christos Posted March 6, 2005 Posted March 6, 2005 (edited) Martios: H xronia tis neas etairias krouazieras gia tin Ellada. Mazi kai to teleio ploio Thomson Destiny pou tha kanei kyrios 7hmeres krouazieres. Endiktikes times: Gia mia 3imeri krouaziera sto Aigaio kai Kousantasi mia oikogeneia me 2 paidia plironei 670 peripou euro (enoeitai pliris diatrofh kai symperilambanontai stin timi limenika teli).Episis 7imeres krouazieres apo Peiraia eos tin Ispania kai Magiorka (!) 750 euro/atomo xoris limenika teli. Oi times perilambanoun esoterikes kampines. Edited June 10, 2014 by proud_ionian tag
Nick the Greek Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Οι τιμες του ειναι οντως ανταγωνιστικοτατες και συναδουν με το γεγονος οτι χρησιμοποιει και προσφερει πιο παλια και λιγοτερο "γκλαμουρατα" πλοια. Σε τελικη αναλυση, ειναι και θεμα του τι ζηταει κανεις σαν επιβατης. Αν το σημαντικο για σενα σαν επιβατη ειναι το πλοιο και αν εχει ιντερνετ στις καμπινες η Chateau d' Aix του 78 στην καβα, τοτε απλα δεν πας με Louis. Αν ομως το σημαντικο για σενα ειναι ο προορισμος και δεν εχεις και πολυ μεγαλες απαιτησεις οσον αφορα τη διαμονη σου πανω στο πλοιο, τοτε νομιζω πως ο Louis ειναι ο ορισμος αυτου που λενε οι Αγγλοι, 'value for money'. Χωρια που λογω του μικροτερου μεγεθους των πλοιων, υπαρχει πιο ζεστη ατμοσφαιρα κι οχι εκεινο το απροσωπο και κιτς περιβαλλον των γιγαντιαιων σε διαστασεις πλοιων. Αυτο που με εντυπωσιαζει στο Louis ειναι το γεγονος οτι λογω μεγεθους των πλοιων μπορει και πηγανει σε πολυ περιεργα μερη και ασυνηθιστους προορισμους. Εγω προσωπικα ειμαι σιγουρος πως θα εχει επιτυχια.
Stratos Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 H LOUIS είναι κάτι σαν την easyjet στις αεροπορικές εταιρίες,χαμηλού κόστους. Νομίζω ότι μόνον έτσι θα μπορούσε να επιβιώσει και να μην ακολουθήσει την τύχη της ROC. Όμως ο κ.Λοίζου το ξέρει καλά αυτό, γιατί είναι άριστος επιχειρηματίας και κινήτε εκεί όπου και όσο τον παίρνει. Κατά αντιστοιχία με τα ξενοδοχεία που έχει αγοράσει σε όλη την Ελλάδα τα οποία εμένα μου φαίνονται αρκετά ακριβά αφού απευθύνονται κυρίως σε βορειοευρωπαίους και κατά δεύτερον στο ελληνικό κοινό. Όμως εδώ,χωρίς την στήριξη του ελληνικού κοινού τα πράγματα δεν θα είναι πολύ αισιόδοξα και για αυτό οι προσιτές τιμές.. Έτσι πέτυχε και με το κυπριακό ταξιδιωτικό κοινό και με πλοία όπως τα ΑΜΟROSSA ,CYPRIA ΚΛΠ.
Nick the Greek Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 Οριστικοποιηθηκαν και τα ονοματα των πλοιων της Λουις που θα ξεκινουν απο Πειραια. -Τhe Emerald που ξεκινησε ηδη -Perla(ex-Seawing) σε 3ημερα και 4ημερα προγραμματα προφανως καθε Δευτερα και Παρασκευη -Calypso σε 7ημερες κρουαζιερες Επισης θα ξεκινησουν δρομολογια (οχι με βαση τον Πειραια) το Serenade και το Sapphire. Το Sunbird που θα μετονομαστει σε Thomson Destiny, παραδιδεται στους ναυλωτες του στις 20 Απριλιου. Αυτα ολα δειχνουν να αφηνουν εξω το Ausonia (που θα μετονομαζοταν σε Ithaca) αλλα οχι οριστικα. Αλλωστε και περυσι το καλοκαιρι το Ausonia μπηκε σχετικα αργα στα δρομολογια δεδομενου οτι δεξαμενιστηκε στη Συρο μολις στις αρχες Ιουνιου. Τελος με βαση την αναχωρηση του Princessa Cypria για τους διαλυτηριους, πιθανολογω οτι και το Princessa Marissa(αδελφο των Καμιρος, Ιαλυσσος) δεν θα αργησει πολυ να παρει τον ιδιο δρομο. Ισως να το σωσει τουλαχιστον για φετος το γεγονος οτι απ' οσο γνωριζω ειναι αρκετα επιτυχημενο στις κρουαζιερες απο Κυπρο προς τα ελληνικα νησια.
