Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ένα μικρό ιστορικό της οικογένειας Μαρτίνου τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνται σήμερα στη ναυτιλία με τρεις εταιρείες:

Η Thenamaris διαθέτει έναν ισχυρό στόλο που αποτελείται από 34 δεξαμενόπλοια και 11 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 4 περίπου εκατ. τόνων, η Minerva Marine ελέγχει έναν στόλο με 31 δεξαμενόπλοια και 1 πλοίο ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 1,7 εκατ. τόνων και η East Med διαθέτει 30 περίπου bulk carriers, η χωρητικότητα των οποίων υπολογίζεται σε 2,8 εκατ. τόνους.

Link to post
Share on other sites

Να πούμε ότι ο Ντίνος Μαρτίνος έχει την Τhenamaris, ο Ανδρέας Μαρτίνος την Minerva Marine κι ο Θανάσης Μαρτίνος την Eastern Mediterranean.

Πρόκειται για 3 αδέλφια που παρόλο που έχουν πλέον ο καθένας την δική τους εταιρεία εξακολοθούν και έχουν άριστες σχέσεις μεταξύ τους.

Παρά την πλούσια επιχειρηματική τους δραστηριότητα, παραμένουν άνθρωποι χαμηλού προφίλ , και πάντα με επίκαιρες κινήσεις για τις εταιρείες τους τόσο στον χώρο της ναυτιλίας όσο και στην αγορά ακινήτων και οικοπέδων στα νότια προάστια της Αττικής..

Πραγματικά είναι αξιοθαύμαστη η πορεία τους στην ναυτιλία.

Ως στέλεχος της Thenamaris ξεκίνησε την πορεία του στην ναυτιλία κι ο Γ.Οικονόμου ένα από τα δυνατότερα ονόματα πλέον του κλάδου.

Η οικογένεια Μαρτίνου όπως είχε δημοσιεύσει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ το περασμένο φθινόπωρο είναι ιδιοκτήτρια και και της ακριβότερης κατοικίας στην Ελλάδα, μιας έπαυλης ,πραγματικά έργο τέχνης,η οποία αποπερατώθηκε το 2003 και κοστολογείται πλεον στα 33εκ ευρώ.

Edited by Earl Granville
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Νεότευκτο Cape για την Minerva

Πηγη: THE SEANATION

Ένα ακόμη νεότευκτο capesize προστέθηκε στον στόλο της Minerva συμφερόντων Αντρέα Μαρτίνου. Το πλοίο που φέρει την ελληνική σημαία ναυπηγήθηκε στην Jiangnan. Η εταιρεία η οποία διαχειρίζεται κυρίως δεξαμενόπλοια, έχει ένα ακόμη Cape στην κατοχή της το Sapientza, ενώ ναυπηγεί άλλα πέντε τα οποία θα της παραδοθούν σταδιακά μέχρι το 2010.

H Minerva διαχειρίζεται ακόμη στόλο από 34 δεξαμενόπλοια τα οποία έχουν ναυπηγηθεί μεταξύ 2001 και 2008, ενώ ναυπηγεί άλλο ένα aframax στην Samsung το οποίο θα της παραδοθεί μέσα στο 2009

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 years later...

Κατ’ αρχήν, ομολογώ, μπας και συγχωρεθώ :rolleyes: , ότι δεν θυμόμουνα την παραπάνω αναφορά στην έπαυλη Μαρτίνου. Περνώντας λοιπόν από το Ντράφι της Παλλήνης, μου τράβηξε το μάτι μια εντυπωσιακή έπαυλη, στην κορυφή ενός λόφου και με θέα στα Μεσόγεια. Και όχι μόνο τα κτίσματα, αλλά όλο το συγκρότημα «φώναζε» ότι είναι κάτι ξεχωριστό. Εμφανέστατος ο πλούτος, αλλά καμία σχέση με το νεοπλουτισμό που κυριαρχεί στην περιοχή. Από μακριά μάλιστα νόμιζα ότι πρόκειται για κάποιο παλιό αρχοντικό, αλλά από κοντά οι πέτρινες κατασκευές πρόδιδαν ότι είναι σύγχρονη κατασκευή. Από περιέργεια, λοιπόν, έψαξα να δω σε ποιον ανήκει…και κατέληξα πάλι εδώ :D Πράγματι πρόκειται για κάτι ιδιαίτερο, που το ξεχωρίζει ακόμα και ο περαστικός που δεν γνωρίζει περί τίνος πρόκειται.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 5 years later...

