Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ηρωας ο Βεντούρης άξιος ;) Μακάρι να το φέρει να ομορφύνει η αδριατική.Το προσκύνημα στην Ηγουμενίτσα θα γίνεται τακτικά εις μνήμην του ΟΛΥΜΠΙΑ. :D

Το βαπόρι είναι μια χαρά δεν το φέρνει καμια Ικαρία Σάμο και να προσλάβει όλο το πλήρωμα του ΟΛΥΜΠΙΑ?Μια ιδέα απλά ριχνω. :D

Πάντως μια χαρά θα είναι λογικά κι αυτό θα έχει 260 κρεβάτια οικονομικό στα πετρέλαια θα είναι και μια 30αρα 10αμετρα φορτηγά θα τα ρίχνεί μέσα.

Πότε με το καλό υπογράφεται το ΜΟΑ? :D

Link to comment
Share on other sites

Όπως όλοι ξέρουμε ο Ventouris δουλεύει περισσότερο με φορτηγά και ασυνόδευτα. Το βαπόρι το βλέπω κομματάκι μικρούτσικο για τα δεδομένα του Ventouris. Και πάλι αν το βάλει Brindisi θα έχει να αντιμετωπίσει μια Maritime Way και έναν Agoudimos Lines των οποίων τα πλοία έχουν καθιερωθεί στη γραμμή, έχουν μεγάλες χωριτικότητες και καλή ποιότητα υπηρεσιών. Επίσης υπάρχει μια Fraglines η οποία παίρνει το μεγαλύτερο μέρος του ιταλικού επιβατικού κοινού κυρίως απο Κέρκυρα. Βέβαια, κάθε αρχή και δύσκολη και αν δεν δούμε δεν μπορούμε και να κρίνουμε. Απο την άλλη ο Ventouris δεν είναι και πρωτάρης στην Αδριατική αλλά με τα σημερινά δεδομένα νομίζω πως παίρνει μεγάλο ρίσκο. Θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

Εκτος και αν μας χαιρετισει κανενα Ιονις η κανενα Αθενς για το μακρινο ταξιδι.

Τοτε ανεβαινει Αλβανια και μενουμε με την απορια.

Αλλα ας ερθει πρωτα και βλεπουμε. Ακομα απ οτι ξερω δεν εχει επιθεωρηθει το πλοιο. Επισης δεν ξερουμε τι θελει να πετυχει με τη δρομολογηση του. Μηπως παει να κανει τιμολογιακο πολεμο με τον Αγουδημο? Οσο για το Γκαραζ ειναι οντως μικρο για τα δεδομενα της γραμμης.. Αλλα παιζουν ρολο τα ωραρια του και η προωθηση που θα εχει απο πρακτορες κτλ. Και παλι δε νομιζω να δουλευει ολο το χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Το γκαράζ είναι όντως μικρό για τα δεδομένα της γραμμής αν κρίνουμε με βάση το ΟΛΥΜΠΙΑ που έπαιρνε 30 10αμετρα φορτηγά.

Αλλά αν παραταύτα γεμίζει το βαπόρι βγάζει κέρδος ούτως ή άλλως οπότε με βάση το ότι θα είναι μια οικονομική αγορά και θα είναι οικονομικό στην εκμετάλευση για τον Βεντούρη θα είναι μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα αλλαξανε τα πλανα.

Αυριο τεχνικοι της εταιριας θα πανε στη Γενοβα να δουνε ενα roro με μεγαλο στομαχι αρκετα παλιο που εχει ξαναπερασει απο δω. Ονομα δε λεμε.. Τσιρκο παντως η Θεατρο ειναι το παρατσουκλι του :D

Η προσφορα ειναι λιγο πανω απο την τιμη του σκραπ

Link to comment
Share on other sites

Τελικα αλλαξανε τα πλανα.

Αυριο τεχνικοι της εταιριας θα πανε στη Γενοβα να δουνε ενα roro με μεγαλο στομαχι αρκετα παλιο που εχει ξαναπερασει απο δω. Ονομα δε λεμε.. Τσιρκο παντως η Θεατρο ειναι το παρατσουκλι του :D

Η προσφορα ειναι λιγο πανω απο την τιμη του σκραπ

Oute egw den leo ton onoma, alla xerw apo auto pou milas!

Den ton blepw omos kalw agorash... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να επιθεωρηθει πρωτα και βλεπουμε.

