Jump to content
Shipfriends

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (Ε.Ε.Ε)


Recommended Posts

  • 1 year later...

Πραγματοποιήθηκε χθες στο Ίδρυμα Ευγενίδου, η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών, στη διάρκεια της οποίας ο Πρόεδρος κ. Θεόδωρος Βενιάμης, αναφέρθηκε λεπτομερώς στις εξελίξεις που σημειώθηκαν στην ποντοπόρο ναυτιλία τον περασμένο χρόνο, καθώς και στα πεπραγμένα της Οργανώσεως του ελληνικού εφοπλισμού.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σκληρή κριτική του εφοπλισμού κατά των κυβερνητικών επιλογών

Βολές κατά των κυβερνητικών πολιτικών για τη ναυτιλία τα τελευταία δύο χρόνια εξαπέλυσε ο επανεκλεγείς πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θόδωρος Βενιάμης, από τη βήμα της γενικής συνέλευσης της ΕΕΕ

Παραφράζοντας τη γνωστή ρήση του Γεωργίου Παπανδρέου για το μέγεθος του ελληνόκτητου στόλου, διερωτήθηκε: «Ο τόπος δεν χρειάζεται έναν από τους μεγαλύτερους εμπορικούς στόλους του κόσμου; Ή μήπως, τελικά, είναι τόσο μεγάλος που κάποιοι καταλαβαίνουν ότι δεν επαρκούν για να τον διαχειριστούν, να χαράξουν και να εφαρμόσουν ναυτιλιακή πολιτική;»

Μάλιστα, λαμβάνοντας υπόψη την κυβερνητική πολιτική για τη ναυτιλία ο κ. Βενιάμης σημείωσε: «Είναι λοιπόν να διερωτάται κανείς πώς η χώρα μας έφτασε στη σημερινή της κατάντια».

Την ίδια ώρα η προσφορά του ναυτικού πλούτου στον τόπο, όχι μόνο στον οικονομικό τομέα, αλλά και σε έργα ευρύτατου κοινωνικού φάσματος, είναι διαχρονική και συνεχίζεται. «Προσφορά αθόρυβη και αδιάκοπη με ανιδιοτέλεια, χωρίς να περιμένει κανενός είδους πατριωτικά εύσημα, ιδίως από αυτούς που κοντόφθαλμα και με κουτοπονηριά καλλιεργούν κοινωνικές αντιπαλότητες, χωρίς να βλέπουν ότι η χώρα που φθονεί την επιτυχία, ποτέ δεν πρόκειται να την αποκτήσει. Είναι κρίμα και λάθος με οικονομικές και εθνικές συνέπειες», υπογράμμισε ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.

Με αυτό τον τρόπο η ναυτιλία, προσέθεσε ο κ. Βενιάμης, βρέθηκε να αντιμετωπίζει συγχρόνως δυσκολίες και έξω, στο πεδίο της παραγωγικής της δραστηριότητας αλλά και μέσα, στο πεδίο των υπηρεσιών και της εν γένει εθνικής στήριξης στο έργο της, όταν υπουργός (αναφερόμενος στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Χρήστο Παπουτσή) χαρακτηρίζει τη συνεργασία μεταξύ κράτους και αντιπροσωπευτικής οργάνωσης του εφοπλισμού, ως εμπλοκή της ναυτιλίας στο νομοθετικό έργο.

Η ελληνική ναυτιλία παρακολουθεί και ανάλογα προσαρμόζεται με ταχείς ρυθμούς και χαράσσει τη δική της πορεία και τη δική της στρατηγική. Με ένταση προσπαθειών και ενίοτε, με σοβαρό διακύβευμα, όχι μόνο για να επιβιώσει, αλλά για να διατηρήσει τη σημερινή πρωτοπορία της.

«Είναι ένα δύσκολο έργο που χρειάζεται συνεχή διοικητική, σταθερή θεσμική, αλλά και ψυχολογική υποστήριξη από μέρους της Πολιτείας», σημείωσε ο πρόεδρος της ΕΕΕ και τόνισε: «Αν όμως αυτή η ανάγκη δεν γίνει κατανοητή και δεν μετατραπεί σε ισχυρή πολιτική βούληση, τότε ο κίνδυνος να χαλαρώσουν οι δεσμοί ναυτιλίας και οικονομίας δεν μπορεί να αποκλεισθεί. Η αύξηση της προστιθέμενης αξίας για την οποία γίνεται τόσος λόγος σήμερα, δεν είναι υπόθεση ουρανοκατέβατη. Είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη».

Ως μόνη σωστή λύση για να αναστραφεί το κλίμα από την πρωτοφανή διοικητική απογύμνωση του πλέον εξωστρεφούς κλάδου της οικονομίας, χαρακτήρισε ο πρόεδρος της ΕΕΕ, Θόδωρος Βενιάμης, την επανασύσταση του αυτόνομου υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας μαζί με το Λιμενικό Σώμα. Μία επιλογή με την οποία συμφωνούν, όπως τόνισε, όλοι οι φορείς αλλά και παράγοντες αυτής αλλά και της προηγούμενης κυβέρνησης.

«Πρόσφατα και αυτός ο υπουργός στη δικαιοδοσία του οποίου περιήλθε το Λιμενικό Σώμα, ετάχθη υπέρ της αυτοτέλειας του ΥΕΝ προτείνοντας όμως την πολιτική του στελέχωση», σημείωσε ο κ. Βενιάμης, «με το αιτιολογικό να διώκονται οι λαθρομετανάστες που άρχισαν να εγκαταλείπουν τη χώρα, που στερείται στοιχειώδους λογικής. Οπως και η επιδίωξη "για ένα υπουργείο επανδρωμένο με πολιτικά στελέχη", ανεξάρτητα από τις γνώσεις και την εμπειρία που διαθέτουν. Γιατί στη ναυτιλία δεν ισχύει αυτό που λέγεται "ότι στην Ελλάδα είσαι αυτό που θα δηλώσεις". Δεν ισχύει με κανένα τρόπο».

