Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απο οτι φαινεται, μετα απο 40 χρονια παροπλισμου (με την ελπιδα οτι θα διασωθει) και παρολο που εχει ανακυρηχθει ιστορικο μνημειο στις ΗΠΑ, θα νιωσει τη φλογα του διαλυτη. ανηκει σε εταιρεια συμφεροντων NCL εδω και 6 χρονια. αρχικα σκοπευαν να το ανακαινησουν και να το ξαναταξιδεψουν, αλλα τελικα λογω κρισης μαλλον παει για ξυραφακια.

στις ΗΠΑ υπαρχει ηδη συλλογος που προσπαθει για τη διασωση του, το SS United States Conservancy, το οποιο εστειλε γραμμα στα μελη του να κινητοποιηθουν. θα κανουν διαβηματα στο κονγκρεσο και αλλους πολους εξουσιας των ΗΠΑ.

τα παραπανω απο το maritime matters, οι συνετελεστες του οποιου μυριζονται τις επικειμενες διαλυσεις οπως ο καρχαριας το αιμα.

 

Quote

February 10: The SS United States Conservancy has released an urgent message to its members based on speculation that the ship is soon to be sold, possibly for scrap.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το United States πωλείται με τιμή εκκίνηση τα 5 εκ. δολάρια. Από ότι λένε οι Brokers από το μηχανοστάσιο και πάνω το πλοίο το έχουν αδειάσει και μόνο τα μηχανικά μέρη είναι στη θέση τους εκτός από τις προπέλες που είναι στο κατάστρωμα.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα παντως με τα περισσοτερα sites θαυμαστων του, (τα εχουμε αναφερει και παλιοτερα), οι πιο πιθανοι αγοραστες ειναι ινδοι... συλλεκτες. γι'αυτο το εχουν αδειασει, μπας και γλυτωσουν τους καναπεδες απο τον knego.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

RedAlertSOS.png

το SS Unites States Conservancy, απευθυνει, για μια ακομη φορα, εκκληση στα μελη του και σε καθε ενδιαφερομενο για να βοηθησουν ωστε να διασωθει το ιστορικο πλοιο. η ατυπη προθεσμια που ειχε δωσει η NCL στους ενδιαφερομενους εληξε και αυτον τον μηνα εξεταζει προσφορες διαλυτων.

μεσα στο site των νοσταλγων, λεει και τα εξης

The SS United States was a powerful Cold War weapon disguised as a luxury ocean liner.

αυτο περιεχει δοση αληθειας, ειναι ειναι αποτελεσμα της συγκινησιακης φορτισης που υπαρχει;

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι αλήθεια, γιατί η Wiki γράφει ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόστους καλύφθηκε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ και σχεδιάσθηκε με σκοπό σε περίπτωση πολέμου να χρησιμοποιηθεί ως ένα ταχύτατο, τεράστιο οπλιταγωγό με δυνατότητα μεταφοράς 15.000 στρατιωτών...ή σαν πλωτό νοσοκομείο. Και λέει επίσης ότι σε πολλά μέρη της κατασκευής ακολουθήθηκαν τα στάνταρτς του US Navy. Λογικό πάντως ακούγεται για πλοίο που άρχισε να ναυπηγείται το 1950 με νωπές τις μνήμες του Β΄ΠΠ και με τον Ψυχρό Πόλεμο να ανατέλει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ο συζυγος της ΥΠΕΞ των ΗΠΑ, ειναι επιτιμος προεδρος στο SS UNITED STATES TRUST, μιας και ειναι ο μονος εν ζωη συζυγος ΥΠΕΞ (συγνωμη πρωην προεδρος) που εχει ταξιδεψει με το παπορο. απο την αλλη το ενα απο τα δυο μεγαλα societies, που δραστηριοποιειτο για τη διασωγη του πλοιου, το SS United States Foundation , διακοπτει καθε δραστηριοτητα και συντασεται με το πιο δυναμικο SS United States Conservancy.

