Jump to content
Shipfriends

Λαύριο - Ψαρά - Άη Στράτης - Σίγρι - Λήμνος - Καβάλα


Recommended Posts

Προσωπικα δεν το βλεπω ετσι.

Και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ με τοσα παει στο μεγαλυτερο κοματι της διαδρομης,, όπως και τα περισσοτερα από τα γρηγορα συμβατικα αυτή την εποχη.

Να προσθεσω επισης ότι αυτό είναι ισως το καλυτερο πλοιο που εχει περασει από τη γραμμη ,όχι μονο τα τελευταια χρονια αλλα και γενικοτερα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Νήσος Χίος έκανε το πρώτο δρομολόγιο του με ταχύτητες γύρω στους 20+ κόμβους, σε αντίθεση με το Εξπρές Πήγασος που ταξιδεύει με γύρω στους 16 κόμβους. Η γραμμή επιδοτείται για Γ’ κατηγορίας πλοίο οπότε δεν πρόκειται η εταιρεία να πληρώνει παραπάνω πετρέλαια για να πηγαίνει με φουλ ταχύτητα, όταν δεν θα πάρει μεγαλύτερη επιδότηση που το Νήσος Χίος είναι Α’ κατηγορίας πλοίο. Ακόμα και οι Λημνιοι λένε ότι είναι αναβάθμιση το Νήσος Χίος στη γραμμή αλλά δεν τρέφουν αυταπάτες για να πηγαίνει με φουλ ταχύτητα και είναι ικανοποιημένοι που έστω και για ένα μήνα θα μειωθεί ο χρόνος του ταξιδιού τους!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έλειπε να έχει και παράπονο κάποιος που μέσα στο καταχείμωνο ταξιδεύει ένα πλοίο με 20-20.5 μίλια . Φαντάζομαι ότι δε θα είναι όλοι οι χώροι του πλοίου διαθέσιμοι για τους επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, pie said:

 Φαντάζομαι ότι δε θα είναι όλοι οι χώροι του πλοίου διαθέσιμοι για τους επιβάτες.

Πράγματι αυτό συμβαίνει, αφου το σαλόνι Ιωνία (αν θυμάμαι καλά Α' θέσης) απουσιάζει εντελώς απο το σύστημα κρατήσεων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Για την ακρίβεια έφταιξαν οι αλλεπάλληλες παρατάσεις της παραμονής του Αίολος στη δεξαμενή, πράγμα που πήγε πίσω τον γενικότερο προγραμματισμό στις σκάντζες της HSW. 

Πάντως για να μην υπάρξει πρόβλημα, μπορεί άνετα το Νήσος Χίος να συμπεριλάβει και τον Άγιο Ευστράτιο, σ' ένα απ' τα δύο μακρυτάξιδα δρομολόγια από Πειραιά (Τρίτη ή Παρασκευή), ώστε να μην μείνει το ακριτικό νησάκι χωρίς σύνδεση.

Link to comment
Share on other sites

Το Άγιος Ευστράτιος συνδέεται με τη Λήμνο καθημερινα με το Αιολίς, οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα της προσθήκης στο δρομολόγιο από το Πειραιά για Καβάλα. Δεν νομίζω ότι φταίει η καθυστέρηση του Αίολος στη δεξαμενή μιας και ο προγραμματισμός για τον αποδεξαμενισμο του Εξπρές Πήγασος ήταν για σήμερα και πήρε παράταση μέχρι τη Δευτέρα. 

Link to comment
Share on other sites

Ωραία λογική έχουν εκεί στην hsw. Ακόμα και με πλοίο διαθέσιμο μένει η γραμμή χωρίς καράβι μια εβδομάδα. Δε μπορούσε δηλαδή το Νήσος Μύκονος να σταματήσει μια βδομαδα αργότερα; Αλλά μάλλον δε βγαίνουν τα κουκιά με το Νήσος Χίος στη γραμμή με επιδότηση Εξπρές Πηγασος.. 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον τους βιάζει να σταματήσει το Νήσος Μύκονος για να ξεκινήσει τις εργασίες του, μιας και έχει πολύ δουλειά φέτος.

