Jump to content
Shipfriends

Seastar 3 (IMO 9185683)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Να αναφερουμε πως το πλοιο αναχωρησε απο την χωρα μας φορτωμενο σε φορτηγο πλοιο για την κορεα

Αυλαία λοιπόν για το πρώτο ταχύπλοο made by Austal που ήρθε στα ελληνικά νερά ως Flying Dolphin 2000 από τη Ceres. Θεωρώ ότι μπορούσε ακόμα να προσφέρει πολλά στις γραμμές του Σαρωνικού. Καλά ταξίδια και καλές θάλασσες να έχει στην Άπω Ανατολή.

Link to comment
Share on other sites

Τον Αύγουστο τού 2001 είχα γυρίσει στον Πειραιά μ'αυτό απ'τις διακοπές μου στίς Σπέτσες.Δέν ήταν κάτι το ιδιαίτερο,όπως τα περισσότερα ταχύπλοα άλλωστε.Πάντως το ταξίδεμά του ήταν άνετο.

Μπορεί να είχε πολλά να προσφέρη στίς γραμμές τού Σαρωνικού,αλλά μάλλον σε άλλες εποχές με παχιές αγελάδες (έστω και τρελλές :D ).Στην παρούσα συγκυρία δέν νομίζω πως πολύς κόσμος πλέον έχει τα ευρά γιά να πηγαινοέρχεται στον Σαρωνικό με τέτοια πλοία-εδώ κάποιοι (όπως και ο υποφαινόμενος πληκτρολογών) έχουν κόψει τίς πολλές εκδρομές πρός τα εκεί ακόμα και με τά συμβατικά.Ας τού ευχηθούμε λοιπόν να μακροημερεύση εκεί στην Κορέα και να έχη ήρεμες θάλασσες...

Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο!! Ήταν με διαφορά το πιο άνετο FC από τα 6 της HSW, ένα πραγματικό στολίδι για το Σαρωνικό, καλοτάξιδο και με πολύ άνετους χώρους. Δυστυχώς ήταν μεγάλο για τα δεδομένα της γραμμής, και δεν μπορούσε να εκμεταλλευτεί σωστά το πρωτόκολλό του, ενώ οι όποιες σκέψεις για Κυκλάδες, δεν ευδοκίμησαν ποτέ, λόγω του χαμηλού τούνελ του.

Καλά ταξίδια να έχει!

Link to comment
Share on other sites

απο τα γατια οντως ηταν το πιο ανετο. στα τελη των 90s (καλοκαιρι του 99 αν θυμαμαι καλα) ειχε κανει καποια ταξιδια στη γραμμη της παροναξιας, αντικαθιστωντας το highspeed 1 στις πολλαπλες βλαβες του. οταν ηρθε ως flying dolphin 2000 το '98, ηρθε φορτωμενο σε πλοιο μαζι με τη θαλαμηγο της οικογενειας αγγελοπουλου (γιαννα)

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ FC2 ήταν σαφώς το πιο άνετο από τα ταχύπλοα του Σαρωνικού και το πιο γρήγορο (με εξαίρεση τα περάσματα του FC3). Βέβαια ήταν συχνές οι βλάβες του τα τελευταία χρόνια, καθώς και "η πλεύση με συμβατική ταχύτητα λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών"

Δε νομίζω πως το εκμεταλλεύτηκε σωστά η εταιρεία του, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Σαφώς και θα ήξεραν κάτι παραπάνω από εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Ανετους χώρους όντως είχε,αφού ήταν το μεγαλύτερο catamaran τού Σαρωνικού,αλλά μιά αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα δέν την λές και "κάτι το ιδιαίτερο".Πάντως δέν ήταν τόσο χαμηλό ώστε να επηρεάζεται πολύ απ'τίς καιρικές συνθήκες.Και πάντως,την ημέρα που ταξίδεψα μ'αυτό,το ταξίδι ήταν άνετο και χωρίς κουνήματα κλπ-ενώ όταν πηγαινοερχόμουν στο Αγκίστρι με τους Κεραυνούς,αρκετές φορές το πλοίο "χτυπιόταν" ακόμα και με μέτριο κυματισμό.Τώρα πώς τα κατάφερνε το FC2 να κολλάη στίς καιρικές συνθήκες,είναι μυστήριο-υποτίθεται πως ταξίδευε πάντα σε συνθήκες που τού επέτρεπαν να πηγαίνη ώς ταχύπλοο και όχι ώς καϊκι.....