Ο κ. Βενιάμης σημείωσε όμως την προσοχή και το ενδιαφέρον με τα οποία άκουσε το αίτημα για αυτόνομο υπουργείο ο κ. πρωθυπουργός κατά τη συνάντησή που είχαν στο Μέγαρο Μαξίμου στις 11 του περασμένου μήνα. «Είναι ένας ακόμη καλός οιωνός», τόνισε.

Το νέο δ.σ.

Επανεξελέγη στη θέση του προέδρου της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών ο κ. Θόδωρος Βενιάμης. Στη θέση των αντιπροέδρων εξελέγησαν οι κ.κ. Χρήστος Κανελλάκης, Μιχαήλ Χανδρής, και ως γραμματείς του δ.σ. οι κ.κ. Π. Λασκαρίδης, Κ. Μαρτίνος. Τη θέση του ταμία του νέου δ.σ. κατέλαβε ο δρ Ματθαίος Δημ. Λώς, και του αναπληρωτή ο κ. Αν. Παπαγιαννόπουλος.

Επίσης μέλη του δ.σ. εξελέγησαν οι κ.κ. Γ. Αγγελάκης, Ιω. Αγγελικούσης, Κ. Αγγελόπουλος, Γ. Γράτσος, Γ. Δαλακούρας, Ιω. Ιωαννίδης, Κ. Καρούσης, Παντελής-Ελευθέριος (Λου) Κολλάκης, Γ. Κουμάνταρος, Ιω. Κούστας, Κ. Κωνσταντακόπουλος, Αντώνιος-Θωμάς Λαιμός, Στ. Λεκανίδης, Γ. Λιβανός, Ιω. Κ. Λύρας, Γ. Μακρυμίχαλος, Ιω. Ξυλάς, Γ. Οικονόμου, Σπ. Πολέμης, Γ. Προκοπίου, Ν. Τσάκος, Λ. Φαφαλιός Λουκάς, και η Μ. Τραυλού.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Έκκληση για διπλάσια εθελοντική φορολόγηση των εφοπλιστών, ζητεί, μέσω της «ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ», ο γενικός γραμματέας, Πάνος Λασκαρίδης

Πρόσκληση σε όλους τους Ελληνες εφοπλιστές, σε όλη την ελληνική ναυτιλιακή οικογένεια, να συμμετάσχει στη συμφωνία με το ελληνικό Δημόσιο για την εθελοντική εισφορά ενίσχυσης των φορολογικών εσόδων της χώρας, απευθύνει, μέσω της «Ναυτεμπορικής», ο Ελληνας εφοπλιστής και γενικός γραμματέας της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Πάνος Λασκαρίδης.

Εδώ και ένα χρόνο, η ελληνική ναυτιλία συζητά με την πολιτεία, με στόχο την ενισχυμένη συνεισφορά του εφοπλισμού στα δημοσιονομικά έσοδα.

Στο πλαίσιο αυτής της συζήτησης, για πρώτη φορά συμφωνήθηκε η επιβολή φόρου στα πλοία με ξένη σημαία, καθώς και η φορολογική συνεισφορά του cluster. Η τελική φάση αυτής της διαδικασίας, όπως εξηγεί ο κ. Λασκαρίδης, περιλαμβάνει μία δεύτερη, εθελοντική αυτή τη φορά εισφορά του εφοπλισμού για τρία χρόνια, που αφορά στην καταβολή ανά πλοίο είτε ελληνικής είτε ξένης σημαίας ανάλογου φόρου με αυτό που προβλέπει η νομοθεσία περί tonnage tax. Με άλλα λόγια, για τα επόμενα τρία χρόνια η κάθε ναυτιλιακή εταιρεία θα πληρώνει διπλή εισφορά για το κάθε πλοίο που διαθέτει, ανεξαρτήτως εάν αυτό είναι στην ελληνική ή σε άλλη σημαία. Στόχος είναι τα έσοδα από τη φορολογία να ξεπεράσουν τα 140 εκατ. ευρώ κατά την τριετία, όπως προβλέπεται στο μνημόνιο.

Αυτή η εθελοντική εισφορά συμφωνήθηκε με την πολιτεία, προκειμένου ο ελληνικός εφοπλισμός να συνεισφέρει κάτι επιπλέον στην αντιμετώπιση του δημοσιονομικού προβλήματος της χώρας, προφυλάσσοντας παράλληλα τη διεθνή ανταγωνιστικότητα της ελληνόκτητης ναυτιλίας, προσθέτει ο κ. Λασκαρίδης.

 

Η υλοποίηση αυτής της εθελοντικής συμφωνίας είναι τεράστιας σημασίας για την ελληνόκτητη ναυτιλία, τονίζει ο κ. Λασκαρίδης. Πρέπει όλοι οι εφοπλιστές να την ακολουθήσουν και να εφαρμοσθεί από το σύνολο των ναυτιλιακών εταιρειών. Σε διαφορετική περίπτωση, προειδοποιεί ότι αφενός μεν η πολιτεία θα νομοθετήσει μόνη της, αφετέρου δε ο εφοπλισμός θα φανεί ανακόλουθος στις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει και αυτό θα αποβεί σε βάρος του, ενώ κινδυνεύει με διάσπαση η ενότητά του.

Στην περίπτωση -συνεχίζει ο κ. Λασκαρίδης- που κάποιοι δεν ακολουθήσουν αυτό, θα είναι αιτία να διαρραγούν οι σχέσεις ναυτιλίας και πολιτείας, σε μία κρίσιμη περίοδο τόσο για τον κλάδο όσο και τον τόπο.

Επισημαίνεται, όπως έχει αναφέρει ήδη η «Ν», ότι για την πληρέστερη ενημέρωση του ελληνικού εφοπλισμού θα γίνουν τρεις συναντήσεις στην Αθήνα, ενώ έγινε ήδη μία στο Λονδίνο.

