Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μετα το Polaris εγινε κινητοποιηση και στο Seatrade

Πηγη: ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Αγώνα ενάντια στη «μαύρη εργασία» και το κλίμα τρομοκρατίας που καλλιεργούν οι εφοπλιστές στα πλοία στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας με την κάλυψη των αρμόδιων υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, δίνουν από προχτές το βράδυ δυνάμεις των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, μαζί με άνεργους ναυτεργάτες και ήδη άρχισαν να μετρούν τα πρώτα θετικά αποτελέσματα.Εχοντας στο πλευρό τους εργαζόμενους της στεριάς, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ΠΑΜΕ, τα ναυτεργατικά σωματεία χτες ακινητοποίησαν το πλοίο «SEA TRADE» που εκτελεί τη γραμμή Ηγουμενίτσα - Ιταλία του εφοπλιστή Γ. Βεντούρη, στο οποίο παραβιάζεται πλήρως η οργανική σύνθεση καθώς είναι και ελλιπής, αλλά και 28 ναυτεργάτες είναι χαμηλόμισθοι και ανασφάλιστοι.

Με την κινητοποίηση κατάφεραν να επιβάλουν οργανική σύνθεση με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Επιπλέον επέβαλαν τη ναυτολόγηση 19 ανέργων και αναμένεται να ναυτολογηθούν άλλοι 9.

Προχτές είχαν ακινητοποιήσει το πλοίο «ΠΟΛΑΡΙΣ» του ίδιου εφοπλιστή, όπου επέβαλαν τη ναυτολόγηση τριών ναυτεργατών, ενώ η εταιρεία αναγκάστηκε να συμφωνήσει στη ναυτολόγηση άλλων 10 που αναμένεται να γίνει σήμερα.

Να σημειωθεί ότι προχτές το βράδυ, όταν οι ναυτεργάτες ακινητοποίησαν το «ΠΟΛΑΡΙΣ», στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, επιτόπου κατέφτασε μία διμοιρία των ειδικών δυνάμεων του λιμενικού (ΚΕΑ), ενώ επιστρατεύτηκαν από την εταιρεία και «αγανακτισμένοι» οδηγοί για να ανακόψουν την κινητοποίηση, χωρίς βέβαια αποτέλεσμα. Μάλιστα ο γραμματέας του ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Θ. Παπάς, μέσα στο τοπικό λιμεναρχείο και παρουσία του υπολιμενάρχη, δέχτηκε απειλές για τη σωματική του ακεραιότητα από τον ίδιο τον εφοπλιστή στη διάρκεια τηλεφωνικής επικοινωνίας!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απορία αυτή η συνεργασία-κοινοπραξία μεταξύ Ventouris Ferries και Agoudimos Lines στην Αδριατική είναι εν ισχύ ακόμα??

Γιατί από τα γραφόμενα του Neptune πριν λίγο καιρό μόνο τα δρομολόγια της Ventouris Ferries είναι όπως μας τα είχε πει. Σε αντίθεση με την Agoudimos Lines που το Ionian King κάνει Πάτρα Ηγουμενίτσα Μπάρι και το Ionian Sky Ηγουμενίτσα Κέρκυρα Μπριντεζι

Η αλλη μιση ειναι πως η εταιρια θα δουλευει στην Αδριατικη απο 1-1-2010 σε κοινοπραξια με τη Ventouris Ferries. Τα King και Sky θα κανουν απευθειας δρομολογιο Πατρα-Μπαρι τα Polaris και Seatrade θα μεινουν Ηγουμενιτσα-Μπαρι ως εχουν ή με καθημερινες αναχωρησεις χωρις εξπρες δρομολογια.
06/01/2010 ΠΑΤΡΑ ΜΠΑΡΙ VENTOURIS FERRIES

17:30 - 09:00

Αυτο απο το openseas ειναι μαλλον η τυπικη επιβεβαιωση της συστασης της κοινοπραξιας ε?

Ενώ πλέον το σύστημα εμφανίζει ξανά ως εταιρεία του Ionian King την Agoudimos Lines.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Απλα η εταιρια του δεν εχει το οικονομικο background μιας Αττικα που δουλευει τα βαπορια βρεξει χιονισει και στο τελος θα πουλησει ενα βαπορι και θα βγαλει θετικο ισολογισμο...

