Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 (edited) Η παραγωγή της πρώτης από τις δύο τεράστια οχηματαγωγά που παραγγέλθηκε από την P & O Ferries ξεκίνησε στις 3 Μαρτίου του 2009 από την πρώτη κοπή λαμαρινών για STX της Ευρώπης στο ναυπηγείο Rauma, Φινλανδία. Edited November 29, 2016 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Η ενεργοποίηση του ηφαιστείου στην Ισλανδία δημιούργησε πυκνό νέφος στάχτης που είχε ως αποτέλεσμα να μπλοκάρουν πολλά ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Συνέπεια αυτού ήταν η P&O να αντιμετωπίσει αυτές τις ημέρες τόσο έντονη ζήτηση εισιτηρίων που η ιστοσελίδα της έπεσε και όλο το διαθέσιμο προσωπικό της εταιρείας κάνει βάρδια στο call center για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους επιβάτες που έχουν μείνει με τις βαλίτσες στο χέρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 ...και βέβαια εκτός από αεροπλάνα και βαπόρια...υπάρχει και η "κατά τα άλλα, συμπαθής τάξις" Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Υπάρχει κανένα νεότερο όσον αφορά την παράδοση του πρώτου νεότευκτου από τα 2 που προορίζονται για Dover-Calais; Άραγε με την άφιξή τους θα αποκλείσει και η Ρ&Ο τους foot passengers από το δρομολόγιο, όπως και η SeaFrance πέρισι; (και η Forfolk για Dunkerque από νωρίτερα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Υπάρχει κανένα νεότερο όσον αφορά την παράδοση του πρώτου νεότευκτου από τα 2 που προορίζονται για Dover-Calais; Τώρα είδα στο web site της εταιρίας πως η παράδοση αναμένεται το Δεκέμβρη... Και στο Σουηδό που ανέφερε άνοιξη 2010, πλέον αναφέρει μόνο το έτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 P&O Ferries has announced that it will be naming her two new ferries SPIRIT OF BRITAIN and SPIRIT OF FRANCE. Previously the ships were to be named OLYMPIC PRIDE and OLYMPIC SPIRIT. Thre first one comes into service in January. P&O was informed that the use of the word “Olympic” in the previous names may infringe rights under English law, and of course wanted to respect these rights. shippax Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 (edited) H P&O, που είναι η μόνη εταιρεία στο channel που εξυπηρετεί foot passengers, δίνει τη δυνατότητα σε αυτούς να πραγματοποιήσουν ένα κυκλικό ταξίδι χωρίς αποβίβαση στo Καλέ (για βόλτα, ψώνια) με minimum χρόνο πραγματοποίησής του τις 3,5 ώρες. Παρέχει ακόμη το λεγόμενο Car Park Shopper ticket, ο κάτοχος του οποίου μπορεί να φτάσει στο Ντόβερ με το αυτοκίνητο του, να επιβαστεί με αυτό στο πλοίο, να το παρκάρει σε διακριτό σημείο του γκαράζ και να πραγματοποιήσει τα ψώνια του στο αρκετά μεγάλο κατάστημα του πλοίου (ειδικά αν πρόκειται για ένα από τα δύο νεότευκτα) επωφελούμενος των χαμηλών τιμών, να απολαύσει το γεύμα του στη brasserie, με μέλη του πληρώματος να μεταφέρουν τα ψώνια στο αυτοκίνητο. Edited November 24, 2012 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 (edited) Η P&O δεν θα ανανεώσει για το 2016 τη ναύλωση του Express που διαχειρίζεται για χρόνια στη γραμμή Troon-Larne και το οποίο ανήκει στη Buquebus . 