PeiramatoZwo Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 Βασικά μιας και αναφέρατε την easyjet ο Χατζηιωάννου είχε προτείνει την δημιουργία της "φτηνής" κρουαζιέρας, πχ ο πελάτης θα στρώνει μόνος του το κρεβάτι του κτλ κτλ. http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?p=895#post895
Stratos Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 ΣΤΑ … ΙΧΝΗ της ελληνικής κρουαζιέρας βρίσκονται από χθες το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, οι ναυτεργατικές Οργανώσεις και η Louis Hellenic Cruises. Οι τρεις πλευρές συναντήθηκαν ξανά χθες, βάζοντας τα θεμέλια για να δοθεί το «φιλί της ζωής» στο υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοιο. Οι εκπρόσωποι του ομίλου Louis, τόνισαν κατά τη διάρκεια της συνάντησης ότι έχουν σαν στόχο να φέρουν μέχρι και εφτά κρουαζιερόπλοια στην ελληνική σημαία, και για τον σκοπό αυτό ζητούν τη συνεργασία τόσο των ναυτεργατών όσο και της πολιτείας. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι εφτά κρουαζιερόπλοια στην ελληνική σημαία αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον 700 θέσεις εργασίας για τους έλληνες ναυτικούς. «Η ελληνική κρουαζιέρα μπορεί και πρέπει να αναπτυχθεί και να ενδυναμωθεί», είχε τονίσει την προηγούμενη εβδομάδα στην ειδική εκδήλωση για τις κρουαζιέρες που ξεκίνησε το «Emerald» με ελληνική σημαία και 123 έλληνες ναυτικούς, ο πρόεδρος του ομίλου Κωστάκης Λοΐζος, και προσέθεσε: «Μόνοι μας όμως είναι αδύνατο να το πραγματοποιήσουμε. Γι' αυτό χρειαζόμαστε τη βοήθεια, στήριξη και κατανόηση όλων σας. Της κυβέρνησης, των τοπικών αρχών, των συνδικάτων, των τουριστικών πρακτόρων». Από την πλευρά του ο ΥΕΝ υπογράμμισε ότι στόχος του είναι η ενδυνάμωση της ελληνικής σημαίας στα κρουαζιερόπλοια, και η εξασφάλιση τουλάχιστον 600 θέσεων εργασίας για τους έλληνες ναυτικούς. Τέλος από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Ιωάννης Χαλάς υπογράμμισε στη «Ν» «Υπό προϋποθέσεις το βλέπουμε θετικά. Πρόκειται για ρυθμίσεις που θα αφορούν μόνο τα κρουαζιερόπλοια και που θα ανταποκρίνονται στη σύγχρονη πραγματικότητα. Σκοπός της ΠΝΟ είναι να διασφαλίσει όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας για τους έλληνες ναυτεργάτες», και υπογράμμισε: «Στη συνάντηση έγινε κατανοητό ότι παράλληλα θα πρέπει να ανταποκριθεί και η ελληνική πολιτεία. Και ειδικότερα και σε ό,τι αφορά τη μείωση των εισφορών στο ΝΑΤ αλλά και των Λιμενικών Τελών», και κατέληξε: «Θα υπάρξει νέα συνάντηση μάλλον την επόμενη Τρίτη, αφού πρώτα, τα ναυτεργατικά σωματεία συναντηθούν με τους εκπροσώπους της εταιρείας». ROC Επιπλέον χθες ο ΥΕΝ ανακοίνωσε στην ΠΝΟ ότι το θέμα της φορολογίας προωθείται στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών και το έχει αναλάβει ο υφυπουργός Αδάμ Ρεγκούζας, ενώ παράλληλα αναμένεται σήμερα να πληρωθούν 500.000 ευρώ, το 20% των οφειλομένων, στους 195 ναυτεργάτες της ROC. Τέλος όπως τόνισε ο ΥΕΝ Μανώλης Κεφαλογιάννης τα τρία πλοία της ROC θα εκπλειστηριαστούν στις 6 Απριλίου 2005. Nαυτεμπορική
