Jump to content
Shipfriends

Napoli (IMO 9108568)


Recommended Posts

Σημερα, μεσα στην ησυχια της καθαρης δευτερας, ειχα την ευκαιρια να θαυμασω τον απογονο του marco polo B). Σπαθατη πλωρη, με καταπρασινο βολβο, φρεσκοβαμμενο αλλα παντως εντυπωσιακο. αμφιβαλλω αν απο το 2005 που φορεσε τα χρωματα του μπαρμπαμανωλη εχει ξαναβαφτει ολοκληρο ή εχει γινει (με οποιον τροπο) καθαρισμος υφαλων.

ενας ναυτης με ενα πινελο διαστασεων eyeliner:D, εβαφε τοπικα (πολυ τοπικα ομως) καποια τρεξιματα, ενας αλλος ειχε βαψει, τοπικα παλι, ορισμενα απο τα γραμματα στην αριστερη μπαντα, ενω για βαψιματα πανω απο το υψος του ανθρωπινου σωματος χρησιμοποιηθηκε ενας τσιαρτας (κλαρκ) που το καμαρι της ναπολης φιλοξενει στο γκαραζ του.

στις μικρες φωτο που βαζω εδω, θα δειτε τη σκουρια στα ρελια της πλωρης, αλλα και ενα κρακ :eek: (ναι κρακ, μικρο αλλα κρακ) που βρησκεται στο μπροστινο τελειωμα της υπερκατασκευης και εχει κολληθει προχειρα. κανενα δυνατο κυμα θα εκανε το θαυμα του :rolleyes:

post-13-128326979059_thumb.jpg

post-13-128326979061_thumb.jpg

post-13-128326979062_thumb.jpg

post-13-128326979064_thumb.jpg

________________________________________________________--

(1995, ex-Norse Mersey, Cetam Massilia)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Η γραμματοσειρα του ονοματος ειναι ολα τα λεφτα:D,προφανως λογω

ενας ναυτης με ενα πινελο διαστασεων eyeliner:D,

Περα απ την εξωτερικη εμφανιση και τον πρασινο βολβο(τον ειχα παρατηρησει απ τις προηγουμενες φωτο),μου φερνει αρκετα σε ULUSOY5 παρολο π τα ναυπηγεια δεν εχουν καμια σχεση.

Δυο φωτο (1,2) να δουμε και την μετασκευη.

Link to comment
Share on other sites

αν ειδα καλα, οι χωροι πανω απο το ανω γκαραζ που προστεθηκαν μετα τη μετασκευη, δεν ειναι χωροι ενδιαιτησης, αλλα γκαραζ μικρων οχηματων και ιχ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
στις μικρες φωτο που βαζω εδω, θα δειτε τη σκουρια στα ρελια της πλωρης, αλλα και ενα κρακ:eek: (ναι κρακ, μικρο αλλα κρακ) που βρησκεται στο μπροστινο τελειωμα της υπερκατασκευης και εχει κολληθει προχειρα. κανενα δυνατο κυμα θα εκανε το θαυμα του:rolleyes:

Δεν ξερω αν το κρακ εχει καμια σχεση με τις 'κακουχιες' (εκει εφαγε καλα κυματα)που ειχε περασει σε ενα ταξιδι του τον Μαρτιο του 06 απο Σαλερνο για Βαλενθια.Εδω(1,2,3) μπορειτε να δειτε καποιες φωτο απ το navi.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Πάτρας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ¨EURO CARGO NAPOLI¨ σημαίας Ιταλίας, με επτά (07) επιβάτες και δέκα (10) μέλη πληρώματος, ότι ενώ βρισκόταν στη διαδικασία απόπλου, προς εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου του από Πάτρα για Κατάνια Ιταλίας, παρουσίασε μηχανική βλάβη.

Άμεσα έσπευσε το Ρ/Κ «ΑΜΑΖΩΝ», το οποίο και προσέδεσε ασφαλώς το ανωτέρω πλοίο.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή, απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκομίσεως βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα.

Στην συνέχεια μετά την αποκατάσταση της βλάβης του και προσκόμισης του προαναφερθέντος βεβαιωτικού, επετράπη η συνέχιση των δρομολογίων του πλοίου.

Από το γρ. τύπου του ΥΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Δε νομίζω. Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι ο πλοίαρχος κάνει βάρδιες κι ότι το μηχανοστάσιο είναι fully automated, χρειάζονται τουλάχιστον 6-7 άτομα σε γέφυρα και μηχανή, που σημαίνει ότι οι υπόλοιποι πρέπει να είναι ένας μάγειρας, ένας ναύτης κι ένας λοστρόμος. Με τίποτα δεν μπορεί να δουλέψει ένα πλοίο τέτοιου μεγέθους με τόσους λίγους.

Link to comment
Share on other sites

Την διαφορά θα την δούμε απόψε που θα δέσει στην Κόρινθο και το napoli.

Δε νομίζω ότι μπορούν να κάνουν κάτι με το θέμα της σύνθεσης του Eurocargo Napoli οι συνδικαλιστές της ΠΝΟ γιατί από όσο γνωρίζω όλο το πλήρωμα αποτελείται από Ιταλούς ναυτικούς

Link to comment
Share on other sites

Επίσης δεν είναι ευφικτό κατά την άποψή μου όσα πλοία δένουν σε ελληνικά λιμάνια να έχουν έλληνες ναυτικούς! Καλό θα ήταν αλλά δεν μπορεί καμμιά ΠΝΟ να το επιβάλει γιατί στο τέλος θα έχουμε διακοσμητικά λιμάνια χωρίς πλοία!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tο βαπόρι βρέθηκε στη Σύρο για κάποιες μέρες κατά τις οποίες δεξαμενίστηκε κι όλας. Ξέρεις κανείς αν έκανε ετήσια ή αν αντιμετώπισε κάποιο έκτακτο πρόβλημα; Από προχθές πάντως επέστρεψε και πάλι στα δρομολόγιά του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Eurocargo Napoli είχε κάνει την ετήσια του στη Σύρο. Συνηθίζεται τα Ro-Ro να δένουν τον Αύγουστο που κλείνουν οι μεταφορικές εταιρείες, οι αυτοκινητοβιομηχανίες κλπ. Ας δούμε το πλοίο αφού είχε πέσει από τη δεξαμενή και παρέμενε δεμένο στο ναυπηγείο του Νεώριου.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Τρίτη! Δευτέρα όμως που έρχεται?? ;) Σήμερα το μεσημέρι πάντως έφθασε κατευθείαν απο Ιταλία Κόρινθο και δεν είναι και η πρώτη φορά που συμβαίνει!

και αλλες φορες εχει φυγει για ιταλια χωρις να σταματησει πατρα. μαλλον αναλογα την κινηση θα πηγαινει

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο Κόρινθο-Πατρά(σσο)-Κατάνια, το πλοίο εκτελεί πλέον το δρομολόγιο Βόρειο Αδριατικής λιμάνια (Ravenna, Marghera, Monfalcone, Koper) για Ανατολική Μεσόγειο (Ashdod,Haifa, Αλεξάνδρεια, Κύπρος, κλπ) με φορτίο ΙΧ αυτοκίνητα-κυρίως!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο από χθες το βράδυ βρίσκεται αγκυροβολημένο (μαζί και με άλλα φορτηγά πλοία) στον κόλπο του Κατάκωλου, παρεκλίνοντας της πορείας του προς την Χάιφα, και αναμένοντας προφανώς την εξασθένιση των ανέμων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...