Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Θα συμφωνησω με τον Νησος χιος στο οτι ισως επρπεπε να μπει ενα πιο μικρο πλοιο στην γραμμη τυπου Νησος μυκονος-χιος..στα νουμερα αυτα ειδικα στους επιβατες, αυτη την περιοδο κανει μεγαλυτερα νουμερα η γραμμη παροναξιας.

Επειδη ομως μενοντας στη Ναξο βλεπω την αντιμετωπιση που εχει και το μυκονος στη γραμμη αυτη παροτι καλυτερο απο τα μπλουσταρακια, πρεπει να πω οτι το superfast χρειαζεται πολυ χρονο ακομα ωστε να κερδισει την εμπιστοσυνη του κοσμου και των μεταφορικων εταιρειων.(παντως την δικη την εχει κερδισει)

Με 45 φορτηγα μεσο ορο στο δρομολογιο δεν βγαινει αν αναλογιστεις οτι περιπου ενα φορτηγο πληρωνει 250-300 ευρω εισητηριο.

Τελος θα συμφωνησω με τον Σειριο σαυτο που λεει.

τον κοσμο δεν τον ενδιαφερει οταν ταξιδευει βραδυ.Τι να φυγει 21.00 τι 22.00 τι 23.00???την ιδια ωρα θα βγει στον πειραια..το εχω ζησει αυτο γιατι μενοντας στην κρητη 5 χρονια εκανα το δρομολογιο αυτο πολλες φορες.ειτε με ανεκ ειτε με μινοαν το αποτελεσμα ηταν ιδιο.6 ησουν στον πειραια!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μήπως το δίπλωμα των SUPERFAST είναι πλέον αναπόφευκτο? Διαφορετικά δεν βλέπω τι άλλο μπορεί να γίνει πλην της αποχώρησης.

Ακόμα και η προσθήκη της Σαντορίνης μοιάζει σαν "παρηγοριά στον άρρωστο".

Πιστεύω πως με την παραπάνω κίνηση μπαίνει τέλος στα σενάρια της δρομολόγησης πλοίου στα Χανιά ή της δίπλωσης των δρομολογίων στο Ηράκλειο, που έπαιζαν πολύ τους τελευταίους μήνες, εκτός αν η εταιρεία αποφασίσει να εγκαταλείψει κάποια άλλη γραμμή, κάτι που δεν φαντάζει λογικό αυτή τη στιγμή.
Συμφωνώ με τον Ορέστη. Και τώρα τι γίνεται, θα συνεχίσει ως έχει? Και στην υποθετική (διόλου απίθανη) περίπτωση πώλησης και του SFVI? Από που θα διαλέξει να φύγει?

Πάντως, μπορεί να υποφέρει η ΑΤΤΙΚΑ στο Ηράκλειο, αλλά και τα πράγματα δεν θα είναι ρόδινα για την ΜΙΝΟΑΝ με τα 2 CRUISE στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικη μαχη σημερα καθως το knossos palace εφυγε μετα το superfast!!

Ιδου και η αποδειξη

supknospal.jpg

Αυριο θα σας παρουσιασω και τα νουμερα των εορτων οσον αφορα το superfast.Πληροφοριες μου λενε οτι εχει ανεβει πολυ επιβετικα..

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρει κανείς χθες αν τα παλάτια είχαν έκτακτο ημερίσιο (γι'αυτό το βράδυ έφυγε μετά το SF) γιατί σε απογευματινό πέρασμα από το λιμάνι Ηρακλείου ήταν μόνο το Κρήτη;

Link to comment
Share on other sites

Κινηση superfast xii απο Ηρακλειο-πειραια περιοδου 18/12 εως 23/12

.........επιβατες.....ΙΧ.....φορτηγα.....μοτο

18/12 .....645.......85.......55.............5

19/12......355.......52.......49.............8

20/12......318.......39.......15.............7

21/12......316.......34.......45.............4

22/12......541......104......57.............5

23/12.....1029......202......45.............8

Link to comment
Share on other sites

Κινηση superfast xii απο Πειραια-ηρακλειο περιοδου 18/12 εως 24/12

.........επιβατες.....ΙΧ.....φορτηγα.....μοτο

18/12 .....259......142.......31.............6

19/12......407.......51.......36.............8

20/12......303.......26.......25.............5

21/12......402.......36.......47.............1

22/12......525.......75......53.............12

23/12......534.......85......36.............8

24/12......783......113......26.............19

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και μερικά νούμερα της ΑΝΕΚ LINES στη γραμμή του Ηρακλείου κατά το Νοέμβριο από 01/11/09 έως 25/11/09. Η κίνηση αφορά το πλοίο Αριάδνη

