Jump to content
Shipfriends

Λαύριο - Ψαρά - Άη Στράτης - Σίγρι - Λήμνος - Καβάλα


Recommended Posts

  • Replies 436
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Strofalos said:

Να τονίσω εδώ πως τα δύο αυτά λιμάνια σε κάθε νησί του Β. Α. Αιγαίου εξυπηρετεί στρατιωτικούς σκοπούς και όχι κομματικούς. Αν γίνει κάτι με τους Μογγόλους, τόσο το λιμάνι στην πόλη της Χίου όσο και αυτό στην πόλη της Μυτιλήνης, θα βληθούν από βολές του Τουρκικού πυροβολικού και χωρίς τα Μεστά και το Σιγρί στα δυτικά των νησιών αυτών, δεν θα μπορούμε να βρούμε λιμάνι να στείλουμε ενισχύσεις. Στην ίδια λογική είναι και τα λιμάνια του Καρλοβασίου, της Μύρινας και της Καμίρου σκάλας. 

Εκτός από στρατιωτικούς λόγους, είναι και η μορφολογία των νησιών.

Στη Σάμο και στην Ικαρία που υπηρέτησα, υπάρχουν μεγάλα βουνά, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να ανοιχτούν μεγάλοι δρόμοι χωρίς στροφές. Και είναι δύσκολη η μετάβαση από το ένα σημείο του νησιου στο άλλο.. 

Link to comment
Share on other sites

Αν βελτιωνόταν λίγο ο δρόμος Χαλκίδας - Κύμης , για το καλοκαίρι που τα νησιά θέλουν τουρίστες και φτηνά δρομολόγια , η διαδρομή Κύμη - Λήμνος , Κύμη - Σίγρι και ακόμα και Κύμη - Μεστά θα ήταν μονόδρομος , με ημερήσιο συμβατικό πλοίο που θα έκανε 4-5 ώρες το 85-90 μίλια που χωρίζουν την Κύμη από τους πιο πάνω προορισμούς .

Προφανώς απόψεις του τύπου να κάτσουν ξάγρυπνες οι οικογένειες που θα ταξιδεύουν και θα κοιμηθούν όταν φτάσουν , δεν αντέχουν σε καμία κριτική . Τέτοιες λογικές υπάρχουν μόνο για 20άρηδες που ξαγρυπνούν την νύχτα και κοιμούνται από τις 8 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα . 

Προφανώς τις μεταφορικές δεν τις συμφέρει , αλλά αυτό που ενδιαφέρει τους νησιώτες είναι να έχουν τουρίστες και τουρίστες με λογική μεταφορικής , με καμπίνες και με 400-500 € κόστος μεταφοράς , απλά δεν υπάρχουν . Με αυτά τα λεφτά περνάνε μία εβδομάδα σε περιοχή που πας με αμάξι , ή μισή εβδομάδα στις Σποράδες .

Το ΚΤΕΛ Ευβοίας έχει ανταποκρίσεις σε όλα τα δρομολόγια των πλοίων από την Εύβοια , αλλά και στην τελική μπορεί ο οποιοσδήποτε να θυσιάσει μισή ώρα διαδρομής λόγω του δύσκολου δρόμου , για να κερδίσει 5-6 ώρες πλοίου και τα μισά λεφτά .

Link to comment
Share on other sites

Για μένα πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι και τα 2 δρομολόγια από Αττική για Μεστά πέφτουν Σάββατο.  Οταν φεύγει το νεότευκτο blue star chios στις 13.00 το Σάββατο το μεσημέρι από Πειραιά με εξαιρετικές ώρες άφιξης στα Μεστά, τα περιθώρια για το Aqua Blue από Λαύριο που φέυγει λίγες ώρες μετά στενεύουν.  Επομένως στα τέλος γίνεται "μια τρύπα στο νερό" εν πολλοίς, αφού και κόσμο/μεταφορικές για δυτική Χίο δεν θα έχει (αφού θα τα έχει "σαρώσει" όλα  νωρίτερα το bs chios), και αυξάνει και τον πλεύσιμο χρόνο για Λήμνο που είναι -κακά τα ψέμματα- το βασικό νησί εξυπηρέτησης της συγκεκριμένης άγονης.  Ισως να είχε μεγαλύτερο νόημα το να έμπαινε η προσέγγιση στα Μεστά κάποια άλλη μέρα την εβδομάδα στο Aqua Blue και όχι Σάββατο