proud_ionian Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 ενα ακομη κρουαζιεροπλοιο της louis το Ithaca ξεκινα τα μεσα Μαϊου. Οπως ανακοίνωσε η εταιρεία το κρουαζιερόπλοιο «Ithaca», θα επισκέπτεται τα ελληνικά νησιά και την Τουρκία, εκτελώντας προγράμματα 7ήμερων κρουαζιέρων, τα οποία θα συνδυάζουν 3ήμερες κρουαζιέρες με προορισμό την Κωνσταντινούπολη και τετραήμερες κρουαζιέρες που θα ξεκινούν από το λιμάνι του Λαυρίου. Το «Ithaca» είναι 12.609 τόνων και έχει μήκος 159,89 μέτρα, ενώ διαθέτει 8 καταστρώματα και 254 καμπίνες. Στις εγκαταστάσεις του, διαθέτει μεταξύ άλλων πισίνα, καζίνο, βιβλιοθήκη, χώρους εστίασης και διασκέδασης, σαλόνι ομορφιάς, γυμναστήριο κ.ά. Παράλληλα, με το κρουαζιερόπλοιο «The Emerald», το οποίο πραγματοποίησε την εναρκτήρια κρουαζιέρα της εταιρείας, στις 11 Μαρτίου 2005, αλλά και με τα «Calypso» και «Perla» που ξεκινούν κρουαζιέρες από τον Απρίλιο του 2005, η Louis Hellenic Cruises, εκτελεί 3ήμερες, 4ήμερες και 7ήμερες κρουαζιέρες από το λιμάνι του Πειραιά. πηγη ναυτεμπορικη 29 μαρτιου 2005 ΥΓ προκειται για το γνωστο Ausonia που πλεον θα φερει το ονομα του ενδοξου νησιου
gpan Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Το Ithaca λεγόταν πως θα χρησιμοποιηθεί ανάλογα με τη ζήτηση. Για να το ενεργοποιήσουν σημαίνει πως έχουν πολλές κρατήσεις για τα άλλα πλοία.. αλλα περίεργο μου φαίνεται.. μόλις έφυγε ο Ποταμιάνος άνοιξε η ελληνική αγορά κρουαζιέρας κ πλάκωσε πελατεία? Επίσης για πρώτη φορά φέτος η Εργατική Εστία παρέχει στους δικαιούχους 8ήμερες κρουαζιέρες, φαντάζομαι με την Louis
Nick the Greek Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Με προλαβε η ανακοινωση γιατι ενοσω ελειπα εμαθα κι εγω για το Ausonia. Επισης μεχρι στιγμης τα πλοια φευγουν γεματα και το ολο εγχειρημα δειχνει να εχει ξεκινησει πολυ καλα, σε σημειο που την περασμενη εβδομαδα ορισμενοι επιβατες ξεχειλησαν και στο Aegean I.
christos Posted April 2, 2005 Author Posted April 2, 2005 Από τα αποτελέσματα βλέπουμε πως οι τιμές στην κρουαζιέρα είναι πολυ σημαντικός παράγοντας στην επιλογή του αυτού του είδους τουρισμού από τους ταξιδιώτες , τουλάχιστον στην Ελλάδα. ----Με τη Roc ήθελες για μια 7ήμερη κρουαζιέρα 10-15% περισσότερα χρήματα σε σχέση με τη Louis πχ. στο Αιγαίο. ----Τα πλοία της Louis έχουν 4κλινες καμπίνες ; Γιατί της ROC είχαν περιορισμένο αριθμό.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 Το TRITON αγοράστηκε στη τιμή 9.500.000€, από την LOUIS HELLENIC CRUISES, με αρχική τιμή τα 5.5000.000€!!! Χτυπήθηκε από κάποιον Έλληνα αμερικανό ονόματι ΤΖΗΜΑΣ. Το RENAISSANCE πουλήθηκε στον Τζημα, ο ίδιος έχει αγοράσει και το FLAMENCO της Festival, έναντι 3.400.000€ με αρχική τιμή τα 2.8000.000€!!! Και ο ΟΔΥΣΣΕΥΣ σε κορεάτες , έναντι 2.200.000€ με αρχική τιμή τα 1.8000.000€!!!
christos Posted April 8, 2005 Author Posted April 8, 2005 Πολύ καλό πλοίο ο Triton , και καλά έκανε η Louis και το αγόρασε....καλύτερο θα ήταν να πάρει και το Renaissance αλλά δεν πειράζει , κάτι ειναι και αυτό.Ξέρετε τι κρουαζιέρες θα κάνει;
Nick the Greek Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Το Sunbird μετονομαστηκε σε Thomson Destiny και εφυγε απο την Ελευσινα παραλλασσοντας τα φαναρια του Πειραια για ανοιχτη θαλασσα μολις προ ολιγου.
enas chiotis Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Τώρα πώς γίνεται ένα πλοίο που φεύγει από την Ελευσίνα να παραλάσσει τα φανάρια του Πειραιά και όχι την Ψυτάλλεια, ένας LOUIS DE FINES το ξέρει!
