Jump to content
Shipfriends

Έναν καλό λόγο για τα πληρώματα.


PERIHGHTHS

Recommended Posts

Σε πλοίο που επισκέφθηκα σήμερα το πρωί, μπαίνοντας μέσα σε κάποιο χώρο του,είδα οτι κάποια άτομα του πληρώματος-εν ώρα διαλείμματος-είχαν συγκεντρωθεί και παρακολουθούσαν το Shipfriends.gr:D:D

Στην ερώτηση που τους έθεσα για το αν παρακολουθούν κάτι συγκεκριμένο, ο ένας απ'αυτούς μου απάντησε αφοπλιστικά οτι κοιτάει να δεί αν αναφέρεται έστω ένα μπράβο στο Χ-Ψ πλήρωμα του Τάδε πλοίου, για την προσπάθεια που κατέβαλε υπο δύσκολες συνθήκες ,να φθάσει το πλοίο ασφαλές στον προκαθορισμένο τόπο!!

Κι επειδή αυτή η απάντηση μου ξύπνησε αναμνήσεις (είχα ναυτικό στην οικογένεια βλέπετε:P) και αισθάνθηκα ένα περίεργο σφίξιμο, ανοίγω αυτό το θέμα,θέλοντας κατά καιρούς να εμψυχώνουμε τα πληρώματα των πλοίων!

Κάνω την αρχή λοιπόν, εμψυχώνοντας το ανθρώπινο δυναμικό όλων των ποντοπόρων πλοίων που ταξιδεύουν σε όλους τους καιρούς, χωρίς να γνωρίζουν απαγορευτικά και να τους πω ένα μπράβο που δεν λυγίζουν, κάτω απο τα ασφυκτικά όρια χρόνου φορτοεκφόρτωσης που ισχύουν!!

Επίσης, ένα μεγάλο μπράβο στο πλήρωμα του Hellenic Master, που στον πρώτο χειμώνα του πλοίου στην Ελλάδα, έχουν ανταπεξέλθει-μέχρι στιγμής-άψογα:)

Link to comment
Share on other sites

ενα μεγαλο μπραβο στο απογευματινο δρομολογιο των μπλου σταρ που παει στην αγονη για ολες τις δυσκολιες που αντιμετωπιζει αλλα κ γιατην ζωη που δινει σε αυτα τα μικρα νησια

αλλα κ στον αδαμαντιο κοραη στο δυσκολο ξεκινημα του!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω αρχικως ως μελος τα πρωτα μηνυματα ηταν για πληρωματα ,δυσκολους καιρους κτλ

ας διαβασουν πιο προσεκτικα και θα δουν οτι πολλοι αναφερομαστε σ΄αυτους δινοντας τους κουραγιο και στους ιδιους αλλα και στις οικογενειες τους που τους προσμενουν.....

Για αλλη μια φορα λοιπον εγω παρολο που δεν εχω καμια σχεση με ναυτιλιακα παρα μονο ως επιβατης παιρνω θεση ,

τους δινω την αμεριστη συμπαρασταση μου για την εργασια τους ,τις υπερωριες τους ,τους δυσκολους καιρους και για ολους εμας τους επιβατες που οταν ανεβαινουμε σε ενα καραβι νομιζουμε οτι θα παμε με το αυτοκινητο μας ταξιδι και δεν υπολογιζουμε την ωρα που απευθυνομαστε σε εναν απο το πληρωμα (ειτε ειναι ανωτερο ειτε κατωτερο)τι εχει περασει ολη τη μερα-νυχτα αδιακοπα για να ειμαστε εμεις στον προορισμο μας!