Από Ηράκλειο για Πειραιά

01/11/09: 272 επιβάτες, 32 ΙΧ, 24 ΦΓ & 8 ΔΚ

03/11/09: 222 επιβάτες, 50 ΙΧ, 99 ΦΓ & 1 ΔΚ

05/11/09: 296 επιβάτες, 83 ΙΧ, 86 ΦΓ & 6 ΔΚ

07/11/09: 245 επιβάτες, 43 ΙΧ, 66 ΦΓ & 4 ΔΚ

09/11/09: 295 επιβάτες, 58 ΙΧ, 85 ΦΓ & 1 ΔΚ

11/11/09: 235 επιβάτες, 52 ΙΧ, 68 ΦΓ & 3 ΔΚ

13/11/09: 398 επιβάτες, 64 ΙΧ, 55 ΦΓ & 8 ΔΚ

15/11/09: 389 επιβάτες, 35 ΙΧ, 60 ΦΓ & 5 ΔΚ

17/11/09: 258 επιβάτες, 46 ΙΧ, 111 ΦΓ & 2 ΔΚ

19/11/09: 292 επιβάτες, 49 ΙΧ, 83 ΦΓ & 2 ΔΚ

21/11/09: 315 επιβάτες, 40 ΙΧ, 69 ΦΓ & 4 ΔΚ

23/11/09: 265 επιβάτες, 36 ΙΧ, 78 ΦΓ & 5 ΔΚ

25/11/09: 246 επιβάτες, 44 ΙΧ, 109 ΦΓ & 7 ΔΚ

Από Πειραιά για Ηράκλειο

02/11/09: 289 επιβάτες, 59 ΙΧ, 108 ΦΓ & 5 ΔΚ

04/11/09: 352 επιβάτες, 67 ΙΧ, 98 ΦΓ & 4 ΔΚ

06/11/09: 483 επιβάτες, 65 ΙΧ, 89 ΦΓ & 9 ΔΚ

08/11/09: 396 επιβάτες, 49 ΙΧ, 38 ΦΓ & 5 ΔΚ

10/11/09: 348 επιβάτες, 59 ΙΧ, 93 ΦΓ & 0 ΔΚ

12/11/09: 424 επιβάτες, 86 ΙΧ, 93 ΦΓ & 2 ΔΚ

14/11/09: 503 επιβάτες, 66 ΙΧ, 37 ΦΓ & 4 ΔΚ

16/11/09: 378 επιβάτες, 72 ΙΧ, 108 ΦΓ & 3 ΔΚ

18/11/09: 483 επιβάτες, 78 ΙΧ, 99 ΦΓ & 3 ΔΚ

20/11/09: 701 επιβάτες, 82 ΙΧ, 83 ΦΓ & 3 ΔΚ

22/11/09: 494 επιβάτες, 73 ΙΧ, 41 ΦΓ & 9 ΔΚ

24/11/09: 520 επιβάτες, 75 ΙΧ, 115 ΦΓ & 6 ΔΚ

Link to comment
Share on other sites

Μου κανει εντυπωση οτι εχει πανω κατω την ιδια επιβατικη κινηση με το superfast.

Μη σου κάνει εντύπωση, από τις αρχές του μήνα έχουμε επισημάνει πως το Superfast έχει πέσει στην τρίτη θέση από πλευράς επιβατικής κίνησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
τελικα οπως ειναι τοσο πενιχρες οι επιδοσεις του κοκκινο στο ηρακλειο, .

Αυτά κάνουν φίλε μου στο Ηράκλειο οι τοπικιστές Κρητικοί και στο τέλος θα μείνουν με τα Κρήτη 1 και 2 για ακόμα 20 χρόνια και με τις τιμές (όταν θα αποχωρήσουν τα Superfast) στα ύψη...

Στο τέλος βλέπω να κάνουν το Πειραιάς-Ηράκλειο 10+ ώρες και μετά θα τα χώνουν στους ΙταλοΚρητικούς...

Θέλω να πω πως δεν βλέπουν ότι ανταγωνισμός=πολλά πλοία=πολλές επιλογές=χαμηλές τιμές.

