Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μ. Τραυλού: Ποιο είναι το πρώτο πλοίο της Neptune Dry Management

Quote

Σε πλήρη τροχιά έχει μπει το εγχείρημα της ναυτιλιακής Neptune Lines Management, συμφερόντων της Μελίνας Τραυλού, για είσοδό της στην αγορά του ξηρού φορτίου, καθώς ήδη από τον Ιούλιο έχει ιδρυθεί η θυγατρική της που θα αναλάβει τη διαχείριση των πλοίων ξηρού φορτίου που θα αποκτήσει, ενώ ήδη έχει ενταχθεί στον στόλο της το πρώτο τέτοιο πλοίο.

Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα, από τα τέλη του περασμένου Ιουλίου έχει συσταθεί η εταιρεία Neptune Dry Management, που εμφανίζεται με έδρα ίδια με αυτήν της Neptune Lines. Το πρώτο πλοίο της νεοσύστατης εταιρείας είναι ένα ιαπωνικής κατασκευής supramax που τον περασμένο Ιούνιο είχε αναφερθεί ότι πουλήθηκε σε ελληνική ναυτιλιακή από την BW Dry Cargo, χωρίς τότε να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες.

Πρόκειται για το πλοίο BW Indigo (χωρητικότητας 56.100 dwt, κατασκευής 2011), το οποίο μετονομάστηκε σε ND Armonia (ΙΜΟ Νο: 9514262) και πλέον εμφανίζεται στον στόλο της Neptune Dry. Για την απόκτησή του η εταιρεία φέρεται να πλήρωσε κάτι παραπάνω από 15 εκατομμύρια δολάρια.

Η κίνηση αυτή είναι πρωτόγνωρη για τη Neptune Lines, καθώς στα 42 χρόνια ιστορίας της δεν έχει καταγραφεί ποτέ στον στόλο της πλοίο ξηρού φορτίου, αλλά μόνο οχηματαγωγά, ro-ro και containerships.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το δεύτερο πλοίο της απέκτησε η νεοσυσταθείσα εταιρεία Neptune Dry Management, με την οποία η Μελίνα Τραυλού μπήκε στην αγορά του ξηρού φορτίου.

Quote

Η αρχή έγινε τον περασμένο Ιούλιο με το χωρητικότητας 56.100 dwt πλοίο BW Indigo (κατασκευής 2011, μετονομάστηκε σε ND Armonia), το οποίο η Neptune Dry απέκτησε έναντι περίπου 15,1-15,4 εκατ. δολαρίων. Τώρα, πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds αναφέρουν ότι η εταιρεία απέκτησε και ένα ακόμα πλοίο, το χωρητικότητας 57.800 dwt Ocean Morning (κατασκευής 2015), από τη χρεοκοπημένη United Ocean, έναντι 21,6 εκατομμυρίων δολαρίων. Η τιμή αυτή είναι κατά 1 εκατ. δολάρια χαμηλότερη σε σχέση με την εκτιμώμενη αξία του πλοίου, σύμφωνα με το VesselsValue.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα δύο πλοία είναι ιαπωνικής κατασκευής, και φαίνεται πως η Neptune Dry δείχνει μία ιδιαίτερη προτίμηση στα συγκεκριμένα πλοία.

Σημειωτέον ότι, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, το Ocean Morning θα είναι το 18ο πλοίο της United Ocean που αλλάζει χέρια.

Το Ocean Morning πρέπει να αγοράστηκε σε πλειστηριασμό από όσο γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Quote

Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα δύο πλοία είναι ιαπωνικής κατασκευής, και φαίνεται πως η Neptune Dry δείχνει μία ιδιαίτερη προτίμηση στα συγκεκριμένα πλοία.

