Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Α. Ε. Το λιμάνι της Κορίνθου??

 

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες στου Portnet.gr, έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την μετατροπή του λιμανιού της Κορίνθου σε Ανώνυμη Εταιρεία, κατά τα πρότυπα των 12 λιμένων εθνικής σημασίας που λειτουργούν σήμερα στην χώρα ως ανώνυμες εταιρείες. Το λιμάνι της Κορίνθου με την νέα του μορφή θα είναι λιμάνι που θα στοχεύει κυρίως στον τουρισμό, προσελκύοντας κρουαζιερόπλοια και την επιβατηγό κίνηση και δευτερευόντως στην μεταφορά φορτίων.

Πρόσφατα, κλιμάκιο του ΥΕΝΑΝΠ, με επικεφαλής τον ίδιο τον γ.γ. Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής κ. Γ. Βλάχο, βρέθηκε στην Κόρινθο, όπου είχε συναντήσεις με εκπροσώπους τοπικών φορέων σε δημοτικό και νομαρχιακό επίπεδο και είχε διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη του λιμανιού με την μορφή της Ανώνυμης Εταιρείας. Μάλιστα, παρά τις όποιες επιμέρους ενστάσεις διατυπώνονται (που αφορούν κυρίως το μέλλον των άλλων πρώτων λιμανιών της ευρύτερης περιοχής), οι διαδικασίες έχουν αρχίσει να δρομολογούνται. Σύμφωνα με πληροφορίες στο νέο εταιρικό σχήμα, πρόθεση του ΥΕΝΑΝΠ είναι να συμμετέχουν τοπικοί φορείς, όπως ο δήμος της πόλης, με ένα συνολικό ποσοστό που μπορεί να φτάσει μέχρι και το 45% του συνόλου, ενώ το υπόλοιπο θα παραμένει υπό τον έλεγχο του δημοσίου. Κύκλοι δε της αγοράς σημείωναν ότι η Κόρινθος έχει σοβαρές προοπτικές ανάπτυξης, αν λειτουργήσει ως σύγχρονο λιμάνι, ιδίως στην αγορά της κρουαζιέρας.

Στρατηγική βούληση του ΥΕΝΑΝΠ είναι η ανάπτυξη και άλλων σημαντικών λιμένων της χώρας, κατά τα πρότυπα της Ανωνύμου εταιρείας, σχήμα που θεωρείται ότι μπορεί να εγγυηθεί το μέλλον των λιμένων με πολύ καλύτερα αποτελέσματα από εκείνα του λιμενικού ταμείου, όπως είναι το μοντέλο που έχει εφαρμοστεί μέχρι σήμερα.

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Εδώ και 2 εβδομάδες με απασχολεί έντονα η δρομολόγηση των ROPAX απο την ΑDRIATIC, με αποτέλεσμα, σήμερα το πρωί να βρεθώ στην Κόρινθο για να δώ το τί θα γίνει με το λιμάνι και τα πλοία!

Έτσι, είδα ότι ο Φίλιππος κατέφθασε πρώτος και έπεσε στο φανάρι του λιμανιού. Ακολούθησε το ROPAX 1 χωρίς κανένα πρόβλημα και έπεσε δίπλα του. Να σημειώσουμε ότι στο λιμάνι υπήρχαν ήδη 2 φορτηγά πλοία μικρού μεγέθους. Το πρόβλημα ήταν λίγο μετά τις 7 το πρωί που κατέφθασε το HELLENIC SAILOR!

Πλησίασε κοντά, είδε ότι δεν μπορούσε να μπεί-έτσι που είχαν πέσει τα ΡΟ/ΡΟ-και ανέμενε απέξω να βγεί κάποιο απο τα 2 για να πέσει!!!! Για την ιστορία, ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ξεφόρτωνε ακόμα πλακάκια, το ROPAX1 είχε μόλις γύρω στα 25 κομμάτια και είχε τελειώσει αμέσως και το SAILOR είχε γύρω στα 135 κομμάτια και περίμενε -αναίτια κατ'εμέ- μέχρι τις 12:30 να βγεί τελικά το ROPAX, που δεν θα εκτελέσει δρομολόγιο λόγω μειωμένης κίνησης και να μπεί!!:eek:

Και ερωτώ. Γιατί τόση καθυστέρηση στο λιμάνι ώστε να παρθεί η απόφαση να μπεί το SAILOR να ξεφορτώσει??

