Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το CRUISE BARCELONA κατεβαινει με 28 μιλια προς το στενο της Μεσινα.Η παει σε καποιο ναυπηγειο στην Σικελια(Παλερμο)η φερνει τον Μανωλιο :P σε μας :D Δρομολογιο για να περασει απο κει παντως,δεν εχει.Ελπιζω αργοτερα να εχουμε την πραγματικη αιτια.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Τελικα πηγε Μεσινα για δεξαμενισμο:)Απλα μου εκανε εντυπωση που κατεβαινε με full ταχυτητα αλλα μαλλον θα βιαζονται να τελειωσουν οι εργασιες ωστε να επιστρεψει στα δρομολογια του.Οι siciliani παντως δεν εχασαν την ευκαιρια,το περιμεναν στο λιμανι.

CruiseBarcelona07.03.09_07-AntonioDonato.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οπως διαβασα στο ιταλικο forum,τα cruise,μετα την συμπληρωση ενος χρονου απ την δρομολογηση τους,πρεπει να κανουν εναν ελεγχο μονο στα μηχανικα μερη,και μαλιστα το συγκεκριμενο control που εχει σχεση με την εγγυηση των κατασκευαστων.Γιαυτο λοιπον κατεβηκε το BARCELONA εκτακατα στην Μεσινα,παρολο που ειχε δεξαμενιστει το καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα νεότευκτα πλοία για όσο χρόνο τα μηχανικά εξαρτήματα είναι στην εγγύηση, είναι υποχρέωση των κατασκευαστών να κάνουν την ετήσια επιθεώρηση. (από 1 μέχρι 2 χρόνια, αναλόγως τη συμφωνία)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το βαπορι ειναι εντπωσιακο στο ματι αλλα ως εκει.Προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου εξωτερικα και θεωρω υπερβολικες τις τοσες καμπινες

Edited by c3po
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Αμ πως,μονο τo δικο μας cruise θα στραπατσαρεται,συμπαρασταση απο το αδελφακι του:χτες ηταν να φτασει Porto Torres 10.30 το πρωι,αλλα λογω ασχημων καιρικων συνθηκων αλλαξε πορεια για να δεσει Olbia.Ασχημος ο καιρος κ εκει οποτε εκει που εχει πλησιασει τον ντοκο,ριχνει ο αερας μια ζεμπεκια:P(ετσι λεει δηλαδη το ρεπορταζ,οτι φυσηξε πολυ δυνατος αερας)...και φιλακια ρουφηχτα με τον ντοκο:D Αμεσως εξω απο το λιμανι γιατι δεν κρατιοταν με τους καβους και μετα απο 3 ωρες(στην ραδα)και την βοηθεια ρυμουλκων επεστρεψε και το εδεσαν με ασφαλεια.Το ρεπορταζζζ και η φωτο απο δω

post-709-128326989367_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Νατο το θηριο στη Βαρκελωνη σε φωτογραφια του περασμενου Απριλιου.Αντε να το δουμε και στην Ελλαδα καποια στιγμη

 

gallery_1819_1104_142203.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cruise Barcelona - Η Απογοήτευση

Η όλη κατάσταση μου θυμίζει το να βλέπεις μια ωραία γυναίκα από μακριά και να τη ζαχαρώνεις. Να προσπαθείς να τη γνωρίσεις, αλλά να μην μπορείς. Να κινείς γη και ουρανό για να βρείς πρόσβαση σε αυτήν. Κι όταν στο τέλος όταν με τα πολλά καταφέρεις να τη γνωρίσεις, να διαπιστώνεις πως το περιεχόμενο δεν έχει καμία σχέση με το περιτύλιγμα, η γυναίκα στερείται παντελώς εσωτερικής ομορφιάς. Κάπως έτσι και με τις κρουιζάρες του Ιταλία - Ισπανία, εντυπωσιακές απ' έξω, μετριότατες από μέσα. Ας τα δούμε όμως πιο αναλυτικά.

