Jump to content
Shipfriends

Highspeed 3 (IMO 9216171)


Recommended Posts

Στις αρχές Αυγούστου ήταν ακόμα πιο έτοιμο αλλά κάπου κόλλησε το πράγμα προφανώς. Εδώ το βλέπουμε στο ναυπηγείο όπου βρισκόταν για την επαναδραστηριοποίησή του, 7 Αυγούστου του 2016.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ήρθε η ανάσταση για το Boraq, που ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Tarifa –Tanger για λογαριασμό της Inter Shipping. Το Boraq ήταν ανενεργό σχεδόν 5 χρόνια μετά το κλείσιμο της Comarit και πέρυσι είχε αγοραστεί σε πλειστηριασμο με κόστος 8,7 εκ Ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Κρίμα που έμεινε ανενεργό τόσα χρόνια... Και κρίμα που δεν το πήρε κανείς δικός μας να τα φέρει πίσω, €8,7 εκατομμύρια καλά δεν ήταν;

Τουλάχιστον φέτος δραστηριοποιήθηκε και εξακολουθεί να ταξιδεύει. Να το δούμε ενώ φτάνει Ταρίφα και έπειτα να αναχωρεί για Ταγγέρη.

v2?user_id=10151545&webp=true&sig=038a80

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Γιατί να αλλάξει;Πολυτελέστατο ήταν και είναι.Και σίγουρα ήταν λανθασμένη η πώληση του.Ιδανικό για Κυκλάδες και με χαμηλή κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Το BORAQ το παλιό HIGHSPEED 2 δεν είναι??? Πήγε στην ξενιτιά και θα μας ξανάρθει τώρα?? Χα! Καλό θα'ταν βέβαια αν γινόταν... Αν κι αυτά ήταν λίγο μικρά θυμάμαι για το Αιγαίο...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Το ταχύπλοο αυτό μαζί με το αδελφό του, αν και έβγαζαν 32-34 υπηρεσιακή ήταν πολύ αξιόλογες μονάδες.Οι εσωτερικοί χώροι ήταν πολυτελείς με το αίθριο και το κλιμακοστάσιο, ενώ οι αεροπορικές αν θυμάμαι καλά είχαν ρυθμιζόμενη πλάτη (το HS5 νεότευκτο δεν είχε στις θέσεις οικονομικής).Είχαν παιδότοπο και αίθουσα με ηλεκτρονικά παιχνίδια.Αξιοσημείωτο είναι πως η αίθουσα με τα ηλεκτρονικά είχε ένα ομοίωμα μηχανής Harlay και ήταν ο αγαπημένος χώρος των παιδιών που κρατούσαν ουρά για να παίξουν.Μέγεθος ιδανικό,ταχύτητα ικανοποιητική με μικρές καταναλώσεις ήταν άδικο που πωλήθηκαν.Σίγουρα είχαν κάποιες βλάβες όπως έχουμε αναφερθεί παλαιότερα απλά θεωρώ πως ήταν διαχειρίσιμες.Ο πολύ μεγάλος cpt Λούσσας είχε παραδώσει το 2010 το ένα εκ των δύο αδελφών στους νέους αγοραστές και μιλούσε με πίκρα για τη πώληση σε μια συνέντευξή του.Και μάλιστα ακριβώς μετά, συνταξιοδοτήθηκε.Τα 2 ταχύπλοα αυτά δημιούργησαν το πανίσχυρο brand name Highspeed στις Κυκλάδες.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο ΝΟΜΙΚΟΣ πολύ καλά πλοία που όντως μερικές φορές αντιμετώπιζαν μηχανικά προβλήματα ομως με την αλλαγή των μηχανων στα μικρά άρχιζαν να στρώνουν σιγά σιγά και να βγάζουν λιγότερα προβλήματα.Αλλο ένα μειονέκτημα ήταν το χαμηλό γκαράζ τους αλλά για τα ΙΧ που παίρνουν τα ταχύπλοα συνήθως,δεν αντιμετώπιζε ιδιαίτερο πρόβλημα.Επισης η χαμηλή κατανάλωση τους και γενικότερα τα λειτουργικά τους έξοδα,σίγουρα θα βοηθούσε την Hellenic στους καιρούς κρίσης που ήρθαν από το 2010 και μετά Πιστεύω από την πώληση των δυο μικρών και την αγορά του HS6 σήμανε την αρχή του τέλους για τα ταχύπλοα της Hellenic,δυστυχώς.Μακαρι να τα ξαναδούμε να ταξιδεύουν στο Αιγαίο... 