Πού είναι η ισχύς της HSW που είναι η αρχαιότερη και ο δημιουργός της γραμμής και θα έπρεπε να έχει μόνιμη θέση στο λιμάνι??

Εαν πραγματοποιούσε δρομολόγιο το ROPAX1 θα περίμενε το HELLENIC SAILOR να φύγει το πλοίο το βράδυ και να πέσει??

Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το EUROCARGO NAPOLI που φθάνει απόγευμα Δευτέρας!!

Μήπως κάποιοι θα πρέπει να δείξουν μεγαλύτερη σοβαρότητα?!?!?

Το μέλλον θα δείξει......!

Link to comment
Share on other sites

Το thread έχει τίτλο "υποδομές και λιμενική πολιτική" που στην Ελλάδα ακούγεται σαν ανέκδοτο. Το λιμάνι της Κορίνθου είναι ούτως ή άλλως αρκετά προβληματικό γιά τον ρόλο τον οποίο καλείται να παίξει και μόνο παράπονα υπάρχουν απ΄όλους όσους εμπλέκονται. Τα συμβατικά γκρινίζουν για τα RoRo, τα RoRo για τα συμβατικά και τα άλλα RoRo, τα φορτηγά για τους ανεπαρκείς χώρους, οι έμποροι για την δυσκολία διακίνησης των φορτίων κ.ο.κ.

Πριν από μερικά χρόνια δώθηκαν κάποια κονδύλια για βελτιώσεις. Κάποιοι στην Κόρινθο φέρονται να γελάνε ακόμα με τις βελτιώσεις (σε σχέση με τα κονδύλια).

Όπως όλοι γνωρίζουμε καλά υπάρχει στην χώρα μας -δυστυχώς- σοβαρός προγραμματισμός και μελέτες -από Κύριος οίδε- ποιούς ασχέτους και έτσι διοχετεύουμε σημαντικά κονδύλια σε "container terminals" που δεν έχουν παρά ελάχιστες προοπτικές γιατί στερούνται βασικών προυποθέσεων (Αστακός, Βόλος, Ηράκλειο -ευτυχώς δεν προχώρησε η ιδέα για νησί του Β.Α. Αιγαίου) και λιμάνια για εξαγωγή π.χ. αλουμίνας (Θίσβη) ενώ ταυτόχρονα δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε τις προυποθέσεις είτε κάποια άλλα "λιμάνια" να γίνουν στοιχειωδώς λιμάνια (π.χ. Ηρακλειά), είτε τα σημαντικά μας λιμάνια να έχουν τις απαραίτητες υποδομές (π.χ. Πειραιάς τραίνο).

Για να επανέλθουμε στην Κόρινθο είναι νομίζω προφανές ότι δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τόση κίνηση και μόνο αν γίνουν σωστές επενδύσεις και συμφωνήσουν και όλοι οι τοπικοί παράγοντες θα μπορέσει το λιμάνι να ανταποκριθεί. Ίσως -κατόπιν εορτής- η μαρίνα (που θα μπορούσε να βρίσκεται π.χ. στο σχεδόν νεκρό από εμπορευματική κίνηση πλέον Κιάτο) να ήταν λάθος.