Ο κ. Λασκαρίδης θεωρεί ότι ο εφοπλισμός πρέπει για έναν ακόμη λόγο να ανταποκριθεί στην πρόσκληση της εθελοντικής εισφοράς. Θα απαντήσει έτσι εν τοις πράγμασι σε κατηγορίες περί φοροδιαφυγής που εκτοξεύονται με γκεμπελικό -όπως χαρακτηριστικά σημειώνει- τρόπο από διάφορα κέντρα της Δύσης, οικονομικά, πολιτικά και εκδοτικά.

Τα κέντρα αυτά, όπως εξηγεί, ταυτίζουν τους φοροφυγάδες με τους απατεώνες και τους εφοπλιστές, σε μία λογική «οι φοροφυγάδες είναι απατεώνες, οι εφοπλιστές δεν καταβάλλουν φόρους, άρα είναι απατεώνες». Ο ελληνικός εφοπλισμός θα πρέπει να απαντήσει σε αυτήν την πρόκληση, τονίζει ο κ. Λασκαρίδης και επισημαίνει ότι την ίδια φορολογική αντιμετώπιση έχει όλη η ευρωπαϊκή ναυτιλία. Ο,τι ισχύει για τους Ελληνες, ισχύει και για τους Γερμανούς εφοπλιστές, οι οποίοι μάλιστα ζητούν και έκτακτη οικονομική ενίσχυση από το γερμανικό κράτος τονίζει με νόημα.

Ο Ελληνας μεγαλοεφοπλιστής δεν αποφεύγει να σχολιάσει στη «Ν» και το θέμα της εισαγωγής των ατομικών συμβάσεων εργασίας στη ναυτιλία.
Δεν κατανοώ γιατί, δεδομένων των συνθηκών, να ισχύουν σε όλη σχεδόν τη χώρα οι ατομικές συμβάσεις και να μην συμβαίνει το ίδιο στη ναυτιλία. Πολύ περισσότερο δε, που το κατώτατο όριο στη ναυτιλία, αυτό της Διεθνούς Σύμβασης Εργασίας, είναι πολύ υψηλότερο από τα 584 ευρώ που ισχύουν στη στεριά, λέει ο κ. Λασκαρίδης.

 

Το νηολόγιο

Σχολιάζοντας τις εξελίξεις στο ελληνικό νηολόγιο, ο κ. Λασκαρίδης προαναγγέλλει την εγγραφή ορισμένων πλοίων του στόλου του ομίλου στην ελληνική σημαία. Παραγγείλαμε πολλά νέα πλοία ξηρού χύδην φορτίου και σε κάποια από αυτά θα σηκώσουμε ελληνική σημαία, αναφέρει και θεωρεί ότι οι προσπάθειες του υπουργείου Ναυτιλίας για μείωση της γραφειοκρατίας στις διαδικασίες εγγραφής των πλοίων στην ελληνική σημαία είναι στη σωστή κατεύθυνση. Ωστόσο, θα πρέπει να αντιμετωπισθεί το σημαντικότερο «φρένο» στην ανάπτυξη του ελληνικού νηολογίου, η έλλειψη αξιωματικών, τονίζει ο κ. Λασκαρίδης.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Να αναφέρουμε ότι η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει την τράπεζα τροφίμων και ενδυμάτων "Θεοπροσφορά" της Ι.Μητροπόλεως Κορίνθου, όπου και ανέλαβε την σίτιση 30 οικογενειών, ενισχύοντάς τες με δύο χαρτοκιβώτια που θα περιέχουν 30 κιλά ποικίλων αγαθών κατά μήνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Mία ακόμη προεδρία στην Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών θα διεκδικήσει το 2018, ο κ. Θεόδωρος Βενιάμης. Η ετήσια τακτική γενική συνέλευση της ΕΕΕ ενέκρινε χθες την τροποποίηση του καταστατικού ώστε ο κ. Βενιάμης να μπορεί να παραμείνει για μία ακόμη τριετία στη θέση του πρόεδρου της ΕΕΕ. Οι εκλογές για το νέο διοικητικό συμβούλιο θα πραγματοποιηθούν τον Φεβρουάριο του 2018.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Και μια προσφορά της ΕΕΕ στα νοσοκομεία μέσω του Υπουργείου Υγείας, από τη huffington.

 

Quote

 

Υπεγράφη στο Μαξίμου το μνημόνιο χορηγίας μεταξύ της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και του Υπουργείου Υγείας, για την κάλυψη όλων των εξόδων.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποδέχθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου τον Πρόεδρο και μέλη του ΔΣ της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και ανοίγοντας τη συνάντηση τόνισε ότι  πρόκειται «για μια παρέμβαση η οποία, όχι απλά θα αλλάξει την καθημερινότητα στα νοσοκομεία, αλλά θα ξαναδώσει και στους ασθενείς ένα αίσθημα αξιοπρέπειας». 

Συγκεκριμένα, θα ανακαινισθούν οι χώροι υγιεινής των δημόσιων νοσοκομείων της 1ης και της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Αττικής, ενώ θα αγορασθούν κλινοσκεπάσματα για το σύνολο των δημόσιων νοσοκομείων της χώρας.

Κατά την εισαγωγική του τοποθέτηση ο Κυριάκος Μητσοτάκης ευχαρίστησε την Ένωση για την σημαντική της προσφορά, τονίζοντας ότι επιδείξει ένα σπουδαίο έργο.

