Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συζητήσεις Louis Cruises και Daewoo για ναυπήγηση πλοίου

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τις επενδυτικές ευκαιρίες από την κρίση που πλήττει και τη ναυπηγική βιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί ο όμιλος Louis. Ο όμιλος βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με ναυπηγικές μονάδες σε όλο τον κόσμο, για το κλείσιμο συμβολαίων ναυπήγησης κρουαζιερόπλοιου χωρίς να αποκλείεται και η ύπαρξη option για τη ναυπήγηση και δεύτερου πλοίου.

Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα στην Κορέα τα ναυπηγεία της Daewoo βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με τον όμιλο Louis για τη ναυπήγηση ενός πλοίου με option για άλλο ένα.

Πηγές του ομίλου επιβεβαίωσαν ότι η Louis βρίσκεται σε συζητήσεις με πολλές γιάρδες, και προσέθεσαν ότι οι συζητήσεις αυτές βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο. Πάντως ο όμιλος, εκτός από τις διαπραγματεύσεις για ναυπήγηση πλοίου, συνεχίζει και κοιτάζει στην αγορά για ευκαιρίες που αφορούν τη second hand market.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στον ετήσιο θεσμό «Βραβεία Ευκράντη» των "Ναυτικών Χρονικών" και ανάμεσα σε πολύ σημαντικούς και αξιόλογους επιχειρηματίες, στελέχη και ναυτιλιακές εταιρείες, απονεμήθηκε το τιμητικό βραβείο για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας μέσω του τουρισμού και ιδιαίτερα της ναυτιλίας, στον όμιλο Louis.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωθήκαν τα οικονομικά αποτελέσματα της Louis

Oι ζημιές της Louis plc για το 2009 μειώθηκαν από τα 31,3 εκατ. ευρώ για το 2008 στα 13,7 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας βελτίωση κατά 17,6 εκατ. ευρώ. Το λειτουργικό κέρδος προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και ενοικίων ξενοδοχείων (EBIDTAR), ανήλθε στα 60,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με 40,3 εκατ. ευρώ το 2008, καταγράφοντας αύξηση 20 εκατ. ευρώ, ή ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 50%. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία: «Η πιο πάνω σημαντική βελτίωση στα αποτελέσματα επιτεύχθηκε παρά τις αρνητικές συνέπειες της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που επηρεάζουν την ευαίσθητη αγορά του τουρισμού και ως εκ τούτου και τα εισοδήματα της Louis plc».
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Εαν μιλαμε για πωληση το πρωτο υποψηφιο ειναι το The Emerald

Και για αγορα η κολιτσιδα της περασμενης χρονιας και πρωην υποψηφιο NORWEGIAN DREAM

Link to comment
Share on other sites

H ελληνική κρουαζιέρα του 2010 σαλπάρει για το Αιγαίο!

Μοναδικοί προορισμοί στα ελληνικά νησιά και τη Μεσόγειο, συνδυάζοντας ποιότητα και προσιτές τιμές. Η Louis Hellenic Cruises ξεκίνησε και τη φετινή τουριστική περίοδο πρώτη, αφού σάλπαρε από τις 15 Μαρτίου για Αιγαίο, προσφέροντας υπέροχες εξορμήσεις διάρκειας τριών, τεσσάρων και επτά ημερών, με τα κρουαζιερόπλοια CRISTAL, AQUAMARINE και AEGEAN PEARL. Ειδικότερα, το πρόγραμμα κρουαζιέρων του 2010 έκανε την αρχή με το κρουαζιερόπλοιο AQUAMARINE και το τετραήμερο «Αιγαιοπελαγίτικο Πανόραμα», που περιλαμβάνει επισκέψεις στη Μύκονο, Κουσάντασι (Έφεσο), Πάτμο, Ρόδο, Ηράκλειο και Σαντορίνη, ενώ από τις 19 Μαρτίου ξεκίνησε και η τριήμερη κρουαζιέρα «Αιγαιοπελαγίτικη Εξερεύνηση». Οι δύο δημοφιλείς κρουαζιέρες θα συνεχίσουν μέχρι και τις 05 Νοεμβρίου 2010 και θα πραγματοποιούνται με το Aquamarine και με το Aegean Pearl, το οποίο θα ξεκινήσει στις 10 Μαΐου.