Link to comment
Share on other sites

FLYING DOLPHIN 2000.Το κατι αλλο για τον σαρωνικο του 1998 ταχυτητα τοτε 45 μιλια,και πολυτελεια αφθαστη.Δυο φωτο απο εμενα η μια απο τα εγκαινεια το καλοκαιρι του 1998 και η αλλη στη υδρα απο ενα ταξιδι για πρακτορες και αλλους σχετικους για μια γνωριμια μαζι του στις πρωτες του μερες.Θυμαμαι επιστροφη απο υδρα μεσω πορου το σκαφος πατημενο απο κοσμο και αμεσως μετα απο εμας μπηκε το MIRAGE του στριτζη και πηρε απο υδρα ,απ'ευθειας για πειραια αντε 20 επιβατες.Μετα τον πορο το πετυχαμε και το <εξολοθρευσαμε> με τον κοσμο στο ανοιχτο ντεκ τοτε για αυτο το ταξιδι.

post-1973-0-14658600-1340877253_thumb.jp

post-1973-0-07676700-1340877304_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το όνομα SEASTAR 3 (πρωτότυποι και οι Κορεάτες B) ) φαίνεται να έχει πάρει το πλοίο και να έχει σημαία Κορέας. Επίσης στο ais εκπέμπει από το Busan εκεί όπου βρίσκονται και τα ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β. και ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Φωτογραφια του γράφοντος οταν εφυγε το πλοιο πριν απο 2 και κατι ψιλα χρονια..ψαχνοντας να δω πως ειναι τωρα δε βρισκω κατι...

FLYING+CAT+2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μοιάζει αρκετά με το πρώην FC2 της Hellenic, φυσικά λόγω austal. Το Fc2 δεν είχε ταξιδέψει ποτέ στις Κυκλάδες, είχε κάποιο θέμα με τον κυματισμό? 

 

ειχε ταξιδεψει το '98 και το '99 κανοντας σκαντζες στις αλλεπαλληλες βλαβες του HS1

Link to comment
Share on other sites

Γενικά είχε και θέμα όμως, ήταν πολύ χαμηλό από κάτω, οπότε είχε θέμα με τον ψηλό κυματισμό που υπάρχει γενικά στις Κυκλάδες, δε μπορούσε εύκολα να ταξιδέψει και γι' αυτό παρέμενε στο Σαρωνικό, παρόλο που τα τελευταία χρόνια δεν έβγαινε κιόλας..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εκεί που έψαχνα κάτι άλλο,βρήκα οτι δεν είχα ανεβάσει ένα βιντεάκι του FC2 ,μπαίνοντας.

Ετσι για το story,το ποστάρω και εδώ...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
19 hours ago, miko mission said:

Eιχα την τυχη να παω το 1998 με το flying dolphin 2000 ετσι το ελαγαν τοτε το γνωστο FC2 ταξιδι γνωριμιας για τους εμπελξομενους με την εταιρεια του την CERES και πηγαινε σταθερα 45 μιλια απο Υδρα που ηρθε και μας πηρε ταυτοχρονα εφευγε και το MIRAGE του στριτζη(seajet2 σημερα) κατευθειαν για πειραια και εμεις για πορο πειραια....στο δρομο το πετυχαμε και το περασαμε πολυ ευκολα...

Δεν ξέρω κατά πόσο μπορούσε να πιάσει τα 45 μίλια το Flying Cat 2 μιας και η Austal το δίνει με ταχύτητα 42 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

Οκ δεκτον αλλα...οταν εφυγε το MIRAGE πριν απο το FD2000 με μονο 17 επιβατες, δλδ αδειο, το FD 2000 εφυγε καποια λεπτα αργοτερα γεματο, πηγε πορο πηρ κοσμο και στην πλατεια το περασαμε ποσο πηγαινε?Το MIrage πηγαινε μεχρι 39 ..

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω με τι ταχύτητα ταξίδευε το Mirage αλλά και το Flying Dolphin 2000 τότε!! Αλλά εάν κρίνω με τα σημερινά δεδομένα του, υπολογίζω ότι θα ταξίδευε γύρω στους 34 με 36 κόμβους το ένα και το άλλο με 36-38 κόμβους σαν υπηρεσιακή ταχύτητα αντίστοιχα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ένα παλιό γνώριμο μας πλοίο βρίσκεται στη Νότια Κορέα και παραμένει με τη κόκκινη εμφάνιση εξωτερικά, πρόκειται για το Seastar 3. Εδώ είναι το site της εταιρείας του στη Νότια Κορέα.

Υ.Γ: Φαίνονται τα τρία δελφινάκια του σινιάλου της HSW πίσω από τη γέφυρα.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...