Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Εγώ πάντως δε θέλω με τίποτα να φύγει η SF. ΑΝΕΚ και Μινωικές μπορεί να έχουν μεγάλη διαφορά ως ποιότητα πλοίων αλλά λίγο πολύ προσφέρουν μια αναχώρηση νωρίς το βράδυ.

Με τη SF θεωρώ ότι η διαφορετικότητα στο ωράριο ωφελεί τον καταναλωτή.

Φαντάζομαι ότι εννοείς μόνο για τη διαδρομή Πειραιάς-Ηράκλειο κι όχι το αντίστροφο! Από Ηράκλειο φεύγουν οι Μινωικές στις 22:00 και για 2 μέρες την εβδομάδα στις 22:45, ενώ το κόκκινο φεύγει 23:45 και σε λίγο καιρό θα φεύγει 23:00, οπότε δεν έχει και καμία ιδιαίτερη διαφορά. Πάντως με αυτή την αλλαγή το κόκκινο νομίζει χάνει ένα πόντο στο γιατί να την επιλέξει κανείς (τουλάχιστον εγώ όποτε βρίσκομαι Ηράκλειο θέλω να κερδίζω έστω και αυτή τη 1,5 (περίπου) ώρα!

Ακόμη και από Πειραιά με τα ημερήσια δρομολόγια των παλατιών πάλι δεν έχουμε και τόσες διαφορές, αλλά αυτό βέβαια είναι εποχιακό.

Επίσης δε νομίζω να θέλει κανείς να φύγει το κόκκινο. Ως λάτρης των Μινωικών δε θα στεναχωρηθώ ιδιαίτερα αν το κάνει, αλλά θέλω προφανώς να έχω όσο περισσότερες -και μάλιστα ποιοτικές- εναλλακτικές επιλογές!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και για τα δύο εννοώ, και για να είμαι ειλικρινής αδυνατώ να καταλάβω γιατί θα αλλάξουν την αναχώρηση στο σκέλος Ηράκλειο - Πειραιάς.

Με αναχώρηση τόσο βράδυ έχεις ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη μέρα διαθέσιμη, και φτάνοντας αργά στο λιμάνι δεν έχει και καθόλου κίνηση. Ειδικά για εμάς τους Ρεθεμνιώτες, αν μπει το ΧΙ στα Χανιά με αναχώρηση στις 23:30 θα μπορείς χαλαρά να φεύγεις με λεωφορείο στις 22:00 από Ρέθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

To δρομολογιο του κοκκινου εξυπηρετει απιστευτα ειδικα απο Πειραια προς Ηρακλειο που μπορει να φυγει Παρασκευη μεσημερι για παραδειγμα. Ομως πιστευω οτι τοσο το 23.45 οσο και το 22.00-22.45 ειναι αβολο για τον επισκεπτη γιατι αν εχει ξενοδοχειο θα το εχει αφησει απο το απογευμα για να μην χρεωθει ολη την μερα. Το 21.00 της ΑΝΕΚ ειναι οτι πρεπει για αυτον καθως εστω η μια ωρα ακομα αναμηνης στο λιμανι η σε καποιο μαγαζι θα ειναι πολυ κουραστικη. Τα 'χουμε ξανα πει αυτα. Κινηση να 'χει η γραμμη και ο ανταγωνισμος καλος ειναι δινει κινητρα για βελτιωση της ποιοτητας των υπηρεσιων.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε κάπου αλλού, αλλά παρατήρησα στην ιστοσελίδα της Superfast, πως το ΧII για Ηράκλειο κοστίζει 62€ από 87€ :eek: (τιμή η οποία παραμένει για την επιστροφή προς Πειραιά), ενώ ακολούθησαν και την προσφορά των Μινωικών με 50% έκπτωση για τα "φοιτητικά" ΙΧ. Αν μην τι άλλο, 62€ από 86 στην ΑΝΕΚ και 88 στις Μινωικές είναι μεγάλη διαφορά... Χαλεποί καιροί για το κόκκινο :rolleyes::rolleyes:

Edited by proud_ionian
το ΧΙΙ παει ηρακλειο
Link to comment
Share on other sites

Στο Κνωσός Παλλάς εννοεί κι ο φίλος φαντάζομαι! Βέβαια δε νομίζω να έλειπε για 3 ολόκληρους μήνες από τη γραμμή! Πάντως ακόμη κι έτσι το Δαίδαλος δεν υστερούσε ιδιαίτερα από τους τότε ανταγωνιστές τους (υπερτερούσε και σε πολλά).