Nick the Greek Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Ειμαι Πειραιοκεντριστης, γι' αυτο! Funes παρακαλω, οπως ο παλιος παικτης του γαυρου!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Τρία ακόμη κρουαζιερόπλοια του ομίλου Louis θα σηκώσουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός την ελληνική σημαία. Αυτό δήλωσε σήμερα ο εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου Κωστάκης Λοϊζου σε παρουσίαση που έγινε πάνω στο κρουαζιερόπλοιο "Thomson Destiny" που είχε "δέσει" στην Ακτή Ξαβερίου στον Πειραιά. Ο κ. Λοϊζου αναφέρθηκε στη συμβολή του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη αλλά και των ναυτεργατικών σωματείων στην προσπάθεια για αναβίωση της ελληνικής κρουαζιέρας, ωστόσο, όπως τόνισε, χρειάζονται ακόμη πολλά, ώστε η ελληνική κρουαζιέρα να φθάσει στην πρώτη θέση που της αξίζει. Το "Thomson Destiny" αποτελεί τη ναυαρχίδα του στόλου του ομίλου Louis. Είναι 35.000 τόνων, έχει μήκος 214 μέτρα, διαθέτει 11 ορόφους και 722 καμπίνες, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει 1.636 επιβάτες. Το κρουαζιερόπλοιο, μεταξύ άλλων, διαθέτει δύο πισίνες, καζίνο, δισκοθήκη, χώρους εστίασης και διασκέδασης, σαλόνι ομορφιάς, γυμναστήριο, σπα κ.α. Πηγη http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/04/22/1036799.htm
gpan Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 To ΤΡΙΤΩΝ βρίσκεται στο πέραμα με το όνομα ΤΡΙΤΩΝ VIII και χωρίς λιμάνι νηολογίου, αν σκοπεύουν να το κρατήσουν στην ελληνική σημαία τότε γιατί έσβησαν το "ΠΕΙΡΑΙΑΣ"?
christos Posted April 25, 2005 Author Posted April 25, 2005 Γιατί για ένα διάστημα δεν ήξεραν πως θα φέρει ελληνική σημαία. 'Οταν το έμαθαν ήταν πια αργά , το είχαν σβήσει..
proud_ionian Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Τρία νέα κρουαζιερόπλοια εντάχθηκαν στο ελληνικό νηολόγιο. Στη συνέχεια της συναφθείσης μεταξύ Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας ΠΝΟ και ομίλου Κ. Λοϊζου συμφωνίας για την σύνθεση των πλοίων υπεβλήθησαν δικαιολογητικά εκ μέρους της πλοιοκτήτριας: - λιβεριανής εταιρείας «IONIAN CRUISE LINES S.A.» συμφερόντων του πιο πάνω ομίλου με διαχειρίστρια εταιρεία την «CORE MARINE LIMITED», στο ΥΕΝ/ΔΝΠΑ 4 για την τροποποίηση των όρων 3 και 9 της εγκριτικής πράξης του νηολογημένου σύμφωνα με τις διατάξεις αρθρ.13 ΝΔ 2687/53 του Ε/Γ-Κ/Ρ «ΔΗ ΕΜΕΡΑΛΝΤ» Ν.Π.10995. - «CALYPSO NAVIGATION LTD», συμφερόντων του πιο πάνω ομίλου με διαχειρίστρια την «CORE MARINE LIMITED», για τη νηολόγηση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 Ν.Δ.2687/53 του Ε/Γ-Κ/Ρ «ΔΕ ΚΑΛΥΨΩ», υπό σημαία Μπαχάμες, καθώς και για την ενσωμάτωση στις υπό έκδοση οικείες εγκριτικές πράξεις των τροποποιήσεων που ζητήθηκαν για το πλοίο «ΔΗ ΕΜΕΡΑΛΝΤ». - «PERLA NAVIGATION LTD», συμφερόντων του πιο πάνω ομίλου και διαχειρίστρια εταιρεία την «CORE MARINE LIMITED», για τη νηολόγηση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 Ν.Δ.2687/53 του Ε/Γ-Κ/Ρ «ΠΕΡΛΑ», υπό σημαία Μπαχάμες, καθώς και για την ενσωμάτωση στις υπό έκδοση οικείες εγκριτικές πράξεις των τροποποιήσεων που ζητήθηκαν για το πλοίο «ΔΗ ΕΜΕΡΑΛΝΤ». Εκτιμάται ότι θα καλυφθούν συνολικά πάνω από 300 θέσεις ελλήνων ναυτικών (αξιωματικών - κατωτέρου πληρώματος), από την είσοδο των δύο νέων πλοίων του πιο πάνω ομίλου στο ελληνικό νηολόγιο. απο τη ναυτεμπορικη
Nick the Greek Posted April 27, 2005 Posted April 27, 2005 Σημερα το απογευμα εδεσε στου Ξαβερη και το La Perla το οποιο συντομοτατα θα αρχισει και αυτο κρουαζιερες απο Πειραια.