Και ο Βεντουρης και ο Αγουδημος και ο Τζανετατος δεν εχουν αυτη την πολυτελεια οποτε οτι δε μπορει να συντηρησει το κοστος λειτουργιας του (πεσμενα ναυλα, κινηση, συνθηκες κτλ)

μενει δεμενο.

Τωρα αν τα πραγματα απο θεμα κινησης ειναι τοσο χαλια που σκεφτονται να το ξεφορτωθουν εντελως μονο αυτοι το ξερουν.

Αφου το βαπορι γλιτωσε το ταξιδι μεχρι απεναντι :D να δουμε που θα καταληξει.

Γιατι δε μπορει να μεινει για πολυ δεμενο...

Εμενα παντως καπου παει το μυαλο μου :rolleyes:

Για να δουμε το φλερτ που χρονολογειται απο το 1996 θα καταληξει σε δεσμο?

Τελικα αν η εταιρια δεν εχει την ανεση να ανταπεξελθει στον ανταγωνισμο και την πτωση κινησης ,λογω της κρισης,γιατι ενδιαφερεται για το ROPAX 2,που σιγουρα ειναι ενα πλοιο με περισσοτερα εξοδα απο το POLARIS? Αν δεν γεμιζαν τα γκαραζ του τελευταιου,γιατι να γεμιζουν τα γκαραζ του καινουργιου?

Link to comment
Share on other sites

Οκ πες οτι ειναι πιο οικονομικο(μπορει να ειναι οντως,δεν το αμφισβητω),η ερωτηση ειναι ομως γιατι να γεμιζει αυτο και οχι το POLARIS,απο την στιγμη που δεν υπαρχει κινηση πλεον.

Link to comment
Share on other sites

και να πω πως είσαι ο μόνος με αυτή την απορία ψέματα θα πώ

το βαπόρι είναι τεράστιο. λογικά για να βγαίνει, δεν θα πρέπει να έχει και μια Α ας πούμε κίνηση ?

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε δυο βαπορια με παρομοια καταναλωση και ιδιο αριθμο πληρωματος. Το ενα χωραει 150 φορτηγα και το αλλο 200 φορτηγα.

Οποτε εχουμε 2 επιλογες να κινηθουμε αναλογα με την περιπτωση.

1) Εφοσον γεμιζουμε να κρατησουμε τις τιμες και τις καλες μερες που εχει κινηση αντι να παρουμε 150 να παρουμε 170 ας πουμε οποτε να εχουμε 20 φορτηγα παραπανω

και

2) να ριξουμε τις τιμες (εφοσον μπορουμε να παμε στα 170 φορτηγα ας πουμε) ωστε να δωσουμε κινητρο να προτιμησουν εμας και οχι τους αλλους.

Οτι ακριβως εκανε και ο Γκριμαλντι στην Ανκονα δηλαδη.

Εφερε ενα βαπορι με τα ιδια εξοδα που ειχαν τα παλατια (καταναλωση και πληρωμα) αλλα με διπλασια χωρητικοτητα σε γκαραζ και επιβατες)

Ετσι με τα ιδια εξοδα τις καλες μερες μπορει να παρει διπλασια κινηση (εφοσον υπαρχει κινηση παντα ετσι) και να βγει κερδισμενος

Επιπλεον εχει ριξει τις τιμες και παιρνει κινηση απο τους αλλους οποτε εχουμε διπλο χτυπημα. Γιατι καθε φορτηγο που βαζεις εσυ

δεν ειναι μονο κερδος για σενα ειναι χασιμο για τον ανταγωνιστη σου.

Ετσι το καταλαβαινω εγω. Μπορει να ειμαι και λαθος δε ξερω. Ας μιλησουν οι ειδικοι καλυτερα.

ΥΓ. Και να μη ξεχασω να συγκρινω το κοστος συντηρησης για τα 2 πλοια. ;)

Edited by Neptune
ΥΓ.
Link to comment
Share on other sites

σωστά όλα αυτά αλλά όπως είπες και συ πρέπει να υπάρχει κίνηση για να γίνει και να βγει κερδισμένο(αν καταλαβα καλά)

απ ότι λένε η κίνηση δεν είναι ιδιαίτερα καλή γενικά.καλές μέρες θα υπάρξουν αλλά όχι συνέχεια.οταν δεν θα έχει καλές μέρες(απο θεμα κίνησης)τι θα γίνεται ?