«Νομίζω ότι είναι ένα σημαντικό αποτύπωμα της Ένωσης, με τη συλλογική της ιδιότητα πάνω και πέρα από τις ατομικές σας πρωτοβουλίες το οποίο οφείλουμε και να το χαιρετίσουμε και να το αναδείξουμε. Και, βέβαια, μεγάλοι ωφελούμενοι θα είναι οι ίδιοι οι ασθενείς οι οποίοι μέσα σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα μπορούν να χρησιμοποιούν χώρους υγιεινής σύγχρονους, αξιοπρεπείς, καθαρούς και θα μπορούμε με αυτόν τον τρόπο να αναβαθμίσουμε την ποιότητα παροχής των υπηρεσιών μας και σε κτίρια τα οποία, ενδεχομένως, είναι πιο παλιά», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Πρωθυπουργός.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι πρόκειται για μια σημαντική προστιθέμενη αξία και στον εγχώριο κλάδο, ο οποίος θα υποστηρίξει αυτές τις κατασκευαστικές εργασίες.

Οι ανάγκες στο χώρο της υγείας είναι πολύ μεγάλες, σημείωσε ο Υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, ενώ ευχαρίστησε την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών για την τεράστια –όπως τη χαρακτήρισε- παρέμβαση. « Στους δύο μήνες θα έχουμε κύριε Πρόεδρε κλινοσκεπάσματα για τα νοσοκομεία όλης της χώρας και στους τρεις μήνες θα ξεκινήσει η παρέμβαση αυτή σε όλους τους χώρους υγιεινής των νοσοκομείων των δύο ΥΠΕ που θα ολοκληρωθεί εντός του 2020, ενδεχομένως εντός και του πρώτου εξαμήνου μετά την έναρξή του», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Υγείας.

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρος Βενιάμης, δήλωσε:  

«Εγώ ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό και τους Υπουργούς για τη σημερινή μας συνάντηση. Εμείς κάναμε κάτι πολύ απλό μετά την επιθυμία και την πρόσκληση που είχα εγώ προσωπικά από τον Υπουργό τον κ. Κικίλια, να με ενημερώσει για ένα θέμα το οποίο -ένα από τα πολλά θέματα τα οποία έχει το υπουργείο Υγείας- και είχαμε την αναφορά για τις τουαλέτες, τα WC, όλων των νοσοκομείων την ευρύτερης Αττικής και για τα κλινοσκεπάσματα. Ήταν συγκινητικό ότι μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα το Διοικητικό Συμβούλιο, ομόφωνα, δέχτηκε να αναλάβουμε αυτήν την παρέμβαση. Προφανώς, θα προσπαθήσουμε να το τελειώσουμε πάρα πολύ σύντομα, είναι και λίγο δύσκολο να εναρμονήσουμε τους κατασκευαστές με το να μην κλείσουμε και τα νοσοκομεία, αλλά θεωρώ ότι με μια αρμονική συνεργασία μέσα στο έτος το 2020 θα έχουμε ολοκληρώσει όλη αυτή την προσπάθεια. Και νομίζω ότι εμείς θα συνεχίσουμε την κοινωνική προσφορά την οποία τελευταίως την έχετε ζήσει. Υπάρχουν και άλλα πολλά τα οποία δεν τα ανακοινώνουμε, θεωρώντας πως σε ό,τι αφορά, τουλάχιστον, τον ανθρώπινο πόνο είναι κάτι το οποίο δεν θα θέλαμε να δώσουμε δημοσιότητα. Το έργο της «Συν-ένωσις» είναι ευρύτατο, καλύπτει όλη την Ελλάδα σε πάρα πολλές δράσεις».

Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα θα συμβάλει:

«Στην πλήρη ανακαίνιση και κατασκευή των χώρων υγιεινής των νοσοκομείων στην Αττική»

Η συμφωνία προβλέπει την πλήρη ανακαίνιση και κατασκευή των χώρων υγιεινής (τουαλέτες) στους θαλάμους νοσηλείας και στους κοινόχρηστους χώρους, όλων των δημόσιων νοσοκομείων για την 1η και την 2η Υγειονομική Περιφέρεια Αττικής και πιο συγκεκριμένα την πλήρη ανακαίνιση 2.761 χώρων Υγιεινής αλλά  και την κατασκευή 96 νέων χώρων Υγιεινής. 

Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο έργο θα ολοκληρωθεί βάσει χρονοδιαγράμματος το οποίο υπολογίζεται σε έξι μήνες από την έναρξη υλοποίησης, για την οποία απαιτούνται τρεις μήνες.

Η συμφωνία περιλαμβάνει τα εξής νοσοκομεία:

1η Υγειονομική Περιφέρεια

«Ευαγγελισμός» Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, Οφθαλμιατρείο Αθηνών», «Πολυκλινική» Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, «Αγία Ελένη - Σπηλιοπούλειο» Παθολογικό Νοσοκομείο Αθηνών, «Παναγιώτης & Αγλαΐα Κυριακού» Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών, «Παίδων Αγία Σοφία» Νοσοκομείο Παίδων, «Άγιος Σάββας» Γενικό Αντικαρκινικό Ογκολογικό Νοσοκομείο Αθηνών, «Ανδρέας Συγγρός» Νοσοκομείο Αφροδίσιων & Δερματικών Νόσων, «Έλενα Βενιζέλου» Γενικό Νοσοκομείο Μαιευτήριο, «Αλεξάνδρα» Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, «Η Ελπίς» Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, «Κοργιαλένειο-Μπενάκειο» Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός - Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, «Ιπποκράτειο» Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, «Λαϊκό» Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, Παμμακάριστος» Νοσοκομείο Θείας Πρόνοια, «Γ. Γεννηματάς» Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, «ΚΑΤ» Κέντρο Αποκατάστασης Τραυματιών - Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, «ΕΚΑ» Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης, «Σισμανόγλειο» Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, «Αμαλία Φλέμιγκ» Γενικό Νοσοκομείο Αττικής, «Σωτηρία» Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών,  «Κωνσταντοπούλειο» Γενικό Νοσοκομείο Νέας Ιωνίας, «Άγιοι Ανάργυροι» Γενικό Ογκολογικό Νοσοκομείο Κηφισιάς, «Παίδων Πεντέλης» Γενικό Νοσοκομείο Παίδων

2η Υγειονομική Περιφέρεια

Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας Λαϊκό Θριάσιο, Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν, Γενικό Νοσοκομείο Πειραιά Τζάνειο, Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Πειραιά Μεταξά, Γενικό Νοσοκομείο Βούλας Ασκληπιείο, Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Δρομοκαΐτειο, Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας Αγ. Παντελεήμων και συνδεδεμένο νοσοκομείο η Αγ. Βαρβάρα.

