Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Πιστεύω πως ο μέσος Έλληνας γνωρίζει καλύτερα την BlueStar, δεν είχαν όλοι την ευκαιρία να ταξιδέψουν προς Ιταλία με τη Superfast, ούτε μένουν Πάτρα ώστε να τα χαζεύουν στο λιμάνι τους.Για τους Ευρωπαίους δαγκωτό Σουπερφαστ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα νούμερα που ακούω ότι πλέον έχει αποκτήσει η Superfast στη γραμμή είναι κοντά 500-600 επιβάτες και 30 φορτηγά. (καλά νούμερα εάν αναλογιστούμε ότι είναι μόνο 20 ημέρες στη γραμμή), όπως λένε και οι άνθρωποι της εταιρείας. Έχοντας πάντα στο μυαλό τους σαν συγκρίσιμο μέγεθος τις πρώτες ημέρες των δρομολογίων του Blue Star 2 στα Χανιά (που τα φορτηγά ήταν μετρημένα στα δάχτυλα ενός χεριού).

Η Superfast στη γραμμή του Ηρακλείου είχε βάλει στόχο να καταφέρει να αποκτήσει στο πρώτο χρόνο, ένα μερίδιο στα φορτηγά της γραμμής που να ανέρχεται στα 50±5 φορτηγά. Μετά από είκοσι ημέρες στη γραμμή είναι σταθερή κοντά στα 30 φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Τα νούμερα που ακούω ότι πλέον έχει αποκτήσει η Superfast στη γραμμή είναι κοντά 500-600 επιβάτες και 30 φορτηγά.

Προφανώς εννοείς στο κυκλικό δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν μου το διευκρίνισαν, πιστεύω ότι εννόουσαν για τη μια διαδρομή (από το Πειραιά). Εμένα μου φάνηκε λίγο μεγάλος ο αριθμός των επιβατών και όχι τα φορτηγά. Γιατί εκείνη την ημέρα που είδα το Superfast XII είχε ήδη 33 φορτηγά και ήταν κάποια ακόμα που δεν ήταν σίγουρα όμως ότι θα έρθουν.

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας αποπλεύσει από τον Πειραιά και τα δύο μετά την λήξη της απεργίας της 02-04-09 μάλλον ταυτόχρονα, υποθέτω, ξεφορτώνουν το ένα δίπλα στο άλλο στο Ηράκλειο. Αν και η φωτογραφία δεν διεκδικεί δάφνες ποιότητος, παρατηρείστε από δεξιά (Superfast), κόσμο και λαό και από δεξιά (Festos) φορτηγά και ΙΧ. Τώρα, αν είχατε ακόμα δύο ώρες υπομονή να βλέπατε την άφιξη του Κρήτη Ι, εκεί να βλέπατε νταλίκα και τριαξονικό ;)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα, αν είχατε ακόμα δύο ώρες υπομονή να βλέπατε την άφιξη του Κρήτη Ι, εκεί να βλέπατε νταλίκα και τριαξονικό ;)

Αν στο παραπανω σχολιο προσθεσουμε και την σημερινη κινηση του ΚΡΗΤΗ Ι διαπιστωνουμε οτι η ΑΝΕΚ μαλλον δεν εχει χασει καθολου απο το μεριδιο που ειχε στη γραμμη.Επειδη λογικα και η ΜΙΝΟΑΝ στα ιδια επιπεδα με πριν πρεπει να ειναι το SUPERFAST μαλλον με περισσευματα πρεπει να δουλευει ακομα.

Θα μου πειτε νωρις ειναι ακομα αλλα σιγουρα το brand name και το καλο βαπορι δεν παιζουν και τοσο μεγαλο ρολο.Οχι ακομα τουλαχιστον

Link to comment
Share on other sites

ξεχνατε οτι οι περισσοτερες εταιρες δουλευουν με συμβολαια τριμηνα κ διμηνα με τις ακτοπλοικες εταιριες για τον τροπο πληρωμη τους!σε λιγο καιρο που θα λειξουν οι συμφωνιες κ οι επιταγες θα δουμε το πραγματικο παιχνιδι

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα μπορούσε να γίνει και στα Χανιά αλλά δεν έσπασαν συμβόλαια και μάλιστα σε εποχή που υπήρχε ρευστό στη αγορά πόσο μάλλον σε περίοδο ύφεσης . Άρα το να σπάσουν συμβόλαια μεταφορικών και να πάνε σε μια εταιρία που αύριο μπορεί και να τους πει φεύγω από το Ηράκλειο και πάω αλλού το βλέπω δύσκολο. Αυτή τη στιγμή οι μεταφορικές εταιρίες χρωστάνε πολλά στις ακτοπλοϊκές της Κρήτης άρα είναι παγιδευμένοι. Θα συμβεί ότι και στα Χανιά , θες να πας με κόκκινο ξεχρέωσε μας και πήγαινε όπου θες αλλιώς τα πράγματα παραμένουν ως έχουν, αυτό θα πουν .