Και τα γραφω αυτα γιατι ταξιδευοντας και στο εσωτερικο αλλα και προς Ιταλια εχω την ταση να παρακολουθω τους εργαζομενους και τις συνθηκες που ζουν και αν τυχει και καταφερω να πιασω κουβεντα με καποιον εκεινο που με ενδιαφερει πρωτα ειναι να μαθω για το επαγγελμα τους γενικα ,το λογο που το επελεξαν κτλ

Και κατι τελευταιο απο προσωπικη εμπειρια παντα μιλω δεν εχω αντιμετωπισει ποτε ως τωρα ασχημη συμπεριφορα απο πληρωμα αντιθετως θα ελεγα οτι ηταν παντα εξυπηρετικοι μαζι μου .Αν εμεις οι επιβατες μιλησουμε ή ζητησουμε με ευγενεια κατι γιατι να μας απαντησουν ασχημα;Βεβαια οταν συνομιλω με καποιον απ΄το πληρωμα παντα με κοιτα γεματος περιεργια και δεν το καταλαβα ποτε γιατι!

Η ωραιοτερη συζητηση που εκανα ηταν περισυ στην αποβιβαση στη Βενετια με ενα παλικαρι μικρος σε ηλικια ο οποιος μαλιστα ντρεποταν θα ελεγα ,που ηταν εκπαιδευομενος στη γεφυρα και μου εξηγουσε πως χωριζονται οι αρμοδιοτητες κτλ ,μια απο τις πιο ομορφες συζυτησεις ....μεχρι να αποβιβαστει η μηχανη.Αν ταξιδεψω και φετος μετο ιδιο καραβι για Βενετια το Μαιο ελπιζω να τον ξαναπετυχω

καλο κουραγιο παιδια

Link to comment
Share on other sites

Στηλη ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ της εφημεριδας ΑΛΗΘΕΙΑ.

Καλώς το Μάριο

Ο καπ. Μάριος Καστόρης, εκ Βροντάδου ορμώμενος, είναι ο καινούργιος πλοίαρχος του «Νήσος Χίος». Είχε θητεύσει πιο παλιά και στο «Νήσος Μύκονος» ως ύπαρχος, αν δεν μας απατά η μνήμη μας, και είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Στη συνέχεια πήρε το δίπλωμα του καπετάνιου και αφού ναυτολογήθηκε σε άλλα πλοία της HSW κατέληξε στο «Χίος», από το οποίο κάνα - δυο μήνες πριν είχε αποχωρήσει ο καπ. Νίκος Βασιλικής. Πολύ καλό παιδί και ικανός και δεξιοτέχνης ναυτικός ο καπ. Μάριος, χαιρόμαστε που θα τον έχουμε κοντά μας. Να του ευχηθούμε καλά ταξίδια και όσο το δυνατό λιγότερα προβλήματα.

Εν τω μεταξύ μιας και ο λόγος για καπεταναίους, ο μέχρι πρόσφατα καπετάνιος του «Νήσος Χίος» Ψαριανός Νίκος Βασιλικής εγκατέλειψε οριστικά την ακτοπλοΐα. Πέρασε, και μάλιστα πρώτος, στις εξετάσεις πλοηγών για το λιμάνι του Πειραιά και έτσι από τώρα και στο εξής θα είναι «πιλότος». Θα τον θυμόμαστε με αγάπη γιατί ήταν εξαιρετικός δεξιοτέχνης στις μανούβρες αλλά και ωραίος ως άνθρωπος καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του τόσο στο «Μύκονος» όσο και στο «Χίος».

Link to comment
Share on other sites

Ο καπτα Μάριος πέραν του ότι είναι ένας ικανότατος πλοίαρχος και γνήσιος ναυτικός, είναι πάνω από όλα κι ένας εξαιρετικός άνθρωπος.Η HSW έχει πετύχει διάνα στους πλοιάρχους της οι οποίοι συνδυάζουν την ναυτοσύνη με την ανθρωπιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θερμά συγχαρητήρια στην blue star και ιδιαιτέρως στον πλοίαρχο του blue star 2 καπ. Γιάννη Κοντόπουλο ο οποίος, στις 3/2/09 με το 9αρι στο ΝΑ Αιγαίο, ενημέρωσε τους επιβάτες για την καθυστέρηση μετά την Σαντορίνη και ακολουθώντας μια πορεία νότια της Σαντορίνης σχεδόν στην μέση του Κρητικού μέχρι και την Νίσυρο, κατάφερε όχι μόνο να βγάλει το δρομολόγιο αλλά και αυτό να γίνει χωρίς να ταλαιπωρηθουν οι επιβατες.

