Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Διότι αν είναι τον μήνα είναι 50 την ημέρα, και να είναι ετησίως είναι 4 την ημέρα.

Απίθανο μου φαίνεται το 50, απελπιστικό το 4 :confused:.

Την ίδια ακριβώς σκέψη έκανα και εγώ. Διάβασα και ξαναδιάβασα το απόσπασμα και κατέληξα ότι αναφέρεται σε ετήσια βάση. Φαντάζομαι δε ότι αρκετά από αυτά είναι μικρά φορτηγά ψυγεία που κάνουν διανομές..Οπότε όπως καταλαβαίνεις...μάλλον η αναφορά έγινε για ψυχολογικούς λόγους.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η μείωση της διάρκειας του πρωινού δρομολογίου κατά μία ώρα από τις Μινωικές δεν μου φαίνεται και η ιδανικότερη απάντηση στο νέο ανταγωνιστή. Κατά τη γνώμη μου, αυτό που θα άλλαζε τα δεδομένα θα ήταν η αύξηση των πρωινών δρομολογίων από 40-45 που γίνονται κάθε χρόνο σε 60-65. Η αύξηση του capacity κατά 60.000-80.000 θέσεις και η δυνατότητα διπλών αναχωρήσεων σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, θα ήταν μια ισχυρή απάντηση από τις Μινωικές.

Link to comment
Share on other sites

Απ τις πιο ανιαρες 'βολτες' στο AIS ηταν να βλεπω τα 'κρητικα' να ανεβοκατεβαινουν με σταθερα(ολα μα ολα)τα 20-21 μιλια.

Πλεον ομως,τα παλατια του Ηρακλειου(και λιγο η ΑΝΕΚ)εχουν ανεβασει τις στροφες αρκετα...Η απαντηση στην μαχη που ξεκινησε,ειναι να βλεπουμε 'εμεις' οτι δεν παει σαν πυραυλος μονο το κοκκινο αλλα και τα αλλα;),η να φτανουν οι επιβατες 4.30 το πρωι στον προορισμο τους:confused:

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια ακριβώς σκέψη έκανα και εγώ. Διάβασα και ξαναδιάβασα το απόσπασμα και κατέληξα ότι αναφέρεται σε ετήσια βάση. Φαντάζομαι δε ότι αρκετά από αυτά είναι μικρά φορτηγά ψυγεία που κάνουν διανομές..Οπότε όπως καταλαβαίνεις...μάλλον η αναφορά έγινε για ψυχολογικούς λόγους.

Πράγματι ο αριθμός αυτός αναφέρεται σε ετήσια βάση: “… κάθε χρόνο 1.600 φορτηγά με προϊόντα του ομίλου της MIG έρχονται στην Κρήτη”, άρα μιλάμε για 8 κομμάτια την ημέρα (εισιτήρια αναχώρησης – επιστροφής).

Πράγματι η αναφορά αυτή, που έγινε μέσα σε μια ευρύτερη παρουσίαση των δραστηριοτήτων της MIG στην Κρήτη (Marfin bank, Goody’s, Flocafe, Singilar Logic, Vivartia), έγινε για ψυχολογικούς λόγους, όχι μόνο γιατί το νούμερο δεν είναι τόσο εντυπωσιακό, αλλά και γιατί τα περισσότερα από αυτά τα φορτηγά, μεταφέρουν μεν προϊόντα του ομίλου MIG αλλά ανήκουν στους τοπικούς αντιπροσώπους και η διαχείριση τους γίνεται από αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

Στα πρωτα δρομολογια παντως δεν εχει ξεπερασει τους 250 επιβατες και τα 30 φορτηγα. Αν και οι τασεις του κυριως στους επιβατες ειναι ανοδικες

Link to comment
Share on other sites

Και όπως έγραψα και στο άλλο τοπικ, είναι συνεπέστατο στα ωράρια που υπόσχεται η εταιρεία. Φεύγει 10-15 λεπτά καθυστερημένο και φτάνει 5-10 λεπτά πριν τις 22:00.