 

Ναι αδερφέ, αυτό είναι. Είναι άλλωστε γνωστό πως η κυρία Τραυλού λατρεύει το sushi και το yakitori, δε θα μπορούσε ποτέ να αγοράσει Κορεάτικο πλοίο για παράδειγμα. Επειδή λοιπόν δεν μπορώ να ακούω κοινοτυπίες, να πούμε πως το προαναφερθέν Ocean Morning είναι ένα εξαιρετικά επιτυχημένο design της Tsuneishi, το 58άρι που για την ακρίβεια σε dwt βγαίνει στην πράξη σε 58 παρά κάτι. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, κι ας με διορθώσει κάποιος εδώ, αυτό είναι το design πάνω στο οποίο υπολογίζεται το Baltic Index για τα supramax. Το πρώτο πλοίο που διαβάσαμε παραπάνω πως αγόρασε η Neptune, είναι Mitsui 56άρι design, ίσως το καλύτερο design της αγοράς σε supramax. Κι όταν λέω καλύτερο design, εννοώ συνδυασμό βυθισμάτων, διαστάσεων και χωρητικότητας.

 

Οι 2 αγορές λοιπόν ήταν στοχευμένες όσο δεν πάει, η Neptune αγόρασε τα καλύτερα design της αγοράς, περιζήτητα από ναυλωτές και operators. Απλά συμβαίνει αυτά τα design να είναι από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν οι πηγές μου λένε ότι δεν θα περιμένουμε σύντομα κάποια άλλη αγορά σε bulk carrier. Οι κινήσεις είναι όντως στοχευόμενες με πλοία νέα σε ηλικία και σε διαστάσεις κατάλληλες παρόλο την είσοδο της στην αγορά των Bulk carrier για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας. Το ND Armonia έχει ξεκινήσει ήδη ταξίδια για λογαριασμό της Neptune Dry με φορτίο από το λιμάνι Dandong στη Κίνα με προορισμό το λιμάνι Callao στο Περού

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Η εταιρεια (ξαπο)έστειλε το Neptune Ploes στην Ινδία για περαιτέρω χρήση  των μεταλλικών του :P Αιωνία του η μνήμη του αξιομακάριστου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Η Neptune Lines υπέγραψε συμφωνία για την εγκατάσταση scrubbers σε 12 πλοία της (Neptune Aegli, Neptune Dynamis, Neptune Galene, Neptune Hellas, Neptune Horizon, Neptune Iliad, Neptune Ithaki, Neptune Kefalonia, Neptune Okeanis, Neptune Odyssey, Neptune Thalassa & Neptune Thelisis). Δηλαδή σε όλα τα ιδιόκτητα πλοία της εκτός από το Neptune Avra,

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
On 9/12/2018 at 9:34 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Neptune Lines υπέγραψε συμφωνία για την εγκατάσταση scrubbers σε 12 πλοία της (Neptune Aegli, Neptune Dynamis, Neptune Galene, Neptune Hellas, Neptune Horizon, Neptune Iliad, Neptune Ithaki, Neptune Kefalonia, Neptune Okeanis, Neptune Odyssey, Neptune Thalassa & Neptune Thelisis). Δηλαδή σε όλα τα ιδιόκτητα πλοία της εκτός από το Neptune Avra,

Η εγκατάσταση των scrubbers θα γίνει σε ναυπηγείο στη Βάρνα, λογικά στο Odessos Shipyard. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12/16/2018 at 9:14 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Neptune Dry είναι κοντά στην απόκτηση 4ου bulk carrier.

Η επιβεβαίωση της φήμης για την αγορά του 4ου bulk carrier της Neptune Dry μετά από ένα μήνα

Quote

Στην αγορά του πρώτου της πλοίου ultramax προχώρησε η Neptune Dry, θυγατρική τηςNeptune Lines συμφερόντων της Μελίνας Τραυλού, ισχυροποιώντας το στόλο ξηρού φορτίου της, που αριθμεί πλέον τέσσερα πλοία, σύμφωνα με πηγές της αγοράς.