 

Ταξίδι Civitavecchia - Porto Torres(βόρειο-δυτικό άκρο της Σαρδηνίας) πρίν καμιά 10αριά μέρες με το Cruise Barcelona που εδώ το βλέπουμε να αναχωρεί από το Porto Torres. Με αναχώρηση 2345, το πλοίο βρισκόταν στην Civitavecchia ήδη από τις 1845, φτάσαμε κι εμείς με το Fiat 500-γκομενοπαγίδα:P κατά τις 2130. Με τα Zeus Palace και Moby Tommy να φορτώνουν ταυτόχρονα για την Olbia, στο λιμάνι επικρατούσε οργασμός δραστηριότητας με την ιταλική Αστυνομία μάλιστα να κάνει κάμποσους ελέγχους πρίν την είσοδο σε αυτό. Αρκετά οργανωμένο όμως, με υπαλλήλους του λιμανιού -κι όχι λιμενικούς με σφυρίχτρες και ύφος λυκειάρχη- να σε κατευθύνουν όπως πρέπει. Έλεγχος της κράτησης με ηλεκτρονικό σκάνερ και άμεσο ντάνιασμα των αυτοκινήτων πρός φόρτωση. Μόνο ο οδηγός όμως, οι επιβάτες αναγκάζονταν να αποβιβαστούν από τα ΙΧ και να επιβιβαστύν πεζοί, περνώντας από scanner και υποτυπώδη έλεγχο από το Ιταλικό Τελωνείο που παρεπιπτόντως δεν μιλούσε λέξη εκτός από ιταλικά.

 

Οι 2 καταπέλτες του πλοίου του δίνουν τη δυνατότητα να φορτοεκφορτώνει αρκετά γρήγορα για την κίνηση που μαζεύει, ειδικά από φορτηγά. Τα ασυνόδευτα μπαίνουν και βγαίνουν χρησιμοποιώντας τράκτορες του λιμανιού και εξ΄ όσων μπόρεσα να δω πάνε στο κατάμπαρο. Κατά τις 2215 που τελικά φορτώθηκαν τα ΙΧ, το πλοίο φόρτωνε στο κατάμπαρο και στο κυρίως γκαράζ, το πάνω γκαράζ ήταν ήδη γεμάτο με ολόκληρα(με δικό τους τράκτορα δηλαδή) φορτηγά, ενώ το γκαράζ των ΙΧ τελικά γέμισε κατά τα 3/4 με κίνηση βασικά πρός Porto Torres, δε νομίζω πως υπήρχαν παραπάνω από 15ΙΧ για Βαρκελώνη. Βασικά το πλοίο δεν γέμισε ούτε σε γκαράζ, αλλά ούτε και σε επιβάτες. Όσο να μπεί το ΙΧ, έχουμε πάρει το κλειδί για την καμπίνα σε μια υποδοχή με Φιλιππινέζους θαλαμηπόλους και μια reception επανδρωμένη από ένα(αριθμός 1) άτομο που δεν μιλάει καν αγγλικά, σε διεθνή γραμμή:eek:. Η καμπίνα εσωτερική στο deck 8, υπερβολικά μικρή όπως και στις κρουιζάρες της Αδριατικής. Η πρόσβαση βέβαια στην καμπίνα ήταν μια πρόκληση, η πόρτα φράκαρε συνεχώς με συνέπεια για να μπείς να πρέπει σχεδόν να την παραβιάσεις σα διαρρήκτης, ενώ για να κλείσει και να κλειδώσει έπρεπε πάλι να ασκήσεις υπερβολική δύναμη. Ένας αδύναμος άνθρωπος, θα είχε σίγουρα πρόβλημα να κάνει οποιοδήποτε από τα 2. Μπάνιο στενό και παραμελημένο, φθαρμένο σε τοίχους και πάτωμα αλλά και σε είδη υγιεινής, να και μια ιδέα του διαδρόμου των καμπινών, φθηνό πλαστικό, εντελώς ουδέτερα χρώματα, σαν μοτέλ στην Interstate 35 μεταξύ Wichita και Oklahoma.

