Jump to content
Shipfriends
ΜΥΚΗΝΑΙ

Λαύριο - Ψαρά - Άη Στράτης - Σίγρι - Λήμνος - Καβάλα

Recommended Posts

Τελικά ο Άγιος Ευστράτιος για όσο καιρό θα βρίσκεται ο Διαγόρας στην γραμμή του Λαυρίου θα εξυπηρετείται απ' τη γραμμή του Πειραιά μία φορά την εβδομάδα.

Κάθε Παρασκευή από Πειραιά στο ανέβασμα της άγονης και κάθε Κυριακή προς Πειραιά στο κατέβασμα της άγονης.

Όμως θα πρέπει η εταιρεία να μεριμνήσει ώστε, ο κάτοικος του Αγίου Ευστρατίου να πληρώνει την ίδια τιμή εισιτηρίου που πλήρωνε στην γραμμή του Λαυρίου (26,50 ευρώ) και όχι ξαφνικά να αναγκαστεί να πληρώνει το ποσό των 60 ευρώ. Απ' την στιγμή που η αλλαγή είναι υπαιτιότητα της Blue Star θα πρέπει και να επιληφθεί του θέματος, όπως είχε κάνει και πέρσι για το ίδιο ζήτημα ανταποκρινόμενη θετικά στο αίτημα του Δήμου Λήμνου για τους κατοίκους της Λήμνου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή χώρανε στον Άγιο Ευστράτιο τα πλοία της γραμμής (Σαμος-Ρόδος) που είναι 190 μέτρα βαπόρια, και οχι ο Διαγορας των 141; Περίεργο μου ακούγεται...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο δρομολόγιο του Νήσος Μύκονος/Χίος θα μπει η προσέγγιση στον Άγιο Ευστράτιο, όχι στο πλοίο της γραμμής Χίου Μυτιλήνης. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η απόφαση για την αντικατάσταση του Εξπρές Πήγασος από το Διαγόρας για το διάστημα της ακινησίας του Εξπρές Πήγασος. Πάντως με το να πηγαίνει μια φορά την εβδομάδα το Νήσος Μύκονος/Χίος δεν είναι λύση στο πρόβλημα όταν υπήρχαν τρία δρομολόγια την εβδομάδα με το Εξπρές Πήγασος που έκανε 7.5 ώρες και από Πειραιά θα κάνουν 22.5 ώρες!! Θα μπορούσαν να βάλουν ένα μικρό Blue Star στη γραμμή του Λαυρίου και το Διαγόρας στη Σύρο Τήνο Μύκονο εάν ήθελαν για να μην γίνει τόσο αναστάτωση και τόση κουβέντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
30 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Θα μπορούσαν να βάλουν ένα μικρό Blue Star στη γραμμή του Λαυρίου και το Διαγόρας στη Σύρο Τήνο Μύκονο εάν ήθελαν για να μην γίνει τόσο αναστάτωση και τόση κουβέντα.

Δηλαδη πραγματικα,πιστευεις οτι θα υπηρχε οποιαδηποτε εταιρια που θα επερνε ενα απο τα καλυτερα της βαπορια απο μια γραμμη φιλετο για να το βαλει σε μια αλλη μονο και μονο για να εξυπηρετησει τους 3-5 επιβατες ανα δρομολογιο που θα εχει ο Αι Στρατης;

Πραγματι ,ισως να ηταν μια σωστη και ηθικη κινηση προς αυτους τους ανθρωπους, αλλα δυστυχως στην Ελλαδα κατι τετοιο ειναι μαλλον ουτοπικο

 

