Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από την εφημερίδα ΡΟΔΙΑΚΗ (14/10/2005)

[…]Παράλληλα, η κ. Καϊλλή, που εκπροσωπεί στην περιοχή την εταιρία LOUIS CRUISE LINES, έκανε γνωστό ότι φέτος η εταιρία θα σταματήσει τα ταξίδια της προς τη Ρόδο, στο τέλος Νοεμβρίου, αντί στο τέλος Οκτωβρίου.

Μάλιστα, οι πληρότητες είναι εντυπωσιακές που σημαίνει ότι γενικά η φετινή περίοδος, πήγε πολύ καλά. Ομως το 2006, τα πράγματα, φαίνεται ότι θα είναι ακόμα καλύτερα, καθώς καινούργια κρουαζιερόπλοια θα προσεγγίζουν τη Ρόδο στο πλαίσιο νέων προγραμμάτων που θα καταρτίσει.

Οπως έγινε γνωστό η εταιρεία, θα ενώσει την Ελλάδα, με νέους προορισμούς, και σ’ αυτό το σχεδιασμό θα έχει θέση και η Ρόδος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οντως γινεται δουλεια στο πλοιο, ισως ειναι τελικα η ωρα της επενδυσης των 5 εκατομμυριων ευρω η τελος παντων καποιου ποσου που ειχε ακουστει οταν το πλοιο αγοραστηκε τον περασμενο Μαιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλο χειμωνα για την εταιρεια μια και τα Aegean I και The Emerald δειχνουν να εδεσαν για το χειμωνα. Το πρωτο ειναι πλαγιοδετηση στου Ξαβερη ενω το δευτερο στο Παλατακι, διπλα στον Αδωνι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Μέχρι στιγμής το πρόγραμμα της LOUIS έχει μόνο το PERLA από Πειραιά.

Ως γνωστόν το ΚΑΛΥΨΩ θα είναι στην Αγγλία και το ΚΟΡΑΛ στην Ιταλία.

Οπότε πιστεύω ότι μάλλον φέτος θα δούμε και το AUSONIA με Ελληνική σημαία από Πειραιά γεγονός που είναι καλό γιατί το συγκεκριμένο πλοίο αν και παλιό είναι σε πολύ καλή κατάσταση απ' ότι ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Ενας Αγγλος φιλος που το ταξιδεψε το καλοκαιρι, μου ελεγε ακριβως τα ιδια για το Ausonia, Δαυιδ. Βεβαια τιθεται και θεμα χωρητικοτητας γιατι απ' οτι ειμαι σε θεση να γνωριζω τα πλοια φετος απο Πειραια ηταν σχεδον fully booked και ισως για του χρονου να χρειαστει παραπανω χωρητικοτητα. Δηλαδη για τη νεα χρονια απο Πειραια εχουμε μαλλον Ausonia, Perla και Aegean I? Επισης γνωριζεις μηπως κατι σχετικο με το Princessa Marissa? Δουλευει ακομη η βρισκεται σε χειμερινη ακινησια?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο ΚΟΡΑΛ (ποιο κοραλ μωρε, ΤΡΙΤΩΝΑ τον λενε!) έχει ήδη εγκατασταθεί το σύστημα πυρόσβεσης και είναι hi fog (αν το γραφω σωστα) και οχι springler.

Το πρόβλημα ειναι πως ειναι πολύ χαμηλοτάβανα τα ντεκ και όσοι ειναι πανω απο 1.85 θα παιζουν κεφαλιές με το σύστημα.

Ασχετο, το ύψος των ταβανιων του μου θυμησε εποχες stella oceanis.

Κατα τα άλλα όλες οι καμπίνες που είδα βάφονται εξολοκλήρου και αντικαθίστανται στρώματα, γενικά οντως φαίνεται να γίνεται σχετικά μεγάλης έκτασης δουλειά.

Αναμένεται να είναι έτοιμο τον Μάρτιο και ακολούθως θα παει Γένοβα, όπως εχει πει και ο Δαυίδ, με στόχο να επαναλάβει την πολύ επιτυχημενη φετινή του χρονιά.

