Jump to content
Shipfriends

Λαύριο - Ψαρά - Άη Στράτης - Σίγρι - Λήμνος - Καβάλα


Recommended Posts

Εδώ δε συμβαίνουν άλλα και άλλα θα προβλέψουν αυτό;Πιστεύω πως η λύση στο όλο πρόβλημα θα ήταν η ναύλωση ενός ρο-ρο.Αν δεν έβρισκαν, υπάρχει και η έσχατη λύση κάποιας παντόφλας με τη προϋπόθεση όμως να ναι καλός ο καιρός.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν νομίζω ότι δεν εξυπηρετούνται οι μεταφορικές. Έξαλλου πάνε τρία Ro-Ro την εβδομάδα μέχρι τη Λήμνο, οπού τα δυο συνεχίζουν μέχρι τη Θεσσαλονίκη, οπότε θα εξυπηρετούνται και οι μεταφορικές της Βόρειας Ελλάδος. Επιπλέον υπάρχουν τα δρομολόγια του Διαγόρας και του Blue Star Myconos, που άνετα δουλεύουν τα φορτηγά με ανταπόκριση στο λιμάνι της Μυτιλήνης

Link to comment
Share on other sites

Οι Λημνιοί ξέχασαν ότι 1) μέχρι το 2016 είχαν την νελ που όταν πάθαινε βλάβη ή όταν δεν είχε χρήματα για "ανεφοδιασμό του πλοίου με καύσιμα" τους έβγαζε ανεκτέλεστα δρομολόγια, 2) είχαν το aqua blue που ναι μεν τηρούσε τα δρομολόγιά του, αλλά απ'την άλλη δεν είχε πολύ καλύτερους χρόνους που θα έκαναν έναν τουρίστα να δεχτεί μέσω Λαυρίου να περάσει 9+ ώρες και μερικές φορές σε άσχημες ώρες, 3) απαιτούσαν πλοίο πρώτης κατηγορίας, αλλά τώρα που έχουν το απαξιώνουν. 

Δεν ξέρουν ότι ένα ταχύπλοο 1) με ταχύτητα 25 κόμβων, ξοδεύει τουλάχιστον τα διπλά της σημερινής επιδότησης της γραμμής και 2) θέλει δύο με τρεις βάρδιες να οργώσει 4 φορές την εβδομάδα το μισό Αιγαίο. Δεν ξέρουν ότι τα περισσότερα έσοδα έρχονται από τις μεταφορικές και από τα ιχ κι έτσι ούτε την εταιρία τη συμφέρει να χάνει αυτά τα έσοδα. Δεν ξέρουν ότι διαθέσιμα πλοία δεν υπάρχουν εν μέσω καλοκαιριού που να μπορούν να τα βάλουν άμεσα. 

Έτυχε μια στραβή κι ευτυχώς η εταιρεία έβαλε ταχύπλοο. Ναι μεν καλύτερα πήγαινε το Πήγασος αλλά ούτε αυτό είχε καμπίνες και πάλι την έβγαζαν στο σαλόνι και μάλιστα για 9+ ώρες