αρε μπιλ, love boat θα το κανουμε. φανταζεστε κανενα δικο μας πρωην, προεδρο σε preservation society? πχ τον επιτιμο προεδρο του Hellas Liberty ή τον Σημιτη προεδρο το συλλογου για τη διασωση του... Φούλη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

αυριο βραδυ, στους χωρους γυρω απο το πλοιο, θα γινει εκδηλωση για τα 58 χρονια απο το πρωτο ταξιδι. αν το επιτρεπει ο καιρος, θα γινει υπαιθρια προβολη ντοκυμανταιρ για την ενεργο δραση του πλοιου. ολη τη βραδυα οι τσιμινιερες και το αλμπουρο στην κοντρα γεφυρα και η γεφυρα θα ειναι φωταγωγημενες.

48.jpg

maritime matters

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Ένας φίλος μου μου έστειλε αυτό το βίντεο (δεν το βρηκα εδώ όσο έψαξα) για το πλοίο, ενώ έχει και αρκετά στοιχεία απο κάτω.

Εντυπωσιακά τα πλάνα μέσα όπου το πλοίο ειναι εντελώς "γυμνό" (απ'όσο γράφουν μεταφέρθηκε στην Τουρκία όπου και γδύθηκε εσωτερικά για να αφαιρεθει ο αμίαντος). Όντως πρέπει να έχουν μείνει οι μηχανές (όπως αναφέρεται και πιο πάνω)

 

Δεδομένης πάντως της κατάστασής του και των ετών που ειναι παροπλισμένο, αντέχει ακόμα.

 

Μακάρι να μπορουσε να βρεθεί μια λύση και να χρησιμοποιηθεί κάπως.

Link to comment
Share on other sites

Οπως βλέπω εκ τού βιδέου και διαβάζω και στα σχόλια,λιγώτερο θα κόστιζε να κατασκευάσουν ένα καινούργιο United States απ'το να επισκευάσουν αυτό εδώ.Δέν νομίζω ότι υπάρχει πλέον ελπίδα να ξαναγίνη βαπόρι έστω και "επιφανειακώς",δηλαδή με το ξενοδοχειακό του μέν αλλά χωρίς δυνατότητα αυτόνομης πρόωσης.

 

Μού κάνει εντύπωση πάντως ότι τόσα χρόνια κανείς δέν είχε σκεφτεί να το μετατρέψη π.χ. σε ξενοδοχείο πολυτελείας ή ακόμη και σε κρουαζιερόπλοιο και το άφησαν να ρημάξη έτσι.....

Link to comment
Share on other sites

Οι οποίοι ενδιαφερόμενοι είναι ο εξής ένας,ο κ.Κουαντρότσι,που όμως διαθέτει.....προβλήτα σε λιμάνι,συμφώνως πρός το δημοσίευμα τής "Κ".

 

Κακούργα κενωνία,που άλλους τους δίνεις προβλήτες σε λιμάνια κι'άλλους δέν τους δίνεις ούτε μιά παράγκα στο Μοναστηράκι...

 

Το δημοσίευμα επίσης αναφέρει-μάλλον εσφαλμένως-ότι το πλοίο είχε ρυμουλκηθεί στην Ουκρανία (ενώ στην Wiki και σε άλλα σχετικά δημοσιεύματα αναφέρεται ότι είχε ρυμουλκηθεί στην Τουρκία) γιά την αφαίρεση τού αμιάντου (άραγε δέν υπήρχε στίς ΗΠΑ κάποιο μέρος να το πάνε γι'αυτήν την δουλειά,αντί να διαπλεύση δυό φορές τον Ατλαντικό και την Μεσόγειο;)

Link to comment
Share on other sites

ειναι πολυ αυστηροι οι περιορισμοι για τον αμιαντο, σε ολες τις δυτικες χωρες.

