Jump to content
Shipfriends

Cruise Sardegna (ΙΜΟ 9351505)


Recommended Posts

  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αφου εκανε 2-3 βολτες στην ραδα,εβαλε πλωρη προς το στενο του Capri και με 23 μιλια(αυτη την στιγμη)μαλλον μας κατεβαινει:)

Και μια εικονα απο webcam του Sorrento

image102l.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Εγω μονο το χρωμα στις βαρκες ειδα:P

Ηταν ενα καλο 'τρικ' για να ξεχωριζουμε τα αδερφα απο μακρια.Οταν ηταν στα ναυπηγεια λοιπον,οι σωσιβιες λεμβοι ειχα χρωμα πορτοκαλι,τωρα πια ομως το χρωμα τους ειναι πιο ανοιχτο.

Link to comment
Share on other sites

Αναχωρισε απο την Πατρα λογικα για δρομολογιο στις 17:40 αφου το OLYMPIA PALAS βρισκεται στην Πάτρα.

ζητω συγνωμη για το καθυστερημενο ποστ αλλα χθες επεστρεψα απο εξωτερικο..

λοιπον,ημουν μεσα στο παρθενικο του ταξιδι για Ανκονα,οντως εφυγε στην ωρα που γραφει ο φιλος πιο πανω.

βασικα ηταν να φυγει το Ολυμπια Παλλας αλλα λογω του οτι ειχαν κοψει πολλα εισητηρια το εβαλαν πριν την ωρα του.

τα σχολια μου??...μαυρα κ απογοητευτικα...:(

το πλοιο ηταν αδειο απο προμηθειες,το πληρωμα ετρεχε κ δεν εφτανε για να το στελεχωσει κ να μεταφερει τα προιοντα απο το γκαραζ στα επανω πατωματα.

1 ωρα ορθιοι στην ρεσεπσιον για την παραλαβη της καμπινας..

καμπινες μικρες αλλα βολικες,τα μπανια ομως ηταν απιστευτα μικρα!!μονο αν ησουν ο Λουκυ Λουκ θα μπορουσες να κανεις ντους...

τα προιοντα (πχ καφεδες) ακριβα κ κακης ποιοτητας...το φαγητο ακριβο,λιγο σε ποσοτητα κ καθολου νοστιμο..

το μισο πληρωμα ηταν Ιταλοι που δεν ηξεραν καθολου Αγγλικα,αδυνατη η συνεννονοηση ακομα κ για ενα μπουκαλι νερο...

φθηνη κατασκευη εσωτερικα,ελαχιστες μοκετες.παντου πλαστικο δαπεδο.κρυοι αισθητικα χωροι στα μπαρ κ στα εστιατορια.

εξωτερικοι χωροι ανυπαρκτοι...μονο στο πανω καταστρωμα μπορουσες να πιεις εναν καφε κ να μυριζεις θαλασσα.

ολο το βραδυ βιδωνα με εναν ελβετικο σουγια τις βιδες απο τον σιδηροδρομο της κουρτινας στην καμπινα διοτι απο τους κραδασμους εκαναν ενοχλητικο θορυβο...:D

κ το κερασακι στην τουρτα ηταν η 4ωρη καθυστερηση!!!

εδεσε την επομενη στις 6 το απογευμα,μας εβγαλε εκτος προγραματος διαδρομης κ ταξιδευαμε ολη νυχτα για τον προορισμο μας..

καθυστερησε κανα 2ωρο στην Ηγουμενιτσα,μιση ωρα στην αναχωρηση κ πηγαινε σιγα (νομιζω)..