Nick the Greek Posted May 2, 2005 Posted May 2, 2005 Το Εμεραλντ ηταν την Κυριακη του Πασχα στον προλιμενα και εβγαζε τα σινιαλα του προφανως γιατι ναυλωθηκε καπου αλλου. Το αντικαθιστουν τα Περλα και Καλυψω, λογικα αργοτερα μεσα στη σεζον θα δουμε και τα Τριτων αλλα και το Ausonia
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2005 Posted May 3, 2005 Το Ausonia μπορεί να το δούμε, αλλά χωρίς την Ελληνική σημαία!!! Το ΤΡΙΤΩΝ αναμένεται να κάνει ανακαίνιση που θα φτάσει στα 5.000.000USD, στους εσωτερικούς χώρους!! Θα αναγεννηθεί το βαποράκι!! KANETE ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ (EDIT)!! δεν ειναι απαραιτητη νεα δημοσιευση, πανω σε αμεσως προηγουμενη δικη σας c3po
George Posted May 3, 2005 Posted May 3, 2005 Στη Μύκονο από Louis εμφανίστηκαν στις 2/5/2005 τα Perla (δυστυχώς από το δικό μου παρατηρητήριο δεν μπόρεσα να διακρίνω σημαία) και το ΚΑΛΥΨΩ με Ελληνική. Το πρώτο πλαγιοδέτησέ στο έξω λιμάνι και το δεύτερο αγκυροβόλησε λίγα μέτρα έξω από το παλιό.
Nick the Greek Posted May 9, 2005 Posted May 9, 2005 Για την ανανεωση των 5 εκατομμυριων δολλαριων, επετρεψε μου να εχω μεγαλες αμφιβολιες Π100. Το πλοιο με το ονομα Τριτων VIII κανει σημερα δοκιμαστικο πλου και επιστρεφει το μεσημερακι στο κεντρικο λιμανι του Πειραια, βαμμενο κατασπρο. Δεν μπορω να φανταστω ποτε και που θα προλαβουν να πεσουν πανω στο πλοιο αυτα τα 5 εκατομμυρια. Το ονομα Τριτων VIII μαλλον ειναι προσωρινο και απ' οσο γνωριζω ισως μετονομαστει σε Coral. Δεν ξερω ομως αν και η σημαια του αυτην τη στιγμη(Παναμας) ειναι προσωρινη.
Nick the Greek Posted May 9, 2005 Posted May 9, 2005 Με προλαβαν οι εξελιξεις τελικα, το πλοιο εχει ηδη το ονομα Coral γραμμενο και νηολογιο Πειραια ενω βρισκεται δεμενο στου Ξαβερη. Η αληθεια ειναι παντως πως τοσα χρονια στα χρωματα της Ηπειρωτικης και της ΡΟΚ, ξενιζει λιγο ετσι οπως ειναι κατασπρο. Δεν υπαρχουν ακομα σινιαλα στην τσιμινιερα του. 12-05-05 Τελικα χτες και σημερα προστεθηκαν τα σινιαλα της εταιρειας στο πλοιο και αν κρινω απο το γεγονος οτι επαιρνε πετρελαια, πολυ πιθανον να ξεκινα κρουαζιερες ακομα και αυριο. Ετοιμαστηκε σε χρονο ρεκορ(οχι οτι ειχε κανενα προβλημα δηλαδη) αλλα δε νομιζω οτι εγινε οτιδηποτε σχετικα με την ανακαινιση που φημολογουταν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now