Μπράβο τους που λένε 6:30 και είναι όντως τόσο, αντί να λένε 06:00 και να βγαίνει παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Για μια εβδομάδα που έχει ξεκινήσει το Superfast XII στη γραμμή του Ηρακλείου, εάν τα νούμερα που μας έδωσε ο Neptune είναι αντιπροσωπευτικά. Τότε η Superfast πρέπει να είναι ευχαριστημένη για τον αριθμό των φορτηγών, διότι στη παλιότερη μάχη των Χανίων, τέτοια νούμερα έπιασαν πολύ αργότερα. Όσο για τους επιβάτες ίσως θα περίμεναν λίγο καλύτερα για αρχή, και μάλλον καταδεικνύει ότι δε θα είναι τόσο εύκολη η μάχη στους επιβάτες γιατί τα Παλάτια δεν είναι αμελητέα ποσότητα.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Διορθωση link
Link to comment
Share on other sites

Όπως βλέπω τα πράγματα (απο Κρήτη μεριά) το SF12 κερδίζει συνεχώς όλο και περισσότερο την εκτίμηση του κόσμου,όχι μόνο επιβατών αλλά γενικά, δεν περίμενα τους κρητικούς να δεχτουν με τόσο καλές διαθέσεις ένα νέο πλοίο στα νερά τους αλλά έχουν καταλάβει πλεόν πως οι Μινωικές καμία σχέση δεν έχουν οχι μόνο με το Ηράκλειο μα με την κρήτη γενικότερα και πως μαζί με την ΑΝΕΚ είχαν γίνει κατεστημένο αυξάνοντας συνεχώς τις τιμές και τις ώρες του ταξιδιού αντί να ανταγονίζονται και Βλέπουν το κόκκινο με μία ενδιάμεση τιμή και με σημαντικά μειωμένο χρόνο ταξιδιού ως μία πολύ συμφέρουσα επιλογή.Πιστεύω πως η δημοσκόπηση αργά η γρήγορα θα βγει αληθινή ως προς το ότι το SF θα σαρώσει.Τώρα αν γίνουν όλα μία οικογένεια είναι άλλο πράγμα και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη..

Link to comment
Share on other sites

οι εκπτωσεις φοιτητων τωρα ειναι 50% οπως και οι αλλες 2 εταιριες, και υπαρχουν εκπτωσεις και για δημοσιους υπαλληλους, καθηγητες πανεπιστημιου, τριτεκνους κλπ. Ολα προς το οφελος των επιβατων!!!!

Αν ισχύουν αυτά, θα έγιναν επι του πιεστηρίου, αφού δεν αναφέρονται στα site των εταιρειών.

Link to comment
Share on other sites

Και ο ανταγωνισμός συνεχίζεται: οι Μινωικες απο σημερα εχουν προσφορα λιγες θεσεις (50 νομιζω) στην τιμη των 19 € στο καταστρωμα, οι εκπτωσεις φοιτητων τωρα ειναι 50% οπως και οι αλλες 2 εταιριες, και υπαρχουν εκπτωσεις και για δημοσιους υπαλληλους, καθηγητες πανεπιστημιου, τριτεκνους κλπ. Ολα προς το οφελος των επιβατων!!!!

Έκρηξη” προσφορών και εκπτώσεων στα εισιτήρια και τους ναύλους στο δρομολόγιο Ηράκλειο – Πειραιάς, σηματοδοτεί αυτή τη φορά η κάθοδος της SuperFast στις γραμμές της Κρήτης.

Η “ναυμαχία” ήδη έχει ξεκινήσει, από την οποία είναι πολύ πιθανό να βγει χαμένη μία εκ των τριών εταιρειών. “Σηκώνει” τελικά η γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς (αν και …φιλέτο), τρεις ακτοπλοϊκές εταιρείες, είναι το μεγάλο ερώτημα των στελεχών και των υπαλλήλων τους, την ώρα που οι προσδοκίες για κάθετη πτώση των τιμών, από την πλευρά των επιβατών και των επαγγελματιών, είναι υψηλές.

Η εφημεριδα “ΠΑΤΡΙΣ” παρουσιάζει τα “πακέτα” των εκπτώσεων και των προσφορών, που ετοιμάζονται να δημοσιοποιήσουν οι Μινωικές Γραμμές και η ΑΝΕΚ, μετά την κάθοδο της Attica, αυτή τη φορά υπό τον ισχυρό άνδρα της MIG Ανδρέα Βγενόπουλο. Κι άλλες φορές είχε “κατέβει” στην Κρήτη η Attica, στην παρούσα φάση όμως φαίνεται πιο “απειλητική”…

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πιστεύετε πως για το μέσο επιβάτη της ακτοπλοΐας (γιατί άσχετα με όσα λέει η διαφήμιση, υπάρχει μέσος επιβάτης…), το brand Superfast είναι ισχυρότερο από αυτό της Blue Star;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για τις διεθνείς γραμμές, αλλά είμαι απολύτως βέβαιος ότι για την εσωτερική ακτοπλοϊα (και μέχρι στιγμής) το σήμα της Blue Star είναι κατά πολύ ισχυρότερο της Superfast.