νομιζω οτι και στην τουρκια ειχαν γινει επεισοδια και διαμαρτυριες. δεν ειμαι σιγουρος οτι ολοκληρωθηκε εκει το project

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι όντως στην Τουρκία αφαιρέθηκε όλος ο αμίαντος απ'το πλοίο,διότι μού φαίνεται απίθανο να το πήγαν απ'την Αμερική στην Τουρκία και απ'την Τουρκία π.χ. στο Alang γιά να ολοκληρωθή η αφαίρεση και μετά το ξαναρυμουλκήσαν στην Αμερική.Μόνο τα ρυμουλκιάτικα θα αρκούσαν γιά να φτιαχτούν δύο καινούργια United States,όχι ένα.

 

Το ηθικόν δίδαγμα(που λέγαμε και στο σχολείο) είναι πως και σε άλλες,πιό προηγμένες χώρες τυχαίνει κάποια ιστορικά (δηλαδή που κατόπιν εορτής γίνονται ιστορικά) πλοία ν'αφήνωνται στην τύχη τους.Ισως το γεγονός ότι άρχισε να σχεδιάζεται σε εποχή που τα υπερωκεάνεια ώς μεταφορικό μέσο είχαν αρχίσει να μήν έχουν τόση σημασία συνετέλεσε ώστε το πλοίο να μήν έχη την εθνική "αξία" που θα έπρεπε.

 

ΥΓ.Νομίζω ότι και στο Alang είχαν γίνει επεισόδια όταν έφτασε εκεί το Normandie (πρώην France) γιά κόψιμο,λόγω τού αμίαντου που περιείχε.Ξυπνήσανε και οι Ινδοί,απέκτησαν οικολογική συνείδηση,μπράβο τους.Εμείς να δώ πότε θ'αποκτήσουμε.....

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν μιλησα για Alang. αυτο ειναι δικη σου... μυθοπλασια ;)

 

δεν εχω ασχοληθει με το συγκεκριμενο πλοιο, θυμαμαι ομως πολυ καλα τα επεισοδια στην τουρκια, οταν πηγε εκει το πλοιο για αφαιρεσει αμιαντου. ειχαν παρει διαστασεις στα διεθνη ΜΜΕ οι διαμαρτυριες. δεν διαμαρτυρονταν μονο οι οικολογικα ευαισθητοι, αλλα και οι επαγγελματιες του τουρισμου στην τουρκια.

 

θυμαμαι επισης οτι ειχε φυγει απο την τουρκια για να πραγματοποιηθει η αφαιρεση αλλου.

 

ψαχνοντας στο web βλεπει κανεις οτι τελικα πραγματι, στην ουκρανια αφαιρεθηκε ο αμιαντος

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό ακριβώς έγραψα "π.χ. στο Alang" καί όχι "συγκεκριμένα στο Alang" :D

 

Ωστόσο δέν είμαι ιδιαιτέρως αισιόδοξος γιά το μέλλον τού πλοίου.

 

Ηδη έχουν ξοδευτεί τεράστια ποσά γιά να διατηρήται το πλοίο,έστω και ώς "κουφάρι".

 

Γιά να ξαναγίνη "κανονικό πλοίο" απαιτούνται επίσης τεράστια ποσά,που είναι αμφίβολο άν μπορούν να βρεθούν,σε εποχές διεθνούς κρίσεως.

 

Οπότε..... :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

upd

 

συμφωνα με πολλα διεθνη sites ο ενδιαφερομενος ειναι η crystal.

 

κατα τους NYT, η Crystal θα εχει 9 μηνες για να εκπονησει μελετη (και κοστους ανακατασκευης και βιωσιμοτητας). στο διαστημα αυτο η Crystal θα πληρωνει γυρω στα USD 60.000,00 το μηνα εξοδα "φυλαξης" (γραφειοκρατικα και λιμανιατικα).

 

το κοστος της ανακαινισης υπολογιζεται σε 700-800εκ USD, οσο δηλαδη και το κοστος ενος αντιστοιχου νεοτευκτου.