Link to comment
Share on other sites

Nick το MARISSA είναι δεμένο στη Λεμεσό πίσω από το SALAMIS GLORY. Εγώ για να πω την αλήθεια που είδα το πρόγραμμα της εταιρίας, δεν είδα πουθενά AEGEAN I ενώ παράλληλα το ΚΟΡΑΛ πάει για άλλα μέρη. Όπως αν δεν κάνω λάθος δεν αναφερόταν πουθενά ούτε το MARISSA. Κρουαζιέρες από Λεμεσσό φαίνεται ότι προς το παρόν θα αναλάβει το SAPPHIRE ενώ στα εντός θα προστεθεί από 13/3 μέχρι Ιούνιο το ΕΜΕRALD που θα κάνει κρουαζιέρες μαζί με το ΠΕΡΛΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η τελευταια εντυπη εκδοση της εφημεριδας Tradewinds αναφερει ορισμενα πραγματα σχετικα με το πλοιο Aegean I και την μανουρα(που λεμε και στα Περαιωτικα) που εχει γινει σχετικα με την ιδιοκτησια του.

Συμφωνα με την εφημεριδα, απο το περασμενο καλοκαιρι ειχε υπογραφει MOA μεταξυ του Αγγελοπουλου και του Λουη σχετικα με την αγορα του πλοιου, ενω το καθ' ολη την διαρκεια της σεζον η Louis μεταχειριζοταν το πλοιο σαν δικο της, ασχετα αν η παραδοση ηταν προγραμματισμενη με το τελος της σεζον. Οταν η σεζον τελειωσε, ο Αγγελοπουλος ζητησε μια μικρη παραταση οσον αφορα την ημερομηνια παραδοσης η οποια αρχισε τελικα να γινεται σηριαλ. Σε καποιο σημειο λοιπον ο Αγγελοπουλος εκανε πισω και εστειλε επισημο notice στον Λουη οτι η αγοραπωλησια ακυρωνεται και τελικα στο προσκηνιο βρεθηκε καποια Λιβεριανη εταιρεια η οποια φερεται να εχει αγορασει το πλοιο και φερεται να εχει μπλοκαρει με προσφυγη της σε ενδικα μεσα οποιαδηποτε μεταβολη στο ιδιοκτησιακο καθεστως του πλοιου.

Απο την αλλη πλευρα η Κυπριακη εταιρεια θεωρει το πλοιο δικο της και εχει προσφυγει με τη σειρα της στη δικαιοσυνη προκειμενου να αποκτησει το πλοιο το οποιο και θεωρει απαραιτητο στο στολο της εν οψει της καινουριας σεζον στην κρουαζιερα. Με λιγα λογια, στο Aegean I την ποδια, σφαζονται πλοιοκτητες:P. Το λογο εχει πλεον η Δικαιοσυνη η οποια -Γιοσακη και μεγαλο-παπαδων επιτρεποντων- θα δωσει τη λυση. Επαναλαμβανω οτι αυτα σε γενικες γραμμες γραφτηκαν στην εφημεριδα και δεν αποτελουν δικη μου πληροφορηση.

Link to comment
Share on other sites

Tην υπογραφή συμφωνίας με την φινλανδική εταιρεία Birka Cruises για την αγορά του κρουαζιερόπλοιου “Birka Princess” αντί 35 εκατ. δολ. ανακοίνωσε η Louis Cruise Lines. Η παράδοση του πλοίου αναμένεται να γίνει εντός του επόμενου μήνα.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Louis, το “Birka Princess” κατασκευάστηκε στη Φινλανδία το 1986 και έτυχε πλήρους ανακαίνισης της τάξης των 26 εκατ. δολ. τo 1999. Είναι 22.412 τόνων και διαθέτει 584 καμπίνες στις οποίες μπορούν να φιλοξενηθούν 1537 επιβάτες. Διαθέτει μεταξύ άλλων τρία εστιατόρια, διάφορα μπαρ, μεγάλο σαλόνι παραστάσεων, χώρο διασκέδασης, σημαντικό αριθμό καταστημάτων, παιδότοπο, αίθουσες συνεδρίων κ.ά..