Τον Απρίλιο (2/4) πραγματοποιήθηκε επίσης μοναδική Πασχαλινή επταήμερη κρουαζιέρα με τη ναυαρχίδα του στόλου της Louis Hellenic Cruises, του πολυτελούς «CRISTAL» προς τη μαγική Κωνσταντινούπολη, δίνοντας τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να λάβουν το «άγιο φως» στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Σημειωτέον ότι και για τη φετινή περίοδο το «CRISTAL» θα πραγματοποιεί την υπέροχη 7ήμερη κρουαζιέρα «Κοσμο…Πολίτικο Αιγαίο» συνδυάζοντας τις ομορφιές της Ανατολής με το ατμοσφαιρικό Αιγαίο, ακολουθώντας τη διαδρομή: Κωνσταντινούπολη, Μύκονο, Πάτμο, Κουσάντασι /Έφεσο, Ρόδο, Άγιος Νικόλαος / Κρήτη, Σαντορίνη και επιστροφή στον Πειραιά.

Παράλληλα, το «CRISTAL» εγκαινιάζει μία νέα μοναδική επταήμερη κρουαζιέρα «3 Ήπειροι & Κωνσταντινούπολη» που τα… «έχει» πραγματικά όλα: πολιτισμό, κοσμοπολίτικο αέρα, απόλυτη χαλάρωση και πλούσιο ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Οι ταξιδιώτες θα έχουν τη χαρά να απολαύσουν τα αξιοθέατα των πλέον ιστορικών πόλεων των Τριών Ηπείρων με πολιτισμό θαυμαστό ανά τους αιώνες: της Κωνσταντινούπολης, του Καΐρου (Πυραμίδες), των Αγίων Τόπων και παράλληλα να επισκεφτούν την κοσμοπολίτικη Μύκονο και το γραφικό Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Και όλα αυτά απολαμβάνοντας τις ανέσεις ενός πλωτού ξενοδοχείου 4 αστέρων, τη φημισμένη εν πλω φιλοξενία του, τις ασύγκριτες γεύσεις διεθνούς και ελληνικής κουζίνας και πολλές επιλογές βραδινής διασκέδασης, παρακολουθώντας το show ή δοκιμάζοντας την τύχη τους στο Casino.

Για τους λάτρεις της Μεσογειακής ομορφιάς, η LHC προσφέρει ακόμα υπέροχα ταξίδια με το νέο της απόκτημα, το υπερπολυτελές «LOUIS MAJESTY», που σας καλούν να την ανακαλύψετε. Τα οργανωμένα προγράμματα από την Ελλάδα, που περιλαμβάνουν αεροπορικά εισιτήρια και συνοδό, ξεκινούν στις 19 Ιουνίου ως και τις 11 Σεπτεμβρίου 2010. Πιο συγκεκριμένα, θα συνεχίσει και φέτος η ανεπανάληπτη 8ήμερη κρουαζιέρα με μεγάλη απήχηση στο ελληνικό κοινό, με τίτλο «Θησαυροί της Μεσογείου», καθώς επισκέπτεται μερικούς από τους ομορφότερους προορισμούς της Μεσογείου.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει απευθείας πτήση για Μιλάνο, μεταφορά στη Γένοβα και αναχώρηση του «LOUIS MAJESTY», για ένα από τα μεγαλύτερα φυσικά λιμάνια της Μεσογείου, τη Μασσαλία, στη συνέχεια επισκέπτεται το «Μαργαριτάρι της Μεσογείου» τη Πάλμα Ντι Μαγιόρκα, την Αλμέρια και Μάλαγα και ακολουθεί το ταξίδι στην Ταγγέρη στο Μαρόκο και την Ίμπιζα. Επιστροφή στην Ευρώπη, πλούσιοι από εικόνες, μυρωδιές και εμπειρίες και πιο συγκεκριμένα στη Βαρκελώνη, με τελικό προορισμό και πάλι το λιμάνι της Γένοβα (διανυκτέρευση). Σημειώνεται ότι το «LOUIS MAJESTY», πραγματοποιεί κρουαζιέρες στη Δυτική και Ανατολική Μεσόγειο για 12 μήνες το χρόνο από τα λιμάνια της Γένοβας και της Μασσαλίας.

