Jump to content
Shipfriends

Λαύριο - Ψαρά - Άη Στράτης - Σίγρι - Λήμνος - Καβάλα


Recommended Posts

Άρχισε τα δρομολόγια του από Λαύριο το "Ταξιάρχης" της ΝΕΛ

Σας ενημερώνουμε για την έναρξη των δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ Ταξιάρχης απο το λιμάνι του Λαυρίου προς Σίγρι-Λέσβου, Αγ. Ευστράτιο, Λήμνο, Καβάλα και επιστροφή. Για την καλύτερη ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων παραθέτουμε αναλυτικά τα σχετικά δρομολόγια: ΛΑΥΡΙΟ – ΣΙΓΡΙ – ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ – ΛΗΜΝΟ – ΚΑΒΑΛΑ.
Από Λαύριο: Αναχώρηση κάθε Τρίτη & Πέμπτη στις 20:00. Κάθε Τρίτη προς Άγιο Ευστράτιο, Λήμνο & επιστροφή.Κάθε Πέμπτη προς Σίγρι, Αγ. Ευστράτιο, Λήμνο, Καβάλα & επιστροφή.Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22920.69380 ή 22920.60380.

Από Σίγρι: Κάθε Παρασκευή στις 04:10 προς Άγιο Ευστράτιο, Λήμνο & Καβάλα. Κάθε Κυριακή στις 00:30 προς Λαύριο
Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22530.52140 ή 22530.54430

Από Άγιο Ευστράτιο : Κάθε Τετάρτη στις 04:25 προς Λήμνο
Κάθε Τετάρτη στις 22:00 προς Λαύριο
Κάθε Παρασκευή στις 07:55 προς Λήμνο & Καβάλα
Κάθε Σάββατο στις 20:50 προς Σίγρι & Λαύριο
Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22540.93292

Από Λήμνο : Κάθε Τετάρτη στις 20:00 προς Άγιο Ευστράτιο & Λαύριο
Κάθε Παρασκευή στις 16:00 προς Καβάλα
Κάθε Σάββατο στις 19:00 προς Αγ. Ευστράτιο, Σίγρι & Λαύριο
Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22540.24617 ή 22540.22471

Από Καβάλα : Κάθε Σάββατο στις 14:00 προς Λήμνο, Αγ. Ευστράτιο, Σίγρι & Λαύριο (με εξαίρεση 21.02.2009 όπου η αναχώρηση από Καβάλα θα είναι στις 12:00 με ανάλογη τροποποίηση 2 ωρών νωρίτερα από Λήμνο, Αγ. Ευστράτιο & Σίγρι προς Λαύριο)
Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 2510.226147 ή 2510.223421

Για πληροφορίες ή και κρατήσεις παρακαλούμε όπως επικοινωνήστε με το πρακτορείο σας ή μαζί μας στο 210.41.15.015 (καθημερινή 24ωρη εξυπηρέτηση).

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο οτι πληροφορηθηκα θα υπαρξει δρομολογιο Λαυριου -μεστα-ψαρρα-σαμοθρακη.Με το πλοιο Παναγια θαλασσινη,και θα ξεκινησει τα δρομολογια απο

την αλλη τεταρτη απο λαυριο!

Οποιος γνωριζει κατι παραπανω ας μας πει!

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι πληροφορηθηκα θα υπαρξει δρομολογιο Λαυριου -μεστα-ψαρρα-σαμοθρακη.Με το πλοιο Παναγια θαλασσινη,και θα ξεκινησει τα δρομολογια απο

την αλλη τεταρτη απο λαυριο!

Οποιος γνωριζει κατι παραπανω ας μας πει!

εγω ξερω λαυριο μεστα ψαρα αγ ευστρατιο λημνο... αυτο που λεσ ειναι σιγουρο:):)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ο πολίτης αναφέρει ότι το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ πρέπει να αλλάξει σημαία για να ξεκινήσει δρομολόγια.