«Κλινοσκεπάσματα σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας»

Σύμφωνα με το μνημόνιο συνεργασίας, η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών προχωρά άμεσα στην αγορά όλων των απαραίτητων κλινοσκεπασμάτων για τα δημόσια νοσοκομεία και στις 7 Υγειονομικές Περιφέρειες της χώρας.

Πιο συγκεκριμένα, 100.000 σεντόνια, 25.000 μαξιλάρια και 25.000 κουβέρτες θα ανανεώσουν και θα προστεθούν στον εξοπλισμό των 120 νοσοκομείων σε όλη την επικράτεια. Όσον αφορά δε την ολοκλήρωση του έργου, υπογραμμίζεται πως και αυτό θα υλοποιηθεί βάσει συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος που έχει τεθεί και είναι η παράδοση όλων των παραπάνω υλικών σε δύο μήνες. Το σύνολο της χορηγίας κυμαίνεται στα 6 εκατομμύρια ευρώ.

Παρόντες στη συνάντηση από την πλευρά της κυβέρνησης ήταν ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο Υφυπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης, ο Υφυπουργός Οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος, Ο Υφυπουργός παρα τω Πρωθυπουργώ, αρμόδιος για τον Συντονισμό του Κυβερνητικού ‘Εργου Άκης Σκέρτσος και ο Υφυπουργός παρα τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας. Από την πλευρά της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών παρόντες ήταν ο Πρόεδρος της ’Ενωσης Θεόδωρος Βενιάμης και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, Γεώργιος Αγγελόπουλος, Κωνσταντίνος Μαρτίνος, Μελίνα Τραυλού.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Μία νέα εποχή ανατέλλει σήμερα για την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών. Σήμερα το απόγευμα, Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου «κλείνει» μία εποχή διάρκειας 13 ετών υπό την προεδρία του Θεόδωρου Βενιάμη και η Ένωση εισέρχεται σε έναν νέο κύκλο γεμάτο προκλήσεις. Για πρώτη φορά από το 1974 τα μέλη της ΕΕΕ θα κληθούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο υποψηφίους αφού έως σήμερα ο τελικός υποψήφιος για τη θέση του πρόεδρου ήταν ένας. Η εξέλιξη αυτή έδωσε μεγαλύτερη ένταση στον προεκλογικό αγώνα και στο προεκλογικό κλίμα.

 

Διεκδικητές είναι η κυρία Μελίνα Τραυλού  και ο κ. Γιώργος Αγγελόπουλος. Αν εκλεγεί η κυρία Τραυλού, έως σήμερα γραμματέας της Ένωσης, θα είναι η πρώτη γυναίκα πρόεδρος της ΕΕΕ από το 1916, όταν δημιουργήθηκε ο συλλογικός φορέας του ελληνικού εφοπλισμού. Ο κ. Αγγελόπουλος, έως σήμερα αντιπρόεδρος, θα είναι από τους νεότερους ηλικιακά προέδρους. Και οι δύο υποψήφιοι έχουν μία ξεχωριστή και δυναμική παρουσία στη διεθνή ναυτιλία ενώ αναπτύσσουν έντονο κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο.

Περισσότερα εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για μια πολύ δυναμική γυναίκα , η οποία πέραν της αξιόλογης επιχειρηματικής της δράσης , καταγράφει και μια αξιοσημείωτη και πολύπλευρη  κοινωνική δράση. 

Μακάρι η διαφαινόμενη εκλογή της , να φέρει τον αέρα της αλλαγής 😛 και του εκσυγχρονισμού που τόσο πολύ το έχει ανάγκη η ένωση . 

Link to comment
Share on other sites

Αναμενόμενο ήταν να βγει , είναι χρόνια στην Ένωση και γενικότερα Ακουγόταν ότι θα ήταν αυτή και τελευταία είχε βάλει ο «πρόεδρος» της ομάδας μου 😁

Εδώ έχουν ανεβει οι ψηφοι

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/enosi-ellinon-efopliston-proti-se-psifous-i-melina-travlou/

 

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό κουτσομπολιό από τις εκλογές, γιατί και οι εφοπλιστές αθρώποι:D είναι και τους αρέσει να φαφλατιάζουν στον υπογράφοντα. Λέγεται λοιπόν πως οι εκλογές έγιναν σε κλίμα πόλωσης, που λένε και στα κανάλια, κι αυτό γιατί ο απερχόμενος πρόεδρος Βενιάμης δεν ήθελε έτσι απλά να παραδώσει τον θώκο. Άσε που έχει και παιδί που πρέπει να φροντίσει, που σημειωτέον μπήκε στο ΔΣ. Λέγεται λοιπόν πως ενεπλάκη φανατικά στη διαδικασία και έκανε ολόκληρο αγώνα υπέρ της Τραυλού, η οποία και τελικά πήρε το χρίσμα της διαδοχής από εκείνον. Έγινε μεγάλη μάχη λοιπόν με τον Αγγελόπουλο. Μένει να δούμε τι στάση θα κρατήσει η νέα ΕΕΕ στα μεγάλα θέματα του κλάδου, σε μια περίοδο που παίζεται το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας σε συνάρτηση με την τεχνολογική και ταυτόχρονα πράσινη επανάσταση που συντελείται. Άνθρωποι που γνωρίζουν την καινούρια πρόεδρο πάντως, λένε πως είναι πολύ sharp. Οψόμεθα εις Φιλίππους. 