Επίσης, το κρουαζιερόπλοιο «CORAL», θα πραγματοποιεί από τις 18 Απριλίου ως και τις 4 Νοεμβρίου, 11ήμερες μοναδικές κρουαζιέρες από τη Γένοβα με τίτλο «Πανόραμα Μεσογείου & Κωνσταντινούπολη», με προορισμούς το Κατάκολο, Σαντορίνη, Κωνσταντινούπολη, Μύκονο, Πειραιά, διάπλου της Διώρυγας Κορίνθου και στη συνέχεια Μεσσίνα – Σικελία, Αιάκειο – Κορσική, Μασσαλία – Γαλλία και επιστροφή στη Γένοβα.

Παράλληλα, το «ORIENT QUEEN», θα εκτελεί το πρόγραμμα «Δαλματικές Ακτές & Ιταλία» με αναχώρηση από Μασσαλία, που περιλαμβάνει 11 ημέρες και 10 νύχτες με προσεγγίσεις στα λιμάνια της Μεσσίνας, Κότορ – Μαυροβούνιο, Σπλιτ- Κροατία, Βενετία, Ντουμπρόβνικ, Κέρκυρα, Λίπαρι – Ιταλία, Ρώμη και επιστροφή στη Μασσαλία.

Τέλος, όπως κάθε χρόνο η Louis Hellenic Cruises θα πραγματοποιήσει τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, «Μοναδικές ειδικές κρουαζιέρες» στη Δυτική Μεσόγειο με αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά.

Η Louis Hellenic Cruises μέσω συστηματικής και οργανωμένης προσπάθειας συμβάλλει από το 2005, στην αναβίωση της ελληνικής κρουαζιέρας. Αποτελεί τη μοναδική ελληνική εταιρεία κρουαζιέρων που έχει υψώσει την ελληνική σημαία σε πλοία της, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική ναυτιλία, τουρισμό και οικονομία και εντάσσοντας πέραν των 1000 Ελλήνων αξιωματικών και ναυτικών στο ανθρώπινο της δυναμικό.

Προφίλ Ομίλου

Ο Όμιλος Louis είναι ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς ομίλους στην περιοχή της Μεσογείου. Με παράδοση 75 ετών στο χώρο του τουρισμού, ο Όμιλος Louis διαθέτει 19 ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων στην Ελλάδα και την Κύπρο, συμπεριλαμβανομένου του Hilton Park στη Λευκωσία, ενώ το deluxe boutique hotel Mykonos Theoxenia είναι μέλος της αλυσίδας “Design Hotels”. Ο Όμιλος Louis διαθέτει επίσης 11 κρουαζιερόπλοια από τα οποία τα τέσσερα είναι ναυλωμένα στην Αγγλική Thomson Cruises (που ανήκει στον Όμιλο της TUI). Τρία από τα πλοία της Louis εκτελούν κρουαζιέρες από τον Πειραιά, τρία από τη Γένοβα/Μασσαλία και ένα από την Κύπρο. Αποτελώντας ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο επιχειρηματικό οργανισμό και με σεβασμό στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των φιλοξενούμενων του, ο Όμιλος Louis προσφέρει καθημερινά σταθερή ποιότητα υψηλών υπηρεσιών, σε χιλιάδες επισκέπτες.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 4 months later...

H διεθνώς καταξιωμένη και παγκόσμιας κυκλοφορίας Αγγλική εφημερίδα Sunday Times αξιολογώντας τα καλύτερα διαθέσιμα δρομολόγια κρουαζιέρας κατέταξε τη Louis Cruises στην τρίτη θέση ανάμεσα σε συνολικά 25 προτάσεις προς το αναγνωστικό της κοινό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στη δρομολόγηση από 1ης Απριλίου 2011 ενός νέου κρουαζιερόπλοιου προχωρά η Louis Hellenic Cruises. Πρόκειται για το M/V Louis Majesty που θα πραγματοποιεί τριήμερες και τετραήμερες κρουαζιέρες από τον Πειραιά προς τα ελληνικά νησιά και την Τουρκία. Το 41.000 τόνων και 207 μέτρων μήκους M/V Louis Majesty ναυπηγήθηκε το 1992 στη Φινλανδία.

