Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

roro_kale.jpg

πηγη: Η Ναυτεμπορικη

ΣΕ ΝΑΥΑΓΙΟ οδηγείται η σύμπραξη της Marfin Investment Group με την Kohlberg Kravis Roberts & Co (KKR) για τη διεκδίκηση του τουρκικού ναυτιλιακού ομίλου της UN Ro-Ro Isletmeleri. Αρχικώς η συμφωνία των δύο πλευρών προέβλεπε, σύμφωνα με πληροφορίες, την κατάθεση της επίσημης προσφοράς από την KKR με χρηματοδότηση που θα παρείχε η MIG.

H προσφορά αφορούσε το 87% της ναυτιλιακής με τίμημα 1 δισ. ευρώ και ενώ η MIG επιβεβαίωνε χθες το πρωί, σε απάντηση προς τις χρηματιστηριακές αρχές, τη συμμετοχή της από κοινού με την KKR στη διεκδίκηση του τουρκικού ναυτιλιακού ομίλου της UN Ro-Ro, με ανακοίνωσή του στο Bloomberg το αμερικανικό private equity υπαναχωρεί από την αρχική συμφωνία και δηλώνει ότι «θα ήθελε να ξεκαθαρίσει ότι ενεργεί από μόνη της στην πρότασή της για την τουρκική εταιρεία και η Marfin δεν συμμετέχει».

Η πρόσφατη αναταραχή στις χρηματοοικονομικές αγορές «ευνοεί» τους σχεδιασμούς του Marfin Investment Group, εκτιμά ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Ανδρέας Βγενόπουλος.

Οπως ανέφερε κατά τη διάρκεια conference call, η MIG έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει τις σχεδιαζόμενες επενδύσεις σε ελκυστικότερες τιμές και με βάση αυτό το δεδομένο, η περιορισμένη πιστωτική κρίση λειτουργεί προς όφελός της.

Ο κ. Βγενόπουλος σημείωσε ότι η MIG δεν είναι εταιρεία private equity ή venture capital και επιδιώκει τη δημιουργία αξίας μέσω financial engineering, ενώ σχεδιάζει να έχει πολύ μικρή μόχλευση κεφαλαίου.

Η ΜΙG θα δημιουργήσει αξία μέσω της βελτίωσης του management της εταιρείας στην οποία γίνεται η επένδυση, της συμβολής στη γεωγραφική εξάπλωση, της ανάπτυξης συνεργειών και της ενοποίησης κλάδων, ανέφερε ο αντιπρόεδρος της MIG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telika h symfwnia oloklhrw8hke apo pleuras KKR mono.

Twra ti financial engineering mporei h MIG na petyxei se kairo pou oxi mono to xrhma reei se funds kai VCs alla kai gia autous pou 8eloun na einai synthrhtikoi, ypoxreounte na kanoun ependyseis estw kai me sxetika standar return.

Gia thn istoria o CEO ths UN 8a alla3ei me thn oloklhrwsh ths parapanw agoras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλο ένα όχι σύμφωνα με τον τύπο.

Ο πρόεδρος της Τουρκικης UN αντιδρά στην πώληση του 87% στην Αμερικανικης προέλευσης Kohlberg Kravis Roberts.

$1.2bn άξιζε το 87% και παρόλο που η τελική απόφαση θα παρθεί την επομενη εβδομάδα 5 από τους 45 shareholders αρνούνται την πώληση. Επίσης ακούστηκε έντονα η αντίδραση και του Τουρκικου στρατού στην πώληση εφόσον σε περίπτωση πολεμου θα δημιουργήσει προβλήματα στην τροφοδοσία αλλα και στην ασφάλεια της χώρας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην εξαγορά της τουρκικής ναυτιλιακής εταιρείας U.N. Ro-Ro έναντι του ποσού των 910 εκατ. ευρώ (1,3 δισ. δολάρια), προχώρησε το private-equity Kohlberg Kravis Roberts (KKR), πραγματοποιώντας τη μεγαλύτερη εξαγορά αυτού του τύπου στην Τουρκία.