τραβηξα μερικες φωτο απο το κινητο κ θα προσπαθησω να τις ανεβασω,αν κατι δεν κανω σωστα παρακαλω τους διαχειριστες να βοηθησουν λιγο,ευχαριστω εκ των προτερων..

post-2816-128327002121_thumb.jpg

post-2816-128327002126_thumb.jpg

post-2816-12832700213_thumb.jpg

post-2816-128327002134_thumb.jpg

post-2816-12832700214_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Μια photo του πλοίου στην Πάτρα και μιά ακόμη, άποψη του φουγάρου, στην Ανκόνα. Το εσωτερικό σχεδόν πανομοιότυπο με το Europa, που μας παρουσίασε ο Proud, με διαφορετικές ονομασίες κοινοχρήστων και decks, σε καλύτερη όμως κατάσταση, μιας και δεν έχουν περάσει και πολλοί μήνες από την παράδοσή του. Στο Europa διαπίσωσα αρκετές μικροφθορές εσωτερικά.

Πολύ ωραία η αίθηση του να απολαμβάνεις το ταξίδι από τα μεγάλα παράθυρα, ειδικά στο πλώριο σαλόνι.

Ένα σημαντικό plus των δυό cruise, που βοηθά να περάσουν περισσότερο ευχάριστα οι ώρες ταξιδίου, είναι το γυμναστήριό τους, με όλες τις παράπλευρες παροχές, κι ειδικά το jacuzzi με θέα τα απόνερα biggrin.gif

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αγαπητοί καραβολατρες: Καθώς αυτό είναι από τα πρώτα μου Posts, θα εκτιμήσω ιδιαιτερα κριτική: παρακαλω γράψτε μου αν το Post παρα είναι μακρύ, έχει πολλές ανεπιθύμητες λεπτομέρειες η είναι εκτος θέματος η το έβαλα σε λάθος Forum κτλ.

Λίγες εντυπώσεις από το ταξείδι με την Cruise Olympia:

Βρίσκω το πλοίο αν και βουβαλακι πολύ όμορφο με ιταλική φινέτσα. Και είναι πολύ μεγάλο, στην Ηγουμενίτσα, διπλα στο Olympia Palace, φάνηκε ιδιαιτερα το μέγεθος του. Οι εσωτερικοί χώροι όμορφοι αν και πιο φθηνοί από τα Παλάτια. Τους εσωτερικούς χώρους των Superfast τους βρίσκω φτηνιάρικους με πολύ πλαστικό να θυμίζουν τα πολύ φθηνά Γαλλικά ξενοδοχεία Formule 1. Ενώ τα Παλάτια και τα φοσσενακια έχουν πολύ πιο όμορφους και προσεγμένους Χώρους. Η Cruise Olympia είναι κάπου στη μέση. Πολύ ωραία είναι τα παράθυρα στο μποστινο σαλόνι με θεα την πλώρη όπως γραφει και ο φίλος .voyager. Απαράδεκτο το δωματιάκι για τα παιδιά όπως και το πλαστικιζον άγαλμα του μινώταυρου ως διακόσμηση των εσωτερικών χωρων. Οι εξωτερικοί χώροι λίγο δαιδαλώδεις ενώ το μεγάλο κατάστρωμα μάλλον στο έλεος των ανεμων. Ενδιαφέρον: Παντού όπου γράφεται το όνομα του πλοίου, ακόμη και στις λέμβους διακρίνεται εύκολα το σβησμένο Ηράκλειο κάτω από την επιγραφή Palermo.

Το φόρτωμα ιδιαιτερα άνετο: Τα ιδιωτικά αυτοκίνητα στον 7 όροφο, στο ίδιο επίπεδο με πολλές από τις καμπίνες βοηθα πολύ, ιδιαιτερα οικογενείς με μικρό παιδί όπως εμάς (θα ήθελα η κόρη μου, 12 μηνών να γίνει καραβολατρις όπως εγώ). Πολύ καλή η πρόσβαση με τα αυτοκίνητα. Στο Check-in στην Ανκόνα παίρνει κανεις κατευθείαν τα κλειδιά τις καμπίνας και έτσι αποφεύγονται συνωστισμοί στην reception. Χρειάζεται όμως αρκετός δρόμος για να βρεθεί η καμπίνα, και φαντάζομαι ιδιαίτέρα Έλληνες να προβληματίζονται να βρούν την καμπίνα τους.