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα λέει ο Nick που ξέρει τα νέα και του σαλονιού και του λιμανιού…

Στην πραγματικότητα καταστρατηγήθηκε η παράδοση της Ε.Ε.Ε. που ήθελε τον αντιπρόεδρο να διαδέχεται τον πρόεδρο. Τα κουτσομπολιά λένε πως βλέποντας ο απερχόμενος πρόεδρος πως κατά την διάρκεια της θητείας του, ο Αγγελόπουλος δεν ήταν του χεριού του, αποφάσισε να προωθήσει (από το πουθενά) μια νέα υποψηφιότητα, για την οποία δεν συμμερίζομαι την αισιοδοξία του Nick.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στους μη παροικούντες την Ιερουσαλήμ της ΕΕΕ, η Τραυλού φαίνεται πιο “in the business” και τα γύρω από αυτήν , παρά το καθένα από τα 2 αδέρφια 

Link to comment
Share on other sites

Είναι σχετικό αυτό που λες. Οι Αφοί έχουν να διοικήσουν ένα πάρα πολύ μεγαλύτερο μέγεθος και εύρος επιχειρήσεων, ως πρός το αντικείμενό τους. Οπότε έχουν και διαφορετικό business model. Στη ναυτιλιακή τους αλλά και αλλού εξ' όσων γνωρίζω, υπάρχει ένας γενικός διευθυντής με τον οποίο συνομιλούν εκείνοι. Αυτός τρέχει και την καθημερινή δουλειά, είναι αδύνατον στην πράξη να ξέρουν λεπτομέρειες του στύλ "γιατί δε σαβουρώνει το 5" και να παρακολουθούν αν έπεσε το C5.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω επαγγέλματος, είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τον απελθόντα πρόεδρο της ΕΕΕ, Θόδωρο Βενιάμη σε δυο περιπτώσεις το 2013. Τη μία στα πλαίσια συζήτησης ενός νομοσχεδίου για τη Ναυτιλία, με Υπουργό, τότε, τον Κωστή Μουσουρούλη και σε μια συνάντηση τον ίδιο χρόνο στα γραφεία της Ένωσης.

Σε προσωπικό επίπεδο, μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση, ευγενικός, προσηνής αλλά και με την ηγετική στόφα που πρέπει να έχει ο πρόεδρος της Ένωσης.

Όμως, το κόλλημα του με το μισθολογικό κόστος των Ελλήνων αξιωματικών μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση. Ειδικά η επιχειρηματολογία του ότι λόγω των οικονομικών συνθηκών, μνημόνιο κλπ, θα έπρεπε να πάμε σε ατομικές συμβάσεις και, μάλιστα, στα επίπεδα των μισθών που προβλέπονται από την ITF και ότι αυτό θα οδηγούσε σε αύξηση των θέσεων εργασίας, δεν έβγαζε κανένα νόημα.

Όταν του είπαμε, εγώ και άλλοι συμμετέχοντες στη συνάντηση, ότι σε κάθε περίπτωση δεν είναι ίδιο το κόστος διαβίωσης στην Ελλάδα, σε σχέση με χώρες όπως οι Φιλιππίνες, κλπ, και ότι κανείς νέος δεν θα πάει να δουλέψει σε καράβι με αυτά τα λεφτά, επέμενε ότι έχουμε άδικο και ότι δεν θέλουμε την αύξηση των θέσεων εργασίας στα πλοία και ότι θα χάσουμε μια μοναδική ευκαιρία.

Θεωρώ, λοιπόν, ότι η προσέγγιση του, τουλάχιστον σε αυτό το θέμα, ήταν εξαιρετικά αναχρονιστική, επί της ουσίας, όσο βέβαια και οι θέσεις του για τους ρύπους και, γενικά, για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας.

Εύχομαι η νέα πρόεδρος να υιοθετήσει απόψεις βασισμένες σε μια πιο ολιστική προσέγγιση, ειδικά ως προς το πως μπορούν να προσελκυστούν στο επάγγελμα νέες και νέοι και να θέσει σε πρώτο πλάνο τις δράσεις της ελληνόκτητης και ελληνικής ναυτιλίας για την απανθρακοποιήση, όχι μόνο για τους προφανείς περιβαλλοντικούς λόγους, αλλά και για να μην χαθεί το "τρένο" (στη δική μας περίπτωση, "καράβι") του ανταγωνισμού.

(Σημείωση: Αναγνωρίζω πλήρως ότι η κριτική με τα λεφτά των άλλων είναι εύκολη υπόθεση!)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Την περασμένη εβδομάδα έλαβε χώρα το 8ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, με πολυπληθή παρουσία από όλες τις βιομηχανίες. Εμείς προφανώς θα σταθούμε στο ναυτιλιακό κομμάτι με ικανή παρουσία από πλοιοκτήτες αλλά και παράγοντες του εξωτερικού. Η Ναυτεμπορική στο άρθρο της στέκεται -κατά τη γνώμη μου κακώς- μόνο σε αυτά που ειπώθηκαν από τους εγχώριους παράγοντες, ας πάρουμε μια γεύση:

 

Quote

 

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), δια της Προέδρου της, κας. Μελίνας Τραυλού, κατά την εναρκτήρια εκδήλωση, καθώς και άλλων μελών του Προεδρείου και Διοικητικού Συμβουλίου της στις συζητήσεις για τη ναυτιλία, έδωσε δυναμικά το παρόν στέλνοντας τα μηνύματά της από το εμβληματικό τοπόσημο για την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, τους Δελφούς, στο πλαίσιο του 8ου Οικονομικού Φόρουμ.

 

 

Οι εκπρόσωποι της ΕΕΕ έδωσαν το στίγμα του ελληνικού εφοπλισμού για όλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ναυτιλία σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο γίγνεσθαι, τονίζοντας τη στρατηγική σημασία της ελληνόκτητης ναυτιλίας και τη δέσμευση του ναυτιλιακού τομέα στο στόχο της απανθρακοποίησής του.