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πως θα βάλουν το Blue Star Naxos στη γραμμή τη περίοδο του Πάσχα (25/04/19-05/05/19)?? Εδώ πέρυσι η HSW έβαλε το Νήσος Χίος για να εξυπηρετήσει τη γραμμή!! Το τίμημα 35322,36€ ανά πλήρες δρομολόγιο είναι ένα καλός λόγος για να το έβαζε στη γραμμή!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονο που το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δεν δουλευε σε  γραμμη περυσι το χειμωνα οποτε ηταν πιο ευκολο να το βαλουν κατευθειαν οπου υπηρχε κενο .Αν δεν κανω λαθος ειχε γυρισει απο Ισπανια ,εκανε την επισκευη του, μαζι με το δεξαμενισμο και ξεκινησε τις αντικαταστασεις πρωτα σε Λημνο και μετα σε αντικατασταση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Αντιθετα το Blue Star ειναι ηδη σε γραμμη φιλετο και η αντικατασταση του με υποδιεστερο βαπορι εκτος απο τις αντιδρασεις των τριων νησιων που εξυπηρετει πιθανον να φερει και απωλεια εισητηριων απο επιβατες που θα προτιμησουν πχ ενα ταχυπλοο του Ηλιοπουλου ή να ταξιδεψουν απο Ραφηνα παρα το ΔΙΑΓΟΡΑ.

Φανταζομαι οτι στην Blue Star τα εχουν ζυγισει ολα αυτα και αποφασισαν πως το καλυτερο γι αυτους ειναι να αφησουν τον Αι Στρατη χωρις βαπορι.Προσωπικα δεν συμφωνω και οπως ειπα και παραπανω το σωστο ηταν να βρεθει μια λυση γιαυτους τους ανθρωπους που ζουν ουσιαστικα απομωνωμενοι ,αλλα δεν θα με ρωτησουν κι ολας για το πως θα διαχειριστουν τα βαπορια τους.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γραμμή είχε το Πειραιά Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη αλλά έκανε εξάντληση της απουσίας του για να κάνει τις ακινησιών του Εξπρές Πήγασος και του Νήσος Μύκονος.

Όσο για την απώλεια εσόδων στη γραμμή Πειραιάς Σύρο Τήνο Μύκονο, να θυμίσω ότι στη Σύρο που είναι το μεγαλύτερο μερίδιο της κίνησης της γραμμής πάει μόνο η Attica Group, οπότε δεν θα χάσει τίποτα!!! Ενώ στα νησιά Τήνο Μύκονο πλέον έχει γίνει δεύτερη επιλογή ο Πειραιάς και πρώτη η Ραφήνα. Να υπενθυμίσω ότι μόλις στο τέλος Οκτωβρίου είχε ξανά πάει το Διαγόρας στη γραμμή για να αντικαταστήσει το Blue Star Paros στη διάρκεια του έκτακτου δεξαμενισμού του.

Η Attica Group αποφάσισε να αφήσει τον Άγιο Ευστράτιο χωρίς βαπόρι ουσιαστικά, το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας γιατί δεν μιλάει εφόσον η σύμβαση συμπεριλαμβάνει τον Άγιο Ευστράτιο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Από την ώρα που δεν έχει αποσυρθεί ο Πήγασος από τη γραμμή και παραμένει μέχρι τέλος σεζον (διότι συζητιόταν) και από τις 15 μερες που δε θα πάει ο Διαγόρας θα πηγαίνει το Μύκονος μια φορά την εβδομάδα ... Πώς το εννοεί ότι αφήνει η Attica τον άγιο Ευστρατίο... ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τυπικα ειχε γραμμη,στην πραξη ομως δεν δουλευε πουθενα οποτε τους επερνε να καθυστερησουν λιγο την δρομολογηση του στην Παροναξια.

Ξαναλεω ομως ,για να μην υπαρχουν παρερμηνιες ,οτι ΔΕΝ συμφωνω με την κινηση της Blue Star.και δεν προσπαθω να τη δικαιολογησω  Επρεπε να βρεθει καλυτερη λυση για τον Αι Στρατη ,αλλα προφανως τα ζυγισαν ολα και αποφασισαν οτι αυτο ειανι το καλυτερο για την εταιρια.Ο καθενας πληρωνει τις συνεπειες των κινησεων του,ετσι κι αλλιως.

Τα ιδια γινανε και με την Αναφη που εμεινε με βαπορι μια φορα τη βδομαδα και τωρα τρεχουν με εκτακτα να καλυψουν το κενο

42 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Attica Group αποφάσισε να αφήσει τον Άγιο Ευστράτιο χωρίς βαπόρι ουσιαστικά, το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας γιατί δεν μιλάει εφόσον η σύμβαση συμπεριλαμβάνει τον Άγιο Ευστράτιο?