Link to comment
Share on other sites

Άρα το να σπάσουν συμβόλαια μεταφορικών και να πάνε σε μια εταιρία που αύριο μπορεί και να τους πει φεύγω από το Ηράκλειο και πάω αλλού το βλέπω δύσκολο.
Αυτό πιστεύω ίσχυε μέχρι πρότινος...πριν οι Μινωικές γίνουν Ιταλικές. Ενώ τώρα όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση -και εάν υποθέσουμε ότι κάποιος είναι πιθανό να φύγει- πιό πιθανό είναι να φύγουν οι Μινωικές από το Ηράκλειο, παρά η Attica.
Link to comment
Share on other sites

Χτές το SF12 ήταν γεμάτο από κόσμο (το 90%+ των οποίων φοιτητές) απο Ι.Χ. είχε αρκετά (δεν γνωρίζω αριθμό) και από φορτηγά ελάχιστα (με επιφύλαξη να πώ γύρω στα 10).Πάντως αυτές τις μέρες το φοιτηταριάτο της Κρήτης θα το τιμήσει το πλοίο!

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει, αλλα αυτες οι μερες δεν αποτελουν και μετρο συγκρισης υπο την εννοια οτι ολοι λιγο ως πολυ δουλευουν. Ασε που δεν νομιζω πως οι φοιτητες με τα μειωμενα εισιτηρια και την περιορισμενη καταναλωση εντος πλοιου, ειναι το target group που θελουν να στοχευσουν στη Superfast.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς γιαυτό και λέω "αυτές τις μέρες".Επίσης μην υποτιμάμε τους φοιτητές γιατί ναι μεν έχουν μειωμένο εισιτήριο και κατανάλωση εντός του πλοίου αλλά έστω και έτσι το στηρίζουν,αυτό και την εταιρία του,στο καινούργιο τους εγχείριμα.Αλλιώς πιστεύω φαίνεται (σε όλους) γεμάτο,έστω και με φοιτητές, και αλλιώς με 200-300 άτομα με ολόκληρο ναύλο.

Link to comment
Share on other sites

μη ξεχναμε οτι ο μεσος φοιτητης που σπουδαζει στο ηρακλειο η ειναι απο ηρακλειο και σπουδαζει αλλου ταξιδευει σχεδον καθε μηνα (εγω ταξιδευα καθε 15 μερες παντος) , αρα ειναι στανταρ πελατες

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κυριοι, μονο που εγω οταν ημουν φοιτητης κοιμομουν στην καρεκλα ή κατω και την εβγαζα με σαντουιτς. Θελω να πω πως τα χρηματα που θα ξοδευα αυτην τη στιγμη για εισιτηριο/καμπινα και φαγητο/κρασι στο εστιατοριο, χρειαζεται 3 φοιτητες μαζι για να παρει η οποιαδηποτε εταιρεια τα αντιστοιχα εσοδα. Εκτος πια κι αν οι σημερινοι φοιτητες ειναι τοσο πιο glamorous απ' οτι εγω πριν μερικα χρονια..:D

Link to comment
Share on other sites

απλα ειναι μονιμοι επιβατες.δεν ειναι καλοι πελατες αλλα ειναι μονιμη κινηση στο πειραιας ηρακλειο. αρα ναι μεν ο μεσος επιβατης αντοιστοιχει σε 3 φοιτητες αλλα 1 φοιτητης θα ταξιδεψει περισοτερο απο τον απλο επιβατη και μαλιστα ειναι αυτοι που μετακινουντε πολυ ποιο συχνα τον χειμωνα

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον ngbyron, χωρίς όμως να διαφωνώ στην ουσία με τον Nick. Όπως λέει κι ένας φίλος μου...στις δύσκολες εποχές, είναι χρήσιμη και η στάχτη από το τσιγάρο του πελάτη.;)

Εκείνο όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι χθες που πέρασα από το πλοίο, κανένα δίωρο πριν την αναχώρηση...υπήρχε απόλυτη νέκρα έξω από το πλοίο. Δεν ξέρω τι είχε ήδη φορτώσει, ούτε τι φόρτωσε μετά, αλλά στα Κρητικά δεν υπάρχει νέκρα 2 ώρες πριν την αναχώρηση. Μπορεί βέβαια να ήταν και τυχαίο, γιατί έκατσα μόνο κανένα πεντάλεπτο.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Η μάχη του Χάνδακα έχει περάσει και σε επίπεδο πρακτόρων;). Τι εννοώ??

