Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θάνατος επιβάτη στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΡΕΑΣ» στα Σύβοτα Θεσπρωτίας

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Ενημερώθηκε, χθες στις 17:45, η Λιμενική Αρχή Συβότων, από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας, ότι εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΝΗΡΕΑΣ» Ν.Π.11816, το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο Παξοί - Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα και βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Παξών - Συβότων, 66χρονος επιβάτης έχρηζε άμεσης ιατρικής βοήθειας και το πλοίο θα κατέπλεε στα Σύβοτα, προκειμένου ασθενοφόρο να παραλάβει τον 66χρονο και να τον μεταφέρει στο Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας.

Αμεσα, από γιατρό επιβάτη του πλοίου, παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες στον 66χρονο, ο οποίος στις 18.00 παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Η σορός του πρόκειται να μεταφερθεί στο Εργαστήριο Ιατροδικαστικής και Τοξικολογίας Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για νεκροψία-νεκροτομία.

Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Συβότων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ψάχνοντας να βρω στο διαδίκτυο στοιχεία για το Θαλάσσιος Λέων (Marina di Scilla), έπεσα πάνω σε ένα απόσπασμα από ΕΔΩ, που μου κίνησε την περιέργεια.

Η δεύτερη απόφαση αφορά τις επενδύσεις για μετατροπή των πλοίων Ε/Γ - Ο/Γ «Θαλάσσιος Λέων - Ευρώπη», Ε/Γ - Ο/Γ «Αριστείδης», Ε/Γ - Ο/Γ «Blue Horizon» και τη ναυπήγηση του πλοίου «Hull 1101 - Annaliesse», συνολικού ύψους 50 εκατ. ευρώ.

Μιας και δεν γνωρίζω άλλη παντόφλα με το όνομα ΕΥΡΩΠΗ, γνωρίζει μήπως κανείς αν το πρώτο όνομα του πλοίου ήταν πράγματι ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΛΕΩΝ ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε ΝΗΡΕΑΣ. Αυτό είναι το ρεπορτάζ που είχα στείλει στο περιοδικό Εφοπλιστής και δημοσιεύτηκε στο τεύχος 192.

05/03/2009

Ε/Γ – Ο/Γ ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ: Πρωτότοκος γιος του Πόντου και της Γαίας, ένας από τους σπουδαιότερους θαλάσσιους θεούς και Άρχων της Μεσογείου. Σύζυγος του η Δωρίδα, μια από τις Ωκεανίδες, με την οποία απέκτησε 50 θυγατέρες, τις Νηρηίδες. Μια από αυτές, η Αμφιτρίτη έγινε αργότερα η σύζυγος του Ποσειδώνα. Ο Νηρέας ήταν ξακουστός για την αίσθηση του, της δικαιοσύνης, τη θεληματικότητα και τη φιλαλήθειά του.

Αυτό το όνομα διάλεξαν οι μέτοχοι της Ναυτικής Εταιρείας ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ για το νέο τους ανοικτού τύπου πλοίο, που σε λίγες μέρες θα αφήσει τον Σαρωνικό και θα ταξιδέψει για Κέρκυρα.

Η κατασκευή του ξεκίνησε το 1998 κατ’ εντολή του Ιατρού Κου Γεωργίου Ροδοκαλάκη, με ναυπηγό τον Κο Δημήτριο Παπαδημητρίου, στα ναυπηγεία Χωματά στη Θεσσαλονίκη. Καθελκύστηκε το 2002 με το όνομα « Θαλάσσιος Λέων » και Ν.Θ. 231 και ταξίδευε στην Κάλυμνο εκμεταλλευόμενο από τους Κυρίους Ροδοκαλάκη και Τρικίλη. Το 2004 πουλήθηκε στη Ν.Ε Λουτρά Αιδηψού που το δρομολόγησε στην πορθμειακή γραμμή Αιδηψός-Αρκίτσα με το όνομα «Ευρώπη» μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2008.

Τον Οκτώβρη του 2008 αγοράστηκε από την Ναυτική Εταιρεία ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ με σκοπό να το δρομολογήσει στη γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα - Παξοί.

Υπό την νέα πλοιοκτησία οδηγήθηκε στο ναυπηγείο των Αδελφών Κανέλλου στο Πέραμα για ευρεία μετασκευή και αναβάθμιση του.

Η μετασκευή διήρκεσε 4,5 μήνες κάτω από το έμπειρο μάτι του Αρχιμηχανικού Γεράσιμου Κουλκουνιώτη και με τα σχέδια του ναυπηγού Παπαδημητρίου Δημήτρη έγινε η μεταμόρφωση του.