Αυτό σε αντίθεση με τον Ιταλό πλοίαρχο του EUROSTAR BARCELONA που σε πρόσφατο ταξίδι μου (12/12/08) απο Βενετία προς Πάτρα με ανάλογες καιρικές συνθήκες ξεθέωσε στην κυριολεξία πλοίο και επιβάτες.

Edited by ΔΑΥΙΔ ΓΕΡΑΣΚΛΗΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ένα μεγάλο μπράβο στον καπετάνιο και το πλήρωμα του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ που επί μισάωρο προσπαθούσε να δέσει στο 'λιμάνι' της Πάρου με δυτικούς ανέμους, και ας μην τα κατάφερε στο τέλος. Σε ένα λιμάνι που κανένας ευρωπαίος συνάδελφός του δεν θα πλησίαζε καν με τέτοιες συνθήκες. Εθαύμασα την ψυχραιμία του και εκτίμησα την υπομονή του να προσπαθεί να δέσει με ένα πλοίο που πήγαινε σαν καρυδότσουφλο σε ένα λιμάνι απροστάτευτο σε τέτοιους καιρούς. Και πάλι μπράβο.

Link to comment
Share on other sites

Και που στη συνέχεια ο καπτα Κώστας Καψάλης έδεσε σε όλα τα υπόλοιπα λιμάνια του, συμπεριλαμβανομένης και της Ανάφης που για όσους δεν το γνωρίζουν το λιμάνι της είναι ιδιαίτερα ευάλωτο σε αυτούς τους καιρούς...

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια στον Πλοίαρχο για την υπομονή του και την ψυχραιμία του. Αυτά για μερικούς που γράφουν ότι ορισμένα πλοία θεωρητικά super δυνατοτήτων περνάνε και σφυράνε και μας χαιρετάνε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτές τις μέρες ξεκινούν ή έχουν ξεκινήσει τα ταξίδια τους και οι δόκιμοι αξιωματικοι του Ε.Ν. σε πλοία κάθε τύπου.

Να τους ευχηθούμε καλές θάλασσες και καλή αρχή στην σταδιοδρομία τους να έχουν (οι πρωτοετείς).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

θα πιστεύε κανείς ότι ο cpt Μάριος Καστόρης το κάνει λόγω καταγωγής από Βροντάδο. Κι όμως είναι ένας άνθρωπος της παράδοσης και όπου πηγαίνει φροντίζει πάντα να χαιρετάει με την μπουρού του πλοίου.

Το ίδιο έκανε και με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην Ικαρία σε Αρμενιστή κι Εύδηλο,το ίδιο και με το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ όντας αξιωματικός γέφυρας.;)

Ένα πλοίο το να σφυρίζει σε 2-3 παραδοσιακά χωρια των νησιών που περνάει είναι μεγάλη υπόθεση κι εκτιμάται πολύ από τους νησιώτες. Από όσα έχω δει κι από όσα έχω ακούσει κυρίως από κατοίκους της Ικαρίας δημιουργεί μια σχέση επικοινωνίας μεταξύ πλοίου κι ανθρώπου.

Επίσης συγχαρητήρια και πολλά μπράβο στο πλήρωμα του Highspeed 5 το οποίο αντιμετώπισε μια δύσκολη κατάσταση με τον καλύτερο τρόπο χωρίς να ανοίξει μυτη;)

Link to comment
Share on other sites

Ανασφάλεια, αβεβαιότητα για το μέλλον... Και ποιός εργαζόμενος νοιώθει βέβαια ασφαλής 100% για το επαγγελματικό του "αύριο"....