Επιπλέον τα προχθεσινά νούμερα επιβατών του Chios για τα Μεστά δείχνουν ότι το δρομολόγιο (δεδομένου ότι και δεν έχει διαφημιστεί προς το παρόν διαφημιστεί πολύ και είναι ακόμα αρχές καλοκαιριού) έχει νόημα ύπαρξης και μπορεί να καταστεί άκρως επιτυχές

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, bas said:

Προφανώς απόψεις του τύπου να κάτσουν ξάγρυπνες οι οικογένειες που θα ταξιδεύουν και θα κοιμηθούν όταν φτάσουν , δεν αντέχουν σε καμία κριτική . Τέτοιες λογικές υπάρχουν μόνο για 20άρηδες που ξαγρυπνούν την νύχτα και κοιμούνται από τις 8 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα .

Καλό είναι να μην απαξιοίς να κριτικάρεις τους συνομιλητές σου σε ένα φόρουμ που ούτε τους ξέρεις προσωπικά. Επίσης, καλό είναι να μην τροποποιείς τα κείμενά μου για να φανούν πιο σωστά αυτά που γράφεις. Είπα εγώ ποτέ "να κάτσουν ξάγρυπνες";;;;;

Το μόνο που είπα είναι ότι οι περισσότεροι από το να δώσουν 80€ -εισιτήριο με καμπίνα- το άτομο με το πλοίο και να κάνουν 9.5 ώρες ταξίδι, θα προτιμήσουν να δώσουν λίγα παραπάνω ή πολλές φορές και λιγότερα και να πάνε το πρωί με το αεροπλάνο σε μία ώρα. 

Και δεν είναι μόνοι οι 20αρηδες που κάθονται στα αεροπορικά ή στο κατάστρωμα, αλλά και οι 50 ετών. Άσε που οι 70+ δεν ταξιδεύουν και κάθε μέρα, αλλά το πολύ 1 φορά το χρόνο και δεν είναι το βασικό κοινό των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Παρών πρίν από λίγο στην αναχώρηση του Χίος για Μύκονο - Μεστά - Σίγρι με ώρα αναχώρησης 1300 από Πειραιά. Νομίζω το δρομολόγιο τα βγάζει τα λεφτά του γενικά, τουλάχιστον το ανέβασμα. Η μερίδα του λέοντος από ΙΧ είναι για τα Μεστά, με κάμποσο Σίγρι και ελάχιστη Μύκονο. Ενδεικτικά να πούμε πως το πλοίο είχε κατεβάσει το δεξί του πατάρι το οποίο κατά τις 1200 που έφτασα εγώ ήταν ήδη γεμάτο, χωρίς να μπορέσω να δω ποιόν προορισμό είχε φορτώσει εκεί. Μου έκανε εντύπωση πως για Μεστά φόρτωνε στο υπόγειο, πράγμα που σημαίνει πως μάλλον το πατάρι είχε το Σίγρι. Κάτω και μπροστά από το πατάρι μπήκαν τα περίπου 12 ΙΧ με προορισμό τη Μύκονο.

 

Όπως είπατε κι εσείς νωρίτερα σύντροφοι, από φορτηγά σχεδόν τίποτα, συνολικά πρέπει να είχε λιγότερα από 10 με 2-3 εξ' αυτών να είναι Μυκονιάτικα και από αυτά των Μεστών τα 2 να είναι ολόκληρα 9μετρα φορτηγά, που σημαίνει πως δεν χρειάζονταν τράκτορα. Το πλοίο έβαλε και 2 νταλίκες με ζωοτροφές, πάλι ολόκληρες. Με άλλα λόγια, σχεδόν κανείς δε στέλνει τράκτορα στα Μεστά και το Σίγρι. Η προσέγγιση στη Μύκονο πραγματικά δεν ξέρω αν αξίζει τα πετρέλαια της παράκαμψης. Με πρωινά δρομολόγια από Πειραιά και Ραφήνα τι να μαζέψει? Για την επιστροφή στις 0630 το πρωί της Κυριακής από Μύκονο, απλά δεν έχω λόγια. 