Edited by polmyt
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Η περίπτωση να μείνουν μόνο με τα ΠΑΛΑΣ όμως (τα οποία δεν χρειάζεται να είσαι τοπικιστής για να τα επιλέξεις) δεν νομίζω ότι τους χαλάει B)

Link to comment
Share on other sites

Αυτά κάνουν φίλε μου στο Ηράκλειο οι τοπικιστές Κρητικοί και στο τέλος θα μείνουν με τα Κρήτη 1 και 2 για ακόμα 20 χρόνια και με τις τιμές (όταν θα αποχωρήσουν τα Superfast) στα ύψη...

Στο τέλος βλέπω να κάνουν το Πειραιάς-Ηράκλειο 10+ ώρες και μετά θα τα χώνουν στους ΙταλοΚρητικούς...

Θέλω να πω πως δεν βλέπουν ότι ανταγωνισμός=πολλά πλοία=πολλές επιλογές=χαμηλές τιμές.

Σωστά, εμείς οι τοπικιστές Κρητικοί πριν το ΣΦ πληρώναμε χρυσό το εισιτήριο, κάναμε 10+ ώρες το ταξίδι και τα χώναμε στον επίσης Κρητικό Grimaldi!!!

Έλεος ρε φίλε πραγματικά...

Προφανώς κι ο ανταγωνισμός έχει φέρει μία μικρή μείωση σε τιμές και διάρκεια αλλά όχι κι έτσι!

Το γεγονός ότι το ΣΦ έχει πέσει κάτω ακόμη και από τα Κρήτη Ι/ΙΙ θα έπρεπε να σου λέει κάτι και ιδίως στην Άττικα. Αν μείνουν όμως στον τοπικισμό το έχασαν το παιχνίδι! Γιατί όταν λες μεγάλα λόγια καλό είναι να σκέφτεσαι (όχι εσύ προφανώς)... Ο τοπικισμός είναι ένας από τους παράγοντες, αλλά είναι και η εύκολη λύση. Οι Μινωικές ανήκουν σε Ιταλό και αυτό ορισμένοι ηθελημένα το ξεχνάνε!

Link to comment
Share on other sites

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο πάντως, πολύς κόσμος επιλέγει με βάση την πεπατημένη. Λυπάμαι πολύ που το εγχείρημα της SF δε στέφεται με μεγάλη επιτυχία, αλλά και μόνο οι εκπτωτικές πολιτικές που αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν οι ΑΝΕΚ/Μινωικές + την καθιέρωση σταθερών χειμερινών ημερήσιων + τα καλοκαιρινά ημερήσια που επιτέλους οι Μινωικές τα έκαναν σε 6 ώρες όπως τα πρώτα χρόνια, κέρδος είναι.

Από την ενδεχόμενη αποχώρηση της Attica εμείς οι Κρητικοί θα χάσουμε περισσότερο απ' όλους, αλλά θα βλέπουμε περήφανα την Κρήτη και τον πρίγκηπα στο φουγάρο(μέχρι και διαφημίσεις με βρακοφόρο έβαλε η ΑΝΕΚ, έλεος!)......

Link to comment
Share on other sites

....Αυτά κάνουν φίλε μου στο Ηράκλειο οι τοπικιστές Κρητικοί και στο τέλος θα μείνουν με τα Κρήτη 1 και 2 για ακόμα 20 χρόνια...

Με όλη την αγάπη, αλλά όχι, δεν είναι ο τοπικισμός που γεμίζει τα Palace και τα Κρήτη. Μπορώ να σκεφθώ μερικούς ακόμη λόγους:

  • Το συνήθως άψογο και "προσωποποιημένο" service (εκτός των Μινωϊκών KAI της ΑΝΕΚ)
  • Οι καλές τιμές (προσφορές και εκπτώσεις υπήρχαν και προ Attica)
  • Τα βολικά για την γραμμή ωράρια, ανάλογα με την εποχή

Καλός και άξιος ο Ανδρέας (παίρνουμε Πρωτάθλημα, αν το καταλάβατε), αλλά όπως έλεγε και η παμπάλαια διαφήμιση στο Κέντρο της Λάρισας "Ο καθένας στη δουλειά του και ο βλάχος στα τυριά του"

Link to comment
Share on other sites

Φίλε nikosdet είπες Σωστά, εμείς οι τοπικιστές Κρητικοί πριν το ΣΦ πληρώναμε χρυσό το εισιτήριο, κάναμε 10+ ώρες το ταξίδι και τα χώναμε στον επίσης Κρητικό Grimaldi!!! αναμφίβολα οι τιμές με τον ερχομό της ΑΤΤΙΚΑ στο Ηράκλειο έπεσαν και οι Μινωικές αναγκάστηκαν και πολλαπλασίασαν τα εξπρές δρομολόγια.