Ανεβήκαμε στο πλοίο αρχές Σεπτέμβρη στην Ανκόνα κατά τις τέσσερις το απόγευμα με προορισμό Ηγουμενίτσα. Το πλοίο ήρθε στην ώρα του γεμάτο. Φύγαμε επίσης στην ώρα μας, τυπική Minoan.

Η καμπίνα καλή (δίκλινη εξωτερική), το μπανάκι μικροσκοπικό και απαίσιο: Έμοιαζε σαν ολόκληρο το μπανάκι να ήταν από ένα μονοκόμματο καλούπι πλαστικού.

Η κατάσταση στην καμπίνα απαράδεκτη: Σεντόνια και μαξιλάρια βρεμένα από το γρήγορο πλύσιμο στο πλυντήριο του πλοίου (;), το μπανάκι βρώμικο καμια απολύμανση,ο κλιματισμός να παγώνει τα πάντα ακόμη και στην πιο χαμηλή στάθμη. Τα ίδια προβλήματα σε όλες τις καμπίνες του διαδρόμου. Έτσι γνωριστήκαμε όλοι οι συνταξιδιώτες του διαδρόμου. Κάποια στιγμή εμφανίστηκε ένας καμαρωτός που φιλιτημα προσπάθησε να διορθώσει ότι μπορούσε (για τη δουλειά αυτή χρειάζονται τουλάχιστον τρεις). Οι αντιδράσεις της reception (Έλληνες) στα παράπονα μάλλον απαράδεκτες. Μας κατηγόρησαν ότι δεν εχούμε κατανόηση, το πλοίο είχε 3000 άτομα στο ανέβασμα. Πιστεύω ότι για τα περίπου 500Euro που κοστίζει μια τέτοια, απλή διαδρομή, για μια τριμελή οικογένεια δεν υπάρχει δικαιολογία για την κατάσταση της καμπίνας. Και λίγο δυσκολεύομαι να καταλαβω γιατι δεν μπορούσε το πλοίο να προσφέρει π. χ. έναν καφέ και να προτείνει να περιμένουν οι επιβάτες στο bar έως να συμμαζευτούν οι καμπίνες. Φυσικά μονο σε εκείνους τους επιβάτες που έπρεπε να περιμένουν για την καμπίνα σημαντικό χρόνο.

Κακή λύση: Σωσίβια δεν έχουν πια στην καμπινα αλλα σε κεντρικά ντουλάπια, που τα βρίσκει κανεις εύκολα. Θα τα ανοίξει όμως κάποιος σε ώρα ανάγκης εγκαίρως;

Στην πλεύση το πλοίο εξαιρετικό. Ελάχιστοι κραδασμοί και καμια αντίδραση σε γεματο 6αρι καιρό. Πάντα εντυπωσιακό για σκαρί τέτοιων διαστάσεων το S που χρειάζεται να κάνει το πλοίο για να βγει από το λιμάνι της Ανκόνα. Τούτη φορα με βροχή και αφριζοντα κύματα έξω από το λιμάνι. Η 12 μήνη κόρη μου κοιμήθηκε πολύ καλά την νύχτα αν και τυλιγμένη σαν εσκιμώος. Δυστυχώς το πλοίο δεν προσφέρει κρεββατάκι για μικρά παιδιά. Αποτέλεσμα: Έπρεπε να επιλέξουμε καμπίνα με διπλό κρεββάτι (ακριβότερη) χωρίς να καταφέρουμε να κοιμηθούμε (με το παιδί ενδιάμεσα). Όλα, ακόμη και τα πιο φτηνά ξενοδοχεία στη στεριά προσφέρουν κρεββατάκι για μικρά παιδιά, αλλα ας είναι. Πολύ εντυπωσιακή και η άφιξη στην Ηγουμενίτσα. Το πληρωμα κατεχει το πλοίο καλά. Το βιντεάκι του φίλου Sea-Pilot δίνει πολύ καλές εικόνες. Γενικά η καθαριότητα του πλοίου στα πολύ καλά επίπεδα που συνηθίζει η Minoan. Το πλήρωμα ευγενικό. Οι Ιταλοί στο πλήρωμα εντάξει, επιμένω ότι οι Ιταλοί σε γενικες γραμμές είναι καλλίτεροι σε παροχες υπηρεσιών. Σημαντική η συχνή παρουσία του καπετάνιου.