 

Η διαρύθμιση του πλοίου εσωτερικά δεν έχει πολλή διαφορά με τις κρουιζάρες των Μινωικών εξ' όσων θυμάμαι, να και το deck plan για όσους θέλουν να συγκρίνουν. Δυνατό χαρτί του πλοίου το πλωριό σαλόνι. Δυνατό θα έπρεπε να είναι δηλαδή, γιατί όπως βλέπετε από τη διακόσμηση και τα χρώματα για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον είναι μουντό και αδιάφορο. Και όπως βλέπετε κι εδώ, σχεδόν άδειο. Σε αυτό δεν βοηθούσε και το ότι στην πίστα έπαιζε αρμόνιο και τραγουδούσε γνωστές easy listening επιτυχίες ένας Κακοφωνίξ που ήταν πραγματικά ανυπόφορος, δε τον άντεξα ούτε 2 λεπτά(σημειωτέον τραγουδούσε στα αγγλικά με βαριά ιταλική προφορά:P). Απορώ πραγματικά γιατί γίνεται αυτό και στην Grimaldi το πλασάρουν ως ψυχαγωγία, καλύτερα να έβαζαν την κυρία Λουκά να ψέλνει το απολυτίκιο των Αγίων Αναργύρων:D. Εξίσου κακόγουστο το self service και αυτό άδειο όπως βλέπετε, η γενικότερη εικόνα του πλοίου, και παλιά κακή εμπειρία, μας απέτρεψαν από το να δοκιμάσουμε την κουζίνα. Νομίζω πως το μόνο μέρος που μου άρεσε εσωτερικά, ήταν τα κλιμακοστάσια. Όμορφο φυσικά και το deck της πισίνας, πλήν όμως βρώμικο. Τα νερά που βλέπετε ίσως κάτω, δεν ήταν αποτέλεσμα πλυσίματος, υπήρχαν και το προηγούμενο βράδυ και ήταν μάλιστα βρώμικα. Με δεδομένο πως δεν είχε βρέξει για μέρες, νομίζω πως απλά δεν είχαν μπεί στον κόπο να το καθαρίσουν. Η τσιμινιέρα πάντως, δεσπόζει.

 

Αναχώρηση στην ώρα μας και πρόσδεση στο καινούριο λιμάνι του Porto Torres γύρω στις 0645 σύμφωνα με το πρόγραμμα, να και μια ιδέα του λιμανιού, το πλοίο πέφτει στην πιο δεξιά θέση μπροστά στο υπόστεγο. Η αποβίβαση των ΙΧ(μαζί με τους επιβαίνοντες αυτήν τη φορά), εντελώς ρεμπέτ-ασκέρ. Ίσως να υπήρχε ένα μέλος του πληρώματος που να βοήθησε τα πρώτα αυτοκίνητα να αποβιβαστούν, κατά τα άλλα οι οδηγοί έπρατταν κατά το δοκούν όσον αφορά το με ποιά σειρά θα έβγαιναν. Το πλοίο δεν περίμενε καμιά μεγάλη φόρτωση απ' όσο είδα με συνέπεια να αναχωρήσει ήδη στις 0750 αντί για 0800 με κατεύθυνση τη Βαρκελώνη. Bonus η συνάντησή του με το Sharden έξω από τη μπούκα.

