Jump to content
Shipfriends
Orestis

Navios Maritime Holdings

Recommended Posts

Η εταιρεία ελέγχει ένα στόλο 53 πλοίων (16 Capesize, 16 Panamax, 18 Ultra-Handymax & 3 Handysize), αυτή τη στιγμή εκμεταλλεύεται τα 35 ενώ μέχρι το 2013 θα παραλάβει σταδιακά τα υπόλοιπα 18.

Η εταιρεία πέρασε στα χέρια της Αγγελικής Φράγκου το 2005 (αγοράστηκε από τον όμιλο Δαυίδ-Λεβέντη), ενώ το 2007 εισήχθη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Navios Maritime Holdings ανακοινώσε την αγορά τεσσάρων πλοίων, τα τρία εκ των οποίων είχαν περιέλθει στα χέρια τραπεζών, προφανώς λόγω της κρίσης. Πρόκειται για τέσσερα νεότευκτα πλοία τύπου capesize μεταφοράς ξηρού φορτίου. Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες, τριών εξ αυτών ελέγχονται από τη γερμανική τράπεζα Commerzbank A.G. Η αξία των τεσσάρων πλοίων, που απέκτησε η Navios, ανέρχεται σε 324,5 εκατ. δολ. και θα αποπληρωθούν με ένα συνδυασμό μετρητών και έκδοσης προνομιούχων μετατρέψιμων μετοχών. Όλα τα πλοία είναι υπό κατασκευή σε ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας και είναι χρονοναυλώμενα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την αγορά δύο capesize ανακοίνωσε η Navios Maritime Holdings. Τα δύο πλοία ναυπηγούνται σε κορεατικά ναυπηγεία και θα της παραδοθούν το β’ εξάμηνο του 2010. Τα πλοία έχουν εξασφαλίσει 10ετή συμβόλαια απασχόλησης. Τα πλοία θα της παραδοθούν τον Οκτώβριο και το Δεκέμβριο αντίστοιχα. Το κόστος των δύο πλοίων ανέρχεται σε 141,5 εκατ. δολάρια και θα καλυφθεί με μετρητά και έκδοση νέων μετοχών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Navios Maritime Holdings ανακοινώσε την αγορα ενος νεότευκτα πλοίου που δεν παρέλαβαν από τα ναυπηγεία οι αρχικοί ιδιοκτήτες τους. Πρόκειται για το Navios Celestial, ένα πλοίο τύπου Ultra Handymax, χωρητικότητας 58.084 dwt που ναυπηγείται σε γιαπωνέζικο ναυπηγείο και είχε παραγγελθεί από άλλη εταιρεία, η οποία υπαναχώρησε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εταιρεια την εβδομαδα ππου μας περασε ανακονωσε και την εισαγωγη της στον τομεα των δεξαμενοπλοιων μεσω μιας καινουριας νομικης οντοτητας που λεγεται Navios Acquisitions. Και επειδη ή μπαίνουμε ή δεν μπαινουμε, η εταιρεια ξεκινα με την αποκτηση 13 τανκερς(ειναι τυχαιο το νουμερο, η καποιος ειναι προληπτικος?) με τη μια, δεν ειναι δηλαδη οτι ξεκινα με εγκρατεια. Σε γενικες γραμμες απο τις πιο αναπτυσσομενες και hot εταιρειες στο χωρο.

Περισσοτερα απο τη Wall Street Journal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Navios Maritime Holdings ανακοινώσε τη παραλαβή τη παραλαβή στις 20/12/10 του νεότευκτου capesize Navios Bonheur (Dwt 179.234), τη παραλαβή στις 06/12/10 του νεότευκτου capesize Navios Eoile (Dwt 179.234) και τη παραλαβή στις 22/11/10 του νεότευκτου capesize Navios Luz (Dwt 179.144) από τα κορεατικά ναυπηγεία της Sundong

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την αγορά κάτω από τις 20 χιλιάδες δολλάρια ημερήσιο ναύλο και με το κόστος ενός νεότευκτου cape που είχε παραγγελθεί την εποχή παχέων αγελάδων να υπολογίζεται αρκετά πάνω από 30, μάλλον θα προτιμούσαν να μην τα είχαν παραλάβει, τουλάχιστον όχι αυτήν τη χρονική περίοδο. Επίσης ο συγκεκριμένος τύπος πλοίου που βγάζει αυτό το ναυπηγείο δεν είναι κι ότι το καλύτερο, τόσο σε απόδοση όσο και σε flexibility/αυτονομία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Navios Maritime Holdings ανακοινώσε τη παραλαβή του νεότευκτου capesize Navios Altamira (Dwt 179.165), από ναυπηγείο της Νότιας Κορέας. Το πλοίο ναυλώθηκε αμέσως για 10 χρόνια με ημερήσιο ναύλο 24.674$

