Jump to content
Shipfriends

Highspeed 3 (IMO 9216171)


Recommended Posts

Σημερα 1550 αφιξη Highspeed 3 με 25 περιπου επιβατες και 19 ΙΧ ενω το πλοιο περιμεναν για την αναχωρηση των 1630 για Παρο-Ναξο αλλοι τοσοι επιβατες και 18ΙΧ μετρημενα. Ακομα κι αν ηρθαν λιγοι επιβατες και ΙΧ ακομα μεχρι την αναχωρηση, μου φαινονται απελπιστικα μικρα νουμερα.

 

 

________________________________________________

(2000, ex-Highspeed 3)

Edited by polmyt
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κίνηση της Παρασκευής 22/04/05!!!

Να επιβεβαιώσω στο Νick The Greek, ότι όντως το HS 3 την Παρασκευή, έφυγε την ώρα που είπε και ήταν δραματική η κίνηση του!! Από κόσμο να είχε καμία 150 επιβάτες και 30 ΙΧ!! Τη φόρτωση την είχε τελείωση από τις 16:30, απλώς καθυστέρησε γιατί έπαιρνε καύσιμα!!

Άφιξη του Αίολος ΙΙ στις 17:15 από το πρώτο του δρομολόγιο!!!

Με 100 επιβάτες 7 ΙΧ 2 Βαν, 3 ΔΚ και 4 ΦΓ (μάλιστα το ένα συρόμενο). Κάποιο σχόλιο για το Αιολο ΙΙ, να δείτε στο σχετικό topic!!

Το Μπλου Σταρ Ιθάκη τη Παρασκευή ήρθε κανονικά στην ώρα του!!! Να σημειώσω ότι είχε καμία 400-500 επιβάτες και καμία 100ΙΧ!! Μήπως το μπέρδεψες με το Νάξος?? Γιατί το είδα όταν ήμουν στην αρχή της φόρτωσης του Ro-Ro!!! Εξπρές Σαντορίνη!! Δε κάνω λάθος απλώς στο γκαράζ έβλεπες μόνο φορτηγά!! Έτσι το έλεγε το πλήρωμα του!!

Το Blue Star Paros 17:30 για Πάρο - Νάξο –Κάλυμνο, με πολύ κόσμο σε επιβάτες και ΙΧ, γύρω στα 100ΙΧ+ με αρκετά φορτηγά!!

Το Βιτσεντζος Κορνάρος έφυγε 21:05, με πολύ κόσμο (βλέποντας πολύ κόσμο στα καταστρώματα αλλά και την ώρα που επιβιβαζόντουσαν, αλλά και γκαράζ σχεδόν γεμάτο!! Δηλαδή χώραγε 2-3 Φ/Γ και μερικά ΙΧ στα πατάρια που είχαν κατεβάσει!!

Τα υπόλοιπα Κρητικά, το Φαιστός Palace πολύ κόσμο σε επιβάτες και ΙΧ, αλλα λιγότερα Φ/Γ από ότι περίμενα να δω. Το Λατώ με αρκετούς επιβάτες και ίσως το μοναδικό γεμάτο γκαράζ!! Είχε πολύ φορτηγό μέσα!! Το ΕΛ. Βενιζέλος με αρκετούς επιβάτες και ΙΧ, αλλά μέτρια κατάσταση στα Φ/Γ. Το Άπτερα αρκετό κόσμο και γκαράζ σχεδόν γεμάτο αλλά και μισά όρη καθυστέρηση!!! Εδώ να σημειώσω και τη Δόκιμη Λογίστρια του πλοίου αξίζει πολλά λεφτά!!!! Καθώς επίσης ότι στη φόρτωση φαινόταν σαν να έκανε κουμάντο ένας καμαρωτός στο καταπέλτη που έλεγε στους επιβάτες ποτέ να μπουν και στα ΙΧ!!!