Το φαγητό στο πλοίο καλο αλλα ακριβό. Περίπου 50 Euro για δυο ενήλικες και ένα μωρό με ένα μικρό κρασί είναι πολλά. Όλα στην τραπεζαρία έδιναν πολύ καλή εντύπωση από πλευρά καθαριοτητας και τάξης. Προτιμώ τις τραπεζαρίες στα παλάτια, που ίδια καθαρές (αν και ο χώρος του φαγητού πιο σονωστισμενος) έχουν τραπέζια με θεα την πλώρη. Τελικά στην επιστροφή προμηθευτήκαμε φαγητό από την στεριά.

Τέλος το ταξίδι επιστροφής τρεις εβδομάδες αργότερα (μέσα Σεπτέμβρη). Αναχωρήσεις και αφίξεις στην ωρα τους. Η καμπίνα αυτή τη φορα σε αριστη κατάσταση (εκτος από το πολικό air condition). Τα θετικά παραπάνω σχόλια ισχύουν και για αυτό το ταξίδι. Στην Ηγουμενίτσα μέτρησα κοντά στα 150 αυτοκίνητα και 45 νταλίκες που "φορτωσαμε". Από την Πάτρα πρώτο ξεκίνησε το Spirit, στην Ηγουμενίτσα πρώτη έφτασε η Cruise Olympia που ήταν και πρώτα έτοιμη για αναχώρηση. περιμεναμε όμως και πρώτο μπήκε στο δίαυλο το Spirit. Στην Ανκόνα έφτασε η Cruise Olympia πρώτη και με σημαντική διαφορα.

Γενικό Συμπέρασμα: Η Cruise Olympia εντυπωσιάζει, η Minoan-Grimalde πρέπει να βελτιώσει το λειτουργικό του πλοίου. Προσωπικά προτιμώ τα Παλάτια που κατά τη γνώμη μου είναι ότι καλλίτερο στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα φίλε μου.Μια χαρά ήταν το ποστ σου και κυρίως πολύ κατατοπιστικό.

Δεν έχω ταξιδέψει με τα Cruise και δεν έχω ιδίαν άποψη.Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι σε αυτό που λες ότι τα σαλόνια των Superfast μοιάζουν φτηνιάρικα.Αν εξαιρ΄΄εσεις τα δύο ιταλικά τα υπόλοιπα που έφτιαξε ο Παναγόπουλος είναι η επιτομή της ποιότητας κατασκευής. Μπορεί να μην είναι τόσο βαριά η πολυτέλειά τους αλλά σαν ποιότητα κι όχι μόνο των σαλονιών τέτοια βαπόρια δεν θα ξαναδούμε.

Εκείνο που μου προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι η δικαιολογία του τύπου στο προηγούμενο δρομολόγιο είχαμε 3.000 άτομα κι ο επιβάτης έπρεπε να κατανοήσει. Ασφαλώς και δεν ευσταθεί η δικαιολογία απέναντι σε έναν επιβάτη ο οποίος έχει πληρώσει κάποιες υπηρεσίες οι οποίες παρουσιάστηκαν ελειπής.