Το 10+ ώρες που είπα πήγαινε στα Κρήτη 1,2 που σίγουρα θα πέσει η ταχύτητά τους λόγω παλαιότητας και φυσιολογικών φθορών και χωρίς ανταγωνισμό (αν φύγει τελικά η Άττικα).

Το ότι τα χώνατε στον Κρητικό Γκριμάλντι που το είπα εγώ αυτό? Είπα ότι θα τα χώνετε στους Ιταλο=Γκριμάλντι, Κρητικούς=ΑΝΕΚ (Βαρδυναγιάννης κ.α.) στο μέλλον.Καλό είναι φίλε να διαβάζεις αυτά που γράφουμε και να μη τα βλέπεις μόνο.

Στο τέλος που λέω (δηλαδή όταν θα μείνετε μόνο με τα Κρήτη και τα παλάτια) θα γίνει ότι έγινε και στα Χανιά...

Οταν ήρθε το Χιος και μετά η Αριάδνη, η ΑΝΕΚ έφερε την FOSSEN-BENZ της και μάλιστα την έβαλε επάνω στα δρομολόγια της HSW.Τι έγινε όταν έφυγε ο ανταγωνισμός?Έφυγε και ο Πρωταθλητής...Για να μην επεκταθώ στο τι έγινε και τι λέγατε όταν ήρθε το Blue Star 1...

Αν σέβονταν τους Χανιώτες πελάτες της ΔΕΝ θα τους άφηνε το Λισσός και το Λατώ.Θα τους είχε τον Πρωταθλητή μόνιμα εκεί...

Πάλι καλά που τους έκαστε το ατύχημα του Θεόφιλος (και ξεφορτώθηκαν το Λισσός) και έβαλαν τον Έλυρο στα Χανιά και δεν τον είδαν τα δωδεκάνησα γιατί πολύ πιθανόν ακόμα με τα Λισσός και Λατώ να έμεναν...

Το γεγονός ότι το ΣΦ έχει πέσει κάτω ακόμη και από τα Κρήτη Ι/ΙΙ θα έπρεπε να σου λέει κάτι και ιδίως στην Άττικα. Απορώ πραγματικά πως μπορεί να έχει τέτοια τραγικά μερίδια το ΣΦ 12 απέναντι στα Κρήτη1 και 2...Γιατί άραγε!!!?Αν αυτό δεν είναι τραγικό δείγμα τοπικισμού τότε ποιό είναι?

Εσείς και τα δύο (ΣΦ 11 και 12) να είχατε απέναντι στα Κρήτη1,2 με τις ίδιες ώρες αναχωρήσεων πάλι με αυτά θα πηγαινοερχόσαν και ας είχαν τις ίδιες τιμές.Και δεν μιλάω για τις νταλίκες και τις μεταφορικες που δεσμεύονται με συμβόλαια, αλλά ακόμα και για τον απλό επιβάτη με το αυτοκίνητό του...Επειδή έτσι συνηθήσατε εσείς...

Τώρα φίλε μου georgios express συμφωνώ σε αυτά που λες αλλά και η Άττικα έχει άριστο σέρβις,πεντακάθαρα πλοία στολίδια,προσφορές και βολικά (και προπαντώς γρήγορα) ωράρια αλλά είναι τελευταία στην κίνηση.Άντε σε σχέση με τα Παλάτια που είναι ισάξια πλοία να το δεχόμουν, αλλά σε σχέση με τα Κρήτη κάτι φταίει και σίγουρα όχι η ΑΤΤΙΚΑ, όπως DEN έφταιγε και στο Blue Star 1 ή στο ΧΙΟΣ και στην Αριάδνη η HSW.

Και κάτι τελευταίο γιατί κουράζουμε αυτούς που μας διαβάζουν...Εγώ τα τυριά μου τα ψωνίζω από όπου τα βρω σε καλύτερη τιμή και ποιότητα...