Το νέας γενιάς κρουαζιερόπλοιο μπορεί να φιλοξενήσει 1.937 επιβάτες στις 732 καμπίνες και σουίτες του, 482 από τις οποίες είναι εξωτερικές. Διαθέτει εννέα καταστρώματα, πέντε χώρους εστίασης, επτά μπαρ και σαλόνια, έξι ανελκυστήρες, τρεις πισίνες, κέντρο Spa υγείας και ομορφιάς, αμφιθεατρικό show lounge, μεγάλο καζίνο, βιβλιοθήκη και πολλούς άλλους κοινόχρηστους χώρους.

Παράλληλα με το Louis Majesty, το κρουαζιερόπλοιο M/V Calypso θα δρομολογηθεί εποχικά στα 3ήμερα και 4ήμερα προγράμματα κρουαζιέρων από τον Πειραιά.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Το ωραίο είναι ότι στα διαφημιστικά που έχουν μέχρι και τώρα στο site της εταιρείας για τις 3ημερες και 4ημερες κρουαζιέρες είχε προγραμματίσει η Louis Hellenic Cruises να δραστηριοποιηθεί με το Aquamarine και το Orient Queen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επέκταση Ναύλωσης των Κρουαζιεροπλοίων “Thomson Destiny” και “Thomson Spirit”

Η Louis plc ανακοινώνει την επέκταση της ναύλωσης των 2 κρουαζιεροπλοίων της, “Thomson Destiny” και “Thomson Spirit” προς την εταιρεία Thomson Cruises της TUI Travel plc, που αποτελεί τον μεγαλύτερο διοργανωτή ταξιδιών της Ευρώπης, μέχρι το τέλος του έτους 2014.

Σημειώνεται ότι τα δύο πιο πάνω κρουαζιερόπλοια είναι ήδη ναυλωμένα στη Thomson Cruises μέχρι το τέλος του 2011.

Η ναύλωση κρουαζιεροπλοίων της Louis plc προς την Thomson Cruises άρχισε το 1996 και η πιο πάνω ανανέωση αποδεικνύει την επιτυχία της μακρόχρονης αυτής στρατηγικής συνεργασίας. Αποτελεί δε μια ακόμα έμπρακτη απόδειξη της εμπιστοσύνης με την οποία περιβάλλουν την Louis plc εταιρείες που κατέχουν εξέχουσα θέση στον Παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Link to comment
Share on other sites

Οι λόγοι που η εταιρεία θέλει αλλάξει σημαία στα πλοία που έχουν Ελληνική σημαία

Τα βασικά επιχειρήματα της εταιρείας είναι δύο. Το πρώτο έχει να κάνει με το αυξημένο κόστος που έχει το υπό ελληνική σημαία πλοίο, έναντι του ξένου κρουαζιεροπλοίου, που δεν υποχρεώνεται να ναυτολογεί Ελληνες, αλλά φθηνούς ξένους. Τα πλοία της εταιρείας έχουν πάνω από 80% Ελληνες, ενώ με σημαία Μάλτας το κόστος μειώνεται κατά 70%.

Το δεύτερο επιχείρημα είναι ότι ενώ δόθηκε κίνητρο να μην πληρώνει εισφορές των Ελλήνων ναυτικών στο ΝΑΤ, από τη στιγμή που θα υψώσει την ελληνική σημαία, το ΝΑΤ ζητεί δικαστικά να εισπράξει πάνω από 15 εκατ. ευρώ μαζί με τις προσαυξήσεις!