Στη μετασκευή του συμμετείχαν: στη σιδηροκατασκευή οι αδελφοί Κανέλλου, στα μηχανουργικά ο κ. Χρόνης Τουρλουμούσης, στα ηλεκτρολογικά και εξαερισμούς η εταιρεία Άντωση, στα σωληνουργικά η εταιρεία του κ. Π. Κοκκίνη και στην εσωτερική διακόσμηση η εταιρεία DECON. Ο στόχος της δουλειάς όλων των παραπάνω, ήταν να δημιουργηθεί ένα νέο πλοίο για τις απαιτήσεις του σήμερα.

Το ανοικτό Ε/Γ – Ο/Γ ΝΗΡΕΑΣ με Ν.Π 11816 έχει μήκος 60,08 μέτρα, πλάτος 14,20 μέτρα, βύθισμα 2,60 μέτρα, μεταφέρει 75 Ι.Χ αυτοκίνητα και έχει πρωτόκολλο για 600 επιβάτες το θέρος ή 300 τον Χειμώνα. Η πρόωση του γίνεται με 2 μηχανές Caterpillar που αποδίδουν 1060 B.H.P εκάστη. Στα δοκιμαστικά ταξίδεψε με 12 κόμβους.

Οι μετασκευές έγιναν υπό την παρακολούθηση του Ιταλικού Νηογνώμονα.

Το Ε/Γ – Ο/Γ ΝΗΡΕΑΣ είναι το πρώτο ανοικτού τύπου ferry boat που φέρει κλάση RINA.Θα δρομολογηθεί στη γραμμή του Ιονίου και θα συνδέει την Κέρκυρα με την Ηγουμενίτσα και τους Παξούς.

Αφού τακτοποιήθηκαν όλα τα απαραίτητα έγραφα από το Υ.Ε.Ν, την Δευτέρα 23/02/2009 πήρε απόπλου από το Λιμεναρχείο Πειραιά και στις 18.30 σήκωσε άγκυρες με πορεία από Πέραμα – Ισθμό Κορίνθου – Γέφυρα Ρίο και τελικό προορισμό την ωραία Κέρκυρα όπου θα ξεκινήσει αμέσως τα δρομολόγια του.

Το πλήρωμα που επανδρώνει το Ε/Γ – Ο/Γ ΝΗΡΕΑΣ αποτελείται από τους κάτωθι: Πλοίαρχος Παναγιάρης Γιώργος, Α΄ μηχανικός Γαστεράτος Χρήστος, Μηχανοδηγός Α΄ Καλιακώστας Αθανάσιος, Ναύκληρος Δέλλας Σωκράτης, Ναύτες Καπουράνης Μιχάλης και Σαπέλας Χαράλαμπος και Ναυτόπαιδες Ίσερης Αθανάσιος, Σκεύης Δημήτριος και Ναστόπουλος Σπύρος. Εύχομαι σε όλους καλά ταξίδια.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Θάνατος επιβάτη στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΡΕΑΣ» στα Σύβοτα Θεσπρωτίας

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

θα ηθελα να ενημερωσω πως ο επιβατης ήταν συνταξιουχος ναυτικος.

ηταν συνταξιουχος εδω και 6 χρονια ενω είχε αλωνισει όλον τον κοσμο απο 16 χρονων.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Να δούμε μία φωτογραφία του πλοίου από τον περασμένο Αύγουστο, εν πλω από την Κέρκυρα προς την Ηγουμενίτσα. Προσωπικά το προτιμώ με την πρυμαία επέκταση στην υπερκατασκευή του, σε σχέση βέβαια με το πως ήταν πριν δύο χρόνια όταν και ταξίδευε στην γραμμή της Αιδηψού.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξανά μελέτησα τα γραφάς και βρήκα ότι το προηγούμενο όνομα του Ευρώπη ήταν Αιδηψός Εξπρές όποτε μάλλον τώρα απομακρύνουν τα ανάγλυφα γράμματα από τη πλώρη αλλά και από τη πρύμη.:o

Φίλε μου το όνομα Αιδηψός Εξπρές δεν ήταν το όνομα αυτού του πλοίου ποτέ απλώς οι καινούργιοι πλοιοκτήτες όταν ήταν στο ναυπηγείο του Μακρόγλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνας βιάστηκαν μάλλον και του κόλλησαν τα γράμματα χωρίς να γνωρίζουν την καθυστέρηση σε περίπτωση αλλαγής ονόματος και την χρηματική διαφορά οπότε σε μία νύχτα έγινα 2 βαφτίσια.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το Νηρέας είναι έξω στο ναυπηγείο του Φραντζή. Ήδη τα βρεχάμενα έχουν καθαριστεί και έχουν περαστεί με μια προστατευτική μπογιά. Τα παράθυρα που είναι πρυμα εάν είναι το τέλος του σαλονιού πρέπει να είναι όλα τα λεφτά από θέα αλλά και από vibration

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πέρασε πριν λίγη ώρα την γέφυρα του Ρίου το ΝΗΡΕΑΣ, με προορισμό την Κέρκυρα.