ΟΙ Μινωικές αλλά και η ΑΝΕΚ μέχρι πρόσφατα έδιναν προμήθεια 7% στα πρακτορεία για τα εισιτήρια που έκοβαν με τις εταιρείες τους. Μετά την είσοδο της Superfast αύξησαν το ποσοστό της προμηθείας στο 10%. Όσο είναι η προμήθεια και από τη Superfast/Blue Star Ferries.B)

Σύντομα βλέπω να μην ζητάνε και από τα πρακτορεία τα χρήματα με επιταγή των 20 ήμερων, αλλά με μεγαλύτερο διάστημα.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Σε συζήτηση με κάποιο ανθρωπους της ΑΝΕΚ, σχετικά με τη μάχη του Χάνδακα κατά πόσο τους έχει επηρεάσει η είσοδος του Superfast XII στη γραμμή του Ηρακλείου. Η απάντηση του ήταν ότι μέχρι στιγμής είναι στα ίδια νούμερα που είχαν και πριν την είσοδο του Superfast XII, ενώ έχουν μια πολύ μικρή αύξηση στους επιβάτες (ίσως να σχετίζεται με την παρουσία του Αριάδνη στη γραμμή).

Όποτε το μερίδιο της Superfast στο Ηράκλειο προέρχεται κυρίως από τις Μινωικές ή έχει δημιουργήσει μια νέα πελατεία. Για αυτό ίσως συνεχείς οι αλλαγές στις ώρες αναχωρήσεως από τις Μινωικές.

Link to comment
Share on other sites

πιστευω πως η κινηση των μινωικων να πανε τα δρομολογια τους στις 11 το βραδυ ειναι λαθος!!!γιατι πλησιαζουν την αναχωριση του κοκκινου οποτε ο επιβατης θα σκεφτει να κατσει 45λεπτα παραπανω στην κρητη δεν εχει να χασει τιποτα κ να παρει το κοκκινο!το ιδιο ισχυει κ για τα φορτηγα γιατι αν φορτωναν παλια μεχρι τις 10 θα εφευγαν ενω τωρα θα καθονται μεχρι της 11 ενω ηδη στο ηρακλειο θα υπαρχει κ το κοκκινο οποτε θα βαζουν κ σ αυτο καροτσες οι οδηγοι...

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση του ήταν ότι μέχρι στιγμής είναι στα ίδια νούμερα που είχαν και πριν την είσοδο του Superfast XII, ενώ έχουν μια πολύ μικρή αύξηση στους επιβάτες

Είναι αδύνατο να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Η δρομολόγηση του κόκκινου έχει πλήξει σαφέστατα και τις δύο εταιρείες. Η μόνη περίπτωση να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα τα παραπάνω στοιχεία, είναι να γίνεται σύγκριση της φετινής περιόδου του Πάσχα (με την έντονη όπως είναι φυσιολογικό κίνηση), με την αντίστοιχη (ημερολογιακά) περσινή περίοδο, η οποία δεν περιλαμβάνει την Πασχαλινή έξοδο.

Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση θα μου έκανε εντύπωση να έχει σημειωθεί αύξηση.

Link to comment
Share on other sites

Οι Μινωικές ζήτησαν στο ΣΑΣ κάθε Παρασκευή να έχουν αναχωρήσει στις 15:00 & 23:00 από Πειραιά και Ηράκλειο. Δηλαδή πριν την αναχώρηση του Superfast XII από το Πειραιά αλλά από το Ηράκλειο.
Μήπως, σιγά-σιγά γίνεται πρόβα για παραμονή μόνο ενός Παλάς που θα κάνει δρομολόγια όπως το SF? Γιατί δεν μου φαίνεται ότι θα είναι για πολύ βιώσιμα και τα 2 Παλάτια στη γραμμή. Ε, εάν δεν χωράει και κανένα φορτηγό...δεν χάθηκε ο κόσμος...τόσα ro-ro διαθέτει ο όμιλος.
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω, η κίνηση αυτή ήταν προγραμματισμένη εδώ και καιρό, στην ουσία μετατρέπουν τα καθιερωμένα πρωινά δρομολόγια σε μεσημεριανά, θεωρώντας πως με αυτό τον τρόπο θα χτυπήσουν καίρια την Superfast. Ανάλογη κίνηση δεν μπορεί να γίνει από την ΑΝΕΚ, καθώς απαιτούνται υψηλές ταχύτητες.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι η ΑΝΕΚ θέλει να πάει κόντρα στις ταχύτητες (καταναλώσεις) των άλλων ανταγωνιστών. Αλλά μήπως είναι θα είναι καλύτερα για την ΑΝΕΚ που θα έχει τα συνηθισμένα ωράρια της γραμμής, έτσι οι επιβάτες δε θα χρειάζονται να ξενυχτάνε στο λιμάνι??

μετατρέπουν τα καθιερωμένα πρωινά δρομολόγια σε μεσημεριανά

Υ.Γ: Κάτι παρόμοιο είχε εφαρμόσει πέρυσι η ΑΝΕΚ στη γραμμή των Χανίων με αναχώρηση στις 14:00.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...