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Ο όμιλος Louis διαθέτει 10 κρουαζιερόπλοια από τα οποία τα δύο είναι ναυλωμένα στην αγγλική Thomson Cruises (που ανήκει στον όμιλο της TUI). Τέσσερα από τα πλοία της Louis εκτελούν κρουαζιέρες από τον Πειραιά, τρία από τη Γένοβα / Μασσαλία και ένα από την Κύπρο. Αποτελώντας έναν ραγδαία αναπτυσσόμενο επιχειρηματικό οργανισμό και με σεβασμό στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των φιλοξενουμένων του, ο όμιλος Louis προσφέρει καθημερινά σταθερή ποιότητα υψηλών υπηρεσιών, σε χιλιάδες επισκέπτες.

Η εταιρεία διαθέτει έξι κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία:τα «Majesty», «Queen», «Cristal», «Emerald», «Destiny», «Saphire» και είναι η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην Ανατολική Μεσόγειο και 5η δύναμη στις κρουαζιέρες στον κόσμο. Είναι η μοναδική εταιρεία που το 2004-2005 ανταποκρίθηκε στο αίτημα της ηγεσίας του ΥΕΝ και των ναυτεργατικών σωματείων και ύψωσε την ελληνική σημαία στα πλοία της.

Η Louis Cruises απασχολεί 1.000 Ελληνες ναυτικούς που αντιστοιχούν σε απασχολούμενους σε 200 εμπορικά πλοία, ενώ το ετήσιο κόστος για τα επτά κρουαζιερόπλοια είναι 7 εκατ. ευρώ υψηλότερο από ό,τι αν είχε άλλη σημαία. Τα πλοία της Louis Cruises μεταφέρουν καθημερινά περίπου 15.000 τουρίστες 22 εθνικοτήτων. Η εταιρεία αυτή φέρνει 400.000 ταξιδιώτες κάθε χρόνο στην Ελλάδα από όλα τα πλοία της που ξεκινούν από Ιταλία, Γαλλία και Κύπρο.

Στην Αθήνα μόνο φέρνει 130.000 επισκέπτες (το 60% Αμερικανοί) κάθε χρόνο, που παραμένουν κατά μέσο όρο 4 μέρες και αποδίδουν 350 εκατ. ευρώ στην πόλη, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα των εισιτηρίων τους και τα έξοδά τους πάνω στα πλοία. Αντίστοιχα τη Σαντορίνη επισκέπτονται συνολικά 180.000 επιβάτες ετησίως. Για ετήσιες εργασίες συντήρησης ο όμιλος Louis Cruises δαπανά στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος από 30 - 35 εκατ. ευρώ.

Το Louis Majesty όπως και το Thomson Spirit έχουν σημαία Μάλτας, το Orient Queen, όπως και το Saphire έχουν σημαία Νήσων Μάρσαλ, το Coral όπως και το Thomson Destiny έχουν σημαία Κύπρου, αλλα και το The Calypso κατά την εταιρεία, αλλά με τα δικά μου μάτια έχει Ελληνική. Ενώ μόνο το Cristal όπως και το The Emerald έχουν σημαία Ελληνική. Άρα η εταιρεία έχει μόνο 3 πλοία της με Ελληνική σημαία και ο στόλος της αποτελείται από 9 πλοία, μιας και πούλησε πρόσφατα το δέκατο της πλοίο (Aquamarine)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Η Louis Cruises με χαρά ανακοινώνει ότι αποτελεί πλέον μέλος της CLIA (Cruise Lines International Association),του Παγκόσμιου Συνδέσμου Εταιρειών Κρουαζιέρας που εδρεύει στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και εκπροσωπεί τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας.

Πηγη: PORTNET

Link to comment
Share on other sites

Εγγυητικές επιστολές ύψους 2,4 εκατ. δολαρίων διεκδικεί το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο από τη Louis Hellenic Cruises καθώς και 175.000 δολάρια μετρητά, προκειμένου να δώσει ελευθεροπλοΐα διαστήματος 20 ημερών στο υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοιο Louis Cristal.

«Πλήγμα» για την υπό ελληνική σημαία κρουαζιέρα και κατ επέκταση στις προσπάθειες ανάπτυξης γενικά της κρουαζιέρας προς όφελος της εθνικής οικονομίας χαρακτήριζαν κύκλοι της τουριστικής αγοράς σε γνώση των οποίων περιήλθε η πληροφορία ότι το ΝΑΤ δεν έδωσε ελευθεροπλοία στο κρουαζιερόπλοιο Cristal της Louis Cruises.