Edited by tasos123
Link to comment
Share on other sites

Eπειδή ζω απο μικρός στην Καβάλα και αν και δεν είμαι επαγγελματίας (να δουλεύω σε μεταφορικές ,φορτηγά κλπ) να ταξιδεύω συνέχεια ωστόσο γνωρίζω πολύ καλά τα πλοία της γραμμής και όλη την νοοτροπία .Σας πληροφορώ ότι το πρόβλημα πέρα του προφανές ότι σίγουρα θα πρέπει να βρεθεί η λύση για την μεταφορά των φορτηγών κλπ από το Λαύριο.Είναι στο ότι στην Λήμνο ότι και να τους πας θα το θεωρούν πάντα σαπάκι ,νεκροφόροα ,μαούνα και χίλια δυο είτε κρουαζιερόπλοιο πάει ,είτε ταχύπλοο ,είτε σύγχρονο πλοίο η γκρίνια και η απληστεία των ανθρώπων αυτών στο ακτοπλοοικό κομμάτι είναι απερίγραπτη. Ήρθε το SUPERRUNNER το έβριζαν ,η αλήθεια είναι ότι οι καθυστερήσεις ήταν μεγάλες και πλέον έχουν ελλατωθεί αλλά μιλάμε για μια πολύ δυσκολη γραμμή που περνάς από τα πάντα μέχρι να ανέβεις ,το ταχύπλοο είναι ξεκάθαρα προσωρινή λύση αλλά δεν έχει εκτιμηθεί ...το βρίζουν και αυτό συνεχώς .Μιλάμε τώρα για κάτι καιρούς τις προηγούμενες μέρες που είναι απολύτως φυσιολογικό να μην τηρούνται τα ωράρια.Επίσης σε όλα τα νησιά φέτος και λιμάνια λόγω των ελέγχων για χαρτιά ,tests,κλπ συγκεντρώνεται τεράστια καθυστέρηση ειδικά σε γραμμές όπως η δική μας. Η SEAJETS έκανε ότι καλύτερο μπορούσε εφόσον δεν γνώριζε και η ίδια ότι δεν είχε την προκειμένη στιγμή συμβατικό πλοίο. Στο παρελθόν είχε προθυμοποιηθεί και η ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ με τον ΑΡΜΕΝΙΣΤΗ αλλά επειδή τα έπαιρνε όλα η ΑΤΤΙΚΑ δεν υπήρχε δουλειά πέρα από ενα ή δυο δρομολόγια και έτσι δεν ξανά αιτήθηκε να συνδράμει. Θα μπορούσε όπως είπε κάποιος παραπάνω να γίνει κάτι επιπλέον με κάποιο ro/ro τουλάχιστον από το Λαύριο.Και πάλι όμως μπράβο αξίζει η εταιρία γιατί ναυλωσε το ολυμπους για να εξυπηρετήσει. Όλα αυτά βέβαια είναι προσωρινές λύσεις και σίγουρα χρειάζεται μια οριστική λύση και μακάρι είτε το AQUA STAR είτε αλλο να λύσει το μεγάλο πρόβλημα. Όμως το να βρίζουν το MYCONOS που άργησε γτ είχε θέμα με την αγκυρα ,ή να βρίζουν το ταχύπλοο με τόσο αισχρά λόγια .....το θεωρώ προσωπικά απαράδεκτο,δεν έχουν ιδέα από τίποτα και όντως έχουν ταλαιπωρηθεί αλλά ας μην τρελαθούμε κιόλας η νόοτροπια του μυαλού είναι αυτή που δεν έχει λύση. Ηταν ο Πήγασος στην γραμμή το εβριζαν ,ηρθε το ακουα ,μπλου εφυγε ο πηγασος ζητουσαν πισω τον Πηγασο. Το AQUA BLUE τα πηγαίνε εξαιρετικά στην γραμμή πριν την βλάβη ...στην Λήμνο δεν ήταν ποτέ ευχαριστημένοι μόνο αν τους φέρεις κανά Παλάτι και εκεί πάλι κάτι θα έχουν να πουν.......... φαρσοκομωδία η κατάσταση............

 

Edited by Tasos Kavala
Link to comment
Share on other sites

Τον πηγασο δεν τον εβριζαν ουτε το ακουα μπλου το οποιο ειναι και απο τα πιο καταλληλα για την γραμμη. Ειδικα για το ακουα μπλου ειχα ακουσει πως γενικα αρεσε. Τωρα οταν ενα πλοιο βγαζει βλαβη και ειναι και παλιο αρχιζουν ολοι τα γνωστα.Το προβλημα με το superrunner δημιουργηθηκε κυριως με τα δρομολογια τα οποια τα αλλαζαν συνεχως. 

Link to comment
Share on other sites

Φιλος, χρονιος καλοκαιρινος επισκεπτης της Λημνου,ειχε να πει τα καλυτερα παντως

Οι εξι ωρες ταξιδι για Λημνο τον εντυπωσιασαν ,σε σχεση με τις 9-10 των συμβατικων,ενω το οτι κοσμος μπορουσε να βγει στο πρυμνιο καταστρωμα σε ολη τη διαρκεια του ταξιδιου ,εκανε την εμπειρια πιο ευχαριστη

Απο οτι καταλαβα απο την ολη κουβεντα μαλλον θα ηθελε να μεινει το συγκεκριμενο πλοιο στη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, polmyt said:

...Απο οτι καταλαβα απο την ολη κουβεντα μαλλον θα ηθελε να μεινει το συγκεκριμενο πλοιο στη γραμμη...

Δεν νομίζω ότι μπορεί να μείνει το χειμώνα με τέτοιες θάλασσες το monohull στη γραμμή για να μην μιλήσω για την διαφορά στα καύσιμα που καίει!!!

Link to comment
Share on other sites

Προαφανως,για καλοκαιρι ηταν η κουβεντα.

Απλα μετεφερα την αποψη ενος μονιμου καλοκαιρινου επισκεπτη και ποσο τον βολεψε τελικα το ταχυπλοο

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα τον βόλεψε ότι έκανε λιγότερες ώρες και πλήρωσε εισιτήριο συμβατικού πλοίου!! Εάν έμπαινε κάποιο ταχύπλοο με ελεύθερη δρομολόγηση για 2-3 μήνες το καλοκαίρι και πλήρωνε εισιτήριο ταχυπλόου, θα γκρίνιαζε για τη τιμή!!!