ένα άλλο ερώτημα είναι οι επιβάτες.χωράει περισσότερο από το ΠΟΛΑΡΙΣ ?από εσωτερικούς χώρους πως πάει το βαπόρι?τόσο καιρό δουλέυει ως ρο-ρο

ένα άλλο θέμα είναι ότι δεν παίζει πλέον μόνος του στη γραμμή.εφόσον πάρει(αν το πάρει) η ταχύτητα δεν θα ξεπερνά τους 18 κόμβους.και γιατί να μην πάω με τα κόκκινα που κάνουν το μισό χρόνο και σχεδόν ίδια τιμή ?(για νταλίκες μιλάω πάντα)

ένα τελευταίο.τόσο χρόνια ο βεντούρης έχει καταφέρει να πάρει τους οδηγούς μαζί του στην συγκεκριμένη γραμμή.όταν ήρθαν τα κόκκινα μπορεί να έχασε κάποιους αλλά και πάλι είχε τα πάνω χέρι μέχρι και σήμερα.το ΠΟΛΑΡΙΣ όπως ξέρετε όλοι οι οδηγοί το προτιμούσαν ΠΑΝΤΑ γιατί είχε μεγάλα γκαράζ και τους βόλευε.γενικά για τους οδηγούς ήταν σταθερή αξία

βλέπω να έχουμε έναν άγριο ανταγωνισμό και φέτος στην γραμμή και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί

Υ.Γ τώρα δεν συγρίνετε το κόστος συντήρησης γιατί έφτασε ο ΒΑΠΟΡΑΣ στο σημείο όπου δεν πάει άλλο.να δούμε αν φτάσει την ίδια ηλικιά όμως πόσα θα θέλει ;)

Edited by ΝΙΚΟΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

γιατι να γεμιζει αυτο και οχι το POLARIS,απο την στιγμη που δεν υπαρχει κινηση πλεον.

Προφανως και δεν υπαρχει απαντηση απο μενα γι αυτο το ερωτημα. :D Αλλα μαλλον θα στη δωσει η εταιρια αφου τα ROPAX ναυλωθηκαν στη ΝΕΛ και με την πιθανη αποχωρηση και του Ιονιαν Κινγκ, που υπαρχει στην Ηγουμενιτσα με τις ευλογιες του Βεντουρη, τοτε ισως η γραμμη μεινει μονο με το Seatrade, και αυτο για ποσο ακομα? :rolleyes:

Κατσε γιατι τωρα που θα ερθουν οι Ινδοι για το Polaris αποκλειεται να μη ριξουν μια ματια και στα περιξ του λιμανιου για τιποτα αλλο ενδιαφερον..

Link to comment
Share on other sites

παιδιά επειδή μπερδεύτικα.τελικά η Β διαχειριστική θα κάνει κουμάντο στα πλοία της ΝΕΛ στην Αδριατική ?η είπα μπαρούφα πάλι ? :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

χμ...μπήκα στο site της εταιρίας να δω τιμές για Ηγουμενίτσα-Μπάρι αλλά πουθενά η γραμμή

μόνο Ιταλία-Αλβανία γιατί άραγες ??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Ventouris Ferries σε συνεργασία με την Perla Line Maritime ανακοινώσε τα καλοκαιρινά δρομολόγια του 2011 στη γραμμή της Ιταλίας (Μπάρι)-Αλβανίας (Δυρράχιο) που θα πραγματοποιηθούν με τα ακόλουθα πλοία: F/B “RIGEL”, F/B/ “ BARI” και το HSC “AEOLOS KENTERIS”.

Link to comment
Share on other sites

Το ξερουμε απο τις 30 Μαιου Το θεμα για μενα ειναι οτι αν το Ροδανθη δεν εχει μια φορα πιθανοτητες να βγαλει τα λεφτα του αν ξαναδρομολογηθει ποσες εχει ο Κεντερης να βγαλει τα πετρελαια του μονο?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Πάμε λίγο να τα ξεμπλέξουμε γιατί αφενώς είναι λίγο πολύπλοκα τα πράμματα αφεταίρου έχω την εντύπωση πως το κάθε δημοσίευμα αναφέρει ότι βρει εύκαιρο.