Και μάλιστα σε χρονική στιγμή δεδομένου ότι αναμένεται η δημοσίευση της γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους σχετικά με το θέμα της επιδότησης των ασφαλιστικών εισφορών των κρουαζιερόπλοιων υπό ελληνική σημαία. Γνωμοδότηση αναμένει όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος ο ΥΘΥΝΑΛ προκειμένου να δοθεί οριστική λύση.

Κατά πληροφορίες η εταιρία είχε προγραμματίσει κρουαζιέρα με 1000 επιβάτες Αμερικανικής κατά κύριο λόγο προέλευσης που θα ξεκινούσε την Παρασκευή αλλά εκ των γεγονότων η εταιρία είναι αναγκασμένη να την ακυρώσει με προφανείς δυσμενείς συνέπειες για την εικόνα του ελληνικού τουρισμού.

Πηγη: THE SEANATION

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα πως εχει ακριβως; ποσα χρωστα η εταιρεια στο ΝΑΤ;

πως θα βοηθουσαμε τον ελληνικο τουρισμο; μηπως με το να καταργηθει καθε υποχρεωση της Louis (χρηματικη, οικονομικη, safety, security, manning)?

Link to comment
Share on other sites

Απέπλευσε τελικά, το απόγευμα χθες, από το λιμάνι του Πειραιά το κρουαζιερόπλοιο «Louis Cristal».

Το κρουαζιερόπλοιο με τους 1.000 περίπου Αμερικανούς τουρίστες ξεκίνησε για την επταήμερη κρουαζιέρα του, αλλά κανείς δεν γνωρίζει με βεβαιότητα αν θα ολοκληρωθεί. Η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί από το διοικητικό συμβούλιο του ΝΑΤ τη Μεγάλη Δευτέρα 18 Απριλίου 2011 το πρωί, αφού πρώτα θα έχει λάβει στα χέρια του τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του κράτους, σχετικά με τη νομική διαφωνία που έχει με την εταιρεία.

Από χθες το πρωί, η εταιρεία και το ΝΑΤ ήταν σε διαρκή επικοινωνία, προκειμένου να βρεθεί μια κοινά αποδεκτά λύση, κάτι που δεν έγινε όμως εφικτό. Τελικά, το ΝΑΤ ενημέρωσε το λιμεναρχείο ότι το πλοίο είναι ελεύθερο να αποπλεύσει μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα, χθες, Παρασκευή.

Το επόμενο τριήμερο, το πλοίο θα βρίσκεται εκτός ελληνικής επικράτειας, στα τουρκικά παράλια. Τη Μεγάλη Δευτέρα το απόγευμα, θα πιάσει για πρώτη φορά ελληνικό λιμάνι, και συγκεκριμένα στη Μύκονο.

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Νέα παράταση για το «Cristal»- Μετά το Πάσχα η νομοθετική ρύθμιση από το ΥΘΥΝΑΛ

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Νέα μικρή παράταση, μέχρι τις 7 Μαΐου 2011, πήρε η υπόθεση των ασφαλιστικών εισφορών των κρουαζιερόπλοιων Louis Hellenic Cruises. Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, χθες, με ψήφους έξι προς τέσσερα αποφάσισε να δώσει εκ νέου ελευθεροπλοΐα στο κρουαζιερόπλοιο «Cristal» της εταιρείας για διάστημα 20 ημερών.

Οι διαφορές των δύο μερών (ΝΑΤ και εταιρείας) αφορούν την ερμηνεία του νόμου του 2005 για την επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοιων από το κράτος. Από τη μία η εταιρεία στηρίχθηκε στο συγκεκριμένο νόμο και ύψωσε στα κρουαζιερόπλοιά της την ελληνική σημαία, αλλά από την άλλη το ΝΑΤ δεν διέγραψε ποτέ τις απαιτήσεις του αφού θεωρεί ότι δεν άλλαξαν οι εγκριτικές πράξεις νηολόγησης.