Μεταχειρισμένο τάνκερ για την Eastmed μετά από τέσσερα χρόνια 

Quote

Η ναυτιλιακή Eastmed, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου, είναι τελικά η εταιρεία πίσω από την απόκτηση ενός VLCC που αρχικά είχε αναφερθεί ότι όδευε προς τον στόλο της νοτιοκορεατικής Sinokor.

Η Eastmed επιβεβαίωσε ότι αγόρασε το χωρητικότητας 299.000 dwt πλοίο Isuzugawa (κατασκευής 2004) έναντι 25.5 εκατομμυρίων δολαρίων, μία κίνηση σπάνια για την εταιρεία, καθώς είναι η πρώτη της αγορά μεταχειρισμένου τάνκερ εδώ και τέσσερα χρόνια. Από τις αρχές του 2014 μέχρι τώρα, η εταιρεία αγόραζε μεταχειρισμένα πλοία μόνο στην αγορά του ξηρού φορτίου.

Ο στόλος από VLCCs της εταιρείας μετά την απόκτηση του Isuzugawa αποτελείται πλέον από εννέα πλοία, τα επτά εκ των οποίων είναι ηλικίας από 12 έως 17 έτη. Τα άλλα δύο είναι τα νεότευκτα πλοία που απέκτησε στα τέλη του 2016 και την άνοιξη του 2017, τα χωρητικότητας 300.000 dwt αδελφά πλοία Agios Fanourios και Agios Sostis 1, που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Japan Marine United.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Στην παραγγελία τριών νεότευκτων MR tankers προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Eastern Mediterranean Maritime (EastMed) συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου. Όπως επιβεβαίωσε και η East Med, η συμφωνία που υπεγράφη με τις νοτιοκορεάτικες γιάρδες Hyundai Mipo Dockyard (HMD) αφορά τη κατασκευή τριών MR δεξαμενόπλοιων (χωρητικότητας 50.000-dwt), με την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσής τους να ορίζεται εντός του 2019. Όπως ανέφερε ο κ. Μαρτίνος τα νεότευκτα πλοία θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς του IMO (International Maritime Organization) και συγκεκριμένα του Tier II που αφορούν τις εκπομπές του NOx (διοξείδιο του αζώτου). Το κάθε δεξαμενόπλοιο θα κοστίσει στην EastMed 35 εκατομμύρια δολάρια, με το συνολικό κόστος να φτάνει τα 105 εκατομμύρια δολάρια.

Η τελευταία δραστηριότητα -στο τομέα των MR tanker εντοπίζεται πριν από 6 χρόνια και συγκεκριμένα το 2011. Τότε η εταιρεία είχε συμφωνήσει με τα ναυπηγεία SPP Shipbuilding για την κατασκευή 2+1 δεξαμενόπλοιων (χωρητικότητας 52.000-dwt), με την αξία του καθενός να ορίζεται στα 37 εκατομμύρια δολάρια. Η ναυτιλιακή δεν έκανε χρήση της option που υπήρχε και «έχτισε» μόνο δύο tankers εν τέλει. Τα -τότε- νεότευκτα πλοία Happy Lady και Athina M ενσωματώθηκαν στον στόλο της εταιρείας το 2013.

Πριν από 9 μήνες η EastMed προχώρησε στην αγορά ενός νεότευκτου supramax bulker από τα ναυπηγεία Japan Marine United για 25,5 εκατομμύρια δολάρια. Σημειώνεται πως τo bulk carrier Ellirea έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία.

Επιπλέον όπως αναφέρει η online πλατφόρμα παροχής ναυτιλιακών δεδομένων, VesselsValue, η ναυτιλιακή «χτίζει» ένα supramax bulker (χωρητικότητας 60.000-dwt) στα ναυπηγεία Mitsui Engineering & Shipbuilding. Το φορτηγό πλοίο αναμένεται να είναι έτοιμο εντός του 2018.

Ενεργός παίκτης και στην αγορά S&P ο κ. Μαρτίνος

Η EastMed, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία, ψάχνει «ευκαιρίες» και στην second hand αγορά. Για την ακρίβεια η ναυτιλιακή αγόρασε φέτος τέσσερα μεταχειρισμένα bulkers. Η τελευταία της αγορά αφορούσε το panamax bulker Privocean (χωρητικότητας 81.400-dwt και κατασκευής 2013) για ένα ποσό που ανήλθε στα 21 εκατομμύρια δολάρια.

Επίσης προχώρησε στην αγορά του Santa Marine (χωρητικότητας 300.000-dwt και κατασκευής 2004), βγάζοντας από τα ταμεία της 25,8 εκατομμύρια δολάρια.