 

Την γραμμή δε την ξέρω, με το μάτι του εξωτερικού παρατηρητή η σχεδόν παντελής έλλειψη φορτηγών είναι προφανές πως την καθιστά γραμμή των 2 μηνών του καλοκαιριού, όπως είναι τώρα. Ούτε και η προσθήκη της Μυκόνου την σώζει, με τον τρόπο και τα ωράρια που γίνεται. Άσε που δεν ξέρω πόσοι πλήν εμού που το έχει κάνει, συνδυάζουν τον Ταξιάρχη στο Μανταμάδο με το Super Paradise για διακοπές:D. Καταλαβαίνω επίσης πως πολλοί εξ΄υμών θα θέλατε να προωθηθούν τα Μεστά εις βάρος των μεταφορικών. Στη ζυγαριά όμως βάλτε και το ότι αν ένας μεταφορέας ξοδεύει για την απόσταση Μεστά - αποθήκη του 2-3 φορές παραπάνω καύσιμα από το Χίος - αποθήκη του, σε ετήσια βάση μιλάμε για μεγάλα νούμερα. Και μαντέψτε ποιός θα κληθεί να καλύψει το αυξημένο κόστος μεταφοράς.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ Αqua Blue την Δευτέρα 17/5/2021 από Λαύριο και την Τρίτη 18/5/2021 από Αγ. Ευστράτιο, Λήμνο, Καβάλα καθώς και η επιστροφή την Τρίτη 18/5/2021 από Καβάλα για Λήμνο, Αγ. Ευστράτιο, Λαύριο θα παραμείνουν ανεκτέλεστα. Το πλοίο θα εκτελέσει κανονικά τα δρομολόγια του από 19/5/2021 έως 22/5/2021 και θα πραγματοποιήσει έκτακτο δρομολόγιο ως ακολούθως:

Σάββατο 22/5/2021 από Καβάλα 09:00 προς Λήμνο 13:20/14:00, Άγιο Ευστράτιο 15:15/15:30, Λαύριο 23:00/23:55, Άγιο Ευστράτιο 07:30/07:45 (Κυριακή 23/5/2021), Λήμνο 09:00/09:45, Καβάλα 14:00.    

Το πλοίο θα επανέλθει στα δρομολόγια του την Κυριακή 23/5/2021 με την αναχώρηση του από το λιμάνι της Καβάλας στις 16:30.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

22.00 αναχωρεί από το Λαύριο και 04:50 μπαίνει στη Μύρινα. 6 ώρες και 50 λεπτά μέσα στο καλοκαίρι. Από σπόντα θα ευνοηθούν ο Άγιος Ευστράτιος και η Λήμνος

Link to comment
Share on other sites

Το δρομολογίο του Champion Jet 2, έχει περαστεί στο σύστημα κρατήσεων της εταιρείας.

Η αναχώρησή του από το Λαύριο θα πραγματοποιηθεί στις 22:00 και στις 07:30, θα φτάνει στην Καβάλα.

Η τιμή εισιτηρίου ανά επιβάτη, ανέρχεται στα 43.50€.

Edited by CptFourtounas
Link to comment
Share on other sites

Κάπως έτσι ξεκίνησε και η Κασοκαρπαθια να έχει ταχύπλοο. Ένα παλιό συμβατικό που πήρε την γραμμή, εξαιτίας βλάβης-πρόσκρουσης παρέδωσε την γραμμή σε νεότερο και ταχύτερο πλοίο της εταιρείας. Με αυτά και αυτά, δεν θα με εκπλήξει αν του χρόνου βγει η γραμμή Λήμνο-Αι Στράτη για ταχύπλοο. 