17 ετών σκαρί από την InCat, ανώτερο από σκοπιάς accommodation σε σχέση με τα αδελφά της Condor που πρόσφατα αποκτήσαμε και λιγότερο ταλαιπωρημένο μηχανολογικά. Ακούει κανείς; Διατίθεται Edited June 10, 2015 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 (edited) Σε αυτόν τον σύνδεσμο μπορούμε να πάρουμε μια εικόνα από την κατάσταση που επικρατούσε σε κάποιο από τα Spirit Class super ferries της P&O ενώ αυτό έπλεε στη Μάγχη κατά τη διάρκεια της καταιγίδας Angus. Edited November 22, 2016 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 (edited) Τα ναυπηγεία Remontowa της Πολωνίας αναλαμβάνουν άλλη μια δουλειά που αφορά σε refit πλοίων, αυτή τη φορά ύψους £8,5 εκατομμυρίων, αφού η P&O υπέγραψε μαζί τους για την φρεσκάρισμα του διδύμου Pride of York και Pride of Bruges. Oι βελτιώσεις θα αφορούν στις απλές καμπίνες (φωτισμό, κρεβάτια, μπάνιο, κλιματισμό και εξαερισμό) και στις Club Class (μοκέτες, κουρτίνες και έπιπλα), ενώ ανακαίνιση θα υποστούν το Kitchen Dining Area, η Brasserie και το εμπορικό κατάστημα. Σχεδόν 30 ετών τα πλοία σήμερα και ναυπηγημένα στην Ιαπωνία, έχουν μήκος 179, πλάτος 25 και βύθισμα 6 μέτρα, ενώ μεταφέρουν έως και 880 επιβάτες στον 12ωρο πλου από το (Kingston upon) Hull της Αγγλίας για το Zeebrugge του Βελγίου, απ' όπου και η παρακάτω φωτογραφία του Pride of Bruges. Edited November 29, 2016 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2016 Author Share Posted December 28, 2016 Αντικαταστάτης των δυο πλοίων (Pride of Bruges& Pride of York) στη γραμμή Zeebrugge – Hull θα είναι ένα ελληνόκτητο πλοίο!! Πρόκειται το Neptune Aegli της Neptunes Lines για όσο διάστημα θα πάρει η ανακαίνιση των δυο πλοίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2017 Author Share Posted March 28, 2017 Τέσσερα πλοία της P&O Ferries που δουλεύουν στις γραμμές της Ιρλανδίας (Liverpool-Dublin & Cairnryan-Larne) θα υποστούν ανακαίνιση στο ναυπηγείο Cammell Laird στο Birkenhead μέσα στους επόμενους δυο μήνες με κόστος 1.2 εκ λίρες Αγγλίας. Εάν δεν κάνω λάθος τα τέσσερα πλοία της P & O Ferries στις γραμμές της Ιρλανδίας είναι European Causeway, το European Endeavour, το European Highlander και το Norbay. Έτσι νομίζω ότι δικαιολογείται η δρομολόγηση του Neptune Aegli στη γραμμή Liverpool-Dublin, μετά τη γραμμή Zeebrugge–Hull, που αντικατάστησε πάλι πλοία P & O Ferries. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2017 Author Share Posted May 13, 2017 Το Pride of Bruges υπέστη μηχανική βλάβη και η P&O Ferries ναύλωσε το Auto Bay (IMO No: 9122007) για να το αντικαταστήσει στη γραμμή Zeebrugge-Hull Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2018 Author Share Posted January 7, 2018 Η P&O Ferries ναύλωσε για δυο μήνες το Neptune Dynamis για τη γραμμή Zeebrugge–Hull, ενώ πέρυσι για το ίδιο διάστημα είχε ναυλώσει το Neptune Aegli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2018 Author Share Posted May 27, 2018 Σύμφωνα με το ferryvolution υπάρχει δημοσίευμα σε επιχειρηματική εφημερίδα στη Γαλλία, όπου η P & O Ferries αναμένεται να προχωρήσει στη παραγγελία δυο Ropax πλοίων για τη γραμμή Dover-Calais με κόστος 400 εκατ. Ευρώ με παράδοση από το 2021 και μετά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 συμφωνα με αγγλοφωνους συνασθενεις, spirit of britain and spirit of france, θα υψωσουν τη σημαια του χρυσοπρασινου φυλλου. η εταιρια θελει τα πλοια να εχουν σημαια της Ενωσης, λογω του επικειμενου Brexit. η κυπριακη, ειναι λευκη σε paris and tokyo MOU και δεν δαγκανει και πολυ σε fees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2019 Author Share Posted January 4, 2019 Η P&O Ferries ναύλωσε το Neptune Dynamis για ακόμα ένα χειμώνα για τη γραμμή Zeebrugge–Hull, έτσι ώστε άλλα πλοία της εταιρείας να κάνουν τις ακινησίες τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios Posted January 22, 2019 Share Posted January 22, 2019 Γράφει το reuters ότι θα βάλουν Κυπριακή σημαία στα UK registered καράβια της ενόψει Μπρέξιτ... Quote LONDON (Reuters) - British