Η βλάβη στο Εξπρές Πήγασος και η αποδρομολόγηση του φέρνει εκτός των άλλων στο προσκήνιο την ανασφάλεια των πληρωμάτων στα πλοία μας. Ναυτικοί που μόλις χθες ένοιωθαν μία επαγγελματική σιγουριά, σήμερα βρίσκονται σε ένα πλοίο που επιστρέφει στον Πειραιά για επισκευή αγνώστου χρόνου και μη γνωρίζοντας οι περισσότεροι αν θα μπορέσουν να απορροφηθούν σε άλλα πλοία της εταιρείας η κάπου αλλού.

Για μα μην αναφέρουμε την περίπτωση μίας ξαφνικής πώλησης (Πασιφάη Παλάς), ή τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τον τελευταίο καιρό πάρα πολλοί ναυτικοί μας σε εταιρείες που αδυνατούν (???) να αντιμετωπίσουν έστω και τις βασικές τους υποχρεώσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα μεγάλο μπράβο στο πλήρωμα του ΔΙΑΓΟΡΑΣ το οποίο αν και σε συνθήκες πρωτοκόλλου, ήταν κεφάτο, εξυπηρετικό και διατηρούσε το πλοίο σε κατάσταση καταπληκτική. Στιγμές στιγμές ένιωθες σαν παλιός τους φίλος, αφού τα αστεία έδιναν και έπαιρναν!

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που φαίνεται τα προβλήματα τελειώσαν, ας πούμε ένα μεγάλο μπράβο στους ανθρώπους του Highspeed 5, όχι μόνο γιατί επέδειξαν εξαιρετική ψυχραιμία και πειθαρχία στα δύο τελευταία ατυχή περιστατικά, αλλά και για την υπομονή, την ευγένεια και την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλαν όλες αυτές τις ημέρες για να ανταπεξέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στα δύσκολα ωράρια και στις διαμαρτυρίες των επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερο στις διαμαρτυρίες των επιβατών, που είναι το πιο δύσκολο φορτίο. Εκτός από το πλήρωμα του Highspeed 5, ένα καλό λόγο και για το πλήρωμα του Highspeed 1 που πήγαινε μια στις Σποράδες μια στις Κυκλάδες, αλλά που άντεξε τις διαμαρτυρίες των επιβατών για τα ωράρια του (έκανε μέχρι 7 ώρες τη Σαντορίνη)

Link to comment
Share on other sites

...Κοινός παρανομαστής στην δεξιά του ΘΕΟΦΙΛΟΣ, στο ΛΙΣΣΟΣ και το ΚΡΗΤΗ ΙΙ είναι ο καπτα Διαμαντής.Εγώ δεν μπορώ παρά να του βγάλω το καπέλο γιατί για να κάνεις όλα αυτά πάει να πει ότι έχεις ψυχή και κότσια πάνω από όλα.

Το αν είναι τραβηγμένο ή όχι τετοια βαπόρια να πιάνουν στην Χίο εγώ θα πω ναι είναι αλλά από την στιγμή που ο πλοίαρχος λέει ναι στην εταιρεία το πάω κι αναλαμβάνει την ευθύνη είναι μαγκιά του.

Και με το ΛΙΣΣΟΣ αφού εβγαλε το καλοκαίρι έλεγαν το χειμώνα με τους καιρούς θα τα βρει μπαστούνια.Τελικά όμως δεν έχασε καμία προσέγγιση.

..