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Νavios εισέρχεται στην αγορά των κοντέινερ

 

Mε μία συμφωνία 130 εκατ. δολ. η Αγγελική Φράγκου εισάγει την εταιρεία της, Νavios, στην αγορά των κοντέινερ. Η συμφωνία αφορά την αγορά 5 πλοίων μεταφοράς κοντέινερ και πέντε product τάνκερ που η κ. Φράγκου αγοράζει από τη ΗSH Nordbank τη μεγαλύτερη γερμανική τράπεζα στη ναυτιλία που λόγω της κρίσης έχει αναγκαστεί να κατάσχει συνεχώς πλοία από δάνεια τα οποία πλέον δεν εξυπηρετούνται.

 

Πηγη: MARINEWS

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα οποία βέβαια σιγά μη σηκώσει ελληνική σημαία. 60-70 βαπόρια έχει η εταιρεία και από αυτά μόνο 5 με ελληνική σημαία και έλληνες ναυτικούς. Ελληνική εταιρεία σου λέει μετά....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο στόλος των containers αυξάνεται και πληθύνεται, μετά την εξαγορά του στόλου της Rickmers Maritime. Είναι πολλά τα λεφτά, Αγγελική.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Navios Maritime Containers Inc. ανακοίνωσε την απόκτηση 5 πλοίων από την Navios Partners, χωρητικότητας 4.250 TEUs το καθένα, τα οποία προήλθαν από την Rickmers Trust, με το συνολικό τίμημα της συναλλαγής να ανέρχεται σε $64 εκατ. Η εταιρεία αναμένει έσοδα $45 εκατ. από τις υφιστάμενες συμφωνίες χρονοναύλωσης των συγκεκριμένων πλοίων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα μεγάλα σχέδια της Αγγελικής Φράγκου για τη Navios Containers

Quote

Τη συγκέντρωση όλων των containerships που έχει υπό την ιδιοκτησία του σε μία θυγατρική του σχεδιάζει ο όμιλος Navios της Αγγελικής Φράγκου, με στόχο την καλύτερη οργάνωση των επενδύσεών του στον τομέα των containerships.

Το ρόλο αυτό θα αναλάβει η Navios Containers, η οποία είναι εισηγμένη στην αγορά OTC του Όσλο, όμως πιθανότατα μετά την ολοκλήρωση του εγχειρήματος θα εισαχθεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με το TradeWinds.

Σημειωτέον ότι η Navios Containers διαθέτει στον στόλο της 20 containerships, και με το προωθούμενο σχέδιο θα αποκτήσει ακόμα 19 πλοία που είναι διασκορπισμένα σε τρεις θυγατρικές της Navios. Τα πέντε από αυτά (χωρητικότητας από 2.011 teu έως 3.398 teu, με μέσο όρο ηλικίας 10 έτη) ανήκουν στην Navios Europe 1, ενώ άλλα επτά (χωρητικότητας 1.740 teu έως 3.421 teu) ανήκουν στην αδελφή εταιρεία της Navios Europe 2. Επίσης, ακόμα επτά πλοία χωρητικότητας από 6.800 teu έως 8.200 teu ανήκουν στον στόλο της Navios Maritime Partners, και αναμένεται να μεταφερθούν στην Navios Containers μετά την ολοκλήρωση των ναυλώσεών τους από τις Yang Ming Line Marine Transport Corp και Hyundai Merchant Marine, που εκτείνονται κατά περίπτωση ως και το 2023.

Η Navios Containers έχει μέχρι σήμερα μέσα σε έξι μήνες αντλήσει 150 εκατομμύρια δολάρια μέσω της αγοράς ITC του Όσλο, ένα ποσό που η Αγγελική Φράγκου χαρακτηρίζει “γρήγορο και καλό για την περίοδο ανάπτυξης”. Ωστόσο, λέει η ίδια, στόχος της είναι να μετατρέψει την Navios Containers“ από μία πλατφόρμα ανάπτυξης σε μία πλατφόρμα μερίσματος”. Αυτό σημαίνει να μεταφερθεί σε ένα μεγαλύτερο χρηματιστήριο, και αισθανόμαστε άνετα με το αμερικανικό χρηματιστήριο για μία μεγαλύτερη ένταξη της μετοχής”.