Το αν δεν προλάβαν να καθαρίσουν ή οτιδήποτε άλλο λόγο αυξημένης κίνησης είναι ένα θέμα το οποίο πρέπει να προβληματίσει το πλήρωμα και την εταιρεία του πλοίου και όχι να παρουσιάζεται ως ανυπέρβλητη δικαιολογια στον επιβάτη.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες και από μένα :)

Πολύ ωραίο ρεπορτάζ!

Φίλε Earl, εάν μου επιτρέπεις, αναφορικά με την κατάσταση της καμπίνας που αναφέρει ο φίλος Pid, διαπίστωσα δυστυχώς ακριβώς τα ίδια φέτος στα 4 ταξίδια μου με τα Europa και Olympia Palace ...

Τη μια φορά, τα κρεβάτια δεν ήταν καν στρωμένα, τρεις φορές το μπάνιο και το χαλί έξω από το μπάνιο ήταν καταμούσκεμα και άλλη μια φορά η πολυθρονίτσα είχε ένα μεγάλο λεκέ (από εμετό, σχεδόν φρέσκο) και παρόλα αυτά δεν την είχαν αλλάξει ή έστω καθαρίσει.

Και προτού πει κάποιος ότι έχω κάτι εναντίον των Μινωικών, να του πω ότι ταξιδεύω με τις Μινωικές, εκτός μερικών εξαιρέσεων, από το δεύτερο ήδη δρομολόγιό τους για Ιταλία (16. Μαϊου 1981)!!! Άρα, επιτρέψτε μου να ισχυρίζομαι ότι μπορώ να εκφέρω γνώμη για την εταιρεία καθώς τη γνωρίζω από τα μικρά της και θυμάμαι πολύ καλά, τι υπηρεσίες πρόσφερε κάποτε ...

Link to comment
Share on other sites

Μερικές εικόνες από του εσωτερικό του Cruise Olympia. H υποδοχή του πλοίου, το nighclub "Sirens", διακόσμηση στο διάδρομο του drivers club, το γυμναστήριο-τμήμα του spa, o αγαπητός Mινώταυρος ( biggrin.gif ) και το ανώτερο κατάστρωμα με την πισίνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ξεκίνησε απο σήμερα κανονικά στα δρομολόγιά του. έχω παρατηρήσει μια μικρή διαφορά σε σχέση με το αδερφάκι του, εκτός απο αυτές που έχουμε ήδη αναφέρει. Τα φώτα στην πρύμνη και στο 11 deck είναι λευκά, ενώ του cruise europa είναι μπλέ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου για το παπόρο, σε συνέχεια ενός ταξιδιού Ανκόνα - Πάτρα που έκανα στις 6 Νοεμβρίου του "Σωτηρίου" έτους 2010. Όπως κι αν το δεί κανείς, το πλοίο είναι άκρως εντυπωσιακό λόγω μεγέθους και μόνο αν μη τι άλλο. Με την είσοδό του στο λιμάνι γεμίζει ο τόπος και σε κερδίζει με την μεγαλοπρέπειά του. Σε σύγκριση με κάτι γαιδούρια αναλόγου μεγέθους στη Βόρεια Ευρώπη όπως το Stena Hollandica ή το Pride of Rotterdam, νομίζω πως από πλευράς σχεδίασης και γραμμών είναι σκάλες ανώτερο, βοηθάει σε αυτό νομίζω και το ωραία σχεδιασμένο φουγάρο.

