Jump to content
Shipfriends

Morocco Express 1 (IMO 9216171)


Recommended Posts

Ειναι φοβερο παντως το γεγονος οτι 4-5 απο τα ταχυπλοα που εχουμε αλλαζουν μηχανες.Και ειναι ολα 6αετιας αντε 7ετιας.Αυτο δειχνει και την αξιπιστια για μενα που εχουν ολα αυτα τα κουτια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καποιος που να ξερει ποιος πληρωνει τα σπασμενα?

Τις καινουριες μηχανες ποιος θα τις φορτωθει? Αξιζε τον κοπο η αλλαγη?

Τουλαχιστον αυτες εχουνε δουλεψει και καποιες ωρες πριν τις πεταξουν.

Στο 3 ειχε αλλαχτει αν θυμαμαι καλα η μια περυσι αρα με τις 2 φετος εχουμε 3 στις 4.

Παντως οποιος απο δω και περα φτιαξει ταχυπλοο ενα ειναι το σιγουρο. Θα μεινει μακρια απο MTU και PIELSTICK :P:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απάντηση στο ποιος πληρώνει τα σπασμένα έδωσε ο Στρίντζης στον "ε" λέγοντας ότι η εταιρεία τα πλήρωσε όλα τα έξοδα αντικατάστασης των 6 μηχανών των Highspeed2-3. Η ΜΤU απλά έκανε μια μικρή έκπτωση πέρνοντας τις παλιές προβληματικές(?) μηχανές.

Άντε ελπίζω φέτος να μην αντιπετωπίσουν τα προβλήματα τα περσινά που χάλασανε την εικόνα τους. Από ταχύτητες ξέρει κανείς αν φάνηκε καμια διαφορά???

Link to comment
Share on other sites

Απάντηση στο ποιος πληρώνει τα σπασμένα έδωσε ο Στρίντζης στον "ε" λέγοντας ότι η εταιρεία τα πλήρωσε όλα τα έξοδα αντικατάστασης των 6 μηχανών των Highspeed2-3.

Δε πιστεύω ότι θα τα πλήρωσε εξολοκλήρου η εταιρεία τα έξοδα:P !! Γιατί το κόστος είναι αρκετά μεγάλο, άσχετα εάν τις εργασίες τις έκανε κυρίως το πλήρωμα των ταχυπλόωνB) . Σίγουρα θα συνέβαλε τον οβολό της και η ασφαλιστική εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Η ασφαλιστική εταιρία δεν πλήρωσε καμία αποζημίωση αφού δεν υπήρξε κανένα claim για τις συγκεκριμένες μηχανές.

Όσο για την αντικατάσταση των μηχανών που έγινε από το πλήρωμα και το προσωπικό της εταιρίας, δεν καταλαβαίνω γιατί σου έκανε τόση εντύπωση.

Μια εταιρία που διαθέτει, εκτός από τους μηχανικούς και τους τεχνικούς των πλοίων, τεχνικό τμήμα και συνεργεία με περισσότερα από 40 άτομα, μπορεί εύκολα να φέρει εις πέρας τέτοιες δουλειές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Οκ σαφως πανε λιγο πιο γρηγορα μαζι με το αδερφο του και εχουν τσιμπησει 2 μιλακια αλλα ομως πιστευω πως ειναι ανεπαρκη για τη γραμμη της Παροναξιας.Και αυτο και απο αποψη χωρητικοτητας αλλα κυριως απο αποψη ταχυτητας.Οταν κανουν την Παρο 3+ ωρες δε βρισκω το λογο γιατι καποιος να τα επιλεξει και να πληρωσει το αυξημενο εισητιριο οταν τα Παρος/Ναξος καλυπτουν την αποσταση σε 4 ωρες. Για να υπηρχε ουσιωδης διαφορα παντα -κατα τη γνωμη μου- θα επρεπε να καλυπτονταν η αποσταση μεταξυ 2.30-2.45ωρων χρονοι που ειναι αδυνατο να επιτευχθουν απο τα μικρα Highspeed αφου μια ταχυτητα 35-36 κομβων δεν γινεται να αναπτυξουν.Παραλληλα ως γνωστων η συμπεριφορα τους στον καιρο κανει το Aqua Jewel να φανταζει στιβαρος βαπορας:( Αντιθετα τελικα η γραμμη της Ραφηνας -αν και υστερουν στο γκαραζ- ειναι η πιο ιδανικη.