 

για τους ανθρωπους της Crystal το πιο πιθανο εμποδιο θα μπορουσε να αποτελεσουν τα περιβαλλοντικα ζητηματα και το κοστος απομακρυνσης επιβλαβων υλικων και η σχετικη γραφειοκρατια.

 

Προσωπικα θα ηθελα να ξερω το παρασκηνιο που οδηγει την Crystal αντι να φτιαξει ενα εξ αρχης νεοτευκτο κρουαζιεροπλοιο ή ακομη και liner, μπαινει στο παιχνιδι της διασωσης/ανακατασκευης ενος συμβολου των ΗΠΑ που παραμενει παροπλισμενο για 47 χρονια

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να θέλω να γίνω πεσιμιστής,αλλα η Crystal ανηκει πλέον στη Gentling , η οποία μέσω της NCL έστειλε και το Norway αλλα και το Independence...οπότε δε βλέπω πολύ λαμπρό το μέλλον του. Τι καμπίνες με μπαλκόνια..τι το ένα τι το άλλο.. Εδω αφήσαν το project της μετατροπής του Superfast VI σε κ/ζ...

Link to comment
Share on other sites

Σχετικό άρθρο και εδώ

Η επεξεργασμένη φωτογραφία που δείχνει( ; ) πως θα γινει το καράβι σημαίνει και αρκετό χτίσιμο αλλά και πάλι αν ποτέ γίνει θα μιλάμε μεγάλο κατορθωμα αναβίωσης ενος πλοίου με δεκαετίες παροπλισμού στην πλάτη του.

Link to comment
Share on other sites

Σαχλαμαρες. Αμα θελουν να κανουν ωραιο restoration ας το κανουν οπως το κανονικο με συγχρονα υλικα. Γιατι να το χτισουν και να του αλλαξουν την ιστορικη του μορφη.

Το βαπορι το ειχα δει το Μαιο του 2012 στη Φιλαδελφια. Δυστυχως ειχα μεινει απο μπαταρια και δε μπορεσα να το φωτογραφισω ουτε με το κινητο :(

Link to comment
Share on other sites

Mακαρι να σωθει το ιστορικο αυτο βαπορι, αλλα θεωρω οτι το να το ανακατασκευασεις και να το κανεις ξανα αξιοπλοο ειναι εντελως ασυμφορο.Ισως πριν 20-25 χρονια που οι κανονισμοι ηταν πιο χαλαροι να ηταν εφικτο, 

Link to comment
Share on other sites

Ένα πολύ ωραίο άρθρο σχετικά με αυτά που λέγαμε για την αναβίωση του πλοίου, με φωτογραφίες και ενδιαφέροντα στοιχεία.

 

 

“The ship is a little worse for wear,” Susan Gibbs said not long ago as we toured the rusting hulk. She is the granddaughter of the ship’s designer, William Francis Gibbs. “But it’s important to keep in mind that she was so overbuilt, she’s still structurally sound. The bones are solid. So it’s not a pipe dream to imagine she could be resurrected.”

On February 4, Crystal Cruises announced that it had signed an option to purchase the ship from the S.S. United States Conservancy, the nonprofit that Gibbs directs. Crystal—a subsidiary of a cruise-and-resort company called Genting Hong Kong—plans to spend this year studying the feasibility of restoring the United States as a luxury cruise vessel, which could cost as much as $700 million.

 

All the furnishings, from the ship’s wheel to the silverware, were ripped out and auctioned off in the 1980s by a real estate developer.

 

“In 2016, it’s going to be a make or break year.”

 

 

Διαβάστε στο τέλος στα σχόλια των αναγνωστών έναν ηλίθιο που λέει πως στη δεκαετία του '90 μπήκαν στο πλοίο (διόλου δύσκολο, υπήρχε ένας μόνο φύλακας) με σκοπό...το βανδαλισμό. Αφού πρώτα αναφέρει ότι "σταματήσαμε γιατί...κουραστήκαμε" <_< λέει κι από πάνω ότι θα έπρεπε να φυλάσσεται το σκάφος καλύτερα. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...