Link to comment
Share on other sites

Το HighSpeed3 έδεσε με 10λεπτή καθυστέρηση αφού δύο φορές έφυγε το βιλάι από τους καβοδέτες και το πλοίο αναγκάστηκε 2 φορές να κάνει full πρόσω προκειμένου να μην μπλέξει τα KaMeWa... Τελικά το πλοίο έφυγε με καθυστέρηση 3 τετάρτων. Επισημαίνω για μία ακόμα φορά την ακρίβεια των δρομολογίων του HS1. Πάντα στην ώρα του με έφιξη στις 17,30 περίπου...

Link to comment
Share on other sites

Όντως έδεσε με τη τρίτη φορά!! Αλλά δεν είδα να φεύγει το βιλαι από τους καβοδετες, γιατί είδα ότι είχαν ήδη βάλει τους 2 πρυμνιούς κάβους, και μετά άκουσα τον ύπαρχο να φωνάζει να κάνουν μόλα τους κάβους!! Σαν να μου φαίνεται λάθος του πλοίαρχου!! Από κίνηση το HS2 & HS3 είχαν γεμάτα τα γκαράζ αλλά το HS3 δε μου φαινόταν να μην είχε 650 άτομα. Όπως και το Blue Star Paros και το Πήγασος που ήταν γεμάτο το γκαράζ αλλά και στους επιβάτες!! Άφιξη του Αίολος ΙΙ στις 17:15 με 30 επιβάτες 2 ΙΧ 1ΔΚ και 4 ΦΓ (δείτε ένα σχόλιο στα περί Αιολών)

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να ήταν κάποιο λάθος του πλοιάρχου, καθώς από τα απόνερα του πλοίου έφυγαν και τις δύο φορές οι κάβοι από τις μπίντες. Το HS3,εχθές επέστρεψε από Δ. Κυκλάδες με 1/2 garage και 250 επιβάτες, ενώ αναχώρησε για Πάρο - Νάξο με πρωτόκολλο σε αυτοκίνητα και επιβάτες. Σήμερα το απόγευμα ταξιδεύω με HS3 για Πάρο και θα σας μεταφέρω νέα από την κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημερινη αναχωρηση του Χαισπιντ 3 που ηταν δεμενο απεναντι απο το Παναγια Θαλασσινη, με καμια 20αρια ΙΧ απ' οσο μπορεσα να δω. Δυστυχως δεν προλαβα να δω απο κοσμο τι γινοταν, ειχαν ηδη επιβιβαστει. Με την αιρεση οτι το νουμερο που αναφερω ειναι ακριβες, και μη οντας ο νοικοκυρης(HSW) που ξερει ολα οσα δεν ξερει ο κοσμος, η γενικη εντυπωση μου φετος ειναι οτι τουλαχιστον τα Χαισπιντ 2 και 3 πρεπει μεχρι στιγμης να μπαινουν μεσα μεχρι τις βαρδιολες. Απλα δε βγαινουν με 20 και 30 ΙΧ και 200 ατομα σε καθε δρομολογιο. Αρκουν οι Παρασκευες και οι Κυριακες το βραδι για να ισορροπησουν τη βαρκα?

Link to comment
Share on other sites

Δευτερη σερι μερα καθυστερημενης αναχωρησης του πλοιου. Με αναχωρηση στις 1700 περασε τα φαναρια για μεσα στις 1655 και με τη φορτοεκφορτωση και την πετρελευση, περασε τα φαναρια για εξω στις 1750 περιπου. Αναρωτιεμαι αν αυτη η δευτερη σερι καθυστερηση, περιπου ομοια σε χρονικη διαρκεια με την χτεσινη οφειλεται απλα σε κινηση η μηπως υπαρχει κανενα προβληματακι που ριχνει την ταχυτητα του πλοιου?

Link to comment
Share on other sites

Περυσι το πλοιο παντα ειχε καθυστερηση απο Τεταρτη μεχρι Κυριακη. Και εκανε και ποιο χαλαρα δρομολογια.