το πλοιο ηταν εκτος μεγαλο χρονικο διαστημα ( κοντα στους 3 μηνες). μετα τον δαιδαλο αντικατασταθηκε (το κνωσος παλας) με το ολυμπια παλας

ΥΓ κατω στο Ηρακλειο τα λεμε απλα Κνωσος και Φαιστος και απο συνηθεια το αναφερα ετσι.

Link to comment
Share on other sites

“Φουντώνει” ο ανταγωνισμός των τριών εταιρειών στις γραμμές της Κρήτης

Με τη νέα, χειμερινή περίοδο, αρχίζει και πάλι η «κόντρα» μεταξύ των τριών ακτοπλοϊκών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις γραμμές της Κρήτης και κυρίως τη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς, που θεωρείται το μεγάλο «φιλέτο».

Συγκεκριμένα, με το βλέμμα στραμμένο στο δεύτερο πλοίο στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς, αλλά και με μια διαφοροποιημένη τιμολογιακή στρατηγική, η SuperFast Ferries, ετοιμάζεται να “κοιτάξει στα μάτια” τον ανταγωνισμό το χειμώνα, διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

Η εταιρία, ήδη εφαρμόζει από 16 Σεπτεμβρίου μια διαφοροποιημένη τιμολογιακή πολιτική, ενώ εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα για την είσοδο και νέου πλοίου στη γραμμή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της εταιρίας, η ώθηση που μπορεί να δώσει ένα δεύτερο πλοίο είναι αρκετά σημαντική, ωστόσο προς το παρόν το ενδεχόμενο εξετάζεται από τα οικονομικά επιτελεία και την διοίκηση της εταιρίας. Σε κάθε περίπτωση αν τελικά νέο πλοίο μπει στη γραμμή Ηράκλειο - Πειραιάς, αυτό θα ισχύσει μετά τον Νοέμβριο, που αναμένονται σημαντικές αποφάσεις.

Μέχρι τότε ωστόσο, σοβαρές διορθωτικές κινήσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων, πραγματοποιούνται από την εταιρία, οι οποίες έχουν στόχο την ενδυνάμωση της στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς. Οι κινήσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων νέες μειωμένες τιμές για δημόσιους υπαλλήλους, φοιτητές, σπουδαστές κι εκπαιδευτικούς, μειώσεις στα κόμιστρα σε συγκεκριμένα δρομολόγια, αλλά και εκπτώσεις σε συνδυασμό με προσφορές.

Σημαντική αλλαγή κρίνεται και η τροποποίηση στις ώρες αναχώρησης των πλοίων, η οποία θα πραγματοποιηθεί άμεσα. Έτσι, το πλοίο θα φεύγει στις 11.00 το βράδυ από το λιμάνι του Ηρακλείου, ενώ αντίστοιχα στις 3.00 το μεσημέρι από το λιμάνι του Πειραιά.

Το σημαντικότερο από αυτό το άρθρο είναι το η Superfast σκέπτεται να διπλώσει το Superfast XII στη γραμμή του Ηρακλείου.

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικότερο από αυτό το άρθρο είναι το η Superfast σκέπτεται να διπλώσει το Superfast XII στη γραμμή του Ηρακλείου.
Οπότε το ερώτημα είναι: μήπως στη συγκεκριμένη γραμμή 1 πλοίο δεν μπορεί να κάνει εξ ίσου καλά την δουλειά 2 πλοίων?
Τους έβαλα σε σκέψεις...:D
Link to comment
Share on other sites

Διπλώνοντας το SF εμείς οι καταναλωτές δεν κερδίζουμε ΤΙΠΟΤΑ - απλά και μόνο μια βραδινή αναχώρηση ακόμα.