Τα άλλα δύο bulkers, το Elias (χωρητικότητας 58.000-dwt και κατασκευής 2010) και το Filia (χωρητικότητας 58.000-dwt και κατασκευής 2011), αποκτήθηκαν από την ναυτιλιακή ύστερα από πλειστηριασμό.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Μια σύντομη ματιά στην αγορά εργασίας της ναυτιλίας, αγγελία από το careernet:

 

Quote

 

Minerva Marine INC

Shipping Company based in Voula, seeks to recruit a Reception Officer (temporary position)

Required Qualifications:

Degree in Business Administration/Tourism/Secretarial management discipline

2-4 years of professional experience in a similar position

Very good knowledge of English

Good knowledge of MS Office

Organizational skills

Very good interpersonal skills with emphasis on customer service

Effective oral and written communication

 


Με λίγα λόγια η Minerva ψάχνει ρεσεψιονίστ(reception officer κατά την αγγελία, έλεος) για προσωρινή απασχόληση. Προαπαιτούμενο πτυχίο σε Business Administration ή Τουριστικά Επαγγέλματα:blink:. Και φυσικά αναρωτιέμαι αν γι αυτού του προφίλ τον άνθρωπο είναι διατεθειμμένοι να πληρώσουν παραπάνω από 700 ευρώ. Που δεν το νομίζω γιατί τα αντίθετα μαθαίνω από αυτό το κομμάτι του δάσους. Και φυσικά αναρωτιέται κανείς, αν θέλει κανείς πτυχίο ΑΕΙ για να δουλέψει στη reception της Minerva, τότε για να κάνεις chartering μάλλον χρειάζεσαι πτυχίο από πανεπιστήμιο της Ivy League.

 

Link to post
Share on other sites

Δέν θα έπρεπε η εταιρία να δημοσιοποιήση και το job description τής θέσης,ώστε να μάθουμε κι'εμείς γιατί χρειάζεται πτυχίο ΑΕΙ γιά να απαντάς στα τηλέφωνα και να σημειώνης ονόματα κλπ στην ρεσεψιόν μιάς ναυτιλιακής εταιρίας;

Link to post
Share on other sites

Πολύ σωστά, αν γίνουν να είναι τόσο corporate όσο προσπαθούν να γίνουν, θα έπρεπε. Αλλά αυτό είναι σταγόνα στον ωκεανό αν δεί κανείς γενικότερα τον τρόπο με τον οποίο οι ναυτιλιακές διαφημίζουν τις ανοιχτές θέσεις, όσες δηλαδή φτάνουν σε σημείο δημοσιοποίησης.

Link to post
Share on other sites

Χαμηλού προφίλ αλλά υψηλών επιδιώξεων και στόχων, απλή στην εμφάνιση αλλά πολυσχιδής ως προσωπικότητα, πατά στα 90 με σθένος 20χρονης, θυμάται τα παλιά κι η χαρά, σαν παιδιού που τους κέρδισε όλους, αστράφτει στο βλέμμα. Επισφραγίζει τα λεγόμενά της χτυπώντας με τη γροθιά το τραπέζι. Είναι Λέαινα, γεννημένη για αρχηγός και το ξέρει. Είναι η κυρία Αθηνά Μαρτίνου, η Νουνού της ελληνικής ναυτιλίας. Για πρώτη φορά μιλά (σήμερα στα 90 της) μια δυναμική κυρία της ελληνικής ναυτιλίας που κυνήγησε με σθένος το όνειρό της κατάφερε να φθάσει στην κορυφή ενός ανδροκρατούμενου χώρου και κέρδισε επάξια το σεβασμό και την αναγνώριση όλου του ναυτιλιακού κόσμου.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Παρεπιπτόντως να πούμε πως μέχρι πολύ πρόσφατα η Νουνού πήγαινε ακόμα σε κυνήγια αλεπούς στην Αγγλία.

 

Σε άλλα νέα του σογιού, σύμφωνα με την Tradewinds μετά την Thenamaris(Ντίνος) και η Minerva(Ανδρέας Μαρτίνος) προχώρησε σε παραγγελία LNG Πλοίων.  3 x 160,000 cubic metres από την Thenamaris, 2 x 173,400 cbm για την Minerva με παράδοση το 2021 από το ναυπηγείο DSME της Νοτίου Κορέας.

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Να δούμε και ένα ανατριχιαστικό βίντεο από την αεροδιακομιδή του πλοιάρχου του Minerva Gloria λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας, κάπου στο μέσον του Ατλαντικού. Οι διασώστες της Πορτογαλίας οι οποίοι ανέβασαν και το βίντεο, είναι άξιοι συγχαρητηρίων. 

Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Nick the Greek said:

είναι άξιοι συγχαρητηρίων. 