Συγκεκριμένα, οι εκπρόσωποι της ΕΕΕ τόνισαν ότι η ναυτιλία δε χρειάζεται περισσότερους κανονισμούς, αλλά καλύτερους  και ότι δεν υπάρχει μία μοναδική λύση που να ταιριάζει σε όλους του ναυτιλιακούς τομείς. Η περιβαλλοντική και πολιτική ατζέντα της ΕΕ πρέπει να λαμβάνει υπόψη τον αναντικατάστατο, στρατηγικό ρόλο της κοινοτικής ναυτιλίας, ενώ είναι ζωτικής σημασίας να αποτελεί η ασφάλεια κατευθυντήρια αρχή για όλους τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Σημειώθηκε επίσης ότι η ελληνική ναυτιλία βρίσκεται σε πολύ καλή θέση για να ανταποκριθεί και να προσαρμοστεί στη ESG εποχή ως ηγέτιδα στην εφαρμογή καινοτόμων, τεχνολογικών εξελίξεων.

H κα Μελίνα Τραυλού, Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, εκπροσωπώντας θεσμικά τον ηγετικό κλάδο της εθνικής οικονομίας, την ελληνική ναυτιλία, δήλωσε στο Opening Session:

«Η ελληνική ναυτιλία είναι η υπεροπλία της Ευρώπης. Είναι εθνικός, οικονομικός εταίρος. Τροφοδότης δισεκατομμυρίων ευρώ ναυτιλιακού συναλλάγματος, εργοδότης εκατοντάδων χιλιάδων θέσεων άμεσης και έμμεσης εργασίας και σταθερός επενδυτής και σε άλλους κλάδους της εθνικής μας οικονομίας. Αποτελεί εθνικό κεφάλαιο, ταυτισμένο με την εθνική υπερηφάνεια. Η εθνική ευεργεσία και η κοινωνική αλληλεγγύη προς την πατρίδα, προς την Ελληνίδα και τον Έλληνα πολίτη, είναι συνεπής, αθόρυβη, ευρύτατη. Η ναυτοσύνη μας είναι η ιστορία μας. Η νέα τάξη πραγμάτων έχει μία καινούρια πρόκληση, μία νέα φιλοσοφία. Αυτή, όπου το «επιχειρείν» και το «ευ-ζην» συνυπάρχουν. Αυτή, όπου το κέντρο είναι ο άνθρωπος. Αυτή, όπου το «εγώ» υποχωρεί και παίρνει την θέση του και πάλι το «εμείς». Η βιώσιμη ανάπτυξη προϋποθέτει βιώσιμο άνθρωπο. Ας επανατοποθετήσουμε το «ευ ζην» στο επίκεντρο της ανάπτυξης και των νέων δεδομένων. Η προστασία της ανθρώπινης αξίας και συνύπαρξης είναι η πρόκληση, αλλά και η μόνη λύση. Το μέλλον μας, το μέλλον του ανθρώπου, είναι μόνον ο ίδιος ο άνθρωπος. Είμαστε εμείς!»

O κ. Α. Λαιμός, Αντιπρόεδρος της ΕΕΕ, κατά τη διάρκεια Fireside Chat, μεταξύ άλλων, ανέφερε:

«Οι νομοθετικές ρυθμίσεις οριζόντιας εφαρμογής της ΕΕ συχνά δε λαμβάνουν υπόψη τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ναυτιλιακού κλάδου και τον κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο που έχουν. Υπάρχουν δομικές αδυναμίες στο αναθεωρημένο EU ETS, που περιλαμβάνει τη ναυτιλία. Είναι σημαντικό να προσπαθήσουμε να διαμορφώσουμε τους νέους κανονισμούς ώστε να μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους χωρίς να επιβαρύνουν υπερβολικά τον τελικό καταναλωτή.

Η ελληνική ναυτιλία βρίσκεται σε πολύ καλή θέση για να ανταποκριθεί και να προσαρμοστεί στη νέα εποχή, όπως έχει κάνει και σε άλλες νομοθετικές εξελίξεις στο παρελθόν. Η ελληνική ναυτιλία παραμένει πιστή στη διαχρονική δέσμευσή της στην προστασία του περιβάλλοντος.

Η ναυτιλία φέρνει σημαντικότατα οφέλη στον κόσμο. Το πιο σημαντικό είναι η συνεισφορά της στο παγκόσμιο εμπόριο και κατ’ επέκταση στην παγκοσμιοποίηση, η οποία είναι ένας από τους μεγάλους συντελεστές για έναν πιο ειρηνικό κόσμο, στον οποίο οι διαφορετικές κοινωνίες μπορούν να συνυπάρχουν με αμοιβαίο όφελος. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το παγκόσμιο εμπόριο, το 90% του οποίου μεταφέρεται δια θαλάσσης, συνδέει ανθρώπους, χώρες και οικονομίες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η ναυτιλία ήταν ο μόνος κλάδος που συνέχισε τη δραστηριότητά της, παρά τις τεράστιες προκλήσεις, καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, κάτι που είχε μεγάλο κόστος στους, πολύ συχνά παραμελημένους από τη διεθνή κοινότητα, ναυτικούς και τις οικογένειές τους».

 

Ο κ. Δ. Ι. Φαφαλιός, Γραμματέας της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κατά τη διάρκεια της συζήτησης με τίτλο «Charting A Course To A Sustainable & Efficient Industry» που συμμετείχε, τόνισε:

«Η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα είναι δεσμευμένη στον στόχο της απανθρακοποίησης της ναυτιλίας, υποστηρίζοντας παγκόσμιους κανόνες  που βασίζονται σε βιώσιμες και κατάλληλες λύσεις και υιοθετούνται στον ΙΜΟ. Απαιτούνται παγκόσμιες ρυθμίσεις για να αποφεύγεται η στρέβλωση του ανταγωνισμού. Η ναυτιλιακή βιομηχανία θα υιοθετήσει πλήρως τις νέες διαθέσιμες τεχνολογίες, ενώ πρέπει επίσης να υπάρχει ισορροπία μεταξύ αποδοτικότητας και απανθρακοποίησης.