Το νέο απόκτημα της Louis θα εκτελεί από τον φετινό Απρίλιο, τριήμερες και τετραήμερες κρουαζιέρες από τον Πειραιά για λογαριασμό της Louis Hellenic Cruises.

Όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, η αγορά του “Birka Princess” είναι ενδεικτική της δέσμευσης της Louis για την ενίσχυση της ελληνικής κρουαζιέρας και του τουρισμού στην Ελλάδα εν γένει και αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την υλοποίηση του στόχου για ανάδειξη του Πειραιά σε κομβικό κέντρο κρουαζιέρας στην Μεσόγειο.

Και εδω μια φωτογραφια του

Link to comment
Share on other sites

Με μια πρώτη ματιά έχω να παρατηρήσω τα εξής:

1.Οι 1500 επιβάτες για το μέγεθος του πλοίου είναι πάρα πολλοί για τα στάνταρ κρουαζιερόπλοιου και μάλλον θυμίζουν Ε/Γ-Ο/Γ (τα πρώην "δικά" μας VOYAGER & EXPLORER με 25000 grt είχαν χωρητικότητα 800 περίπου επιβατών και δεν ήταν και από τα πλέον "άνετα" κρουαζιερόπλοια)

2. Εκ πρώτης όψεως δεν βλέπω εξωτερική πισίνα με ότι αυτό συνεπάγεται.

3. Οι εσωτερικοί χώροι που είδα στο faktaomfartyg πιστεύω ότι απέχουν πολύ από όλα τα υπόλοιπα πλοία της εταιρίας ακόμη και από τα πλέον παλιά και μόνον κρουαζιερόπλοιο δεν θυμίζουν, τουλάχιστον όπως τα ξέραμε μέχρι και σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Κι αν δεν με απατούν τα Σουηδικά μου :mad: ήταν παλιό ferry που μετασκευάστηκε.

Σε γενικές γραμμές πάντως θα συμφωνίσω πως οι εσωτερικοί του χώροι δεν είναι και ότι καλύτερο εκτός πια αν αυτές οι φωτο που φαίνονται στο fakta είναι πριν από την αναφερόμενη ανακαίνισή του.

Το μέλλον θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν έχουμε τα εξής:

ΚΑΛΥΨΩ: Από 10/5/2006 - 29/10/2006 στο Ηνωμένο Βασίλειο.

ΚΟΡΑΛ: Από 14/3/2006 κροαζιέρες από Γένοβα προς Δυτική Μεσόγειο.

ΠΕΡΛΑ: Από 10/3/2006 - 17/11/2006 από Πειραιά για κρουαζιέρες στο Αιγαίο και την Τουρκία.

SAPPHIRE: Από 3/5/2006 - 21/5/2006 από Μασσαλία για Λιβύη και από 27/5/2006 - 4/11/2006 από Μασσαλία για Αιγαίο, Τουρκία και Γένοβα.

SERENADE: Από 10/4/2006 - 1/11/2006 από Λεμεσσό για Χάιφα και Portsaid.

THE EMERALD: Από 10/3/2006 - 1/5/2006 από Πειραιά για Αιγαίο και Τουρκία.

Διευκρινίσεις: 1) Εκκρεμούν ακόμα οι κρουαζιέρες από Κύπρο για Αιγαίο, Αδριατική και Μαύρη θάλασσα.

2) Δεν αναφέρονται τα AQUAMΑRINE και THOMSON DESTINY που είναι ναυλωμένα.

3) Δεν αναφέρονται καθόλου τα PRINSESA MARISSA και AUSONIA.

