Nick the Greek Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 H TEN πούλησε 2 x Suezmax στην επενδυτική εταιρεία Pareto της Νορβηγίας, με charter-back 5 ετών, προφανώς σε μια κίνηση βελτίωσης της ρευστότητας. Μάλλον πρόκειται για τα Eurochampion και Euronike του 2005 με την αγορά να μιλά για μια τιμή στα 65 εκατομμυρια ding-dongs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 Δεν είναι ΤΕΝ αλλά Τσάκος. Παραγγελιάααααα... από την Tradewinds: Captain Panagiotis Tsakos is rumourded to be behind a kamsarmax order in China in what could be his first bulker newbuilding play in over a decade. Greek brokers report the shipping group signing a letter-of-intent (LOI) for two firm and two optional kamsarmaxes at Jiangsu Yangzijiang. The 82,000-dwt ships are said to being built to tier II standards, reflecting a price of $25.5m apiece. Others in the market suggest a deal for up to six ships, including options has been developed. Managers at Tsakos Shipping and Trading were not immediately available to comment on the reports today. More than 10 years have passed since the Greek group last ordered drybulk newbuildings, according to available records. That was back in 2007, when Tsakos inked capesizes in South Korea. Bulkers account for a relatively small space in the Tsakos group. It is currently listing three capesizes and four kamsarmaxes in its mixed fleet of 90 ships. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Σύμφωνα με την Tradewinds, ο όμιλος Τσάκου ψάχνεται με την Daehan για 2x aframax tankers που είναι ήδη κλεισμένα για πολυετή ναύλωση στην Chevron. Αρχική τους πρόθεση το Sungdong, το οποίο όμως προχτές μπήκε στο Chapter XI της Κορέας και έχει καλές πιθανότητες να γίνει Σκαραμαγκάς. Η φήμη είναι για 40 περίπου εκατομμύρια το καθένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 H TEN μέσα στην εβδομάδα γιόρτασε τα 25 της χρόνια στο NYSE, σημαντικό θα έλεγα γεγονός για την εταιρεία που συνεχίζει δυναμικά υπό την ηγεσία του Νίκου Τσάκου. Έγινε η σχετική τελετή στη Wall Street, με τον Έλληνα πλοιοκτήτη να εκφράζει την επιθυμία του να επεκταθεί στον τομέα των LNG, είδος πλοίου από τα οποία η εταιρεία έχει 2 στο στόλο της τη δεδομένη χρονική στιγμή. Χαρακτήρισε μάλιστα τα συγκεκριμένα πλοία σαν "Tesla". Πολύς κόσμος μαζεύεται στα LNG, για να δούμε πως θα πάει το πράγμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 On 12/3/2016 at 11:43 AM, Nick the Greek said: Χίος - Νορβηγία - Συμμαχία Η είδηση δεν είναι καινούρια, είναι όμως σημαντικότατη. Full Speed Ahead για την TEN με το κλείσιμο 9 aframax από σύνολο 15 που ναυπηγεί η εταιρεία στην Daewoo Mangalia της Ρουμανίας. Πελάτης η Νορβηγική Statoil, μια εκ των πλέον απαιτητικών ναυλωτών της αγοράς υγρού φορτίου. Το άρθρο δεν το αναφέρει, αλλά πληροφορίες μου συνιστούν πως μιλάμε για 12ετείς ναυλώσεις και μάλιστα με χρήματα αρκετά πάνω από την αγορά. Και έφτασε η ώρα να δούμε ένα από τα προιόντα της συμμαχίας, το νεότευκτο(2017) aframax Sola TS(IMO 9724350) που ναυλωμένο από την Statοil ξεφορτώνει Νορβηγέζικο crude νομίζω στο διυλιστήριο της Gunvor(με επιφύλαξη το τελευταίο). Το dwt του είναι στα 112,939 σε summer draft 15 μέτρα και όπως είπαμε και παραπάνω είναι χτισμένο στην Daewoo Mangalia(αριθμός 5014). Έχει μια μηχανή σχεδίασης MAN B&W χτισμένη από την Hyundai Heavy που του δίνει υπηρεσιακή 15 κόμβων στους 45 τόννους τη μέρα, μέσω ιπποδύναμης 16,0709 ίππων. Με προπελλάκι πλώρα και Ice Class 1B ικανότητα παγοπορίας. Διαμάντι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 8, 2018 Share Posted June 8, 2018 On 3/9/2018 at 9:01 PM, Nick the Greek said: Σύμφωνα με την Tradewinds, ο όμιλος Τσάκου ψάχνεται με την Daehan για 2x aframax tankers που είναι ήδη κλεισμένα για πολυετή ναύλωση στην Chevron. Αρχική τους πρόθεση το Sungdong, το οποίο όμως προχτές μπήκε στο Chapter XI της Κορέας και έχει καλές πιθανότητες να γίνει Σκαραμαγκάς. Η φήμη είναι για 40 περίπου εκατομμύρια το καθένα. Αυτό έγινε και πραγματικότητα παρεπιπτόντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 