Ο Δήμαρχος Λήμνου κ. Δημήτρης Μαρινάκης απέστειλε χθες επιστολή προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή, σχετικά με την προσωρινή διακοπή εκτέλεσης δρομολογίων του ΕΓ/ΟΓ ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ από τις 5 έως τις 11 Φεβρουαρίου. Στην επιστολή, ο Δήμαρχος τονίζει τα σημαντικά προβλήματα που προκύπτουν από τη μη εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής που συνδέει τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο με την Αττική για το εν λόγω διάστημα και ζητά από τον Υπουργό την άμεση παρέμβασή του προς την ανάδοχο εταιρεία, για την εξεύρεση λύσης.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το Limnosfm100,  οι κάτοικοι της Λήμνου ζήτησαν, και η hsw ανταποκρίθηκε θετικά, να πληρώνουν εισιτήριο για Λαύριο ταξιδεύοντας με το Χίος προς τον Πειραιά, και αυτόματα να γίνεται και αναβάθμιση θέσης σε καμπίνα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Στο πρόγραμμα κρατήσεων της blue star το έχουν στη γραμμή από της 3 Απριλίου (λογικό μου φαίνετε αφού από 2 Απριλίου δρομολογείται στη γραμμή ΠΧΜ το Νήσος Ροδος) . Λίγο δύσκολο για αρχές Φεβρουαρίου αφού δεν υπάρχει πλοίο να αντικαταστήσει το Διαγόρα στη γραμμή που εκτελεί τώρα 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το Εξπρές Πήγασος θα συνεχίσει στη γραμμή μέχρι την ολοκλήρωση τις διαδικασίας του διαγωνισμού και εάν δεν προκύψει άλλος ενδιαφερόμενος και νικητής στο διαγωνισμό θα συνεχίσει μέχρι το τέλος της δρομολογιακης περιόδου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων το Εξπρές Πήγασος για μία ακόμη καλοκαιρινή περίοδο θα συνδέει κάθε Σάββατο το Λαύριο με τα Μεστά.

Απ' την άλλη όμως πάλι με γνώμονα το σύστημα κρατήσεων, βλέπουμε ότι το εγχείρημα σύνδεσης των Μεστών με τον Πειραιά πέτυχε και θα συνεχιστεί η σύνδεση κάθε Κυριακή μέχρι το τέλος της δρομολογιακής περιόδου. Όμως, στην σύνδεση των Μεστών με τον Πειραιά δεν υπάρχουν περασμένα δρομολόγια για την καλοκαιρινή περίοδο και εδώ γεννούνται τα εξής ερωτήματα:

Για το καλοκαίρι θα υπάρχει τελικά μόνο ο Πήγασος από Λαύριο; Θα μπει και το Νήσος Χίος από Πειραιά κάθε Σάββατο για Μεστά και Σίγρι (όμως παράδοξο να είναι και τα δύο Σάββατο); Θα αλλάξει η ημέρα προσέγγισης του Πήγασου (γιατί το Νήσος Χίος έχει ρεπό μόνο Σάββατο); Θα εξυπηρετούνται απ' τον Πειραιά με κάποιο απ' τα Νήσος Ρόδος - Νήσος Σάμος;

Link to comment
Share on other sites

Τα Νήσος Ρόδος και Νήσος Σάμος παραμένουν στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, τουλάχιστον μέχρι νεωτέρας.

Το Νήσος Χίος θα πηγαίνει Πειραιά - Μεστά - Σίγρι κάθε Σάββατο

Το Εξπρές Πήγασος θα προσθέσει τα Μεστά σε ένα από τα εβδομαδιαία δρομολόγια, μάλλον του Σαββάτου, δεν έχει ακουστεί κάτι διαφορετικό ως τώρα.

Μπορεί όντως να είναι και τα δύο, Νήσος Χίος και Εξπρές Πήγασος, την ίδια μέρα, πέρσι όμως ήταν και τα τρία, Νήσος Σάμος, Νήσος Χίος και Νήσος Ρόδος, στην ίδια γραμμή, Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, κάθε Σάββατο.

 

Link to comment
Share on other sites

Με ποια αιτιολογία η εταιρεία του Διαγόρας αποφάσισε ότι δεν θα προσεγγίζει στο λιμάνι του Αγίου Ευστρατίου, το διάστημα της αντικατάστασης του Εξπρές Πήγασος?? Η επιδοτούμενη γραμμή είναι Λαύριο Άγιο Ευστράτιο Λήμνο με ελεύθερη προσέγγιση στη Καβάλα.

Σε ένα άρθρο του Lemnos FM λέει ότι δεν χωράει το Διαγόρας στο λιμάνι του Αγίου Ευστρατίου και αναρωτιέμαι από πια άποψη δεν χωράει?? Όταν το Ταξιάρχης με μήκος 136 μέτρα και βύθισμα 6,5 μέτρα έχει πάει, το Νήσος Χίος με μήκος 137 μέτρα και βύθισμα 5,2 μέτρα έχει πάει. Ενώ το Διαγόρας με 141,5 μέτρα και βύθισμα 5,5 μέτρα δεν χωράει??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...