ferry and shipping freight operator P&O will re-flag its entire UK registered fleet to Cyprus ahead of Britain’s departure from the European Union to keep tax arrangements in the bloc, the company said on Tuesday. Last month P&O said it was re-flagging two of its UK ships operating on the English Channel route to France to the Cyprus registry. “In advance of Britain leaving the European Union on March 29, 2019, we undertook a review of the flag status of our ships on the English Channel,” a P&O spokesman said in a statement on Tuesday. “For operational and accounting reasons, we have concluded that the best course of action is to re-flag all ships to be under the Cyprus flag.” https://uk.reuters.com/article/uk-britain-eu-p-o/britains-po-re-flagging-its-uk-ships-to-cyprus-ahead-of-brexit-idUKKCN1PG1KA Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted February 20, 2019 Share Posted February 20, 2019 H DP World εξαγόρασε τη P & O Ferries και P&O Ferrymasters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 On 3/1/2019 at 3:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Αναμένεται να μπει το Mistral στη γραμμή για να το αντικαταστήσει. Να το με φόντο τη γέφυρα του "Τράβα Καλά"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 2, 2019 Author Share Posted April 2, 2019 Η P&O Ferries ναύλωσε το Wilhelmine της Cobelfret για το δρομολόγιο Europoort (Rotterdam)-Teesport, για να αντικαταστήσει το Estraden που πήγε στη γραμμη Zeebrugge-Teesport, για να διπλώσει το Bore Song Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2019 Author Share Posted May 17, 2019 (edited) Το European Highlander σταμάτησε τα δρομολόγια του στη γραμμή Cairnryan-Larne και πάει στο ναυπηγείο Cammell Laird στο Birkenhead για εργασίες συντήρησης και δεξαμενισμού. Edited May 17, 2019 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2019 Author Share Posted September 24, 2019 Η P&O Ferries μέσω της DP World προχώρησε στη παραγγελία δυο αμφιπλωρων πλοίων με option για άλλο ένα, για τη γραμμή Dover-Calais στο ναυπηγείο Guangzhou Shipyard International, με κόστος 260 εκ ευρώ με παράδοση των πλοίων το 2023 (και το 2024 του πλοίου της option). Τα πλοία θα έχουν μήκος 230 μέτρα, 1500 επιβάτες, γκαράζ με 2800 γραμμικά μέτρα και 200 ΙΧ. Τα συγκεκριμενα πλοια θα αντικαταστησουν τα Pride of Burgundy, Pride of Canterbury και Pride of Kent. Ο σχεδιασμός των πλοίων θα είναι από την OSK ShipTech Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2019 Author Share Posted October 4, 2019 On 3/1/2019 at 3:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Norbay πήγε για εργασίες συντήρησης στο ναυπηγείο της Rementova στο Gdansk και προς το παρόν δεν έχει αντικατασταθεί από κάποιο πλοίο στη γραμμή Δουβλίνο Λίβερπουλ, έτσι η P & O Ferries έχει δυο πλοία στη γραμμή αυτή τη στιγμή, αλλά από τη Δευτέρα 4 Μαρτίου αναμένεται να μπει το Mistral στη γραμμή για να το αντικαταστήσει. Μετά την πώληση του European Endeavour, το Mistral έμεινε σε σταθερή βάση στη γραμμή Δουβλίνο Λίβερπουλ για λογαριασμό της P & O Ferries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 28, 2020 Share Posted January 28, 2020 H Daily Mail έχει από χτές ένα θέμα για τα καινούρια αμφίπλωρα της P&O στη γραμμή Calais - Douvres(που λέει κι ο Μακρόν). Πέρα από τα βαρετά για την προώθησή τους αξίζει να δούμε το μακέτο: Αλλά και ένα ακόμη διάγραμμα που δείχνει ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά τους: Εμένα πάντως μου φαίνονται πανάσχημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now