Η Navios δεν είναι η μόνη εταιρεία που αναζητά κεφάλαια στις χρηματοπιστωτικές αγορές για επενδύσεις στα containerships, ωστόσο λίγες είναι οι εταιρείες που ασχολούνται αποκλειστικά με τα συγκεκριμένα πλοία – μεταξύ αυτών η Costamare (Κ. Κωνσταντακόπουλος) και η Danaos Corp. (Γ. Κούστας).

Όπως εξηγεί η Αγγελική Φράγκου, η είσοδος νέων παικτών στην αγορά των containerships είναι επωφελής και αποτελεί ένδειξη της ανάκαμψης των αγορών.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Navios Containers αγόρασε τέσσερα container πλοία με κόστος 96,8 εκ δολάρια που είναι χρονοναυλωμενα μέχρι το 2020. Πρόκειται για τα APL DENVER, APL ATLANTA, APL OAKLAND & APL LOS ANGELES, όλα κατασκευής του 2008 με χωρητικότητα 4250 teu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλα 2 panamax 12-ετίας για τη Navios Maritime Partners με συνολική τιμή αγοράς τα 22 εκατομμύρια δολλάρια. Και τα 2 έχουν χρονοναύλωση επισυναπτόμενη, μέχρι τα μέσα τον Αύγουστο και το Νοέμβρη του 2018 με ημερήσιο ναύλο 9,300 και 9,800 δολλάρια. Σε αυτά τα λεφτά και με την παρούσα αγορά, εύκολα οι τωρινοί ναυλωτές θα τα κρατήσουν μέχρι το τέλος της περιόδου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

συνεχιζονται οι περιπετειες της Αγγελικης Φραγκου, σχετικα με τα περιβοητα δανεια της MARFIN.

η διοικηση της Πειραιως διαρρεει οτι εχει επελθει συμφωνια με την κ.Φραγκου, για την αποπληρωμη του δανειο, αλλα το δικαστικο μερος δεν εχει ξεκαθαρισει ακομη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και η ανακοίνωση με τα αποτελέσματα της Navios για το ημερολογιακό 2018,  η πλοιοκτήτρια στέκεται στα revenues που ήταν αυξημένα για τη χρήση. Άλλοι, στέκονται στο ότι το Q4 έκλεισε με την εταιρεία 200 εκατομμύρια στα κόκκινα, σε σχέση με 51 εκατομμύρια, στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Το θέμα είναι τι λέει η αγορά, και ενδεικτικό αυτού είναι μια ματιά στο chart της διαμόρφωσης της τιμής της μετοχής. Νομίζω τα λέει όλα. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άαααλλη μια δικαστική περιπέτεια για την εταιρεία και την Αγγελική Φράγκου, αυτή την φορά αφορά την Navios Maritime Containers. Σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds, οι δύο μεγαλύτεροι μειοψηφούντες μέτοχοι που ελέγχουν συνολικά το 16% της εταιρείας και είναι εταιρείες επενδύσεων, ισχυρίζονται με απλά λόγια πως η εταιρεία κάνει διάφορες μη συμφέρουσες συναλλαγές με τις άλλες εταιρείες(εντός και εκτός χρηματιστηρίου) που ελέγχει η Αγγελική Φράγκου. Οι ενάγοντες ονομάζουν αυτές τις συμφωνίες σαν "sweetheart deals", όπως για παράδειγμα υπερβολικά management fees που φέρεται να πλήρωσε η εταιρεία στην Navios Shipmanagement. Επιπλέον τούτου, ισχυρίζονται πως η ακεραιότητα του διοικητικού συμβουλίου έχει τρωθεί και ότι την ελέγχει η Αγγελική Φράγκου κατ' ουσίαν. Οι ενάγοντες ζητούν να ερευνηθούν όλες αυτές οι συναλλαγές και η Navios Maritime Containers να τους αποκαλύψει τα σχετικά στοιχεία και έγγραφα, κάτι που μέχρι τώρα η εταιρεία έχει αρνηθεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...