο και την ρωτάει "εσείς τι περιμένετε?" :D

 

Μετά πάμε ακόμη πιο πίσω, τον Ιούνιο του 1990 οπότε και οι κάτοικοι καταλαμβάνουν το Ιόνιον αιτούμενοι καλύτερη συγκοινωνία και καθημερινή ακτοπλοική σύνδεση με το Γύθειο. Εδώ το βίντεο είναι λίγο κλαυσίγελως. Από τη μία βλέπεις πόσο υποφέρει το νησί και συνειδητοποιείς πως έχουν περάσει 30 χρόνια και σκέφτεσαι σε πόσα νησιά μας η τοπική κοινωνία ζητάει τα ίδια ή παραπλήσια πράγματα. Από την άλλη πέφτει και τρελό γέλιο όπως σε κάποια στιγμή που ο συντονιστής της κατάληψης μιλάει στον κόσμο επάνω στον καταπέλτη και οι κλακαδόροι από κάτω φωνάζουν "μπράααβοοοο", θυμίζοντας σκηνές από το Τζένη-Τζένη και τον Κοσμά το Σκούταρη(Διονύσης Παπαγιαννόπουλος):D. Και φυσικά κινητοποιείσαι με βασικό αίτημα καλύτερη συγκοινωνία, διαλέγοντας σαν μέσο κινητοποίησης το να μπλοκάρεις τη μοναδική άλλη πηγή αξιόπιστης συγκοινωνίας που έχεις στο νησί σου:rolleyes:. Όπως και να έχει, και εδώ πολλά πλάνα από την εκφόρτωση, το ίδιο το Ιόνιον και φυσικά ατμόσφαιρα εποχής.

 

 

Edited by Nick the Greek
Ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Εν πλω θα δουμε το βαπορι σημερα σε μια ομορφη φωτο του A.Duncan ,αν δεν κανω λαθος

Στο πλοιο υπαρχουν ακομα οι πλαινοι διαδρομοι απο τη μεση και πρυμα και οι οποιοι εκλεισαν καποια στιγμη.Ημερομηνια και τοποθεσια δυστυχως δεν αναφερονται

 

Link to comment
Share on other sites

Την τοποθεσία την προδίδει ως πρός το γενικότερο πλαίσιο, το ότι στο φουγάρο βλέπουμε το Σ του Στρίντζη, κι όχι αυτό του μετέπειτα πλοιοκτήτη Σταθάκη. Το άλλο που μου κεντρίζει το ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη φωτογραφία είναι το ότι η σκάλα επιβατών(gangway όπως λένε και στη Νέα Βύσσα) είναι ανεπτυγμένη στο πλάι, κι όχι κλειστή και μαζεμένη όπως βλέπουμε συνήθως στις φωτογραφίες του. Βλέπει κανείς την σκιά της στο πλευρό του πλοίου. Πράγμα που σημαίνει πως μάλλον την χρησιμοποιούσε τότε. Άραγε πρυμνο-πλαγιοδετούσε κάπου και αποβίβαζε επιβάτες από τη σκάλα? Προσέγγιζε κάποιο λιμάνι που είχαμε από-επιβίβαση με βάρκες? Δύσκολο να το φανταστώ στο Ιόνιο, λίγα χρόνια αργότερα όμως στο Κυπαρίσσι, στα πλαίσια της άγονης Πελοποννήσου/Κυθήρων το έκανε και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, proud_ionian said:

Ιθάκη σίγουρα η τοποθεσία. Λογικά καλοκαίρι του 1977 που έκανε ΠΣΙ.

Δείτε και τα πρώτα ποστ του τοπικ ;)

99,9% είναι έξω από το Άντρι 

Η βουνοκορφή που φαίνεται πάνω από το μπαλκόνι της πλώρης, σε δεύτερο πκανο, είναι 1000% ο Νήριτος 

Link to comment
Share on other sites

@Mr_ZooΈτσι ακριβώς. Για να το πούμε πιο απλά, το πλοίο πάει για Σάμη, έχει φόντο το Θιάκι και πιθανότατα έχει τραβηχτεί πάνω από κάποιο άλλο πλοίο. Κεφαλληνία ή Άγιος Γεράσιμος ίσως.

@Nick the Greek Έκαναν και κάτι "άγονες" στην Αιτωλοακαρνανία, τότε τα στριτζοβάπορα. Δεν θυμάμαι το Ιόνιον που πρόλαβε να πάει.

 

ΥΓ: @polmyt@Nick the Greek@Mr_Zoo@Ariadne@kerkini@Captain_Nionios Μιλαμε για αυτην την εποχη.:)

 

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Μα εννοείται,  την ίδια ταχύτητα με το σημερινό πλοίο της γραμμής, έχει, και σιγουρα περισσότερα σαλόνια από το σημερινό.... και τα 2 θα έκαναν το ταξίδι "αιώνιον"

Edited by Mr_Zoo
Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτική φωτογραφία, σπάνια. 

Έχει τραβηχτεί σίγουρα έξω από την Αντίσαμο με φόντο την Ιθάκη.

Επιμένω, δεν είναι πολλά τα 45 χρόνια πριν, αλλά οι διαφορές με το παρόν τεράστιες, στην ομορφιά του ταξιδιού που πρόσφεραν τότε τα βαπόρια... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αλλη μια τρομερη φωτο του πλοιου,ξανα με σινιαλα Στριντζη, θα δουμε σημερα ,αυτη τη φορα στη Μυκονο

Βρισκομαστε στο καλοκαιρι του 74 και το πλοιο βρισκεται λιγο εξω απο το λιμανι.Διακρινεται στην πλωρη ενας καβος, ο οποιος λογικα κραταει δεμενο το πλοιο.Βλεποντας οτι εχει αερακι θεωρω οτι μαλλον εχει φουνταρει την αριστερη αγκυρα ,μιας και η δεξια ειναι στη θεση της

Μπορουμε να δουμε ξεκαθαρα την αποβιβαση των επιβατων με βαρκες ,μια εικονα για την οποια εχουμε αναφερθει αρκετες φορες οταν συζηταμε για εκεινη την εποχη αλλα δεν εχει τυχει να βλεπουμε συχνα

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...