Πρόσφατα μάλιστα κινήθηκε και δικαστικά κατά της εταιρείας για να εισπράξει τις απαιτήσεις του. Σε ό,τι αφορά το «Cristal», σε πρώτη φάση, για να του δώσει ελευθεροπλοΐα ζητούσε εγγυητικές επιστολές ύψους 2,5 εκατ. δολαρίων. Μετά τη γνωμοδότηση της ολομέλειας του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους όμως, που με ψήφους 18 υπέρ και 6 κατά δικαίωνε τις θέσεις της εταιρείας, και έπειτα από εισήγηση του ΥΘΥΝΑΛ συνεδρίασε χθες και έδωσε προσωρινή νέα ελευθεροπλοΐα στο κρουαζιερόπλοιο.

Μάλιστα όπως επισημαίνεται, η απόφαση αυτή ελήφθη στο πλαίσιο της εντατικοποίησης των προσπαθειών που γίνονται για την οριστική επίλυση του θέματος που έχει προκύψει.

Οι επόμενες κινήσεις

Οπως δήλωσε ο ΥΘΥΝΑΛ, θα προχωρήσει και στη νομοθετική ρύθμιση του θέματος για την οριστική επίλυση αυτού του προβλήματος. «Εκτιμώ ότι αμέσως μετά το Πάσχα με το που θα ανοίξει η Βουλή θα ψηφιστεί αυτή η τροπολογία για να μπορέσουμε να δώσουμε λύση οριστική στο θέμα της κρουαζιέρας και της ταλαιπωρίας, τόσο για την εταιρεία όσο και για το ΝΑΤ και βέβαια για τους ασφαλισμένους», ανέφερε.

Σταθερό πλαίσιο

Οπως επεσήμαναν χθες στη «Ν» στελέχη της ναυτιλιακής κοινότητας, η χώρα μας σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχει ένα ελκυστικό πλαίσιο για την προσέλκυση εταιρειών κρουαζιέρας στη χώρα, αλλά πάνω απ' όλα να είναι σταθερό και οι διαδικασίες να είναι ξεκάθαρες.

Παράλληλα εξέφραζαν την ανησυχία τους για το αν θα αποδώσουν οι προσπάθειες προσέλκυσης, με συμβάσεις κρουαζιερόπλοιων με τρίτες σημαίες στη χώρα, καθώς και την απορία τους για το γεγονός ότι η ελληνική σημαία σήμερα έχει λιγότερα πλεονεκτήματα από τις σημαίες τρίτων χωρών.

Η γνωμοδότηση

Στην γνωμοδότηση το Συμβούλιο αναφέρει ότι οι διατάξεις του άρθρου 24 του νόμου 3409/2005 για την επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των κρουαζιερόπλοιων υπό ελληνική σημαία «έχουν εφαρμογή και σε πλοία που νηολογήθηκαν κατά τις διατάξεις του ν.δ. 2687/1953, έστω και αν έρχονται σε αντίθεση με τους όρους των εγκριτικών πράξεων νηολογήσεως πλοίων, ως κεφαλαίων εξωτερικού».

Πάντως με κοινή τους ανακοίνωση οι ΠΕΜΕΝ - Στέφενσων Ενωση Μαγείρων και Ενωση Ρυμουλκών καυτηριάζουν την απόφαση του δ.σ. του ΝΑΤ.

Link to comment
Share on other sites

Το Louis Majesty αναμένεται να κάνει την πρώτη εμφάνιση του στο λιμάνι του Πειραιά στις 28/03/11, για να κάνει τη πρώτη του κρουαζιέρα στα νερά του Αιγαίου προς τη Σύρο, Izmir και Κωνσταντινούπολη. Ενώ από 01/04/11 θα ξεκινήσει τις κλασσικές 3 ημέρες και 4 ημέρες κρουαζιέρες της εταιρείας του, αντικαθιστώντας το Louis Cristal.

Το MAJESTY έχει αντικαταστήσει το CRISTAL ή το πωληθέν AQUAMARINE ??? Διότι αν θυμάμαι καλά, το AQUAMARINE έκανε πέρυσι τις 3ήμερες-4ήμερες και το CRISTAL τις εβδομαδιαίες που κάνει και φέτος, ή κάνω λάθος ???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...