ΥΓ Με το συμπάθειο δηλαδή, αλλά πώς σου ήρθε αυτή η απορία?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Για κάποιον που μέχρι σήμερα δεν ήξερε τη Superfast και ίσως δε γνωρίζει ακόμα ότι ανήκουν στην ίδια μαμά, το Superfast μπορεί να ακούγεται πιο εντυπωσιακό και "εξωτικό", παράλληλα με τη διαφήμηση να φαίνεται και πιο πολυτελές με αποτέλεσμα σε μια μεταξύ τους σύγκριση να υπερσισχύει η Superfast.

Link to comment
Share on other sites

Συντάσσομαι και εγώ με τον giorgosz για τους λόγους που αναφέρει.

Και πιστεύω ακόμα πως και για ανθρώπους που έχουν ακούσει και γνωρίζουν δύο πράγματα παραπάνω από τον απλό επιβάτη, λειτουργεί θετικά το "brand Superfast". Προσωπικά θα με "εξίταρε" περισσότερο ένα ταξίδι στην Κρήτη με ένα Superfast παρά με το BlueStar 1 ή 2.

Link to comment
Share on other sites

Αναμφισβήτητα Νηρέα αυτή θα ήταν μία κίνηση η οποία θα κολάκευε :D τα πάτρια αισθήματα των κατοίκων της Μεγαλονήσου (δυστυχώς δεν κατάγομαι από εκεί B)).

Αλλά μιας και τα συγκεκριμένα ονόματα προυποθέτουν (φαντάζομαι) και τον χρωματισμό των πλοίων στα μπλε και κίτρινα :o, πιό πιθανά μου ακούγονται (και καθόλου άσχημα θα έλεγα) τα SUPERFAST HERAKLION και SUPERFAST CHANIA. :D

Link to comment
Share on other sites

Καλά το "Heraklion" δεν παίζει γενικώς ούτε σαν συνθετικό, απλώς το ανέφερα συμβολικά. Κουβαλάει πολλές μαύρες μνήμες αυτό το όνομα. Τώρα δεν ξέρω τι και πως τα βλέπουν στην Αttica, αλλά ο Ορέστης δεν νομίζω να ρώτησε, επειδή δεν είχε κάτι άλλο καλύτερο να κάνει.;) Πάντως, ό,τι κι αν γίνει...θα γίνει από Οκτώβριο. Δεν γίνονται τέτοιες αλλαγές καταμεσής της σαιζόν. Τώρα ίσως να πάρουμε καμιά δοκιμαστική γεύση...για να μην μας έρθει καμιά συμφόρηση όταν θα δούμε το Superferry II...

...κατακόκκινο.:P

Link to comment
Share on other sites

Τώρα ίσως να πάρουμε καμιά δοκιμαστική γεύση...για να μην μας έρθει καμιά συμφόρηση όταν θα δούμε το Superferry II...

...κατακόκκινο.:P

Η ζυγαρια της Αττικα γερνει λιγο προς τα κοκκινα εχωντας σε δευτερη μοιρα τα μπλε η ειναι ιδεα μου;

Link to comment
Share on other sites

ο Ορέστης δεν νομίζω να ρώτησε, επειδή δεν είχε κάτι άλλο καλύτερο να κάνει.;)

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά ρώτησα εντελώς ακαδημαϊκά. Ορμώμενος από τον ενθουσιασμό πολλών μελών σχετικά με το νέο, κόκκινο, ασυναγώνιστο brand, μου γεννήθηκε αυτό το ερώτημα στο οποίο ναι μεν συμφωνώ με την άποψη σου, αλλά ήθελα να ακούσω και άλλες γνώμες.

Πολλές φορές αναλύουμε ένα γεγονός κάτω από τον καραβολατρικό μας μεγεθυντικό φακό και χάνουμε την ουσία. Το όνομα Blue Star κτίζεται μεθοδικά στην ακτοπλοΐα εδώ και μια δεκαετία. Μπορεί λοιπόν το όνομα Superfast για όσους ασχολούμαστε με τα πλοία να είναι ένα καταξιωμένο brand αλλά για το μέσο επιβάτη το άκουσμα αυτό μπορεί να μη διαφέρει σε τίποτα από το super jet, super ferry, highspeed, speedrunner κλπ.