Ταξίδι χαλαρό με καμιά 300αριά συνταξιδιώτες, στην πλειοψηφία τους Τριπολιτσώται φορτηγατζήδαι και γκαράζ γεμάτο απ' όσο μπόρεσα να καταλάβω που συνετέλεσε ώστε να αποπλεύσουμε με μισή ώρα καθυστέρηση και με το φίλο nhsos xios να μας κουνάει το μαντήλι από την προκυμαία, ενώ επάνω στα κατά, πετούσανε οι γλά:D. Το πλοίο πήγαινε μαλακωσά στα 29 μίλια καθ' όλην τη διάρκεια του ταξιδιού και φαίνεται πως ευτυχώς σε αυτόν τον τομέα δεν έχει τα προβλήματα του αδελφού του. Γρήγορη επιβίβαση στον ντέκ 7 όπου και βρίσκεται η reception και καθαρή, σπαρτιάτικη δίκλινη εσωτερική καμπίνα στο ντέκ 9. Πολύ λίγος ο χώρος, με μια βαλίτσα που χώρεσε ίσα-ίσα στη ντουλάπα. Αν και ο συνταξιδιώτης σου έχει βαλίτσα, μάλλον πρέπει να μπεί στο μπάνιο(η βαλίτσα, όχι ο συνταξιδιώτης). Άσχημη εντύπωση ο διάδρομος προς τις καμπίνες που είναι επενδεδυμένος με την πιο φτηνή μοκέτα που έχω δει σε πλοίο. Επίσης πρέπει να αλλάξει αυτή η ιστορία με τις ανακοινώσεις, 0755 το πρωί ακούστηκε η ανακοίνωση για να εκκενωθούν οι καμπίνες από τους επιβάτες με προορισμό την Ηγουμενίτσα ενώ το πλοίο έδεσε μόλις στις 0930 ενώ γι αυτήν τη μιάμιση ώρα οι επιβάτες δεν δικαιούνται να μαζευτούν στον χώρο μπροστά στη reception για "λόγους ασφαλείας". Ανάλογη η κατάσταση και στην Πάτρα. Αν δεν βγαίνουν τα δρομολόγια, ας αλλάξουν τα ωράρια, δεν μπορεί ειδικά σε περιπτώσεις οικογενειών με μικρά παιδιά να τις εξαναγκάζεις να εκκενώσουν την καμπίνα μιάμιση ώρα πρίν την άφιξη. Στο ντέκ 7 εκτός από καμπίνες και reception έχουμε και τα καθίσματα αεροπορικού τύπου.

Ζωτικός χώρος του πλοίου το ντέκ 10 όπου βρίσκονται και οι περισσότεροι κονόχρηστοι χώροι, Πλώρα το αχανές Knossos Lounge που το βλέπουμε και εδώ. Τεράστιος χώρος εντελώς ουδέτερος κατά τη γνώμη μου από πλευράς διακόσμησης και υλικών. All the money το βράδυ κατά τις 1930 όπου ένας Κακοφωνίξ με αρμόνιο τραγουδάει karaoke διάφορα γνωστά ξένα σουξεδάκια με συνέπεια να πιάνει τον κόσμο νευρικο γέλιο. Βέβαια το συγκεκριμένο βράδυ είχε κοινό 4 μεθυσμένους Ολλανδούς με τις μπύρες ανά χείρας που όχι μόνο τον καταχειροκροτούσαν αλλά χόρευαν κιόλας:D οπότε είχαμε τρελά γούστα. Προς τα πισω το Agora Bar Plaza όπου και μαζεύτεται όσος κόσμος δε την παλεύει με τον Κακοφωνίξ. Πολύ πιο μικρός και ζεστός χώρος, κερδίζει τις εντυπώσεις στα χειμωνιάτικα δρομολόγια. Μετά πάμε προς τα πίσω στο καζίνο το κατάστημα, το driver's club και τα εστιατόρια, η πρόσβαση στα οποία γίνεται μέσω δυο πολυ καλόγουστων διαδρόμων τους οποίους βλέπουμε εδώ και εδώ. Καταλήγουμε στο a la carte εστιατόριο που λέγεται Dionysus στο οποίο και δειπνήσαμε. 2 πιάτα φαγητό, 2 μπύρες Paulaner και μια σαλάτα γύρω στα 50 ευρώ, ούτε λίγα αλλά ούτε και πολλά θα έλεγα ενώ όσον αφορά την ποιότητα συμπαθητική χωρίς να γεύεσαι κάτι ιδιαίτερο. Άλγεινη εντύπωση η απάντηση του σερβιτόρου στην αρχική μου παραγγελία του φιλέτου κοτόπουλο με μανιτάρια a la creme. Η απάντηση "τελείωσε" για μένα είναι απαράδεκτη. Αφ' ενός μεν δεν μπορώ να φανταστώ πως ένα πλοίο που πιάνει λιμάνι 2 φορές τη μέρα ξέμεινε μέσα στο χειμώνα από κοτόπουλο, αφ' ετέρου δε -κι επειδή η πρώτη εξήγηση μου φαίνεται απίστευτη- μάλλον φιλέτα υπήρχαν απλά δεν είχαν έτοιμο προς σερβίρισμα, στην οποία περίπτωση δεν συζητάμε για a la carte αλλά για τα ήδη έτοιμα φαγητά του self-service που απλά τα σερβίρουν σε διαφορετικό χώρο, και τα χρεώνουν και παραπάνω. Διακόσμηση συμπαθητική, μέγεθος μικρό για ένα πλοίο με πρωτόκολλο 3,000 ατόμων το καλοκαίρι. Ακόμα και Νοέμβρη με 300 άτομα και ο χώρος ήταν σχεδόν γεμάτος.