Η KKR απέκτησε το 97,6% της τουρκικής εταιρείας, ενώ σε ανακοίνωσή της υπογραμμίζει ότι ευελπιστεί να ”ανακαλύψει και άλλες επενδυτικές ευκαιρίες επί τουρκικού εδάφους”.

euro2day

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τα οικονομικά της UN Ro-Ro Isletmeleri μάθαμε. Ας δούμε και ένα βαπόρι της, το M/S UND ADRIYATIK, να περνά από το στενό Ιθάκης-Κεφαλλονιάς. (Αλήθεια, έρχεται από Κωνσταντινούπολη μέσω Ισθμού, πιάνει Πάτρα ή και από Κάβο-Μαλιά να περάσει, η ρότα για Τεργέστη είναι από εκεί?)

post-186-128326970047_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ τα πιο ομορφα(και προσεγμενα εξωτερικα)ρορουδια της πιατσας!Ο στολος της εταιριας αποτελειται απο 9 πλοια,που δεν ειναι ομως ολα ιδια μεταξυ τους!Υπαρχουν 2 σειρες:η μια αποτελειται απο τα UND EGE-UND ATILIM-UND BIRLIK(more info),ενω η αλλη απο τα SAFFET ULUSOY-UN PENDIK-UN MARMARA-UN TRIESTE-UN AKDENIZ-UN KARADENIZ(more info).Τα 2 τελευταια ειναι αυτα που εχω αναφερει

NHSOS XIOS said:
Εχουν μαλιστα παραγγηλει αλλα 4,τα 736,737(λογικα πρεπει να εχουν παραδωθει)και τα 749,750 με παραδοση 3/2009 και 7/2010 αντιστοιχα.

Στην gallery μας εχουμε ενα,ελπιζω να αποκτησουμε κι αλλα στην πορεια:)

ΥΓ.Για το UND ADRIYATIK εχουμε αναφερθει.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πεστο ρε μαστορα οτι θελεις κι αλλο...:D Το UN Marmara εν πλω προς Κωνσταντινουπολη πριν ενα χρονο, η φωτογραφια τραβηγμενη πανω απο το Πηνελοπη Α.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλλον ο Kohlberg Kravis Roberts & Co (τωρα παιζει να ειναι εταιρια ολο αυτο):o Η εταιρια παντως,οπως φαινεται απο τα δρομολογια της(καθημερινα με σταθερα ωραρια π.χ Φεβρουαριος)δουλευει πολυ καλα(μια φορα δεν εχω πετυχει πλοιο της αδειο,φαινεται και στις τυχαιες φωτο)και εχει φτιαξει-δημιουργησει μια πετυχημενη θαλασσια οδο.

ΥΓ.Thanks George:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστή η απάντηση σου αλλά δεν χρειαζόταν να καταφύγεις σε συνοικιακά sites :D, την απάντηση την είχαμε δώσει από καιρό, σε θέμα μάλιστα που είχε ανοίξει ο ξεχασιάρης ερωτών :rolleyes:

Η εταιρεία ανήκε στον όμιλο Ulusoy ενώ συμμετείχαν με μικρά ποσοστά και αρκετοί αυτοκινητιστές οι οποίοι δεν είδαν με καθόλου καλό μάτι αυτή την εξαγορά από την KKR. Όχι μόνο επειδή το μαγαζί έχασε τον εθνικό του χαρακτήρα, αλλά και γιατί με το που ανέλαβε η KKR αυξήθηκαν αρκετά οι τιμές των ναύλων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραιος Νικ;) Ειναι το hull 749 και παραδοθηκε τελικα στην ωρα του.Παντως εχει το πιο τουρκικο ονομα απ ολα τα αλλα της εταιριας:P κ μαζι με το SAFFET ULUSOY τα μονα χωρις το συνθετικο UN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εγκαινιάστηκε η νέα γραμμή της εταιρείας, Mερσίνα - Τεργέστη. Η διαδρομή διαρκεί 67 ώρες, υπάρχει ένα δρομολόγιο κάθε βδομάδα, και αυτό τον μήνα εκτελείται από το UND EGE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καποια δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η εταιρεία εξετάζει και τη σύνδεση της Τουρκίας με την Ελλάδα (Πειραιά).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πούμε πως σύμφωνα με το Ship2Shore, η εταιρεία, έχοντας χωνέψει την Ulusoy είναι υπό σκέψιν για καινούρια γραμμή από το Bari για το Λαύριο. Ενδιαφέρον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν γνωρίζω τι πλάνο έχουν. Είναι πάντως το μόνο του στόλου τους που πλησιάζει σε ταχύτητα το Ayshe.B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...