Σαφως και η ηλικια του προδιδει πολλα. Αν ειναι ομως να αγοραστει τοσο χαμηλα οσο λενε (κατω απο 3.5 μυρια) και με δεδομενο οτι τα βαπορια της εταιριας γεμιζουν απο Ηγουμενιτσα.. Δουλευει οσο δουλευει και μετα το δινουν για σκραπ και περνουν και απο κει.. :D Και εχει και 400 κρεβατια ετσι. Και σ αυτη την τιμη 2400 lane meter δυσκολα βρισκεις. Και ειναι πληρως ανακαινισμενο το 1999.. Για να δουμε.. Μεχρι την επομενη βδομαδα θα εχω και φωτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλημερα,επειδη εχω χασει αρκετα επεισοδια, θα ηθελα αν γινεται να μαθω γιατι ο Βεντουρης πουλησε το SIREN και POLARIS στη ΝΕΛ.Δεν τα πηγαιναν καλα στη γραμμή;

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να ειναι αυτοι οι λογοι.. Απλα μαλλον ακολουθουν το ’’η ισχυς εν τη ενωσει’’ παρα το ’’διαιρει και βασιλευε’’

Φετος παρα την αυξηση των πετρελαιων ειχαν παλι καθαρα κερδη αυτα τα δυο και γενικα σαν εταιρια.. Και η εταιρια συνεχιζει να ειναι κυριαρχος της γραμμης τουλαχιστον μεχρι την Ηγουμενιτσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επειδη το Siren εχει τα χαλια του και σχεδον 1,5 χρονο να παει δεξαμενη

απο Πεμπτη οσοι πιστοι προσελθετε στη Γιουγκοσλαβια. Μαλλον δεν περισσευουν λεφτα για πετρελαια να κατεβει το πλοιο εδω. Τα σχολια περιττευουν

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επέστρεψε το SIREN στα καθήκοντά του. Απο χτές το βράδυ επανήλθε στα κανονικά του δρομολόγια. Πράγματι η συντήρησή του (λέμε τώρα!!!) στην Γιουκοσλαβία και όχι στην Ελλάδα έγινε για οικονομικούς λόγους. Τι να πεις...:)

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι η συντήρησή του (λέμε τώρα!!!):confused:

Για δεξαμενισμο που πηγε καλο εγινε. Εγω το ειδα και ειναι κουκλα.

4 κυβικα στρειδια μαζεψανε απο κατω :);)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...

Σύμφωνα με το site της εταιρίας το F/B SIREN ξεκινάει δρομολόγια στις 02/04/2007 και F/B IONIS στις 05/04/2007. Να σημειώσουμε οτι το SIREN έχει σχεδόν ένα μήνα δεμένο στο παλιό λιμάνι της Ηγουμενίτσας όπου γίνονται εργασίες συντήρησης του. Καλή σεζόν και στα δύο!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

"Η VENTOURIS FERRIES σας γνωρίζει ότι από τον Δεκέμβριο του 2007 στην γραμμή Ιταλίας - Αλβανίας - Ιταλίας θα εκτελεί δρομολόγια και το νέο πλοίο μας F/B RIGEL (500 κρεβάτια- 200 καθίσματα-300 ΙΧ).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Λίγο παλιό το θέμα, αλλά τα δίδυμα από την Incat που είχε αγοράσει η Ventouris από την Cat-Link, τελικά τότε γιατί δεν είχαν δρομολογηθεί? Μετά δούλεψαν κανονικά για τη Βalearia και την FRS Ιberia, απ΄ότι βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι είχαν αγοραστεί, απλώς είχαν ναυλωθεί για ένα καλοκαίρι. Και εάν θυμάμαι καλά, δούλεψαν το καλοκαίρι του 2001 μεταξύ Ηγουμενίτσα και Μπριντεζι με τα χρώματα της Ventouris Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Ώστε είχαν δουλέψει τελικά? Διάβαζα τότε ότι τα είχε παροπλισμένα (και είδα τώρα στη Valletta). Nόμισα ότι ήταν υπό την ιδιοκτησία της Ventouris, όχι απλώς ναυλωμένα.

Link to comment
Share on other sites

Ναυλωθηκανε για 3 μηνες κανανε δρομολογια Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-(Παξους-Αντιπαξους καποιες φορες)-Πριντεζι και μετα τη ληξη της συμφωνιας παροπλιστηκανε στη Μαλτα διπλα διπλα. Στην Αδριατικη τα ταξιδεψαν Ελληνες

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Γνωρίζει κανείς τι θα κάνει φέτος ο Βεντούρης με τόσα πλοία? Έχουμε τα σταθερά POLARIS & SIREN στο κλασικό δρομολόγιο. Απο κεί και πέρα: 1οv Ποιά πλοία θα είναι στη γραμμή Μπάρι - Δυρράχιο? 2οv Θα συνεχίζει να κρατάει ναυλωμένο το IONIS? Αν αφήσει το IONIS τότε πως μπορεί να το αξιοποιήσει ο Αρκουμάνης? Εδώ σας θέλω:D

Link to comment
Share on other sites

Όσο και να φανεί οξύμορο από τον Ιούνιο στη γραμμή Ιταλία - Αλβανία φίλε Poseidon θα έχει και τα τρία βαπόρια. IONIS, ATHENS, RIGEL.

Αλήθεια αν μπορεί κάποιος στο thread της γραμμής να μας πει και την κίνηση γενικότερα γιατί πρεγματικά με τρώει κι εμένα η περιέργεια πόσο μέλι μπορεί να έχει και ορμάνε όλοι...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...