Jump to content
Shipfriends

Lesvos (IMO 9323924)


Recommended Posts

Ψαχνωντας σημερα βρηκα αυτες τις δυο φωτο απο το μικρο βαπορακι που εξηπηρετησε για 2-3 χρονια την γραμμη Μυτιλινης-Αιβαλι.

Ανηκε και λογικα ανηκει ακομα στην Τουρκικη CUNDA DENIZCILIK.

Απο δρομο απο οτι ειχα ακουσει δεν ελεγε και σπουδαια πραγματα αναπτυσοντας ταχυτητα 12 με 13 μιλια.

Στο equasis το εχει σαν Passenger Ship παρολαυτα ειμαι σχεδον βεβαιος οτι επερνε και ενα δυο αυτοκινητα.Σιγουρα επερνε μηχανακια παντως.

Το παραδοξο ειναι οτι αν και Τουρκικο στις παντες ειχε διαφημηση Μυτιλινιας εταιρειας οπως φαινεται και στις φωτο.

Απο οτι θυμαμαι διαφημιζοταν στο νησι σαν "το δικο μας" πλοιο λογο του οτι το ειχαν ονομασει "ΜΥΤΙΛΗΝΗ"tongue.gif

Τελευταιες φωτο ειναι αυτες απο το Πασχα του 2007 αλλα νομιζω οτι εκανε δρομολογια και το καλοκαιρι του ιδιου χρονου και μετα σταματησε.Εκτοτε αγνωω την τυχη του.Απο το μικρο ψαξιμο που εκανα δεν φαινεται να εχει αλλαξει ονομα ή εταιρεια.

Αυτα τα ολιγα με την ελπιδα καποιος αλλος φιλος να εχει καποια παραπανω πληροφορια

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Το ανωτέρω σκάφος, πριν απο 1,5 μήνα περίπου,έπεσε στην αντίληψή μου, καθώς έχει βγεί προς πώληση εδώ και πολύ καιρό,λόγω της Ελληνικής-εκκεντρικής ομολογουμένως;)-διαφήμισης!

Το σκάφος λοιπόν διατηρεί το εν λόγω όνομα και θα σου μεταφέρω τα στοιχεία, όπως μας τα δώσαν απο Τουρκία.

Κατασκευάστηκε στην Τουρκία το 2004 με μήκος 44μ χ 9μ πλάτος και βύθισμα 3μ. Υπηρεσιακή στους 16 κόμβους (max. 18:confused:) με κατανάλωση 240L/h (στην οικονομική) και μεταφορική ικανότητα 330επιβ. το χειμώνα και 605 το καλοκαίρι. Το Γκαράζ του,όντως παίρνει ΙΧ και μάλιστα 12European cars και με 1,350,000 USD περίπου:eek:, μπορείς να τ'αποκτήσεις και να το ξανακαμαρώνεις!!;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και εκει που το ειχαμε ξεγραμμενο, υστερα απο τρια χρονια απουσιας ξαναεμφανιστικε το MIDILLI I και μπηκε στη γραμμη Μυτιληνη-Αιβαλι.

Το ονομα παραμενει το ιδιο και το μονο μου αλλαξε ειναι οτι σβησανε τη διαφημιση.Απο οτι ακουσα δουλεψε αρκετα καλα τοσο αυτο οπως και τα υπολοιπα βαπορακια που ηταν στη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

To πλοιο εξακολουθει και βρισκεται και φετος κοντα μας συνδεοντας την Μυτιληνη με την Τουρκια.Απο Μυτιληνη φευγει κατα τις 8.30 το πρωι και επιστρεφει περιπου στις 7.30 το απογευμα.Και τις δυο μερες που το πετυχα να επιστρεφει απο το Αιβαλι δεν μπορω να πω οτι ειχε κατι το ιδιαιτερο απο κινηση

Ανηκει ακομα στην Cunda Lines οπως εχουμε ξαναπει και στο πρωτο post.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Να το και το καμαρι της TURYOL με τα νεα του χρωματα στη Μυτιληνη.

Το πλοιο δενει στην εισοδο του μικρου λιμανιου της Μυτιληνης και οταν ειναι να κανει δρομολογιο μεθορμει μπροστα απο το τελωνειο.Δεν ξερω αν εχει γινει καποια ανακαινηση στο εσωτερικο του, αλλα εξωτερικα τουλαχιστον δεν φαινεται να εχει υποστει καποια μετασκευη οπως γραφτηκε.

Να συμπληρωσω πως απο οτι ακουσα πηγε πολυ καλα και απο πλευρας κινησης

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τελικα το πλοιο εξυπηρετουσε τη γραμμη Μυτιληνη-Αιβαλι απο το 2005 και μαλιστα εχει υποστει μετασκευη στην οποια αυξηθηκε το μηκος τους.Στην παρακατω φωτο το βλεπουμε στην αρχικη του μορφη.Στην επιμηκινση απο οτι καταλαβαινω δεν αυξηθηκε καθολου το γκαραζ αλλα οι εσωτερικοι χωροι του πλοιου

Το ονομα του πλοιου ειναι το ιδιο με τη διαφορα οτι το 1 γραφεται με αριθμο και οχι με γραμμα

 

gallery_1819_1147_81512.jpg

Edited by polmyt
link
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Μετακινούνται τακτικά και τα 2 πλοία της γραμμής σε άλλα σημεία του λιμανιού, οταν υπάρχει ο Βενιζέλος μαζι με το πλοίο που κάνει το κανονικό δρομολόγιο, ενω χρειάζεται και μια ακομα θέση για το διερχόμενο Ν. Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 year later...

Στις 15/11 διέκοψε τα δρομολόγιά του και βρίσκεται για συντήρηση στα ναυπηγεία Tersan στη Yalova. Στη θέση του στη γραμμή Μυτιλήνης - Αιβαλί το Kaptan Ilyas Mert, που ομως δεν παίρνει αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στις 15 Μαρτίου οπως με πληροφόρησαν, αναμένεται να επιστρέψει στη γραμμή. Ο δε λόγος της μεγάλης ακινησίας οφείλεται στην εναρμόνιση στους κανονισμούς, οι οποίοι μεταξύ άλλων επιβάλουν το ξήλωμα την καναπέδων που είχε πριν το πλοίο και την αντικατάστασή τους με καθίσματα αεροπορικού τύπου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Το Lesvos σε μια άφιξη του στο λιμάνι της Μυτιλήνης ανήμερα το 15 Αύγουστο, όπου μια δεξιόστροφη μανούβρα, που μας έδειξε τη πλώρη του, έτσι ώστε να γυρίσει και να δέσει στο περίφρακτο χώρο του λιμανιού της Μυτιλήνης. Όπως μπορούμε να δούμε έχει βαφτεί μπλε εξωτερικά στο χώρο των εξατμίσεων των μηχανών.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 years later...
  • 4 months later...

Να το και στο λιμανι της Χιου ,παντα ιδιο στην εμφανιση του

Γεματο σε γκαραζ και με αρκετο κοσμο.Θεωρω οτι θα μπορουσαν να ειχαν φτιαξει τα δρομολογια του ετσι ωστε να μπορει να εχει ανταποκριση με το βαπορι που κατεβαινει Πειραια.Ακομα και χωρις συννενοηση με την HSW ολο και κατι παραπανω θα μπορουσαν να τσιμπισουν

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ξανα στη γραμμη Μυτιληνη-Αιβαλι βρισκεται το πλοιο.

Να δουμε αν ειναι προσωρινο ή αν θα μεινει για ολοκληρη τη σαιζον

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...