Πραγματικά. Είδα το βίντεο το πρωί στα νέα. Προκαλεί ρίγη και συγκίνηση, ακόμα περισσότερο στη σκέψη πως η αεροδιακομιδή θα μπορούσε να αφορά σε κάποιον δικό σου άνθρωπο. Περαστικά στον καπετάνιο...

Link to post
Share on other sites

Έτσι ακριβώς όπως τα λές. Και ας αναλογιστούμε και πόσοι ναυτικοί έχουν χάσει και συνεχίζουν να χάνουν τις ζωές τους, όταν αυτά τα μέσα που είδαμε δεν είναι διαθέσιμα. Τροφή για σκέψη για το τι κινδύνους κρύβει το επάγγελμα, ειδικά στην ποντοπόρο ναυτιλία.

 

Σαν παρελκόμενο της παραπάνω είδησης, δεν θα μπορούσα παρά να σχολιάσω και το ακόλουθο: Να η είδηση όπως παρουσιάστηκε -τυχαία επιλογή- σε διάφορα ελληνικά μέσα. Ιδού το κείμενο των Νέων, να η είδηση στην realnews και εδώ στο mononews. Εννοείται πως το κείμενο είναι ακριβώς το ίδιο. Κάποιο ελληνικό μέσο ήταν αυτό που αλίευσε πρώτο την είδηση, έκανε τη μετάφραση και όοοοοοολο το υπόλοιπο ελληνικό δημοσιογραφικό ίντερνετ αντέγραψε το αρχικό κείμενο. Αυτό το πρώτο ελληνικό μέσο όμως, έκανε ένα λάθος. Αναφέρει σαν προορισμό του πλοίου το λιμάνι του Αννοβέρου, να δούμε στο χάρτη που βρίσκεται το λιμάνι του Αννοβέρου. Είναι φυσικά στο κέντρο της Γερμανίας, και έχει όση σχέση με λιμάνι, όση και η Πτολεμαίδα.

 

Φυσικά κανείς από τους δεκάδες δημοσιογράφους της πλάκας που αναπαρήγαγαν το δημοσίευμα, όχι μόνο δεν είχε αυτή τη γνώση γεωγραφίας αλλά ούτε καν από περιέργεια δεν κοίταξε να δεί που είναι το Αννόβερο. Έτσι για να θυμόμαστε με πόση κριτική σκέψη πρέπει να αντιμετωπίζουμε οτιδήποτε και αν διαβάζουμε.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Πειρατική ή ληστρική επίθεση, πέστε την όπως προτιμάτε, υπέστη το Minerva Virgo στα ανοιχτά του Benin. Αν καταλαβαίνω καλά, όταν εθεάθησαν οι απρόσκλητοι επισκέπτες το πλήρωμα κλείστηκε στο citadel του πλοίου και όταν αργότερα βγήκαν έξω, ανακάλυψαν πως ένας Φιλιππινέζος ναυτικός έλειπε. Οι υπόλοιποι είναι καλά στην υγεία τους, μυστήριο όμως είναι τι απέγινε ο αγνοούμενος ναυτικός.

Link to post
Share on other sites

Ας ρωτήσουν τη NIMASA κάτι παραπάνω θα ξέρουν... 

Το πρόβλημα γνωστό.. Εντύπωση πάντως μου έκανε πως η Minerva κατέβηκε να δουλέψει εκεί κάτω.

Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς συνάδελφος και φίλος μου είναι στο πλοίο, χωρίς να έχω καταφέρει να έρθω σε επαφή ακόμα, οπότε δε νομίζω οτι έχουν εξέλθει του citadel ακόμα..

Ωστόσο η Minerva δουλεύει πολύ εκεί κάτω, και ειδικά το virgo και το maya για τα οποία έχω τα τελευταία χρόνια εικόνα.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Από ότι γνωρίζω τώρα κανένα. Όλα παίζουν μεταξύ USG-PG-FE. 

Μήπως μπερδεύεσαι με Προκόπιου? 

Edited by proud_ionian
quote
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Η Thenamaris του Ντίνου Μαρτίνου(τα παιδιά του μάλλον τέλος πάντων), δημιούργησαν μια ξεχωριστή εταιρεία ονόματι Thenamaris Conbulk όπου και μετεφέρθησαν όλα τα dry και container πλοία που διαθέτει ο συγκεκριμένος πλοιοκτήτης. Η ιδέα είναι μια ξεχωριστή εταιρική οντότητα η οποία θα γίνει περισσότερο αντιληπτή και ξεχωριστή στα αντίστοιχα Industries, μια και το όνομα Thenamaris είναι συνδεδεμένο αποκλειστικά και μόνο με τα tankers.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...