Link to comment
Share on other sites

Ok φίλε, αφού το θέτεις έτσι, κι εγώ πάντα ψωνίζω με τα ίδια κριτήρια, γι'αυτό κι επιλέγω τα Παλάτια!! Οκ τώρα;;;

Ξεχνάς και κάποιους παράγοντες όπως σταθερότητα!

Έχεις δίκιο ότι η ΑΝΕΚ έχει φερθεί πολύ αχάριστα στα Χανιά και έχει εκεί τέτοια πλοία. Το έχουμε πει οι περισσότεροι που γράφουμε εδώ για τη γραμμή!

Πρέπει όμως να αναγνωρίσεις ότι τουλάχιστον οι Μινωικές ανέκαθεν φρόντιζαν στο Ηράκλειο να έχουν (από) τα καλύτερα τους πλοία!

Ακόμα και να φύγει η ΣΦ από το Ηράκλειο, το παράδειγμα που χρησιμοποιείς με τα Χανιά είναι ατυχές για 2 λόγους: 1)Στο Ηράκλειο ακόμη κι έτσι θα έμεναν 2 εταιρείες, όχι μία!

2)Κανένας από τους 2 "παλιούς" δεν άλλαξε τα πλοία του λόγω του ΣΦ (μόνο η ΑΝΕΚ στους δεξαμενισμούς) ώστε να πεις ότι μετά θα γίνουν τα πράγματα ως είχαν. Ναι, ο χρόνος ταξιδίου μειώθηκε κατά μία ώρα περίπου, αν αυτό εννοούσες.

Λόγω παλαιότητας και χωρίς ανταγωνισμό τα Κρήτη Ι/ΙΙ θα κάνουν 10+ ώρες. Ναι, γιατί τα παλάτια δε συνιστούν ανταγωνισμό;! Ή ίσως αν τα Κρήτη Ι/ΙΙ φθείρονταν τόσο πολύ (!) η ΑΝΕΚ θα τα κρατούσε Ηράκλειο;

Ότι τα χώναμε στον Κρητικό Grimaldi ήταν ειρωνικό φίλε! Ξαναδιάβασε το και θα καταλάβεις το νόημα!

Τέλος πάντων, έχουμε ξεφύγει τελειώς από το θέμα, οπότε εγώ σταματάω εδώ!

ΥΓ. Ποτέ δεν αρνήθηκα τον τοπικισμό ως παράγοντα, ούτε στο προηγούμενο μου post. Αλλά όχι και υπερβολές...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν χρειαζεται να λογομαχητε εδω γι αυτο τον λογο.Εγω δεν ειμαι κρητικος αλλα εμεινα κρητη 5 χρονια λογω σπουδων.Με ΑΝΕΚ δεν ταξιδεψα ποτε, παντα ταξιδευα με ΜΙΝΟΑΝ και εχω παρατηρησει ηδη μεγαλες διαφορες στην συμπερηφορα με την ελευση του SF.Πρωτον μην ξεχνατε οτι πληρωναμε πιο ακριβο εισιτητηριο απο ΑΝΕΚ και μας πηγαινε πειραια με 21 μιλια(απαραδεκτο), ποτε και αλλωτε πηγαινες αεροπορηκες και καθε μιση ωρα περνουσε το πληρωμα να τσεκαρει αν ολα ειναι καλα?ποτε και αλλωτε ειχε τοσες πολλες διευκοληνσεις στο επιβατικο κοινο με προσφορες κτλ?Πλεον επειδη συνεχιζω να πηγαινοερχομαι στην Κρητη ταξιδευω μονο με SF και αυτο γιατι με τσαντισε παρα πολυ το οτι δε μπορεσαν να κρατησουν οι κρητικοι αυτη την εταιρεια που διεθετε να καλυτερα πλοια στην Ευρωπη και δεν ειναι υπερβολη αυτο που λεω.Δεν θελω να δινω τα χρηματα μου στον Ιταλο.

Πιστευω οτι ο ιταλος καποια στιγμη ισως την αφησει την γραμμη οσο καλα και να πηγαινει, δεν αναφερομαι για του χρονου αλλα ΙΣΩΣ σε 3-4 χρονακια..εχει κανει μεγαλα ανοιγματα που μπορει να του κοστισουν..