Δεν λέω πως αυτό αποτελεί λόγω αποτυχίας του εγχειρήματος, απλά κατά τη γνώμη μου, δεν του δίνει πλεονέκτημα σε σχέση με το brand της Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω την αντιθετη αποψη...Μπορει η Blue Star να ειναι πιο γνωστη στο αιγαιο αλλα η SUPERFAST ειναι στην συνειδηση των επιβατων η top ελληνικη εταιρια;) Επειδη οι δημοσκοπησεις(οπως κ στην πολιτικη)δειχνουν την ταση του κοσμου,νομιζω οτι αυτο το αποτελεσμα,δειχνει το ποσο μετραει η SUPERFAST στο σκεπτικο ενος απλου επιβατη-καραβολατρη.Πολλοι shipfriends ψηφισαν χωρις να εχουν ταξιδεψει με κανενα απο τα 2 πλοια,αλλα με βαση αυτο που τους αρεσει εξωτερικα η τις εντυπωσεις που εχει δημιουργησει η καθε εταιρια με τα πλοια της.

Απο κει κ περα,θελετε το χρωμα(το κοκκινο χτυπαει οπως κ να το κανουμε),τα πανεμορφα πλοια,η προσεγμενη δυναμικη γραμματοσειρα,τα φτερα στις τσιμινιερες,το μαρκετινγκ,το service on board κλπ,κανουν την fast ασυναγωνιστη σε ολους τους τομεις πιστευω(προσωπικη αποψη).Εχω ακουσει πολλους να λενε ''Θελω να ταξιδεψω με ενα superfast...'' αλλα κανενα να λεει το αναλογο κ για καποιο blue star;)

K για να επανελθω στο θεμα,πως παει η μαχη?Την οποια κινηση εχει παρει το 12,ποιος απ τους αλλους 2 παικτες την εχασε?

ΥΓ.Πηγαινεται να δειτε κ καμια φορτωση Πειραια η Ηρακλειο,κ για να μην παει ο κοπος σας χαμενος,ανεβειτε να δοκιμασετε κ το self service του 12:D(σωστος Earl?:P)

Link to comment
Share on other sites

NHSOS XIOS το παράκανες, με το μεγεθυντικό φακό!!!!

1. Το δείγμα της δημοσκόπησης απέχει έτη φωτός από το μέσο επιβάτη… εκτός αν θεωρείς πως ο μέσος επιβάτης βλέπει μια σκουριασμένη βίδα και αναγνωρίζει από ποιο πλοίο έχει φύγει….

2. Εσύ δεν κρίνεις το Superfast μόνο σαν καραβολάτρης αλλά και σαν συστηματικός χρήστης της γραμμής που τα καθιέρωσε.

3. Για να θεωρεί κάποιος μια εταιρεία ως top, θα πρέπει τουλάχιστον να τη γνωρίζει και ίσως και να έχει ταξιδέψει μαζί της.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά (βέβαια είναι αρχή ακόμη) δεν φαίνεται να παίρνει ιδίαιτερη κίνηση στα φορτηγα τουλάχιστον... Ξεκινά καλά όμως στους επιβάτες. Μικρά νουμερα μεν αλλά καλά για αρχή...

Πράγματι το Self Service πρέπει να είναι από τα δυνατά του σημεία (δυστυχώς λόγω ώρας δεν μπόρεσα να το τεστάρω)

Ως ο αντιsuperfastικος όμως θα ήθελα να το τεστάρω σε συνθήκες πρωτοκόλου...

Πορειδοποιώ να αποφεύγετε τις ΑΒ4. Ευτυχως λόγω μειωμένης κίνησης ταξίδευα μόνος μου στη καμπίνα (τουλάχιστον έχουν άριστο τμήμα "εξυπηρέτησης πελατών") αλλά δεν θα ήθελα να σκεφτω ένα ταξίδι στην ίδια καμπίνα με άλλους τρεις ξένους...

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι γενικότερα το όνομα superfast ακούγεται πιο βαρύ στο ευρύ σύνολο.Κι όταν λέω ευρύ σύνολο δεν εννοώ μόνο τον αθηναίο επιβάτη αλλά και τον Γερμανό ή τον Σκανδιναβό τουρίστα τον Βέλγο ή τον Σκωτσέζο ο οποίος είτε έχει μια γευση από ταξίδια στην βαλτική και τη βόρεια Θάλασσα με τα κόκκινα είτε έχει έρθει Ελλάδα με τα κόκκινα είτε έχει δει διαφημίσεις με τα κόκκινα...

Ομοίως και για τον Ιταλό τουρίστα ο οποίος βλέπει σχεδόν μόνο κόκκινο στην πατρίδα του.Να άκουγε Strintzis Lines κάτι θα του ερχόταν στο νου αλλά στο άκουσμα Blue star υπερτερεί κατα κράτος το Superfast.

Ομοίως και για τους περισσότερους Έλληνες πιστεύω ότι το όνομα Superfast υπερτερεί της Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...