Πιο ωραίο ντέκ το 11 με την πισίνα και το Cyclades Bar. Μεγάλα ντέκ και περατζάδες, δέστε όμως εδώ. Η σκάλα που οδηγεί από το ντέκ 11 στο 10 είναι τέρμα δεξιά. Από το 10 για το 9 όμως είναι τέρμα αριστερά, δηλαδή για να κατέβει κανεις από το 11 στο 9 πρέπει να διασχίσει 2 ντέκ κάτι το οποίο μου φαίνεται παράξενο. Γιατί έχει γίνει κάτι τέτοιο απορώ, σε ένα πλοίο με τέτοιο πρωτόκολλο δεν θα έπρεπε να έχει σκάλα σε κάθε άκρη του ντέκ ή τουλάχιστον στη μέση? Όπως και να έχει εμείς την εκφόρτωση στην Ηγουμενίτσα την είδαμε και μας έφυγε ο τάκος. Όπως μπορείτε να δείτε και εδώ, το πλοίο παρέμεινε γύρω στη μια ώρα στην Ηγουμενίτσα και αναγκάστηκε να ξεφορτώσει πάνω από 30 νταλίκες(στην φωτό δεν φαίνονται όλες) με προορισμό την Πάτρα προτού μπορέσει να βγάλει κάποιες δεκάδες νταλίκες με προορισμό την Ηγουμενίτσα, όπως και περίπου 60 ΙΧ. Προσωπικά δεν έχω ξαναδεί τέτοια ανοργανωσιά και το πιο περίεργο απ' όλα ήταν ότι σε όλη αυτήν την διάρκεια της εκφόρτωσης κουμάντο στα φορτηγά έκανε ο πράκτορας της Ηγουμεντίτσας ενώ οι Ιταλοί αξιωματικοί έκαναν τσιγαράκι στον καταπέλτη και παρακολουθούσαν με χαρακτηριστική απάθεια τα τεκταινόμενα. Highlight Ιταλός ναύτης που άρχισε να φωνάζει σε Έλληνα φορτηγατζή με τον τελευταίο αφού του είπε κάτι εξαπτέρυγα στα ελληνικά, να του λέει κι ένα μεγαλοπρεπές va f.... σε άπταιστα Ιταλικά:P. Γενικά δεν ήταν εικόνα πληρώματος αυτή, η φόρτωση πρέπει να έγινε εντελώς πρόχειρα και οι συνέπειες ήταν σοβαρές. Επείγουσες ανακοινώσεις επί επείγουσων ανακοινώσεων για οδηγούς που πρέπει να κατέβουν στο γκαράζ, μια εικόνα αλαλούμ γενικά. Μπάμπη Σαλβαράκη που θέλουνε!:D