30, 2018 Share Posted October 30, 2018 Πολύ όμορφη συνέντευξη του καπετάν Τσάκου στην Καθημερινή, αξίζει να την διαβάσετε. Και αναφέρεται και στα εγκαίνια του πρώτου ιδιωτικού ναυτικού Λυκείου, στη Χίο. Όπως και να το κάνει κανείς, μέσα στις μεγαλύτερες μορφές της ελληνικής ναυτιλίας στο 2ο μισό του 20ου αιώνα, αλλά και μέσα στον 21ο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 On 9/27/2018 at 2:13 AM, Nick the Greek said: Ενδεικτικό των καιρικών συνθηκών απόψε, είναι πως τα πλοία που αναμένουν τη σειρά τους για το εμπορικό λιμάνι, δεν ρίχνουν άγκυρα στο αγκυροβόλιο. Neptune Thelisis, Neptune Okeanis, Irenes Logos κάνουν drifting νοτιοδυτικά της Σαλαμίνας. Το Irenes Logos αφου έφυγε απο τα μέρη μας και δούλεψε (αν τα θυμαμαι καλα) λίγο PG, και τώρα βρίσκεται στην ομορφη Alang, και ειναι σε mood "νιωθω κομμάτια" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 Επίτιμος Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Μακεδονίας ο κάπτα-Παναγιώτης Τσάκος, από τις μεγάλες εναπομείνασες old-school μορφές της ναυτιλίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 Πέντε tankers με τη μία πούλησε η ΤΕΝ, ώστε να μειώσε το χρέος και να αυξήσει τη ρευστότητα, όπως δικαιολογεί την κίνηση η εταιρεία. Δεν λένε ποιά είναι τα πλοία, απλά και μόνο ότι πρόκειται για κάποια από τα παλαιότερα του στόλου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 Με μέσο όρο τα 20+ ανα βαπόρι για τα suez ταιριάζει η περιγραφή για τα παλαιότερα με βάση τις τρέχουσες αξίες.Το περίεργο είναι ότι διαλεξε περίεργο timing. Τα ναύλα είναι οκ γενικότερα και δε θα δικαιολογουσε η παρούσα αγορά κάποιο cash flow πρόβλημα στην εταιρεία εκτός αν έχουν πολύ μεγάλο leverage στα δάνεια και τους πνίγουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 22, 2020 Share Posted August 22, 2020 Καλημέρα σε όλους με ένα MR2 του ομίλου Τσάκου στις οθόνες μας, είναι το Amphitrite (IMO 9314882) που είναι χτισμένο το 2006 στη Hyundai Mipo(0345) με μηχανή κατασκευασμένη από το ναυπηγείο του. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Antares. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 Φοβερά δυσάρεστο νέο για την εταιρία - και όχι μόνο φυσικά - ο τόσο πρόωρος θάνατος της Μαρίας Τσάκος. Πραγματικά, πολύ μεγάλο κρίμα, έχω συγκλονιστεί χωρίς καν να την ξέρω προσωπικά - αρκούσε η διαδικυακή της παρουσία όλα αυτά τα χρόνια.. https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/ellada/thlipsi-pethane-i-maria-tsakos/#.YIq6wq9Q1qk.twitter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 31, 2023 Share Posted March 31, 2023 Το Μάιο του 2022 το Tsakos Group είχε παραγγείλει 4 μικρά κοντέινερ των 2,800 TEU στην Hyundai από το ναυπηγείο της στο Ulsan. Ε δεν θα τα παραλάβει ποτέ, κι αυτό γιατί η εταιρεία ήρθε σε συμφωνία με το ναυπηγείο έτσι ώστε τα 4 κοντέινερ να μετατραπούν σε 2 scrubberοφόρα suezmax tankers, σημάδι της πίστης του Νίκου Τσάκου σε αυτόν τον τομέα. Περίπου στα 85 εκατομμύρια έκαστο με παράδοση 2025. Δε θα μείνει χωρίς containerships πάντως ο όμιλος, συνολικά 6 κομμάτια των 2,782 TEU έχουν παραγγελθεί στη Hyundai Mipo. Ένα εξ' αυτών έχει παραδοθεί ήδη(Irenes Wisdom) και τα άλλα 5 αναμένονται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 23 Share Posted February 23 Η οικογένεια Τσάκου συχνά-πυκνά στην ονοματοδοσία των πλοίων της τιμά ανθρώπους που έχουν προσφέρει στην εταιρεία. Κάπως έτσι λοιπόν πιστεύω πως έχει προκύψει και το όνομα Spyros K στο μεταφοράς αργού πετρελαίου τάνκερ που έχουμε στην οθόνη μας. Ναυπήγηση του 2011 στο Sungdong Shipbuilding(2034) της Νοτίου Κορέας με μηχανή MAN B&W. Σημαία Λιβερίας, κλάση ABS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 5 Share Posted March 5 Παραγγελιών συνέχεια για την ΤΕΝ η οποία συνεβλήθη με την Samsung Heavy Industries για την κατασκευή ενός shuttle tanker με παράδοση τον Αύγουστο του 2026 και τιμή περίπου 149 εκατομμύρια δολλάρια. Το ταράφι λέει πως στο πλοίο επισυνάπτεται πολυετής ναύλωση στην ExxonMobil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now