Αυτη ειναι μια καλη ερωτηση .Μηπως καλυπτεται η Attica απο καποιο παραθυρο στην προκυρηξη;

Το αλλο ερωτημα ειναι τι κανουν οι τοπικοι αρχοντες ,οι οποιοι γκρινιαζουν για καθε σαχλαμαρα ,αλλα για το συγκεκριμενο θεμα δεν εχω δει καποια διαμαρτηρια

3 minutes ago, BlueStarLeros said:

 Από την ώρα που δεν έχει αποσυρθεί ο Πήγασος από τη γραμμή και παραμένει μέχρι τέλος σεζον (διότι συζητιόταν) και από τις 15 μερες που δε θα πάει ο Διαγόρας θα πηγαίνει το Μύκονος μια φορά την εβδομάδα ... Πώς το εννοεί ότι αφήνει η Attica τον άγιο Ευστρατίο... ???

Για το διαστημα της απουσιας του ΠΗΓΑΣΟΣ ,ουσιαστικα σχεδον την αφηνει.

Αλλο οι 6 ωρες απο το Λαυριο με 3 δρομολογια και αλλο μια φορα τη βδομαδα κανοντας το γυρο του Αιγαιου

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γραμμή είχε το Πειραιά Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη αλλά έκανε εξάντληση της απουσίας του για να κάνει τις ακινησιών του Εξπρές Πήγασος και του Νήσος Μύκονος.

Τον Νήσος Χίος είχε αντικαταστήσει το Εξπρές Πηγασος πέρυσι τον Ιανουάριο. Τα δρομολόγια του στην Παροναξία ξεκινούσαν τον Απρίλιο. Σε καμία περίπτωση δεν εξάντλησε την απουσία του για να καλύψει της ακινησίες των άλλων δυο πλοίων.

Συμφωνω φυσικά ότι η εταιρία έπρεπε να μεριμνήσει για τον Άγιο Ευστράτιο και θα ήταν όντως καλύτερα να μπει το Διαγορας για Σύρο-Τήνο-Μύκονο.

Edited by Blue Star Delos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Φανταζομαι οτι δε περνει ολο το ποσο της επιδοτησης απο την στιγμη μου αφηνει το νησι;

Edited by margaritis24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η σύμβαση που υπογράφτηκε έχει όλο το ποσό, οπότε θα πρέπει να περικοπεί το μίσθωμα ανάλογα με τα μίλια για τη μη προσέγγιση στον Άγιο Ευστράτιο. Τώρα η προσέγγιση στον Άγιο Ευστράτιο του Νήσος Μύκονος/Χίος είναι ένα καλό ερώτημα πως θα πληρωθεί και εάν πρέπει να πληρωθεί??

Share this post


Link to post
Share on other sites

για ποσες χαμενες προσεγγισεις μιλαμε; 4? 5?

εχουμε δει αλλες αγονες να αφηνονται για μηνες και να μην αντικαθισταται το πλοιο στην ακινησια.

δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα δεν ειναι και τραγικο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εάν αυτό δεν είναι παραλογισμός, τότε τι είναι;

Κάθε Σάββατο με το Εξπρές Πήγασος από Λαύριο στις 12:00 με άφιξη στα Μεστά Χίου στις 17:50.

Κάθε Σάββατο με το Νήσος Χίος από Πειραιά στη 13:00 με άφιξη στα Μεστά Χίου στις 18:40.