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος ήταν ότι δεν ήταν πολύ λειτουργικά.Μικρό γκαράζ,σχετικά μικρό πρωτόκολλο και με λίγα λόγια ήταν λόγο προβληματικά με τα προβλήματα.Πιστεύω και εγώ ότι θα έπρεπε να τα είχε κρατήσει λόγω κρίσης που ήρθε πιο μετά

Link to comment
Share on other sites

Ο,τι πρέπει για ενδοκυκλαδικα ή low season Ηράκλειο - Σαντορίνη - Κυκλάδες τα δύο αδερφάκια. Μακάρι να τα ξαναδούμε στο Αιγαίο 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Δεύτερο σερί καλοκαίρι που το πλοίο δεν έκανε δρομολόγια, μια και βρίσκεται παροπλισμένο στο Algeciras από το τέλος Απριλίου. Εμείς να το θυμηθούμε σε καλύτερες γι αυτό στιγμές, πίσω στο καλοκαίρι του 2018 στην Tarifa. Οι πωλήσεις αυτού και του αδελφού του τελικά έχουν σηκώσει πολύ κουβέντα και συνέβαλλαν οπωσδήποτε στην παρακμή του brand name, Highspeed.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να ξαναγύρισει κάποια στιγμη στο Αιγαίο. Συμφωνώ απόλυτα με τον Nick the Greek, θεωρώ ότι η αναίτια πώληση τους και ο ερχομός του προβληματικού Highspeed 6, συνέβαλαν στην απαξίωση ενός παρά πολύ δυνατού brand στις Κυκλαδες. Αυτό μαζί με το αδερφό του βάση μεγέθους και κατανάλωσης θα μπορούσαν να παίξουν μπάλα σχεδόν παντού. Και η ταχύτητα που τότε φαινοταν χαμηλή, για την περίοδο που διανύουμε όπου τα περισσότερα ταχύπλοα στο Αιγαίο πλην εξαιρέσεων, πλέουν με αυτές τις ταχύτητες, είναι μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το ταχύπλοο και το αδερφό του,από τότε που έφυγαν από την Ελλάδα εδώ και 12 χρόνια έχουν δουλέψει μόνο 4 καλοκαίρια και αυτά σκάρτα.Κρίμα που δεν ενδιαφέρεται κάποια ελληνική εταιρεία να τα φέρει Ελλάδα.Θα ήταν ιδανική λύση για αντικατάσταση των Naxos Jet/Caldera Vista τα οποία πλέον έχουν φτάσει στα 31 τους...

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Όλοι εσείς οι νοσταλγοί της Χούντ... έεεε του Boraq:D, μπορεί και να δείτε την επιθυμία σας να γίνεται πραγματικότητα. Κι αυτό γιατί σύμφωνα με το Ferrybalear, το πλοίο στις 27 Ιουνίου βγαίνει σε πλειστηριασμό στο Αλχεθίρας. As is, where is, χωρίς πιστοποιητικά. Η τιμή εκκίνησης είναι 3.2 εκατομμύρια ευρώπουλα και αν δεν βρεθεί μουστερής είναι προγραμματισμένοι άλλοι τρείς πλειστηριασμοί με την τιμή εκκίνησης στον τελευταίο εξ' αυτών να πέφτει στα 2.4 εκατομμύρια. Κι όσοι πιστοί προσέλθετε. 

 

ΥΓ: Μην αρχίσουμε τα κλισέ τύπου Boraq Jet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...