Link to comment
Share on other sites

@CptFourtounas Λογικά θα αναφέρεσαι στο Champion Jet 1 μιας και αυτό θα πάει να αντικαταστήσει το Aqua Blue.

Επιπλέον οι τιμές έχουν ως εξής:

Λαύριο-Αγ. Ευστράτιος: 24,00€ το εισιτήριο του επιβάτη/55,00€ το εισιτήριο του αυτοκινήτου/ 14,50€ το εισιτήριο της μηχανής.

Λαύριο-Λήμνος: 28,50€ το εισιτήριο του επιβάτη/65,00€ το εισιτήριο του αυτοκινήτου/ 17,50€ το εισιτήριο της μηχανής.

Λαύριο-Καβάλα: 43,50€ το εισιτήριο του επιβάτη/100,00€ το εισιτήριο του αυτοκινήτου/ 19,50€ το εισιτήριο της μηχανής.

Με λίγα λόγια οι τιμές παραμένουν ίδιες!!!

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά θα δούμε τέτοιους χρόνους ,αν μη τι άλλο εντυωπσιακοί χρόνοι για την γραμμή μας !!! . Αλλά το ταχύπλοο σε μια τέτοια γραμμή δύσκολα μπορεί να σταθεί ,καθώς υπάρχουν φορτηγά και νταλίκες που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν αλλά και πολλά Ι.Χ .Ας ελπίσουμε να επιστρέψει το AQUA BLUE το οποίο πριν την αβαρία του τα πήγαινε εξαιρετικά και σε χρόνους ,και σε πληρότητα και σε συνθήκες.

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται να αντικατασταθεί από το champion jet 1; Αφού η σύμβαση έλεγε για ταχύπλοο άνω των 100 μέτρων. Συνεπώς μόνο το Tera Jet μπορουσε να το αντικαταστήσει. 

Link to comment
Share on other sites

Μην το ψάχνεις..και η σύμβαση του Paros Jet για Κασοκαρπαθία έλεγε τα ίδια και ο αντικαταστάτης του πριν 1 μήνα που έπαθε την βλάβη ήταν το Power Jet από Ηράκλειο. Η ουσία είναι να υπάρχει αντικαταστάτης και να μην κρεμάει η γραμμή..τώρα αν θα πηγαίνει το Χ ή Ψ πλοίο που είναι πάνω ή κάτω από 100μέτρα, λίγη σημασία έχει. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πως πηγαίνει το superrunner από κίνηση;Ειδικά στο δρομολόγιο των Μεστών που το κάνει 3 ώρες και πιο βολικές ώρες σε σχέση με Πειραιά πρέπει να έχει αρκετή κίνηση να υποθέσω

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Παλι τα ιδια με το πλοιο.Με αναχώρηση 01:00 τα ξημερώματα έστειλαν μυνημα στους επιβάτες οτι θα αναχωρήσει στις 8:30 το πρωί. Επιβιβάστηκαν επιβάτες και οχήματα και έβγαλαν ανακοίνωση για βλάβη. Εν το μεταξύ από χθες εμφάνιζε στο openseas το δρομολόγιο για τις 16:00 το απόγευμα. Γενικά ένα μπάχαλο. 

https://www.limnosreport.gr/limnos/179462/kai-pali-anastatosi-sto-limani-toy-layrioy-gia-limno-me-tin-sea-jet-kai-to-super-runner/

7 minutes ago, mpolo said:

Παλι τα ιδια με το πλοιο.Με αναχώρηση 01:00 τα ξημερώματα έστειλαν μυνημα στους επιβάτες οτι θα αναχωρήσει στις 8:30 το πρωί. Επιβιβάστηκαν επιβάτες και οχήματα και έβγαλαν ανακοίνωση για βλάβη. 

https://www.limnosreport.gr/limnos/179462/kai-pali-anastatosi-sto-limani-toy-layrioy-gia-limno-me-tin-sea-jet-kai-to-super-runner/

Γραψτε λαθος για την αναχωρηση στις 16:00.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...