Νωρίς το πρωί έφυγε από το Πέραμα και το ναυπηγείο Φραντζή, με ενδιάμεσο σταθμό -για κανένα δίωρο- τα διακοσάρια στο λιμάνι του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Ξανά μελέτησα τα γραφάς και βρήκα ότι το προηγούμενο όνομα του Ευρώπη ήταν Αιδηψός Εξπρές όποτε μάλλον τώρα απομακρύνουν τα ανάγλυφα γράμματα από τη πλώρη αλλά και από τη πρύμη.

Φίλε μου το όνομα Αιδηψός Εξπρές δεν ήταν το όνομα αυτού του πλοίου ποτέ απλώς οι καινούργιοι πλοιοκτήτες όταν ήταν στο ναυπηγείο του Μακρόγλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνας βιάστηκαν μάλλον και του κόλλησαν τα γράμματα χωρίς να γνωρίζουν την καθυστέρηση σε περίπτωση αλλαγής ονόματος και την χρηματική διαφορά οπότε σε μία νύχτα έγιναν 2 βαφτίσια.

Πάμε λοιπόν να δούμε σε μία φωτογραφία από το shipspotting, το πλοίο (ή καλύτερα την ...πρύμη του) στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας, για το ελάχιστο διάστημα που μεσολάβησε ανάμεσα στη μετονομασία του από ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΛΕΩΝ σε ΕΥΡΩΠΗ, "μία νύχτα" όπως διαβάσαμε πιό πάνω, ως ΑΙΔΗΨΟΣ ΕΞΠΡΕΣ τον Απρίλιο του 2004.

post-2102-0-64608600-1304974697_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Ανεκτέλεστα δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΡΕΑΣ»

Πηγή: ΥΕΝ

Ανεκτέλεστα παρέμειναν χθες δύο από τα προγραμματισμένα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΡΕΑΣ» Ν.Π.11816 σήμερα από το λιμάνι της Λευκίμμης με προορισμό το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και αντίστροφα, λόγω βλάβης σε φορτηγό όχημα ιδιωτικής χρήσης, που παρουσιάστηκε κατά τη διαδικασία εκφόρτωσής του από το πλοίο.

Το φορτηγό όχημα παρουσίασε διαρροή υγρών φρένων και ακινητοποίηση των τροχών του πάνω στον καταπέλτη του «ΝΗΡΕΑΣ», με αποτέλεσμα να μην εκτελεστεί το προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου στις 14:15 από Λευκίμμη για Ηγουμενίτσα και στις 15:45 από Ηγουμενίτσα για Λευκίμμη.

Οι επιβάτες εξυπηρετήθηκαν με το επόμενο προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Πρόκειται για αδερφό του σημερινού <<ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ>> πρώην <<Ιωάννης Αποστόλης ΙΙ>> έτσι δεν είναι ;; Του 98-99 και τα δύο, αν και σε διαφορετικά ναυπηγεία η κατασκευή τους, ωστόσο έχουν το ίδιο μήκος, (όμοιες μηχανές) και αρκετές άλλες ομοιότητες σχεδιαστικά...........Πριν τη μετασκευή ήταν σχεδόν ίδια όπως το βλέπω......

Link to comment
Share on other sites

Αδελφά πλοία δεν τα λες τα ΝΗΡΕΑΣ και ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ. Μπορεί να έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά ή ομοιότητες (που αν ψάξεις θα βρεις στα περισσότερα πλοία ανοικτού τύπου που κατασκευάστηκαν την ίδια εποχή) αλλά πέραν τούτου ουδέν. Αδελφά πλοία συνηθίζουμε να λέμε αυτά που έχουν κατασκευαστεί από τα ίδια ναυπηγικά σχέδια (π.χ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ), έστω και αν έχουν κάποιες μικροδιαφορές μεταξύ τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξκίνησε το πλοίο πριν λίγη ώρα από την Κέρκυρα, με προορισμό το Πέραμα για τις εργασίες συντήρησης και επιμήκυνσης του όπως μας έχει αναφέρει ο pantelis2009.

 

Εδώ σε μία φωτό από την Ηγουμενίτσα τον περασμένο Αύγουστο.

 

gallery_2102_80_471694.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...