Link to comment
Share on other sites

ΑΝΕΚ και ΜΙΝΟΑΝ ειναι στη γραμμη αυτη καπου 40 χρονια , υπαρχει εμπιστοσυνη και δεσιμο, μεσα στα πλοια υπαρχουν δικοι τους ανθρωποι που θα πουν μια κουβεντα να περασει και η ωρα του ταξιδιου. μετα μη ξεχναμε οτι ποτε δεν αφησε καμια απο τις δυο εταιριες τη γραμμη ακαλυπτη, καθημερινα εδω και 40 χρονια και με ποιοτητα και πανω απο ολα ασφαλεια. η σουπερφαστ πρεπει να αγορασει πολυ χρονο αν θελει να πετυχει στη γραμμη . οσο για τις τιμες παντα για Ηρακλειο ηταν ποιο φτηνα απο το να πας Τηνο και ποτε δε θυμαμε την ανεκ απο οταν ηρθαν τα κρητη στη γραμμη να κανει πανω απο 9 ωρες

Link to comment
Share on other sites

Προσφορές το καλοκαίρι πάντοτε υπήρχαν, αλλά ποτέ δεν είχαν την έκταση που είχαν τώρα.

Επίσης, αν δε με απατά η μνήμη μου, τα ημερήσια οι Μινωικές 1-2 καλοκαίρια πριν την έλευση του SF12 τα ειχαν τσιμπήσει περίπου 45 λεπτά με 1 ώρα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

εκανε 6,5 η και 7 ωρες τα ημερισια μεχρι το 2008 και μαλιστα στα βραδυνα ειχα πετυχει και προσπεραση απο το κρητη 1 στο φαιστος παλας πραγμα τραγικο τοτε για τα δεδομενα των παλατιων σε σχεση με τα κρητη

Link to comment
Share on other sites

Καλα και χρυσα τα παλατια αλλα ποιο πολυ χτιστηκαν για την παθητικη τους ασφαλεια και οχι την ενεργητικη.

Οταν δουμε τα σκουρα (απειλη Παναγοπουλου, Δρομολογηση Σουπερφαστ ΧΙΙ)

τα παμε οσο πανε και οταν δεν υπαρχει λογος (ειμαστε μονοι μας) τα παμε οσο παει ο Καζαντζακης για να μενει και τιποτα στην τσεπη ;)

Παντως τον τελευταιο καιρο και ενοψει του ανταγωνισμου εχει πεσει off the record συρμα τα βαπορια να μπαινουν πριν τα βαπορια της ΑΝΕΚ στην Κρητη και στον Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Σαυτο συμφωνω και εγω.οσο υπαρχει ανατγωνισμος ολα πανε καλα για τους επιβατες..η ελευση του SF αλλαξε τα δεδομενα με τις Μινοικες να αναθεωρουν την μεχρι τωρα σταση τους.Δεν θα ξεχασω οτι ειδικα τα 2 τελευταια χρονια το βραδυνο εφευγε στις 21.00 και εφτανε πειραια στις 06.00!9 ωρες!!

και οπως ειπε και ο φιλος ngbyron ειχα πετυχει και εγω το Κρητη να μας προσπερνα λιγο εξω απο τον πειραια ενω το ειχαμε προσπερασει στην πορεια.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ταξίδευα χθες να απαντήσω και στον ngbyron αλλά και στον Neptune...

Πρώτο έφυγε το ΚΡΗΤΗ από Πειραιά, πρώτο έδεσε στο Ηράκλειο...

Τελευταίο το ΠΑΛΑΣ και τελευταίο έδεσε στο Ηράκλειο...

Για μένα ως επιβάτη το να δέσει 5,30 6 ή 6,30 δεν μ ενδιαφέρει... Και 7 που έδεσε σήμερα το ΠΑΛΑΤΙ μια χαρά ήταν... Για τους οδηγούς φορτηγών σίγουρα δεν είναι έτσι τα πράγματα! Την προηγούμενη εβδομάδα που ανέβαινα προς Ιταλία όμως, με διπλό απαγορευτικό από Κρήτη για Πειραιά, χάρικα που το ΠΑΛΑΤΙ έφυγε πρώτο και έδεσε πρώτο γιατί απλά θα έχανα το υπόλοιπο δρομολόγιο προς Ιταλία... Είτε υπήρχε ΣΦ είτε όχι έτσι θα έβγαινε το δρομολόγιο και χθές αλλά και πριν μια βδομάδα

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...