Έεεεετσι μπράβο !!! Για να λέμε και τα πράγματα με τ' ΟΝΟΜΑ τους. ;):)

Συντάσσομαι με τα λεγόμενα του Earl. Ο άνθρωπος έχει και ψυχή και κότσια πάνω από όλα. Ας μην ξεχνάμε ότι πέρισυ τέτοια εποχή ξεκίναγε το Πρέβελης σε ένα καινούργιο δρομολόγιο, κατόπιν "έβαλε" το Λισσός στη Χίο σε πείσμα πολλών "ειδικών" που διερήγνυαν τα ιμάτια τους ότι κάτι τέτοιο ήταν αδύνατον, και ένα χρόνο σχεδόν μετά έκανε το ίδιο με το κατά 30 μέτρα μεγαλύτερο Κρήτη ΙΙ. Και όλα αυτά τη στιγμή που θα μπορούσε ΑΑΑΑΝΕΤΑ να κάθεται σε οποιαδήποτε γέφυρα οποιουδήποτε πλοίου ήθελε (ή μήπως όχι ???) και να απολαμβάνει την ηρεμία του, ή τουλάχιστον λιγότερες στιγμές "έντασης". ;)

Και για να προλάβω κάποιες (ας πούμε) "ενστάσεις" του στυλ "υπάρχουν και άλλοι άξιοι και καλοί καπετάνιοι", να συμφωνήσω εκ προοιμίου και να πω ότι πράγματι υπάρχουν και εδώ είμαστε σαν απλοί καραβολάτρες για να αναγνωρίζουμε και να αναδεικνύουμε τις προσπάθειες τους, τους κόπους τους, τα κότσια τους και την ψυχή τους. :)

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα αξίζουν πολλά συγχαρητήρια cpt Διαμαντή όπου με τη βοήθεια του πληρώματος του, έχει καταφέρει να δέσει τους δυο κρητικούς δεινοσαύρους (από θέμα μανούβρας) σε δύσκολα λιμάνια (Χίο & Λήμνος). :)

Μη ξεχνάμε ότι δεν είχε ξανακάνει στα πλοία πριν αναλάβει να φέρει σε πέρας τις αυτές τις δύσκολες αποστολές (άρα μεγαλύτερο βαθμός δυσκολίας).;)

Η μανούβρα είναι ταλέντο και δεν αποκτείται με τα χρόνια εμπειρίας. Και ο cpt Διαμαντής Παπαγεωργίου και μερικοί πλοίαρχοι ακόμα την έχουν σε υπέρμετρο βαθμό.B)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολλά συγχαρητήρια για το μεράκι, τη ποικιλία αλλά και τα γευστικότητα φαγητά που φτιάχνει ο Αρχιμάγειρας (Δημήτρης Δημητρίου) και το επιτελείο του στο Κρήτη ΙΙ. Εάν καθόμουν μια εβδομάδα στο Κρήτη ΙΙ θα έπρεπε να πάρω κανένα δυο νούμερα μεγαλύτερα παντελόνι.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Πολλους χαιρετισμους στο καλυτερο ταχυπλο'ι'κο διδυμο Πλοιαρχων,αυτο του high-speed 5.Παιδια,καλα ταξιδια,καλο καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μπορεί να μην έχει πολύ καιρό που ερχόταν στη Σαντορίνη αλλά ο cpt Γιάννης Σκοπελίτης είναι τόσο αγαπητός στους συναδέλφους του στη γραμμή, που τα χαιρετούσαν όλοι όταν συνανιοντουσαν με το καραβάκι του. Αναγνωρίζουν το δύσκολο έργο που επιτελεί με το καράβι του χειμώνα-καλοκαίρι και δίνει ζωή στις μικρές Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ένα πολύ ωραίο καραβολατρικό σκηνικό είχαμε σήμερα στο λίμανι της Χίου (αν είχες υπομονή να το δεις :P)

Κατά τις 02:10 κατέπλευσε το Ν. Χίος. Έδεσε στη θέση 2 (στη μέση). Η μανούβρα όχι τίποτα το ιδιαίτερο για τα δεδομένα, safety first αλλά οκ.

