Orestis Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 (edited) Ακόμα μία ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η Excel Maritime Carriers, πρόεδρος της οποίας είναι ο εφοπλιστής Γαβριήλ Παναγιωτίδης, διαχειρίζεται 48 πλοία (5 Capesize, 14 Kamsarmax, 21 Panamax, 2 Supramax & 6 Handymax).Τη χρονιά που πέρασε η εταιρεία εξαγόρασε την Quintana Maritime (εισηγμένη στο NASDAQ), η οποία πλέον λειτουργεί ως θυγατρική της.Περισσότερες πληροφορίες στο site της εταιρείας. Edited June 22, 2014 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted February 17, 2009 Author Share Posted February 17, 2009 Με σημερινό δελτίο τύπου η εταιρεία ανακοινώνει την αναστολή της διανομής μερίσματος προκειμένου να θωρακίσει τη ρευστότητα της απέναντι στην κρίση που διέρχεται η ναυτιλία. Τα μελλοντικά έσοδα από ναύλους δεν μπορεί να θεωρούνται εξασφαλισμένα ενώ χαρακτηριστικά αναφέρεται πως δύο ναυλωτές της μείωσαν μονομερώς κατά 50% τον ημερήσιο ναύλο, απόφαση που θα μειώσει τα έσοδα της εταιρείας κατά 107 εκ. δολάρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantelis Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Excel vexed Excel Maritime Carriers has axed dividends as it warned of huge losses on charter hire as charterers default on contracts. Two unnamed charterers have already “unilaterally” halved the rate at which they have a combined three ships on hire and others are knocking on the Greek’s door asking for discounts. CEO Stamatis Molaris. In a stark warning to the NYSE on Tuesday, the Stamatis Molaris-led company said it “cannot assure that charterers, will continue to pay hire at agreed rates, reduced rates, or at all”. News of the three charter defaults, which will blow a $107m hole in company’s coffers, has seen Excel’s share price slump 13% in early trading. “Two charterers, with long-term charters on three of the company's vessels, have recently unilaterally started to pay approximately 50% of the agreed charter rate to the company,” a statement read on Tuesday. Excel neither named the charterers nor the vessels concerned and did not expand on what it meant by saying the outfits “unilaterally started to pay” half the agreed rate. The Greek has, however, threatened to call in the lawyers as it continued: “The company considers cash flow security and preservation an issue of great importance and as a result will carefully evaluate all its alternatives, including the full enforcement of its legal rights.” Chief executive Molaris is currently traveling and unavailable for comment. “The loss of hire for Excel throughout the life of the charters, should the company keep receiving the reduced rates, is estimated to be approximately $107m, of which $32m would affect 2009 cash flows and another $35m would affect 2010 cash flows.” On top of this bad news, Excel said “a few of the company's other charterers have also approached the company attempting to renegotiate charter rates” without providing further details.” “While the company monitors the status of its counterparties, it cannot assure that charterers, will continue to pay hire at agreed rates, reduced rates, or at all,” it said. In light of the developments Excel has suspended all dividend payments including those pertaining to the fourth quarter last year. “The decision is aimed at preserving cash and enhancing liquidity and is considered to be a precautionary measure in view of the disruptions arising with some of the company's charters.” At the time of writing Excel was making steady progress up the TradeWinds Shipping Index ‘Worst Performers’ list with a drop of over 11%. Excel has a massive fleet of 48 bulk-carriers on the water comprising five capesizes, 14 kamsarmaxes, 21 panamaxes, a pair of supramaxes and six handymaxes. It also expects to receive seven