Πρόκειται για δύο ωραία δρομολόγια, άκρως εξυπηρετικά και πράγματι είναι χρήσιμα, το καθένα για τους δικούς του λόγους. Όμως πρέπει να κατανεμηθούν κάπως καλύτερα μέσα στην εβδομάδα κι επειδή το Νήσος Χίος δεν έχει άλλη διαθέσιμη ημέρα, τότε αναγκαστικά θα πρέπει να αλλάξει ημέρα το Εξπρές Πήγασος. Διαφορετικά είναι σκέτος παραλογισμός απ' την στιγμή που φέτος είχαν όλο το χρόνο δικό τους να διαμορφώσουν τα δρομολόγια, χωρίς να πιέζονται απ' την τελική απόφαση συγχώνευσης της επιτροπής ανταγωνισμού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την αύξηση του προϋπολογισμού για τις επιδοτήσεις, μπορεί να δούμε πλοίο α' κατηγορίας; στη γραμμή 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την έναρξη της νέας δρομολογιακής περιόδου το νησάκι του Αγίου Ευστρατίου φαίνεται πως προστίθεται (και) στο δρομολόγιο της άγονης γραμμής από Πειραιά με το Νήσος Μύκονος, ικανοποιώντας έτσι η BSF το αίτημα του Δήμου.

https://limnosfm100.gr/limnos/item/43619-nea-ekseliksi-o-agios-efstratios-mpainei-sto-dromologio-apo-peiraia.html

Ταυτόχρονα γεννούνται μερικές σκέψεις - ερωτήματα:

1) Η προσέγγιση θα είναι μόνο στο ένα ή και στα δύο δρομολόγια που εκτελεί το πλοίο κάθε εβδομάδα;

2) Η προσθήκη του Αγίου Ευστρατίου γίνεται με σκοπό την δημιουργία επιπλέον συνδέσεων με άλλα νησιά ή θα υπάρξουν περικοπές προσεγγίσεων στη γραμμή του Λαυρίου;

3) Μακάρι κάθε νησί να έχει αρκετές συνδέσεις και πολλαπλά δρομολόγια, αλλά η ύπαρξη 4 ή ακόμη και 5 προσεγγίσεων την εβδομάδα (3 από Λαύριο και 2 από Πειραιά) μέσα στο καταχείμωνο μου φαίνονται υπερβολικές για τον Άγιο Ευστράτιο, εκτός αν στο νέο πρόγραμμα άγονων γραμμών έχουν εξασφαλιστεί τόσα πολλά χρήματα που δεν ξέρουν που να τα πρωτοδόσουν.

4) Όπως έχουμε ξαναπεί, άλλο οι 7,5 ώρες από Λαύριο και άλλο οι 21 ώρες από Πειραιά. Ας ελπίσουμε ότι η προσθήκη γίνεται για διασύνδεση με περισσότερα νησιά και δεν θα μειωθούν/κοπούν οι προσεγγίσεις από Λαύριο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/26/2019 at 4:15 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Προκήρυξη Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2019 μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας.

Η προκήρυξη ξεκάθαρα αναφέρει το Λαύριο για την γραμμή προς Μεστά-Αη Στράτη, συνεπώς η προσέγγιση του Νήσος Μύκονος θα είναι προφανώς ελεύθερη για ενδονησιωτική εξυπηρέτηση, εκτός αν μας έχει διαφύγει νέα προκήρυξη. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά οι προσεγγίσεις του Νήσος Μύκονος στον Άγιο Ευστράτιο δεν θα ξεκινήσουν από 1 Νοεμβρίου, αλλά από απόψε!!!

Αναχώρηση κάθε Τρίτη από Πειραιά στις 16:00 με άφιξη στον Άγιο Ευστράτιο στις 14:30

Αναχώρηση κάθε Πέμπτη από Άγιο Ευστράτιο στις 02:25 με άφιξη στον Πειραιά στις 23:25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσα άτομα θα πηγαίνουν Άγιο Ευστράτιο - Μυτιλήνη ή Χίο; Γιατί εδώ για Λαύριο που κάνει 9 ώρες το Πήγασος δεν έχει πάνω από 5 άτομα/δρομολόγιο το χειμώνα, σιγά μην περιμένουν 24 ώρες για Πειραιά... Για Καβάλα και Λήμνο αυξάνεται η συχνότητα για Άγιο Ευστράτιο και είναι θετικό για τους κατοίκους αυτών των περιοχών 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Αη Στρατης ηταν το μονο νησι της χωρας που δεν είχε σύνδεση με την εδρα του νομου στον οποιο ανηκει!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...