Θυμαμαι χαρακτηριστικα εφευγε 5.15 για το απογευματινο και ποτε δεν ειχε ερθει πριν τις 6.00. Απο ταχυτητα μεσω AIS κανει περιπου 31-32,5 μαλλον αναλογα τι φορτωση εχει

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ημουν ενας απο τους τυχερους επιβατες του Αγιος Γεωργιος οποτε αναγκαστικα ταξιδεψα με το Highspeed 3. Το πλοιο εχει ενα μικρο κουσουρι και βγαζει 28,5-29 μιλια. Γι αυτο και οι συνεχεις καθυστερησεις

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ημουν ενας απο τους τυχερους επιβατες του Αγιος Γεωργιος οποτε αναγκαστικα ταξιδεψα με το Highspeed 3. Το πλοιο εχει ενα μικρο κουσουρι και βγαζει 28,5-29 μιλια. Γι αυτο και οι συνεχεις καθυστερησεις

Οι οποιες συνεχιζονται...Αναχωρηση απο Πειραια για Παρο Ναξο στις 18,00 αντι 16,30...

Link to comment
Share on other sites

Λογικο ειναι. Αφου εδεσε στον Πειραια 17.30!!!

Ολος ο κοσμος και τα αυτοκινητα απ εξω. Και παλι δεν ειχε κοσμο να φερει. Στη Σιφνο ηρθε καθυστερημενο κατα μια ωρα απο Μηλο.

Εντυπωση εκανε παντως η μανουβρα του κ Φυσσα στη Σιφνο. Εγω τουλαχιστον πρωτη φορα ειδα τετοιο σκαφος να φευγει τοσο πολυ. Αν και σημερα την ψιλοπατησε και το Αφροδιτη εστω και με πληρη απνοια. Τα καλα του λιμανιου που λενε οι καπεταναιοι :(B)

Οπως εκανε τη στροφη και ευθυγραμμιστηκε με το μωλο και τη θεση προσδεσης κανοντας αναποδα παρασυρθηκε προς τα βραχια και εφτασε σε αποσταση μετρου και το εσωσε ο δεξιος καβος που τεζαρισε πανω στην ωρα. Μετα εκανε λουτσα ολο τον κοσμο με τις τζετιες προκειμενου να το ευθυγραμμισει ξανα οι οποιες ομως δεν ειχαν αποτελεσμα μαλλον επειδη τα απονερα ξαναγυρνουσαν πανω στο σκαφος παρασερνοντας το. Τελικα αφου περασε τα νερα πανω απο το μωλο καλυπτοντας τον ολοκληρωτικα σε ολο το πλατος δεησε να κουνηθει και να ερθει στη θεση του το ''μουλαρακι''

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είχε βλάβη εχθές τόσο κατά το πρωινό του δρομολόγιο όσο και κατά το απογευματινό του για Παροναξία. Είχα εισητήριο επιστροφής εχθές από Πάρο και μας ειδοποίησαν από το λιμεναρχείο ότι αντί στις 21:15 θα έφευγε στις 22:30. Τελικά το πλοίο ήρθε στην Πάρο στις 21:30 και έκανε 40 λεπτά για να παέι Νάξο αντί του συνηθισμένου μισαώρου. Επίσης καθυστερούσε πολύ στις μανούβρες του. Τελικά γύρισε από τη Νάξο στις 23:50 και αποπλεύσαμε από την Πάρο στις 00:10 με μειωμένη ταχύτητα των 24knots. Α΄π' ότι έμαθα είχε πρόβλημα η μία από τις 4 κύριες μηχανές η οποία δούλευε στο 75% της ισχύος της. Τελικά 10' μετά την αναχώρηση έγινε ανακοίνωση ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε και πλέουμε με κανονική ταχύτητα. Φτάσαμε στον Πειραιά στις 03:00 ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οπως προειπε ο elybero σε αλλο σημειο, 45 λεπτα καθυστερηση το Χαισπιντ 3 και αλλη μιση ωρα το Χαισπιντ 2. Το χειροτερο ειναι οτι ολοι οσοι ταξιδευουν με αυτα τα πλοια σημερα, φτανουν στον προορισμο τους Shaken, not stirred(Κουνημενοι, οχι ανακατεμενοι :D:D )