Μετά από 10-15 λεπτά κατέπλευσε το Λισσός. Αμέσως η απορεία μου εγενήθει πως θα καταφέρει να χωρέσει και να δέσει στο γάμα. Ακολούθησε μια καραβολατρική μανούβρα με την πλώρη του πλοίου να είναι στα 2 μέτρα από τον ντόκο και το πλοίο να περνάει οριακά στη πρύμη του από την πλώρη του Ν. Χίος. Έχω την εντύπωση ότι το Ν. Χίος χρησιμοποίησε το δεξί προπελάκι για να στρίψει ένα μέτρο, γιατί ήταν αδύνατο να χωρέσει..! Βεβαίως η όλη διαδικασία τράβιξε κανά 20 λεπτό.

Σίγουρα μια χειρουργική μανούβρα και πιστεύω πως οι περισότεροι cpt θα προτιμούσαν να περιμένουν 20 λεπτά έξω παρά να δοκίμασουν να κάνουν αυτό που είδαμε. Εύγε στον cpt Διαμαντή. (είναι δυνατόν να μην τον λατρεύουμε μετά με αυτά που βλέπουμε? :D)

υ.γ. φώτο sry δεν έχει, ψιλοέβρεχε και το φοβήθηκα :(

Link to comment
Share on other sites

Να ευχηθούμε καλή δύναμη στο πλήρωμα του HELLENIC MASTER που είχε μια ψιλοπεριπετειούλα στην Μαργέρα της Ιταλίας,αλλά στάθηκε άψογα, καθώς και να στείλουμε ένα μεγάλο μπράβο στο πλήρωμα του HELLENIC SAILOR που έκλεισε ένα μήνα στην γραμμή της Μαργέρας με θετικά σχόλια! Και ειδικότερα στον Καπτα-Πιέρο, στον Μιχαλάκη και στον μάστρο-Μάκη που δίνουν μια ξεχωριστή νότα στο πλοίο!

Καλά ταξίδια στα πληρώματα των 2 ΡΟ/ΡΟ,αλλά και σε όλα τα πλοία;)

Link to comment
Share on other sites

Εεεεετσι μπράβο φίλε μου Cruise Europa !!! :)

Σε ευχαριστούμε και για τα νέα από τα δύο πλοία της HSW αλλά και για το ότι με το όμορφο μήνυμα σου "χαλάρωσες" το κάπως τεταμένο κλίμα που υπήρξε τις τελευταίες ημέρες σχετικά με πληρώματα των πλοίων.

Τεταμένο κλίμα το οποίο πρέπει να ομολογήσω ότι πολύ με παραξένεψε ο...τρόπος που προέκυψε και το αντικείμενο του, μιας και στο shipfriends ουδέποτε ούτε διθυράμβους αλλά και ούτε αναθέματα αναπέμψαμε για οιοδήποτε μέλος Ελληνικού πληρώματος. Καλές κουβέντες έχουν ακουστεί στο φόρουμ μας πάρα πολλές φορές, διθύραμβοι και άναρθρες κραυγές ποτέ, και όσο για αναθέματα ή ειρωνίες ούτε καν να το συζητάμε. Τέλος πάντων, και τέλος εδώ. Καθένας πονεμένος, με τον ...πόνο του... :P

Ευχαριστούμε και πάλι :), καλά ταξίδια στα δύο RO/RO αλλά και σε όλα τα πλοία μας και τα πληρώματα τους. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κ α τ α π λ η κ τ ι κ έ ς φωτογραφίες :), απίστευτες, εξωφρενικές, εξωπραγματικές, Ελληνικότατες εντέλει καταστάσεις. :(

Μόνο "έναν καλό λόγο για τα πληρώματα" ??? Πολλούς καλούς λόγους για τα πληρώματα που βάζουν τα πλοία σε τέτοια γραφικότατα μεν, "λιμάνια" δε(ν). :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...