capesizes next year. By Eoin O'Cinneide in London Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted February 23, 2009 Author Share Posted February 23, 2009 Την παραίτηση του από την διοίκηση της Excel, υπέβαλε ο κ. Σταμάτης Μολάρης. Ο κ. Μολάρης ήταν CEO της Excel μετά την εξαγορά της Quintana (της εταιρείας που διοικούσε) από την πρώτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Η αγορα τι λεει για τη ρευστοτητα της εν λογω εταιρειας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantelis Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 (edited) Σχετικα με αυτη την εταιρια σας γνωριζω οτι πολυ προσφατα αποφασιστικε η αναγκαστικη εκκαθαριση της θυγατρικης της εταιριας "OCEANAUT", τυπου SPAC (Special Purpose Acquirition Company). Το κοστος ιδρυσης και διαλυσης θα πληρωθει απο την EXCEL και ειναι αρκετα $ετακ. Επισης ο Μολαρης συμμετειχε στην Quest Maritime, η οποια ιδρυθηκε το καλοκαιρι του 2008 και παρηγγηλε 9! suezmax στη HHI με παραδοση το 2011-2012. Συμφωνα με δημοσιευμα στην Tradwinds το deal πηγε για "scrap", οποτε ο Μολαρης και λοιποι πρεπει να εχασαν μια μικρη περιουσια. Προσωπικα υπολογιζω πως μονο η προκαταβολη για αυτη την παραγγελια πρεπει να φτανει τα $350 εκατ...... Edited February 27, 2009 by Pantelis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Μαλιστα. Ισχυει λοιπον αυτο που ειπε χαρακτηριστικα Ελληνας εφοπλιστης πριν λιγο καιρο οτι "δεν εχουν μαντηλι να κλαψουνε".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Γαβριήλ Παναγιωτίδης: Ενας αφανής μεγαλοεφοπλιστής Ο κ. Γαβριήλ Παναγιωτίδης θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους Ελληνες εφοπλιστές, αφού διαθέτει σήμερα 50 πλοία που η συνολική τους χωρητικότητα ανέρχεται σε 4.401.090 dwt. Από αυτά τα 4 πλοία είναι υπό ναυπήγηση, τα οποία θα παραλάβει σταδιακά από τον Μάιο μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2010. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι συμπεριλαμβάνεται στη λίστα με τους ισχυρότερους «Γκρικς», αποφεύγει τη δημοσιότητα και σπανίως φωτογραφίζεται. Σύμφωνα με την ετήσια επισκόπηση του έγκυρου περιοδικού «Ναυτιλιακή», κατέχει τη 10η θέση ανάμεσα στους μεγαλύτερους Ελληνες εφοπλιστές με βάση το τονάζ των πλοίων τους. Το ιδιόκτητο μέγαρο, που εκτείνεται σε ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο στην Κηφισιά, φιλοξενεί το σύνολο των ναυτιλιακών του δραστηριοτήτων. Οι πιο γνωστές ναυτιλιακές του εταιρείες είναι η Excel Maritime και Maryville Maritime. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Excel Maritime Carriers ανακοίνωσε ότι πουλήθηκε το M/V Swift, ένα πλοίο Handymax των 37.687 DWT, χτισμένο το 1984, για 3,7 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία αναμένει μια κατά προσέγγιση απώλεια ύψους 2,4 εκατ. δολαρίων από την πώληση αυτή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Η Excel Maritime ανακοινώσε κάποιες τροποποιήσεις Οικονομική ενίσχυση ύψους 45 εκατ. δολαρίων θα δώσει στην Excel Maritime ο κύριος μέτοχός της, Βίλλυ Παναγιωτίδης, με ανταλλαγή μετοχών. Η Excel Maritime συμφώνησε την άρση εξασφαλίσεων για δάνειά της από 15 τράπεζες οι οποίες συμμετείχαν σε δύο κοινοπρακτικά σχήματα με επικεφαλής τις Nordea και Credit Suisse, αντίστοιχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Τα οικονομικά αποτελέσματα της Excel Maritime για το 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Τα οικονομικά αποτελέσματα της Excel Maritime για το Α τρίμηνο του 2009 Αύξηση 218% σημείωσαν τα κέρδη της Excel Maritime. Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 118 εκατ. δολάρια ή 2.57 ανά μετοχή, σχεδόν διπλάσια των εκτιμήσεων των αναλυτών που ανέμεναν 1,35 ανά μετοχή.