Απορίες: 1) Το EMERALD μετά την 1η Μαϊου που σταματάει, έχει κάποια ναύλωση;

2) Υπάρχει περίπτωση τις γραμμές που εκκρεμούν να τις καλύψει ένα μόνο βαπόρι ή χρειάζονται και τα δύο που έμειναν απ'έξω (AUSONIA, PRINSESA MARISSA);

Link to comment
Share on other sites

Το Εμεραλντ μετα ναυλωνεται κι αυτο στην Thomson. To Thomson Destiny νομιζω κανει κρουαζιερες καπου στη Μαγιορκα και στα Καναρια Νησια και το Aquamarine θα ναυλωθει για κρουαζιερες στα Φιορδ με το ονομα ARIELLE και σημαια Μπαχαμες νηολογιο Nassau (μονο τον αριθμο ξεχασα ;):P )

Link to comment
Share on other sites

Με λιγα λογια, δε νομιζω να μεινει ο Πειραιας μονο με το Περλα και το Birka Princess(οπως αυτο μετονομαστει). Πιστευω οτι και το Ausonia τουλαχιστον θα χρησιμοποιηθει, αλλωστε απο περυσι ειχε ακουστει οτι μπορει να σηκωσει ελληνικη σημαια.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να έρθει το AUSONIA.

Νομίζω ότι όλοι οι φίλοι των κλασικών καραβιών θα χαρούν για την ευκαιρία που τους δίνεται να ταξιδέψουν σε ένα από τα λίγα πλέον "πραγματικά" πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Το Thomson Destiny πρεπει να ξεκινα αρχες Μαιου κρουαζιερες απο την Palma de Mallorca. Το repositioning ξεκινα απο το Ηρακλειο της Κρητης στις 19-04(Μεγαλη Τεταρτη) και η εταιρεια το πουλα σαν ξεχωριστη κρουαζιερα προκειμενου το πλοιο να μην παει εκει αδειο και να καλυψει καποια εξοδα. Το προγραμμα εχει ως εξης:

Αναχωρηση απο Ηρακλειο στις 19-04/(2000) για Πειραια 20-04/(0700-1600) με τα επομενα Ελληνικα λιμανια να ειναι η Ηγουμενιτσα 21-04/(1300-1400) μονο για επιβιβαση επιβατων οπου και θα εορταστει και η Επανασταση μας. Την ιδια ημερα στην Κερκυρα με αφιξη 1600 συμφωνα με το προγραμμα. Το πλοιο θα παραμεινει στην Κερκυρα μεχρι την Κυριακη του Πασχα απ' οπου και θα αναχωρησει δυο ωρες μετα την Ανασταση. Τα επομενα λιμανια θα ειναι η Τυνιδα, το Αζαξιο της Κορσικης, η Βαρκελωνη, η Βαλενθια, η Μαλαγα, η Ταγγερη του Μαροκου και τελος η Palma de Mallorca στις 30-04-06. Οι τιμες ξεκινανε απο Ε995 για δικλινη στανταρ εσωτερικη καμπινα και φτανουν στα Ε1720 για εξωτερικη σουιτα. Καλα ταξιδια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το επιβεβαιωνω και εγω με σημερινες μου πληροφοριες(λες και χρειαζοτανε επιβεβαιωση ο Δαυιδ:D ).

Και επειδη η χαρις των (δια)δικτυωμενων shiprfriends φτανει μεχρι τη χωρα των Χιλιων Λιμνων, να πουμε περαιτερω οπως μου μετεφερε ο Kimi Raikkonen:D οτι το πλοιο ηδη μετασκευαζεται στη Φινλανδια οπως ανελαβαν να κανουν οι πωλητες. Γινεται εκτεταμενη μετασκευη ειδικα εσωτερικα ενω προστιθεται και εξωτερικη πισινα. Αρκει να πουμε οτι το πλοιο δεν διεθετε καν καμπινες πληρωματος, μια και στη Φινλανδια λειτουργουσε σαν ημεροπλοιο. Αναμενεται να ελθει στην Ελλαδα στο τελος της πρωτης εβδομαδας του Απριλιου(γυρω στις 5 του μηνος).