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ρε παιδια ολα παιζουν ρολο

Σε καθε περιπτωση ομως η γενικοτερη ιδεα ειναι οτι τον μεσο επισκεπτη του νησιου (τον συγκεκριμενο τον θεωρω τετοιο) ,δεν τον χαλαει το ταχυπλοο και ουτε συμμεριζεται ολη αυτη τη γκρινια που υπαρχει απο τους Λημνιους για το πλοιο

Ετσι κι αλλιως βεβαια θεωρητικη κουβεντα ειναι ,μιας και ειναι προσωρινη λυση το συγκεκριμενο

Link to comment
Share on other sites

Εκεί στη Λήμνο όντας ακριτικό νησί και μακρυά από τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας έχουν δίκιο που γκρινιάζουν.Όμως σε όλα πρέπει να υπάρχει ένα όριο.Είχαν δίκιο που γκρινιάζανε για το Aqua Maria,έχουν δίκιο που γκρινιάζουνε για το Superruner που είναι εντελώς ακατάλληλο για τη γραμμή και κάτι προσωρινό.Όμως Ταξιάρχης,Πήγασος και Aqua Blue ήταν μια χαρά βαπόρια για τη γραμμή.Και τόσα χρόνια εξυπηρέτησαν με αξιοπιστία.Αυτό που θέλω να θυμίσω είναι πως η ΝΕΛ με το Ταξιάρχη εξυπηρέτησε πολύ καλά τη γραμμή.Καλό ταξίδεμα,αξιοπιστία,γκαράζ..

 

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, νομίζω πως η αγορά 3 συμβατικών πλοίων από τη Seajets θα λύση τα όποια προβλήματα παρουσιαστούν από βλάβες, συντηρήσεις ή ακινησίες στις άγονες γραμμές που έχει κερδίσει η εταιρία!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα δις με το Superrunner Jet τις προηγούμενες μέρες, ως τα Μεστά. Οι παρατηρήσεις μου είναι ότι στους δύσκολους καιρούς χάνει σημαντικά το πλεονέκτημα της ταχύτητας, αφού πρέπει να ψηλώνει αλλά και να κόβει ταχύτητα για να μην ταλαιπωρείται το πλοίο και οι επιβαίνοντες. Με καιρό όμως ως τα έξι μποφόρ το πλοίο ξεδιπλώνει όλες του τις αρετές και κυρίως την ταχύτητα επιτυγχάνοντας χρόνους που είναι ακαταμάχητοι. Πλεονέκτημα που ίσως να μην είναι πάντα ορατό από το Λαύριο προς τον βορρά, αλλά σίγουρα κερδίζει στο κομμάτι Καβάλα - Λήμνος με τους καιρούς εκεί πάνω να είναι πολύ πιο ήπιοι από το κεντρικό Αιγαίο.

Προφανώς και δεν θα μπορούσε να σταθεί τον χειμώνα, με τους επιβάτες να είναι σε μονοψήφιο αριθμό, αλλά το καλοκαίρι δείχνει την χρησιμότητα της δρομολόγησης του, έστω και αν αυτή προέκυψε από βλάβη άλλου πλοίου. Γι' αυτό και προστέθηκαν έξτρα δρομολόγια και από Καβάλα για Λήμνο και από Λαύριο για Μεστά.

Link to comment
Share on other sites

On 7/28/2021 at 4:23 PM, mpolo said:

Τον πηγασο δεν τον εβριζαν ουτε το ακουα μπλου το οποιο ειναι και απο τα πιο καταλληλα για την γραμμη. Ειδικα για το ακουα μπλου ειχα ακουσει πως γενικα αρεσε. Τωρα οταν ενα πλοιο βγαζει βλαβη και ειναι και παλιο αρχιζουν ολοι τα γνωστα.Το προβλημα με το superrunner δημιουργηθηκε κυριως με τα δρομολογια τα οποια τα αλλαζαν συνεχως. 

Μάλλον δεν είστε καλά πληροφορημένος ή δεν έχετε δει σχόλια. 

Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξυ σημερα με ωρα αναχωρησης 16.00 απο Καβαλα ,εφυγε στις 19.00 ,δηλαδη 3 ωρες καθυστερηση και φυσικα η γκρινια παει συννεφο

Ξερει κανεις το λογο;Στην Καβαλα εφτασε περιπου 2 τα χαραματα,αρα δεν νομιζω να παιζει θεμα ξεκουρασης πληρωματος κλπ

Link to comment
Share on other sites

Εδω μιλάμε για ανάλγητους  και για τακους ολκης … το πλοιο παρέμεινε στο λιμανι της Καβάλας 14 ολόκληρες ώρες και προφανώς δεν τους έκατσε να κάνουν ένα έλεγχο ναυτολογιας οπότε χρειάστηκαν και άλλες 3 ώρες.

Αν οι ρυθμοί ήταν ανάλογοι και στο Λιμεναρχειο πειραια τότε θα έφευγε ένα βαπόρι την ημέρα . 
 

Σε γενικές γραμμές όμως οποιαδήποτε νέα δρομολόγηση πλοίου αντιμετωπίζεται απο τα λιμεναρχεία βορείου Ελλάδας σαν διατάραξη κοινής ησυχίας για να μην πω κάτι βαρύτερο . Αν λειτουργούσαν έτσι στις Κυκλαδες η στα λιμεναρχεία της Αττικής θα τους είχαν πάρει με τις πεπονόφλουδες. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από Δευτέρα 6/9 που βάζει 9αρι γραίγο και πιθανόν 10αρι την Τρίτη στο κεντρικό και Βόρειο Αιγαίο και δεν θα έχει ήδη πατήσει βαπόρι για 5-6 ημέρες στη Μύρινα ,δεν νομίζω να μην το αφήσουν να δέσει.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...