Με αυτα τα δεδομενα η εταιρια ορθως πρεπει να κινηθει σε αντικατασταση τους ή τουλαχιστον να αποκτησει εστω ενα καινουριο σαν τα μεγαλυτερα (4,5) για τη γραμμη της Παροναξιας.:rolleyes:

Υ.Γ. Παντως αν ενδιαφερεται κανεις 20 μυρια εκαστω εχουν βγει στο σφυρι.Μωλις 2 παραπανω απο την Ανθη-Μαρινα και 30 λιγοτερο απο τα Τaurus,Capricorn κτλ. της Tirrenia

Link to comment
Share on other sites

επειδή ταξίδεψα την Κυριακή για Πάρο το 3 έκανε για Πάρο 2:55 (από την στιγμή πού έλυσε μέχρι την στην στιγμή που έδεσε. Ενώ τα bluestar από την στιγμή που λύνουν μέχρι να δέσουν στην Πάρο κάνουν 4:30 .

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Αν και έχει καταντήσει λίγο "κουραστικό" το θέμα με τις ταχύτητες των ταχυπλοων της HSW...ρε παιδιά είναι δυνατόν να λέει 36.6kn??? Όσο άδειο και να είναι, όσο και αν έχει ευνοϊκά ρεύματα που το "σπρώχνουν"...τι γίνεται??:D

Υ.Γ.: αυτή τη στιγμή το πετυχαίνω με 37.4...!!! Έχει μαζέψει καθυστέρηση και ίσως γι'αυτό το έχουν ανοίξει...(??)!! Πάντως το Θήρα-Πειραιάς το έκανε σε χρόνους Hs5

post-27-128326973781_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και εγω το προσεξα και μου φανηκε περιεργο:rolleyes:, αλλα τιποτα δεν ειναι απιθανο, ισωs εχει πρυμα/δευτεροπρυμα τον καιρο -δεν ξερουμε κατα ποσο το "σπρωχνει" -δεν ειμαστε και ειδικοι.....:D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Κρίμα...πάνε οι εποχές που τα βλέπαμε μέχρι τέλη Οκτωβρίου...!:mad::mad: Σε γενικές γραμμές είχε μια απροβλημάτιστη χρονιά όπως και τα ομόσταβλά του.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το Highspeed 3 τελικά δε δέσει αλλά θα πάει σε γραμμή που είχε άλλος συνάδελφος του (ταχύπλοο) για τον Σεπτέμβριο??

Εχεις δικιο μαλλον κατεβαινει στο Ρεθυμνο για δρομολογια καθε Παρασκευη και Σαββατο... Ετσι ακουγεται τουλαχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο παραμένει πάντως στη γνωστή του θέση στον Πειραιά αναμένο και με τον ηλεκτρονικό πίνακα να αναφέρει: Highspeed 3, Hellenic Seaways, Ανοίγουμε λεωφόρους στη Θάλασσα.B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Πάλι εκτος δρομολογίων το HS3????:mad:

Βλέποντας ότι στο πλοίο έχουν κρεμάσει σκαλωσιές και βαφούν την αριστερή πλευρά, τα κρενια για τα Fast Rescue Boats να έχουν σκεπαστεί με νάιλον, μάλλον θα πρέπει να συμπεράνουμε ότι το πλοίο έδεσε για φέτος, (έκτος εάν προκύψει κανένα αλλά θέμα πχ βλάβη σε κανένα άλλο ταχύπλοο).

Δηλαδή νωρίτερα από κάθε άλλη φορά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πρώτο HS που "έσβησε"....καλό χειμώνα(αν και μας τον είπε νωρίερα από ποτέ):(

Χωρίς σχεδόν καμία μηχανική βλάβη έβγαλε απροβλημάτιστα το καλοκαίρι με συνέπεια στα δρομολόγια.

Υ.Γ. : Σήμερα το βράδυ το είχαν καταλάβει από την πλώρη έως και την πρύμνη οι γλάροι στον Πειραιά..B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Mε ταχύτητα που δεν ξεπερνάει τα 17μίλια! ΑΥτό γίνεται νομίζω για πρώτη φορά να πάει κάποιο από τα highspeed στην Σύρο για δεξαμενισμό.(εκτός από μια βλάβη του HS2 προπερσυ αν θυμάμαι καλά)! Αλήθεια τα άλλα HS πάνε με ίδια μέσα για δεξαμενισμό μετά από την ακινήσια τους?? Είναι σωστό να λειτουργούν οι μηχανές μετά από πολύ καιρό και να ταξιδεύει και για Σύρο(έστω και με μειωμένη ταχύτητα)?

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να ταξιδεύει το πλοίο με τις μηχανές μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα ακινησίας. Βεβαία με τη προϋπόθεση όταν ξεκινήσεις να κάνεις όλες τις απαραίτητες ενέργειες όταν θα βάλεις μπροστά τις μηχανές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...