Όσον αφορά την "προτεραιότητα" της όποιας HSW είμαι φίλε μου κάθετα αντίθετος. Εφ΄όσον οι συνθήκες είναι οι παρούσες και το λιμάνι είναι ανοικτό θα ήταν λάθος -παρ΄ότι αυτό γίνεται συνήθως στην Ελλάδα- να εκτοπίζει ο ισχυρός τον αδύναμο. Οι κανόνες του παιγνιδιού πρέπει να είναι ίδιοι γιά όλους. Την "προνομιακή" μεταχείριση κάποιων την έχουμε πληρώσει (και στην ακτοπλοία) "χρυσή". Το να επενδύσει βέβαια η HSW σε δικό της Terminal -χωρίς να μπλοκάρει τους άλλους- είναι άλλη ιστορία και κάτι το οποίο εκτός "Ελλαδιστάν" είναι σύνηθες.

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την "προτεραιότητα" της όποιας HSW είμαι φίλε μου κάθετα αντίθετος. Εφ΄όσον οι συνθήκες είναι οι παρούσες και το λιμάνι είναι ανοικτό θα ήταν λάθος -παρ΄ότι αυτό γίνεται συνήθως στην Ελλάδα- να εκτοπίζει ο ισχυρός τον αδύναμο.

Μα δεν τίθεται θέμα ισχυρού και αδύνατου, ούτε παλιού και νέου. Όταν το λιμάνι αδυνατεί να υποδεχτεί ταυτόχρονα τόσα πλοία, οφείλει να μην το κάνει. Δεν μπορεί οι λιμενικές αρχές να κάνουν overbooking!!!! :eek:

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρθηκα στό σχόλιο από Cruise Europa

Πού είναι η ισχύς της HSW που είναι η αρχαιότερη και ο δημιουργός της γραμμής και θα έπρεπε να έχει μόνιμη θέση στο λιμάνι??

το οποίο IMHO θέτει σαφώς θέμα ισχυρού και αδυνάτου ή έστω παλαιότερου και νεώτερου.

Αν υπήρχαν Private Terminals όπως αλλού τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά. Τα "λιμάνια" όμως στην Ελλάδα δεν επιτρέπουν δυστυχώς τέτοιες πολυτέλειες. Κατά συνέπειαν δεν μπορούν οι λιμενικές αρχές (ή ακόμη καλύτερα θα έπρεπε να μην μπορούν) να παίζουν τον ρόλο του ρυθμιστή στο ποιός προσεγγίζει και ποιός όχι. Πρέπει να υπάρχουν κανόνες (που να ακολουθούνται πάντα) π.χ. το RoRo έχει προτεραιότητα έναντι του συμβατικού ή το πλοίο που φθάνει πρώτο έχει προτεραιότητα -όπως στην παρούσα περίπτωση- και οι εταιρείες γνωρίζοντας τους κανόνες να προγραμματίζουν τα δρομολόγιά τους.

Η γνώμη μου είναι ότι η Adriatic έφτιαξε τα δρομολόγιά της έτσι ώστε τα πλοία της να φθάνουν νωρίτερα ακριβώς για να εκμεταλευτεί την αδυναμία του "λιμανιού" να εξυπηρετήσει όλα τα πλοία ταυτόχρονα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι λιμενικές αρχές θα πρέπει να παίξουν το ρόλο του ρυθμιστή. Όλοι νομίζω επιθυμούμε την επικράτηση μιάς ελληνικής εταιρείας έναντι μιας ξένης αλλά θα μπορούσε ατην θέση της Adriatic να είναι μια άλλη ελληνική εταιρεία (και -δυστυχώς ίσως- σε γραμμές εσωτερικού έχουμε δεί πολλές φορές "πατροναρίσματα" κάποιων σε βάρος άλλων και πιθανόν και του γενικού συμφέροντος).