Τα έσοδά της εξακοντίστηκαν στα 222 εκατ. δολάρια από 69,8 εκατ. πέρυσι, ενώ ο μέσος ημερήσιος ναύλος διαμορφώθηκε στα 21.024 από 41,767. Η αύξηση των εσόδων οφείλεται στην απορρόφηση της Quintana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 H Excel Maritime Carriers ανακοίνωσε τη ναύλωση του M/V Barbara σε γνωστή ευρωπαϊκή εταιρία για 12-14 μήνες στην τιμή των 23.000 δολαρίων την ημέρα. Το νέο συμβόλαιο ισχύει από τις 10 Ιουνίου. Το M/V Barbara είναι φορτηγό panamax 73.390 τόννων, κατασκευασμένο στη Ν. Κορέα το 1997. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Τα οικονομικά αποτελέσματα της Excel Maritime του πρώτου εξάμηνου του 2009 παρουσιάζουν αυξημένα έσοδα και κέρδη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Ας δούμε τα οικονομικά αποτελέσματα για το Δ’ τρίμηνο αλλά και για τη χρήση του 2009 της Excel Maritime. Ενώ επίσης ανακοινώσε την ναύλωση τεσσάρων φορτηγών τύπου panamax πρόκειται για τα Linda Leah, το Coal Glory και το Coal Pride για 4.000 ημερησίως και το Grain Harvester για 30.000 δολ. Οι ναυλώσεις κυμαίνονται από 12 έως 16 μήνες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Συμφωνία κεφαλαιακής ενίσχυσης για την Excel Maritime: Τη σύναψη συμφωνίας με 12 διεθνείς τράπεζες, που αφορά στην οικονομική εξυγίανση και αναδιάρθρωσή της με σκοπό την ενίσχυση του ισολογισμού της, ανακοίνωσε η Excel Maritime Carriers Ltd. «Η οικογένεια Παναγιωτίδη, πιστεύοντας βαθιά στην αναπτυξιακή προοπτική της Excel Maritime, αποφάσισε να επενδύσει άμεσα το ποσό των 50 εκατ. δολαρίων με στόχο την ενίσχυση της ρευστότητας της εταιρείας και τη μείωση του δανεισμού», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η κεφαλαιακή ενίσχυση αυτή θα προκύψει από τη συμφωνία με εταιρεία συμφερόντων της οικογενείας του κ. Γαβριήλ (Βίλλυ) Παναγιωτίδη, προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της Excel Maritime. Επιπλέον, μέσω της προσφοράς κεφαλαίων, η οικογένεια Παναγιωτίδη ενισχύει με αυτό τον τρόπο την μετοχική της σχέση με την εταιρεία, αυξάνοντας το ποσοστό συμμετοχής της στο 60% του συνόλου των μετοχών. «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που καταφέραμε να φτάσουμε σε μια συμφωνία, η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσουμε το οικονομικό προφίλ της εταιρείας, να επενδύσουμε σε αυτή και στις προοπτικές της και να επανατοποθετήσουμε την Excel Maritime σε μια δυναμική ρότα ανάπτυξης», δήλωσε ο πρόεδρος του δ.σ. της Excel Maritime Carriers, Γαβριήλ Παναγιωτίδης. «Όπως πολλές εταιρείες του κλάδου, η Excel Maritime επηρεάστηκε από τις ιδιαίτερα δυσμενείς μακρο-οικονομικές συνθήκες οι οποίες οδήγησαν σε αβεβαιότητα και αρνητικά αποτελέσματα. Ωστόσο, με τη συμφωνία αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης, εξασφαλίζουμε το μέλλον της εταιρείας», πρόσθεσε Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Το ΠΘ μιλάει για απομάκρυνση/αποχώρηση της οικογένειας Παναγιωτίδη από την Excel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 H Excel είδε τα ραδίκια ανάποδα και χρεοκόπησε με τη μεγάλη πλειοψηφία των πλοίων της να βρίσκουν στοργικό καταφύγιο στην αγκαλιά του Πέτρου Παππά και της Starbulk, διαμέσου των πιστωτών της Excel. Πλήν όμως δεν χρεοκόπησε ο ιδιοκτήτης της. Ο Γαβριήλ -Wily- Παναγιωτίδης λοιπόν είναι πάλι σε δράση διαμέσου της εταιρείας PaViMar(PAnagiotidis VIly MARitime) με έδρα τα βόρεια προάστεια και ένα στόλο μερικών πλοίων ήδη. Όπως όλες οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους, πουθενά στο web site τους δεν αναφέρεται το όνομα του τελικού beneficial owner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 14 Share Posted March 14 Διάβαζα κάπου τα ονόματα ορισμένων πλουσίων και διασήμων που έχουν προ-αγοράσει διαμερίσματα στο condοminium που θα ανεγερθεί στο χώρο του πρώην αεροδρομίου, στο Ελληνικό. Μέσα σε αυτά και το όνομα του Βίλυ Παναγιωτίδη, με την υποσημείωση πως έχει αποσυρθεί από τη ναυτιλία. Διαβάζετε Shipfriends . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now