 

Είναι ζωτικής σημασίας να αποτελεί η ασφάλεια κατευθυντήρια αρχή για όλους τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Εναλλακτικά καύσιμα και τεχνολογίες, τα οποία δεν είναι ακόμα διαθέσιμα, θα πρέπει να είναι ασφαλή, κατάλληλα για τη ναυτιλία και διαθέσιμα παγκοσμίως σε επαρκείς ποσότητες.  Και αυτά τα νέα εργαλεία πρέπει να παρασχεθούν από άλλα εμπλεκόμενα μέρη εκτός ναυτιλίας. Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι δυνατό να υπάρξει προστασία του περιβάλλοντος χωρίς προστασία της ασφάλειας στη θάλασσα, χωρίς  ασφάλεια των πληρωμάτων, ασφάλεια των πλοίων, ασφάλεια των καυσίμων.»

 

Ο κ. Ι. Ξυλάς, Ταμίας της ΕΕΕ, υπογράμμισε μεταξύ άλλων στο πλαίσιο της συζήτησης «The Growing Pressure & Urgency For Change»:

«Η δέσμευση και ο συντονισμός όλων των εμπλεκόμενων μερών  είναι ζωτικής σημασίας για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας. Η συνεργασία είναι απαραίτητη μεταξύ όλων, προκειμένου να βρεθούν εφικτές και κατάλληλες λύσεις. Χρειαζόμαστε καλύτερους κανονισμούς, όχι περισσότερους κανονισμούς. Ο πολλαπλασιασμός ιδιωτικών πρωτοβουλιών βλάπτει σοβαρά την αποτελεσματικότητα μιας αναντικατάστατης διεθνούς δραστηριότητας.

 

Η ναυτιλία διαθέτει μεγάλη εξειδικευμένη τεχνογνωσία για το τί είναι  εφαρμόσιμο και κατάλληλο για τις ανάγκες και τον τρόπο λειτουργίας του κάθε ναυτιλιακού τομέα. Δεν υπάρχει μία λύση που να ταιριάζει σε όλους του τομείς. Ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού είναι καθοριστικός και η ασφάλεια των ναυτικών αποτελεί προτεραιότητα. Η εκπαίδευση των πληρωμάτων και του προσωπικού των ναυτιλιακών εταιρειών και των λιμενικών υποδομών πρέπει να ακολουθεί τις τεχνολογικές εξελίξεις».

 

Ο κ. Ι. Κ. Λύρας, μέλος του ΔΣ της ΕΕΕ συμμετέχοντας στη συζήτηση με τίτλο «Overlook And Franco-Hellenic Perspectives On The Maritime Industries» αναφέρθηκε στα εξής:

«Η ναυτιλιακή βιομηχανία, η οποία είναι ήδη ο πιο ενεργειακά αποδοτικός τρόπος μεταφοράς αγαθών, είναι πλήρως δεσμευμένη στο στόχο της απεξάρτησής της από τον άνθρακα, παρά το γεγονός ότι είναι ένας τομέας απολύτως εξαρτημένος από τα ορυκτά καύσιμα. Η απανθρακοποίησή της απαιτεί κατά κύριο λόγο την παραγωγή σε επαρκείς ποσότητες εναλλακτικών βιώσιμων καυσίμων και τεχνολογιών, που όμως δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, καθώς και  τη  συνεργασία  και  τη  δέσμευση  σημαντικού αριθμού άλλων εμπλεκόμενων μερών, όπως παραγωγοί, προμηθευτές καυσίμων, ναυπηγεία και κατασκευαστές μηχανών. Η bulk/tramp ναυτιλία, που μεταφέρει το 86% του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου ενέργειας, πρώτων υλών, δημητριακών και άλλων γεωργικών προϊόντων, αντιμετωπίζει πρόσθετες προκλήσεις λόγω της παγκόσμιας δραστηριότητάς της και του τρόπου λειτουργίας της, στον οποίο ο φορέας που εκμεταλλεύεται εμπορικά το πλοίο (ναυλωτής) κατέχει διαρθρωτικό ρόλο.

Ο στρατηγικός ρόλος της ναυτιλίας της ΕΕ, που εγγυάται την ασφάλεια του εφοδιασμού των πηγών ενέργειας και άλλων βασικών αγαθών της ΕΕ από τις διάφορες περιοχές του κόσμου, πρέπει να αναγνωριστεί ουσιαστικότερα από τα θεσμικά όργανα και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής της ΕΕ. Αυτό θα επιτευχθεί εάν οι κανονιστικές ρυθμίσεις υιοθετούνται με προσέγγιση Κράτους Σημαίας, λαμβάνοντας δεόντως υπόψη την ανάγκη της ευρωπαϊκής ναυτιλίας να παραμείνει βιώσιμη και ανταγωνιστική παγκοσμίως.»

 

 


Αυτό που μπορεί να παρατηρήσει κάποιος στρατηγικά, είναι ότι σε επίπεδο Ενώσεως δε βλέπουμε πια τη ρητορική τύπου Βενιάμη που είχαμε συνηθίσει. Και αναφέρομαι φυσικά στην τρομολαγνεία για τη νέα  νομοθεσία, την αλματώδη πρόοδο της τεχνολογίας και τα καινούρια καύσιμα. Αντίθετα φαίνεται να έχουμε μια συνειδητοποίηση πως το ποτάμι δε γυρίζει πίσω και πως κι εμείς σαν ελληνική ναυτιλία πρέπει να ακολουθήσουμε το ρεύμα. Μόνο καλά τα θεωρώ αυτά, ελπίζω να έχουμε πολυεπίπεδη συνέχεια.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...