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Λιμάνι Κορίνθου

Πηγή: ΚΕΡΔΟΣ

Στο λιμάνι της Κορίνθου προωθούνται έργα προκειμένου να αντιμετωπιστεί συνολικά το πρόβλημα της πρόσβασης και κατόπιν συνεννόησης με τοπικούς φορείς, προτείνεται να ανατεθεί σε μελετητικό γραφείο να εξετάσει τα εξής θέματα: Εκπόνηση τεχνικοοικονομικής (συγκοινωνιακή & λιμενικών έργων) μελέτης σκοπιμότητας - βιωσιμότητας νέου εμπορικού λιμένα Κορίνθου, εκτός του αστικού ιστού, με στόχο την εύκολη πρόσβαση στην εθνική οδό, χωρίς να απαιτείται διέλευση από τον αστικό ιστό. Εάν η προσωρινή χρήση του λιμένα Κορίνθου ως μαρίνα, με αποχαρακτηρισμό του από λιμένα εθνικής σημασίας και παροχή ανταποδοτικών οφελών στον δήμο Κορίνθου είναι εφικτή. Εάν η μετατροπή του εν λόγω λιμένα Κορίνθου σε μαρίνα συμβάλλει στην επίλυση του προβλήματος της κυκλοφορίας εντός του αστικού ιστού και στην ανάπτυξη της πόλης και εάν είναι εφικτή είτε η εξασφάλιση της απασχόλησης των εκεί εργαζομένων σε δραστηριότητες της μαρίνας ή η απορρόφησή τους σε άλλους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δυστύχημα στο λιμάνι της Κορίνθου

Νεκρός είναι τελικά ο οδηγός του τράκτορα που έπεσε στη θάλασσα του λιμανιού της Κορίνθου. Πρόκειται για έναν 55χρονο, κάτοικο Κορίνθου.

Τον θάνατο του άτυχου άντρα επιβεβαίωσε το Λιμενικού, ενώ σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες το τραγικό δυστύχημα συνέβη την ώρα που ο 55χρονος επιχείρησε να συνδέσει τον τράκτορα με το φορτίο. Τότε ο τράκτορας κύλησε προς τα πίσω με αποτέλεσμα να καταπλακώσει τον οδηγό, ο οποίος απεγκλωβίστηκε και οδηγήθηκε στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

www.zougla.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
O υφυπουργός Nαυτιλίας αφού σημείωσε ότι η περιφέρεια έχει βασικό λόγο, ανέφερε ότι οι δήμαρχοι είναι ικανοί να διαπραγματευτούν τα λιμάνια και πρόσθεσε ότι όλοι δίνουν εξετάσεις και κανένας δεν έχει λευκή επιταγή.

μεσα στην ικανοτητα ειναι οι δημαρχοι και στη χρηστη διαχειριση. ή που θα ρημαξουν τα λιμανια ή που θα γεμισουν πολιτιστικα και πνευματικα κεντρα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Συνάντηση κι ενημέρωση είχαν από τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κορίνθου Αντώνη Παππά, εκπρόσωποι ναυτιλιακών εταιρειών  κρουαζιέρας την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου. Παρακάτω παραθέτω το Δελτίο Τύπου που μας έστειλε ο πρόεδρος του ΔΛΤΚ.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 11:00 πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη συνάντηση εργασίας μεταξύ του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Αντώνη Παππά και εκπροσώπων της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, παρουσία του κ. Λιμενάρχη Κορίνθου, του Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κορινθίων και του εκπροσώπου της εταιρείας RHAPSODY TRAVEL, με θέμα την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων και των δι' αυτών διακινουμένων επιβατών - τουριστών στο λιμένα της Κορίνθου.

 

Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα και υπήρξε ιδιαίτερα εποικοδομητική και γόνιμη.

 