Link to comment
Share on other sites

Χθες μια επιβάτισσα που θα ταξίδευε με το πλοίο το απόγευμα, μια άλλη που ήρθε με το πρωινό αν έχει θάλασσα??? Και αυτή ανταποκρίθηκε ότι από τη Σέριφο και μετά κούναγε παρά πολύ!! Παλιότερα που είχα ένα γνωστό στο πλήρωμα, μου έχει πει όταν αρχίσει να κουνάει, κουνάει σαν «παλιοπου..να»»!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Δείτε τη μαυρίλα έχει το πλοίο στη πλώρη!! Είδα το Σάββατο στο ρεμετζο να βγάζει έντονους καπνούς από εκεί λέω μπας και έχει πιάσει καμιά φωτιά!! Αλλά είναι τα καυσαέρια που βγαίνουν από εκεί!!

post-54-128326955603_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Etsi ine, to Highspeed 1, 2 ke to 3 den exun funnels sto deck alla oi agogoi kafsaerion kataligoun anamesa sta dio hulls! Otan to ploio anapodizei o kapnos fevgi apo plora eksou ke i mavrila. Idika to vradi ama to di kanis pu o kapnos fenete pio aspros nomizis ontos oti exi piasi fotia B)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / Σάββατο, 22 Ιουλίου 2006

Τραυματισμός ναυτικού στη Ραφήνα

33χρονος ναυτικός, μέλος πληρώματος του ΧΑΙΣΠΙΝΤ 3, N.Π. 10772, τραυματίσθηκε απογευματινές ώρες σήμερα, στο λιμάνι της Ραφήνας κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης του πλοίου στον προβλήτα.

Ο τραυματισμός προκλήθηκε από τον δεξιό κάβο του πλοίου, ο οποίος αποκόπηκε κατά την πρόσδεση και ενώ επικρατούσαν άνεμοι εντάσεως 7-8 BF.

Ο τραυματισθείς μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο ΕΚΑΒ και νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ».

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή

Τελικά, η κακοτυχία σήμερα πήγε κατά την Ραφήνα. Μετά την ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α στην Άνδρο...στο HIGHSPEED 3.

Τι άλλο να πούμε για τον άνθρωπο?....Σιδερένιος και γρήγορα στο σπίτι του!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Αλλάζουν κύριες μηχανές??ΣίγουρΑ??:rolleyes: Με αυτή τη λογική μάλλον πρέπει να κάνουν και κάτι στο 2...! Τα έξοδα της αντικατάστασης τα πληρώνει η εταιρεία 'η η Austal?;)

Link to comment
Share on other sites

Αλλάζουν κύριες μηχανές??ΣίγουρΑ??:D Με αυτή τη λογική μάλλον πρέπει να κάνουν και κάτι στο 2...! Τα έξοδα της αντικατάστασης τα πληρώνει η εταιρεία 'η η Austal?B)

Kai to 2 allazei mhxanes, kai tis tesseris malista:)

Link to comment
Share on other sites

Μετα τα περσινα προβληματα ειναι πολυ λογικο η αλλαγη των μηχανων τους.Το θεμα ειναι κατα ποσο σοφο ομως ειναι αυτο ,αφου αποδεδειγμενα ειναι αρκετα μικρα κυριως σε γκαραζ και θα μπορουσαν ισως να τα αντικαταστησουν.Το σιγουρο ειναι παντως πως λογω της εγγυησης των μηχανων φετος το καλοκαιρι θα τα δουμε ως πραγματικα Highspeed και οχι στο χαλι των 2 τελευταιων ετων.

Υ.Γ. Αραγε αν η ΝΕΛ δε δρομολογουσε ουτε φετος τους Αιολους θα προχωρουσαν στην αντικατασταση των μηχανων? :D

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ και είναι λίγο άσχετο με το θέμα δε νομίζω η HSW να αλλάζει τις μηχανές γιατι θα μπεί το Αίολος 2 στην ΠαροΝαξία...!! ΕΛπίζω και εγώ να τα δούμε όπως όταν ήρθανε....!! Αν και στα δρομολόγια τους δε φαίνετε καμια διαφορά στον χρόνο..σε σχέση με πέρυσι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...