Ενώ η προέκταση του δρομολογίου από Λήμνο θα είναι προς Σποράδες και Βόλο, χωρίς επιδότηση.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε και το αρθρο του Πολιτη που μας λεει ο Χιωτης.Πηγα και μια βολτα απο το κεντρικο πρακτορειο της ΝΕΛ στην Χιο να ρωτησω αν εχει την αλλη βδομαδα το δρομολογιο κ μου ειπαν πως δεν εχουν ενημερωθει για κατι τετοιο(δεν εχουν παρει ειδοποιηση).

poliths1.jpg

Edited by NHSOS XIOS
ενα 'ς' επιπλεον
Link to comment
Share on other sites

Το δρομολογιο θα ξεκινησει κανονικα απο 24 του μαη, ρωτησα το πρακτορειο των ψαρων

και με επιβεβεωσαν απο εκει.Παντως οποτε και να μπει το θεμα ειναι οτι θα γλυτωσουν πολλες ωρες ταξιδιου μεσω χιου που ειναι πικρα αν ερχεσε απο πειραια θες ενα 24ωρο για να φτασεις στα ψαρρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Το δρομολογιο θα ξεκινησει κανονικα απο 24 του μαη, ρωτησα το πρακτορειο των ψαρων

και με επιβεβεωσαν απο εκει.Παντως οποτε και να μπει το θεμα ειναι οτι θα γλυτωσουν πολλες ωρες ταξιδιου μεσω χιου που ειναι πικρα αν ερχεσε απο πειραια θες ενα 24ωρο για να φτασεις στα ψαρρα.

ΤΕΛΙΚΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑΛΙΚΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ .........................
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το "Παναγιά Θαλασσινή", επιτέλους, πήγε στο Λαύριο μετά από τρεις εβδομάδες...

Απο το Blog Οdysseaschios

Μετά από τρεις εβδομάδες επιτέλους, σήμερα, πραγματοποιήθηκε το δρομολόγιο της άγονης γραμμής Μεστά (Χίος)-Λαύριο με το πλοίο "Παναγιά Θαλασσινή" της NEL.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το ταχύπλοο πλοίο που τις τελευταίες δύο εβδομάδες, ματαίωσε το ταξίδι Μεστά-Λαύριο και Λαύριο-Μεστά, λόγω ισχυρών ανέμων, πραγματοποιεί το ταξίδι αυτό, μόνο κάθε Τρίτη, από Μεστά προς Λαύριο και κάθε Τετάρτη από Λαύριο προς Μεστά.

Η διάρκεια του ταξιδιού σήμερα, ήταν 3 ώρες και 45 λεπτά, ενώ το πλοίο δεν είχε ιδιαίτερα πολύ κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
τις επιλογές που (δεν) έχει ένας foot passenger τόσο στα Μεστά όσο και στο Λαύριο όταν φτάνει το Παναγία Πάρου (αφιξη 21:00, τελευταίο ΚΤΕΛ 21:00).

Νομιζεις Χιωτη οτι υπαρχουν γενικα επιβατες για να τους ενδιαφερει το δρομολογιο των ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ/ΠΑΡΟΥ? Εγω πιστευω πως αδειο πηγαινοερχεται μονιμως το ταχυπλοο της ΝΕΛ ισα ισα για να παιρνει την επιδοτηση(τωρα αν κινηση ειναι 5 επιβατες,1 μοτοσακο και μια κατσικα παω πασο).

Για μενα το καλυτερο δρομολογιο,αλλα με συμβατικο των 17-18μιλιων,ειναι Λαυριο-Μεστα-Ψαρα-Σιγρι ωστε να υπαρχει κινητρο για τους κατοικους των δυο μεγαλων νησιων να προτιμουν την συγκεκριμενη διαδρομη και πιθανον να γεμιζουν το πλοιο.

ΥΓ.Δεν υποτιμω τους Ψαριανους αλλα ειμαι της γνωμης οτι περισσοτερο τους ενδιαφερει/συμφερει η συνδεση με την Χιο παρα με το Λαυριο.;)

Link to comment
Share on other sites

Off topic αλλά μου έκανε εντύπωση πόσοι επαγγελματίες πήραν το πλοίο από τα Μεστά για τα Ψαρά και επίσης το γεγονός ότι για Λαύριο είμασταν περίπου 50 επιβάτες και 20+ ΙΧ.

Αν μπορουσες να μας πεις και ποσοι περιπου επιβατες ανεβηκαν απο Ψαρρα για Λαυριο θα ηταν πολυ ενδιαφερον.Εγω παντως βρισκω λιγη την κινηση για το δρομολογιο...

Link to comment
Share on other sites

Με το ζόρι να πήρε 20 επιβάτες και 6-7 ΙΧ. Σίγουρα πολύ λίγος κόσμος αλλά μιλάμε για καθημερινή.