Ο πρόεδρος του Δ.Λ.Τ.Κ. παρουσίασε αναλυτικά το αναθεωρημένο master plan του Λιμένα της πόλης, προσαρμοσμένο πλήρως στην εξυπηρέτηση κρουαζιέρας, και το σχεδιασμό και τη στοχοθεσία του Ταμείου σε σχέση με την κρουαζιέρα και ενημέρωσε ότι το master plan και η σχετική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων έχουν αποσταλεί στις αρμόδιες Υπηρεσίες και αναμένεται το προσεχές χρονικό διάστημα η έγκρισή τους. Επίσης, ανέλυσε τους στόχους άμεσης και μεσοπρόθεσμης υλοποίησης του master plan και τόνισε ότι αποτελεί κοινό στόχο των Κορίνθιων να γίνει το λιμάνι της πόλης μόνιμος και σταθερός προορισμός κρουαζιέρας. Ακολούθως, δεσμεύτηκε ότι το Ταμείο θα υλοποιήσει τις υποδομές που απαιτούνται για το 2014 άμεσα και εντός του χρονοδιαγράμματος επισκέψεων που θα ανακοινωθεί από την εταιρεία πρακτόρευσης κρουαζιερόπλοιων, μετά την υποβολή του σχετικού αιτήματός - αναγγελίας εκ μέρους της προς το Λιμεναρχείο Κορίνθου. Τέλος, ζήτησε και έλαβε τη συνδρομή της Ένωσης Εφοπλιστών στη συνδιοργάνωση ημερίδας με θέμα «Τα οφέλη της κρουαζιέρας στην τοπική κοινωνία» εντός του Μαρτίου και ενημέρωσε ότι έχει ήδη ανατεθεί σε ειδικό μελετητή η σύνταξη μελέτης με θέμα «η ανάπτυξη της κρουαζιέρας στο λιμάνι της Κορίνθου».

 

Ο παριστάμενος εκπρόσωπος της εταιρείας πρακτόρευσης τόνισε ότι θα προβεί σε σχετική ανακοίνωση εντός της ερχόμενης εβδομάδας.

 

Ο εκπρόσωπος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, μετά τη συνάντηση, μας απέστειλε την ακόλουθη ανακοίνωση:

 

«Η συνάντησή μας στα Γραφεία σας και η συζήτηση που είχαμε, σχετικά με την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Κόρινθο, εκτιμάται ότι ήτο πολύ χρήσιμη.Ο προγραμματισμός των έργων σε τρεις φάσεις, όπως τον σχεδιάσατε, με την εκτέλεση ορισμένων εξ αυτών άμεσα και την ολοκλήρωση των σοβαροτέρων το 2015, δίνει τη δυνατότητα να ενημερώσουμε τα Μέλη μας, διαχειρίστριες εταιρείες κρουαζιεροπλοίων και άλλους εκπροσώπους εταιρειών του κλάδου, ώστε να τον έχουν υπ' όψιν κατά την εκτέλεση των προγραμμάτων δρομολογίων των πλοίων.Θα είμαστε σε επικοινωνία για κάθε εξέλιξη που αφορά, από την πλευρά σας την ενημέρωσή μας σχετικά με την πρόοδο των έργων και αντιστρόφως, για οτιδήποτε έχει σχέση με τις προθέσεις και το ενδιαφέρον των εταιρειών για προσεγγίσεις πλοίων στην Κόρινθο.»

 

Κόρινθος 14.2.2014

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ.Κ

 

Αντώνης Ι. Παππάς

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Οπότε οι επόμενες προγραμματισμένες επισκέψεις του θα πραγματοποιηθούν στην Ιτέα ή μέχρι τότε θα έχουμε υποδομές;  :P

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία, να πούμε ότι όταν έφτασε έξω από το λιμάνι της Κορίνθου το πλοίο, ο καπετάνιος του έκρινε ότι με τις παρούσες καιρικές συνθήκες (!!!) ήθελε 2 ρυμουλκά, κάτι που δεν γινόταν και γι αυτό είπε στο λιμεναρχειο ότι συνεχίζει για το επόμενο λιμάνι, καθώς έκρινε ότι η πρόσδεση δεν θα ήταν εφικτή!!!

Οπότε καμία αρχή δεν φταίει, αυτό αποφάσισε ο πλοίαρχος του. Βέβαια δεν περιγράφεται το τι γίνεται στο λιμάνι από αυτούς που περίμεναν να δουλέψουν σήμερα από τους τουρίστες. .....