Αν αντίθετα πάει το XI στα Χανιά κερδίζουμε περισσότερα - ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω πως δευτερο SUPERFAST στο Ηρακλειο θα παει μονο αν φυγει ενας απο τους αλλους 2 παικτες.Αρα μηπως η φημολογουμενη δρομολογηση εχει σχεση περισσοτερο με το γνωστο deal που συζηταγαμε και παρα με σχεδια της εταιριας...?(εδω δεν παει καλα το ενα,θα βαλουν κι αλλο?)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα συμφωνήσω με τον ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ. Με τα σημερινά δεδομένα το ΧΙΙ δε βγάζει σχεδόν ούτε τα πετρέλαιά του.Αυτό σημαίνει ότι "βάζει μέσα" την εταιρεία του όσο αφορά τα χρήματα. Εγώ, υπό αυτές τις συνθήκες θα θεωρούσα αυτοκτονία να μπει και το ΧΙ στη γραμμή.

Εαν το ΧΙΙ είχε καταφέρει να πάρει ένα ικανοποιητικό μερίδιο ή έστω να μη είναι ζημιογόνο για την εταιρεία του, τότε όντως θα μπορούσε να μπει και 2ο πλοίο γιατί όντως θα τόνωνε τη γραμμή και ενδεχομένος θα έφερνε περισσότερα κέρδη. Όλα αυτά βέβαια είναι πάντα υποθέσεις.

Όσο για το σενάριο να αποχωρήσει ένας παίχτης απο τη γραμμή, πως θα σας φαινότανε να αποχωρούσε η ΑΝΕΚ και να κράταγε μόνο τη γραμμή των Χανίων όπου έτσι και αλλιώς εκεί πέρα είναι άπαιχτη (όπως έχει αποδειχτεί βέβαια....;))??? Αφήστε που έτσι θα μπορούσε να τονώσει και τη γραμμή του Ρεθύμνου όπου εκεί πέρα κάνουν 'κρα':D για πλοίο. Και στο Ηράκλειο θα μπορούσαν να μείνουν Μινωικές και Superfast με 2 πλοία έκαστος.

Link to comment
Share on other sites

Έχει μια λογική η δρομολόγηση του δεύτερου πλοίου στο Ηράκλειο. Είναι κάτι που δεν έχει δοκιμαστεί ποτέ στο παρελθόν από τους επίδοξους εκπορθητές της Κρήτης και στηρίζεται στη λογική πως αν θέλεις να κοιτάξεις στα μάτια τις δύο εταιρείες, θα πρέπει να παίξεις με τους δικούς τους κανόνες. Κοντός ψαλμός αλληλούια, το αργότερο μέχρι την άνοιξη, όλες μας οι απορίες θα λυθούν!

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν καταλαβαινω τι καλα μπορει να αποφερει η προσθηκη δευτερου πλοιου,οταν το ενα ηδη δεν τα πηγαινει κ τοσο καλα.Νομιζω το 12 δεν χανει κινηση εξαιτιας των ωραριων αλλα λογω α)της συνηθειας των επιβατων να ταξιδευουν με ΜΙΝΟΑΝ η ΑΝΕΚ,Β)των μακροχρονιων συμβολαιων των μεταφορικων(και των χρωστουμενων τους)στις κρητικες εταιριες και Γ)των ισαξιων πλοιων που εχει να ανταγωνιστει.

Αρα λοιπον(και εφοσον καποιος απο τους 3 παικτες δεν αποχωρησει)σε τι θα δωσει αβανταζ η προσθηκη δευτερου πλοιου?

edit

ναχώρηση του Superfast XII το Σάββατο 02/10/09 στις 15:30 για Ηράκλειο με 637 επιβάτες, 48 ΙΧ, 9 ΔΚ & 32 ΦΓ

Αληθεια,ενα μικροτερο πλοιο απο το 12,δεν θα θεωρουνταν επιτυχημενο με την δεδομενη κινηση επιβατων και οχηματων ;)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

σε τι θα δωσει αβανταζ η προσθηκη δευτερου πλοιου?