 

Γενική εντύπωση απογοητευτική, που σε βάζει σε σκέψεις. Φθηνοκατασκευή που είναι εξώφθαλμη, πολλά από τα καινούρια αμφίδρομα που χτίζονται στην Ελλάδα, όπως για παράδειγμα το Sweet-kisser V, είναι σκάλες ανώτερα σε υλικά, διακόσμηση και γενικότερα γούστο. Οι χώροι επιβατών πλημελλώς συντηρημένοι, φθαρμένοι, σου δίνουν την εντύπωση πως είναι παρατημένοι στο έλεος και φυσικά σε υποψιάζουν για το τι μπορεί να γίνεται κάτω από το γκαράζ. Φιλιππίνοι κατώτερο ξενοδοχειακό πλήρωμα που όμως δεν μιλάει παρά λίγες λέξεις ιταλικά. Από την άλλη και όσους Ιταλούς είδαμε του πληρώματος, πολύ φτωχά αν όχι ανύπαρκτα αγγλικά. Αναρωτιέσαι λοιπόν πως βγάζουν άκρη και τι θα γινόταν σε περίπτωση κινδύνου επάνω στο πλοίο. Πραγματικά δεν θέλω να το σκέφτομαι. Μιλάμε για ένα πλοίο 9 ετών, αναρωτιέμαι σε τι κατάσταση θα είναι στα 15 του. Και φυσικά περνάει από το μυαλό σου η σκέψη πως αν είναι σε τέτοια κατάσταση η ναυαρχίδα της εταιρείας, πως θα είναι πιο δεύτερα και γηραιά πλοία, ή τα roro?

Link to comment
Share on other sites

Μία από τα ίδια δηλαδή. Ένα review που μπορεί να χει ενδιαφέρον θα είναι να ταξιδέψει κάποιος με το Cruise Olbia σε μερικά χρόνια, για να δούμε τι επίπτωση έχει η διαχείρησή του σε ένα πλοίο που παρέλαβε σχεδόν σαν νεότευκτο, με υλικά και διακόσμηση σαφέστατα ανώτερα των Cruise (αν και τουλάχιστον 8 χρόνια παλαιότερό τους). Αν και το αποτέλεσμα το υποπτεύομαι.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς όπως στα κρουιζ της Αδριατικής.

Το πρόβλημα με την πόρτα της καμπίνας το είχα και εγώ την τελευταία φορά και η απουσία πληρώματος κατά την αποβίβαση στο γκαράζ δημιούργησε πολλά προβλήματα. Όσο για τα υλικά και τις φθορές, άσε, καλύτερα να μην τα αναφέρουμε γιατί θα φρίξουμε ...

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω τώρα που το θυμήθηκα, πως στο μέσο του πλοίου, στην περιοχή γύρω από το self service αλλά και πρός τα πρύμα, επικρατούσε υπερβολική ζέστη, σα να μη λειτουργούσε καθόλου ο κλιματισμός στο συγκεκριμένο σημείο. Δεν ξέρω περί τίνος επρόκειτο κι αν είναι μόνιμη κατάσταση. Επίσης σε πολλά σημεία του πλοίου, γινόταν της ΝΕΛ :D. Sleeping bags, φουσκωτά στρώματα, γενικά στρωματσάδα κι Άγιος ο Θεός. Το πρωί δε που ξυπνήσαμε ένεκα της άφιξης στο Porto Torres, το πλωριό σαλόνι κλειστό(προφανώς από το προηγούμενο βράδυ) όπως και όλο το υπόλοιπο πλοίο πλήν του κεντρικού μπάρ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην τελευταία του επιθεώρηση το Μάιο, το πλοίο είχε 4 παρατηρήσεις, άλλες 2 στην προηγούμενη. Στην αναχώρηση του Σαββάτου δε από Βαρκελώνη, 3 ώρες καθυστέρηση στο κεφάλι.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Παρακάτω βλέπουμε το αποτέλεσμα της επιμήκυνσης του πλοίου, πέραν των άλλων εργασιών που έλαβαν χώρα, δλδ. τοποθέτηση scrubber και μπαταριών για την ηλεκτροδότηση στα λιμάνια. Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί σε αφιξοαναχωρήσεις στο Porto Torres.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...