Βέβαια πρόκειται για δρομολόγιο που δεν το ξέρει σχεδόν κανείς. Τώρα πως τα καταφέρνει με τρία δρομολόγια την εβδομάδα δεν ξέρω. Μην ξεχνάμε ότι τα Ψαρά είναι ένα μικρό νησί με περίπου 300 κατοίκους. Πόσοι πια ανεβοκατεβαίνουν στην Αττική τρεις φορές την εβδομάδα?

Για την Χίο θα ήταν καλή λύση αρκεί να το προωθούσε η εταιρεία (ή οι όποιοι άλλοι φορείς ενδιαφέρονται). Μην ξεχνάμε ότι σε περίοδο οικονομικής στενότητας οι τιμές του είναι αρκετά δελεαστικές. Σχεδόν το μισό κόστος των πλοίων από Πειραιά σε ανάλογους χρόνους.

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που θα φας +1 ωρα για το περασμα απο τα Ψαρρα,χανεται και ολο το πλεονεκτημα των Μεστων.Το πιο βασικο ομως ειναι η μη υπαρξη συγκοινωνιας στο Λαυριο,γιατι οι foot passengers οταν φτασουν εκει δεν εχουν κατι να μετακινηθουν γρηγορα στο κεντρο της Αθηνας(χρειαζεται ΙΧ).Οσο δεν φτιαχνεται ο προαστιακος η συνδεση με το Λαυριο θα ειναι προβληματικη.

Link to comment
Share on other sites

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο έχει και τα θετικά του. Να αναφέρω την δικιά μου την περίπτωση. Μένω Χαλάνδρι και ενώ τα χιλιόμετρα για Λαύριο είναι τριπλάσια από αυτά για Πειραιά σε χρόνο χρειάζεται πολύ λιγότερο, τουλάχιστον τις καθημερινές. Βέβαια μιλώ για ταξίδι με το ΙΧ που ούτως ή άλλως το χρειάζομαι στη Χίο.

Στην οποία Χίο είτε πάω Χώρα είτε πάω Μεστά χρειάζομαι 1 ώρα και κάτι για να φτάσω στη Βόρεια Χίο, σε χιλιόμετρα η διαφορά είναι μόλις 7 χιλιόμετρα.

Η διαφορά βέβαια είναι το είδος του πλοίου. Από Λαύριο τα ταχύπλοα της ΝΕΛ, τα οποία ήταν για εμένα θετική έκπληξη μιας και είναι σε αρκετά αξιοπρεπή κατάσταση, και από τον Πειραιά είτε το Ν. Χϊος, μακράν ότι καλύτερο έχει η γραμμή, είτε τη Μυτιλήνη που και αυτή για τα χρόναι στέκει μια χαρά. Το Λισσός το προσπερνώ αφού δεν βρίσκω κάτι το θετικό για διαύτο.

Να συγκρίνω ταξίδεμα δεν το τολμώ. Στο δικό μου πρόσφατο πήγαινελα όλα καλά αλλά είχε μπουνάτσα, με καιρό δεν θα προτιμούσα τέτοιο πλοίο.

Το πλήρωμα του Panagia ήταν υπόδειγμα, ευγενέστατο και εξυπηρετικό, αλλά κρατώ κάποια επιφύλαξη γιατί με full πλοίο μάλλον θα τα έβρισκαν πιο δύσκολα. Το πλοίο πεντακάθαρο με μόνο μειονέκτημα το μικρό σε ποικιλία μπαρ. Λογικό βέβαια για την κίνηση που έχει αλλά μας "ανάγκασε" νο καταφύγουμε στη λύση τάπερ με φαγητό από το σπίτι.

Τώρα ο χρόνος. Εξήμιση ώρες από Λαύριο ενώ από Πειραιά οκτώ και βάλε, εκτός από τα τωρινά του Ν. Χίος στις έξι ώρες.

Η μεγάλη όμως διαφορά είναι το κόστος. Τουλάχιστον με την τωρινή προσφορά της γραμμής του Λαυρίου είναι ασυναγώνιστο. Για σκέψου, τέσσερις επιβάτες και ένα ΙΧ 210 Ευρώ ενώ από Πειραιά για ίδιες μέρες 466 Ευρώ (Παρασκευοσαββατοκυριακο). Όσο και άνετος να είσαι το ξανασκέφτεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη όμως διαφορά είναι το κόστος. Τουλάχιστον με την τωρινή προσφορά της γραμμής του Λαυρίου είναι ασυναγώνιστο. Για σκέψου, τέσσερις επιβάτες και ένα ΙΧ 210 Ευρώ ενώ από Πειραιά για ίδιες μέρες 466 Ευρώ (Παρασκευοσαββατοκυριακο). Όσο και άνετος να είσαι το ξανασκέφτεσαι.