Να πουμε επισης οτι η σεζον αρχισε ηδη με το Emerald και τα πρωτα δειγματα ειναι κατι παραπανω απο ενθαρρυντικα. Μαλιστα συμφωνα με αυτοπτες μαρτυρες την Παρασκευη το πρωι, το πλοιο αφησε εξω(!!) περιπου 20 ατομα που εκαναν τη σχετικη φασαρια στον επιβατικο σταθμο. Μπερικετια.

Link to comment
Share on other sites

Από δικές μου πληροφορίες :D , μέχρι την άλλη εβδομάδα θα πάνε Φινλανδία και οι δικηγόροι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αγοράς.

Άντε να το δούμε πώς θα γίνει με τη μετασκεύη, γιατί από καταστρώματα...

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο σήμερα μετονομάστηκε σε SEA DIAMOND, ύψωσε σημαία Μάλτας και αναχώρησε από το Marienhamn για τα ναυπηγεία Turku Shiprepair στο Naantali.

Link to comment
Share on other sites

Η Ναυτεμπορική απλά επιβεβαιώνει σήμερα ότι έχει ειπωθεί στα παραπάνω σχόλια!

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/03/20/1168222.htm

Η Louis Cruise Lines ανακοίνωσε σήμερα ότι ολοκληρώθηκε στις 17 Μαρτίου 2006 η παραλαβή του κρουαζιεροπλοίου “Birka Princess”, το οποίο μετονομάστηκε σε “SEA DIAMOND”.

δ ι α φ η μ ι σ ηΤο νέο αυτό απόκτημα του στόλου της Louis, που αγοράστηκε για $35εκ., κατασκευάστηκε στη Φινλανδία το 1986 και έτυχε πλήρους ανακαίνισης ύψους $26εκ. το 1999. Είναι 22.412 τόνων, μεταφέρει 1250 επιβάτες σε 584 καμπίνες. Tο κρουαζιερόπλοιο διαθέτει μεταξύ άλλων τρία εστιατόρια, διάφορα μπαρ, μεγάλο σαλόνι παραστάσεων, αριθμό καταστημάτων, παιδότοπο, αίθουσες συνεδρίων, εσωτερική πισίνα με κέντρο spa κ.ά. .

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το κρουαζιερόπλοιο θεωρείται ένα από τα φιλικότερα για το περιβάλλον πλοία διαθέτοντας 7 καταλύτες και σύστημα ελέγχου καυσαερίων.

Το “Sea Diamond”, μετά από περαιτέρω ανακαινίσεις, θα εκτελεί από τον ερχόμενο μήνα, 3-ήμερες και 4-ήμερες κρουαζιέρες από τον Πειραιά για λογαριασμό της Louis Hellenic Cruises. Η αγορά του “Sea Diamond” εντάσσεται στα πλαίσια της πολιτικής της εταιρείας για ανανέωση του στόλου και την συνεχή αναβάθμιση των προσφερομένων υπηρεσιών και προϊόντων της.

Ο στόλος της Louis αποτελείται από δώδεκα κρουαζιερόπλοια από τα οποία τρία είναι ναυλωμένα στην Αγγλική Thomson Cruises (που ανήκει στον ‘Όμιλο της TUI, τον μεγαλύτερο οργανωτή ταξιδιών στον κόσμο) και ένα στην Γερμανική Transocean Δύο από τα πλοία της Louis εκτελούν 3/4/7-ήμερες κρουαζιέρες από τον Πειραιά, δύο από τη Γένοβα/Μασσαλία, ένα από το Λονδίνο και τρία από την Κύπρο.

Ο Όμιλος Λούης διαθέτει επίσης είκοσι-επτά ξενοδοχεία από τα οποία τα δεκαπέντε σε διάφορα τουριστικά νησιά της Ελλάδας. Μεταξύ των ξενοδοχείων της Louis στην Κύπρο συμπεριλαμβάνονται και τα δύο ξενοδοχεία HILTON στη Λευκωσία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...