Δεν υποστηρίζω πως το “δίπλωμα” του δρομολογίου θα αποτελέσει τη λύση για την Superfast, αλλά όντως θα διορθώσει μερικά θέματα, όπως:

1. Θα ανταγωνίζεται επί ίσοις όροις τους άλλους δύο σε θέματα ωραρίων, καθώς τώρα το μεσημεριανό του δρομολόγιο είναι ασυνήθιστο για τους επιβάτες και άβολο για τα φορτηγά, ενώ στο βραδινό του, αναγκάζεται να αναχωρεί τελευταίος.

2. Μπορεί με ένα πλοίο το χειμώνα, να εκτελεί όσα δρομολόγια εκτελούν και οι άλλοι δύο, αλλά το καλοκαίρι, εκτελεί πολύ λιγότερα και οι συσχετισμοί αλλάζουν εντελώς.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Τα νούμερα πάντως δεν δείχνουν κάτι τέτοιο. Ειδικά το χειμώνα είναι καταστροφικό, γι αυτό και αλλάζουν λίγο τα ωράρια, αλλά και πάλι δεν διορθώνεται η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

να πω οτι ως επιβατης της κρητης εχω μαθει το πλοιο να με περιμενει και οχι να το περιμενω ( φυσικα δε μιλαω για εμενα αλλα ενα μεγαλο ποσοστο των μονιμων επιβατων) εκει ειναι που ισος τονωσει το δευτερο πλοιο την κινηση .

μπορει η μεσιμεριανη αναχωριση να ειναι σημαντικη να υπαρχει αλλα,

απο πειραια το βραδυ υπαρχει η επιλογη ενος αντιστοιχου και ισος λιγο καλυτερου (λογο των κατα πολυ μεγαλυτερων κοινοχρηστων χωρων των παλατιων) πλοιου η ενος ποιο οικονομικου και αρκετα ανετου πλοιου, αληθεια ποιος μεσος επιβατης προλαβαινει να ειναι 3 το μεσημερι παρασκευης στον πειραια; μαλλον πρεπει να χασει μεροκαματο η εστω να παρει καποιες ωρες απο την εργασια του. μαλλον λοιπον θα παρει το βραδυνο απο το να φυγει σαββατο μεσημερι.

αν μπει το δευτερο πλοιο στη γραμμη τοτε δε θα χανετε η κινηση της παρασκευης και φυσικα της επιστροφης της κυριακης μιας και ειναι οικονομικοτερο να βγενει το εισιτηριο μετ΄επιστροφης.

δευτερο θετικο , θα πουλησει καμπινες λογο του νυχτερινου

και τριτο θα δειξει οτι ηρθε και θα μεινει και οτι ενισχυει τη θεση της.

τα χανια ηταν δυο φορες αποτυχια.το ιδιο μειον που θα εχει στα χανια θα εχει και στο ηρακλειο αρα καλυτερα να παιξει στη πεπατημενη των αλλων δυο , που εδω και 40 χρονια κοντα εχει αποδειχτει το ιδανικο και να διπλωσει τη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

αλλα ουτε την Παρασκευη απο Πειραια ουτε χτες απο το Ηρακλειο ειχε κοσμο.Ειναι ζητημα αν σε καθε δρομολογιο ειχει 300-400 ατομα.Τα ιδια και στο γκαραζ το οποιο ηταν σχεδον αδειο.

Οσο νυχτωνει η......:D Ειμαι περιεργος να δω πια μεχρι που θα φτασει αυτο το 'ηρθαμε για να μεινουμε'....Τελικα ειναι καλυτερα να μασας παρα να μιλας...