Εχεις απολυτο δικιο,οι τιμες ειναι ακρως ανταγωνιστικες(ισως παιζει ρολο και η επιδοτηση;))και συμφερει 100% μια οικογενεια να προτιμησει το συγκεκριμενο δρομολογιο.Μακαρι το καλοκαιρι να μας φερει αρκετο κοσμο:)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 7 months later...

Aρση απαγορευτικού ε/γ-ο/γ AQUA MARIA

δελτίο τύπου

σας ενημερώνουμε το πλοίο της εταιρείας μας ε/γ-ο/γ AQUA MARIA που παραμένει από την τετάρτη 11/01/2012 στο λιμένα λαυρίου με απαγόρευση απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, θα αναχωρήσει σήμερα πέμπτη 12/01/2012 από λαύριο στις 12.00 προς αγ. ευστράτιο – λήμνο - καβάλα. ως εκ τούτου το δρομολόγιο της πέμπτης από καβάλα θα εκτέλεστεί την παρασκευή με αναχώρηση από καβάλα στις 04:30.

τα δρομολόγια του πλοίου διαμορφώνονται ως εξής:

πεμπτη 12/01: λαυριο (αν 12:00) - αγ. ευστρατιοσ (αφ 19:55 αν 20:25) - λημνοσ (αφ 21:50 αν 23:30)

παρασκευη 13/01: καβαλα (αφ 04:00 αν 04:30) - λημνοσ (αφ 09:10 αν 10:30) - αγ. ευστρατιοσ (αφ 11:50 αν 12:10) - λαυριο (αφ 20:05 αν 23:59)

σαββατο 14/01: αγ. ευστρατιοσ (αφ 08:30 αν 09:00) - λημνοσ (αφ 10:30 αν 12:00) - καβαλα (αφ 16:45)

για το δρομολόγιο της παρασκευής από λαύριο θα σας ενημερώσουμε με νέο δελτίο τύπου.

Link to comment
Share on other sites

τα φανταράκια της λήμνου αναγκάζονται πλέον να πηγαινοέρχονται στο νησί με αεροπλάνο (όσοι δεν είναι από βόρεια ελλάδα) με οτι συνεπάγεται για την οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών τους..η μόνη ρεαλιστική λύση που βλέπω είναι το ταξιαρχης στο λαύριο-λήμνος και το μυτιλήνη στην άγονη καβάλα-σαμος..αλλά η νελ διεκδικεί και επιδοτούμενες σε ικαροσαμία-δωδεκάνησα τη στιγμή που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει επαρκώς τις γραμμές που ήδη έχει.. :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στα πλαίσια των περικοπων που πρεπει να γινουν στις άγονες, η ιδέα μου είναι να κοπεί τελείως το συγκεκριμένο δρομολόγιο από λαύριο..αντ'αυτού, ο αη στράτης να εξυπηρετείται από τον ταξιάρχη 2 φορές/εβδομάδα (προστιθέμενος στα δρομολόγια που ήδη κάνει)..η λημνος να βολεύεται με επέκταση του δρομολογίου πειραιάς χιος μυτιληνη προς λημνο καθε τρίτη και σάββατο (με επιδότηση του κλάδου μυτιλήνη-μυρινα-μυτιληνη)..αυτά μέχρι των βαίων..

Link to comment
Share on other sites

Να το πεις και στους Λημνιους αυτο που θα κανουν 19 ωρες για να πανε στη Λημνο αντι για 12 που κανουν τωρα.Αν τωρα γκρινιαζουν για το AQUA MARIA να δεις τοτε τι θα γινει

Link to comment
Share on other sites

Άδειο πηγαινοέρχεται η Μαριώ στη Λήμνο μιας και ακόμη δεν του επιτρέπουν να δέσει στη Λήμνο. Οποιεσδήποτε εξυπηρετήσεις με ανεφοδιασμούς και άλλα γίνονται με την Ταξιάρχη. Η επιδότηση να πέφτει και ας πηγαίνει το πλοίο με 1 επιβάτη στη διαδρομή Άη Στράτη - Καβάλα.
Link to comment
Share on other sites

Και η ευθύνη αυτής της κατάστασης, δηλαδή της πίστωσης της επιδότησης χωρίς το πλοίο να πιάνει Λήμνο, βαραίνει τους κατοίκους της Λήμνου... Μην ζητάμε τα ρέστα από υπουργούς και υφυπουργούς...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...