Link to comment
Share on other sites

Εμένα οι καιρικές συνθήκες μου φαίνονται ιδανικές! Και αφού δεν μπορουσε να μπει μεσα γιατι δεν έμεινε αρόδο να κατεβάσει τους επιβάτες με λάντζες αλλα προτίμησε να φύγει;;

Link to comment
Share on other sites

Ο νυν και επί πολλά έτη δήμαρχος Κορίνθου κατά την περσυνή προεκλογική περίοδο παραμύθιαζε τον κοσμάκη πως μέχρι και αεροπλανοφόρο θα μπορεί να μπαίνει στο λιμάνι τους...

Link to comment
Share on other sites

παντως εχουν δεσει μεγαλα κρουαζιεροπλοια στην κορινθο

 


στον κυματοθραυστη δενουν τα κρουαζιεροπλοια στην κορινθο;

 
 

Ανάλογα το πλοίο φίλε proud ionian!
Και τί εννοώ? Όταν έρχεται το Καλυψώ πάει στη νοτία, όταν έρχεται το vistamar έχει τύχει να κάνει και πλαγιοδέτηση εκεί που είναι τα ΡΟ-ΡΟ, ενώ όταν έρχεται το Majesty πέφτει πάντα στον κυματοθραύστη! Βέβαια το Majesty θυμάμαι ότι με τα προβλήματα των σωματείων καθόταν αρόδου και ο κόσμος έβγαινε με τα tender του πλοίου, λόγω του μεγέθους-βυθίσματός του,αλλά γενικά αναλόγως το μέγεθος του πλοίου, δένει και στον ανάλογο ντόκο του λιμένα Κορίνθου
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν απατώμαι και σε κάποια άλλα λιμάνια, οι πλοίαρχοι ξαφνικά ανακάλυψαν αδυναμία προσέγγισης. Και αναρωτιέμαι μήπως υπάρχουν άλλα ζητήματα και η (uber alles) απόφαση του πλοιάρχου, είναι μια καλή δικαιολογία για να αλλάξει ξαφνικά ο προορισμός. Γιατί ένα λιμάνι δεν γίνεται ξαφνικά ακατάλληλο, όταν το ίδιο λιμάνι η εταιρεία το ενέταξε στις προσεγγίσεις της...προφανώς ως κατάλληλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Άρχισαν οι δηλώσεις για το λιμάνι της Κορίνθου, που φυσικά θα μείνει όνειρο :P

Μετά το "διεθνών προδιαγραφών" εμπορικό, θα έχουμε και την Ειδική Οικονομική Ζώνη (ΕΟΖ) :huh:

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CDYQFjAEahUKEwj8146H_ITHAhWGliwKHbFEB8w&url=http%3A%2F%2Fkorinthiannews.gr%2F%3Fp%3D162018&ei=LTS7VbwNhq2yAbGJneAM&usg=AFQjCNHb287RxQaLwNf-tT9nwLRg0Wr8dw

Edited by Cruise Europa
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Βαπόρι για Βενετία μπορεί να μην έχετε, αλλά οι υπερωρίες θα πέσουν. Αθάνατοι.

 

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κορινθίων... έχοντας υπόψη τις ανάγκες της Υπηρεσίας συστήνει συνεργείο για το χρονικό διάστημα 1/9/15 έως 30/9/2015 από τις μόνιμους υπαλλήλους ... που θα εργαστούν κατά τις απογευματινές ώρες για την τήρηση των βιβλίων πρακτικών των συνεδριάσεων της Λιμενικής Επιτροπής, την καταμέτρηση των οχημάτων που θα επιβιβαστούν στα οχηματαγωγά πλοία γραμμής Κορίνθου Βενετίας ,τον έλεγχο λειτουργίας της γεφυροπλάστιγγας λιμένος Κορίνθου τον έλεγχο της χρήσης χώρου Χ.Ζ.λιμένος Κορίνθου καθώς και για την καταμέτρηση των αλιευτικών και τουριστικών σκαφών στα αλιευτικά καταφύγια Κορίνθου, Άσσου.

 

Κόρινθος 26 Αυγούστου 2015

Πηγή
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...