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι περιεργος να δω πια μεχρι που θα φτασει αυτο το 'ηρθαμε για να μεινουμε'....
Αδελφέ, υπομονή...υπομονή, νηστεία και προσευχή.:D Δεν νομίζω ότι έχει λήξει ακόμα το ματς. Όλοι μέσα μπαίνουν και όλοι ψάχνονται να δουν τι θα κάνουν, οπότε και όλα τα ενδεχόμενα παίζουν. Και κάτσε μη δεις ξαφνικά 4 κόκκινα:eek: στη Κρήτη...και πέσεις στις προπέλες του Λισσός.:D

ΥΓ Παρακολουθώντας τις Ηρακλειώτικες εφημερίδες βλέπω ότι μόνο οι Μινωικές συνεχίζουν να έχουν σταθερά διαφήμιση στη 1η σελίδα, σε όλες. Της SF δεν είχα δει καθόλου, ενώ η ΑΝΕΚ είχε όταν κατέβηκε το SF και αργότερα τις σταμάτησε.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρον παντως το Ηρακλειο εχει γεμισει με τεραστιες διαφημησεις της MINOAN που γραφουν "35 χρονια και συνεχιζουμε".

Δεν ξερω αν λεει κατι αυτο αλλα δεν θυμαμαι αλλες χρονιες τοσο πολλες διαφημησεις της ΜΙΝΟΑΝ στο Ηρακλειο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Την περίοδο 13 Μαρτίου - 30 Σεπτεμβρίου 2009 το Superfast XII κατέκτησε μερίδιο αγοράς 18% σε επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 15% της κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων, εκτελώντας 29% των συνολικών δρομολογίων της γραμμής την περίοδο αυτή.

Εκτός από τη σημαντική κάμψη των οικονομικών αποτελεσμάτων (που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις απώλειες που προέρχονται από τη Μάχη της Κρήτης), τα μερίδια αγοράς είναι και αυτά ενδεικτικά του προβλήματος που αντιμετωπίζει η εταιρεία στη γραμμή, καθώς είναι σημαντικά κατώτερα από το μερίδιο των δρομολογίων που της αναλογεί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρέπει να έχει γίνει κάποια σημαντική μεταβολή σε σχέση με αυτά που έχουμε αναφέρει:

Πάντως σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία (αρχές Σεπτεμβρίου) στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο η Minoan Lines διατηρεί το 66% των επιβατών, το 66% των Ι.Χ. και το 40% των φορτηγών. Η ΑΝΕΚ ακολουθεί με μερίδιο 17% περίπου σε επιβάτες, 20% σε Ι.Χ. και 42% περίπου στα φορτηγά. Η Attica group έχει μερίδιο 17% περίπου σε επιβάτες, 14% σε Ι.Χ. και 17% σε φορτηγά. Οι ΑΝΕΚ και Minoan έχουν δυο πλοία στη γραμμή η κάθε μία και η Attica Group ένα πλοίο.
Link to comment
Share on other sites

τα μερίδια αγοράς είναι και αυτά ενδεικτικά του προβλήματος που αντιμετωπίζει η εταιρεία στη γραμμή, καθώς είναι σημαντικά κατώτερα από το μερίδιο των δρομολογίων που της αναλογεί.
Επειδή αυτά τα ποσοστά είναι ο μέσος όρος και μάλιστα περιλαμβάνεται και η περίοδος της πρώτης δρομολόγησης, μήπως υπάρχουν στοιχεία για τις μεταβολές των μεριδίων με την πάροδο του χρόνου? Είναι αυξανόμενα ή έχουν σταθεροποιηθεί?

Πάντως εάν τα μερίδια παραμένουν σε αυτά τα επίπεδα...ίσως να έχει βάση η φημολογία για προσέγγιση και στη Σαντορίνη...

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, θα είχε πολύ ενδιαφέρον η εξέλιξη των μεριδίων σε βάθος χρόνου, καθώς μάλιστα και το μέγεθος της (όποιας) ζημιας εχει κάνει στις Μινωϊκ και την ΑΝΕΚ.

Μεγάλος ωφελημένος από την κάθοδο της Sueprfast? Εμείς!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...