Ναυλομεσίτες υποστηρίζουν ότι η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 61,000-dwt πλοίο ultramax, Loch Nevis (κατασκευής 2016), έναντι 24,5 εκατ. δολαρίων. Το Loch Nevis περιλαμβάνεται στο στόλο της ιαπωνικής KN Maritime, η οποία κατέχει και το αδελφό πλοίο ultramax, Loch Ness.

Αν η εξαγορά επιβεβαιωθεί, θα αποτελεί την πρώτη κίνηση της Neptune Dry για πάνω από ένα χρόνο.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο 2017 και προχώρησε άμεσα στην εξαγοράς τριών, μοντέρνων πλοίων supramax.

Το πρώτο πλοίο της νεοσύστατης εταιρείας ήταν το ιαπωνικής κατασκευής supramax BW Indigo (χωρητικότητας 56.100 dwt, κατασκευής 2011), το οποίο εξαγόρασε από την BW Dry Cargo. Το πλοίο μετονομάστηκε σε ND Armonia.

Ακολούθησε, το χωρητικότητας 57.800 dwt πλοίο Ocean Morning (κατασκευής 2015), που εξαγόρασε από τη United Ocean, έναντι 21,6 εκατομμυρίων δολαρίων, τον Οκτώβριο 2017.

Το τρίτο πλοίο, που απέκτησε το Δεκέμβριο 2017 έναντι 16,7 εκατ. δολαρίων, ήταν το χωρητικότητας 58,200-dwt bulker Canary K, κατασκευής 2012, το οποίο μετονομάστηκε σε ND Thelxis. Έκτοτε η εταιρεία δεν προχώρησε κάποια άλλη κίνηση.

Η απόφαση της Neptune Lines να μπει στην αγορά του ξηρού φορτίου μέσω της Neptune Dry, προκάλεσε αίσθηση, καθώς για πρώτη φορά στα 42 χρόνια της ιστορίας της αποφάσισε να διαφοροποιηθεί.

H Neptune Lines ιδρύθηκε το 1975 και ασχολείται με τον κλάδο των θαλασσίων μεταφορών αυτοκινήτων, project cargo και φορτίων Ro-Ro. Διαθέτει στόλο με 16 πλοία και εξυπηρετεί σχεδόν 30 χώρες με έμφαση στη Μεσόγειο, τη Βόρεια Ευρώπη και τη Μαύρη Θάλασσα.

Το 2017 η εταιρεία μετέφερε περισσότερα από 1 εκατομμύριο οχήματα για λογαριασμό των πελατών της.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Τελικά ακυρώθηκε η αγορά του IVY Unicorn (ΙΜΟ Νο: 9514080). Αλλά η Neptune Dry προχώρησε στην αγορά του Loch Nevis (IMO No: 9788681) που είναι κατασκευής του 2016 στην Ιαπωνία. 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με την Tradewinds, η Neptune θα εγκαταστήσει scrubbers σε 10 πλοία του στόλου της, με τα Neptune Galene και Neptune Thalassa να έχουν ήδη ολοκληρώσει την εγκατάσταση. Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως πρόκειται για hybrid scrubbers, θα μπορούν να δουλεύουν και σε κύκλωμα open αλλά και closed loop. Άρα η επένδυση της εταιρείας είναι ακόμη μεγαλύτερη.  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Το πέμπτο bulk carrier της Neptune Dry είναι το Loch Ness (IMO No: 9788679) ναυπηγημένο το 2016 στο ναυπηγειο SHIN Kurushima Toyohashi Shipbuilding (Yard No: 3668). To Loch Ness θα μετονομαστεί σε ND Maritsa προς τιμή της αδερφής του κ. Νίκου Τραυλού και αυτές τις ημέρες θα γίνει η παραλαβή του στο Βιετνάμ. Το πλοίο έχει μήκος 199,92 μέτρα, πλάτος 32,26 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή MITSUI ENGINEERING & SHIPBUILDING CO., LTD. TAMANO που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,7 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...