Το υπόλοιπο ταξίδι κύλησε όμορφα στο Cyclades Bar με καφεδάκι και τυρόπιτα για πρωινό. Η μάλλον "τυρόπιτα" γιατί αυτό που φάγαμε ήταν κάτι σαν τυρόπιτα. Πρέπει να τους είχε μείνει από τα εγκαίνια, δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι ενώ προσπάθησα να κόψω ένα κομμάτι από την άκρη αυτό κατέστη αδύνατο και μόνο αφού έπιασα την τυρόπιτα και με τα δυό μου χέρια από τη μέση την έκοψα στα δύο όπως σπάς ένα παξιμάδι. Με ενα χαρακτηριστικό ήχο, κόπηκε στα δυο και θρυμματίστηκε σε εκατοντάδες μικρά κομματάκια, όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία. Ειλικρινά τέτοιο πράγμα δεν είχα δεί ούτε στο Ναιάς ΙΙ στη δεκαετία του 80 με τις καμμένες πίτσες και είναι κρίμα και πισωγύρισμα πραγματικά να συμβαίνουν τέτοια περιστατικά σε μια εταιρεία που κάποτε ήταν υπόδειγμα. Τέλος του ταξιδιού στην Πάτρα με πλαγιο-πρυμνοδέτηση στο 16, μπορείτε να δείτε εδώ πόσο οριακή είναι η μανούβρα. Και φυσικά η Ελλάδα υποδέχεται τα παιδιά της και τους τουρίστες της με κυνηγητό ανάμεσα σε λιμενικούς και λαθρομετανάστες που κάνουν πασαρέλα στα κάγκελα του λιμανιού με την Ελληνική Αστυνομία να τους σπρώχνει προς τα μέσα για να γίνουν δικαιοδοσία του ΛΣ και το ΛΣ πρός τα έξω για να πέσουν στο χώρο ευθύνης της ΕΛ.ΑΣ. Πραγματικά εικόνα τρίτου -για να μην πω τέταρτου- κόσμου.

Με λίγα λόγια το πλοίο είναι καινούριο και αρκετά συμπαθητικό, αν και βέβαια περιμένεις ορισμένα καλύτερα πράγματα από νεότευκτο σοτν τομένα φινίρισμα/διακόσμηση. Χρειάζεται μεγάλη βελτίωση στον τομέα παροχής υπηρεσιών πάνω στο πλοίο και ειδικά στο φαγητό ενώ και το Ιταλικό πλήρωμα φαίνεται ανεπαρκές στο γκαράζ. Πλεονέκτημα για μένα η βολική ώρα αναχώρησης από Ancona. Η γενική μου εντύπωση είναι πως και αυτό και το αδελφό του χτίστηκαν περισσότερο γιατί υπήρχε μια συμφέρουσα χρηματοδότηση, παρά γιατί υπήρχε κάποια πραγματική ανάγκη ή στρατηγικό πλάνο για τη δρομολόγησή τους και το πως θα καταστούν κερδοφόρα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο,

σε ευχαριστούμε για τον κόπο σου να γράψεις όσα έζησες :)

Σχετικά με τις τυρόπιτες, το ίδιο έπαθα και εγώ στο Ευρώπη Πάλας. Εάν θελήσεις κάποτε να δεις τι πάει να πει ποιότητα τροφίμων σε πλοίο, κάνε ένα ταξίδι με το Κεφαλονιά ή το Επτάνησος και απόλαυσε τις καταπληκτικές φρέσκες τυρόπιτες και καρυδόπιτες. Καλή σου όρεξη! :D

Τα 50 Ευρώ μου φαίνονται πάρα πολλά. Αυτός είναι και ένας λόγος που προτιμώ την ΑΝΕΚ. Πανάκριβη και αυτή σε σύγκριση με παλαιότερα, αλλά παρόλα αυτά εξακολουθεί και είναι πιο φτηνή από τις Μινωικές.

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...