Τα δύο πλοία ανήκουν στις εταιρίες Ropax 1 KS και Ropax 2 KS που είναι το "καμουφλάρισμα" του brand name Adriatic Lines. Πιστοποιητικά και επισκευές κάνει η V Ships όπως και όλα αυτά τα χρόνια που τα πλοία είναι εδώ σαν ROPAX1 και ROPAX 2. Η NEL έχει ναυλώσει τα δύο πλοία από την Adriatic Lines και κάνει τα πληρώματα. Και η ΝΕΛ με τη σειρά της έχει δώσει την εμπορική διαχείρηση των πλοίων στον Βεντούρη ο οποίος λόγω πελατείας τόσα χρόνια στη γραμμή έχει βάλει τους πράκτορες του.

Η Perla που αναφέρται είναι η διαχειρίστρια εταιρία των RIGEL και BARI στη γραμμή της Αλβανίας. Επομένως το βρίσκω λίγο άκυρο να έχει σχέση με το status των OLYMPUS και AQUA HERCULES αλλά και ο Βεντούρης γενικότερα με τις εξελήξεις στο Μπάρι.

Ελπίζω να βοήθησα και να μην τα έκανα χειρότερα B)

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Kαι ομως το πλοιο σταματησε χτες απο την γραμμη και ο Βεντουρης μετα απο τοσα χρονια φαινεται να αποσυρεται ! Και πηγαινε καλα... Την εκανε την δουλεια του ο Ιταλος ! Το πλοιο , φαινεται να μην ανανεωνει ναυλωση του...! Δυστυχως , εξαιρετικο βαπορι !

Αρα λογικα και δυστυχως ισχυει οτι πριν κανα μηνα ειδοποιησαν οσους ασχολουνταν με τη γραμμη Ελλαδα-Ιταλια να βρουνε δουλεια.... Αυτοι της Αλβανιας προς το παρον παραμενουν στη θεση τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ανανεώθηκε η σελίδα της Ventouris Ferries. Στη λίστα των πλοίων αναφέρει και το Bridge του Αρκουμάνη, μιας και δούλευε για αυτήν όσο ήταν στην γραμμή Μπάρι Δυρράχιο)

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παντως με αυτες τις τιμες που εχει μεσα το site το σλογκαν της εταιρειας''Pay less travel the best''φανταζει τουλαχιστον αστειο. <_< 56 ευρω το καταστρωμα(Deck)τη low season για ταξιδι 9 ωρων Αλβανια-Ιταλια!! :eek: Δεν ειχα ψαξει τιμες για οσο καιρο η εταιρεια εκανε δρομολογια και απο Ελλαδα,αλλα αν ειχε κι απο εδω τετοιες τιμες τοτε δεν μου κανει εντυπωση που σταματησαν τα δρομολογια απο Ηγουμενιτσα..

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση οι τιμές στις γραμμής της Αλβανίας της Ventouris Ferries με τις τιμές που είχε στις γραμμές με την Ελλάδα!! Πάντα οι γραμμές της Αλβανίας είχαν μεγαλύτερο ναύλο, παρόλο που ήταν πιο κοντινές!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Θα μπορουσε να εκτελει την γραμμη Ηγουμενιτσα - Μπαρι για λογαριασμο του Βεντουρη με 3 δρομολογια εβδομαδιαιως... Οτι πιο ιδανικο αυτη την στιγμη για τον βαπορα που ειναι φοβερος. Ψαχνουμε ολοι μια δευτερη "οικονομικη" επιλογη στο Μπαρι...

 

ο βεντουρης αφησε το μπαρι πριν πιασει τελειως πατο η κινηση στην αδριατικη. μια χαρα βγαζει τα δεοντα στην αλβανια.

γιατι να ξαναμπλεξει, τωρα που υπαρχει εντονος ανταγωνισμος και απο το brindisi με τον mr G? για να κλαιει τα λεφτα που θα δωσει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...